Kalbėk, kalbėk!

Kalbėk, kalbėk!

Akių žvaigždėm prabilki,

Šauksmu pripildyk kerinčias gelmes,

Pagirdyk juo nedrąsią mano viltį,

Tarytum rasos svyrančias gėles…

***

Taip naiviai aš ikivedybiniu laikotarpiu bandžiau prakalbinti savo mylimąją. Nes mūsų pasimatymai dažniausiai būdavo tokie: aš kalbu, kalbu, kalbu, o ji tik taip gražiai žiūri ir šypsosi… Žinoma, vėliau jau ir rankoms duodavau valią, bet tas jos gražus tylėjimas buvo ir mano džiaugsmas (dėl to ir norėjau, kad ji būtų mano žmona!), ir nerimas – ką gi ji tokio apie mane galvoja?…

*

Dabar aš tiesiog fiziškai jaučiu kitokio nekalbėjimo būseną. Ei, kur dingote jūs, tie, kurie nusisukote nuo manęs, nekalbate su manimi? Aš buvau blogas jums anais laikais? Tai kodėl negalėtumėte to pasakyti? Jei ne atvirai, tai bent anonimiškai. Kodėl jūs žeminate save tuo tylėjimu? Juk aš apie daugelį iš jūsų vis dar galvoju teigiamai, palankiai… Klystu? Tai neleiskite man klysti! Juk aš dabar jau niekas jūsų gyvenime, tai būtų padoru išsakyti viską, kuo nusidėjau, kuo neįtikau. O gal ir jūs nežinote, kuo kai kuriuos iš jūsų kaltinu? Ir jums nerūpi sužinoti? Ne tam, kad pasitaisytumėte, bet gal tam, kad galėtumėte pasigėrėti savo pranašumu prieš mane…

*

Juk jūs pasikalbate tarpusavyje apie mane, tiesa? O gal ir ne. Gal ir tarpusavyje kalbėdami vengiate tos temos? Bet juk toks gyvenimas nėra, negali būti jums mielas! Prisimenate, aš kviečiau jus negyventi kurmių gyvenimo – „kad tik manęs neatkastų“. Jus išgąsdino, kad gyvendamas savo gyvenimą, aš taip nukentėjau? Tai ir pasakykite man, parašykite, kad mano pasirinkimas buvo neteisingas.

*

Ne, aš nemėgstu tuščių pasiplepėjimų kasdien, kas savaitę. Bet čia kalbu apie vienkartinį požiūrio, pozicijos, nuomonės išdėstymą. Po to gal jau niekada nebesikalbėsime, nieko tokio. Žinojimas padėtų man, bet dar labiau padėtų jums, išlaisvintų jus.

Atsakymai

Burgis, 2015-06-16 16:29:09

Išsilaisvinkite!…

Povilas, 2015-06-16 17:39:22

Esu prieš šitą nesamonę iki paskutinio atomo. Nepritariu tam, kas su Jumis daroma.

Dabartinis procesas asocijuojasi su “itališku streiku”, kuomet dirbama pagal raidę… Tą patį daro ir kaltintojas, nežiūrėdamas į visumą.

Rausiamasi po pamatais, po vertybėm… Be galo sunku plačiai/išsamiai išdėstyti/suformuluoti poziciją, kai matai tokį absurdą. It’s just WRONG ! Juk aksiomų įrodinėt nereikia !

loreta, 2015-06-16 18:04:07

Ką čia kalbėt? 🙂 Viskas praeina ir viskas.

Mokytoja, 2015-06-16 18:41:03

O jei tik galėčiau Jums kuo nors padėti … Nuo pat pradžių kalbėjau namuose esančiai gimnazistei: jūs privalote palaikyti Direktorių. Suvienykite jėgas, arba jūs gimnazijoje, arba ji. Sustokite prie durų ir neikite į gimnaziją. Nemanau kad ji būtų ilgai ištvėrus. Tegul mokytojai dirba, veda pamokas, o ji sėdi viena! Kiek ji taip būtų ištvėrus? Dieną, dvi, tris…. Nemanau, kad visus gimnazistus būtų sugebėję garsieji tėvai patraukti baudžiamajai atsakomybei.

Atsakydavo: kai kuriems visai tas pats kas vyksta, kai kurie bijo (suprantu mergaitės šeimos) ir t.t.

Labai gaila, kad gimnazistai neparodė ryžto, nors didžioji dauguma Jus palaiko!!!

skridau…, 2015-06-16 19:23:46

Į mokytojos postą. Jūs pasakėte esmių esmę. Amžina vertybių kova, šiuo atveju, suprimityvinant, ‘elitinis’ išsilavinimas ir bailio (vergo, abejingojo) siela. Kažkuriame poste bandžiau apie tai užsiminti: ar adekvatūs mainai?

Dar žiauriau: direktoriau, užjaučiu, bet, regis, per 25 metus nei vieno TIKRO mokytojo neišauginote. Atsiprašau, tiksliai nežinau situacijos, gal ir yra… Ar nors vienas išėjo iš darbo su vėliava – NE, įvyko ir tęsiasi amorali istorija ir aš, kaip padorus žmogus, negaliu čia dirbti. Negirdėjau… nes visi nori valgyti ir minkštai miegoti. Visokie kitokie ‘palaikymai’ – lozungai, saviapgaulė. Todėl neturėtų jums rūpėti, kas ką galvoja.

Atsiprašau, jeigu per aštriai.

O jeigu į temą – vienatvė (ne vienišumas) gali būti tobula būsena… linkiu tai pajusti.

Burgis, 2015-06-16 20:29:06

skridau…: ir Mokytoja, mano geroji Mokytoja, ir Jūs pasakėte esmių esmę! Aš galiu paaiškinti tik tiek: aš neugdžiau mokytojų. Seminaruose kitų mokyklų mokytojams aš aiškinu: mokytojo negalima pakeisti, jį reikia pakeisti. Suprask, mokytojo negalima išugdyti, jį reikia pakeisti kitu mokytoju.

*

Bet ar lengva pakeisti kitu? Juk negali nueiti į kokį nors lyg gėlių darželį ir prisirinkti tinkamų, gerų. O ir atleisti ne tik įstatymai neleidžia, bet ir negalima tuo piktnaudžiauti, nes tada destabilizuosi padėtį ir niekas nenorės rizikuoti ateiti.

*

Per ketvirtį amžiaus Gimnazijoje buvo puikių, tiesiog nuostabių Mokytojų! Ir dabar yra. Bet aš išėjau tada, kai supratau – jie nėra su manimi ir nebus. Jie negins nei manęs, nei savęs, nei Gimnazijos. Aš nesmerkiu, tik konstatuoju: aš negaliu būti tokioje bendrijoje… Ateikite ketvirtadienį 13 val. į teismą ir pamatysite ne vieną kadenciją baigusį gimnazistą. Mano gimnazistą. Bet ar ten bus mano mokytojų? Pažiūrėsime…

Burgis, 2015-06-16 20:32:13

Dar ta tema. Šiandien man didelė šventė! Vakarop suskambo vartelių skambutis ir nelauktai, netikėtai mudu pamatėme abiturientą, ryškią žvaigždę Roką Morkūną! Jis atvežė ir padovanojo man knygą „Kas bus kas Lietuvoje“. Joje Rokas pagyrė mane! To suprasti negalima, tai reikia pajausti…

kaimietė, 2015-06-16 22:26:41

Buvę gimnazistai ir esami, ginkit Direktorių, jei jis buvo tikras Mokytojas.

Nesuprantu, kodėl nejuda visa gimnazija, tėvai…

Kai uždarinėja kaimo mokyklas, protestuoja visa bendruomenė. Aišku-uždaro, bet bendruomeniškumas išlieka.

Pas jus mokosi surinkti iš visur. Svarbu išgyventi. Elitinė mokykla parodė išvirkščiąją pusę.

Dalius, 2015-06-16 22:38:55

Jūs Bronislovai, licėjaus Jurkevičius-buvote -esate aukščiausio lygio vadovai švietime nes rezultatai kalba patys už save. “Juk yra tiek tiesos – kiek yra matematikos”. Gaila, kad mažai Lietuvoje tokių drąsių žmonių, maža palaikymo iš šalies, maža visose srityse švietime, policijoj, medicinoj ir visur kitur. O kai maža palaikymo, tai ir pokyčių nėra… 25 m. Nepriklausomos Lietuvos, o kaip ima kyšius kelių policininkai, taip ima, kaip nusirašinėjo studentai, taip nusirašinėja – galima būtų vardinti ir vardinti. Aišku yra ir teigiamų poslinkių, bet jų mažoka – norėtųsi proveržio, greitesnių rezultatų. Ir teoriškai tai įmanoma greitai, bet, kad tų aktyvistų kaip Jūs yra maža:( Gajus sovietinis genas… Neaišku kada jis išnyks.

Regina, 2015-06-17 00:25:55

Teismas vyktų net tada, jei toji mergaitė po pokalbio su Jumis būtų išėjusi iš gimnazijos. Jūsų situacija būtų tik dar sudėtingesnė teisiniu požiūriu – būtų traktuojama, kad realiai išgąsdinote vaiką: jei gąsdinimas padaryti nepakaltinama yra daugiau emocinio pobūdžio, nes Jūs ne medikas, tai grasinimas bet kuriuo atveju neatestuoti, jau susijęs su Jūsų tada užimamu postu, su neteisėtu naudojimusi valdžia. Čia jau emocijomis nepasiteisinsi.

Nenoras pripažinti nė mažiausios klaidos gal ir neleidžia besąlygiškai Jūsų ginti, nors žmogiškai Jūsų tikrai labai gaila, ir situacija kažkokia absurdiška, tiesiog Kafkos “Procesas”…

tegaida, 2015-06-17 01:44:11

Reginai –

Man rodos Jus nesupratote esmes. Kaip gali buti atestuojamas mokinys, neislaikes garbes kodekso egzamino jokiam balui ?

Taip, mes gyvename kitame pasaulyje, nei gerb. Burgis . Tokia šiandienos Lietuvos pedagogikos realybe.Lietuvos visuomenes realybe.

Bet B.Burgi mes butent uz tai ir gerbiame -kad jis gyvena ne musu pasaulyje…

Burgis, 2015-06-17 07:46:22

Reginai: taigi Jūs ką tik verkėte, kad lietuvių k. VBE buvo blogai parengtas! Jeigu ir toliau gyvensite kaip vergai – verksite, verksite, verksite…

Mano Gimnazijoje direktorius turėjo teisę neatestuoti, nes aš niekada nekūriau mokyklos tokios, kaip visos buvusios. Į mano Gimnazija galėjo neateiti nė vienas, kuriam ji netiko, – ir Gimnazija būtų buvusi uždaryta. Bet nebuvo! Ketvirtį amžiaus nebuvo.

ema, 2015-06-17 08:15:49

Lietuvoje 95 procentai isidarbina pagal pazintis. Like 5 procentai, imintingi, talentingi, taciau turintys tik seimos ir Dievo palaikyma gyvenime. Kai jiems reikia palaikymo, deja, tik ta mazoji dalis juos spranta. Daug minciu kyla sio teismo tema, bet jei bylinejamasi su kuo nors is tu 95 procentu, negali nuspeti baigties, kadangi ten su ziburiu nerasi padorumo uzuomazgu.

mama, 2015-06-17 09:20:02

Aš taip džiaugiuosi už Roką Morkūną, kažkada mokėsi vienoje klasėje su mano sūnumi. Rokas visada buvo (manau ir tebėra :)) ‘tikras’ žmogus – ir geras mokinys, ir aktyvus bendruomenės narys, ir sportininkas. Šaunuolis Rokas 🙂

skridau…, 2015-06-17 09:35:45

Emai. Manau, kad parašėte totalią nesąmonę dėl procentų. Abejoju, ar juos galite pagrįsti. Ir tai yra labai nuodinga, net kenkėjiška. Paprastai tokiais nepagrįstais skaičiais labai mėgsta manipuliuoti nevykėliai ir tinginia, norėdami pateisinti savo nevykėliškumą. Arba tiesiog šiaip žmogeliai, kurie normaliai gyvena, vis pro durų skylutę pasižiūrėdami, ar kaimynui ne per gerai…

P. Burgi, kiek, pvz., jūsų gimnazijoje įsidarbino pagal pažintis? O jūsų vaikai ir jų aplinka? O jūsų abiturientai? Mano aplinkoje praktiškai tokių nėra. Ir nesakykite, kad man pasisekė, ne, aš kryptingai ir daug metų tam dirbau – ir tebedirbu… kartais net 25 val. per parą.

Burgis, 2015-06-17 09:41:35

skridau…: Jūs teisi. Tik va, bėda: šaukštas deguto medaus statinę gadina. Tie niekšeliai (o dažniausiai ir bukagalviai), kurie lenda „per pažintis“ ir pan. labai „iškreipia“ visuomenę, sukuria didelę aibę taip galvojančių, kaip ema…

skridau…, 2015-06-17 09:47:57

Ema negalvoja, ji žino.

petras, 2015-06-17 10:08:59

Ema matomai atliko soc. tyrimus ir gavo tokius rezultatus.

Rasa, 2015-06-17 10:52:21

Skraidančiam dalykui: o jūs “ji” ar “jis” ? 🙂 Smalsu kažko pasidarė, va p. Burgis rašo “teisi”… Kažin spėja ar žino? 🙂

Burgis, 2015-06-17 11:09:20

Rasai: taip, žinau, tai ji…

Regina, 2015-06-17 11:39:11

tegaidai: deja, gimnazija buvo KTU, o ne Burgio, ne asmeninė, nes tokių apskritai respublikoje nėra ir negali būti – net privačios ar religinės mokyklos vykdo valstybinę programą ir paklūsta Lietuvos Respublikos įstatymams, tarp jų, be abejo, ir Baudžiamajam kodeksui, kuris apibrėžia, kas tikrai negalima, už ką baudžiama. Na, o painioti savo asmeninius vaidmenis su socialiniais vaidmenimis ir nesuprasti, kuo jie skiriasi, apskritai yra… (nenoriu nieko užgauti). Juk atvykę į svetimą šalį mes paklūstame tos šalies, o ne savo (!) įstatytams ir taisyklėms. Sakote, Burgį gerbiate už tai, kad gyvena ne mūsų pasaulyje, bet juk gimnazijos direktoriaus postas su visomis iš to išplaukiančiomis aplinkybėmis ir atsakomybe buvo iš mūsų pasaulio! “Pakaltinamas / nepakaltinamas”, “atestuoti / neatestuoti”, “užsiundyti žiniasklaidą” yra mūsų pasaulio dalykai! Ir teismas teisia pagal mūsų pasaulio baudžiamąjį kodeksą. Jeigu aš ateičiau į Burgio namus, jis galėtų reikalauti, kad kalbėčiau lotyniškai,kad mano batai būtų raudoni, kad nepakelčiau akių ir t.t. 🙂 , o jei ne – turėtų teisę mane išvaryti, paskelbti SAVO NAMUOSE nepakaltinama, neatestuojama, nebučiuojama 🙂 ir pan. Bet už kiemo vartų – kitas pasaulis, kur Burgio pasaulio taisyklės tiesiog negalioja. Pamenate Mažąjį Princą iš Sent – Egziuperi filosofinės pasakos? Jis irgi keliavo po planetas ir visas jas paliko, nes tų planetų taisyklės jam nepatiko – nepatiko biznierius, nepatiko žibintininkas, nepatiko karalius, nepatiko girtuoklis… O jei jau gyveni ŠITAME pasaulyje, užimi jame postą, vadinasi, turi paklusti ir taikytis prie šio pasaulio taisyklių. Ir nesistebėti,kad esi baudžiamas pagal šio pasaulio taisykles. Kristus, kurio karalystė buvo “ne iš šio pasaulio”, nukryžiuotas buvo pagal šio pasaulio taisykles…

M11, 2015-06-17 11:56:11

Regina, o Jūs Kristui irgi tuos pačius argumentus pateiktumėte?

Norite parašyti labai argumentuotai ir protingai, bet negi Jūs nematote, kad visa ta byla yra totalus farsas ir gėda sistemai? Teigdama, kad reikia laikytis taisyklių, Jūs gal pamirštate, kad taisyklių nenuleido ponas Dievas – jas sudėliojome patys ar mūsų įgalioti asmenys. Jeigu taisyklių interpretacijos ir paraidinis taikymas veda iki tokio absurdo, tai gal reikia pabūti protingesniems ir keisti taisykles arba bent jau duodi per makaulę tiems, kurie nejaučia, kad iš rašto išeina iš krašto arba specialiai eina už to krašto, turėdami kažkokių asmeninių nuoskaudų ar ambicijų?

Siūlau pradėti žiūrėti į reikalą iš esmės, įvertinant, kokios vis dėlto vertybės turėtų imti viršų, ir pamąstyti, kaip taisykles priderinti prie vertybių, kad situacija išsispręstų ir nesikartotų absurdo teatras, o ne atvirkščiai – kaip dar susiriesti ir nusižeminti, kad tik sutilptum į “šio pasaulio taisykles”.

Burgis, 2015-06-17 12:03:41

Reginai Dilienei: stebiuosi, Jūs esate literatūros mokytoja, o nesuprantate elementarių dalykų… Na, mūsų Gimnazija tikrai yra valstybinė, bet ji yra viešoji įstaiga, turinti steigėją KTU, kuris juridiškai patvirtino ir Įstatus, ir priėmimo taisykles, ir Gimnazijos vidaus tvarkos taisykles, ir sutartis su stojančiaisiais. Ir tuo ji tapo visai kitokia mokykla nei ta, kurioje Jūs dirbate (vis dar dirbate?). KTUG ketvirtį amžiaus dirbo tikrosios rinkos sąlygomis – niekas nesirūpino, kad pas mus kas nors ateitų mokytis. Jei niekam nebūtų patikusi mūsų tvarka, mūsų taisyklės, tai ir viskas – Gimnazija būtų buvusi uždaryta! O, kiek daug žmonių to laukė, tikėjosi! Mes (ir aš…) gi buvome rakštis, grietinėlės siurbėjai, erezijų švietime skleidėjai… Žiūrėkite, Jūs net dabar nirštate.

*

Esu čia rašęs, bet priminsiu vieną analogą. Mūsų Gimnaziją baigęs Giedrimas Jeglinskas įstojo į JAV West Point’o karo akademiją. Grįžęs atostogų, jis man papasakojo apie tokią taisyklę: kursantui leidžiama išeiti į miestą, jam leidžiama po parką vaikštinėti su savo panele, bet jam neleidžiama su ta panele atsisėsti… viename aukštyje! Pavyzdžiui, ant suoliuko. Nenori – nestok į WP.

Nenori – nestok į KTUG.

skridau…, 2015-06-17 12:45:49

Rasai lytiškumo klausimu:)

Aš jau tokio amžiaus ir patirties, kai save identifikuoju kaip ‘ono’ – čia iš rusų kalbos.

Gera būsena – nepriklausyti nuo gamtos užmanymo ir hormonų audrų 🙂

Antanas, 2015-06-17 14:39:48

Kaip reikėtų vadinti tokius asmenis, kurie savo noru ateina į organizaciją ir pradeda griauti jos “pamatus” (fundamentines vertybes), ant kurių ir laikosi organizacija? Valstybės saugumo struktūros tokius veikėjus vadina šnipais, diversantais ir pan. ir įmasi prieš juos atitinkamų veiksmų.

Bet kai griaunama fundamentalių vertybių sistema, valdžios struktūros ima ginti tą “griovėją”, o kaltiną tą, kuris bandė sustabdyti tą “griovimo” procesą, pasinaudodamas labai minimaliomis galimybėmis- įtikinti “griovėją” elgtis sąžiningai, garbingai (fizinių priemonių taikyti negalėjo, vienintelis kelias psichologinio poveikio priemonė – įtikinėti, analizuojant įvairius gyvenimo scenarijus). Ar tikrai taip turėtų būti “išsivysčiusioje” europietiškoje visuomenėje, prie kurios mes bandome save priskirti?

petras, 2015-06-17 15:05:55

Susitarimo nepaisymas sutikčiau, kad gali būt fundamentinė vertybė. bet vienas žmogus kažkokios” vertybių sistemos” sugriauti negali, nebent ta sistema jau labai braškanti.

Burgis, 2015-06-17 15:24:49

Petrui: panašu, kad Jūs neišmanote gyvenimo…

Ar aš dabar ginčiau jūsų vaikus, kaip gyniau P.A. teisę gyventi oriai, garbingai, teisingai, atvirai? Ne, neginčiau! Visuomenė turi pasikeisti.

Gimnazija yra pakeista. Dabar bet kas iš gimnazistų gali užsirūkyti prie gimnazijos, ir niekas neišdrįs jo net įspėti. Juk gimnazijoje mokosi „precedentas“. Negali būti lygių ir lygesnių.

petras, 2015-06-17 16:24:45

Tai precedentas sukurtas todėl, kad jūs jos neišmetėte iš mokyklos už nusižengimą vidaus taisyklėms. akivaizdu.

tai jeigu susitarimo, garbės žodžio vertybės yra tokios brangios, tai jų vienas žmogus neišjudins, t.y. gimnazijoje nepradės dabar visi rūkyt kitiem matant ir nepuls pažeidinėti taisyklių. jeigu vis dėl to pradės tai daryti, vadinasi jiems tos vertybės nerūpi, tokiu atveju reikštų, kad gimnazija nepasikeistų, o tiesiog pasimatytų jos tikrasis veidas arba reikštų tai, kad jokių “Vertybių” jūsų gimnazija neįdiegė. bet gal to nebus.

ir šiaip, jei labai gerai išmanote apie gyvenimą, siūlyčiau ta tema išleisti pamokymų knygą kokią (na kaip yra prileista įvairių knygų sėkmingo gyvenimo, kaip Tapti milijonierium ir panašiai :D).

Antanas, 2015-06-17 18:00:20

Petrui; yra visiems žinomi tokie reiškiniai, kaip erozija, medicinoje – vėžys. Niekas nuo to staiga nesugriūna, nemiršta.

Bet pasaulio mokslininkai sistemingai ieško būdų efektyviai pasipriešinti tokiems ir panašiems veiksniams. Visa laimė, kad jie nesivadovauja tokiu principu: “kas čia tokio, juk staiga nesugrius, nenumirs”

XXX, 2015-06-17 18:28:03

Aukščiau rašote: “…aš kviečiau jus negyventi kurmių gyvenimo – „kad tik manęs neatkastų“. Jus išgąsdino, kad gyvendamas savo gyvenimą, aš taip nukentėjau? Tai ir pasakykite man, parašykite, kad mano pasirinkimas buvo neteisingas.”. O kai savo nuomonę žmogus išreiškia, visaip stengiatės jį įžeisti, sumenkinti (gerbiamą pedagogę R. Dilienę), arba pasišaipote, kad nieko nesupranta apie gyvenimą (Petras). Kodėl taip elgiatės?

Regina, 2015-06-17 20:34:44

Burgiui, M11: Aš nė sekundės neabejojau, kad mergaitė pasielgė netinkamai, kad ji turėtų išeiti iš KTU gimnazijos, nes taip susitarta, tokios taisyklės. Bet aš lygiasi taip pat manau, kad NEGALIMA tokiais metodais kaip šiuo atveju kovoti su pažeidėjais, juolab nepilnamečiais. Negalima nepilnamečio bauginti, grasinti! Kaip matote, mūsų pasaulyje už tai griežtai baudžiama, baudžiama pagal BK. Kita klausimo pusė – ar jau mūsų valstybė tiek tobula, kad didžiausias jos nusikaltėlis – tai savitvardą praradęs gimnazijos direktorius, pasakęs keletą tikrai neapgalvotų ir nepamatuotų dalykų vaikui? Akivaizdu, kad KAŽKAM reikėjo šito susidorojimo, ir jei ne ši byla, būtų atsiuntę dar kokias penkias respublikines komisijas, būtų gal kokią pakišą inscenizavę ar kokį skundą sukurpę…

Esu lituanistę, todėl tiek daug literatūrinių pavyzdžių mano kalboje. Pateiksiu dar vieną: kai Balys Sruoga buvo teisiamas už savo romaną “Dievų miškas” ir grėsė ištrėmimas į Sibirą, Rašytojų sąjungos pirmininkas P.Cvirka pasiūlė jam dėl visko prisipažinti, su visais kaltinimais sutikti. Sruoga taip ir padarė – sumalė save į miltus, atsižadėjo visko, kas brangiausia ir švenčiausia. Sibiro išvengė. Bet dvasinis pragaras buvo nepakeliamas. Toks tas gyvenimas (ir didžiausias šįmetinis pasityčiojimas – tai VBE tema “Ką gali juokas?” remiantis Sruogos “Dievų mišku” ir rašytojo biografija. Kaip mano gydytoja sako (aš irgi sergu – nedirbu nuo sausio mėnesio), tokios temos kūrėjai privalėtų apsilankyti pas psichiatrą…

sonata, 2015-06-17 21:30:40

Reginai: o psichiatras gal pasakytų, kad kai nebėra jėgų verkti, gelbėja juokas – sarkastiškas, sardoniškas, ciniškas, isteriškas. Bet juokas. Ar Jums žinoma, kad nemaža dalis žmonių ištiktų stipraus ūmaus streso, isteriškai kvatojasi. Tai psichologiškai sudėtingesnė ir giliau pažeidžianti reakcija, nei nenusausinami ašarų upeliai ir rypavimai. Kaip ir Voneguto Skerdykla Nr.5. Gal tik VBE suformuluotas temos pavadinimas kiek primityvokas.

petras, 2015-06-17 21:33:26

Regina, tai kad nebuvo tuose pokalbiuose kažkokių ypatingų grasinimų. Jei tai grasinimai, tai beveik didžiąją dalį Lietuvos suaugusių galima būtų nuteisti remiantis šiuo atveju, jau nekalbant apie mokytojus 🙂 manau teismas tikrai nenuteis Burgio, jei tik tokie “įrodymai” pateikti. vnž daug triukšmo dėl nieko. aišku suprant patį Burgį, jei žmogų pirmą kartą gyvenime apkaltino nebūtais dalykais tai jam sunku, bet kažkokio įpatingo įvykio Lietuvos mastu čia neįžvelgiu.

Burgis, 2015-06-17 21:45:12

XXX: na ir logika! Tai tegul komentatoriai mano svetainėje apie mane rašo kaip nori, o aš apie juos – tik kukliai, švelniai, atsargiai?! Pasėdėkite ir pagalvokite. Juk jei nepatinka gauti grąžos – neikite čia! Nė vienas neikite – ir svetainę uždarysiu. Bet dabar negaliu – per parą čia apsilankoma apie 1500 kartų…

Burgis, 2015-06-17 21:46:18

Reginai: ar Jūs išklausėte įrašus? Ir girdėjote „savitvardą praradusį direktorių“? Būtų gražu, jei atsiprašytumėte…

XXX, 2015-06-17 22:05:59

Jūs labai prieštaraujate pats sau:)

Ina, 2015-06-17 22:23:50

Petrui 16:24: Gimnazija vertybes įdiegė. Mano sūnus, baigęs KTUG, nei geria, nei rūko. Ir ne tik. Ir nerašykit, kad gal aš ko nežinau. Garbingumo sąvoką Gimnazija taip pat įdiegė. Ir tai labai STIPRU.

O dabar jau kiti laikai. Gimnazistai tikrai ramiai užsirūko prie gimnazijos. Ir to STIPRU jie nebepatirs. Bet jie net nesupranta, ką prarado…

Petras, 2015-06-17 22:44:36

Ina, aš ir nesakiau, kad neįdiegia. Jūs arba skaityt nelabai mokat, arba nesuprantat ką perskaitot. Gal pamėginkit dar kartą. O kad jūsų sūnus nei rūko nei geria, dar nebūtinai reiškia, kad tai gimnazijos nuopelnas. O tie kiti laikai, tai čia jau nebevaldant Burgiui ar po jūsų sūnaus baigimo? Ir jūs prie gimnazijos gyvenat ar ten pastoviai budit, kad žinot kas kiek rūko?

Ina, 2015-06-17 22:50:07

Petrui: nebūkit toks piktas, ypač prieš miegą:)

Regina, 2015-06-17 22:51:52

Burgiui: ATSIPRAŠAU. Nenorėjau įžeisti, įskaudinti, bet tiesiog ieškojau sau paaiškinimo, kodėl pasakėte tai, ko sakyti nereikėjo… Eilinėse mokyklose mokytojai žino, kad geriau patylėti, kad viskas, ką pasakysi, bus panaudota prieš tave, o Jūs taip lengvai pasidavėte provokacijai, kad apmaudu. Visada apmaudu, kai blogis laimi…

Regina, 2015-06-17 22:59:24

Sonatai: bepročio juokas jau negelbsti. Kai iš skausmo kvatojiesi, niekas negelbsti… Šiuo atveju juokas nieko negali (čia aš apie VBE rašinio temą,kur reikėjo įrodinėti, kaip juokas GELBSTI koncentracijos stovykloje: stovi sau prie kartuvių ir kvatojiesi :))) – kaip linksma, kad ne tu ten kabaluoji…).

XXX, 2015-06-17 23:12:00

Regina, ką šiuo konkrečiu atveju įvardijate kaip blogį?

skridau…, 2015-06-17 23:18:34

na, neištvėriau, noriu ir savo dvylekį įterpti. Žinot, man agumentas ‘nei rūko, nei geria’ visai niekingas kalbant apie žmogaus kokybiškumą plačiąja prasme. Jis skamba kažkai primityviai, davatkiškai. Yra nerūkančių niekšų ir geriančių beveik šventų bendražmogiškųjų amžinųjų vertybių nešėjų.

Rakursas, ponai, rakursas…

Tikiuosi, suprantu, tiksliau, jaučiu burgiškąjį rakursą – giluminė atsakomybė.

Doras juk ne tas, kuris nevagia, nes bijo bausmės, o tas, kuriam tai tiesiog nepriimtinas, antihumaniškas aktas.

sonata, 2015-06-17 23:38:33

Reginai: kaip suprantu, abi liekame tuopėti savo matymo kampuose:) Sukrečiantis įvykis anaiptol ne visuomet iššaukia psichikos ligą, tai nevalia kalbėt apie beprotybę. Sutrikimą – galbūt. O iki mirties taško ( kartuvių, dujų kamerų), Sruogos klipatos dar nugyvendavo trumpesnę ar ilgesnę laiko atkarpą. Turbūt tą ilgesniąją padėdavo užsidirbt juodas humoras, sarkazmas ir pan. Negaliu netikėt Sruoga. VBE temos pavadinimą keisčiau, bet idėja man patinka.

Vytautas, 2015-06-18 00:50:09

Kūrėjas kalba su žmonėmis gyvenimiškų aplinkybių kalba.Tad kiltų natūralus klausimas, ką tokio norima p.Burgiui pasakyti?

Bet čia pakalbėti bandoma ne su p.Burgiu, o su visa visuomene. Kadangi šiuo atveju auditorija labai įvairi, didelė ir nelabai atidi, tenka kelti kalbos toną.

O Jums, p.Burgi, nuo to tik kyla kausmas. Laikykitės, tikėkite- išgirs. Kas toliau? Priklausomai nuo to, kaip viskas išsispręs, apsukrūs parašys savaip istoriją. Nepamirš paminėti savęs

aršioj kovoj už tiesą kardu mojavus.Déjà vu…

skridau…, 2015-06-18 07:31:04

atsiprašau, vakar iš emocinio greitumo neteisingai pasirinkau žodį ‘kokybiškumas’ apibūdinant vidinę brandą. Nereikėtų štampuoti.

Vilma, 2015-06-18 09:48:14

https://vimeo.com/113596482

Burgis, 2015-06-18 11:34:57

Vilmai: šito dabar negaliu skaityti, žiūrėti – skaitysiu po teismo. Prašyčiau – nepribaikite manęs savo gerumu! O gal vis tik yra skirtumas: numirti iš laimės ar numirti iš baimės?

*

Ačiū visiems iš visos mano pavargusios širdies!

Burgis, 2015-06-18 22:19:58

Vilmai: va, dabar mudu vėl pažiūrėjome tą šedevrą ir aš vėl sakau – tokių nuostabių žmonių, kurie yra tame įraše, nerasi jokioje pasaulio valstybėje. Todėl KTUG ir eksportavo. Žinoma, dalį paliko ir Lietuvoje.

Ačiū Jums, jaunieji mano draugai! Aš jūsų gerumo niekada nepamiršau, nepamirštu, nepamiršiu! Tegu bus laimingi jūsų vaikai ir vaikų vaikai, ir vaikų vaikų vaikai…