Dabar jos tokios…

*

O prisimenate, visai neseniai jos dar buvo susigūžusios, nedrąsios…

*

*

Dabar jos – atviros saulei ir žmogui! Dabar jos jau patikėjo – galima žydėti, galima nebijoti. Grožis ir gėris neturi būti slepiami.  Nereikia drovėtis, jei eini per pavasarį tiesiai į saulę.

*

Kai kas iš svetainės lankytojų prisimins čia mano pasakotą keistą faktą. Vienoje knygoje perskaičiau, kad jauni, žiauriame mūšyje nebuvę kareiviai, prasidėjus apšaudymui ir bombardavimui, užmigdavo… Tokia yra apsauginė organizmo reakcija. Kad išgyventum, neišprotėtum.

*

Visi mes turime tokią apsaugą. Ir aš! Kai melo ir patyčių lavina viršija kritinę ribą, aš tampu abejingas, o kartais mane net juokas ima.

Štai tik vienas epizodėlis. Kai aš užėjau į 3b klasę, paskutinį kartą užėjau, tai užėjau pasakyti, kad ta gimnazistė LIEKA gimnazijoje. Ir pajuokavau: „Aš juk negaliu prieiti ir išmesti jos pro langą. Net nepakelčiau…“

Prokuroras parašė, žiniasklaida pakartojo: „Direktorius grasino, kad išmes gimnazistę pro langą.“

Visuomenė pasibaisėjo!

*

Va, tada aš ir įjungiu apsauginę reakciją. Vargšė visuomenė… Priimk mano užuojautą. Tu niekada nesuprasi, kad buvo tokia mokykla, kurioje buvo galima pokštauti, kurioje buvo galima kalbėti nesibaiminant, kad žodžiai bus įrašyti ir savaip perrašyti į kaltinamąjį aktą.

*

Dabar jos tokios…

*

O aš – vis toks pats. Einu per pavasarį tiesiai į saulę.

Atsakymai

Burgis, 2015-04-08 14:47:51

Ne, blogis negali laimėti!…

Andrius, 2015-04-08 15:08:24

Blogis gali laimėti. Bet geriau jau laimėtų gėris.

Ar įmanoma ištaisyti prokuroro teiginius? Kad žiniasklaida, padariusi klaidą nurašydama garso įrašus, netaiso klaidų, tas matyti puikiai – tas pačias klaidas cituoja visi po daug kartų.

Ar tylint iki finalo tikrai saugu? Ar bus suspėta sudėlioti visus taškus ant “i”?

A. V., 2015-04-08 15:08:54

Taigi, kad realybė kiek kitokia – laimi tie, kurie įžūlesni, o ne tie, kurie teisesni…

Yra netgi studija, kuri teigia, kad į geresnes vietas iškyla tokios kažkiek psichopatiškos asmenybės.

Trumpas aprašymas: http://www.iliustruotasismokslas.lt/?PublicationId=D27004BA-8612-41E2-853D-EF725BC5DEA4&SiteId=826D6683-9025-4946-A1A7-64ED6E2CB63A

Visa knyga:

http://www.mtpinnacle.com/pdfs/psycophaths-at-work.pdf

Burgis, 2015-04-08 15:17:13

Andriui: tai ir šlykščiausia, kad garso įrašus cituoja tie, kurie jų NIEKADA NEGIRDĖJO! Jie cituoja tai, ką parašė prokuroras. Kaip ištaisyti prokurorą? Aš nežinau… Matau tik tai, kad jis jaučiasi nebaudžiamas.

*

Jau dabar per vėlu… Kita vertus, pasaulis nenustos suktis net po to, kai nei manęs, nei kaltintojų, nei prokuroro nebebus. Aš ne kartą sakiau: morkos – labai pavojingas maistas; visi, kurie valgė morkas XIX amžiuje, visi mirė!

Temidė, 2015-04-08 15:25:56

Dabar bet kokie paaiškinimai atrodo kaip specialiai sugalvoti per tą laiką, kol tylit.

Ne visi, kurie valgė morkas, jau mirę. Vakar per žinias girdėjau, kad dar yra likę keli žmonės (gal japonai?), gimę XIX amžiuje. Manau, kad jie galėjo valgyt morkų…

Burgis, 2015-04-08 15:47:01

Temidei: man nieko nereikia sugalvoti, viskas įrašyta! Bet Jūs mane nuteiskite, nuteiskite. Tik ar nepajusite, kad nuteisėte save?

Temidė, 2015-04-08 16:03:49

Neteisiam mes, tiesiog nusakom savo įspūdžius (kaip atrodo).

Kita interpretacija: tas vaikinas padarė neigiamą įtaką mergaitei ir ji pradėjo rūkyt. Jei jis nebūtų priimtas (po abejotinos atrankos) į KTUG, nebūtų neigiamos įtakos ir šios istorijos. Išvada: reikia laikytis taisyklių ir priėmimą vykdyti skaidriai bei teisėtai. Nereikia vadovautis “rekomendacijomis”, nes gali nukentėt. Tegyvuoja taisyklės!

petras, 2015-04-08 16:15:26

tai čia blogio kova prieš gėrį ?:DD

Burgis, 2015-04-08 16:32:57

temidei: ką Jūs žinote apie to vyruko priėmimą? Nieko! O komentuojate… Gaila, daugelis Jūsų komentarų tokie protingi…

Temidė, 2015-04-08 17:23:39

Aš žinau tik tiek, kiek rašė Delfi. Ta informacija ir interpretuoju. O daugiau man niekas apie tai nepasakojo. Jei ta informacija klaidinga, turėtumėte reikalauti paneigimo arba atsakomybės už šmeižtą. Tikėkimės, kad taip ir bus.

Gerai, pasistengsiu šią istoriją komentuoti kuo mažiau.

Burgis, 2015-04-08 17:38:18

Temidei:

Perkeliu savo atsakymą iš kitos temos:

***

exGimnazistei: o, kaip aš norėčiau žinoti, kas Tu! Norėčiau pajausti, ar dar pasitiki manimi… Aš tau, tik tau, gimnazistei, o ne visai gaujai hienų, prisiekiu, kad to vyruko priėmimas buvo skaidrus, teisėtas, įprastas, siekiant kilnaus tikslo.

Jei nori visos tiesos, parašyk man laiškelį el. paštu – atsakysiu smulkiai, smulkiai!

***

Ir Jums, Temide, atsakysiu, jei gausiu adresą, kuriuo atsakyti…

Stebėtoja, 2015-04-08 17:52:42

Man tai šioje visoje istorijoje kažkur “pradingsta” Mokytoja. Ar ne Mokytojos pareiga buvo kalbėtis su mokiniais, jų tėvais ir bandyti išspręsti situaciją kitaip. Prisimenant savo mokymosi laikus, tai Direktorius buvo trukdomas, kai tikrai neįmanoma buvo išspręsti situacijos. O dabar pati Mokytoja tikina, kad mergina ir gera ir gabi…Ar kalbėjosi Mokytoja su mergina,tėvais?

Aišku nežinau tos tikrovės , bet dabar atrodo taip: pamatė , nulėkė Direktoriui skųstis ir dabar sėdi kaip nekalta “avelė”. Jei tokia principinga, tai reikėjo kartu su Direktoriumi pasitraukti.

Vilniete, 2015-04-08 17:56:47

Va, man jos skundimas irgi laaabai uzkliuvo. Zinojo direktoriaus pozicija siuo klausimu, mergaites gabumus mokslams, o vis tiek nuleke pas direktoriu. Ir gavosi, kas gavosi 🙂

Stebėtoja, 2015-04-08 18:15:18

“mokiniai-stukačiai būtų įskundę ją…..Ir būtų lėkusi iš darbo.” Mokytoja yra mokytoja, ne aikštinga panelė, kad šauktų ir reikštų nepasitenkinimą visų akivaizdoje.

Manau nebereiktų ir B.Burgiui gvildenti tos temos ir čia mums hienoms.

Vilniete, 2015-04-08 18:36:43

Stebetoja neaisku ka nori pasakyti.

Stebėtoja, 2015-04-08 18:40:48

Vilniete, jei kas neaišku paaiškina Adefagija.

Vilniete, 2015-04-08 18:41:48

Ji, beje, aiskiai raso. Ir logiskai. Jus – ne. Ir ne pirma karta 🙂

Stebėtoja, 2015-04-08 18:45:48

Taip Vilniete, kai nera jausmų belieka tik logika.:)

Vilniete, 2015-04-08 18:59:26

Ne blogiausias variantas. O Jus ne ta, kuri Kurmis nenori buti mazas temoje Burgi i suns dienas dejote, visaip grasinote? Jei taip – kokia metamorfoze…

Stebėtoja, 2015-04-08 19:07:34

O todėl Vilniete, kad nesupratau B.Burgio. Dabar suprantu.

Vilniete, 2015-04-08 19:12:36

Taip, Burgis nevienareiksmis. Tuo ir idomus.

AK, 2015-04-08 21:26:53

Na Burgi, niekad netikėjau, kad nepažįsti Kauno banditėlių ir Kauno teisme tikiesi teisingumo, ir manai, kad teisėdsaugos pareigūnai turi sąžinės… Tai tiesiog naivu… Ką gi – ta šeimynėlė, tave kruš, kol pajėgs… Aš, aišku suprantu nes tai gimnazistei sulaužusiai sutarti būčiau pasakęs daug tikslesnių žodžių apibūdindamas ją ir net į teismą nepakliuvęs. Matai, nervintis blogas dalykas, bet mes visi tik žmonės. Mano patarimas – važiuok pas sūnų į Švediją. Ns jei tave nuteis realia laisvės atėmimo bausme – mirsi ir labai greitai.

Temidė, 2015-04-08 23:25:20

Burgiui: Jūs tikrai neturėtumėte aiškinti detalių tokiems anonimams kaip aš. Aš jūsų nesmerkiu. Susidarė įspūdis, kad mūsų charakteriai kiek panašūs.

Aš pats darbe siekiu lygiavos, nors kartais padarau išimčių ir dėl to graužiuosi.

Dovydas, 2015-04-09 00:25:12

Bjauri istorija, dievaži. Bandau tik numanyt ką tenka Tamstai išgyventi.

Visuomenės nuomonė ar vertinimas įvairių dalykų, dėkui velniui, šiais laikais nėra nė kiek svarbus laisvam ir principingam Žmogui. Juk daugumą (2/3 mano spėjimu) joje sudaro mulkiai, bukapročiai ir kvailiai.

Atleiskit už leksiką ir laisvamaniškas mintis.

Tiesa, šiai beprotybėi pasibaigus, jei parako dar liks kažką gimdyt, įkurkite gimnaziją Vilniuj savo vardo, brangią. Pasižadu bent du klientus iš karto užrašyt.

tegaida, 2015-04-09 00:46:07

Pamenu kazkada man ištartus paprastos moters – mokyklos budinteles -zodzius :

-o taip, zinoma blogis stipresnis, vaikeli.

Bet esme ta, kad gileje azuolas miega…dabar ir po tūkstančio metu.

O jei palikti Kauna , …tada as važiuočiau i Švedija.

Bet ar reikia palikti ?

aleksandras, 2015-04-09 08:35:01

Dėl pajuokavimo 3b klasėje:

– nieko verti Jūsų advokatai, kurie jie žinodami, kad tie žodžiai buvo pasakyti juokaujant, neprašė skirti atitinkamo garso įrašo ekspertizės (jei Jus iš tiesų juokavote, tai bus girdėti iš garso įrašo ir apie tai gali pasisakyti atitinkami specialistai)

Burgis, 2015-04-09 09:08:13

aleksandrui: yra tiesos Jūsų žodžiuose… Bet aš jau rašiau ir pakartosiu: arba tu gyveni savo galva, arba tu preciziškai vykdai kitų, profesionalų, turimą planą. Sunkesnėse situacijose aš renkuosi antrąjį kelią.

*

Pakartosiu ir tai, kad žiniasklaida cituoja neva mano pasakytus žodžius, nors NIEKAS tų žodžių nėra girdėjęs! Ką daryti su ta žiniasklaida? Tuoj apie tai parašysiu atskiroje temoje…

aleksandras, 2015-04-09 10:59:09

B.B.:

1)Jūsų požiūris puikiai tinka sritims, kur dirbama su daiktais, o ne su žmonėmis;

2)jeigu nesupranti svetimo “plano” (plano apie tai, kas bus daroma, kad tau patikėtų)- didelė tikimybė , kad ir teisėjai nesupras Jūsų ir/ar advokatų (jeigu gynėjas negali kaltinamajam aiškiai išdėstyti gynybinės pozicijos (aiškiai- taip, kad kaltinamasis suprastų ir sutiktų), vargu ar gynėjas galės įtikinti teisėją);jeigu Jus su Jūsų aštriu protu ir gyvenimiška patirtimi negalite įvertinti gynėjų “plano” realumo, tokio plano tiesiog nėra arba jis netinkamas

3)daugiau nei 14 metų vaikštau po teismus, ir įsitikinau, kad 99 proc. baudž.teisės advokatų dirba ne su “materija” (t.y. ne su nekaltumo įrodymais), o su “procesu” (ieško ydų prokuroro įrodymuose ir klaidų teismo procesiniuose veiksmuose)- tai yra todėl, kad nekaltumo įrodymų rinkimas reikalauja gilintis į faktines aplinkybes, t.y. reikalauja turėti kitokias, nei teisines žinias, o retas advokatas turi tokių žinių. Pamąstykite apie tai ir padarykite išvadas.

Linkiu sėkmės, Jūsų buvęs mokinys (KPI 1985 RKR) Aleksandras