Išlaikiau! Išlaikė!

12-savaite-4.JPG

Mildutė jau išlaiko galvytę! O aš išlaikiau jau trečiąją ECDL testo dalį! Bet tikrai būčiau neišlaikęs, jei būtų tokie klausimai, kaip Nacionalinio egzaminų centro pateikti moksleiviams… absurdas.jpg Kada baigsis tas absurdas?!  Plačiau – Dialoge” ir “Kompiuterijoje”.

Atsakymai

matematikos mokytoja, 2008-04-03 16:58:45

Sveikinu. Abu išlaikiusius. Šios įskaitos ir aš būčiau neišlaikiusi. Viename komentarų, net buvo pateiktas pavyzdinis klausimas tokiai įskaitai: “Ką reikia išjungti, kad dingtų kompiuteris?” 🙂 Mano dukra atsakė greitai: “Kompiuteristą.” 🙂 Praeitas penktadienis mano draugėms, IT mokytojoms, buvo juodasis. Jos vis galvojo, ką padarė ne taip. Blogiausia, kad jau pirmadienį jos buvo pasmerktos, kaip netikusios mokytojos, savo direktorių, bei kolektyvo (mano mokykloje to nebuvo, bet tai labiau išimtis, o ne taisyklė). Ar kas nors atsiprašys tų žmonių. Abiturientų ir jų mokytojų? Kiek IT mokytojų ateinantį rudenį nebegrįš į mokyklą?

Jūs klausiate, kada baigsis tas absurdas? Bijau, kad jis tik prasideda. Visa egzaminų sesija dar prieš akis.

Garbė informatikams, taip greitai sureagavusiems, per savaitgalį pateikusiems kokybinę analizę. Ne taip kaip lituanistai, nelaukė kito pavasario.

Rasa, 2008-04-03 18:19:59

Na, su ponu direktorium viskas aišku, kad jis protinguolis, bet va Mildutė… Gražuolė… Stipruolė…

Smagu skaityt, nes mano draugė irgi susilaukė lėliuko, oi, kaip laukiu pačiupinėt! O aš irgi atlaikiau diiideliausios valdžios darbe patikrinimą 😀

Sėkmės visiems, kad kuo mažiau kvailų absurdų būtų darbuose! 🙂

1, 2008-04-03 19:34:48

o kuo bloga ta uzduotis? juk reikia tiksliai zinoti prioritetus kokia tvarka atliekami veiksmai, as va pvz nelabai atsimenu, tai tenka su skliaustais zaist, nenorit padaryt klaidu…

Pentium100, 2008-04-03 19:46:37

Ta užduotis negera dėl to, kad ten nėra nė vieno teisingo atsakymo.

Reiškinio reikšmė yra 25, o atsakymai eilės tvarka yra 37, 2, 34, 33

Be to, šitas testas turėtų būti kompiuterinio raštingumo, o ne skaičiavimo…

matematikos mokytoja, 2008-04-03 20:08:59

1 balandžio: atsakymas į Jūsų klausimą ir kitus klausimus čia: http://www.mii.lt/files/nac_it_testo_ypatumai.pps.

Rokas, 2008-04-03 20:22:05

Sveiki visi!

Peržiūrinėdamas įskaitos užduotis, pajutau tą savotišką NEC dvelksmą – jo su niekuo nesupainiosi.

Pirmiausia, paklaikau (nors nenustebau, nes su NECo egzaminais ir įskaitomis yra tekę susidurti kiekvienam mokiniui) nuo „kaip jis to NEGALI padaryti“, „kaip padaryti, kad būtų padaryta NETEISINGAI“. Labai teisinai p. Aidas pasakė: „Mokykloje jei kažko mokoma, tai mokoma, kaip tą padaryti teisingai, o ne neteisingai“.

Be to, klausimai irgi keisti – smulkmeniški, viendaieniai. „Kas nutiks tempiant piktogramą iš čia ten?“. Įsigysi kitą OS – ir jau ten viskas gali būti visai kitaip. „Kokio dydžio paraštės nustatytos?“ – na argi tokių dalykų reikia klausti? Argi tai parodo kompiuterinį raštingumą?

Mokytoja V., 2008-04-03 22:05:19

Grynas senelis! Čia aš apie Mildą Burgytę.

Marius, 2008-04-04 13:09:41

Pritariu, kad prastai parengtas buvo komp. raštingumo testas. Iš dalies ir dėl to, kad skirtingų srautų, kurių regis, buvo keturi, ir skirtingas sudėtingumas buvo. Bent jau mano mokyklos rezultatai tai liudija. Aš išlaikiau – 20/30. Manau, kad būčiau surinkęs daugiau, jei užduotys būtų normalesnės. Pateiktą pavyzdį pats gavau per įskaitą: laužiau galvą, laužiau, bet taip ir nepagavau, kame kampas. Dar buvo bent keli labai abejotini uždaviniai.

matematikos mokytoja, 2008-04-04 14:01:55

“Egzaminų ir įskaitų užduotis rengia Nacionalinio egzaminų centro (NEC) samdomi mokytojai ekspertai ir aukštųjų mokyklų dėstytojai.” Taip skelbia ŠMM ir NEC. Ir vėl kalti mokytojai (ir ne bet kokie, o ekspertai), o NEC ir ŠMM niekuo dėti.

Aurelija, 2008-04-04 14:34:33

Atvirai sakant man tai visiškai nesvarbu kas kaltas, bet šiuo atveju tikrai turėtų atsakyti tie kas už tas užduotis yra atsakingi, o būtnet NEC ir ŠMM. Beje čia nebe pirmas kartas. Šią įskaitą laikiau, kai tokia galimybė buvo sudaryta patį pirmą kartą, tai irgi buvo nesusipratimų tai visi neišlaikė, tai po to išlaikė, na visko buvo, bet moksleiviai žinokit nepyksta, nes jie kaip šunys ir kariami spėjo priprast 🙂

Pažįstamas…, 2008-04-04 14:35:41

p. Broniau, Jei Mildutė – Jūsų anūkė, tai nuoširdūs sveikinimai seneliui! Gal kol ji užaugs, bus sugalvota, kaip paprasčiau mokinių žinias patikrinti 🙂

neprisistates, 2008-04-04 21:24:48

Sveiki. O as turiu klausima Bronislovui. O kam jums ECDL? Kokia potencialia jo nauda izvelgiat?

Esu pats ji isilaikes dar labai seniai. Beje, kiek pamenu, jame irgi nemazai absurdisku klausimu buvo.

Burgis, 2008-04-04 21:43:50

neprisistačiusiam: manau, kad panėręs vis dar galiu išbūti bent dvi minutes. Kam man tai? Pasitikrinu, kad vis dar gyvas. Taip ir su ECDL.

Apie klausimus: nesuprantu testo sudarytojų. Ar jie nori, kad kuo mažiau žmonių suprastų, ko klausiama? Tai ar jie nori, kad būtų daug išlaikiusių? Ar daug neišlaikiusių? Ar jie demonstruoja savo gudrumą, ar tikrina žmonių kompiuterijos išmanymą? Aš niekada “Word” sistemoje taip nedirbu, kaip manęs klausia – kodėl turėčiau žinoti (nors nepataikiau tik du atsakymus…)? Aš tai prašyčiau ką nors padaryti – ir būtų aišku.

Nerijus, 2008-04-05 22:20:50

Ir isvis klausimai nekorektishki. Ne visi zhmones naudoja MS produktus. Kitas gali ne tik wordo ir ekselio but nemates, bet windauzu. Chia aktulau tiek shitiems testams, tiek ECDLui. Kodel mes visi taip lendame tam Bilui i viena gera vieta?

Mokytoja V., 2008-04-05 22:33:10

Būtent, mes irgi bandydami laikyti “kompiuterinį raštingumą” apie tą patį kalbėjome – turėtų būti užduotis, KĄ padaryti, o ne mąstyti, kur kokia mintis paslėpta tuose pateiktuose atsakymų variantuose…

Marius, 2008-04-06 07:39:31

taip,

mane labiausiai “knisa” nesuprasti klausimo, kas dažnai nutinka

Andrius, 2008-04-09 10:02:36

Gal gana jau apie anūkėlę ir žmonelę. Yra dalykai, kuriuos galima viešinti ir kurie įdomūs kitiems, ir yra dalykai, kurių viešinti nederėtų.

Burgis, 2008-04-09 10:43:40

Andriui: … pasakė studentas savo buvusiam dėstytojui… Kaip jaustumėtės, jei parašyčiau čia Jūsų vardą ir pavardę? Niekada jokioje svetainėje (virtualioje ar realioje) nemokykite šeimininkų, kaip jie turi elgtis! Šiuo atveju man nesmagu, kad neišmokiau to, nors mokiau matematikos.

Platesnis komentaras: neseniai baigiau skaityti pasauliniu šedevru anonsuojamą romaną “Įbrolis” (norvegų autoriaus pavardės niekaip neįsimenu – gėda!). Panašu, kad tai bent iš dalies autobiografinis romanas. Sėdžiui ir galvoju: ką p. Andrius pasakytų, jei aš taip atvirai intymius dalykus pateikčiau ne interneto svetainėje, o knygoje? Ten tai jau tikrai yra dalykų, kurių viešinti nederėtų, bet jei jų nebūtų – ir šedevro nebūtų.

Analogija: jei šioje svetainėje nebūtų nieko intymesnio, tai kam man ta svetainė? Jums? Už ką?

Nesupykite už seniokiškus pamokymus – gal pravers… Ir nepamirškite, kad Jūs vis tiek mielas mano svečias – visada!

Andrius, 2008-04-09 14:39:37

Net neketinu pykti. Kol skaičiau Jūsų žinutę, nedingo šypsnis nuo veido.

Savo vardo aš ir taip neslepiu, o ir pavardė jokia paslaptis. Paviešindamas man nepakenktumėt 🙂 Bet jei vis tik paviešintumėte, nusižengtumėte savo svetainės taisyklėms.

Aš Jūsų nemokau. Tik išsakiau savo nuomonę. Būtų prastas šeimininkas jei nepaisytų svečių nuomonės 😉

Knygų istorijose vardai ir charakteriai dažnai būna užmaskuoti. O jei paviešinami faktai, tai tam, kad būtų išlaikytas autentiškumas (dokumentinė vertė) arba kai tie faktai ir yra visas istorijos žavesys.

vytenis, 2008-04-09 22:38:19

Svetainės šeimininko nemokydamas, pritariu Andriui. Gražu, kai solidus vyras tikrai myli žmoną ir anūkus. Bet kai šitaip perspaudžiate, tai tikrai jau kažkaip per saldu. Užsuku čia paskaitinėti… matau. Bet gal, sakau, jūs pats savo vaikų nelabai matėte, kai jie augo, jei taip suskydote dėl anūkėlės.

Taip nuolat pliurpdamas (atsiprašau už žodį, bet jis tinka) apie savo žmonelę Albinėlę, ją tik nuvertinate. Tikrai, toks susidaro įspūdis.

Tas pat gresia Mildai.

Aurelija, 2008-04-10 10:45:21

O man gražu 🙂 Jau daug geriau nei algoritmai ar dviratininko agonija miesto centre:) Vytenis ir Andrius tikriausiai nėra patyrę jausmo kai nori sau brangaus žmogaus atvaizdais išklijuoti viso pasaulio sienas, gal tai banalu, gal saldu, bet tai būdas išreikšti savo jausmus ir nieks už tai negali būti peikiamas.Ir nors Lietuvos Konstitucija garantuoja mums nuomonės laisvę, kartais savo nuomonę tenka pasilaikyti sau, o ypač tais atvejais kai reikši ją be jokio konkretaus tikslo.

Tad aš labai laukiu Mildutės nuotraukėlių, noriu žinoti kaip jai sekasi, kada pradės vaikščioti, kalbėti, skaityti, rašyti…skaičiuoti. Juk nors ir nepažįsti to žmogučio bet vistiek kažkaip gera, šilta, miela…

Ai baigiu rašyt nes regis jau peržengiau 20 eilučių cenzą 🙂 nu tas Lietuviškas plepumas…:)

Neturėjęs matematikos, 2008-04-10 13:47:17

O aš manau kad visada reikia skirti visuosius ir privačius interesus 😉

Jamaica, 2008-04-10 14:35:37

O tai čia ne privati svetainė???

Neturėjęs matematikos, 2008-04-10 14:49:00

Tai kas matoma visiems yra vieša

Rasa, 2008-04-10 16:38:31

Vyteniui: tai pasamprotaukim taip ne visai rimtai, kas yra solidus žmogus, kad ir solidus vyras 🙂

Štai dauguma vyrų nemėgsta saldybių… Aš mėgstu 🙂 Bet nuo sausų šnekų kartais pykina ne mažiau, negu persivalgius saldumynų… 🙂 O žmonių čia užsuka įvairių, tai gal ir puiku, kad būna visokių kalbų, visokiam skoniui?

O šiaip, kalbant apie įdomius žmones ir, mano supratimu, labai solidžius, turiu pasakyti, kad puikiausi ir yra tie, kurie kalba ne taip, kaip norėtųsi VISIEMS 🙂 Štai vienas puikus prof. kardiologas, pas kurį lankosi mano dukra, rašydamas ligos istoriją (beje, rašo tik parkeriu ir dailyraščiu!!!) samprotauja, ar gražiau skambėtų, kad ūžia ausyse, ar galvoje? 😀 Bet nuo to jis tikrai netampa blogesniu specialistu, negu kalbėdamas nesuprantamais terminais 🙂 Kitas puikus stomatologas man visad išpasakodavo apie savo anūkučius ir šunį, prijuokindavo, išeidavau su gera nuotaika visai dienai, kaip, beje, ir kiti pacientai 🙂

Taip, kad jau kaip nors pasidalinkim, gerai? Man patinka tai, kaip rašo pons Burgis, ir apie lėliukus, ir apie meilę… O kai kas gal nelabai patinka, to ir neskaitau. Todėl prašau čia nestėnauti vyrukų, kas nepatinka- praleiskit. O kodėl jis turėtų rašyti, kas atrodo solidu jums, o ne man pavyzdžiui, ar Aurelijai?

Žinoma, iš tiesų ponas Burgis tegul rašo viską, kas tik jam patinka ir pašauna į galvą ir niekieno čia ne reikalas (Jei kas prisikabins, kad blogai sudėsčiau žodžius, gaus per makaulę!) Beje, kartais ir mane sunervina kažkas, ką direktorius parašo, tada turiu progą mintyse tą dalyką pergalvoti ir pasiginčinus su savimi nusprendžiu, jis teisus ar aš 😀 Ir tai mane linksmina, man patinka 😀

Rasa, 2008-04-10 16:41:12

Ir dar galit visi pykti, bet aš nemoku kalbėti po 20eilučių 😛 Labai atsiprašau…

matematikos mokytoja, 2008-04-10 17:52:55

Čia asmeninė B.Burgio svetainė. Ką jis nori, tą ir rašo (aišku, jei tai neprieštarauja įstatymams). Penktokams jis pateikė galvosūkį apie silkę, kuri cypia. O cypia, nes yra jo nuosavybė, todėl, ko nori to ir išmoko. Mano penktokui tai padarė stiprų įspūdį. Kai mokykloje mokytoja paklausė kas yra “ramblys”, atsakymą žinojo tik jis vienas, nes buvo skaitęs “Mikę Pūkuotuką”, klasiokai pradėjo juoktis (tai ne “lygis”). Maniškis atrėžė: “Ką noriu, tą skaitau”. Juokai baigėsi. Ačiū B.Burgiui už tą silkę :), kuri suteikė pasitikėjimo.

Marius, 2008-04-10 17:53:02

O gal prieikime išvadą, kad tai amžiaus ir lyčių konfliktas?

Pagyvenę žmonės, tokie kaip B. Burgis, į viską žvelgia kiek kitaip nei jo studentai.

O moterys, bent daugumą jų, dažniausiai taipogi kiek vyresnės, daug ką mato vėlgi skirtingai, ypač mėgsta saldybes, tokias kaip anūkėliai, etc.

na ir laužyta ta mano kalba,

eisiu liežuvio plonintis ;]

Andrius, 2008-04-10 18:05:06

Mariau. kaip pirštu į akį. Skaitau aš čia aukščiau pateiktus pasisakymus ir galvoju: “taaaaip, moteriška “logika”…”.

matematikos mokytoja, 2008-04-10 18:34:08

Vaikinai, moteriška logika nėra blogybė, kaip, beje ir vyriška logika. Blogybė – logikos nebuvimas. Jūsų pretenzijos svetainės šeimininkui nepagrįstos jokia logika, tik “vyriškomis” emocijomis.

Burgis, 2008-04-10 19:10:54

Taigi išlaikiau ir ketvirtąją ECDL dalį, gausiu “Start” pažymėjimą – ir gana tuo klausimu. Dabar skaitykite skiltį “Komentarų komentarai”. Ir kitas, žinoma… Ačiū!

Rasa, 2008-04-10 20:31:45

Andriui su Marium 😀 Neseniai skaičiau visai neblogo psichologo knygą, tai vat. Jums (vyrukams) būtų labai aišku, jei viskas būtų išdėstyta labai logiškai, ar ne? Tuo jūs ir kitokie- yra dalykų, kurių paaiškinimui vyrams reikia pamąstymo ir logiško paaiškinimo, o moterys juos tiesiog žino. Ir kam tai įrodinėti, jei aš žinau, kad tai tiesa? 😀

Galiu logiškai paaiškinti, kodėl Mottura ar Assa spynos geresnės už kitas, kaip suprojektuoti tobulą apšvietimą kambary ar kitus “techninius” dalykus, bet yra dalykų, kuriems, mano supratimu, visai tos logikos nereik 😀 Ir man tai patinka.

Dėl kartų- aš visad tokia buvau: galiu būti saldutė, galiu duot į dantis (bet tik stipresniam :). Amžius duoda tik vieną teigiamą bruožą- galiu būti visokia savimi, t.y. galiu nueiti į gerą klubą pasiaust su savo vaikais, bet galiu nueiti ir į baletą, galiu vaikščioti aukštakulniais ir kantuotom kelnėm ir galiu sėdėti apsiavus bangliškom kelnėm Laisvėj ant betoninio aptvėrimo ir šlamšti spurgą. Gera, kai jau gali leisti sau nusišnekėti ir giliai dzin, ką kas pagalvos ar pasakys- solidžiai tu kažkam atrodai ar idiotiškai 😀

O dėl anūkėlių, tarkim aš myliu vaikus 🙂 ir vienas iš mano ateities norų yra turėti savo privatų “vaikų darželį”, kokių 5 vaikučių. Trys draugės jau laukia nesulaukia… 😀 Kažkam tai atrodo košmariška, man su vaikais gera. Dauguma moterų šiais laikais nenori sėdėti namie ir sekti pasakėles, daro karjerą. Kas nelogiška? 😀 Kažkam patinka valandomis kalbėti apie mašinas, kažkam apie vaikus. Dar reikėtų pagalvoti, kas prasmingiau 😀 Nors, beje, mano vyras manęs klausia, kokį tepalą reik pilti į mūsų mašiną…

Mokytoja V., 2008-04-10 22:46:21

Vaikinai aiškiai pamiršo, kad čia ne “Kauno diena”, o asmeninė svetainė! Bet nuomonę pasakyti… kodėl ne… pavyzdžiui, susitinki kokį pažįstamą ir sakai: o jergutėliau, bet ir bjauriai atrodai!

Bet, va, Vytenis sako, kad nemoko. Tik jam “per saldu”. Tai kas neduoda kur kitus “pasirūgštinti”?… Pvz., kokiam kriminalinės kronikos puslapy…

Marius, 2008-04-11 07:29:08

nieko aš nemokiau ar nesistengiau sugėdinti,

daugmaž paaiškinau savo poziciją,

manau, ir Andriaus panaši, man vaikų foto tikrai netrukdo :))

Andrius, 2008-04-11 08:08:22

Nesiriskim žemyn ir nejuodinkim vieni kitų 🙂

Daug norisi pasakyt čia pasireiškusioms moteriškos lyties atstovėms, bet savo nuomonę pasilaikysiu sau. Moterims to nesuprast… 🙂

Rasa, 2008-04-11 08:31:01

Andriui: Gerai :), įsivaizduosiu, kad jau išdėjai mintyse į šuns dienas ir pasistengsiu su savo blondinės protu to nesuprast :)))) O jei kada gyvai susitiktume, pasiruošusi išklausyti visus kaltinimus apie moteriško būdo ypatumus ir trūkumus :))) Būtų įdomu 🙂 Nors teisybė yra ta, kad gyvenime mes tankiai nepanašūs į save internetinius 🙂

O gal reikėtų naujos temos apie vyrų ir moterų skirtingumus? Paprastai būna įdomu, visi žiauriai ima stumti vieni ant kitų 🙂 Gaila, tikriausiai čia būtų per daug nepadoru 🙂

Andrius, 2008-04-11 09:35:22

Pritariu naujai temai. Bet visai apie kitus dalykus.

Įdomu ką Burgis mano apie šį reikalą:

http://lrytas.lt/-12078416061207134455-p1-%C5%BDmon%C4%97s-Kai-%C5%BEvelgi-%C4%AF-mirt%C4%AF-i%C5%A1-arti.htm

O gal čia tikrai per daug nepadoru 🙂

Burgis, 2008-04-11 09:52:27

Andriui ir kitiems: nuoroda į straipsnį apie mirtį leidžia man praplėsti temą ir dar kartą paspėlioti, kodėl ir šioje svetainėje netrūksta negatyvumo. Esu išmąstęs tokią mintį. Jei imsime skalę nuo maksimalaus džiaugsmo, laimės, juoko, iki maksimalaus liūdesio, nevilties, skausmo, tai turėsime pripažinti, kad rašiniai, meno kūriniai, literatūra, kinas ir kt. mus žymiai stipriau emociškai veikia, kai vyrauja dešiniosios skalės srities nuotaikos. Va, tuo ir naudojasi profesionalūs menininkai, rašytojai, žiniasklaidos atstovai. Ir net interneto svetainių lankytojai! Pagirk – ir niekas tavęs nepastebės. Supeik – ir sukelsi jei ne audrą, tai bent bangeles. Kalbėk apie laimingą meilę – niekas nesiklausys. Kalbėk apie nelaimingą – apspis pulkas susidomėjusių. Dabar geriausia kalbėti apie mirtį… Kur toliau?

O apie intymius dalykus šioje svetainėje netrukus dar parašysiu…

Andrius, 2008-04-11 10:10:54

Čia ne tiek apie pačią mirtį, kiek apie meninę jos išraišką ir požiūrį į tuos reikalus.

Neprisistatantysis, 2008-04-11 15:06:34

Fotografas žiūrėjo ne į Mirtį, o į negyvus kūnus. Taip pačiai, kaip žiūrėdamas į miegantį žmogų matytų ne Miegą, o miegantį kūną.

Bet! Žiūrėdamas į nuoširdžiai kvatojantį žmogų, matytų… Džiaugsmą. O kodėl ne “besijuokiantį kūną”!? O todėl, kad iš savo sąmoningos patirties žino, ką tai reiškia džiaugtis ir leistis nešamam džiaugsmo. Būtent dėl to fotografui lengviau ir smagiau fotografuoti besišypsančius žmones, o ne negyvus kūnus.

Naivi yra pretenzija atspindėti Mirtį, ar kokį kitą dvasios virsmą, kurio nesi patyręs asmeniškai. Taip pat naivi yra pretenzija suprasti kūrinį, kuriame vaizduojamo proceso nesi betarpiškai palietęs.

Mirtis mums siejasi su liūdesiu ir visomis negatyviomis emocijomis. Bet tas liūdesys kyla ne iš numirėlio. Jis kyla gyviesiems, kai jie netenka kažko, prie ko yra prisirišę. Mirtis yra negatyvi tik ta prasme, kad ji kelia nemalonius jausmus likusiems gyviems. O šiaip ji yra logiškas rezultatas to, kad gimstame – kas turi pradžią, tas turi ir pabaigą.

Mirtis — nerimastingas procesas… kaip ir audra jūroje. Jei esam saugiu atstumu, sakom, kad stichija “didinga”. Jei ji pasiglemžia mūsų artimuosius, sakom, kad ji “tamsi” ir “bloga, bloga, bloga!” Kitaip tariant, stichiją vertiname negatyviai, jei kūniškas išlikimo instinktas ir noras valdyti aplinką atjungia galėjimą matyti jos didybę ir galią.

Turbūt tuo galima paaiškinti, kodėl paveikesni yra kūriniai, kur eksploatuojamos “dešiniosios skalės srities” emocijos – evoliucija ir natūrali atranka išmokė mus pirmiausiai, ir be jokio delsimo, išsiaiškinti kiekvienos situacijos neigiamus aspektus. Tuo ir naudojasi menininkai, negebantys užkabinti pozityvu (t.y. silpni menininkai).

Gryžtant prie negyvėlių fotografuotojo, manau jis nesuprato Mirties prieš projektą, nedaug tesuprato ir po. Taigi, liko nesuprantantis didžios ir gilios Atsinaujinimo Rato prasmės.

Menas, padarytas be gilaus supratimo, yra ne menas. Kaip ir bet koks darbas, padarytas be gilaus supratimo, yra bergždžias.

Visa, kas parašyta iš žinojimo, yra verta būti perskaityta.

Aurelija, 2008-04-11 16:43:30

juk ne veltui sakoma, kad ne viskas auksas, kas auksu žiba

Andrius, 2008-04-11 18:26:46

Neprisistačiusysis, baisu net prisistatyti, kad visi sužinotų kas tų kliedesių autorius? Dediesi žinąs ką ir kaip galvojo fotografas, dediesi žinančiu daugiau už kitus? Juokinga, ne kitaip 😀

matematikos mokytoja, 2008-04-11 18:54:15

Andriui: Neverta užsipulti žmogaus dėl jo “nicko”. Tai jau visiškas alogiškumas. Pats tikrai prisistatei ne daugiau už jį. Visi mes čia su tam tikromis kaukėmis ir ne visai tokie, kokie esame iš tikrųjų. Net pats B.Burgis prisipažino, kad čia yra kitoks.

Man Neprisistačiusiojo komentaras buvo įdomus. Apie mirtį žinome nedaugiau, kad ji yra.

Burgis, 2008-04-11 19:02:08

Taip, mielieji, “neprisistatantysis” yra įdomus! Įsiklausykime… O man smalsu spėlioti, kas jis toks.

Marius, 2008-04-12 08:18:20

o man visai nesmalsu