Laukuva. Įspūdžiai

Šiandien maloniai praleidau dieną Laukuvos gimnazijoje. Vyko konferencija gabių vaikų tema. Gal ir jums bus įdomu:

  1. Dalyvavo VISI VISŲ pranešimų autoriai. Beveik visi išbuvo iki konferencijos pabaigos. Kada taip buvo Kaune, Vilniuje?

  2. Konferencija, nepaisant mano nevykusių intarpų, baigėsi NUMATYTU LAIKU.

  3. Jauku, kai dalyvauja, pranešimus skaito profesoriai, mokytojai ir moksleiviai.

  4. Maitino NEMOKAMAI, alkoholio NESIŪLĖ.

  5. Sensta mokyklos, sensta mokytojai – ką daryti?

  6. Gražu, kai pranešimą skaitanti mokytoja jaudinasi. Kokia ji pamokoje?

  7. Kas pamokys mokytojus taip, kad jie pajustų malonumą, lavėtų ir dar už tai gautų pinigų?

  8. Mokytojai mato vizijas, misijas, mokinukai pranešimus pradeda nuo “tikslų”, “uždavinių”… Kas nubaus žmonių kalbos ir mąstymo darkytojus, sėdinčius švietimo vadovų sostuose?

  9. Apie skaidres (ačiū prof. S. Masiokui):

9.1. Netinka skaityti to, kas parašyta skaidrėje – juk rodome mokantiems skaityti.

9.2. Vienoje skaidrėje prirašyti galima tik tiek, kiek lengvai galima perskaityti iki jos pakeitimo kita skaidre.

9.3. Negerai, kai tekstas ir fonas mažai skiriasi.

  1. Ačiū, žemiečiai!

Atsakymai

ieva, 2008-01-03 22:01:16

Papildau:

9.4. šriftas 22 ir didesnis

9。5。 skaidrėjė ne daugiau kaip 5 eilutės (tai yra skaidrė neuzgrusta informacija).

mokytoja, 2008-01-03 22:09:06

Įdomu. Kas pranešėjai? Ar pranešimuose buvo kalbama apie tai, kaip išsaugoti bendram “katile”, kuris vadinamas vidurine mokykla, gabius vaikus iki 9 klasės? Ir ar kas nors domėjosi ir darė tyrimus kiek jų tame “katile” prarandama (ypatingai berniukų)? Gal kur nors tie pranešimai bus “patalpinti”?

Apie skaidres. Pastebėjau, kad auditorija jau įdėmiau klauso tų pranešimų, kurie parengti be skaidrių.

Ignas, 2008-01-03 23:51:29

Laba diena,

Kaip Laukuviškis, bei minėtosios konferencijos dalyvis negaliu nepasigirti, kad mūsų gimnaziją aplankė tokia šviesi asmenybė kaip B. Burgis. Iš tiesų drąsiai galiu teigti, kad šio žmogaus lūpomis kalba ne vien matematikas, bet ir ilgametės visapusiškos patirties turėtojas ir platintojas… Nenuostabu, kad konferencijoje pristatydami savo darbus jaudinosi net mokytojai, kurie per pamokas atrodo tokie tikri ir įsitikinę viskuo ką kalba. Manau pagrindinė skaitovų (pajutau savo kailiu) jaudulio priežastis – kokio klausimo sulauks, baigę prezentaciją, iš KTUG direktoriaus.

Dėkoju ponui B. Burgiui už dovanas, gavau Anglų k. vadovėlį, nors išties nelabai jo tenusipelniau…

Galiu pasakyti, kad šis tinklalapis išties “užkabina”, stengsiuos lankytis jame dažniau. (Ypač patiko mintis apie sidabrinį finalą ir A. V., kaip pirštu į akį ir “trumpai drūtai”).

Taigi dar kartą pasikartosiu ir padėkosiu docentui už vizitą. Manau ateityje dar turėsiu garbės pabendrauti su šiuo žmogumi, kai (jei) atvyksime į KTUG.

Burgis, 2008-01-04 11:14:56

Mokytojai: pranešėjai: prof. dr. Donatas Jurgaitis – ŠU prorektorius, doktorantė Jurga Misiūnienė – VDU Rasos gimnazijos psichologė, doc. dr. Arūnas Vaicekauskas – VDU etnologijos ir folkloristikos katedros vedėjas, mokytojos, moksleiviai.

Manau, daugeliui žinoma mano nuomonė apie kai kuriuos mūsų edukologus, aiškinančius gabių vaikų problemas… Kol jie aiškina, KTU gimnazija, pirmoji pokario Lietuvos gimnazija gabiems ir darbštiems vaikams, įpusėjo devynioliktuosius darbo metus. Reikia dirbti ir tiek! Laukuvoje paminėtos žinomos tiesos: gabiuosius sunku atpažinti, gabieji turi specifinių problemų, reikia pinigų, įvairios valstybės dirba įvairiai (atskiria arba integruoja), trūksta švietėjų…

Ignas, 2008-01-04 23:50:51

Kolkas Lietuvoje pati visuomenė kuria tokią aplinką, kad lengviau pritampa tie kurie patys tingi, o tuos kurie dirba labiau už kitus, siekia savo tikslo ir nori gyventi geriau, stengiasi diskriminuoti, atskirti nuo kolektyvo ar kitaip neigiamai paveikti… Teko girdėti žmogų sakant ” Ar tie jūsų kaimynai irgi Lietuviško charakterio? “. Skaudu bet ne kiekvienas nori ir geba atsiskleisti tarp tokių žmonių… O juk daugiau galėtume nuveikti kartu, ar ne? Pvz. man kartais tenka laukti autobuso namo apie 2 valandas, kurias aš praleidžiu miestelyje, taip yra nuo 5 klases, o dabar aš jau 10-oje. Suvokimas atėjo anksčiau, bet atsikratyti įpročio pėdinti miestelin pavyko tik šiemet, laiką nutariau praleisti skaitykloje… Bet yra dar n tokių kurie kasdien po valandą ar dvi pratūnos miestelyje. Manau gabių moksleivių ieškoti ir jų atskirti nuo kitų kaip ir nereiktų, užtenka nuo mažų dienų pabrėžti jiems, kad daugiau laiko skirtų lavėjimui ir siektų savo tikslo (sukurtu gerą terpę lavėjimui mokykloje), ilgainiui gabus mokinys pats atsiskleis ir daug dirbdamas sieks savo tikslo… Mano galva 1) Darbas (mokymasis) 2) Gabumai, nes gabumai savaime neišugdo mokslų daktaro, reikia daug darbo ir užsispyrimo. Galbūt gabus mokinys nepajus to didelio darbo kurį atlieka, nes jaus malonumą jį dirbdamas…

Burgis, 2008-01-05 20:07:53

Apie skaidres: jos turi būti priedas, o ne esmė! Blogo pranešėjo skaidrės neišgelbės, o geram – gali padėti.