Aš stengsiuos įtikti ir patikti…

Viena bendrovė paskelbė:

Vakar sužinojau, kad jau užsiregistravo 40 dalyvių!

O aš netikėjau, kad tai apskritai pavyks…

Ruošiuosi, seniai ruošiuosi… Bet dabar dar pasistengsiu. Tas keturias valandas dirbsiu taip, kad nors truputėlį, truputėlį mokytojams būtų lengviau, o mokiniams – ir naudingiau, ir įdomiau… Ateikite!

 

Atsakymai

Burgis, 2014-04-06 18:17:26

Yra prasmė?…

Monika, 2014-04-06 19:16:27

Laba diena, noriu pasiteirauti kur galima nusipirkti diskelį su stojamųjų į KTUG pavyzdžiais?

Burgis, 2014-04-06 19:22:33

Nuo rytdienos jo nebereikės pirkti, jį bus galima gauti pas gimnazijos budėtojus… Užsiimsime labdaringa reklama.

sonata, 2014-04-06 19:47:50

Paskaičiau ir pirmą kartą savo gyvenime pasigailėjau, kad nesu mokytoja. Asociatyvinis- emocinis mokymo mechanizmas taip gerai veikia, kad buvęs gimnazistas su ryškiu humanitariniu “nuokrypiu” dabar sėkmingai gliaudo kombinatoriką (kaži kas tai per priekonis:)), o į KTUG įstojo pirmas nuo galo:))

A., 2014-04-06 20:43:43

Ar esate dirbęs su vaikais, kurių nemyli tėveliai, kuriems jokios pamokos nėra įdomios, kurių jau nebegąsdina blogas pažymys, kurie pamokų metu nebijo keiktis, drąsiai rūko prie mokytojų? Ar žinote, kaip dirbti su tokiais? Tik domiuosi 🙂

Burgis, 2014-04-06 21:45:14

A.: ne, aš nesu su tokiais dirbęs! Todėl ir aiškinu seminaruose, ką daryti, kad nebūtų tokių vaikų ir tokių mokytojų, kurie yra visiški vargšai… Vergai neturi mokyti mūsų vaikų! Žmogus, kuris neturi kur išeiti iš mokyklos, jokiu būdu neturi būti paliekamas dirbti mokykloje! Ko gali mokyti žmogus, kuris pats nemoka gyventi?!

Egidijus, 2014-04-06 22:10:01

http://www.delfi.lt/news/daily/education/suomijos-svietimo-stebuklas-nera-egzaminu-ir-mokiniu-konkurencijos.d?id=64201542 patiko idėja, kuri įgyvendinta realybėje.

A., 2014-04-06 22:10:59

Bet tie vaikai į mokyklą jau ateina tokie ir kažkas su jais turi dirbti, jiems padėti. Ar manote, kad su vaikais, kurie šeimose nėra mokomi teisingai gyventi, ir dirbti turi tie, kurie jau jokiam kitam darbui netinka? Juk, pavyzdžiui, geras lituanistas, kuris galėtų sėkmingai ruošti moksleivius konkursams ir džiaugtis vaikų laimėjimais, dirbdamas tokioje mokykloje turės dešimtokus mokyti rašyti vietininko galūnes, bet jie nebūtinai norės ir tai išmokti. Kaip turi veikti tokia mokykla? Ką joje galėtų padaryti puikus pedagogas nuoširdžiai norintis padėti, išmokyti, parodyti, kad gyventi galima ir kitaip?

Labai visur kalbama apie tai, kaip ugdyti gabius vaikus, bet juk jiems pagalbos reikia kur kas mažiau nei tiems, su kuriais dirbti atrodo neįmanoma.

Man įdomu, ar iš viso įmanoma padaryti ką nors gražaus mokykloje, kuri nėra gera mokykla?

Kaimietė, 2014-04-07 08:34:34

Kaip tik šia tema kalba Delfi straipsnyje apie Suomių mokyklas. Manau, yra du atskiri darbai ir abu labai svarbūs-su gabiais vaikais(su jais turėtų dirbti mokytojai „moksliukai“), ir bendravimas, gyvenimas, mokymasis su nelaimingais vaikais. O čia tai nearti arimai… Kokio mokytoje tada reikia. Tikrai ne tokio, kurį paruošia universitetas.

Ir iš vis, kodėl taip sunku gyventi, dirbti sąžiningai. Juk tada viskas palengvėtų. Čia aš pavažiavau į pievas.

Jūsų seminaro tema nuostabi. Gaila, kad aš kaimietė.

Kaunietė, 2014-04-10 20:59:52

o Kaune tokio seminaro neplanuojate?

Burgis, 2014-04-12 08:49:37

Kaunietei: as nerengiu seminaru… Jei mane kas pakviecia ir uzmoka – as atvaziuoju ir kalbu, rodau, groju…