Apie pi

Nesuprantu: žmonės linkę patikėti Merkinės piramidės mistika, bet visai nesidomi paprasčiausio skritulio mistika. Jau esu rašęs, bet dar kartą: jei tu žinai, gali tiksliai išmatuoti, koks skritulio skersmuo D, tai niekada negalėsi tiksliai išmatuoti, koks apskritimo ilgis L. Atvirkščiai: jei tiksliai išmatavai, pasirinkai apskritimo ilgį (pavyzdžiui, lygiai metrą), tai nėra jokių vilčių išmatuoti tuo metru juosiamo skritulio skersmenį. Nes L=pi*D, o pi – iracionalusis skaičius. Tai tau ne piramidė…

***

Gal studentams bus įdomu prisiminti vieną būdą, kaip sužinoti, koks tas skaičius pi. Pradedu rašyti formulėmis…

Nepatikėsiu, kad nebeliko tų, kuriems šie išvedžiojimai nesukeltų noro dar ką nors panašiai padaryti, pamatyti, sužinoti…

Atsakymai

Toli, 2010-01-10 16:30:57

Sveiki… su matematika nelabai ką turiu bendrą, bet dar vis šį tą atsimenu iš mokyklos suolo, nors jau turbūt prabėgo nuo tos dienos daugiau nei 8m, bet visgi..

p.Burgi, noriu paklausti jūsų. Mus mokykloje mokė, kad “pi” apytiksliai lygu 22/7. Ar tai tiesa? Ar tai tik palengvinimas mokinukams?

Burgis, 2010-01-10 18:19:47

Toli: taip, apytiksliai pi galima skaičiuoti įvairiai, bet pabrėžiu – apytiksliai. O mano parodytu būdu – kokiu tik norima tikslumu. Yra skirtumas.

Toli, 2010-01-10 22:19:17

Vadinasi mokykloje mažus vaikus apgaudinėja 🙂

ech…kaip norėčiau gaudytis skaičių karalystėje, o dabar man ir diskriminanto skaičiavimas – didelis darbas 🙂

Ronaldas, 2010-01-10 23:31:16

Na, integralų ir Teiloro eilučių (dar) nemoku, bet panašų grožį galima pamatyti Fibonačio sekoje ir aukso pjūvyje, o ir suprantama net penktokams 🙂

Mindaugas, 2010-01-11 12:01:37

Šis būdas apskaičiuoti PI pats smagiausias 😉

http://xkcd.com/687/

M11, 2010-01-11 12:17:39

I skaiciavimus gilintis neprisiversiu, taciau pastebejimas apie tai, jog neimanoma tiksliai zinoti ir apskritimo ilgi, ir jo skersmeni, pagavo 🙂 Netgi priverte pakomentuoti..

mdalius, 2010-01-11 14:06:46

Kad ir atskirai arba ilgio, arba skersmens tiksliai žinoti neįmanoma.. Nėra absoliučiai tikslių matavimo priemonių 🙂

Vainius, 2010-01-11 20:46:46

Dar vienas atsitiktinis pamąstymas: dėl tos pačios priežasties, dėl kurios žinodamas tikslų apskritimo skersmenį nepasakysi koks apskritimo ilgis (na, bent jau ne didesniu nei 2.7 trilijonai reikšminių skaitmenų tikslumu – berods tiek kol kas pi skaitmenų yra suskaičiuota, o tai palyginti su begalybe yra niekas),

dėl tos pačios priežasties sekoje sin(n) (sin(1), sin(2), sin(3)… ir t.t…. skaičiuojant be galo) nerasi pasikartojančių narių 🙂

Burgis, 2010-01-11 21:08:06

Taip, Vainiau, tai įdomu: einame ratu, bet niekada nepataikome į tą patį tašką…

Mantas, 2010-01-11 21:12:43

http://www.imdb.com/title/tt0138704/ – labai rekomenduoju. Filmas taip ir vadinasi – Pi. “A paranoid mathematician searches for a key number that will unlock the universal patterns found in nature. “

Marijonas, 2010-01-11 21:51:23

Keli pamąstymai:

Mūsų naudojami matavimo vienetai (metras, colis) yra “tiesūs” – tinka matuoti tik tiesioms atkarpoms. Jeigu yra bent koks kreivumas, ilgį žinosime tik apytiksliai.

Skaičius pi susieja “tiesią” ir “kreivą” erdves ir jeigu matuotume pi-vienetais, galėtume tiksliai pamatuoti bet kokią lenktą kreivę. Bet vėlgi – šiais vienetais negalėtume pamatuoti tiesios atkarpos. Tiesią atkarpą būtų galima laikyti begalinio spindulio apskritimo dalimi, tačiau tokiu atveju to apskritimo ilgis būtų taip pat begalinis ir kampu jo dalies pamatuoti negalėtume.

Klystu?

Burgis, 2010-01-11 22:26:34

Marijonui: ne, tai netiesa. Apskritimo ilgis gali būti lygiai lygiai metras, nors tai ir kreivų kreiviausia kreivė… Bet nereikia nė kreivių: kvadrato kraštinė – lygiai metras, o įstrižainė…. negalima jos išmatuoti! Problema yra iracionalumas (žodis reiškia maždaug “protu nesuvokiamumas”).

Raimundas Zabarauskas, 2010-01-13 08:01:46

Vis dėlto teisus mdalius, IŠMATUOTI galime viską, bet tik tam tikru tikslumu.

Teisus ir B. Burgis, matematinio apskritimo ilgis gali būti lygiai metras (bet nėra prasmės kalbėti apie realų apskritą daiktą, kurio perimetras būtų lygus vienam metrui bet kuriuo metavimo tikslumu).

Kiek atsimenu, dalijant ir dauginant santykinės paklaidos susideda, tad jei norėtume rasti pi, milimetrine liniuote matuodami maždaug metro skersmesns daiktą, tai pi gautume tik iki antro ženklo:

1 mm/1 m = 0,1%

1 mm/3.14159… m = 0,03%

0,1% + 0,03% = 0,13%

3,14159… * 0,13% = 0,004…

taigi pi = 3,14 +- 0,005

Šia prasme, metro dydžio daiktams, matuojamiems milimetrine liniuote, 22/7 daugmaž tinka….

vv, 2010-01-13 19:30:16

taip, išmatuoti galima viską, nors dėl to Pi savo žavumo nepraranda.

Kažkada mums dėstytojas auditorijoj pasakojo tokį uždavinį:

krepšinio salės vienam iš kraštų stovi berniukai, o kitame – mergaitės. Kai mokytojas sušvilpia kiekviena grupė paeina pusę atstumo iki vidurio linijos ty pradžioj 1/4, paskui 1/8 ir t.t. Kada jie susitiks?

Atsakymas matematikui iš karto aiškus – niekada, o fizikas pasakytų, kad po septinto švilpuko jie bus pakankamai arti, kad galėtų daryt bet ką.

Nors pi, šaknis iš 2 įdomu, gyvenam tai realiame pasaulyje su ribotais tikslumais.

Studentas, 2010-01-18 20:58:05

Dėstytojau, norėčiau paklausti. Ką daryti? Turiu padaręs Taikomosios matematikos namų darbus, labai noriu Jums juos priduoti ir gauti pažymį. Teorijos dėstytoja nurodė jog už ND pažymį galite parašyti tik Jūs.

Ar tai įmanoma padaryti?

Burgis, 2010-01-18 21:11:26

Studentui: teoriškai – per vėlu, bet praktiškai – atneškite tą darbą į KTU gimnaziją, budėtojams. Žiūrėsime… Svarbu, kad darbas būtų Jūsų!

Burgis, 2010-01-18 21:13:30

vv: Jūsų uždavinys yra iš serijos apie Zenono paradoksus: greitakojis Achilas, pamatęs už 100 žingsnių vėžlį, negali jo pavyti: kol Achilas nubėga 100 žingsnių, vėžlys nuropoja 1 žingsnį, kol Achilas nubėga 1 žingsnį, …

Studentas, 2010-01-19 13:16:10

Puiku. Ar galime sukonkretinti visa tai? Tarkim mes darbus paliekame (pas budėtoją) iki sausio 25 (imtinai) ir sausio 27 norėtume žinoti rezultatus, nes 28 vienas paskutiniųjų perlaikymų Taikomosios matematikos, kurio metu dėstytoja TURI žinoti ar užskaityti namų darbai ar ne?

Ar tinka taip?

Burgis, 2010-01-19 13:42:34

Studentui: Mes? Daugiskaita? Ne!

Studentas, 2010-01-19 13:50:39

Gerai. Galiu būt savanaudis. Aš TIK vienas. (Būsiu tada savanaudis)

Studentas, 2010-01-21 23:08:09

Ar galima pirmadienį iš ryto (atnešti į gimnaziją, ar tiesiog Jum paduoti) pristatyti namų darbą?

Burgis, 2010-01-22 09:06:46

Studentui: galima.

Paulius, 2010-01-28 14:22:43

Dėstytojau, kaip ir ankstesnis studentas norėčiau jums atnešti savo namų darbą iš taikomosios matematikos, tad norėčiau paklaust ar butų dar galima tai padaryti?

Burgis, 2010-01-28 15:02:42

Pauliui: ne.

Akvile, 2010-02-03 13:30:12

Laba diena, norejau paklausti ar galečiau rytoj atnešti namų darbą,nes nedaug trūksta iki pažymio,tai gal bent kiek nors parašytumėte.

Burgis, 2010-02-03 13:47:49

O jūs nenorėtumėte iškart ateiti su SAVO namų darbais, juos apginti ir gal ką nors gauti, jei įrodysite, kad tai legalu?

Akvile, 2010-02-03 14:00:35

su savo namų darbais ateičiau ir apginčiau.

Burgis, 2010-02-03 14:27:37

Akvilei: laukiu.

Modestas, 2010-02-08 13:47:14

“Nesuprantu: žmonės linkę patikėti Merkinės piramidės mistika, bet visai nesidomi paprasčiausio skritulio mistika”.

Žmonėms (plačiąjai visuomenei) visai nebūtų įdomi Merkinės mistika, kaip, kad ir skritulio, jei nebūtų teigiama, kad konkrečiam individui ji gali suteikti naudos (šiuo atveju sveikatos, jėgų). Ir atvirkščiai – jei tamsta sugebės įrodyti ir viešai išgarsinti, kad skritulio mistika gali duoti praktinės naudos, žmonės tuo patikės. Todėl kaip ir nėra čia ko nesuprasti:)

Ne visi atsakymai slypi matematikoje! M. R.

Grigalius, 2010-02-21 02:41:21

Man šitas vieno žinojimas, kito nustatyti negalimybė (apie skritulį) kažkiek primena tą Heizenbergo neapibrėžtumo principą! Galbūt visas fundamentalus pasaulis toks…

Antanas, 2010-04-07 14:02:25

Nepatiko, nes pateikta eilutė labai jau lėtai konverguoja, vienas vargas.

Tomas Juskevicius, 2010-06-16 16:01:37

Antanai, se tau kiek nori ekponentiskai gestanciu pi formuliu:

http://mathworld.wolfram.com/PiFormulas.html

Elė, 2011-04-30 12:42:08

Kokias funkcijas didžiųjų permainų metu atliks Dievo Tėvo bažnyčia?

Dievo Tėvo bažnyčia visuomet bus atvira lankytojams. Permainų laikotarpiu žmonės šią erdvę pasieks pėsčiomis bei kitais nemotorizuotais būdais. Ryšio su Dievu kanalas čia taip pat bus atviras. Juo sklis ypatingos žinios bei patirtys. Šios šventovės lankytojai patirs didelių Dievo malonių. Bus sustiprintos jų sielos, o kūnas lengviau sveiks. Sklandžiau funkcionuos šioje erdvėje reguliariai medituojančių žmonių vidaus organai. Žmonės vartos Dievo Tėvo bažnyčioje pabuvojusį vandenį bei paplotėlius ir tokiu būdu pasisems energijos, būtinos siekiant išgyventi fiziškai bei tobulėti dvasiškai. Be to, šventovėje bei šalia jos susirinkę žmonės įgaus savybę gydyti vienas kitą energijomis, kurios sklis tiesiogiai per jų rankas maldos metu.

Išdygo vistik nauja bažnyčia. ir ne bet kokia.šios žemės devo, didžiojo angelo, liuciferio, kurį mes žmonės tobulinam savo blogais darbais.Į bažnyčią vyks turtuoliai, nusipelnę…

Sigitas, 2011-04-30 18:58:36

reikia

skambinti visais varpais, kad žmonės neapsigautų. ten važiuoja patiklūs, be savo nuomonės daugiausia. tokie užkliūna ant sektų kabliuko. galvoju tų pinigų, gudrybė sugalvota.pamąstykit, kaip atsirado visarijono sekta.pirmas žingsnis lygiai toks pats, kaip merkinės piramidės savininko.taip pat gąsdino, žadėjo išgelbėti.o tos pabaigos, kaip nier, taip nier.vienytis prašo poviliukas. ten tas pats.nejau žmonės nebus apsaugoti? šokiravo info česukų piramidės svetainės skaitiniuose: ” Neverta pinigų laikyti bankų sąskaitose, nes vieną lemtingą dieną jie taps nebeprieinami: dėl techninių kliūčių sąskaitos bus „įšaldytos“. Būtiniausiais dalykais reikėtų pasirūpinti dar šiais metais nelaukiant 2012-ųjų nei pradžios, nei pabaigos. Turimas lėšas verta investuoti į savo šaliai bei sau asmeniškai pragyventi būtinus reikmenis. Intensyvių permainų laikotarpiu negalios įstatymai, žmogaus interesų negins valstybė, jeigu jis nepasirūpins savimi pats.” Kiek atsimenu nukentėjusį K. Glavecką už infliacijos ar kažko panašaus paviešinimą žodžiais. Jis nukentėjo. Povilas Ž. raštu kelia sumaištį žmonėms, tačiau visi tyli, lyg tai būtų norma. Ar galima taip rašyti, klaidinti žmones? Kaip į tai turėtų pažiūrėti visi bankai, brangieji? Kur einam su tokiu piramidės karkase po stikliniu gaubtu vykstančiu spektakliu? Iki ko priėjome? Kur teisėsauga, kodėl neapsaugo žmonių asmeninių teisių nuo tokių savo sukurpto devo poveikio ir manipuliavimo žmonėmis? Ar reikia tikėti kiekvienu artistu? O gal pačio velnio bendrininku? Kalbėkime, aiškinkime , kuo daugiau tiems, kurie dar nežino po kokiais “kryžiais” barsto savo pinigėlius. Geras autoriaus straipsnis. Reikėtų jį išplatinti kuo daugiau.Tesaugo Dievas mus, kad velnias nenujotų mūsų ton savo gyvon , maginėn pragaro bažnyčion.

Evaldas, 2011-05-31 16:22:32

Atsakau dvasios aiduos skirtumui:

“Aš tai manau, jog pagoniškų kryžių apskritai nėra. Tokio daikto nėra. ”

Sveiki, skirtumai! Iki Kristaus visi kryžiai buvo pagoniški. Priešais Merkinės piramidės gaubtą , kieme stovi trys mediniai kryžiai su pagoniškais motyvais. Ant jų kiekvieno atskirai pritvirtinta širdis, akis, paukštis. Jie pavadinti Švč. Trejybės kryžiais. Neva ” nukryžiuota” Dievo Švenčiausioji Trejybė: Jėzus Kristus, Dievas Tėvas ir Dievas Šventoji Dvasia.Tikrumoje buvo nukryžiuotas tik Dievo Sūnus Jėzus Kristus. Jo mirties kryžius vaizduojamas su mūkele ar visai be nieko taisyklingomis kryžmėmis. Prikalimas prie kryžiaus širdies, akies, paukščio yra satanizmo išraiška. Vadinasi, kad Česukų teritorijoje stovi ne Kristaus( pagoniški) kryžiai su satanizmo apraiškom juose.

Pažinimo kelyje Jurgis B rašo: “Svais, VAIKELI, ant kryžiaus buvo nukryžiuotas tik vienintelis Dievo Sūnus Jėzus Kristus, nes Jis vienintelis turėjo fizinį kūną. Kryžius, tai mirties ženklas. Kristus mirė, tai reali istorija, todėl Jo kryžių krikščionys garbina. Per tą kryžių mes garbiname patį Viešpatį Jėzų Kristų. Turbut dar prisimeni mano pirmtako Jurgio žodžius: ” Garbinu ir šlovinu, Tave Jėzau Kristau, kad šventuoju kryžiumi atpirkai pasaulį”. Ant to kryžiaus gali būti vaizduojama : Kristaus atvaizdas, visai nieko, nes Viešpats Jėzus Kristus prisikėlė. ALELIUJA!

Merkinės piramidės kryžiuje , kuris neva vaizduoja Dievo Sūnų, kažkodėl pritvirtinta ŠIRDIS. Kodėl? Širdis paprastai tapatinama su SIELA.Tai reikštų, kad Kristaus Siela ar Jo net Širdis dabar yra iš naujo nukryžiuoti. Apie Dievo Tėvo ir Šventosios Dvasios nukryžiavimą, tai negali būti net jokios kalbos. Visa Dievo Švenčiausioji Trejybė nukryžiuota negali būti. Juk jie niekada nemirė. Širdies, paukščio, akies prikalimas ant pagoniškų kryžių kvepia SATANIZMU.

Pažinimo kelyje apie tai Saliamonas rašo:

“Man atrodo su tais kryžiais yra taip: Povilas užsakė tris “belenkokius” medinius kryžius, o koks nors tų kryžių drožėjas pridrožė tai, kas jam šovė į galvą. Gal vienodų daryti nenorėjo tai ilgai nemąstęs “nukryžiavo” visą Trejybę. Kadangi anas labai giliai į simbolių prasmes nesigilino, o Povilas nebūdams kataliku – tuo labiau, tai ir gavosi toks lepsusas. Nenorėčiau tikėti, kad čia tame yra kažkokia konspiracija, tiesiog žioplokas žingsnis. Dauguma skulptorių yra pusiau pagonys, todėl kai jie ima interpretuoti kažką, tai rezultatai daug ką šokiruoja.”

Elė, 2011-06-03 18:24:25

“Paprastai mes meldžiamės,kad angelai suvaldytų katastrofas, kad jos būtų kuo ramesnės…Kviečiu gyventi ramybe, ryšyje su Tikruoju Dvasiniu Tėvu. Ne su kokiu nors Tėvu, kuris turi Tėvą…Vaidas”

Česukų piramidės valdytojai ragina ruoštis virsmui: išimti baxus iš bankų, statyti slėptuves,vieny tis į titanų sąjūdžius, maitintis jų blynukais,užger iant piramidėje pabuvojusiu vandeniu ir t. t.

Sirijaus Vaidas teisingai kontratakuoja Ž.Povilui sakydamas, kad nereikia gąsdinti žmonių, o prašyti angelų, Dievo pagalbos ir palaiminimo. Kas per velnias tas Titanas, kad kartu su Ž.Povilu visus žmones gąsdina. Kristus Ramybės Dievas.Jo Priešininkas Antikristas – blogio ir nevilties sejėjas. Bėkim nuo Titano Antikristo tupinčio Česukų piramidėj į Dvasinės Ramybės Salą. Kad ir miškan, kad ir prie jūros, neatiduokim velniui savo skūros( dvasios). Tikėkim tais,kurie dvasia išmano.Ganytojais, kurie su Kristaus Meile mus dar gano,apsaugot nori nuo velnių ir jų šamanų.

Maranata, 2012-02-04 11:57:18

Pritariu, kurie mąsto, supranta, kad tai blogis :

“Ar tai ne naujų judų – titanų darbas nukryžiuoti Dievą Tėvą ir Dievą Šventąją Dvasią. Tai padaryta Česukų piramidės voratinklinėje, iškreipus kryžius, o mediniuose kryžiuose- brome, nukryžiavus tris Dievo asmenis, ko niekada istorijoje nebuvo ir negali būti. Vot piramidės gerbėjai, kalbėtojai su titanais taip padarė, įvykdė … Klauskunigo.lt apie tai atsako. Teologinis absurdas ty įvardinamas. Demonų darbas , ne kiteip. Škada Žėkų, kurie tiki velniais titanais, laiko juos devais, rašo, reklamuoja juos savo knygelėje ir dvasiniai skaitiniai gugle. Ar ne per daug titanams- wampyrams dėmesio. ziges nuorodoje radau ” hidros, vampyrai ir panašūs į juos monstrai – buvę titanai.” To Petras (2012-02-03 16:25:07) Dauguma nežino, todėl sigesui ir Jums atsakymas:o povils rašo :Merkinės piramidė “Kurdami mūsų Aukščiausiąjį – Dievą Tėvą, jie įterpė į Jį ne tik kuriantįjį (gėrio), bet ir griaunantįjį (blogio) pradą. Griaunančiojo prado tikslas – užgniaužti kuriantįjį pradą bei sugražinti mūsų Kūrėją atgal į titanų priklausomybę.” kur mona prots buvą da ir diedų ty česukuosna nutempti, nors reikėja gydytis vistiek pas daktarų… neblūdyket, Kristaus čia nier, šventės nepaminėtos, likom nepasveikinti, tik bažnyčios tai padarė.Nuon kada titanai dievai??? “Titanai, pakylėtieji valdovai, Povilo dievukas ir t.t. Nėra nei lemūrai nei dar kas nors. Tai realios dvasinio pasaulio būtybės, su kuriomis ezoterinių praktikų dėka yra užmezgami kontaktai. Šiuo metu skaitau labai gerą knygą – Ezoterikos iššūkis krikščionybei, tai sužinojau labai daug įdomybių. Tas dvasines būtybes mūsų religija vadina vienu apibendrintu terminu – piktosios dvasios. Jų yra ištisa hierarchija. Tai buvę angelai, dėl išryškėjusių blogų polinkių atskirti nuo Dievo. Tai neapsakomai didelio intelekto sutvėrimai, kurie turi milijonų metų patirtį ir žinias. ezoterikams ganėtinai yra lengva užmegzti kontaktus su šiais subjektais, nes jie yra labai arti mūsų substancine prasme. Dažnai, kontaktų užmezgimams ir dvasinėms iniciacijoms yra pasitelkiami įvairūs ritualai ir ritualinės erdvės – kaip piramidė. Šios dvasinės būtybės siekia įdiegti žmogui atvirkščią savęs supratimą nei to moko Dievas. Jos traukia žmogų į įvairius malonumus, sukuria iliuziją, neva žmogus pats gali tapti Dievu, siūlo jam pasisemti dvasinių žinių per jogą, meditaciją, taip sukuriant energetinį, dvasinį ryšį su tomis būtybėmis (demonais). Kadangi tos būtybės kažkada buvo angelai, todėl yra išsaugojusios galimybę prisidengti buvusiu pavidalu: šviečiantys siluetai, gražūs fiziniai bruožai. Tačiau visa tai tik vilionės dvasiškai silpniems ir patikliems žmonėms.”

Evaldas, 2012-02-06 13:42:51

Turiu pripažinti, kad paties Povilo niekas nepuola iš krikščionių. New age pseudomokslas , magija ir visoks klaidinimas žmonių yra mirtina nuodėmė ne tik piramidininkams , bet ir tiems, kurie tai supranta, bet tyli, tarsi nieko nebūtų.Tau atsakys : Ištraukos komentarų , esančių Merkinės bažnyčios komentarų puslapyje: Priešais Merkinės piramidės gaubtą , kieme stovi trys mediniai kryžiai su pagoniškais motyvais. Ant jų kiekvieno atskirai pritvirtinta širdis, akis, paukštis. Jie pavadinti Švč. Trejybės kryžiais. Neva ” nukryžiuota” Dievo Švenčiausioji Trejybė: Jėzus Kristus, Dievas Tėvas ir Dievas Šventoji Dvasia.Tikrumoje buvo nukryžiuotas tik Dievo Sūnus Jėzus Kristus. Jo mirties kryžius vaizduojamas su mūkele ar visai be nieko taisyklingomis kryžmėmis. Prikalimas prie kryžiaus širdies, akies, paukščio yra satanizmo išraiška. Vadinasi, kad Česukų teritorijoje stovi ne Kristaus( pagoniški) kryžiai su satanizmo apraiškom juose. Ž.Povilas apie Česukų piramidės dievą rašo: „Apie titanus sužinojau dėl to, kad domėjausi paties mūsų Dievo Tėvo prigimtimi. Titanai sukūrė būsimąjį visatų sistemos kūrėją – mūsų visų Dievą Tėvą – ir suteikė jam laisvės kūrybai. Kaip jau minėta, mums nežinomos esybės – titanai, susiliedamos pagimdė asmenį, kuris tapo visatų sistemos kūrėju ir valdovu. Kurdami mūsų Aukščiausiąjį – Dievą Tėvą, jie įterpė į Jį ne tik kuriantįjį (gėrio), bet ir griaunantįjį (blogio) pradą. Griaunančiojo prado tikslas – užgniaužti kuriantįjį pradą bei sugražinti mūsų Kūrėją atgal į titanų priklausomybę.“ Povilas Žėkas rašo:”Dievo Tėvo bažnyčios lankytojai turės būti aprūpinti aukščiausiuoju sakramentu – paplotėliais, pabuvojusiais pačiame kupolo bei piramidės centre. Tai Žodžio duona, nes į ją yra įskiepytas paties Tėvo Žodis. Vartodamas šį sakramentą žmogus sustiprins savąją sielą, o sielai padedant bus išsaugota ir kūno gyvybė bei sveikata.” Svais : „Kaip galima teikti kažkokius falsifikuotus “sakramentus”? Erezija ir Liuciferio apgaulė. Tikrieji sakramentai buvo įsteigti Jėzaus Kristaus per Apaštalų sostą, kuris dar išliko iki šių dienų, kad ir kiek klaidų buvo padarę Jo atstovai… Įgaliojimai, kiek suprantu, yra labai svarbus dalykas. Tai jūs man pasakykit, kas kitas davė Povilui įgaliojimą teikti “sakramentus”, jei ne Liuciferis?“ Egzorcistai Žėkams tikrai reikalingi, nes ten , kur miršta ne savo mirtimi, kaip liudija Ivanas, tokių busvo , tai velniavos ir toliau vyksta. Iš tos giminės išsilaisvinę demonai, kai kas miršta – siautėja toliau . Tokių atvejų visame pasaulyje tūkstančiai. Paskaitykite egzorcistų puslapį apie demonų siautėjimą. Žėkai skubiai kreipkitės į L EGZORCISTŲ Asociaciją. Jūsų giminėje siautėja demonai apsimetę devais , pasivadinę titanais… Gal kas anksčiau , kaip ir dabar užsiiminėjo burtais ar nekromantija, okultizmu, darė abortus, lankė ezoterikų paskaitas. Onute ir Povilai, žinau, kad lankėte okultistų paskaitas Alytuje, Kaune. Patariu išsilaisvinti, nes tai sustiprina demonų veikimą. Knyga ” Aklas aklųjų vadovas” kaip tik jums, brangieji buvę krikščionys – Žėkai.

Maranata, 2012-02-11 18:21:21

36 PM

Algimantas

„Kas mintimis kalbasi su Dievu, tam normalia kalba reiktų pakalbėti su psihiatru. Ir nedelsiant. Na , o kokius namus pasistatė iš legvatikių naivių žmogelių pinigų, pažiūrėkit nuotraukoje.“ GRAŽŪS NAMAI, GERAI MATOSI.

Vėtrėje

radau įdomų komentarą . “fizikos mokslų daktarė L.K. per paskaitas pasakojo, kad Velniai ir Dievybės sudaro voratinklį – sietą , jog sielos nepasiektų dangaus. Merkinės piramidės viršuje taip pat suapvalintas sietas – voratinklis.“ TIKRAI!

Sandesh “Va va… Gerais ketinimais kelias į pragarą grįstas. Žmonės pagal save pritaikė piramidę. Pasidarė savo dievukus, savo stabukus.” ŽMONĖMS NIEKO NEAIŠKINAMA, RAŠTŲ NESKAITO, NESUPRATO TITANŲ DIEVO.

Vėjūnė:“ Sekmadienį apsilankiau Česukuose.Nebuvau mačiusi piramidės po kupolu. Ir žinot ką?Labai keistai pasijutau. Man pasirodė,kad joje labai klampi energija ir ji neteka. Ji troški,gliti ,tarsi pelkeje vanduo … Vėliau ilgai vaikščiojau po mišką,mėgindama apsivalyti.Dar ir vakar stypsojau apsikabinusi medį.“ NUVAMPYRAVO TITANAI.

Vyskupas S. Tamkevičius dėl trišonės reikalingumo atsako taip: “Dievo malonei gauti jokie vamzdeliai nereikalingi. Kas bando “vamzdelių” ar kitokių daiktų bei veiksmų pagalba susirišti su “dieviška energija” ir panaudoti ją gydymui ar kitiems tikslams elgiasi kaip eilinis šamanas ar burtininkas. Čia nieko bendro nėra su katalikų tikėjimu. Kur atsiranda tikėjimo stoka, ten atsiveria žalia gatvė prietarams. Piramidės yra viena iš “New age” apraiškų, kuri nieko bendro neturi su rimtu tikėjimu.” NRJ SPECIALISTAI IŠTYRĖ TĄ REIŠKINĮ, J. E. VYSKUPAS SIGITAS TEISINGAI ĮVERTINO TAI.

„Užsiimdamas okultizmu ir siekdamas manipuliuoti antgamtiniu pasauliu žmogus žaidžia neleistiną žaidimą, siekia santykio su šėtonu. Tai gali pasireikšti nepageidaujamomis pasekmėmis, neurozėmis, psichikos sutrikimais, net apsėdimu. Reikėtų vengti dalykų, kurie neneša šviesos“, – perspėja dvasininkas A.Peškaitis.” MERKINĖS „ PIRAMIDĖJE“ TAIP ATSITIKO, KAD TITANAI WAMPYRAI – PIRAMIDĖS KŪRĖJAI GARBINAMI, KAIP VIEŠPATS DIEVAS DANGAUS IR ŽEMĖS SUTVERĖJAS.DAUGUMA SUSIRGO TAMSOS GARBINIMU TITANIOMANIJA.

„Povilas , žinoma nepasakoja tų visų titanų gudrybių patiklioms sieloms gaudyti, o apie tai rašo tik savo knygelėje ir dvasiniai skaitiniai google puslapyje. Viską… Besilankantieji net nenutuokia, kur kiša save, kam paveda ir atsiduoda net smerkdami savo buvusias bažnyčias kartu su savininkais.“ TAIP. APIE TITANUS ( DEMONUS) P. ŽĖKAS PRABILO VĖLIAU, KAI DAUGUMA ŽMONIŲ JAU BUVO PASIRAŠĘ UŽ VIENYBĘ SU DIEVU TITANU „ŠIRDŽIŲ ŠVENTOVĖJE“.

Doremi:“ be to sutvėrėjas nesivargins kalbėtis su povilu vat, nežinau su kokia dievybe jis plepa,…“ KALBA PIRAMIDĖS KŪRĖJAS TITANŲ TITANAS, KALBANT KRIKŠČIONIŠKAI, TAI DEMONAS ARBA PIKTOJI DVASIA.POVILAS ŽĖKAS JUOS APIBŪDINA TAIP:

….” Povilas apie piramidės dievą:“ mums nežinomos esybės – titanai, susiliedamos pagimdė asmenį, kuris tapo visatų sistemos kūrėju ir valdovu. Kurdami mūsų Aukščiausiąjį – Dievą Tėvą, jie įterpė į Jį ne tik kuriantįjį (gėrio), bet ir griaunantįjį (blogio) pradą.” IŠ RAŠTŲ MATOME, KAD POVILUI TITANAI YRA AUKŠČIAUSIAS DIEVAS TĖVAS.

„ Legendos mums kalba apie tai, kad hidros, vampyrai ir panašūs į juos monstrai – buvę titanai.“ ARBA DEMONAI.

P. Žėkas rašo:” Padėdama mums dvasia rūpinasi savo dvasinės šeimos sielomis.” … ):”‘Tikrąja aukščiausiojo lygmens meile sielos myli savo dvasinės šeimos „galvą“ dvasią,…“

“Tikrąja aukščiausiojo lygmens meile sielos myli savo dvasinės šeimos „galvą“ dvasią, o ši meilę jaučia savo kūrėjui – Dievui. Tačiau dvasios taip pat myli ir žmones, kurie dalyvauja jų dvasinėms šeimoms priklausančių sielų tobulėjime. Žmonės patiria netgi dvasių meilę, jeigu ugdo jų sielas. Dvasios rūpinasi savo sielų „indais“ žmonėmis, net gali aplankyti mus – apsireikšti, atsiųsti mums gaivinančios energijos, sustiprinti mūsų kūnus. Kai kreipiamės į Dievą prašydami pagalbos, dažnai mums gelbsti dvasia, kurios šeimai priklauso mūsų siela. Taip pat dvasia siekia padėti mums vystytis, tobulėti dvasiškai: eiti meilės, pažinimo, katarsinės kančios keliu. Padėdama mums dvasia rūpinasi savo dvasinės šeimos sielomis.” PRAGARE VISOS SIELOS PRIKLAUSO PIKTAJAI DVASIAI ARBA DEMONUI. JIS VADOVAUJA SIELŲ ŠEIMOMS, NEVA TAMPA KELETOS JŲ ŠEIMOS GALVA.TOS DVASIOS MYLI KŪRĖJĄ DIEVĄ – TITANĄ.JOS APSIREIŠKIA ŽMONĖMS , DUODA ENERGIJOSSUSTIPRINTI MŪSŲ KŪNUS.KAIP MATOME SIELOS BEDVASĖS PRIKLAUSO TITANO PIRAMIDĖS KŪRĖJO DIEVO DVASIOMS, KURIOS RūPINASI BEDVASĖMIS ŽMONIŲ SIELOMIS.PRARADUSIOS DVASIĄ SIELOS IŠ TIKRŲJŲ GALI BENDRAUTI TIK SU PIKTOSIOMIS DVASIOMIS. SU VIEŠPAČIU DIEVU ŠVENTĄJA DVASIA BENDRAUJAME TIK TURĖDAMI NEPEIKTINĄ, ŠVIESIĄ DVASIĄ.

” Neverta pinigų laikyti bankų sąskaitose, nes vieną lemtingą dieną jie taps nebeprieinami: dėl techninių kliūčių sąskaitos bus „įšaldytos“. Būtiniausiais dalykais reikėtų pasirūpinti dar šiais metais nelaukiant 2012-ųjų nei pradžios, nei pabaigos.“

MATYT BUVO REKLAMA, KAD NETAUPYTUME PINIGŲ. PO TO ATSIRADO DĖŽĖ „PIRAMIDĖS“ VORATINKLINĖJE.

x„Patikėjom, šaldytų produktų, čia pat rašo nebus elektros. Gal jau gana daktare.“ PAVARGO KŪRYBOJE.

Povilas Ž. rašo pats apie save Česukų piramidės svetainės skaitiniuose: “Povilas gauna aukščiausiojo lygmens informaciją, kurios įkvėpti žmonės priims teisingus sprendimus. Neverta šios informacijos lyginti su kitų šaltinių informacija.” IŠ TIKRŲJŲ LIUCIFERIS PER TAMSOS DEMONŲ PRANAŠUS NORI MUS VISUS UŽVALDYTI.

Vytis, 2017-08-20 00:29:39

Kas per velniava