Nauji potyriai

Kadaise mūsų Gimnazijos interneto svetainėje buvo DL – diskusijų lenta. Kiekvieną rytą pirmiausia ją atsiversdavau. Norėdavau sužinoti naujienas, bet bijodavau ir netikusių, nešvankių įrašų, kenkiančių Gimnazijos prestižui. Ragindavau rašyti ne anonimiškai – kas tau klausys!

Taip ta žinių ir nuomonių upė pamažu ir užsiteršė, pasidarė ne naudinga, o žalinga. Ir uždarėme DL.

Vėliau patyriau, kad nepavyksta rasti mokyklos, kuri turėtų ką nors panašaus. Yra tokių, kur leidžia komentuoti, bet tik registruotiems vartotojams. Komentarai skelbiami tik su administratoriaus leidimu.

***

Panaši yra ir ši svetainė. Tiek daug komentarų temoje „Susipažinkime?“, bet tiek mažai panoro (išdrįso?) prisistatyti taip, kaip Rasa Baukienė (ir taip ji man nebuvo anoniminė…).

***

Tiek to. Vasara baigiasi. Penkiolika dienų pagyvenome su anūkėliais ir jų tėvais Stokholme. Taip ilgai ir taip intensyviai Stokholme dar nebuvome gyvenę. Muziejai, kinas, restoranai, ekskursijos, žaidimai… Laisvalaikiu kūriau uždavinius naujai knygelei, perskaičiau B.Pasternako „Daktaras Živaga“ (buvau skaitęs anksčiau, bet dabar viską matau kitomis akimis; apie tai parašysiu…) ir Evelyn Waugh „Sugrįžimas į Braitshedą“.

Naujiena – pirmą kartą mudu su močiute ir anūkėliais pasinaudojome ekskursiniu autobusu-amfibija: dalį maršruto jis važiuoja, dalį maršruto – plaukia. Ir įdomu, ir pasilepinti galima, nes niekur nereikia eiti. O vaikščiojome daug daug! Rekordas – 7,7 km per pusdienį.

Visa kita – mums. Jums – jūsų vasaros įspūdžiai.

Atsakymai

Dekanas, 2019-08-17 09:29:25

Prisistatyti “iki galo” negaliu, nes esu “žinomas” ir, oficialios Google statistikos duomenimis, internete dažnai “ieškomas” žmogus. Informacija, paskelbta Jūsų tinklaraščio įrašų komentaruose, labai lengvai patenka į Google akiratį ir atsiduria paieškų rezultatuose. Pats tuo įsitikinau, kai ieškodamas informacijos apie savo pavaldinį aptikau su juo susijusios neigiamos informacijos, kurią komentaruose paskelbė Jūsų tinklaraščio skaitytojai. Rugsėjį su pavaldiniu turėsime rimtą pokalbį ir apsvarstysime jo galimybes toliau dirbti universitete.

Todėl mano situacijoje tenka rinktis vieną iš dviejų:

  1. Komentuoti nepilnai atskleidus savo tapatybę, bet nuoširdžiai ir atvirai

  2. Atskleisti savo tapatybę ir komentuoti tik taip kaip leidžia statusas (o praktiškai – nekomentuoti).

DL puikiai atsimenu ir kartais vis prisimenu, kaip įdomu ten būdavo. Viskam vadovavo toks Chionsas.

Random, 2019-08-17 22:03:12

Kai DL pradėjo rašinėt daug nesąmonių pasirašinėdami kitų vardais – aš turėjau mintį kaip be registracijos įrodyt savo tapatybę bei leist komentuot anonimams. Rimui siūliau, bet matyt neturėjo noro jau kažką bedaryt.

Dekanas, 2019-08-17 23:39:45

Random: jei “nesąmonės” rašomos kito žmogaus vardu, tas žmogus turėtų kreiptis į teisėsaugą.

skaitytojas, 2019-08-19 12:25:29

Dekanui: ar iš komentarų internete sprendžiate apie žmogaus tinkamumą dirbti universitete?

Dekanas, 2019-08-19 21:30:18

Skaitytojui:

“Online reputacija” yra tik vienas iš kriterijų. Organizacijoms rūpi jų darbuotojų įvaizdis viešojoje erdvėje.

Rasa, 2019-08-19 23:36:56

Skaitau aš va to “žinomo-nežinomo” Dekano komentarus ir galvoju, kad gal ir gerai, kad žmogus važiuoja į užsienį “panudistauti” 🙂 Gal būt bent ten kažkur, toli toli, jis gali pasijausti laisvu?

***

Ponas Burgis mėgdavo tokias eiles kažkada:

**Žmogau, ar gyveni? Tik saugais ir ginies…

Bet būk visad žvalus, nors engs ir varinės.

Ieškok tik išminties, nes visas tavo būvis –

Iš dulkių ir lašų, iš vėjo ir ugnies.**

(Omaras Chajamas)

***

Laisvė. Laisvė būti. Laisvė būti savimi. Gal reikėtų pasišnekėti kada apie laisvę? ☺

Laikau save gana laisvu žmogum ir išties labai džiaugiuosi, kad nesu “viešas žmogus”. Tada galiu jei man karšta vaikščioti pusnuoge ir savo kaime (tik, žinoma su kelnaitėm dėl gryno patogumo- atsisėdus tai žolės durtų į nuogą užpakalį 🙂 Ir nereikia man nei save rodyt, nei kitų žiūrėt. Galiu kalbėti ką galvoju ir galiu persigalvoti nebijodama, kad kažkam patiks- nepatiks. Gera būti niekuo. Tiesiog Rasa ☺Be jokių papildomų naštų ant pečių- kaukių, statusų, įvaizdžių… O galima ir pažaisti.

“Spindėti prieš saulę, sušalti per speigą, pavirsti debesiu ar lietumi gaiviu… “

O! Kaip čia susidėstė ☺

Kas yra laisvė? ☺

Juozas P., 2019-08-20 11:23:06

Laisvė – reliatyvi sąvoka. Kožnam pagal jo pabažnumą.

Nuo tikros aristokratijos (= „geriausiųjų valdžios“) iki anarchijos (= “be valdžios”) su tam tikrais LT niuansais.

Nūnai – postTiesos laikais – dar sudėtingiau.

Paradoksas toks – kuo šviesiau- tuo tamsiau. Ir atbulai, kas reiškia – atvirkščiai.

Dekanas, 2019-08-20 22:06:31

p. Baukienei: Kelnaitės neapsaugos nuo žolių, jei tai bus stringai. Tad išsidavėt kokias kelnaites dėvite…

Rasa, 2019-08-20 22:19:44

🙂 Taip Juozai P., laisvė tai toks dalykas, kurį kiekvienas suvokia skirtingai. Kaip ir laimė. Kaip meilė. Kaip daug kitų dalykų. Žmonės kalbasi apie kažką, galvoja, kad apie tą patį, o dažnai tik apibendrinantis žodis bendras, o kalbama visai apie skirtingus dalykus 🙂

Mano kaimas- vienkiemis (užtat bepigu man ten vaikščiot kaip noriu, nes apie kiekvieną besiartinantį žmogų, gyvį ar automobilį iš anksto praneša šuniukai). Besikalbant su mama, prieš kelias dienas, galvojau truputį apie laisvę ir laimę. O jei tiksliau- apie tvoras… 🙂 Štai apsitveria žmonės savo didelį ar mažą sklypelį ir jaučiasi laimingi ir laisvi. Turintys SAVO vietelę. Ir visai nesvarbu, kad kasdien žiūri į pasaulį pro savo laimės pojūčiui patenkinti suręstas nuosavas grotas (sietus, virbus). Išeina už vartelių, pasigroži toliais ir vėl šmaukšt į savus jaukius kalėjimukus už grotų… 🙂 Ir neaišku, ar tai jie pasaulį nuo savęs uždaro ar save nuo pasaulio 🙂 Bet kažkodėl sėdėdami už tų grotų jie jaučiasi laimingesni 🙂

O man tai labiau patikdavo, kai neturėjom tvoros. Tada lapė ne sode po egle tupėdavo, o kartais ateidavo į kiemą. Lapės būna laba drąsios, reikia gerą lazdą paimt joms nubaidyt. Ir ežiukų ateidavo…

Na, bet iš kitos pusės pažiūrėjus laisvė kaip ir kiti jausmai, ko gero tėra vidinis pojūtis. Juk išties laisvas žmogus ir kalėjime jausis laisvu, ar ne? 🙂

Rasa, 2019-08-20 22:29:54

Dekanui: jeigu tamstelę tai domina, tai gali manyti, kad dėviu “kalconus”. Iki kelių tokius, su kokiais dviem lopais… Ar kokie jie ten būna? ☺

Ir ne ponia aš ☺

Visada juokiuosi pati sau, kad kol mane vadina Rasa, galima kalbėtis draugiškai, kai žmogus pykteli, dažnas ima kreiptis “ponia Rasa”. Kai žmogų užknisu, tada jis, jei inteligentas, sako gerbiama ponia Rasa… Na tada jau būna galima užbaigti diskusijas, kam žmonėms nervus gadinti savimi ☺

Giedrius, 2019-08-21 01:01:45

Na, globaliai Rasa kabina 🙂 Kas yra laisvė? Jau seniai visuomenėje pribrendęs poreikis viešoje erdvėje panagrinėti kai kurias fundamentalias sąvokas. Viena iš jų – laisvė. Kodėl gi nepradėjus čia ir dabar?

Tik ne visą iš karto.

Juk geras kareivis iš karto visų šovinių neiššaudo, tai ir pamėginkime nuo pavienių šūvių 🙂

Romano “Vėjo nublokšti” (pagal jį pastatytas to paties pavadinimo filmas) autorė Margaret Mitchell gana taikliai yra pasakiusi:

“Tik praradę taip vadinamą “reputaciją” jūs pradedate suprasti kokia tai yra vargana našta ir kokia vertinga už jos kainą įgyta laisvė”.

Juozas P., 2019-08-21 12:05:42

o KUR yra kolega sudėtingai paprastu nick’u :

qwerty ? 🙂

Giedrius, 2019-08-21 14:12:24

Tęsiant laisvės temą.

Sinoptikai pranešė: šiandien lis, stipriai lis, bus apsiniaukę, trankysis perkūnija, gal ir koks škvalas užklups netikėtai…

Tačiau, nepriklausomai nuo to bei nuo valstybėje egzistuojančios santvarkos, ar tvarkos, ar netvarkos mes esame laisvi pasirinkti kaip jaustis: pasiduoti melancholijai, apatijai bei nugrimzti į liūdnas nuotaikas arba… džiaugsmingai pasitikti audrą!

Nuotaikos sukūrimui, rekomenduoju:

https://www.youtube.com/watch?v=ECZQUg6-TlU&list=RDECZQUg6-TlU&start_radio=1

Su puikiu oru!

Juozas P., 2019-08-22 01:27:57

Gedriui – jei nauji, tai nauji :

Vivaldi Summer Hip-Hop Remix

https://www.youtube.com/watch?v=el_Hy4eCt1s

Žydrūnas, 2019-08-22 01:35:46

Čia gi nieko neįpareigojanti svetainė, kas nori prisistato, kas nori ne, buvo gi visokių neprisių anksčiau, užėjo pakalbėjo, išėjo 🙂

o Rasa tai ką, jai tik duokit pakalbėt progą 🙂

p.s. jau rodos ne pirma čia tokia tema, prisistatinėjau atrodo kažkada 🙂

Žydrūnas, 2019-08-22 01:50:37

Trolina čia tas dekanas visus ir tiek, nė jis ten dekanas nė ką 🙂 o jūs šeriat tokius trolius su jais diskutuodami

Rasa, 2019-08-22 13:02:48

Žydrūnui: 🙂 koks skirtumas dekanas ar ne dekanas? Juk išties tai niekam tai nerūpi, tegul būna žmogus kuo nori 🙂

***

Prieš 90 metų, rugpjūčio 22d. gimė poetas A. Maldonis.

Tai šiandien, einant link rudens, kelios eilutės tegul būna jo, ką ten ta Rasa, kuriai “tik duokit pakalbėt progą” 🙂

***

_…O pilkas paukšti, tu suki,

Suki po rato ratą vėlei

Ir savo juodoje aky

Neši ir manąjį šešėlį.

Ir tu esi visos būties

Didžios teisybės dalelytė,

Kurios negalim kaip širdies

Išskirstyti ir padalyti.

Nuvys žolė – užaugs kita.

Nutils lakštingala – greta

Išgirsi volungę ar griežlę,

Ar vanagą, kai ratą rėžia

Virš krūmų, miško pakraščių

Ir klykauja balsu gūdžiu…

(A. Maldonis)

Giedrius, 2019-08-22 16:42:41

Juozui P.: Išsidirbinėjimas ir tiek. Ne viskas kas nauja – pažangu, harmoninga ir darnu. Dabar veikiau priešingai. Santykis 100:1 harmonijos nenaudai.

Senojoj Kinijoje už neharmoningos muzikos kūrimą ir jos atlikimą būdavo baudžiama mirties bausme.

Sakote žiauru?

Gal nelabai, jeigu įsileistume į sąmonę prielaidą, kad žmogaus siela turi muzikinę-skaitmeninę prigimtį, kaip teigė Pitagoras. Beje, ne jis vienas.

Todėl muzika turi ypatingą poveikį žmogui. O už nedarnos atlikimą manau būtų teisinga bausti pagal straipsnį “nusikaltimas žmoniškumui”… Tuomet didžioji dalis Eurovizijos atlikėjų atsidurtų kaltinamųjų suole 🙂

Nors kartais vis tik pasitaiko puikiai naujai atliktų senų kūrinių. Štai dar vienas pvz.:

https://www.youtube.com/watch?v=kbJcQYVtZMo

Ir dar citata, kaip vyšnaitė ant torto 🙂

“Tauta, neturinti tyros ir šviesios muzikos, pasmerkta išsigimimui” (Konfucijus).

Elena, 2019-08-22 21:11:00

Giedriui,-

ačiū Jums už mini nuorodas ir citatas.Aišku, ir toleranciją.

Muzika ir žodis turi ypatingą poveikį žmogui bet kurioj jo emocinej busenoj.

Giedrius, 2019-08-22 21:45:22

Elenai:

Dėkoju. Labai malonu jausti Jūsų susidomėjimą ir palaikymą… net ir tuomet kai nekomentuojate 🙂

Apie Žodį iš viso atskira kalba. Juk pradžioje buvo Žodis…

Mes tiek daug užmiršome. Kita vertus, yra gera žinia, kaip tame anekdote apie žmogų besiskundžiantį atminties sutrikimais, kiekvieną dieną tiek daug nuostabių gerai užmirštų naujienų ir atradimų 🙂

Rostanas, 2019-08-23 01:40:32

Giedriau,

Labai gerai parašei(Rugpjūčio 22 16:42).

Dekanas, 2019-08-23 01:46:25

Žydrūnai, o Jūs dažnai sulaukiat pašaipų dėl savo vardo?

petras, 2019-08-23 12:03:55

Giedriau, jei turėtumėt galimybę (galią) uždrausti ne harmoningą muziką, tai draustumėt ir ją kuriančius bei klausančius baustumėt ?

Juozas P., 2019-08-23 15:05:58

Tai buvo tikrai naujas ir GERAS potyris:

Baltijos kelias (latv. Baltijas ceļš, est. Balti kett) – apie 650 km ilgio[1] susikibusių žmonių grandinė, 1989 m. rugpjūčio 23 d.

Visi buvom (jeigu buvom) “jaunesni ant 30 metų ” 🙂

https://www.vdu.lt/wp-content/uploads/2017/03/1989-08-23.-Baltijos-kelias-8_1024_1024.jpg

Žydrūnas, 2019-08-23 19:10:05

Rasa, aš apskritai niekada nekalbu su anonimais, kad ir kaip protingai jie kalbėtų (tai ne apie dekaną), nes dažniausiai tai tuščias laiko švaistymas 🙂

Dekanai, tinka ir tau ka parašiau, aš tiesiog nebendrauju su tokiais kaip tu niekur.

skaitytojas, 2019-08-23 21:17:09

Giedriui:truputis harmoningos muzikos:

https://www.youtube.com/watch?v=0-7IHOXkiV8

https://www.youtube.com/watch?v=5ZAVG9JbvHI

https://www.youtube.com/watch?v=Azkef2lXW88

Giedrius, 2019-08-23 21:54:16

Petrui:

Vien draudimai ir bausmės turi silpną auklėjamąjį poveikį. T.y. žmogus gali išmokti atlikti tam tikrus veiksmus arba kažko nedaryti iš baimės būti nubaustas, bet viduje jis nuo to nepasikeis. Priešingai, vidinė spyruoklė dar labiau susispaus ir tik lauks progos žybtelti pačiu netikėčiausiu momentu.

Padaryčiau šiek tiek kitaip. Visų pirma švietimas. Aiškinimas apie muzikos, garso, žodžio reikšmę bei įtaką, remiantis t.t. ir mokslo atradimais, ir tuo ką kalba dvasininkai (ne tik krikščioniški), jogai, galintys pateikti ne tik dogmas, bet ir praktinių rezultatų pvz., apjungiant visa tai su tautiniu folkloru, kad pasimatytų, jog iš esmės skirtumų NĖRA.

Po to sukurčiau specialias erdves. Panašiai siūliau Seimo nariams, kai rašiau jiems laišką dėl vaikų atiminėjimo iš šeimų.

Tose erdvėse būtų atsižvelgiama ne tik į muziką. Viskas svarbu: garsai, architektūros formos, spalvos, kvapai, būtinai gamta ir darni gamtos simbiozė su architektūra. Viešose erdvėse TYLIAI groja klasika, neįkyriai skimbčioja varpeliai, gal kažkur tyliai girdimos mantros, bhadžanai, giesmės. Natūralūs gamtos garsai, vandens garsai, gyvūnėliai.

Įrengtos specialios tylos oazės. Numatytos galimybės bet kuriam žmogui rūpintis ir prižiūrėti kokį nors gyvūną, kad jie abu jaustųsi kažkam reikalingi… Ir t.t.

Na, ir kitokios erdvės, tokios kaip dabar visur: triukšmas, visur muzika be dermės, aštrios architektūros formos, stiklas, sumaištis… Ir t.t. Na, patys žinot, ką aš čia pasakosiu.

Ir tegul žmonės renkasi…

Giedrius, 2019-08-24 00:21:32

Rostanui:

Dėkui!

Petras, 2019-08-24 14:05:57

Giedriau, o tai dabar žmonės nesirenka ? (Išskyrus gal totalitarinio režimo šalis, kur valstybė parenka).

Giedrius, 2019-08-25 01:51:15

Petrui:

Be abejo žmonės renkasi, o kartu su tais pasirinkimais pasirenka ir jų pasekmes, labai dažnai – nepaminėtas pasirinkimų aprašymo instrukcijos šalutinio poveikio skyrelyje 🙂

Kai vaikas dar mažas ir mėgina “pažaisti” su degtukais arba ketina patikrinti kiek giliai mamos virbalas lenda į rozetę – būtina tėvų, tam tikra prasme – totalitarinio režimo priežiūra ir įsikišimas :). Kitaip tie giliai moksliniai eksperimentai gali baigtis kiek netikėtai, t.t. ir pačiam eksperimentatoriui.

Kai vaikas jau nebe visai vaikas ir įgyja daugiau laisvės, ateina laikas pačiam prisiimti atsakomybę už savo mokslinę-tiriamąją veiklą. Tada reikalingos žinios ir mokymasis.

Žinoma, galima to nedaryti ir tęsti eksperimentus per daug nesukant sau galvos ir paprastumo dėlei susitapatinant su “cargo kulto” https://lt.wikipedia.org/wiki/Krovini%C5%B3_kultas pasekėjais, kurie nuoširdžiai tikėjo, kad dogmatiškas ritualinių veiksmų, panašių į matytą vakariečių elgesį, atlikimas (pvz. lėktuvo modelio statyba iš akmenų, lapų ir medžio šakų ar kt.) tiesiog automatiškai pritrauks lėktuvus pilnus krovinių.

Taigi, žmonės mokosi per matytų elgsenos pavyzdžių atkartojimą. Problema yra tai, kad šiuo metu nėra gerų ir sektinų pavyzdžių. Na, jeigu neskaitysime Butano laimės ekonomikos pavyzdžio ir atskirų pavienių asmenų nepakankamų pastangų 🙂 Senos klišės nebeveikia!

Taip pat gerai žinoma, kad pamokslų žmonės nemėgsta ir linkę pamokslautojus tuoj pat išsiųsti kur nors toliau į Kišpeko kaimo apylinkes (kažkur šiaurės Kaukaze) žibuoklių rinkti 🙂

Todėl geriausias pamokslas – asmeninis pavyzdys, kuris duotų gerus rezultatus daugiau mažiau aprėpiamu laikotarpiu ir kurį atkartojant galima būtų tikėtis bent jau geresnio rezultato nei buvo gaunami iki šiolei.

Tam ir reikalingi kitokie pavyzdžiai, paremti žinojimu ir gerais veiklos vaisiais. Tiesiog atėjo metas pradėti mąstyti ir veikti patiems, o ne tik užsiimti copy/paste veikla.

Tai tiek šiam puikiam šeštadienio vakarui fundamentaliai mokslinės mitologijos 🙂

Jurgis, 2019-08-25 19:05:03

Aciu Gerb. Burgi uz toki gera ir teisinga straipsni sios dienos Respublikos laikrastyje:

“Pedagogas Bronislovas Burgis: O vergo iš savęs neišvarėme”.

Karcios skaudzios tiesos.

Sokolovas, 2019-08-31 11:16:55

APIE GYVASTĮ, MIRTĮ BEI “MISTINIUS” REIŠKINIUS

ĮŽANGA

Metas susipažinti su kai kuriomis žiniomis apie vadinamuosius “mistinius” reiškinius, taip pat ir apie gyvasties bei mirties paslaptis.

Pradėsiu nuo to, kad Žemėje yra du mokslai. Vienas skirtas plačiosioms masėms, t.y. 99,999 proc. planetos gyventojų. Tai-oficialus mokslas, viešos žinios.

Kitas mokslas-įslaptintas. Jo turima medžiaga prieinama tik didžiųjų valstybių specialiosioms.tarnyboms bei Pasaulio galingiesiems, nes šis “neoficialus” mokslas būtent jų interesams ir tarnauja.

Plačiosioms masėms skirtas, t.y. “oficialusis”, mokslas ne tik klaidingai apibūdina daugelį būsenų, procesų bei faktų, bet ir neretai tikrovę pakeičia modeliu, kuris yra naudingas Pasaulio galiūnams.

Anot šio modelio-žemiečiai yra vienintelė civilizacija Visatoje, kitų “oficialiai nėra”. “Anomalūs” reiškiniai, pasak modelio, tėra kažkokie miražai, nebūti atmosferos reiškiniai (kaip NSO virš Petrozavodsko 1977 metais), arba apskritai yra išsigalvojimai. Pastaroji išvada, aišku, yra lengviausia bei patogiausia-juk “oficialiai to nėra”.

Tik nedaugelis susimąsto, kodėl mokslui (aišku-“oficialiajam”) lig šiol nėra aiški kamuolinio žaibo prigimtis. Juk, anot “modelio”, kamuolinis žaibas tėra gamtos reiškinys! Tai kokių būta kliūčių jo pažinimui? Kažkas čia ne taip. Apie tai tiesiog tylima.

Visa tai lemia dvejopą žmonijos požiūrį į vadinamuosius anomaliuosius reiškinius-“vaiduoklius”, “telepatiją”, “minties jėgą”, ir pan.. Vieni visa tai mistifikuoja, kiti tiesiog neigia. Juk žmonės įprato mąstyti gan banaliai, esą “jei aš kažko nesuprantu, reiškia to nėra”.

Tačiau vadinamieji anomalūs, “mistiniai” reiškiniai gali būti aiškinami objektyviai, per mokslinio pažinimo prizmę.

(bus daugiau)

Sokolovas, 2019-09-01 11:18:34

APIE GYVASTĮ, MIRTĮ BEI “MISTINIUS” REIŠKINIUS(2)

GYVYBĖS PROCESŲ ENERGETIKA

Žmogus gyvena, suvokia save, mąsto, bendrauja…T.y. vyksta gyvybinė veikla. O kokie energetiniai ištekliai palaiko šią veiklą?

“Energijos semiamasi iš maisto”-skelbia oficialusis mokslas, nepavargstantis kartoti, esą “gyvastis tėra organinių medžiagų egzistavimo forma”. Gražus sakinys ilgaamžis dėl to, kad gražus.

Ir tik kitas, “slaptasis mokslas” kuo puikiausiai nutuokia apie tai, jog iš maisto gaunamos energijos pakanka tik kūno (fiziologinio apvalkalo) fiziniams-fiziologiniams procesams palaikyt. Pavyzdžiui, naudodami maisto energijai ekvivalenčias energetines atsargas, galėtume išjudint kad ir dirbtinius griaučius, kad jie bėgiotų ir “gąsdintų visus”.

Tačiau gyvybinei veiklai plačiąja tos sąvokos prasme maisto energetinių išteklių tikrai nepakaktų. Tad iš kur atsiranda gyvybinius vyksmus palaikanti energetika?

Atsakymas nedviprasmis- IŠ KOSMOSO. Kosmosas-neišsemiamas energijos šaltinis. Tereikia mokėti “semtis” iš šio šaltinio.

Be maisto žmogus numirs. Nes maisto energetika maitina fiziologiją, t.y. apvalkalą.

Maisto energetika yra būtina, bet nepakankama sąlyga gyvasties dinamikai. Nes be tos energetikos, kurios semiamasi iš Kosmoso, žmogus pavirstų tik tais “bėgiojančiais griaučiais”.

Dabar metas išsiaiškinti, o kokiu būdu žmogus semiasi tos kosminės energijos? Juk galingo, net neišsemiamo energijos šaltinio egzistavimas savaime nelaiduoja prieigos prie jo! Reikalingas tarpininkas. Portalas, per kurį gyvas organizmas, pavyzdžiui, žmogus, semtųsi Kosmoso energijos. Ir toks portalas yra. Tai-biolaukas.

Sokolovas, 2019-09-01 11:45:40

Rašinio tęsinys bus.

Elena, 2019-09-01 14:33:46

Sokolovui,-

įdomu,tikiu tuo, naudinga žinoti, ačiū. Bet apmaudu, kad nedaug kam tai pasiekiama.O gal ir gerai, kad nedaug kam…. Lauksiu Jūsų šią tema tęsinių.

Rostanas, 2019-09-01 15:46:06

Adomas ir Ieva valgė nuo ŽINIŲ medžio ir dėl to užsitraukė Dievo nemalonę. Žinios kvailio “rankose” tampa ginklu. Žinios padeda sukurti technologijas. O technologijos kvailių rankose irgi tampa ginklu. Apie šautuvą nerašysiu, bet jūs pagalvokit, kas atsitiktų žmonijai, jei miestiečiams, bedieviams ir šiaip kvailiams leistume prisipirkti benzopjūklų? Juk jie ir patys save, ir kitus sunaikintų. Ta pati žoliapjovė šiais laikais yra prietaisas gamtai naikinti: vietoj daržo sėja veją(nukirsta maitinimosi ir savarankiškumo grandinė), nebelieka žiedų bitėms, per tas žoliapjoves sausros metais išmiršta dauguma gyvūnijos esančios dirvoje, o tai atsilieps ateityje, kai žmonės vėl norės sėti daržą. Aš galvoju, kad gal ir gerai, kad seniau bažnyčia draudė mokslą. Egiptas ir Majai yra pavyzdžiai, kad būtent mokslas sunaikino tas kvailių civilizacijas.

Egidijus, 2019-09-01 17:05:56

Rostanai ar tik nepriklausai kokiam “ultrateroristų ” sparnui ar pospraniui (iš kur tiek negatyvo) visi žinom jog pasaulis nėra geras ir pats didžiausias niekšas gamtoj yra žmogus, taigi nėra reikalo šiukšlint į eterį. Pasportuok ar šiaip susirask mėgiamos veiklos.

Random, 2019-09-01 21:42:03

Tai, kad leidžiama visiems: miestiečiams, bedieviams ar šiaip kvailiams pirkt benzopjūklus.

Apeliuoji į emocijas bandydamas kalbėt įtikinamai, bet pažiūrėjus giliau – tik tuščias garsiai skambantis puodas.

Rostanas, 2019-09-01 21:45:14

Egidijau,

O tu tikriausiai priklausai marazmasklaidos sparnui ar posparniui… 😀

Ką pirmiausia reikia įduoti vaikui: moralę ar žinias? Jeigu per savaitę yra 30 pamokų apie “mokslą” ir 1-a apie moralę(etika, tikyba), tai nereikia tikėtis gerovės tokioje visuomenėje. Dirbtinis intelektas irgi “pastatytas” ant mokslo, o ne ant moralės, todėl jo pasiekimus ir pabaigą galima lengvai nuspėti.

Rostanas, 2019-09-01 21:54:33

Random,

Leidžiama. Bet ar matai pasekmes? Tobulėjant technologijoms, didėja gamtos sunaikinimo greitis.

Sokolovas, 2019-09-02 00:24:05

SU RUGSĖJO PIRMĄJA! SAUGOKITE ŽINIŲ ŠVENTĘ!

Su Rugsėjo Pirmąja Jus! Nors valdantieji su šia Data sieja vienintelę “problemą”-gerti ar negerti. Aišku, kiekvienas svarsto pagal atvaizdį savąjį…

Jau antri metai, kaip nėra Rugsėjo Pirmosios-Žinių Šventės. Tai-atsitiktinumas?

Žmonės įpratinti prie “atsitiktinumų”.

Antai,-tėra “atsitiktinumas, kai adžagauskų išpera užsirūkė Vilniaus Gedimino prospekte, ir štai neliko Gimnazijos”.

Ne, -tai ne atsitiktinumas! Tai-Kerštas!

ES narė privalo užtikrinti “kokybišką išsilavinimą VISIEMS”, o ne gabiesiems. IR DĖL TO BUVO ATLIKTA SPEC. OPERACIJA .

Dar kiek anksčiau. Viena mergina Jurga likimo valia atsidūrė vienoje iš Vakarų šalių. Pateko į septintąją klasę…Trupmenų ten dar niekas nemokėjo. Tai kitoj-aštuntoj, klasėj, ištisus mokslo metus vaikai pjaustys obuolius tol, kol ir paskutinis debilas “supras” trupmenų veiksmų principus. Ten juk to ir tereikia. Svarbiausia, kad “VISI suprastu”, o darbštūs bei gabūs mokiniai palauks…

Septintokė Jurga išgirdo klausimą-“kiek bus minus dvylika minus aštuoni?”

Jurgai tai buvo tarsi du kart du. “Minus dvidešimt!”-ištarė ji.

Tačiau mokytoja Jurgai parašė keturis. Nes Jurga negalėjo atsakyt į papildomus, debiliškus, klausimas-“o kodėl minus 22, kodėl ne plius 22, kodėl ne dešimt?” Beje, vienas mokinys atsakė “dešimt”, ir kažkokiu būdu pagrindė šią nesąmonę. Tai jis buvo apdovanotas šešetu. Pagal tokią pačią dešimtbalę sistemą…

Tai-kažkur toli? Ne, -tai labai arti, nes artėja…

Jau dabar banditai -ne tie, kas Pravieniškėse. Ir ne tie, kas šypsosi su akmeniu užanty tol, kol Galilėjus nesusektas inkvizicijos. Jau dabar banditai tie, kas ketina nuolat siaurint mokymo programas. Jau dabar banditai tie-kas ketina švietimo sistemą pajungti vien vartotojiškos liberalizmo sistemos “vieneto” poreikių tenkinimui.

Gerbiamieji! Gyvename NAUJOS INKVIZICIJOS laikotarpiu. Išsilavinimas “visiems”, bet ne galintiems jį įsisavinti. Gabiųjų mokinių Mokytojams-inkvizicijos laužai. Kaip gerb. B. Burgiui.

Plačiosioms masėms-dezinformacija apie vyksmus.

Gerbiamieji! Sveikinu Jus su Rugsėjo Pirmąja! Su Žinių Diena!

Saugokite Žinių Dieną! Nes būtent į ją, po “kokybiško išsilavinimo VISIEMS” šūkiu, rafinuotai kėsinasi vanagai-reformatoriai.

Anot JŲ-“nereikia matematikos, fizikos, chemijos, …”. Anot jų-reikia tik įgūdžių, leisiančių gyventi jų sukurtoje vartotojiškoje visuomenėje.

JIE ketina užmušti Švietimą.

MES privalome saugoti jį.

SAUGOKIME ŽINIŲ DIENĄ BEI JOS VERTYBES!

Ivan Bibulskij, 2019-09-02 00:56:31

Su rugsėjo 1-ąja draugai !

Rostanas, 2019-09-02 01:46:09

Aš mąstau, kam išvis reikalingi tėvai, jei vaikus išugdo ir išauklėja svetimi žmonės? Žmogus tiek su išsilavinimu, tiek be išsilavinimo nesugeba išgyventi neparsidavęs. Vergas su kostiumu ar vergas be kostiumo – vistiek vergas.

Egidijus, 2019-09-02 02:10:39

Rostanai kodėl naudojiesi internetu, jeigu technologijos – toks blogis, gal eik į girią grybų rinkt, miške visuomet – ramybė!!!:)

Random, 2019-09-02 02:59:14

Sokolovai, išsilavinimas visiems reikalingas, nes jau pasimokėm iš praeities klaidų ir ką reiškia tamsuolių visuomenė.

Artimiausias pavyzdys būtų Afrika ir tos šalys kur nėra visuotinės švietimo sistemos.

Sokolovas, 2019-09-02 10:07:49

Random: Turi būti sudarytos sąlygos pradėt mokytis. Po to turi būti diferencijavimas.

Jau po (pavyzdžiui) penktos klasės-pirmoji pakopa. Gabūs bei darbštūs mokiniai -į progimnazijas, o tie, kas nesugeba ar nenori mokytis-į kitokio lygio mokymo įstaigas.

Progimnazijoje turi būti kiekvienais metais EGZAMINAI (o ne “standartizuoti testai” bei “PUPPai”, kurie iš viso neturi jokios įtakos). Egzaminai turi vykti ne “savo”mokykloj (kaip dabartiniai valstybiniai). Neišlaikęs bent dviejų egzaminų mokinys palieka progimnaziją.

Toks pats principas turėtų būt tęsiamas ir gimnazijoje, tik griežčiau. Neišlaikę bent vieno kasmetinio egzamino gimnazistas gimnaziją palieka.

Tada per kelerius metus švietimas kardinaliai pasikeistų į gerąją pusę.

Ką turime dabar, kai siekiama “kokybiško išsilavinimo VISIEMS”? Ši koncepcija numato nemokšų (plačiąja prasme) “integravimąsi” (mėgstamiausias liberastų žodis) į pažangių moksleivių terpę . Tačiau išeina “tiksliai atvirkščiai”-pažangieji ima “mokytis” iš nemokšų bei chuliganų. Ir tuomet būti pažangiam mokiniui tampa “nemadinga”. Pasekmes matome ties kiekvienu žingsniu.

Sokolovas, 2019-09-02 18:20:49

APIE GYVASTĮ, MIRTĮ BEI “MISTINIUS” REIŠKINIUS(3)

BIOLAUKAS-GYVYBINIO PROCESO PRADAS

Taip, būtent biolaukas yra tas energetinis kanalas (portalas, tarpininkas), per kurį žmogus semiasi jo gyvasčiai reikalingos energijos iš Kosminio energetinio šaltinio.

Gyvūnai irgi turi biolaukus, tik energetiškai silpnesnius (energetiškai mažiau talpius). Augalai biolaukų neturi, tad “gyvaisiais” juos vadint galima tik sutartinai.

Kol žmogus yra gyvas, t.y. kol nesusidėvėjo (ar kitaip neišėjo iš rikiuotės) jo fiziologinis apvalkalas, -tol žmogaus biolaukas yra su šiuo apvalkalu lokaliai susijęs. Nors atskirais, itin retais atvejais biolaukas gali plėstis ir į tolesnes erdves (telepatijos prigimtis), gali siųsti ir kryptingus energetinius srautus į fiziologinio apvalkalo išorę (minties jėga).. Žmonių biolaukai nėra vienodi.

Kodėl slaptasis mokslas aktyviai domisi biolaukais? Viena iš priežasčių yra tai, jog skverbimasis į biolaukų paslaptis ateity gali suteikti galimybių SKAITYTI ŽMONIŲ MINTIS, ir tai-per atstumą. Regis, nereikia aiškinti, kas laukia žmonijos, jei Pasaulio galiūnai įgys tokių galimybių..

Pakeleivis, 2019-09-02 18:44:29

Gerb. Sokolovai, o kaip maži, gležni augalai prasiskverbia (pro asfaltą, pro betono luitus) į paviršių, į šviesą… neturėdami biolauko? Neklaidinkim skaitytojų

Sokolovas, 2019-09-02 22:53:14

Pakeleiviui:

Tai grynai fiziologinis procesas.

Giedrius, 2019-09-03 01:25:28

Sokolovui:

Na, dėl minčių skaitymo tai nėra kažkokia tai visiškai misija-neįmanoma. Gerai pasaulyje žinomas jogas B.K. Ajengaras, išleidęs nemažai jogos vadovėlių, kurie tiesiog laikomi jogos klasika, vienoje iš savo knygų “Patandžali joga-sūtros” https://lt.wikipedia.org/wiki/Joga_s%C5%ABtra vardina daugybę ekstraordinarių savybių, kurias gali įgyti jogas, jeigu jis pritaiko sau teisingą metodiką.

Ten ir minčių skaitymas, ir gebėjimas tapti nematomu, ir vaikščiojimas vandeniu, ir t.t. BET… Yra labai rimtas perspėjimas. Šie gebėjimai nėra tikrasis jogo tikslas. Tai greičiau yra kliūtis kelyje į pagrindinį tikslą. Jogas, pasiekęs šiuos gebėjimus ir laikantis tai galutiniu tikslu – pasmerkia save didelių kančių keliui.

Labai nemažai rimtai tai nagrinėjusių, įvairiais amžiais gyvenusių, žmonių, ne tik jogų, labai stipriai perspėja: atsargiai su joga. Pasistengus, galima išvystyti neeilinius gebėjimus, išpuikti ir tapti nuo jų priklausomu.

Todėl žymiai saugiau yra praktikuoti pvz. Karma jogą https://lt.wikipedia.org/wiki/Karma_joga.

Nuo Karma jogos priklausomybė neišsivysto… Patikrinta 🙂

O dėl Pasaulio galiūnų… nemanau, kad jie tai sugebėtų išvystyti patys. Nupirkti tikrą jogą – neįmanoma. Jis yra laisvas nuo materijos. Pasaulio galiūnai tiesiog neturi jam ką pasiūlyti 🙂 Vargšai :))

Sokolovas, 2019-09-03 14:53:13

APIE GYVASTĮ, MIRTĮ BEI “MISTINIUS”REIŠKINIUS(4)

“POMIRTINIS GYVENIMAS”

Na, o dabar apie tai, “kas po mirties”. Kaip jau minėjau, žmogaus mirtis-tai žmogaus fiziologinio apvalkalo veiklos pabaiga. Ir tuomet BIOLAUKAS TAMPA NEPRIKLAUSOMAS NUO FIZIOLOGINIO APVALKALO, ir jį palieka. Tampa savarankiškas..

Savarankišku tapęs biolaukas gali (bet ne būtinai) įsigyt kitokį fiziologinį apvalkalą, bet jokiais būdais ne gyvūno (dėl energetinės talpos neatitikimo). Taip kilęs žmogus savo “ankstesnio gyvenimo” neprisimins, nes visa atmintis išliks ankstesniame fiziologiniame apvalkale, ir “numirs” kartu su juo.

Todėl vargu ar yra prasminga tai vadinti “antruoju gyvenimu”.

Savarankiškas biolaukas gali susirasti sau naują fiziologinį apvalkalą greitai, gali-per didžiulį laiko tarpą. Tai-atsitiktinis procesas.

Biolaukai juda erdvėje teleportacijos principu-viename erdvės taške “išnyksta”, o kitame “atgimsta”. Tuos du erdvės taškus gali skirti net keli šviesmečiai! Tai yra įmanoma dėl to, kad savarankiški biolaukai ir toliau semiasi galingos Kosmoso energijos.

Beje, teleportacijos principu skrodžia Visatos erdves ir kitų, už mus žymiai pažangesnių, civilizacijų erdvėlaiviai (“NSO”). Kitaip kitų žvaigždžių planetų gyventojai negalėtų pasiekti Saulės sistemos, o atitinkamų faktų daugybė (nors, pagal modelį-“oficialiai to nėra”)

Taigi, savarankiški (palikusieji mirusius fiziologinius apvalkalus) biolaukai ir toliau semiasi Kosmoso energijos. Semiasi, bet neeikvoja jos, taip sukaupdami didžiulę energetinę galią. Būtent dėl to ir tampa įmanoma biolaukų teleportacija, būtent dėl šios priežasties biolaukas gali susirast sau fiziologinį apvalkalą (t.y. “naujai įsikūnyti”) ir tolimų žvaigždžių planetose.

NĖRA MISTIKOS. YRA NEPAŽINTŲ REIŠKINIŲ!

Grįžkime prie “anomaliųjų reiškinių”.

Dėl jau minėtos savarankiškojo biolauko energetinės galios, biolaukas gali jonizuoti atmosferos dujas, ir tokiu būdu įsigyti ne fiziologinį, o plazminį apvalkalą. Tokio šuolio tikimybė itin maža, o ir plazminio apvalkalo egzistavimo trukmė neilga. Tačiau tai, nors reta, bet įmanoma. Taip yra paaiškinami vadinamieji “vaiduokliai” su visomis jų įmanomomis apraiškomis.

Taigi, čia nėra jokios mistikos. Viską įmanoma paaiškinti moksliškai, jei tik atsisakyti mokslui primetamų modelių-savotiškų “religijų”. Pagrindas-vis tas pats jo Didenybė energijos tvermės dėsnis!

Straipsnio pradžioje minėtas kamuolinis žaibas-taipogi viena iš tokių savarankiškų biolaukų plazminių apvalkalų (“vaiduoklių”). Todėl kamuolinio žaibo prigimtis lig šiol “oficialiai nežinoma”. Juk neištarsi B, nuslėpęs A…

Taigi, kiekvienas reiškinys gali būti paaiškintas moksliškai, remiantis Gamtos dėsniais, kurie yra objektyvūs todėl, kad galioja visoje Visatoje, ir yra nepriklausomi nuo mūsų ir mūsų žinių apie juos. O mūsų žinios, jų apimtis, priklauso nuo daugelio subjektyvių veiksnių.

Ir todėl, kai girdžiu kažkieno kažkam skirtą raginimą “sugrįžti į tikrovę”, kaipmat taisau-reikia PAKILT IKI TIKROVĖS. Nes…Jei mes apie ką nors dar nenutuokiam, tai nereiškia, kad to nėra. Nežinojimas nepagrindžia neigimo.

Pabaiga.

vilkas pilkas, 2019-09-03 20:04:41

Gerb. Sokolovai,

atsargiau… vaikštot skustuvo ašmenimis.

Sokolovas, 2019-09-03 22:40:27

Vilkui Pilkui:

Taip, inkvizicija niekur nedingo:)

Iš tikrųjų yra du mokslai. Vienas-oficialus, kitas-slaptas.

“Oficialiai viso to nėra”

Todėl jokios stambios žiniasklaidos priemonės to neviešins, nes jos tada sulauks ne itin malonių priemonių.

Dar prieš mėnesį nusiunčiau šį tekstą į Lietrytį, vėliau-į Delfi. Jie ne tik nepaskelbė, bet netgi neatrašė man nieko. Matyt,-kuo skubiau ištrynė tą pavojingą tekstą, ir lengviau atsikvėpė…

Mažu tiražu viešint įmanoma, ant laužo nesudegins:). Tačiau plačiosios masės vis tiek lieka neinformuotos.

Mažais tiražais , pavyzdžiui, yra paskelbta daugybė faktų apie kitų civilizacijų pėdsakus, apie žemiečių kilmę (iš kitų civilizacijų) ir t.t. Yra faktų, gyvų liudininkų, ir t.t. Bet ne-vis tiek “oficialiai to nėra”

Žemės pasaulio galiūnams naudinga, kad žmonės manytų esantys “vieninteliai” Visatoje, kad savo pirmtakais laikytų beždžiones…

Random, 2019-09-04 00:05:26

Įdomu, čia demencija ar šizofrenija? Aš ne gydytojas, bet gal yra žinančių? Kognityvus disonansas per kraštus…

Rostanas, 2019-09-04 00:55:17

Sokolovai,

Gera praktika yra nurodyti bent vieną šaltinį. Kam bus įdomu, tas galės toliau domėtis. Kartais tokių mistikų parašo ldiena.lt, pavyzdžiui apie Lietuvoje esančius energetinius taškus:

http://ldiena.lt/straipsnis/9929/lopaiciai-zemaitija-su-kosmosu-siejantibambagysle

Dalius, 2019-09-04 01:09:16

Taip, dvilypė asmenybė tas Sokolovas.

Dekanas, 2019-09-04 22:30:57

O ar jums žinoma, kad Sokolovas yra dirbęs universitete? Visdar stebisi kodėl buvo atleistas…

Giedrius, 2019-09-05 19:54:01

Perskaičiau gerb. Sokolovo koncepciją. Perskaičiau komentarus… ir kilo noras parašyti… išėjo novelė. Gal ne visai įprasta, be netikėtos pabaigos. Bet istorija dar nesibaigė. Todėl laukia savo tęsinio.

Novelė žemiau.

Giedrius, 2019-09-05 19:58:04

Novelė “Plokščias pasaulis”.

Visi novelėje pastebėti panašumai su mūsų pasauliu, jo atskirais reiškiniais ar atskirais jo atstovais yra atsitiktiniai. Viskas kas parašyta yra tik novelės autoriaus išmonė, grįsta visiškai atsitiktiniu įvykių aprašymu, žinoma, išskyrus tai, kas gali būti ir yra dėsninga.

***

Kažkur Visatos pakrašty, į Lygiašonio trikampio žvaigždyno vieną iš kampų įsispraudusioje M/kvadratu galaktikoje, aplink vieną iš žvaigždžių sukosi planeta. Planeta kaip planeta. Tik nežinia kaip ji ten sukosi, nes buvo plokščia. Ne todėl, kad turėjo plokštumos formą, bet todėl, kad jos gyventojai mąstė “plokščiai”.

Toje planetoje buvo tik viena valstybė ir visi jos gyventojai buvo lygūs, bet lygesni kažkodėl buvo plokščiapadžiai. Buvo jie religingi ir savo religijoje garbino dievą Ekonomą, kurio valdomos sritys buvo: laisva rinka, privati nuosavybė bei asmeninis įvaizdis. Visi planetos gyventojai laisvai mąstė tik vienoje plokštumoje – apie efektyvumą ir produktyvumą. Jokios kitos erdvinės mintys ar vaizdiniai į jų plokščią sąmonę tiesiog netilpo. Jų pasaulinės virtuvės pasididžiavimas buvo plokštainis (iš tikrųjų plokščias), o plokščiaekraniai televizoriai visą parą transliavo plokščio humoro laidas…

Tai buvo labai aukštą išsivystymo lygį pasiekusi civilizacija, jau praktiškai realizavusi aukščiausią laisvės formą – nuvykti iš taško A į tašką B. Bet dėl to jie neišpuiko, nosies neužrietė ir žiūrėjo tik sau po kojomis, gerai apgalvodami bei apskaičiuodami kiekvieną sekantį žingsnį. Patys atkakliausieji netgi leisdavosi į taško G paieškas. Jį atradusieji tapdavo Palaimintaisiais. Vėliau, jau sugrįžę, braižydavo žemėlapius, demonstruodavo juos visiems ir aiškindavo kaip ten nukakti.

Ir viskas būtų buvę gerai, bet retkartėmis ramybę toje planetoje sudrumsdavo netikėtai jų tarpe atsiradęs koks išsišokėlis. Visai ne todėl išsišokėlis, kad jie būtų šokinėję nuo plokštikalnių viršūnių, bet anie užversdavo galvas į dangų, durdavo pirštu į dausas, maždaug z ašies kryptimi, ir mąsliai ištardavo: – Ten yra Erdvė!..

Bet niekas nesuprato nei ką šis mįslingas terminas reiškia, nei kur Ten tas daiktas keistu pavadinimu padėtas yra. Erdvinės geometrijos ir astronomijos jie nepažinojo, mokykloje nesimokė ir savo tikėjime neišpažino. Todėl, dėl visa ko, apdovanoję išsišokėlį padidintomis “šalto dušo” dozėmis, bei veikiami didesnės Žydrųjų Ekranų ir Palaimintųjų mokslo traukos jėgos, vėl sugrįždavo į savo orbitą…

***

Tęsinys bus?

Petras, 2019-09-06 00:34:31

Žiūriu visos teorijos ir novelės sukasis aplink žmogų, lygtai be mūsų daugiau nieko pasaulyje nebūtų 🙂

Giedrius, 2019-09-06 01:11:45

Petrui:

Novelėje daugiau apie ydingą mąstymo būdą 🙂 O koks ten organizmas taip mąsto, tai jau antraeilis dalykas. Galėjo būti ir koks nors mąstantis violetinis rūkas. Bet tada “įsivažiavimui” reikėtų daugiau teksto apimties. Išeitų nebe novelė, o romanas :))

petras, 2019-09-06 12:19:23

Jeigu mąstymas būtų tobulas (be ydų), tai visi vienodai mąstytyme, nes tik vienas mąstymo variantas būtų (kiti jau su ydom). tai gal nėra taip ir blogai, tas ydingas mąstymas.

Giedrius, 2019-09-06 16:13:29

Petrui:

Tobulas nereiškia vienodas. Nueikite į didžiulę ramunių pievą ir pamėginkite surasti dvi vienodas. Nepavyks. Ir jos visos bus tobulos. Tobulas, kiek tai įmanoma mūsų pasaulyje :), mąstymas gali išlaikyti ir išlaiko savo individualumą.

O ydingu, nors galima jį vadinti ir kaip nors kitaip, pvz. – netobulu, vadinau tokį, kuriuo vadovaujantis kam nors daroma žala (kad ir pačiai menkiausiai būtybei pasaulyje), arba, kaip minimum, nėra jokio progreso, o tai jau savaime reiškia regresą ir palaipsnišką išnykimą.

Nebūna gamtoje stovėjimo vietoje. Arba į viršų, arba žemyn.

Rasa, 2019-09-06 17:24:23

Giedriui: ☺ Gražiai pasakoji ☺

Tik va kad tam mūsų pasaulyje dažnai žmogui išties labai sunku atskirti kas yra žala. Žinai kaip sako kartais- “gerais norais kelias į pragarą grįstas” 🙂

O ar bus tęsinys? Pasakojimo? Ar čia kažkas kitas turėjo pratęsti? 🙂

Kartą mes čia pas p. Burgį žinokit žaidėm ir rašėm “romaną” seniau. Buvo pasakyta, kad kas nori vis po gabaliuką prideda. Buvo smagu 🙂 Tik aš buvau per didelė plepė ir vis neįtilpdavau į eilučių limitą, kiek pamenu 🙂 Turbūt ir Giedrius neįtilptų 🙂

Giedrius, 2019-09-06 18:07:05

Rasai:

Kas yra žala? Reikia susidėlioti vertybių sistemą ir reikia aiškintis kas yra Gėris ir blogis. Fundamentaliai. Be nukrypimų į visišką mokslą, kai gali susišnekėti tik trys ar penkios viena kitą suprantančios asmenybės planetoje ir be banalybių, kad Gėris tai – laisvė, laisva rinka, išmaniosios technologijos pačios savaime, vis daugiau realizuotų prekių, teisių visokių ir t.t. ir pan. Reikia studijuoti Amžinuosius Įstatymus. Skaityti ne vien tik Bibliją, bet t.t. ir “Mahatmų Laiškus”, “Ezoterinį budizmą”, “Slaptają Doktriną” be pretenzijos ir noro tuoj pat viską suvokti ir susidėlioti į lentynėles.

Reikia gyventi vertybių sistema, o ne tik ją žinoti. Reikia savo gyvenime įsitikinti Mokymo praktiškumu, o ne tikėti gražiom pasakom be visiško paaiškinimo kas ir kodėl.

Visa tai ramiai, be strioko ir prievartos, bet čia ir dabar 🙂 O visa kita automatiškai pradės dėliotis 🙂

Dėl tęsinio? Sunkus klausimas. Ne nuo manęs vieno tai priklauso… T.t. nuo Jūsų visų. Novelė yra tada, kai yra herojus, greitas veiksmas ir netikėta pabaiga.

Taigi, reikalingi Herojai 🙂 O aš jau parašysiu :)) Net neabejokite tuo :)))

P.S. Nors, buvo tokia mintis kurti kartu… Tik sunku tai planuoti ir visada greitai “ištrenkti” geros ar bent jau pakenčiamos kokybės tekstą. Ne visada nuo noro viskas priklauso 🙂 Bet tikrai neprieštarausiu, jeigu kas nors pratęstų 🙂 Na, kad ir Rasa, ar Rūta, ar… na juk čia gyva galybė puikių rašytojų. A? :))

Petras, 2019-09-07 00:54:38

Reikia – tai jau ydingas mąstymas, nes realiai nieko nereikia.gal geriau tada reikia pakeisti į pvz. gali jei nori.

Giedrius, 2019-09-07 01:55:59

Petrui:

Galbūt 🙂 Jeigu niekam nieko nereikia, tai reiškia tik viena, kad noras dar nepribrendo. O noras paprastai atsiranda tada kai pasidaro labai blogai. Reiškia dar kol kas nėra labai blogai? 🙂

Reikia vartojau prasme ką reikia daryti norint pasiekti rezultatą kažkokioje srityje.

Pvz. Nori būti sveikas – reikia sveikai maitintis. Nori būti stiprus – reikia daryti mankštą. Ir t.t.

Kaip tai skambėtų, jeigu įdėtume žodelį gali.

Nori būti sveikas – gali sveikai maitintis… Galiu neįpareigoja. Galiu maitintis, galiu nesimaitinti… Koks galėjimas, toks ir rezultatas.

Tavo merginą užpuolė chuliganas Tau esant greta. Ką darysi? Pasakysi: -Gal paskambinti policijai jeigu nori?

Tarp reikia ir gali yra didžiulis skirtumas. Pvz. rytoj aš galėčiau ryte gulėti minkštoje šiltoje lovoje iki kokios 8:30 val ryto ir po to neskubėdamas keltis saldžių bandelių valgyti. O kelsiuosi 5:00 val, darysiu jogą, po to – po šaltu dušu ir prieš išvykstant – avižų košė. Nes taip reikia. Ne todėl, kad man kažkas pasakė ko reikia, bet kad pats suvokiau to būtinybę.

Dabar niekas neverčia daryti teisingų dalykų, nes niekam nereikia, bet jeigu nori, tada prašom 🙂

Ačiū už pastebėjimą! Įdomu pabendrauti.

Ne autistas, 2019-09-07 04:00:23

test test…test

Autistas, 2019-09-07 04:04:12

Ne autistas. Bet niekas iki siol nesutaisyta 🙂 Pravarde skirta be teises issizadeti. Siek tiek pykstu, nes p Burgis turi ziniu IT srityje (zurnalai Naujoji komunikacija ir t.t)

Autistas, 2019-09-07 04:24:56

Sokolovui ir kitiems.

Gali buti liga o gal ir ne. Pats nesu 100% tikras kai skaitau Sokolovo rastus nes plona riba.

Kad veikia menulio pilnatis visi zino.

O kad veikia magnetines audros zmoniu galveles kas zino ? Gal net esu rases.

Sakys ka tu cia pezi 🙂 Nieko nepezu.

https://tesis.lebedev.ru/en/magnetic_storms.html

Tiek ir nasa puslapyje.

Sokolovai, isijungia ir rusiskai jei sudomins 🙂

Per magnetines ir saules, protonu audras labai perka prekes, pastebeta is praktikos, ir visi nori bendrauti, daro nusikaltimus ir uzgula greitaja pagalba.

Daug labiau nei per pilnati.

Ir dar pastebejau buna teminiu dienu. Pvz per viena diena parase trys vagys is skirtingu pasaulio saliu.

Viena is Belgijos, kitas is Ispanijos ir dar is Sirijos.

Ne tai nesutapimas. Du tai mano pirkejai uzsienyje ir vienas siaip sukcius is Sirijos rado per Skuodo skelbimus.

Arba gedimu diena, sugedo mano draugei masina, sugedo man technika ir tuo paciu metu Klaipedoje Lisco keltas apsipyle dumais. Panasiu metu vakare

Ir nuoroda kad rimciau butu.

https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/nelaimes/2019/07/28/news/uostamiestyje-pilnas-keleiviu-dfds-keltas-apsipyle-juodais-dumais-11281705/

Per daug sutapimu kad butu naturalu.

Ir patarle beda viena nevaiksto. Ne jos vaiksto drauge.

Ne tik bedos bet ir kiti dalykai vaiksto po kelis 🙂

Taip kaip filme matrica kai sugenda ta dalis kuris atsakinga uz tam tikru dalyku atvaizdavima 🙂

Sugedo vagiu funkcija ir apsireiske trys vagys per diena is visu pasaulio krastu 🙂

Buna ir kitokiu teminiu dienu.

Autistas, 2019-09-07 04:25:41

Dalimis nes per ilgas.

I dalis.

Sokolovui ir kitiems.

Gali buti liga o gal ir ne. Pats nesu 100% tikras kai skaitau Sokolovo rastus nes plona riba.

Kad veikia menulio pilnatis visi zino.

O kad veikia magnetines audros zmoniu galveles kas zino ? Gal net esu rases.

Sakys ka tu cia pezi 🙂 Nieko nepezu.

https://tesis.lebedev.ru/en/magnetic_storms.html

Tiek ir nasa puslapyje.

Sokolovai, isijungia ir rusiskai jei sudomins 🙂

Per magnetines ir saules, protonu audras labai perka prekes, pastebeta is praktikos, ir visi nori bendrauti, daro nusikaltimus ir uzgula greitaja pagalba.

Daug labiau nei per pilnati.

Autistas, 2019-09-07 04:27:38

II dalis

Ir dar pastebejau buna teminiu dienu. Pvz per viena diena parase trys vagys is skirtingu pasaulio saliu.

Viena is Belgijos, kitas is Ispanijos ir dar is Sirijos.

Ne tai nesutapimas. Du tai mano pirkejai uzsienyje ir vienas siaip sukcius is Sirijos rado per Skuodo skelbimus.

Arba gedimu diena, sugedo mano draugei masina, sugedo man technika ir tuo paciu metu Klaipedoje Lisco keltas apsipyle dumais. Panasiu metu vakare

Ir nuoroda kad rimciau butu.

https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/nelaimes/2019/07/28/news/uostamiestyje-pilnas-keleiviu-dfds-keltas-apsipyle-juodais-dumais-11281705/

Per daug sutapimu kad butu naturalu.

Ir patarle beda viena nevaiksto. Ne jos vaiksto drauge.

Ne tik bedos bet ir kiti dalykai vaiksto po kelis 🙂

Taip kaip filme matrica kai sugenda ta dalis kuris atsakinga uz tam tikru dalyku atvaizdavima 🙂

Sugedo vagiu funkcija ir apsireiske trys vagys per diena is visu pasaulio krastu 🙂

Buna ir kitokiu teminiu dienu.

Autistas, 2019-09-07 04:36:19

Sokolovui

Delfiui net tokia neįdomi

http://www.vabolis.lt/2019/08/09/as-laimejau-arba-bukit-budrus-aferizmas-ir-duomenu-nutekinimas/

Burgis, 2019-09-08 16:32:20

Autistui: nieko niekada čia netvarkiau ir netvarkysiu, atsiprašau… Redagavau žurnalą „Kompiuterija-PC World“, bet tai buvo prieš šimtą metų… Šios svetainės savininkas yra „Lietuvos rytas“.

Autistas, 2019-09-09 01:22:34

Keista, taip išeina, kad norint pasikeisti slapyvardį reikia kreiptis į „Lietuvos rytą” :))

Kažin ar liksiu suprastas ar nenukreips jie manęs prie baltų chalatų :))

Dalius, 2019-09-09 01:24:59

Kaip suprasti “Lietuvos ryto”? Jie finansuoja “Burgis.lt” svetainę?

Random, 2019-09-09 16:32:28

Yra (bent buvo) paprasta taisyklė ir nereikia čia jokių konspiracijų kelt.

Jei rašai su nauju slapyvardžiu – pirmą kartą žinutę reikia patvirtinti rankomis.

Autistas, 2019-09-10 14:57:03

Randomui

Tai kas patvirtina tą pirmą žinutę ar „Lietuvos rytas” ?

Ar gi nežinau, į kokį konkrečiai žurnalistą iš Lrytas kreiptis 🙂 Man šiek tiek keista, bet visokių keistenybių būna pasaulyje 🙂

petras, 2019-09-10 15:20:25

Autistai, į administraciją skambink.

Autistas, 2019-09-10 15:43:28

Petrui

Va Dekanas apie seksą čia pasakojo, paskui nutekės informaciją į Lrytas, išeis straipsnis ir bus nebe Dekanas, o buvusios darbo biržos klientas 🙂

Teisus buvo žmogus nenorėjęs prisistatyti 🙂

petras, 2019-09-10 18:38:27

Atsargiai, autistai, šis puslapis galimai ir yra vienas iš lietuvos ryto informacinių šaltinių. gerai, kad nori slapyvardį pasikeist, tai nebesuseks tavęs.

Autistas, 2019-09-10 19:05:26

Nu jei priklauso aniems tai gal užmeta akį į savo nuosavybę :))

Autistas, 2019-09-11 00:26:08

Petrui

Skambint dabar nelygis technologijų laikais

Gal geriau telegramą į Vilnių siųst, ką manote ?

petras, 2019-09-11 11:02:57

Nežinau autistai iš kurio tu amžiaus, bet telegrafas senai nebenaudojamas. tai geriau šaukštais per puodus pabarškinkit. gal prisibarškinsit iki vilniaus.

Autistas, 2019-09-11 18:37:21

Petrui

Nežinau ar šaukštais barškint ar ką kitą barškint kokią mielą būtybę.

O gal geriau padūduot kaip Klaipėdos merui.

Matau rimtos kalbos nebus, tai šneku vėjus, bent pasijuoksim

Dekanas, 2019-09-11 23:57:47

Autistui:

O tu galvoji, kad dekanai seksu neužsiima? Užsiimam!

Autistas, 2019-09-12 00:14:55

Dekanui

Rasą kvieskit, mokslo žmonės mėgsta atsipalaiduoti :))

Arba galiu parduoti žaisliukų, specializuojuosi šitoje sferoje

Rasa, 2019-09-12 03:51:57

Pablūdo tas Autistas- ne autistas…

Jeigu mokslo žmonės mėgsta palaiduotis tegul palaiduojasi. O prie ko čia Rasa taip taip ir nesupratau… ☺

Autistas, 2019-09-12 13:16:06

Rasai

Jokių faktų nekonstatuoju, tik linksmas parašymas :))

Neseniai sužinojau, kad intravertai nemėgsta eilinių kalbų, banalybių. Arba šneka labai rimtai arba visai nerimtai.

Tokių žmonių apie 25-50% pasaulyje priklausomai nuo šalies. Taip ir gavosi va čia.

Dekanas, 2019-09-14 01:57:46

Autiste, jei tau reikia žaisliukų – pats ir naudokis. Rasa ne mano skonio, mačiau jos foto feisbuke.

Rasa, 2019-09-14 02:16:07

Dekanui: Ačiū ☺ Palengvėjo… ☺☺☺

Autistas, 2019-09-14 12:20:29

Dekanui

Tu labiau primeni dekanidzę, o ne dekaną 🙂

Aš ir be tavęs žinau jei noriu galiu naudoti 🙂

Jokios informacijos nepateikei

Dekanas, 2019-09-15 01:56:00

Pateiksiu tau informaciją: tu niekada nesi patenkinęs jokios moters

Autistas, 2019-09-15 11:47:37

Dar pateik, ar jau išsekai 🙂