Mokinių vertinimo ir įsivertinimo metodų kritinė analizė

Būkite smalsūs!

Laimėjau konkursą ir turiu teisę rugsėjo 26-30 dienomis mokyti vieną stažuotoją (vienos pietryčių Lietuvoje esančios gimnazijos gerą direktoriaus pavaduotoją, fizikę ir matematikę) pagal šios temos pavadinime nurodytą stažuotės temą. Kaip visada, buvo reikalaujama nurodyti tikslus ir uždavinius, tai nurodžiau…

*

Stažuotės tikslas: išmokti greičiau, tiksliau ir patogiau vertinti moksleivių žinias, gebėjimus, išmokti pasirinkti tinkamesnius vadovėlius, mokymo priemones, informacijos šaltinius.

Seminaro uždaviniai:

1.    Išmokyti mokytojus teisingai pasirinkti vertinimo sistemą.

2.    Išmokyti nedaryti vertinimo klaidų.

3.    Išmokyti įvertinti greičiau ir efektyviau.

4.    Padėti mokytojams sėkmingiau bendradarbiauti su moksleiviais ir jų tėvais.

***

Skelbiu tai todėl, kad man atrodo neefektyvu dirbti su vienu žmogumi. Tai gal kas nors iš šios svetainės lankytojų norėtų nemokamai pasistažuoti? Dieną, dvi, pusdienį… Maloniai prašome, bus jaukiau ir įdomiau! Žinoma, daugiau trijų nepriimsime, nes pakistų stažuotės stilius, bet gal kažkas „prasilenks“?…

*

Skambinkite į KTUG, pasisiūlykite… O klausti galite čia.

Atsakymai

Burgis, 2011-09-02 11:29:13

Vertinkite ir įsivertinkite… 🙂

Vaiva, 2011-09-02 13:01:10

Deja aš ne pedagogė, o ir ne kaunietė, bet manau tos trys vietos bus užimtos 🙂

karolis, 2011-09-02 13:21:04

Kaip JŪs galite mokyti stažuotoją pagal tokią temą, jei nemokate ne tik įsivertinti, bet vertinti kitus žmones, o ypač mokytojus?

sonata, 2011-09-02 13:24:33

Aš tai 4 punktą versčiau aukštyn kojom- išmokyti moksleivių tėvus sėkmingiau bendradarbiauti su mokytojais. Jei viskas gerai – “mūsų vaikas”, jei blogiau – lopšelis, mokykla blogai ugdo, visuomenė daro neigiamą įtaką, o mes kaip ir “nė prie ko”. Laimėkit konkursą va tokiam tėvų seminarui, nes vaikai ne kopūstuose randami:) Aš čia pusiau juokauju. Bet tik pusiau:)

edita, 2011-09-02 13:46:37

Labai noriu. Bet jei nesu mokytoja, ar galiu “norėti”?

Burgis, 2011-09-02 13:50:31

O kaip Jūs, karoli (keista, kodėl vardas toks…), išmokote įvertinti, ką aš moku ir ko nemoku?

Aš net nežinau, kas man suteikė prioritetą prieš kitus, siūliusius savo paslaugas. Aš tik žinau, kad 19 metų sėkmingai dirbau techninės diagnostikos rityje, o iš to mokslo, neabejoju, daug ką galima perkelti į pasiūlytą temą.

Burgis, 2011-09-02 13:52:31

Editai: žinoma, galima! Beje, vieną papildomą klausytoją jau turiu.

edita, 2011-09-02 13:55:25

Dėkui. Ar dabar turėčiau paskambinti į KTUG raštinę?

Burgis, 2011-09-02 14:05:20

Editai: taip.

is, 2011-09-02 21:30:29

Ir aš noriu. Jei esu pagrindinės mokyklos mokytoja, ar galiu “norėti”?

Burgis, 2011-09-02 21:44:06

is: taip, paskambinkite į KTUG.

Saulius, 2011-09-03 11:12:49

sistemos pasirinkimas svarbu, bet svarbu ir sistemos adaptacija mokymo procese, griztamasis rysys tarp mokanciojo ir besimokancio. ne tiek svarbus klaidu nedarymas – jos visada buna, svarbiau jas laiku pastebeti ir pasalinti.

atsiprasau, esu lietuvis…

Giedrius, 2011-09-03 17:29:11

O aš perskaitęs stažuotės temą supratau, kad bus metodų apžvalga, kritika…

Bet tai daugiau “kvepia” referatu ar mokslinio darbo dalimi, o ne stažuote. Va jei tema būtų “Mokinių vertinimo ir įsivertinimo metodų KTUG analizė” – čia tai jau stažuotė 🙂

Burgis, 2011-09-04 17:56:49

Giedriui: į KTU gimnaziją gali atvažiuoti bet kas ir bet kada, o stažuotėje turi būti mokslo.