Jei aš tave mylėčiau…

jei1.jpgTvarkydamas senus popierius, radau 2002 metų rudenį rašytą “pamokslą” gimnazistams, kurių meilė liejosi pernelyg laisvai… Pagalvojau, gal ir dabartinei kartai pravers.

Atsakymai

ligonis, 2007-12-29 20:11:42

manau kad tai tinka ir dabartinei kartai….. Grazus zodziai tik gaila, kad nelabai kas taip daro kaip ten parasyta. Daugelis turi kitu vertybiu…

Justas P, 2007-12-30 02:32:57

Ech prisimenu aš savo mokyklos laikus. Kai buvau kokioj ~7 kl atrodė taip keista kai 11-tokai – 12tokai ant mokyklos palanginių sėdėjo apsikabinę ir bučiuodavosi, o kai prisimenu savo 12 klasę – viso to jau nebuvo. Keista… Tuo metu tai darydavo tik 5-tokai.. 6-tokai… Akceleruotas brendimas matyt. Gaila… Juk meilė – pats kilniausias ir aukščiausias jausmas iš visų. Ir tuo jausmu reikia mėgautis tik tada kai esi jam pasiruošęs ir subrendęs.

ieva, 2007-12-30 13:02:10

gal aš klystu, gal labai klystu, atleiskit, bet man tokia

meilė keista, per gerklę išlįstų.

Aš nuo tokios meilės kuo toliau, net negaliu tai meile laikyti. Galiausiai gal ir tinka tai gimnazistams, bet aš prieš reguliavimą tokių dalykų.

Burgis, 2007-12-30 13:36:44

Ievai: įdomu, įdomu! O kuo ji keista? Štai aš taip su savąja nugyvenau jau beveik 34 metus ir esu laimingas!

Beje, kalbėdamas su gimnazistais, išvedžiau šeimyninės laimės formulę. Užsirašysiu, kad nepamirščiau. Štai ji. Retai pasitaiko tokia laimė, kad šeimoje abu sutuoktiniai vienodai karštai vienas kitą myli. Panagrinėkime kraštutinumus. Jei tu ją myli, o ji tavęs – ne, gyvensi sunkiai, bet visą gyvenimą būsi laimingas. Jei ji tave myli, o tu jos – ne, gyvensi patogiai, gerai, bet niekada nebūsi laimingas.

Ką jūs pasirinktumėte?

Andrius, 2007-12-30 14:38:15

Nemanau, kad įmanoma, jog abu vienas kitą mylėtų vienodai…

ieva, 2007-12-30 14:44:21

skaitau dešimt kartų ir galvoju, kad, jei šiuos postulatus laikyti principais, jie turi būti derinami sąveikoje su kitais išvardintais; vieną iškėlus aukščiau kitų, jau atsiranda nuosavybės jausmas meilės subjektui (paneikite tai); kuris iškreipia meilę ir santykius.

Apie kraštutinumus visikai pritariu Jums; gyvenimas yra jų pilnas, nenorėčiau šitu klausimu plėstis. Aš už proporcingumo principą; kitaip sakant pusiausvyrą.

Nors ir ne pageidavimų koncertas, leiskite pasveikinti su šventėm. Pasižiūriu namuose pro langą ir matau kalantį medžius geniuką. Ateina toks geras ramybės jausmas, kurį sunku paaiškinti. Skaitant Jūsų tinklapį, kartu džiaugiuosi su Jumis jūsų darbštumu ir įžvalga, kaip to genio, kasdieninio palydovo, kuris nudžiugina savo buvimu.

Burgis, 2007-12-30 15:07:02

Ievai: nuoširdžiai dėkoju Jums už gražius žodžius! Ir diskutuoti su Jumis įdomu!

Tai ne postulatai, tai vieningas, visuotinis mano bandymas vienu atsikvėpimu pasakyti vaikams, kas yra meilė! Ania? Daugelis bandė, bet nepavyko, dabar Burgis bando… Bandau. Kažkada rašiau savo būsimajai: “Vėjui tiesą sakau, o jis skrenda ir randa atlapotas duris pas tave…” Pavykti gali, jei tiesą sakai visa esybe, visu gyvenimu, visa širdimi! Tai, kas parašyta tame lapelyje – ne instrukcija, o išvados! Tiesiog aš taip mylėjau ir tebemyliu, tik sukonspektavau svarbiausiaus požymius to, kas įvyksta savaime.

mokytoja, 2007-12-30 15:43:54

Meilė, tai kaip tas vaiduoklis, apie ją labai daug kalbama, bet mažai kas ją matė. Tai ne mano žodžiai, tik dabar neprisimenu kas taip pasakė.

B.Burgiui: Jūsų eilėraštis, kaip sako jaunimas – perfect.

O visa kita jai apibūdinti visiškai netinkama: proporcingumas, daugiau, mažiau, požymiai, konspektavimas, formulė. Mielieji, tai juk meilė, o ne matematika. Na, neveikia čia jokie dėsniai, net visagalės matematikos.

Burgis, 2007-12-30 20:24:01

Mokytojai: nebarkite manęs, ne aš pirmas pradėjau, tai Ieva sugundė… :-))). Ir vis tik meilę įvardyti galima, reikia! Juk tai ir daro tūkstančius metų viso pasaulio kūrėjai – kas kaip moka. Jei tai ir vaiduoklis, tai aš esu būtent tas iš nedaugelio, kuris jį matė! Tikrai! Visiems jums sakau: sutikęs tikrą meilę, iškart suprasi, kad apsirikti neįmanoma – gamta viskuo pasirūpino: ji iš pradžių tave nušauna, paskui prikelia jau su tvirtu ir neatšaukiamu jausmu.

Justina, 2008-01-01 21:39:41

Burgiui: Mano mama irgi turi išvedusi meilės formulę: “moteris vyrą turi mylėti, o vyras moterį – dievinti”. Ir abu iki šiol gyvena kartu ilgai gražiai ir laimingai..;) tad teisybės gal ir yra..:)

Burgis, 2008-01-01 22:08:56

Puiki formulė, Justina!

Edvardas Cickevičius, 2008-01-02 08:09:24

Norėčiau pasitikslinti, ar šis pamokymas buvo skirtas 13-ajai gimnazistų kartai?

Burgis, 2008-01-02 08:45:40

Judviejų meilė, mielas Edvardai, sujaukė mano nuostatas, kad gimnazijoje “nieko iš to neišeis…” Žinoma, pamokymai buvo skirti ne tik jūsų kartai, bet Jūsų šeima yra nuostabus kontrargumentas!

Aira, 2008-01-17 20:29:18

Na asmeniškia man atrodo, kad per daug išpučiat jūs tą meilę. Kadangi matau ponas Burgi labai mėgstate apie tai postringauti tai gal paaiškintumėt man kas vis delto yra meilė? kuo ji skiriasi nuo simpatijos,potraukio, susižavėjimo? kaip pažint tikrą meilę? tik prašau nesakykit, kad sutikusi pažinsi…:)

Burgis, 2008-01-17 20:44:31

Airai: deja, esminis meilės požymis būtent tas – jos neįmanoma nepažinti, nepajausti, nesuvokti, kad tai meilė. Bet matau, kad Jūs skeptikė, todėl bandysiu paaiškinti anatomiškiau… Iš visų gyvūnams suteiktų instinktų (o žmonėms – ir jausmų, nuovokos) stipriausi yra išlikimo ir giminės pratęsimo. Nežinau, kam to reikia: Dievui, gamtai, Visatai? Bet taip jau yra. Taigi aptarkime, kaip pasirūpinta giminės pratęsimu. Pirmiausia – nenuspėjamumas. Tas tą pamilsta nepriklausomai nuo padėties visuomenėje, turto, gyvenimo vietos. Svarbiausia gamtai – kad palikuonys būtų geriausi. Kaip gamta suporuoja -ilga ir paini istorija, pagrįsta įrodymais ir prielaidomis, faktais ir prietarais. Antra – jėga. Tai tokia didelė jėga, kad jai pasipriešinti beveik neįmanoma. Sakau “beveik”, nes žmogus gali viską įveikti, bet pagalvokime, ar reikia? Trečia – visuotinumas. Meilė apima kūną, mintis, jausmus – viską! Kas dar taip veikia žmogų? Niekas! Ketvirta – malonumas. Gamta žino, kad malonumui sunkiausia atsispirti, todėl ir pasirinko šį “įrankį”. Kartais atrodo, kad meilė – kančia, bet patyliukais visi sutinka, kad net ta kančia – malonumas!

Na, gana! Nieko čia “neišmėsinėsiu”… Pamilsite ir suprasite…

Aira, 2008-01-17 21:16:04

O nebūtų protingiau pirma išsiaiškint kur ”veliesi” ir tik tada ”pamilt”? Nesu skeptikė, tik atsargiai žiūriu į jausmus,ypatingai meilę. Negi neužtenka aistros, kad pratęstum giminę? Ir kaipgi visi tie atvejai kai žmonės sukuria šeimas, remdamiesi ”meile”, praeina tam tikras laiko tarpas( metai,, du , dešimt) ir jie išsiskiria…ar tai reiškia, kad meilė išgaravo ar teigsite, kad tai ką jie jautė buvo ne meilė!

Burgis, 2008-01-17 21:27:46

Būtų protingiau? Esu įsitikinęs, kad visi mano studentai, kurie nei nori, nei gali išmokti matematiką, niekada nemokės nei įvertinti savo jausmų, nei rasti savo vietos šeimoje, nei pagrįsti savo sprendimų. Kuo įvertinti? Protas taigi neišvystytas… O vien jausmas be proto – tai ir yra tik aistra. Žinoma, kartais ji sutampa su meile, bet tik kartais… Jau sakiau – meilei būdingas visuotinumas.

Žydrūnas, 2008-01-17 21:37:22

Jei jūs nieko prieš mano kuklų intarpą…Mylėt visada reik tada kai pajėgus suprast kas ta meilė…Tai ne būtinai matematika 🙂 protai būna išvystyti ne vien matematikos.

p.s. čia šiaip visoki svaičiojimai mano požiūriu…, o meilė yra tai kam jokie panašūs puslapiai tikrai nepadės 😉

Aira, 2008-01-17 22:04:40

Ponui Žydrūnui: sutinku tokie puslapiai nepadės, bet kyla elementarus klausimas kas padės?

Ponui Burgiui: matematiką gali išmokt visi pats sakėt žmogaus galimybės beribės tereikia įdėti daug pastangų ir darbo. Išmokykite mus (mane) vertinti savo jausmus, rasti vietą šeimoje ir pagrįsti sprendimus…:)

Aira, 2008-01-17 22:07:37

Atsiprašau, kad paklausiu ne visai į temą, bet kur galėčiau sužinoti daugiau apie Jūsų žmoną? Ieškojau internete, bet arba apie Ją arba iš tikrųjų nieko nėra parašyta arba aš nemoku ieškot…

Žydrūnas, 2008-01-17 22:11:30

Aš galiu padėt..tikrai 🙂

Aira, kam tau jo žmonos? 🙂

Aira, 2008-01-17 22:26:19

Ponui Žydrūnui: B.Burgis vis giria ir giria savo žmoną visur kur tik gali ir visiem kas netingi Jo klausyt, tad man pasidarė smalsu kas per viena ta pono Burgio žmona. Tikrai ne kiekvienai pavyktų apsukt TOKIAM vyrui galvą ir tikrai ne eilinę moterį Jis šitaip liaupsintų:))) sakoma, kad už kiekvieno didingo vyro (na ”didingo” gal ir ne pats tinkamiausias žodis) stovi nepaprasta moteris, be kurios vyras būtų nieko vertas…

Giedrius 4b, 2008-01-17 23:28:04

Nėra nieko nepaprastesnio, nei paprasta moteris. 🙂

dalia, 2008-01-18 11:26:59

Ponas Burgi, jūsų nepažįstu, bet pasidarė įdomu paskaitinėti. Taip gražiai rašot apie žmoną, sakykit, ar niekad nebuvot per gyvenimą susižavėjęs jokia kita? Kokios moterys jums simpatiškos? O jus turbūt buvo įsimylėję begalė moterų, atrodot įdomus. Ką tada darot? Griežtai atstumiat, apsimetat,kad nematot ar pažaidžiat? Nes kartais žmonės mėgsta žaisti vieni su kitais? Kaip elgtis, jei tave kažkas įsimyli, o tu turi draugą? Ar manot, kad tai tik ano žmogaus problema? Aš kaltinu tokiu atveju ir save, gal netinkamai daviau vilčių. Kaip elgtis? Iš anksto ačiū. Gaila, kad nesu Jūsų studentė 🙂

Burgis, 2008-01-18 16:24:28

Daliai: nesu medinis ir dar ne toks aklas, kad nematyčiau kitų gražių moterų. Bet! Gal ir nepatikėsite, nė žingsnio į šoną nesu padaręs ir niekada nekilo noras tai padaryti. Kodėl? Todėl, kad esu sukūręs palyginimo teoriją: kas mus žudo? Palyginimas. Jei turėčiau kelis bandymus, tai sunkesnę, niūresnę valandą visada atrodytų, kad kitas pasirinkimas galbūt geresnis. Ir galbūt padaryčiau lemtingą klaidą. O kai turi tik vieną variantą – jis geriausias pasaulyje! Labai lengva ištverti visus sunkumus, pagundas. Kita vertus, nesu toks žavingas, kad moterys prie manęs liptų – tik keletą kartų pajutau vylingesnį žvilgsnį. Tik tiek. Pagaliau – dabar moterys manimi tikrai nebesusidomės…

Dabar patarimai Jums, jaunai ir, neabejoju, žavingai: sakykite tiesą! Laiku pasakykite tiesą! Abu būsite laimingesni. Žaisti žmonių jausmais pavojinga – gali nužudyti! Geriau žaiskite kortomis…

Aira, 2008-01-18 17:37:04

Nenoriu būti nemandagi ar įkyri, bet pasidarė labai įdomu kuo gi ypatinga Jūsų žmona?

Būčiau be galo dėkinga jei informuotumėt mane kur galėčiau rasti informacijos apie pono Burgio žmoną:)

marius, 2008-01-18 17:50:00

Priminė Apolinerą.

Aira, 2008-01-18 17:56:43

Atleiskite už nemokšiškumą, bet kas yra ta (tas) Apolinera(s)?

Burgis, 2008-01-18 22:55:15

Airai: aš Jūsų jau bijau… :-))). Mano žmona Albina – “Lietuvos ryto” Kauno skyriaus viršininkė. Galite prie progos ją apžiūrėti… Kuo ji ypatinga? Ji įvairi kaip pasaulis. Jis nenuobodi, kaip gyvenimas. Ji protinga, nedrąsi, švelni, tvirta, linksma, gabi, meili, šilta, jauki, pastabi. Ji neleidžia man blogai gyventi. Ji padovanojo man du puikius vaikus, atidavė man visą savo gyvenimą ir pasiėmė visą mano gyvenimą. Dabar mes abu turime po du gyvenimus.

Niekšybė, jei kitoje reinkarnacijoje aš turėsiu gyventi su kita!

Aira, 2008-01-18 23:28:08

Ponui Burgiui: mano smalsumas kartais ir mane pačią gąsdina:)

Kaip Jūs sugebate taip mylėti? kaip sugebate džiaugtis kiekviena gyvenimo minute? juk taip dažnai visi jaudinamės dėl smulkmenų, kaip Jūms pavygsta to išvengt? Ir kaip Jum taip išeina niekada pilnai neatsakyt į klausimus:) visi Jūsų atsakymai netikslūs…

Mantas, 2008-01-18 23:38:46

man atrodo, pabuvojus keletą kartų ant ribos tarp gyvenimo ir mirties, dėl smulkmenų jaudintis nebeišeina!

Rasa, 2008-01-19 11:06:40

Gerai būtų, kad kuo daugiau būtų tokių porų, kaip Burgiai, ar ne? Laimės Jiems.

Paskaičiau čia visokių gražių dalykų, tik dėl vieno paprieštaraučiau, kur direktorius sako “Jei tu ją myli, o ji tavęs – ne, gyvensi sunkiai, bet visą gyvenimą būsi laimingas. Jei ji tave myli, o tu jos – ne, gyvensi patogiai, gerai, bet niekada nebūsi laimingas.”

Šeimoj turėtų mylėti ir gerbti vienas kitą abu. Būtinai. Nes, mano manymu, prisižiūrėjau porų, kai vienas myli, o kitas ne, tai tampa kančia abiems. Nesvarbu, kurioj pusėj bebūtum 🙂

Nors turbūt negalima nieko apie meilę apibendrinti, pas visus viskas šiek tiek kitaip. Kai mane mano vyras įsiutina ir norisi trinktelt su kokia keptuve jam per galvą, vis vien, suskaičiavus mintyse iki pakankamo skaičiaus 😀 (stengiuos ilgokai paskaičiuot, kad tikrai netrinktelčiau), pagalvoju: ” juk jei gyvenimas grįžtų atgal, pažinčiau tuos žmones, kuriuos pažinau tada, tikrai vėl pasirinkčiau jį…” 😀

Patiko vienos Coelho knygos pabaiga. Knyga tai nieko per daug gero, kaip visos jo knygos perpildyta protingų minčių, o kai sviestas sviestuotas gali imt pykinti :)… Bet gale parašyta: “Meilė yra” 🙂 Mane sužavėjo… Kai pagalvoji, tai ir yra pati esmė, tai nuostabiausia, tiesiog tai, kad MEILĖ YRA. O mes visada ją suprasim įvairiai, nevienodai, kiekvienam duota kitaip. Niekad nepamiršiu vienos vasaros, kai labai sąžiningai meldžiausi, kad Dievas niekada daugiau neleistų man mylėti. Prižadėjau jam, kad galiu pergyvent ir ištvert viską: karą, ligas, pažeminimą, bet ką, tik niekada nebenoriu mylėt, nes tai skaudina tiesiog nepakeliamai. Ir ką jūs manot? Sako, Dievas duoda tai, ko labiausiai nori ir tai, ko labiausiai bijai… 😀

Burgis, 2008-01-19 18:03:00

Airai: “… aš nevertas švelnių tavo žodžių,

ir to ežero pilno žvaigždžių…” Mes nugyvenome labai skirtingus gyvenimus, tiesa? Todėl ir kalbamės šiek tiek nesuprasdami vienas kito. Nieko baisaus! Svarbu, kad Jūs suprastumėte tą, kurį būtina suprasti.

bailus anonimas, 2008-01-20 18:29:41

Gerbiamas direktoriau, ar gali būti taip, kad kai kam tiesiog būtinos daugiau ar mažiau skausmingos pamokos, ir nuo jų negali apsaugoti nei moralumas, nei valia, nei kantrumas? Ar žmogus, kuriam nepavyko amžiaus nugyventi su vienintele žmona (ar vieninteliu vyru), visada yra žemesnės dvasinės/intelektualinės prabos? Ar gali būti taip, kad ne visiems lemta patirti šeimyninę pilnatvę? Dėkoju už atsakymą.

marius, 2008-01-20 18:57:49

Nesuprantu, kodėl neleido numesti linko :/ specialiai blokuoja?

na, apolineras tai toks fainas rašytojas pornografas 🙂

Burgis, 2008-01-20 19:11:40

bailiam anonimui: sėkmė ar nesėkmė, laimė ar nelaimė gali priklausyti nuo dviejų visai skirtingos prigimties priežasčių: atsitiktinumo (vadinkime likimu…) ir žmogaus savybių. Likimo įveikti, pakeisti neįmanoma, todėl visada buvo ir bus nelaimingų meilių, nevykusių santuokų, netikėtų mirčių ir pan. Kaip tik dėl to visą dėmesį reikia sutelkti į antrąją priežastį: reikia tobulinti žmones, tobulinti save, mokytis iš svetimų klaidų, mokytis iš pasaulio patirties – taip galima sumažinti nesėkmių dėl antrosios priežasties.

Dolly, 2008-01-31 09:48:23

Meilė – yra toks jausmas kurį tik galima mėginti nusakyti žodžiais, bet to tikrai nepadarysim, yra smagu mylėti, draugą, jo šypsena, netgi šį nuostabų pasaulį… Bet yra taip pat begalo smagu kaip ir kitas tave myli…. kaip smagu mylėti ir būti mylimai… juk tiesa?? :))

Violeta, 2008-02-10 22:51:37

Niekaip nesutikčiau su posakiu “smagu mylėti”.Tai kažkas kita, daugiau.

Net kai meilės kančios vis tiek nekeistum į kitką…

Aira, 2008-02-12 22:12:27

O kaip jūs (suaugę, protingi žmonės) vertinat šv. valentino dieną? ”Meilė dieną”…? Ar aš tapau burbekle ir viskuo nepatenkinta skeptike ar tai ir jūsų nuomone kvailiausia šventė?…:) Na mano supratimu, įsimylėjėliams ir taip kiekviena diena kaip šventė, o tiems, kurie antrų pusių neturi ši ”švenė” tik primena kokie jie vieniši…

Burgis, 2008-02-14 22:31:06

Airai: teisingai, gali švęsti tada, kai širdis liepia!

Panndutia, 2008-08-09 00:22:50

Sveiki,nors nepazistamas,bet jau del savo poziurio gerbiamas,ponas Burgi.Isanalizavot meiles samprata,sukuret teorija.Teorija remiasi faktais.Saunu.Turiu ir as viena klausimeli.Meile-tai zinojimas?O tas zinojimas,ta prasme,tikrumo jausmas?Mano situacija kebli.Kai ji pamaciau,supratau-tai jis.Na sakinys galvoje susirezge toks-tai ilgai lauktas atpildas uz mano kancias.kancios del klaidu,saves apgaudinejimo,dazno susizavejimo,nuopoliu.supraskit,nepasitikiu savo jausmais ir savo jauciamu tikrumu

Migle, 2010-12-16 11:36:45

Mano nuomone Burgis yra didziausias demagogas ir PILNAS saves, suprast – arogantiskas…

inesa, 2011-06-03 22:39:05

su meilė negali zaisti ji prasideda ir baigesi netiketai kaip ir prasidejo ji miela ir skuodi nezaiskim su meile mylekim vienas kita

Paulina, 2013-01-03 01:45:00

perskaičiau visus komentarus. Galiu pasidalinti savo istorija, kuri trumpa, tačiau tesis dar visą gyvenimą. man dar tik 19 metų. būdama 17-likos visiskai atsitiktinai sutikau savo vaikina – busimą vyra. ir vos tik pamačiusi ji, jo nepazinodama ir nieko nezinodama apie ji, as supratau, kad tai jis, mano gyvenimo vyras. iki to laiko, niekada neturejau vaikino, nes visada suprasdavau kad tai dar ne jis, vildamasi kadanors ji sutikti:) susipazine mes niekada nebuvome tik draugai, jautėme vienas kitam kažka daugiau. ir šiuo metu mes esame begalo laimingi, kad laikeme savo sirdis vienas kitam, ju nedalindami kietiems, ir galedami jas visas vienas kitam dovanoti. žinau, kad besalygiškai ji myliu ir galiu nuoširdiziai tai sakyti, nes tikrai zinau, kad tai meile. tai reikia pajausti, kad supastum ir kiekvienam zmogui ji skirtingai pasireiskia, todėl cia prasyti ja apibudinti atrodo apsurdiska, nes vistiek nei puses to nesuprasi, kaip kitas ja jaučia. susitinkam gana retai aš- klaipedoje, jis – vilniuje, bet esam beproto laimingi turėdami vienas kita, ir jau galvojame apie gyvenima kartu. gal tai skambes absurdiškai, bet daznai vos tik pagalvoju, kad gali, kazkas atsitikti ir as galiu jo netekti pradeda kauptis asaros akyse… jokiu budu nenoriu jo paleisti, nebent zinosiu, kad taip jis bus laimingesnis. ir pastaruoju metu matau gyvenime tiek zenklu, kurie rodo, kad jis mano gyvenimo vyras. neina visko perteikti cia taip kaip norėjau, bet manau esme visi supratote.

kristute, 2014-04-17 00:09:38

Meilė yra svarbiau uz viska sem pasaulyja bet reike moketi mylėti kas nemoka mylėti tai tam ir yra problema su meile o kas moka tai yra neproblema bet as tikrai sakau ciai nera joke problema ta meilė su ta meile yra tvarkoj tik su zmonemis yra netvarkoj as nekalbu apie visus bet tik kaikuriuos

Irgi matematikė, 2015-01-05 17:53:37

Deja deja… Meilė yra tokia jėga , kuri nepaklūsta nei matematikai, nei kažkokiems dėsningumams, nei laikui… Ponas, Burgi, galite būti labai tvirtas savo įsitikinimais ir požiūriu, bet meilės jūs neįveiksite. Jums turbūt pasisekė, kad mylite tik savo žmoną, o žmona jus. Savu laiku ir aš galvojau dėsningai, logiškai. Tačiau gyvenimas tik pasijuokė iš mano išankstinių nusistatymų.

Sonata, 2015-05-09 18:29:30

Labai geras pono Burgio pamokslas! Burgis man siu dienu atradimas, mano herojus. Nieko nezinojau apie ji iki to skandalo. O dabar esu didziule jo fane. Laiminga moteris turedama toki vyra.