Kolektyvinis protas

Ką tu pasakysi!

„Delfio“ lankytojai sukritikavo Nerijaus Mačiulio pateiktą uždavinio (žr. šios svetainės temą „Nerijaus Mačiulio testas“) apie plaukikus sprendimą. Ir lankytojai yra teisūs! Užtenka, kad pirmajame atrankos etape dalyvautų visi penki greičiausiai plaukiantys sportininkai, ir Nerijaus pasiūlyta atranka bus klaidinga. Tiesa, tokio fakto tikimybė yra tik 1/53130, bet tai pakankama (ribinė), bet ne būtina sąlyga, kad atrankos procedūra būtų neteisinga.

Žinoma, galima išvedžioti, kad greičiausiai plaukusieji atrankos etape nėra greičiausiai plaukiantys apskritai, kad iš kelių blogybių renkamės mažiausią, bet geriau prisiminti kazachų patarlę: neišsilaikei ant arklio – nėra ko griebtis už uodegos…

***

O dabar peršokime prie „kolektyvinio proto“ asmeninėse svetainėse, pavyzdžiui, šioje.

Pažvelkite į dabartinę lankomumo statistiką:

Maksimumas yra 1510 lankytojų per parą, minimumas – 922 lankytojai. Taigi maždaug tūkstantis žmonių per parą apsilanko. Neabejoju, kad iš jų bent penki šimtai yra labai protingų, labai išprususių, labai gerų žmonių. Tai jiems ir rašau? Ne, rašau visiems, bet labiausiai – sau.

*

O ką jūs matote iš komentarų, reitingų? Matote, kad, ko gero, labiausiai nemėgstamas yra svetainės šeimininkas… Ne jo įrašai, ne jo komentarų komentarai (jie tai puikūs, kas tuo abejoja tegu dar kartą pasižiūri į lankomumo statistiką!…), bet būtent tas žmogelis, tas rašytojukas, tas pasipūtėlis, tas arogantiškas kritikas, tas…, tas…

*

O aš sakau: „kolektyvinį protą“ reikia „vairuoti“; svetainę nuolat reikia šluoti, valyti; negaliu, nenoriu, neprivalau rašyti taip, kad įtikčiau visiems ar bent daugumai; turiu teisę klysti; turiu teisę ne į kiekvieną įrašą sudėti visą savo širdį ir protą (per aštuonerius metus neuždirbau nė cento!).

*

Anksčiau ar vėliau šios svetainės neliks. Žiūriu į tai ramiai. Gyvenimas jau daug ką man pasiūlė ir po to atėmė. Toks tas gyvenimas… Bet kol kas esu dėkingas jums už tai, kad ateinate čia. Kad jaučiu jūsų buvimą net tada, kai jūs nieko nepasakote.

Ačiū!

Atsakymai

Burgis, 2015-03-13 08:38:09

Įverčiams… 🙂

Andrius, 2015-03-13 08:54:21

  1. Man nepatinka kai kažkas klausia nuomonės, bet pasiruošęs išgirsti tik pagyras.

  2. Ar ne per daug kreipiamas dėmesys į tuos įverčius?

Burgis, 2015-03-13 09:03:00

Andriui: va, pamatysite, kad Jūsų komentaras liks! Ne, aš nenoriu vien pagyrų! Bet aš noriu, kad kalbėtume apie reikalą (tai, apie ką rašau), o ne apie mane. Aš noriu, kad vienas kitas komentatorius neužgožtų kitų. Kaip tik dėl to aš noriu, kad kai kas išgirstų mano pastabas.

*

O dabar pažiūrėkite į dešimt minusų mano pastabai, kad Sokolovui buvau nurodęs apribojimus. Ką tie minusai reiškia?

Tu mums nepaaiškinsi, kas kiek gali rašyti!

Čia laisva interneto erdvė, kiekvienas gali elgtis kaip nori!

*

O aš ir vėl sakau – čia užeina tūkstantis žmonių. Aš pasirūpinsiu, kad jiems čia būtų švaru ir jauku.

*

Įverčių nesureikšminu, bet jais domiuosi…

Andrius, 2015-03-13 09:14:29

Rašau čia mažiau nei norisi (stengiuosi pasverti žodžius), o kartais net norisi ištrinti, tai ką jau esu parašęs.

Ir šitame komentare buvau prirašęs daug. Bet nusprendžiau palikti tik pirmą sakinį.

Darius, 2015-03-13 09:20:29

Kasdien apsilanko tūkstantis unikalių lankytojų (pagal IP adresą) ar bendrai tūkstantis apsilankymų? Aš apsilankau šioje svetainėje kelis kartus per dieną.

Burgis, 2015-03-13 10:43:24

Dariui: tai seansai per dieną. Naudotojų iš viso yra 14280.

Briedis, 2015-03-13 14:14:12

Galiu pasidalinti patirtimi, kaip man sekėsi. Be to, kad apturėjau labai gerą laiką vairuodamas iš Kauno ir skaičiuodamas tuos plaukikus, gavosi labai įdomus realaus gyvenimo modelis.

  1. Skaičiavau visus 5 pirmuosius plaukimus kaip vieną. Juk taip dažniausiai varžybose sakoma – 1 varžybų etapas, 3 etapų varžybos ir t.t.t. Aš visus pirmus 5 plaukimus už 1 užskaičiau. Bet juk taip dažnai ir realybėje nežiūri į sąlygas čia ir dabar, bet vertini stereotipais „taip kaip visur kitur, taip kaip visada iki tol“.

  2. Tada nesunkiai paskaičiavau, kad užteks 4 plaukimų per akis. Vau gavau 5. Kaip čia nepasiginčijus su pačiu Mačiuliu ir pačiu Burgiu. Kaip čia neparodžius, kad aš teisus. Nelabai daug aš čia esu parašęs, bet vis tik degalinėje iš kart iš telefono parašiau, kad tiesa yra 5. Juk ir gyvenime kuo didesnis autoritetas, tuo labiau maga visiems parodyti kur jis neteisus. Gerai nors, kad buvau kiek atsargus, pavartojau tokius saugiklius, kaip „man atrodo“.

  3. Tiesa pasakius tokia metodika skaičiuojant užtektų trijų, bet per daug išsišokti irgi nedrąsu. Taip nedrąsu, kad susirandi metodiką, pagal kurią gavau 5.

___

Dabar bandysiu paaiškinti kodėl man atrodo, kad užteks 7. Tarkim visi 5 stipriausi vienoje grupėje. Bet 6 plaukimu, kai plaukia vien tik čempionai iš visų grupių išsiaiškini kas stipriausias ir 2 paskutinius (4 ir 5). Jiems varžybos jau baigtos.

Į 7 plaukimą patenka užėmę 2 ir 3 vietas iš 6 plaukimo, bei 2 ir 3 vietą iš tos pirminės grupės, kurioje buvo 6 plaukimo laimėtojas, bei 2 vietą iš tos grupės kurioje buvo 6 plaukimo antros vietos laimėtojas. Tik šie 5 plaukikai turi galimybių būti 2 arba 3. Pagal šio paskutinio 7 plaukimo 1 ir 2 vietą nustatom absoliutų 2 ir 3 vietos laimėtoją. Kur klaida?

Stebėtoja, 2015-03-13 15:04:01

Prajuokino Briedis.:) Vairuojant reikia žiūrėti į kelią, o ne plaukikus skaičiuoti. Nes taip galima ir daug stirnaičių priskaičiuoti ar be eilės pas gydytojus atsirasti. Nebent buvo siekiami du tikslai: stirnaitės ir gydytojai. Klaidos nėra. Esate sveikas ir gyvas, nes rašote.Su tuo sveikinu!!!

Burgis, 2015-03-13 15:09:13

Briedžiui: panašu, kad Jūs darote prielaidą, jog kiekvienas plaukikas plaukia tokiu pačiu greičiu ir atrankiniame plaukime, ir pusfinalyje, ir finale?

nuoba, 2015-03-13 15:21:50

Prielaida, kad jų santykinės galimybės visuose plaukimuose išlieka tos pačios. Kitaip nugalėtojo išaiškinimas praranda prasmę. Jeigu viename plaukime jis pirmas, o kitame – paskutinis. Arba reikalingos papildomos sąlygos.

Stebėtoja, 2015-03-13 15:35:51

Mano klausimas būtų šios svetainės šeimininkui B.Burgiui. Noriu į temą. Klausimas: kodėl , kam, dėl ko ar kaip kitaip Jūs sukūrėte šia svetainę?

Briedis, 2015-03-13 15:37:07

Taip darau 2 pagrindines prielaidas:

  1. Jie plauks santykinai vienodu greičiu. T.y jei Jonas aplenks Petrą tai jis tą padarys tiek pirmame plaukime, tiek finale. Kiek aplenks nežinom, nes laikrodžio neturim.

  2. Jiems neturi įtakos nuovargis. Nes 7 plaukime 3 bus dalyvavę 2 kartą ir 2 plaukikai po 3 kartų.

Burgis, 2015-03-13 15:49:24

Toliau į mišką – tamsus miškas… Su tuo plaukimu visai susipainiojau. Tarkime, kad į pusfinalius ir finalus atrenkama chronometru matuojant laiką. Vis tiek nieko gero – greitas atrankiniame plaukime gali plaukti lėtai po to…

*

Kitaip sakant, geriausia daryti prielaidą, kad kiekvienas plaukikas tame čempionate plaukia vienodu greičiu visada. Tada Nerijaus schema tinka. Lyg ir… 🙂

Burgis, 2015-03-13 15:55:02

Stebėtojai: aš Jums atsakysiu, bet kaip Jūs atsakote sau, ko čia užeinate?

*

Svetainę sukūriau tikėdamasis, kad užsiimsiu nuotoliniu matematikos mokymu. Pavyzdžiui, tuo susidomės emigrantai, turintys vaikų. Tikėjausi, kad galėsiu palengvinti sau darbą su studentais…

Pasirodė, kad tokio poreikio žmonės neturi.

*

Tada pajutau, kad man smagu rašinėti savotišką dienoraštį.

Po to supratau, kad čia žmonėms galiu atskleisti kai kuriuos svarbius dalykus iš Gimnazijos, iš savo gyvenimo.

Pagaliau įsitikinau, kad čia galiu ką nors iškeikti ir prakeikti (su prakeikimu dar šiek tiek palauksiu…).

Galiausiai patyriau, kad iš lankytojų šio to išmokstu, sužinau, gaunu. Vien tai, kad supratau, kokie keisti gali būti žmonės, prisidengę anonimų kaukėmis, yra didelė vertybė!

Stebėtoja, 2015-03-13 16:43:44

Dėkinga,B.Burgi, už atsakymą. Ateinu čia, kaip ir daug kur nukeliauju internetinėse platybėse. Įdomu, nes “sutinku”, “pamatau” kitokių žmonių .

Negaliu sėdėti savame “sraigės kiautę” ir tik į save žiūrėti.:)

*

Nuotolinis mokymas, man asmeniškai nepatinka. Pati esu “priversta” ir taip mokausi, bet, tai nepateisina mano lūkesčių. Bet kažkam, tai gali būti didelė pagalba.

Vertinu Jus už tai.

*

Taip, Jūsų savotiškas dienoraštis. Bet, kad atskirti, kad tai kalba jausmai ar protas sunku. Viskas supainiota. Protas su jausmais neturi nieko bendrą.

*

Bet čia, Jūsų svetainė. Džiaugiuosi, kad tokia yra.

Sokolovas, 2015-03-13 17:37:47

Džiugu, jog gerb. Burgio portale nuolat pasirodo su matematika susijusių medžiagų.

Tik dažnai susimąstau,- kodėl skaitytojai ne itin aktyviai aptaria tas medžiagas? Yra daugybė matematikos mokytojų, negi jie neskaito šio portalo? Arba ( kas išties būtų baisu) jie nesidomi savo dėstomu dalyku?

sonata, 2015-03-14 07:25:51

Gerbiami matematikai, kovo 14-oji -Pi diena, su kuo ir sveikinu 🙂 Triskart valio tiems, kurie yra įsiminę 100 000 skaičių seką:)

Žydrūnas, 2015-03-14 07:54:30

va kokia:

3/14/15 9:26:53.58979

Virgilijus, 2015-03-14 09:06:54

Gerb. B. Burgį ir visus matematikos mylėtojus sveikinu su skaičiaus PI diena.

Burgis, 2015-03-14 09:40:47

pi: kas į mane, į vieną pažiūrėtų, pi rašyti gerai jau turėtų… Raidžių skaičius žodžiuose: 3,1415926536…

*

Rusiškai:

это я знаю и помню прекрасно – пи многие знаки мне лишни, напрасны…

Sokolovas, 2015-03-14 09:52:59

SKAIČIUS PI. PASVEIKINKIM DVIGUBĄ BEGALYBĘ!

Tai ne tik apskritimo ilgio ir skersmens santykis. Tai nuostabi begalinė ( turinti be galo daug skaitmenų) neperiodinė dešimtainė trupmena. Iracionalusis skaičius, kaip sako matematikai…

Kartu tai ir “begalinė suma”. Tiksli sąvoka- eilutės suma:

4- 4/3 + 4/5 – 4/7+ 4/9- 4/11 + …. = pi.

Ši eilutė yra žinoma kaip Leibnico eilutė.

Įdomus pastebėjimas: Baigtinė paprastųjų trupmenų suma, žinoma, yra lygi racionaliajam skaičiui. O begalinė suma ( tikslesnė sąvoka- eilutės suma, t.y. n narių sumos riba, kai n artėja į begalybę) šiuo atveju yra lygi iracionaliajam skaičiui pi .

Taigi, begalybė įkūnija grožį, būdinga ir nuostabiajam skaičiui pi .

Su Švente, gerbiamieji !

Žydrūnas, 2015-03-14 11:45:25

Beje šiandien ir Einšteino gimtadienis 🙂

Žydrūnas, 2015-03-14 12:43:30

Kažko labai esminio trūksta mūsų laikų moksle, na negali būti, kad apskritimo ilgio neįmanoma tiksliai apskaičiuoti…arba mes gyvename kažkokiame labai apribotame mastelyje kurį mūsų protas pajėgus aprėpti, tas pi turbūt iš kitų dimensijų 🙂

Sokolovas, 2015-03-14 12:53:05

Žydrūnui

Paskalis rašė- “Mus supa dviguba begalybė. Tai ne tik begalinė visata, kurioje ir Žemė, ir visa Saulės sistema yra tarsi lašas jūroje, bet ir be galo sudėtingas pasaulis, kuriame kiekvienas vandens lašas yra tarsi nedidelė visata…”

Kai yra be galo daug skaitmenų, tai nereiškia, jog “netikslu yra”. Kitaip ir “begalinių sumų” nebūtų…

Apskritimo, kurio skersmuo lygi 1, ilgis yra TIKSLIAI ŽINOMAS- tai SKAIČIUS PI, – iracionalusis skaičius, kuris nėra ( ir nebus) lygus jokiam racionaliajam skaičiui.

Arba,- kvadrato, kurio kraštinės ilgis lygus 1, įstrižainės ilgis lygus šakniai iš 2.

IR TAI YRA TIKSLU !

Žydrūnas, 2015-03-14 12:54:50

Na man tai nėra tikslu :))) kaip ir tas pi..

Sokolovas, 2015-03-14 12:58:34

Žydrūnui ( nepykite, pajuokausiu)

Man pirmoj klasėj 3 iš 2 “neatsiimdavo”…:)

3 iš 7 “nesidalindavo”…

Sokolovas, 2015-03-14 13:00:40

O jei rimtai, tai vienetinio skersmens apskritimo ilgio negalima tiksliai apskaičiuot racionaliųjų skaičių aibėje. Realiųjų skaičių aibėje- galima.

Žydrūnas, 2015-03-14 13:02:17

matematikai žiūrau kaip ir fizikai mėgsta įvesti visokias keistenybes iracionalumą, konstantas, bile tik viską paaiškint tam tikram mažam gal net ribotam mastelyje, žinoma mum to ir užtenka kasdieniniam gyvenime, bet visgi svarbu suprast, kad tai viso labo bandymai užmaskuoti tai kas mūsų protu iki galo nesuvokiama 🙂

Žydrūnas, 2015-03-14 16:05:24

Sokolovai, tai ką rašė Paskalis, Niutonas ar Einšteinas yra praeitis, nuo to laiko turime daug daugiau duomenų apie viską..deja žmonija užsiima vietinės reikšmės konfliktėliais, o ne investuoja į mokslą…

p.s. aš apskritai ant nieko nepykstu 🙂 na savo artimų žmonių rate nebent kartais, internete galit mane statyt į vietą drąsiai, su argumentais žinoma 🙂

qwerty, 2015-03-14 20:44:45

Ilgai čia nerašiau. Buvau pasipiktinęs. Laikas viską gydo…Kur dingo Burgio Rasa? Kodėl nerašo? Arba jei labai gerai, arba labai blogai, kad tyli. Rasa, kur tu? Tikiu, kad tinklaraštininkas pirma manęs sunerimo ir parašę jai laišką)

qwerty, 2015-03-14 22:00:16

Per tą laiką, kuomet čia nebuvau, atsirado Sokolovas. Vaikiškai naivus diedukas. Matematikos eruditas. Savotiškas matematikos namudininkas, liaudies meistras. Todėl kiek keistokas, kaip ir visi liaudies meistrai, kurie savo kieme drožia ir stato medines skaptuotas bobas. Gal todėl ir tinklaraštininkas toks įtarus, atsargus jo atžvilgiu…?

Rasa, 2015-03-14 23:05:02

qwerčiui 🙂 aš nedingau. Tai pirma. Ir aš ne Burgio Rasa. Tai antra. Ir man nei pernelyg gerai, nei pernelyg blogai. Aš tiesiog… Būnu. Gyvenu. Tai trečia 🙂 Juk beveik visiems norisi kartais tiesiog pabūti. Natūraliai. Ramiai. Tyliai. Su savimi. Su savo pasauliu savame pasaulyje. Ir pavasaryje. Kaip rasai. Kaip debesiui. Kaip medžiui. Žinai, kaip būna medis? Pasidalinsiu ištrauka iš savo mėgiamos retos knygelės:

„Medžiui nerūpi būti atpažintam ir pripažintam, jis tik pražysta vieną rytą, atėjus pavasariui, ir paskleidžia, ką turi gražiausio, skaisčiausio, ir perkeičia pasaulį aplinkui save, kiek išeis- nors per sprindį.

Jo šaknys giliai žemėje nematomos be atvangos skverbias, rausias; jo šakos aukštai danguje be paliovos stiebias, sprengias; žydi jis tik pats sau ir, tik pats sau žydėdamas, žydi visiems. Tatai mes jį prarandame, žiemai užspeigus, bet ne jis mus, vienišasis, mes ilgimės jo, pavasariu šaukdami, bet ne jis mūsų, kuris Gyvena. Tokia yra medžio galia.

Medžiui neknieti mūsų meilė, mūsų dėmesys, kurį mums sugrąžina tarsi veidrodis atmušęs. Medis nieko nepaima, kas jo prigimčiai savaime neskirta, neatsisako nieko, ko jėga iš jo neatimam arba kuo jo prigimtis ir pati neatsikratytų. Jis tik leidžia priglusti skruostu prie tokios šiurkščios, abejingos ir vis dėlto jautrios, pralaidžios gyvai dvasiai žievės, apglėbti rankomis kamieną ir giliai patirti, kaip mylime patys save. Tokia yra medžio meilė.

Medis su niekuo niekuomet nesirungia, nesigalynėja, dėl nieko nesiima nei ko varžosi, drovisi, o tik geria saulę išsiklėtęs, tiek saulės, kiek tenka, visą ligi paskutinio lašo, nė spindulėlio mažiau, be lūkesčio, užmojų, nusivylimo ir apmaudo, be įniršio, nekantrumo ir baikštaus susikaustymo, be godulio ir saiko, visą, visą dangaus šviesą, kiek tik išlijo ir susismelkė jo susitaikiusion, ramiai stačion lajon.“

qwerty, 2015-03-14 23:55:03

…vaikystė…mama vežasi mane autobusu iš Vilniaus namo. Buvome pas vyresnį brolį, kuris pabėgo iš namų į Vilnių. Mama galbūt turėjo sunkų pokalbį su juo. Įkalbinėjo grįžti. Aš gi tik supratau, kad kažkas blogai. Ir buvau šalia, nes kas daugiau man beliko daryti. Pypliui. O dabar važiuoju ir žiūriu pro didelį autobuso langą. Vėlyva žiema. Įkalnė. Medžiai. Daug medžių.Tarsi juodi stagarai, prismaigsyti į žemę kyšo. Kokie jie bjaurūs, svetimkūniai…

Rasa, 2015-03-15 00:30:37

qwerčiui :)))))))) Ką jau padarysi, visi atrodo turim panašias ausis, panašias akis, bet matom ir girdim visi skirtingai 🙂

Kaip ten Šventam rašte sako- Kas turi akis temato, kas turi ausis tegirdi?… 🙂

O brolis grįžo? 🙂 Mano sesė tai net į Kareliją, į komjaunuoliškas statybas buvo pabėgus… Tai mama ten negalėjo nuvažiuot. Mhm… Irgi buvo ne kas 🙂

Jūratė, 2015-03-15 03:53:42

Rasa ir qwerty, o ką simbolizuoja Jūsų abiejų minimas žodis “pabėgo”? Ačiū už paaiškinimą :).

Rasa, 2015-03-15 08:50:22

Jūratei: Pabėga žmogus tada, kai pabėga 🙂 Kai ne gražiuoju išeina. Pav. po konflikto susikrauna (kartais paslapčia) kelis daiktus ir tiesiog dingsta. Ir beveik niekas nežino, kur jis, kas jam, kaip jam. Ir sužinoma tik po kurio laiko. Į miliciją niekas nesikreipdavo taip dažnai, kaip dabar. Ieškodavo (jei ieškodavo) patys. Mano mama pamatė nuotrauką laikraštyje. Ten buvo nufotografuota išvažiavę į Medvežjegorską komjaunuoliai. Ir sesė nuotraukoje. Galvoju, kiek jai metų buvo… Gal kokie 19.

Rasa, 2015-03-15 10:13:30

Na va, atėjau į darbą, turiu dar laisvą minutę ir šypsausi. Iš minusiukų, uždėtų ant mano komentaro- “medžio” 🙂

Kaip vis tik žmonės skirtingai ir spalvingai supranta viską. Gamtą, žmones ir juos supantį pasaulį… Mūsų kalba ir skambi ir skurdi. Žodžiai kartais tokie nepakankami. Kaip ir apibūdinti medžiui 🙂 Kažkam medis- harmonijos ir gyvybės simbolis (pav. gyvybės medis, giminės medis), kažkam tik negyvas bejausmis stabaras. Kažkam ąžuolas- stiprybė ir siekiamybė (linkim juk, būk stiprus, kaip ąžuolas), kažkam jis tik kaitrių malkų šaltinis… Man medis-gyvas. Man akmuo- šiltas. Mėgstu sėdėti ant tėčio akmens. Mėgstu palaikyti rankose savus akmenis, kuriuos renku. Ir tai tikrai ne tas pat, kaip “nešioti akmenį užantyje” 🙂 Kai kam atrodo kitaip. Kažkas sako “akmenėlis turi šaltą širdį” (S. Nėris)

Neseniai kalbėjausi su vienu senu draugu. Ir jis tris kartus paprašė- o dabar išversk į lietuvių kalbą tai, ką sakai… 🙂 O lyg ir lietuviškai kalbėjomės 🙂 Tik užsimiršus vis imdavau kažką sakyti savo lietuvių kalba, ne ta, kuria jis kalba…

O dar kažkam medis- tai geidžiami sielos namai…

Kažkada jau rašiau čia šitą eilėraštį:

Tu būki mano medžiu. Meldžiu!

Jau leidžiasi saulė. Naktis arti.

Jei tu galėsi būti medžiu,

Aš lizdą susuksiu tavo širdy.

Neklausk, ar ilgam. Atsakyti sunku.

Širdis- kaip linguojanti vėtroj šaka.

Ar maža nulūžta per audrą šakų?

Ar maža paukščių pašauna kulka?

Tu- mano namai. Aš- tavo namai.

Tegu ir be stogo, be sienų. Svarbu,

Kad, jaukų prieglobstį radę, ramiai

Praleistume rudenio naktį abu.

Nes nieko kraupesnio pasauly nėra

Už vienišumą, kai staugia audra. (A. Baltakis)

P., 2015-03-15 11:18:38

Ačiū, Rasa, už tai, ką sakai, kaip sakai. Šiandien Tavo žodžiai buvo man itin laiku ir vietoj. (Gal todėl net kreipiuosi “Tu”, o ne “Jūs”)

Darius, 2015-03-15 13:54:20

Pagaliau grįžo “senoji” (ne amžiumi) Rasa – tokia poetiška, romantiška, tikras gamtos vaikas.

O ką Rasa sekmadienį veikia darbe?

Rasa, 2015-03-15 14:30:30

🙂 Ačiū P. už “ačiū”, ačiū Dariui už tai, kad aš jam atrodau ir va tokia, kaip aprašė 🙂 Nors išties tai manau, kad nesu tokia 🙂 Nesu švelni-trapi-moteriška būtybė. Nors visi mato savotiškai, tai ką čia ir besakysi…

O sekmadienį darbe aš dirbu. Man ryt bus laisva. Dar iki 20val. dirbsiu. Ir dabar mane kankina moralinės kančios. Turiu 1 paskutinį eurą. Noriu šokolado. Bet jei nusipirksiu šokoladą, neliks mikriukui pinigų ir teks namo pėsti eit 🙁 Bet galvoju gal geriau laimingai šokoladuotai ir pėsti (nors tamsoj nesmagu ir gabalas iki namų) negu paskui mikriuku bet negavusiai šokolado?… 🙂 Ką patarsit?

Darius, 2015-03-15 17:29:01

Diktuokit sąskaitą, pervesime dar eurą 🙂

Rasa, 2015-03-15 17:46:38

Dariui: Ačiū. Bet… ai, galvoju, pasivaikščiosiu… 🙂 Sūnus va ką tik skambino, sako miške pasiklydo ir tai nieko 🙂 Nuvažiavo su draugais, jų mašina, mat į gamtą, po kažkokį draustinį pasivaikščiot 🙂 Savo mašiną namie jau paliko, sakė nudaužė ryte karbiuratorių netyčia ir tepalas išbėgo :/ Tai ką,- sakau jam.- Iki vakaro tada… Gal kažkaip susibėgsim prieš miegą, jei abu rasim kelią namo… :))))) Na, dėl savęs esu beveik garantuota, o jie tai jauni, jei ką gali ir miške miegot, neims galas…

O apie tą jo karbiuratoriaus remontą ryt pagalvosim, šiandien nėr ko nervintis. Šiandien valgau šokoladą 🙂

Stebėtoja, 2015-03-15 17:59:10

Kadangi sekmadienis ir tikiuosi B.Burgis nesupyks papildysiu Rasos komentarą.( Rasai , kad nereikėtų šokolado) 🙂

Evangelija pagal Matą

“10 Priėję mokiniai paklausė: „Kodėl jiems kalbi palyginimais?“ 11 Jėzus atsakė: „ Aš jiems kalbu palyginimais todėl, kad jie žiūrėdami nemato, klausydami negirdi ir nesupranta. 14 Jiems pildosi Izaijo pranašystės žodžiai:

Girdėti girdėsite, bet nesuprasite,

žiūrėti žiūrėsite, bet nematysite.

15 Šitos tautos širdis aptuko.

Jie prastai girdėjo ausimis ir užmerkė akis,

kad kartais nepamatytų akimis,

neišgirstų ausimis, nesuprastų širdimi

ir neatsiverstų, ir aš jų nepagydyčiau.

16 Todėl palaimintos jūsų akys, nes mato, ir jūsų ausys, nes girdi. 17 Iš tiesų sakau jums: daugel pranašų ir teisiųjų troško išvysti, ką jūs matote, bet neišvydo, ir išgirsti, ką jūs girdite, bet neišgirdo“.

Stebėtoja, 2015-03-15 20:52:34

Rasa rašo:

“O apie tą jo karbiuratoriaus remontą ryt pagalvosim, šiandien nėr ko nervintis. Šiandien valgau šokoladą :)”

Evangelija pagal Matą

“MT 6, 24–34 „TAIGI NESIRŪPINKITE RYTDIENA, NES RYTOJUS PATS PASIRŪPINS SAVIMI. KIEKVIENAI DIENAI UŽTENKA SAVŲ VARGŲ.“

Jėzus bylojo savo mokiniams:

“Niekas negali tarnauti dviem šeimininkams: arba jis vieno nekęs, o kitą mylės, arba prie vieno bus prisirišęs, o kitą nieku vers. Negalite tarnauti Dievui ir Mamonai.

Todėl aš sakau jums: per daug nesirūpinkite savo gyvybe, ką valgysite, nei savo kūnu, kuo vilkėsite. Argi gyvybė ne daugiau už maistą ir kūnas už drabužį? Įsižiūrėkite į padangių sparnuočius: nei jie sėja, nei pjauna, nei į kluonus krauna, o jūsų dangiškasis Tėvas juos maitina. Argi jūs ne daug vertesni už juos?

O kas iš jūsų gali savo rūpesčiu bent per sprindį prailginti sau gyvenimą?”

Rasa, 2015-03-15 21:06:18

🙂 Tai jau taip… Evangelijose gerų dalykų parašyta… Pagalvojau. Nes va būčiau rūpinusis darbe apie tą karbiuratorių, o dabar… Grįžau ir klausiu sūnaus: tai kaip ten buvo su tuo karbiuratorium? O jis sako: mama, mano mašinoje nėra karbiuratoriaus, ten tiesioginis įpurškimas :))))))))) Tai sakau, o kas ten tada sulūžo? Sako, kad karterį nudaužė 🙂 Vadinasi, ryt reikės tvarkyti karterį… :))))) Ir pirkti tepalą. Na, kai pagalvoji, tepalą buvo kaip ir laikas keisti, tai ne pasaulio pabaiga. Tik kažkas turės suvirinti dabar tą karterį. Viskas gerai, vadinasi… Juk sūnus tai nenudaužtas ir namus rado… :)))))))

qwerty, 2015-03-15 21:43:18

Netiksliai čia vakar dėl Sokolovo parašiau. Vietoje naivus norėjau parašyti betarpiškas. Teigiama, gera prasme betarpiškas.

Rasa, 2015-03-15 22:47:07

Qwerčiui: kai aš skaitau kaip rašo Sokolovas, aš kažkodėl prisimenu tuos išsiblaškiusius mokslininkus iš jaunystėje skaitytų Žiulio Verno romanų. Jis kažkaip taip visko priskaičiuoja man nesuprantamai ir painiai, kad aš paskui imu galvoti ir apie savo “aukštąją matematiką”, kuria užsiimu kas mėnesį. T.y. kai sprendžiu nuolatines realias lygtis. Pav. kaip gauti pajamų A. Būtinoms išlaidoms išleisti A + X, ir po viso to dar turi likti Y, kad užtektų saldumynams, plaukų stilistui, drabužiams ir pan. Būtų gerai, kad liktų dar ir Z- pav. nuėjimui į teatrą ar kitokioms pramogoms. Ir kas mėnesį vis nuoširdžiai nusistebiu, kad kažkaip viskas ir susidėsto… 🙂 Turbūt čia viskuo kalti tie netikri kažkokie iracionalieji skaičiai, kurie kažkaip viską susuka ir viskas galų gale man baigiasi gerai… Nieko kaip ir netrūksta… 🙂 Tai va tas Sokolovas mano manymu taip panašiai skaičiuoja- nesuprantamai, bet nuoširdžiai. Kaip aš kas mėnesį 🙂