Egzaminas

Jei tai universiteto antro kurso studentų (pabrėžiu – studentų!) darbai, tai aš tikrai esu astronautas…

Atsakymai

Albinas, 2010-04-11 17:25:16

O kame čia problema?

matematikas, 2010-04-11 17:33:56

Būtina išleisti “juokų” knygą 🙂 galima juoktis iki apsiraudojimo 🙂

Burgis, 2010-04-11 18:07:10

Albinui: įdomi matematika… Bet dar įdomiau, kad mažaraštis su mažaraščiu susikalba!

Andrius, 2010-04-11 19:55:24

Ar darbų autoriai davė sutikimą viešinti jų kūrinius? 🙂

Manfredas, 2010-04-11 20:04:05

Neblogų yra… 🙂

Didžiausią įspūdį paliko neklasikinė tikimybė (P(A) = 1.67) ir paskutinis uždavinys. Beje, pastarasis priminė šauniojo kareivio Šveiko kontrargumentą karinėje komisijoje: “Namas keturių aukštų, kiekviename šito namo aukšte po aštuonis langus, ant stogo dar du langai ir du kaminai, kiekviename aukšte gyvena po du nuomininkus. Dabar atspėkit, ponai, kuriais metais mirė kiemsargio bobutė?”

banis, 2010-04-11 20:26:42

Labai originalus darbai,ypac su Burgis Kietas…Manyciau truksta G raides uzdavinio salygoje :DDD

D., 2010-04-12 10:02:04

Burgiui: na nereikia visų vadinti mažaraščiais. Juk ne visi matematikai. Jei Jums kas rodytų penklines su ne taip parašytomis natomis, taip pat ne ką suprastumėte. Ar tai būtų mažaraštiškumas? 🙂

laisvamanis, 2010-04-12 10:41:11

kreipiuosi į D. – egzaminas tai matematikos ?

Burgis, 2010-04-12 11:01:15

D.: ne, nesutinku! Aš esu dėstytojas ir neprivalau kapstytis po šiukšles! Visai nesvarbu, kokio tai dalyko egzaminas, bet antro kurso studentai šiukšlių kaip egzamino rezultato NETURI TEISĖS paduoti! Tai nepagarba įstaigai, kurioje jie neva studijuoja, tai nepagarba mokslui, nepagarba valstybei! Už sudriskusios vėliavos iškabinimą baudžiama, o kas baus už neraštingų „išsidirbinėjimą“?

Nuomone, 2010-04-12 11:33:22

O kur KTU įstatuose parašyta kad negalima darbų braukyti? 🙂

Gi nedraudžiama, nebent dėstytojas apie tai informuoja iš anksto ir sako kad nubraukto atsakymo (jeigu testas) neužskaitys.

D., 2010-04-12 11:38:31

laisvamaniui, Burgiui: atsiprašau, bet tikriausiai ne taip supratau Burgio žinutę Albinui. 🙂 Pilnai su Jumis sutinku, vien dėl tvarkos nebuvimo tokius lapelius galima mesti į šiukšlinę. Liūdniausia jog tokių “studentų” daugėja.

Burgis, 2010-04-12 12:13:24

Nuomonei: o kur parašyta, kad negalima šlapintis ant prezidentūros? Bet tuos, pagautuosius, baudžia…

Žmogau, žmogau, negi tu pats norėtum, kad tavo bendrovėje dirbtų štai tokio raštingumo žmonės su AUKŠTUOJU išsilavinimu?

M11, 2010-04-12 12:42:16

Tikslus paskutinis pastebėjimas dėl raštingumo su aukštuoju išsilavinimu. Aš taip pat savo jaunesniems kolegoms dažnai sakau: jei mokykloje padarai dvi rašybos klaidas ir už rašto darbą gauni 8 ar 9, gali likti netgi patenkintas, tačiau darbe įmonės vardu rašydamas laišką žmogui neturi teisės padaryti nė vienos klaidos.

Rokas, 2010-04-12 19:45:32

“… kad mažaraštis su mažaraščiu susikalba!”

Vienas mažaraštis – tai, be abejo, studentas, pateikiantis tokius darbus, kaip pademonstravote. O kas tas kitas mįslingasis mažaraštis, su kuriuo mažaraštis studentas sėkmingai susikalba? Nejaugi jūs taip pasakėte apie save?

Burgis, 2010-04-12 20:01:32

Rokui: taip, yra toks senas anekdotas…

Dėstytojas klausia studento:

– Kas yra egzaminas?

Studentas atsako:

– Dviejų protingų žmonių pokalbis.

– O jei vienas iš jų nėra labai protingas? – klastingai klausia dėstytojas.

– Tada antrasis neišlaikys egzamino, – ramiai atsako studentas.

***

Bet aš taikiau Albinui, kuris klausia: “O kame čia problema?” Jis jokių raštingumo problemų neįžvelgia…

petras, 2010-04-13 10:25:12

toks raštingumas, tikro genijaus požymis 🙂 jie visada būna labai išsiblaškę 😛

laisvamanis, 2010-04-13 11:35:38

petrui – aš nenorėčiau gyventi tokio genijaus projektuotame name ir jo konstruotame auto važiuoti

giedrius m, 2010-04-13 12:54:58

Kas pirmiau: višta ar kiaušinis? Kokie universitetai, tokie ir studentai… Lietuvoje aukštasis universitetinis išsilavinimas yra lengvai prieinamas bet kam. Juos ir baigia bet kas. Ir po to bet ką ir bet kaip dirba.

Rasa, 2010-04-13 13:59:51

Bet būna ir kaip Petras sako 🙂 Pavadavo mane darbe viena mergina, išeidama ji turėjo sudėti 2 skaičius su skaičiavimo mašinėle. Iš pradžių atėjus apakau dėl skaičiaus didumo (ten buvo visiška nesąmonė :), o paskui iš įdomumo bandžiau surast ką su kuo ji sudėjo, kad gavo tokį skaičių. Kaip galvosūky ir kablelius perkėliau ir neprirašiau vieno, bet neįmanoma buvo tokio gaut 🙂 Paklausiau kolegių, sakė jai tankiai taip… Bet… Ji puikiais rezultatais baiginėja medicinos akademiją, t.y. jau baigė 🙂

MariusM, 2010-04-13 14:06:42

Rasa, ar drąsiai eitumėt pas tokią gydytoją?

Plinijus, 2010-04-13 14:07:13

Sveiki, p.Burgi ir visa šaunioji kompanija! Po švenčių užgriuvę darbai privertė šiek tiek atitrūkti nuo vieno kito komentaro parašymo, tačiau buvo labai džiugu sekti čia vykusias diskusijas.

p.Burgio publikuoti studentų darbeliai leido sugrįžti į smagius studentiškus laikus ( 1978 – 1983 ) ir prisiminti bei palyginti: o kaip tada, o kaip dabar? Juolab, kad sūnus su dukra – šiandieniniai studentai. Visada būdavo visko, tačiau niekam iš mūsų grupiokų net nebūtų kilusi mintis dėstytojui atiduoti “tokio lygio rašliavos” -bent jau iš pagarbos sau. Rašto tvarkos, kultūros klausimai būdavo apibūdinami vienu posakiu: ” čia jums ne Maskvos P.Lumumbos universitetas, čia …. institutas. Čia viską pradėsite nuo tvarkos!” Ir ta mažytė nuostata buvo pamatinis akmuo! Buvo ir neišmoktų dalykų, ir “šperų”, ir … Tačiau visam išliko ta akcentuota PAGARBA kitai pusei. Abipusė.

Rasa, 2010-04-13 14:34:12

MariuiM: taip, nes esu mačius ir matau kur kas blogesnių, kurie SAVO SRITY nieko nenutuokia :)))) Tai jau tikrai blogai…

Plinijui: malonu tave matyti.

Dėl tų darbų tvarkos, taip, kaip rimti 🙂 suaugę mes galim bambėti, moralizuoti ir piktintis, bet… Kai prisimenu save, labai tvarkingą merginą, kurią pagavęs nusirašinėjant (nors dievaži buvau sąžininga ir nusirašinėdavau tik vienetinias atvejais, kai neįmanoma išmokti, pav. staklių surinkimo dalių, kurių ir nereik mokytis, nes staklės keisdavosi labai greit, tai buvo beprasmis dalykas) dėstytojas man užlipino “varną”, kad sumažins pažymį, aš ramia sąžine uždėjau ten ant jos kliaksą ir nupaišiau didelę gražią gėlytę 🙂 Studentai yra studentai. Tai ypatingo laikotarpio atskira žmonijos rūšis 🙂 Pažėkit, na ar negražu, juk geranoriškai bandė Burgį kietu padaryt, tik kad pritrūko tam raidžių :)) Ir sąlygoj ir apačioj, kur raidės surašytos :))

Jei rimtai- liūdna… Tik nesuprantu kodėl skaitau ir juokiuosi 😀

Plinijus, 2010-04-13 15:16:59

Ir man malonu, Rasa. Kadangi dabar braižau ir skaičiuoju, tad galiu ir keletą sakinukų spusteltį. Sutinku su Tavim, tik pažiūrėkim į tai, ką aš pasakiau, šiek tiek plačiau, sakyčiau, per tą pagarbos prizmę. Būti “kietam” – didelis menas. Gyvenimas nemėgsta sausuolių. Turėjom labai puikų kuratorių, sugebėjusį taip subtiliai perduoti “gyvenimo filosofiją”, per toookias “baikes”, kad net šiandien aš vis dar studentas.

;D, 2010-04-15 09:16:28

P=1,67 …

dz0, 2010-04-15 15:54:03

į kontekstą:

aptikau įdomią studiją

http://www.mosta.lt/Projektai/files/Mokslas_ir_studijos_2009.pdf

patiko keli išvadų punktai:

vis intensyvėjant tarptautinei konkurencijai mokslo ir studijų srityje,

Lietuvos mokslas ir studijos, nepaisant mažų išimčių, nėra

pajėgūs konkuruoti tarptautinėje erdvėje.

Ne visose studijų programose pavyksta užtikrinti kokybę: SKVC

1999-2008 metais atliktų vertinimų metu nustatyta, kad beveik

trečdalis studijų programų iš dalies ar visiškai neatitinka

minimalių kokybės standartų.

Užsienio mokslininkai [19] prognozuoja, kad iki

2015 m. Lietuvoje neliks magistrantūros ir

doktorantūros studijų dėl per žemo

mokslinio lygio ir tarptautinio nepripažinimo.

([19] J. Knight, Internationalisation of Higher Education. Practices and Priorities: 2003 IAU Survey Report, International Association of Universities, 2003.)

…. tik 10 proc. mokslinės produkcijos

produkcijos yra „aukščiausios kokybės“, t.y.

ISI straipsniai ir monografijos.

Povilas, 2010-04-18 15:46:58

Giedriui: “Lietuvoje aukštasis universitetinis išsilavinimas yra lengvai prieinamas bet kam. Juos ir baigia bet kas. Ir po to bet ką ir bet kaip dirba”. Jūs grubiai neteisus: pvz., mano vaikis baigė VGTU, pakartojo magistr. studijas Vokietijoje. Sėkmingai darbuojasi Štutgarte, Miunchene ir Londone. Viskas priklauso nuo žmogaus. O studijų krepšeliai (ačiū Steponavičiui) aukštąjį mokslą susprogdins, kaip buvo padaryta su viduriniu mokslu.

giedrius m, 2010-04-18 22:52:37

“Viskas priklauso nuo žmogaus. ” – būtent, Povilai 🙂

Norėtusi, kad mokytusi tik norintys įgyti žinių ir prestižas būtų baigti magistrą Lietuvoje. Kyla klausimas kam 20 metų yra priimami studentai, kuriems reikia tik diplomo, o ne žinių. Ir kokias žiniais gali suteikti dėstytojai, žinantys savo dėstomus dalykus tik teoriškai (nekalbu apie grynai teorinius mokslus), o dažnai – ir labai paviršutiniškai.

Eilė magistro studijų krypčių jau dabar yra naikinamos… nepakankamai aukštas lygis.

Antanas, 2010-04-24 23:28:34

Yra įrodyta, kad studentui baigus aukštąją mokyklą du trečdaliai žinių yra pasenusios. Tai čia vakarų universitetuose… O Lietuvos universitetai? Čia ir taip ne pirmo šviežumo žinios pateikiamos. Tai kas lieka po studijų? 🙂

Mano manymu, studentas aukštąjį mokslą turėtų pradėti studijuoti tik turėdamas praktikos ir nusprendęs ko jam reikia. Juk šiandiena daugelis stoja ten, kur priima, o ne ten kur jis tikrai galėtų atsiskleisti.

Burgis, 2010-04-25 09:04:18

Antanui: jei norite praktinių žinių – stokite į amatų mokyklą („profkę“…). Universitetas teikia universalų išsilavinimą, išprusimą, ugdo gebėjimus išmokti.

Antanas, 2010-04-25 11:57:05

p. Burgiui: skaudžią vietą užgavau, kad toks kategoriškas atsakymas? Po to “profkės” žmogus, kuris mokysis universitete, nors supras apie ką kalba eina…

Man įdomu, pagal kokius kriterijus studentas su universaliu išsilavinimu (po dviejų mokslo metų) renkasi specialybę, kad jo specialybė bus paklausi?

Burgis, 2010-04-25 17:43:27

p. Antanui: neįsižeiskite, atsiprašau, čia netyčia taip griežtai gavosi, nes norėjau trumpai…

Tai ir dėl specialybės pasakysiu: žinoma, tai absurdas! Kokia ten specialybė? Darbdavys geriausiu atveju paklaus, kurį fakultetą baigei, o tai gali ir to nepaklausti… KTU? Inžinierius? Dirbk!

And., 2013-02-06 14:54:55

pone Burgi, skaičiau, kiek pavyko įskaityti ir nesugalvojau… Kokią užduotį/užduotis pateikėte? Tikrai įdomu

Burgis, 2013-02-06 15:48:00

And.: Apie ką kalbate? Kokias užduotis?

And., 2013-02-06 16:08:38

Na, paveikslėliuose, nufotografuotus studentų darbus. Įdomu, kokias užduotis jie gavo.

Burgis, 2013-02-06 16:32:58

And.: tai normalios tikimybių teorijos egzamino užduotys. Bet koks gi skirtumas?!