Nebijok. Tai tik egzaminas

Tai netiesa, kad mano studentai nesiruošia egzaminui! Tai mano bėda, kad niekaip neatspėju, KAIP jie ruošiasi… Prisegu sąrašėlį uždavinių, bet, žinoma, galima spręsti ir kitokius: 1) Ką darys dėstytojas, jei mes visi jam nieko neatsakysime? 2) Ką darys dekanatas, jei dėstytojas užsispirs kaip avinas? 3) Kas išdrįs nesimokantį studentą pasmerkti?

Atsakymai

Arturas, 2008-01-05 23:02:41

kalbėti už visus gal ir drąsoka, bet manau dbr niekas nekelia sau tokių klausimų, na bent jau ne visus… visi puikiai žino, kad užrašą ant grabo jau turi, ko dar stengtis

jurgis, 2008-01-05 23:24:26

ka ir vel tos eilutes kurias labai megstame bus ar tikrai

Burgis, 2008-01-06 09:42:48

Jurgiui: užsakykite! Ko norėtumėte? Ką keturis mėnesius STUDIJAVOTE?

Neturėjęs matematikos, 2008-01-06 13:22:16

Sveiki,

Kadangi mokiausi VDU, o ten matematika privaloma tik matematikams ir informatikams, tai neteko jos turėti iš vis ir nemanau, kad baigus šį universitetą esu kvailesnis. Matematika, ponas Burgi, nesupykit, bet kai kurioms specialybėms ji tikrai nereikalinga, ir nėra panaudojama (jau keturis metus dirbu ir nė karto man be skaičiavimo neprireikė nei ribų, jei determinantų nei to labiau matricų). Aišku, nebent tos matematikos reikia, kad nebūtų gėda prieš savo vaiką, kai paklaus “tėtė, kaip išspręsti šitą uždavinį.” O kad KTU daug studijuojančių, tai čia jau kokį 10 metų apie tai gandai sklinda, labai jau lengvai ten visus priimate 🙂 užtat daug ir iškrenta.

Burgis, 2008-01-06 13:49:52

Neturėjusiam: 1) o to, ko mokė VDU, prireikė? 2) kuo Jūs praturtinate savo erudiciją, praplečiate akiratį? Esate įsitikinęs, kad tai ir yra vertybės? 3) Absoliučiai teisinga, kad KTU reikėtų bent perpus sumažinti! Bet VDU reikėtų visai uždaryti… Tai juk dirbtinis politinis darinys, gimęs iš nieko, todėl ir yra niekas.

Ignas, 2008-01-06 14:28:36

Manau kaip tik geriau, kad i KTU lengviau istoti, nes namie ne visi turi puikias salygas mokytis ir abitura islaikyti 100 – ukais. KTU istoti palyginus lengva bet mokytis turi daug ir sunkiai. Aisku kita kalba, kad sunkiau dirbti destytojams …

jurgis, 2008-01-06 16:50:40

galite kokias eilutes ideti i egzamina ar labdaros dalinima kaip girdejau

Burgis, 2008-01-06 17:00:44

Nėr problemų, Gerb. Jurgi! Jau buvo tų eilučių sočiai, bet įdedu dar du uždavinius (žr. pradžioje) – tik spręskite!

Edvardas Cickevičius, 2008-01-06 20:03:38

Norėčiau paprieštarauti minčiai, kad VDU reikia visai uždaryti. Šiame universitete ekonomiką studijuoju jau ketvirtus metus ir jis man tikrai patinka. Visų pirma, patinka gana liberali studijų sistema – tam tikrose ribose galima savo nuožiūra koreguoti studijuojamus nespecialybinius dalykus (pvz., rinktis literatūrą, dailę ar architektūrą), tuo tarpu KTU tokios galimybės nesuteikia. Artimai pažįsti analogišką dalyką KTU studijuojančių žmonių ir tikrai nemanau, kad mūsų (VDU) studijų kokybė yra prastesnė.

Beje, matematika mums yra privaloma – du semestrus dėstoma aukštoji matematika, vėliau dar gauname statistikos ir kiek vėliau – ekonometrikos kursus.

Burgis, 2008-01-06 22:04:34

Edvardai, Tu gali visko išmokti bet kur, bet ne visi sugebės atskirti grūdus nuo pelų, kurių VDU duoda daug!

Mantas, 2008-01-06 22:42:48

šioj vietoj negaliu susilaikyti nepasakęs, kad KTU vietomis duoda kiek perdaug grūdų 🙂 su visomis to pasekmėmis, ypač automatikos fakultete. priimama su nedideliais balais, kas dažniausiai reiškia ne įtin stiprų vidurinį išsilavinimą, bet reikalavimai – nevaikiški. taip ir susidaro situacijos, kai dėstytojas, greičiausiai dekano “patartas”, turi pasirašyti bent jau daugumai, nes kitaip neliks kam “studijuoti”, o universitetui daug “studijuotojų” manau yra naudinga – valstybės pinigai + pinigai tų kurie moka už mokslą (yra ir daugiau variantų, kurių viešai geriau neminėti) – žodžiu turėti daug “studentų” – naudinga 🙂 tik kokia tokių studijų vertė, jei 90% jas baigusių nelabai inžinieriaus vardo verti

Žydrūnas, 2008-01-06 23:31:47

Baigiau aš tą automatikos fakultetą 2002m. vėliau magistrantūrą ten pat, va jau 5m. dirbu inžinierium Lietuvos Elektrinėj (modernizacijos ten dabar visokios vyksta ir pan., darbo kol kas yra įdomaus). Čia šiaip įžangai, kad negalvutumėt kuo jis čia dėtas 🙂

Apie tuos grūdus… tai jų buvo labai daug pirmais dviem studijų metais, kai reikėdavo kalt viską iš eilės negalvojant apie nieką, kitaip būtų nekas tada buvę. Na ir kaliau aišku, ką geriau ką blogiau, vidurkis buvo geras (stipendiją gaudavau normalią :)). Toliau buvo lengviau, gal, kad mokytis šiek tiek išmokau :). Vat gailiuosi vienintelio dalyko, kad į magistrantūrą ten pat stojau, reikė kažką kitko studijuoti, ten iš esmės nesužinojau nieko naujo.

Dėl naudingumo universitetui…visą mokslą reik padaryt mokamą tada nebus ir pinigų trūkumo universitetuose, valstybė galėtų duot kokias nors lengvatines paskolas studentam ir viskas. Tokiu atveju bent jau nieko neprarastų…o dabar už dyką visus moko, nieks niekam neskolingas, išvažinėja po pasaulį su tais pinigais…,taip bent jau susigražintų ką į juos įdėjo, o dabar labdara kažkokia…Ir požiūris būtų į visus vienodas, nebūtų taip, kad tu moki pinigus tai tu geresnis, pagailėsim ir parašysim tą 5-tą, kaip gi universitetas be tavęs…

Santa, 2008-01-07 01:08:40

Pasisakysiu ir as, mano manymu VDU mokymo sistema yra gana keista, pvz zinau kad ten yra destomas toks dalykas kaip gamtamoksline pasaulio samprata ten studentus moko tokiu dalyku kurie net nera irodyti tai kam to reikia, kaip pavyzdi zinau kad buvo duotos net 5ios hipotezes kaip susidare visata planetos ir pan, didisis sprogimas ir t.t. bet nei viena teorija nera irodyta tai kam kvarsint galva. Matematikoje bent viskas irodyta ir pagrista, nevisada supranti kam to reikia, bet vistiek jauti kad tai vertas demesio mokslas 🙂

Rokas, 2008-01-07 11:30:39

Gamtamokslinė pasaulio samprata yra dalykas, skirtas ne tiksliųjų mokslų specialistams, o filosofams, istorikams, filologams ir pan., tam, kad jie susidarytų vaizdą apie šiuolaikinį mokslą ir jo filosofiją. Todėl ir pateikiamos 5 hipotezės, kad jie suprastų, kad mokslas – tai ne tik galutinis rezultatas, bet ir kūrybinis procesas, eiga. Juk ne specialistai nesusiduria nei su matematika, nei su fizika, todėl bent jau tokiu lengvu stiliumi bandoma juos supažindinti.

O šiaip, nepaisant kelių išimčių, kryžius Lietuvos aukštajam mokslui…

Neturėjęs matematikos, 2008-01-07 15:08:09

  1. Neprireikė (ypač didelę “naudą” davė Janickienės (informatika) knyga, kurią reikėjo vos ne mintinai išmokti, kad gautum bent 5).

  2. Kinas, teatras, knygos (grožinės), muzika

  3. VDU šiaip buvo prieš karą įkurtas amerikonų (t.y lietuvių iš amerikos). Bet jį uždarė, o atsikūrus dėja neliko pirminių idėjų.

grifas3000, 2008-01-07 18:59:27

Nuklydot į pievas vis. Čia reik apie egzaminą diskutuot, o ne kuris universitetas geresnis.

Ne į temą: Aš pas Burgį nesimokiau todėl, kad žinojau kad prales anksčiau ar vėliau. Buvo tik laiko klausimas. Ir praleido 🙂

Bet Jūs, taip vaikai nedarykite :)))

Burgis, 2008-01-07 20:07:29

Neturėjusiam: ačiū už atvirą ir sąžiningą atsakymą! Dėl (1) ir (3) – pastabų neturiu, o dėl (2) patarčiau elgtis atsargiai: gerų kino filmų šiais laikais rodoma labai mažai, teatrai išgyvena sunkius laikus, geroms knygoms reikia daug laiko, reikia mokėti pasirinkti, o muzika ugdo tik specifiškai…

Grifui: va, būtent, praleidau – neleidau suvaidinti, kad išlaikėte egzaminą! Ir šiemet neleisiu tyčiotis iš matematikos…

Mantas, 2008-01-07 20:23:28

pasakykit tiesiai šviesiai – ar yra “nustatyta” kvota kiek “reikia” praleisti? 🙂

Burgis, 2008-01-07 21:24:31

Mantui: nėra tokio žmogaus pasaulyje, kuris man galėtų nustatyti kokią nors “kvotą”… Aš laisvas žmogus laisvoje šalyje! Pats kasmet pasitvirtinu taisyklę: prieš absurdišką sistemą kovosiu absurdiškomis priemonėmis – ir pats jas pasirinksiu. Nespėsite pasityčioti nei iš matematikos, nei iš aukštojo mokslo, nei iš manęs. Nepavyks manęs paimti įkaitu savo idiotiškoms “studijoms” įteisinti! Taigi ir šiemet: norėsite išlaikyti egzaminą – laikysite egzaminą, o ne dalyvausite parodomosiose debilų varžybose. Jų rengti nenumatau, deja… Bet ar Jūs norėsite laikyti EGZAMINĄ???

Rokas, 2008-01-07 23:16:18

Tai nejaugi niekas tos matematikos neišmano? Nejaugi visi jūsų studentai – debilai?

Jeigu kalbama apie tai, kad praleidžiama vien todėl, kad savomis jėgomis išlaikyti net neįmanoma, tai leiskite paklausti … Kas yra jūsų studentai?

Burgis, 2008-01-08 08:55:46

Rokui: atvirkščiai – visi mano studentai labai gudrūs! Kaip tik todėl jiems iki šiol ir pavyko išvengti matematikos! O matematinio išprusimo nei per semestrą, nei per metus įgyti neįmanoma, ypač jei nesimokai iš visų jėgų. Mano norai kuklūs – kad studentai matematikai skirtų bent penkias valandas per savaitę – aštuntadalį darbo laiko (juk jie nesimoko aštuonių dalykų, tiesa? Juk darbo metu reikia dirbti, tiesa?). Tada, pavasarį, ir paaiškėtų, ko per tokį laiką galima pasiekti. Tada ir atsakymai į Jūsų klausimus būtų statistiškai aiškūs.

Žydrūnas, 2008-01-08 20:11:34

O kada tie egzaminai? būtų įdomu po to sužinoti rezultatus, statistiškai 🙂

Inga, 2008-01-09 07:49:49

As suprantu, kad neimanoma išmokti matematikos, tačiau galbūt įmanoma sužinoti ką nors naujo apie matematiką? Tai ko gyvenime galbūt prireiks. Nemanau , kad visko prireiks, bet taigalbūt lavina vaizduote. Pasvarstykite

Ačiū

Burgis, 2008-01-09 10:13:57

Akcentuokime dar vieną dalyką. Kažkodėl žmonės nori, kad studijuoti būtų lengva, smagu. Jei lengva – tai tikrai ne mokslas, o juo labiau – ne matematika! Taigi viena iš matematikos “misijų” yra parodyti, kaip sunkiai gyvenime kai kurie dalykai suprantami, išmokstami. Todėl lengvo gyvenimo mėgėjai tegu geriau iš karto sėda prie kasos “Maksimoje”…

Burgis, 2008-01-09 10:17:59

Žydrūnui: egzaminai – 12 ir 14 dieną. Rezultatus čia pakomentuosiu.

Rokas, 2008-01-09 12:33:12

  1. nemanau, kad matematikos negalima (neįmanoma) išmokti. Ir galima, ir įmanoma!

  2. taip, noriu, kad studijuoti būtų, tegul ir nelengva, bet smagu. Juk stoju ten, kur man patinka, tai kodėl turėtų būti nesmagu? Ar ir Česnavičiui sunku ir nesmagu studijuoti matematiką?

Almantas, 2008-01-09 15:32:21

Pas Bronislovą ir aš mokiausi, tik seniai. Nelabai pamenu, ar sunkiai, bet išlaikiau ir supratau, lyg ir.

Bet kai dabar atsisuku atgal, gailiuosi, kad nepavyko išmokti kokį nors procesą pačiam matematiškai aprašyti, bent apytiksliai.

Burgis, 2008-01-09 17:37:02

Rokui: grandinėlė tokia: smagu tada, kai supranti; Kęstutis supranta daugiau nei kiti – jam smagu; tam, kad suprastum, turi arba būti gabus, arba daug ir sunkiai dirbti.

Rokas, 2008-01-09 17:50:24

Ačiū už atsakymą. Jis įkvepiantis.

grifas3000, 2008-01-09 19:11:17

Baikit vieną kart varyti ant maxsimos kasininkų, lyg tai būtų pats lengviausiais darbas pasaulyje. Atsisėskit į kasa padirbėt kokį mėnesį ir apsiramysit tada.

ligonis, 2008-01-09 19:16:07

niekas nesako, kad lengvas, paprasciausiai dirbti ten nereikia jokio issilavinimo. Dirbti ten uztenka ir pradines klases baigti:)

grifas3000, 2008-01-09 20:20:44

ligonui: labai norėčiau pamatyt kaip pradinę baigęs kasininku dirbtų. Neturit Jūs jokio supratimo apie kasininko darbą. Dabar jiems tiek funkcijų priskirta, kad net baisiu

Žydrūnas, 2008-01-09 21:18:37

Na ir ką mum dabar daryt?

tai tiesiog darbas už kurį mokami pinigai ir tiek. Nemanau, kad tų kasininkių(ų) tokia buvo gyvenimo svajonė…nematau apie ką čia kalbėt.

Mokytis tai tikrai nėra smagu, bet vėliau daug smagiau kažką pačiam padaryt pasinaudojus tuo ką išmokai 🙂

Yra ir kita supratimo medalio pusė, kuo daugiau pats supranti, tuo labiau mažėja tave suprantančių kiekis…na, bet kokybė gal gerėja..

Ieva, 2008-01-10 15:10:18

esu pasipiktinusi Burgio nuomone apie VDU! Save jis laiko dievu… Kazin ar tik nebus saves persivertines? Kiekvieno zmogaus yra asmeninis reikalas koki jam universiteta rinktis. Ir beje VDU studijuoju ne matematika, bet ji man yra privaloma. Negerbiu zmoniu, kurie save laiko aukstesniais nei kiti. O gerb. Burgis man toks pasirode.

Burgis, 2008-01-10 15:59:43

Ievai: ar negalėtume bendrauti ramiau? “Save jis laiko dievu…” Bet juk tai tik Jūsų nuomonė! Galėčiau atsakyti Jūsų fraze: ” Negerbiu Ievos, kuri mano galinti mokyti mane, neleisti man pasakyti savo nuomonės ir versti klausyti tik jos nuomonės…”. Jūs manote vienaip, aš manau kitaip – kam pykti?

mokytoja, 2008-01-10 17:13:37

Ievai: Nereikia taip kategoriškai užpulti B.Burgio. Matyt esate jauna. Jis beveik teisus ( niekuo VDU aš nepavadinčiau). Paprastai universitetai neatsiranda tuščioje vietoje ir iš niekur. Prieš tai ilgą laiką būna arba kito universiteto filialas (ŠU, KU), kolegija ( pvz.: 1570 m. Vilniuje jėzuitų kolegija paskelbta universitetu), aukštieji kursai (prieškarinis VDU). Toje bazėje atsiranda universiteto tradicija. O vietoj ko atsirado VDU? B.Burgis – teisus sakydamas, kad tai politinis darinys.

mokytoja, 2008-01-10 17:24:14

Oi, VU įkurtas 1579.

Žydrūnas, 2008-01-10 18:13:04

Na grįžkim prie KTU ir egzaminų ten :))

Nusipirkau beje p.Burgio knygą, na beveik nusipirkau 🙂 laukiu kol pristatys dabar. Tai va, kai gausiu pabandysiu jos pagalba išspręsti tai kas čia duota, šiaip dėl įdomumo 🙂

Mindaugas, 2008-01-10 21:15:27

Visiskai nesutinku su Zydruno pasisakymu sausio 6d.! Jei padarys mokama moksla tai visi universitetai praras nemazai tikrai gabiu absolventu. Daug gabiu zmoniu yra is rajonu ir deja ne visu socialine padetis leis jiems susimoketi uz moksla! Tad manau kad dauguma gabiu zmoniu tikrai isvaziuos i uzsieni studijuot kur tikrai visa svietimo sistema yra daug geresne ir palankesne studentams! Viskas yra daug konkreciau ir kaip destytojas Burgis sako daug maziau “pelu”! Duodama medziagos tik tos kurios tikrai reikia ir tik tiek kiek jos reikia. Nekisama beletristikos! Ir tu bendruju dalyku duodama ne daugiau nei reikia!

Žydrūnas, 2008-01-10 21:27:22

Na tai aš gi ir sakau, kad laikas priimt naujus įstatymus! Gauni pinigų, susimoki, gražini po kokių, kad ir 5m. po baigimo, per kokia 15m. negi tai problema būtų?

Aš pats ėmiau paskolas kai mokiaus, nes nebuvo iš ko gyvent, na ir ką? moku ir dabar dar, bet tai kapeikos jau. Užtai požiūris būtų kitas į mokslą.

Kodėl praras? tiesiog bus tokia sistema ir tiek. Čia žmonių bėda, kad pripratę gaut viską dykai. Mokslas gi esminis dalykas, tikrai atvirai sakau dabar man būtų visai negaila už tai mokėt.

Mindaugas, 2008-01-10 21:34:44

Pritariu grifui. Kasininku tikrai nera lengvas darbas! Ten reikia ir su zmonem protingai bendraut ir gelezines kantrybes turet ir sumanumo kaip susikalbet su inirsusiu kliantu kuris nevisada buna teisus. Eiliniam kasininkui gal ir labai sunku nera (tik fiziskai labai alina) daug sudetingiau yra vyr.kasininkui. Zinau nes pats vasarom dirbau ir paprastu kasininku ir vyr kasininku. Vyr.kasinnkui priskiriama tiek funkciju kad vos speji suktis. Tenka ir buhalterija uzsiimti ir protingai paskaiciuoti darat nukainavimus kad tai nebutu nuostolinga ir su didelemis sumomis tenka susidurti. Tad atsakomybes turi uz visus. Atsakai uz prekiu kokybe esanciu prekyboje, atsakai uz kitus kasininkus, kartais net uz parduotuves ir prekiu sauguma. Tad kasininku darbas toli grazu nera lengvas ir tikrai daznai tenka pasukti galva

Mindaugas, 2008-01-10 21:44:23

Nesuprantu tik vieno: juk “tarybiniais laikais” mokslas buvo nemokamas ir studijuoti buvo daug paprasciau! Isojai, pasimokei, pamatei kad ne i savo ratus isedai ir lengvai perstojai kitur. Ir tais laikais baige zmones db yra labai protingi, issilavine ir ismanantys savo darbus. Nesuprantu kodel db reikia apmokestinti moksla? Juk ir anksciau puikus destytojai dirbo ir neteko girdet kad butu skundesi?! Kam viska taip apsunkinti?

Žydrūnas, 2008-01-10 21:51:50

Na nesivelsiu į senovę (tarybiniai laikaia buvo absurdas)

Pasakysiu paprasčiau:

O Jum nemalonu būtų gražinti bent kažkiek to ką gavot?

Protingi, išsilavinę, išmanantys…tai visai nereiškia, kad laimingi…

Mindaugas, 2008-01-10 22:50:53

Na kiek as pasiklausau savo tevu pasakojimu kaip jie mokesi tai as net pavydziu jiem tu laiku (mokslo atzvilgiu). Asmeniskai as nesijauciu niekam skolingas…

Žydrūnas, 2008-01-10 22:56:32

Tai užtai, kad negyveni dar iš to… Ir ko tu ten taip pavydi?

Mindaugas, 2008-01-11 01:12:02

Na kaip jau sakiau isojai, pasimokei, pamatei kad ne i savo ratus isedai ir lengvai perstojai kitur. Paprastesne buvo ir egzaminu sistema: budavo kokia 20-40 bilietu. Juos visus ismoksti ir esi garantuotas kad viena is ju tikrai gausi!

Antanas, 2008-01-11 11:31:16

Nejuokinkit su tokiais egzaminais… Ismokai 20-40 bilietu ir jautiesi protingas, nes zinai kad islaikysi egzamina? Bet koks kvailys gali ismokti atsakyti i klausimus, kuriuos zino is anksto. Ismok tai, ka (turetum) studijuoti – ne egzamino klausimus, o dalyka – tuomet joks egzaminas ir jokie klausimai nesutrukdys islaikyti.

O “apmokestinti” moksla (mokslas visur visiems ir visais laikais buvo, yra ir bus mokamas, tik kartais uz tave sumoka valstybe – beje ne bet kuo, o kitu tavo tautieciu pinigais) reikia visu pirma todel, kad Lietuvos (ir, tiesa sakant, bet kurios issivysciusios valstybes) biudzetas nebepakankamas, kad skirtu pakankamai pinigu kiekvienam norinciam studijuoti. Nebent, zinoma, nori dar didesniu mokesciu. Cia jau net nekalbant apie socialini teisinguma ir kitus argumentus. Si diskusija (kas turi moketi uz moksla – valstybe ar studentas) viso pasaulio politiniuose ir akademiniuose sluoksniuose vyksta jau nuo praeito amziaus vidurio (o pirmos uzuomazgos ir dar anksciau) – pasidomekit, idomiu minciu yra.

Andrius, 2008-01-11 16:12:32

Aha, dar buvai garantuotas, kad gausi darbą, būstą ir t.t. ir pan.

Man irgi tie laikai atrodo rožiniai. Bet gal tik todėl, kad tada buvau dar vaikas ir nesusidariau tikro vaizdo.

Dabar su mielu noru pasižiūriu tarybinių laikų filmus… 🙂

Mindaugas, 2008-01-11 17:21:55

As taip pat karts nuo karto isijungiu “nase kino” kanala. Parodo tikrai geru ir idomiu filmu! 😉

grifas3000, 2008-01-11 20:02:10

Mano galva, tai universitetai patys turėtų “medžiot” gabius studentus ir jiems viską apmokėt: mokslą, bendrabutį, mokėt stipendiją. O mokslas turėtų būt mokamas.

Mindaugas, 2008-01-11 22:29:16

Na jei ir mokamas tai kainos turetu but proto ribose! O ne kaip teko girdet 3000-5000 Lt!

studentaujantis studentas, 2008-01-12 00:21:56

destytojau o sprendimu ideti nebutu galima nes daug laiko sedziu ir niekaip niekas nesigauna normaliai man

jurgis, 2008-01-12 16:16:00

pasiimk burgio knyga storoji matematika su rusvu virseliu

Losejas, 2008-01-12 16:18:13

Hmz pone burgi jus rasete kad neleisite tyciotis is matematikos bet ka dabartiniai studentai jusu daro? nesitycioje?

Burgis, 2008-01-12 17:38:49

Losejui: taip, jie ir šiandien norėjo pasityčioti, bet neleidau! Smagu tai, kad dauguma suprato mūsų tarpusavio santykius ir negrasino man, nepyko. Ko pykti, jei 3,5 val. daviau visai laisvai naudotis visais įmanomais šaltiniais, kviestis ekspertus, diskutuoti tarpusavyje, o iš devynių pasiūlytų uždavinių (normalių! nesakau lengvų – normalių!) niekas daugiau 1,5 neišsprendė. O jau nesąmonių prirašė! Rezultatas – iš 56 atėjusių išlaikė 3 ar 4. Laukiame pirmadienio.

Ignas, 2008-01-12 17:39:12

Tautiečiai, rašykime LIETUVIŠKAI !!

Rokas, 2008-01-12 22:45:00

Apdovanokite savo svetainės lankytojus galimybe pamatyti tuos devynis uždavinius

jurgis, 2008-01-12 23:01:40

na saram visiems kita karta bus kaip pas klebona prie petro vartu lauktu gal kas ileis pas pona Dieva ar ne,lauks malones is aukstesniuju pasauliu ir dvasiu

Burgis, 2008-01-12 23:38:03

Rokui: žinoma, prašom, įdedu (žr. viršuje)! Kiek išsprendėte?

grifas3000, 2008-01-13 16:13:11

Baigęs aukštąją mokyklą supratau, kad niekas pasaulyje nežino tiek, kiek nežinau aš.

vezikas, 2008-01-14 11:49:47

negrazu sitaip vaziuoti ant rasos gimnazijos 🙂 taip tiesa as baigiau ja ir pripazystu, kad yra mokytoju, nevertu destyti tokio vardo gimnazijoje, bet apgindamas savo mokykla galiu pasakyt, kad yra ir tokiu, kuriu mastymas panasus i jusu destytojau t.y kad reikia siekti isprusimo, mastymo, susidomejimo kas dedasi aplinkui, o ne aukstojo mokslo(nes jis nieko vertas). aciu 🙂

Burgis, 2008-01-14 12:32:33

vezikui: “važiuoti” reikia, nes kitaip niekas niekada nepasikeis! Nesvarbu, tai “Rasos”, KTU ar Balbieriškio gimnazija. Žmogus turi pagaliau suvokti savo nesuvokimo gelmę, neteisingo mokymo ir vertinimo pasekmes, atskirti mokslą nuo nemokslo. Kitaip bus blogai ir tam žmogui, ir visai valstybei.

mokytoja, 2008-01-14 16:35:10

Balbieriškyje nėra gimnazijos. Tik pagrindinė mokykla: http://www.klevas.net/

local user, 2008-01-14 20:28:20

Dėstytojau, girdejau kad tie zmones kurie siandien isejo nenoredami gauti irasa (5 grabe) tai jau daugiau ir nebegaus?

Bet juk jus sakete jog ta irasa jau visi turite…. Zinoma butu kur kas maloniau gauti normalu pazymi ta manau ir daugelis bandys padaryti 26 diena, bet…. juk visko buna …. Tai siaip noriu paklausti ar pasirasinesit penketus grabe?

Burgis, 2008-01-14 20:32:15

Mokytojai: čia toks mano nevykęs posakis – bet kuris reiškia Balbieriškis.

Local user – pasirinkote šiandien! Matematika – ne lošimas kazino!

mokytoja, 2008-01-14 21:23:24

B.Burgiui: Balbieriškis – viena gražiausių Lietuvos vietų (Nemuno kilpa), todėl jis negali būti bet kuris. Jei nebuvote, patariu užsukt. Nepasigailėsite.

Burgis, 2008-01-14 22:14:24

Mokytojai: aš tiek daug kartų važiavau pro Balbieriškį, kad jis man ir užkliūva kaip koks šuo Barbosas. Garsų sąskambis. Tikrai nieko blogo apie jį nemanau!

4vejininkas, 2008-01-15 00:41:45

Ech gavom ta penketa grabe, bet tikrai nemalonu buvo ji priimt, ne del to kad penketas, del to kad nieko gero matematikoje nenuveikes tu gavai teigiama ivertinima 😐 norisi nusilulpt kaili, cia spjuvis ne matematikai o spjuvis sau i veida kad jos nemokam.

Audrius, 2008-01-15 01:13:02

Uzduotys atrodo kaip vakar matytos… 🙂 Ar KTU pirmakursiai tokias sprendzia?

Ramunas, 2008-01-15 01:49:24

Netyčia užėjau į buvusio dėstytojo svetainę. Kiek matau, kad likote ištikimas skaičiams. 🙂 Bet juk teisingai. Ar galima rasti ką nors geriau už pastovumą? 🙂 Malonu, kad pas Jus išliko subtilus jumoro jausmas (tai aš apie knygų pristatymą 🙂 ) Sėkmės.

Mantas, 2008-01-15 07:43:09

4vejininkas: palauk, ateis pavasaris 🙂

Rasa, 2008-01-15 17:56:24

Kodėl tas penketas grabe? 😀 Gal galėtumėt neišprususiems paaiškinti? Klausiau vaikų, bet jie tokių pažymių negauna 😀 Sūnus, kaip ir aš, tik žino pažymį su geležinkeliu, o dukros pažymiai geri, neturi nei grabų, nei penketų 😀 Tai kodėl grabe?

Žydrūnas, 2008-01-15 20:11:36

Jo, man ir įdomu :)))

beje jau turiu niekam tikusią matematikos knygą 🙂 perverčiau šiek tiek, daug ten visko 🙂 paskaičiau anekdotų ir mistikos, ir desertų šiek tiek :))

Burgis, 2008-01-15 20:23:33

Paaiškinu: šiais visuotinio šantažo aukštosiose mokyklose laikais dėstytojui svarbiausia – netapti įkaitu! Daugybė studentų nori suvaidinti studijas ir paskui girtis, kad išlaikė egzaminą. To jokiu būdu negalima leisti! Aš darau taip: vos tik pamatau, kad studentas rengiasi pasityčioti iš matematikos, iš studijų ir iš manęs, nedelsiant parašau 5 grabe (tai toks rėmelis, apibrėžtas apie neva tai pažymį). Ne PO vaidinimo, o PRIEŠ! Toks “studentas” praranda galimybę kada nors gauti normalų pažymį iš mano dėstomo dalyko. Tai žiauri bausmė, bet ką daryti? Tiesa, pažymys grabe reiškia ir keturių mėnesių paskolą – ją galima grąžinti ir vėl tapti normaliu studentu kitos sesijos metu. Bet paskolą galima gauti tik vieną kartą!

Jei studentai pripras (o pripras tikrai!) prie šios sistemos, aš vėl ką nors išrasiu, bet įkaitas nebuvau ir nebūsiu!

Žydrūnas, 2008-01-15 20:37:34

O tai kitą semestrą irgi penketas automatiškai?

Burgis, 2008-01-15 20:46:10

O, ne, Žydrūnai! Kita semestrą automatiškai tik kelias į laisvę…

local user, 2008-01-15 21:19:20

kita semestra tikimybes:) Gal bus suprantama ir gausim jau normalius pazymius:)

Rasa, 2008-01-15 21:30:00

Jooooo, kūrybingi dėstytojai… 😀 Kai dukra pripasakoja apie savus dėstytojus irgi mirštu iš juoko 🙂 O jau tie studentai! Sėkmės visiems ir mažiau grabų 🙂

4vejininkas, 2008-01-15 21:31:23

Taip teisingai Burgis sakot dauguma studentu vaidina kad jie mokosi, vaidina kad gavo diploma, vaidina kad yra tikras specialistas, bet ne velnia tu praslydes pro kiekviena destytoja nesomokes jokiu specialistu nebusi, as nzn kur cia kaltu ieskot, pirmiausia ieskai savyje nu taip as dabar studijuoju automatikoj rinkausi del to ja kad taip buvo mano pomegis susieti su elektra su energietika, bet kuo tolyn tuo as lb nusivyliu kad cia nieko neismokstu, o baigti nieko nemokedamas tikrai nenoriu ir kur ieskot kaltu ? ar tikrai cia kalta svietimo sistema ar kalti mes visi ? as pasigendu is kaip kuriu destytoju raginimo studentai mokykites kurkit nauja lietuvos ateiti, o db ateini matai kad destytojas nesusidomejes studentu, jis tik padaro savo darba ir pabraizo ant lentos, kaip poterius is maldakniges pasako teorija ir sako mokykites, nes neislaikysit egzamino ir gausit skola, bet as nr mokytis ir suprast kad mokausi o ne kalt viska atmintinai kad destytojas ta pati is savo galvos pasake sausa teorija.

local user, 2008-01-15 21:37:09

4vejininkas: sutinku kad kalti esam mes visi kazkiek, bet skai jog nori tobuleti? tai ir tobulek, mokinkis juk tau niekas nedraudzia..:)

pazystu vaikinuka kuris visa tai ka jam desto jau senai zino ir tai gali pats papasakot, ( nu tiesa tai ne automatikos specialybe) taciau jam tas patinka jis tuo domisi ir tai ismoko dar anksciau negu jam kas deste….

4vejininkas, 2008-01-15 21:46:22

local user: taip as ir mokinuosi, bet as ne is tu kurie viena kart perskaite jau viska supranta ir gali eit toliau, man mazycio salia varykliuko kuris man padetu sukti visa mechanizma, o tai turi buti universitetas.

Žydrūnas, 2008-01-15 22:24:56

Na dėl automatikos fakulteto..tai ten linksma 🙂 bet šiaip išmokt įmanoma ko reikia jei nori :), aš buvau įrenginių valdyme…(nu čia taip tyliai…buvo įdomių kadrų ten 🙂 Iš tikro vienintelis profesorius V.Geleževičius man paliko įspūdį (buvo ir mano bakalaurinio darbo vadovas), tikrai aš visad gerbiau jį kaip žmogų ir galvojau kodėl tokie žmonės ne tampa katedros vedėjais…(turbūt per daug išmano…).Tikrai iš pr.Geleževičiaus aš išmokau daug kažkada 😉

Didelis Ačiū Jum 😉 Tai tikrai žmogus kuris žino viską :)))) bent man taip atrodė 😉

Žydrūnas, 2008-01-15 22:47:36

Sorry, nukrypau nuo matematikos :-))))

Neturėjęs matematikos, 2008-01-16 02:00:40

Tai taip ir nesupratau to penketo grabe… Ir nesuprantu, kaip galima gauti iš egzamino 5, jeigu jis vertas 0 ? 🙂 Gal kas paaiškins…

local user, 2008-01-16 13:16:42

Neturejes matematikos: a vat taip ir buna:) cia jau tokia musu destytojo sistema:) Gauni 5 grabe. Tai kaip ir paskola kuria turesi sumoketi kita semestra. Tai praktiskai kita semestra turi gauti 10 kad uztektu grazint skola ir dar liktu:)

Beraštis, 2008-01-16 23:09:38

Sveiki, peržvelgiau čia išsakytas mintis parūpo ir man nuomonę išsakyti.

Teko pasimykyti=praleisti laiką,LŽŪU ir KTU dieniniam skyriuje…. Na gyvenimas bėga tolyn,mokslų reikia,studijuoju neakyvaizdžiai. Na pirmam kurse daugeliu atžvilgių galima buvo vadinti sesijas-egzaminų sesijomis.Antro kurso sesija visiška priešingybė pirmoms dviems. Kaip 4vėjininkas sakė- kaip iš maldaknygės paskaitė ir viskas, per sesiją ateisi. Tai ko gali išmokti???

Dar labai įstrigo momentas kuris taip ir sako mokykitės- tas pats Dr.B.Burgio kolega, ir universitete ir gimnazijoj, ateina į paskaitą toks, kaip liaudis sako, šiltas,kad net paprasčiausia binomo formulė a+b viskas kvadratu atrodo kaip baisiausias dalykas kurio neįanoma išpresti nei išsakyti. Taigi čia NEAKYVAIZDININKAI, kurie ar taip artaip nieko nemoka. išjų tik universitetui nauda-lengvi pinigai.

Kažkaip nelabai kyla rankos mokytis.

Aišku yra ir gerų dėstytojų kuriems patinka jų dalykas-vienas iš jų jau pensijoj ir į universitetą ateina tik neakyvaizdiniui dėstyti kitas Dr. B.Burgis. Beje pastarasis įdomus savo unikalumu kas labai reta pas mūsų dėstytojus. Tik vat kodėl jis rašo,kad yra Dr.=Doctor I guess, arba lietuviškas atitikmuo daktarastik skiltyje for english gests ar kaip ten…

Na juk neturėtų būti gėda??? O gal tai visai nesvarbu- na čia jam spręsti.

Dar vienas momentas nepatiko kai Dr. B.Burgis atsakė kad tai dėstoma rusišku stiliumi ir tai yra gerai. Tai ką Lietuviai tokie kvaili,kad negali sugalvoti nieko savo. Na kiek aš savo menku išsilavinimu žinau kad tik rusiškas plienas geras. Visa kita gražiai sakant nevartotina. Mes visdar gyvenama tais laikais kaip filme sakė MOTHER RUSIA laikais. Elgesys mūsų dar nuo okupacijos likęs. Keiksmažodžiai irgi pagrinde rusiški. Žmonių elgesys, kyšininkavimas, norėjimas perkąsti gerklę kitam dėl beleko, panieka eina iš kartos į kartą. Ir ką tie vargšai seimūnai ten sugalvos kai yra rusiškas protas….

Kažkur į lankas nuvažiavau. Sorry už klaidas juk aš BERAŠTIS

Giedrius 4b, 2008-01-17 18:24:39

Gal direktorius nesupyks už šitą lekciją, kurią dabar atskaitysiu. Mano tėvas mokosi KTU neakivaizdiniu. Turėjau garbės mokyti jo kursiokus informatikos, matematikos, rašiau filosofijos darbus už juos (aš, beje, tuomet buvau 11okas). Tai štai kokias išvadas padariau apie Lietuvos studijų kokybę, tai viena pagrindinių priežasčių, dėl ko nė negalvodamas bėgų į Skandinaviją (su, pvz, Švedijos švietimo sistema man yra tekę susidurti). Keletas fragmentų iš tų, taip sakant, neakivaizdininkų, atitikusių reikalavimus stojant į KTU.

“2x+5=8. Tai aš viską suprantu, bet tai kaip galima sudėt raides ir skaičius?”

“Iš kokios knygos darai darbą? Aij ta Nyčės? Aš buvau pasiėmęs, bet ten kažkoks neaiškus vertimas, tokia debiliška lietuvių kalba parašyta, kad neįmanoma nieko suprast”

“** * ** mokytis kažkokius elektrolitus, kai seniai jų niekur nenaudoja”

Tokių (ir panašių) dalykų buvo begalės. Aš jau net nedrįstu kalbėti apie tai, kad žmonės nemoka paprastųjų trupmenų sudėti. Dabar pasiruoškit šokui. Mano taip tik su neakivaizdininkais? 4 dieninkai perėjo į neakivaizdinį, į tą pačią tėvo grupę. Deja, dabar jie visi jau apskritai iškrito:) Tai dabar nepykit, gerbiamieji, bet dėl viso to, kas yra negerai, labiausiai kalti esat jūs patys. Man labai patiko vienas atvejis, kai Statybų fakultete, vieno išlepusio vaikelio mamytė padavė apeliaciją. Parašė didžiausią laišką dekanatui, kad čia per didelis darbo krūvis, kad jos sūnelis šitiek mokos ir jam taip nesiseka. Buvo pakviesta komisija. Atvažiavo iš švietimo ministerijos darbuotojų. Tas vaikelis buvo turėjo būt klausinėjamas. Jo klausinėjo tik to, ką jis JAU turėjo būt padaręs per laborus. Jam davė vis lengvesnius klausimus, kol paklausė, kas yra elektros srovė. Jis nesugebėjo pasakyt, kad tai kryptingas elektringų detalių judėjimas. NESUGEBĖJO. Tada jo paklausė, tai ką Tu mokeis. Jis ir į tokį klausimą nesugebėjo atsakyt. Tai, mieli mano, jei esat ant tiek buki, kad nesugebat nė tiek, tai nesutverta jums mokytis. Būsit per amžius pigi darbo jėga. Gal per vaikus išlipsit iš šitos erudicijos ir intelekto duobės. Kaip jūs galit aiškinti, kad universitete mokytis yra sunku, ypač dieninkai, kai aš nueinu pas gerb. matematikos dėstytoją Rutkauską su savo VIDURINĖS lygio uždaviniais ir jis man sako, oho… Kad aš tokius galėčiau studentam duoti.

Kas liečia tuos “Mother Rusia” laikus, tai, žmogau, atsibusk. Paimk seną matematikos knygą, kad ir tą patį Pekarską. Ir palygink su dabartiniais uždavinynais. Juokinga. Matematikos (ir ne tik) lygis yra ant tiek nesveikai kritęs. Jūs norit pažymėjimo, bet nenorit žinių, tai pirkit savo atestatus. Nedejuokit. Amerikoje labai puikiai išsprendė šitą “noro būti su aukštuoju” problemą. Vidurinę gali baigti kiekvienas pusprotis, jei tik biški darbo idės. Nori įstot į univerą? Parodyk, ką moki. Nieko nemoki? Tai niekur Tavęs ir nepriims, nes universitetų lygis yra beprotiškai aukštas. Ar jūs pagalvojot, kas atsitiks, jei visi Lietuvoje turės tą jūsų aukštąjį? Jūs manot darbai pasipils iš gausybės rago? Kam Jums reikia to Bakalauro, jei jūs nesugebat prisitaikyti prie to lygio? Eikit dirbti krovėjais, pardavėjais ir kitais… Sakot nenorit? Tada mokykitės, o ne dejuokit. Apsidairykit, pas kiekvieną grupėje bus bent vienas toks, kuriam studijuoti nėra sudėtinga, tai jei gali jis, tai kodėl negalit jūs? Vėlgi, grįšiu prie savo tėvo. Kai įstojo į KTU statybų inžineriją, aš jį turėjau mokyti visko, ką jis jau turėjo mokėt. Jis prie mokslų per dieną vidutiniškai praleidžia 6-8 valandas. Kuris iš jūsų tiek praleidžia? Jis turi darbą. Kasdien mokydamasis jis gailisi, kad nesimokė tada, kai jam buvo laikas. Atsiprašau už aroganciją, kurios čia netrūksta, tačiau per daug gerai žinau situaciją universitete, kad neišreikščiau pasišlykštėjimo studentais (gink Dieve, toli gražu ne visais). “Programuotojai” nesuprantatys, kas yra algoritmas. Matematikai, rašantys 9/10 + 8/5 = 72/50, statybininkai nežinantys, kas yra sijos. Beje, aš sutinku, kad daugelio dalykų, kuriuos ten mokotės jum niekada nereikės darbe, daug dalykų jau yra pasenę, bet tai ir yra visa esmė – sugebėsit prisitaikyt čia, sugebėsit ir darbe prisitaikyt. Natūrali atranka. Atsiprašau už visą šitą litaniją. Iki skausmo aktuali tema šeimai. Abu tėvai studentai, man beliko keletas mėnesių iki studijų, dvi tetos studijuoja neakivaizdiniu. Bet kažkodėl dejuoja vien jauni žmonės, galit man tai paaiškint???

Žydrūnas, 2008-01-17 18:57:47

Daug čia primaišei, kai kurie bruožai tavo minėti, ypač lietuviam būdingi. Kiek aš bent bendrauju rusiškuose (jau nekalbu apie kitus užsienio puslapius) saituose tai tikrai galiu pasakyt, na šimtą kart maloniau bendraut nei su lietuviais paranojikais…

Vilmantė, 2008-01-18 17:11:29

Man taip pat norėtųsi, kad Lietuvoje universiteto vardą turinčios įstaigos, jį atitiktų. O tokių universitetų kaip KU, ŠU, VDU, VPU, VGTU dėstytojai paruoštų universitetinį išsilavinimą atitinkančių specialistų iš tų, kurie neatėjo vedini vidinės motyvacijos mokytis.

O kad Lietuvai nereikia tiek aukštųjų mokyklų, kiek dabar yra – faktas.

Mokestis už mokslą Lietuvos atveju yra bandymas suvaldyti diplomų vaikymąsį. Kažkas nori, kad lietuvaičiai su dviem mobiliais telefonais troleibusuose ir tarybinių keiksmažodžių lobynu, pradėtų mąstyti aktyviau. Žinoma, apmokestinimas niekuomet neturi tik vienos priežasties.

Mokausi VPU ir man kažkieno mintis iš šio universiteto iškepti VU pedagogikos fakultetą yra įdomi ir priimtina. Taip būtų galima pasielgti su kitų universitetų katedromis, fakultetais, kuriuose dar dirba vienas kitas šiuolaikiškiau mąstantis dėstytojas ir žino, kaip tvarkytis.

Bet kas ryšis pasirašyti popierių, kuris reikštų tiesioginio valstybės finansavimo netekimą ir universitetų valdžios nuvertimą?

O Giedriui norėčiau patarti nusiraminti ir, kai turės, prižiūrėti savo atžalas bei jų mokymosi procesą.

Ačiū.

Giedrius 4b, 2008-01-18 19:47:07

Aš tai ramus:) Tiesiog nesu tikras dėl čia susirenkančio kontingento:) O ten gal tik per daug išplėtojau mintį, kad užuot priėmę visus, turėtų priimti kas kokį 5ą:)

neakivaizdininkas, 2008-01-18 21:31:21

p.Burgiui: Egzamino rezultatai. Liūdna. Bet ko tikėtis, jei pirmo užsiėmimo metu pasakote, kad pasirašysit visiems bet kuriuo atveju?

Burgis, 2008-01-18 22:46:50

Neakivaizdininkui: dabar Jums aišku, kodėl daug žmonių netinkamai elgiasi gyvenime? Jie per anksti supranta, kad vis tiek reikės mirti. Tai kam stengtis? Priimkite mano užuojautą. Vis dar tikėjau, kad Jūs atvykote studijuoti. Bet pasirodė, kad neklydau spėdamas – Jūs atvykote įrašo.

Andrius, 2008-01-20 18:43:39

Labai apgailestauju, kad teko nusivilti Beraščio “neakyvaizdininko” rašliava. Negali daug tikėtis iš suaugusio žmogaus, kuris sunkiai valdo gimtosios kalbos gramatiką.

neakivaizdininkas, 2008-01-20 21:00:05

p.Burgiui: Įrašas yra studento studijų įvertinimas. Gal aš blogai suprantu ? Ko vertas jūsų įrašas ?

Burgis, 2008-01-20 21:45:24

neakivaizdininkui: o Jūs gavote pažymį ar įrašą? Jūs studijavote? Kiek vertos Jūsų studijos, tiek ir vertas mano įrašas.

neakivaizdininkas, 2008-01-25 13:19:03

p.Burgiui: Kuo skiriasi pažymys nuo įrašo ? Iki Jūsų maniau kad studijuoju, bet dabar neužtikrintas. Gal ir sąvoka “studijuoju” irgi pasikeitė ?

Burgis, 2008-01-25 13:31:53

Neakivaizdininkui: nesusikalbame… Pirmiausia, ar Jūs šį semestrą buvote man priskirtų studentų sąrašuose? Jei taip, tai labai didelė tikimybė, kad Jūs ir esate iš tų, kurie tik buvo sąraše, bet nė nemanė studijuoti! O gal vis tik turite įrodymų, kad studijavote: laiku, savarankiškai padarėte individualų namų darbą (tokių nebuvo), laiku atsiskaitėte už semestrinį darbą (tokių nebuvo), tinkamai išlaikėte egzaminą (tokių buvo vos keli). Tai gal dabar jau aišku, kad sąvoka “studijuoju” pasikeitė? Ar tai aš kaltas, jei Jums iki šiol atrodė, kad studijuojate? Galite mane aplankyti ir dar kartą įrodyti, kad studijavote: pateiksiu tik keletą integralų, eilučių – ir po 15 min. abiems bus viskas aišku.

neakivaizdininkas, 2008-02-01 20:48:36

p.Burgiui: Individualių namų darbų nieks nepadarė, laiku nieks neatsiskaitė už semestrinį darbą, egzaminą išlaikė vos keli, bet Jūsų įrašą turi visi! Ko Jūs siekiate?

Burgis, 2008-02-01 21:28:57

neakivaizdininkui: siekiu sužlugdyti korupcinę-idiotinę sistemą! Ačiū, kad padedate.

neakivaizdininkas, 2008-02-03 13:32:42

p.Burgiui: Kuri tai sistema? Kodėl ši sistema Jums neįtinka?

Burgis, 2008-02-03 14:04:22

neakivaizdininkui: jei čia vis tas pats žmogus, dar kartą klausiu: tai JŪS STUDIJUOJATE? Jei taip, tai kodėl aš nematau keturis mėnesius trukusių studijų rezultato? Jokio! O jei taip “studijuoja” 95-100 proc. “studentų”, taip kaip JŪS vadinate tokią sistemą??? Priminsiu banalią tiesą – aš turiu alibi: neakivaizdininkai STUDIJUOJA PATYS! Aš privalau TIK KONSULTUOTI.

neakivaizdininkas, 2008-02-03 21:23:56

Aš studijuoju. Turiu Jūsų studijų rezultato įvertinimą. Jei Jūs nieko nereikalavote, tai iš kur gali atsirasti “keturių mėnesių trukusių studijų rezultatai”? Manau, kad į Jūsų pareigas įeina ir studijų rezultatų vertinimas. Atrodo, kad studijų žlugdymų Jūs užsiėmėte nuo pat pirmos paskaitos. Jūsų konsultacijų rezultatas: “grupės demoralizacija”.

Burgis, 2008-02-03 21:36:42

Neakivaizdininkui: reikalauti, Gerbiamasis, nesu nei įpareigotas, nei valstybės įgaliotas! Paskaitų neakivaizdininkams NĖRA! Jei dėl nereikalavimo Jūs negalite pasiekti rezultato, tai yra tik du keliai: mesti studijas arba kreiptis į medikus. Terminas “grupės demoralizacija” gal ir tiktų sovietinei armijai, bet tik ne universiteto grupei. Kita vertus, Jūs tikrai tylėjote to proceso metu, taigi esate bendrininkas. Nesupykite: geriau karti tiesa, negu saldus melas. Tikiuosi, dabar Jums jau niekas netrukdo STUDIJUOTI?

druid, 2009-01-11 17:15:49

Kažkaip pritariu neakivaizdininkui. Išvis KTU atrodo (ypatingai informatikos fakultetas), kad užsiima studentų kaip žmonių gadinimu, bet ne mokymu. Turiu vieną labai artimą žmogų, kuris mokosi KTU. Labai nustebau sužinojęs, kad studentams duodamos tokios užduotys, kurių jie nesugebėtų atlikti ir visi žino etatinius “diedukus” pas kuriuos galima labai lengvai sprendimus nusipirkti ir “prastumti” dėstytojui. Taip jau atsitiko, kad aš pats bandžiau tam žmogui padėti įveikti kelias užduotis, o gavosi taip, kad užduotys nepilnai suformuluotos (reikalingas dėstytojo paaiškinimas). Kas yra nestudijavę KTU išduosiu paslaptį – dėstytojai ten su studentais nelabai noriai bendrauja. 🙁 Vieną kartą padariau – pasirodo ne taip suprasta užduotis. Perdariau – vėl tas pats. Tada radome greitą sprendimą. Jis per skype susižinojo telefona ir už 40 LT viską nusipirko. To VDU niekaip nebūtų galėję atsitikti, nes ten užduotys nuolat tobulinamos ir keičiamos. Be to dėstytojai noriai bendrauja su studentais. O jei kas ir perka darbus tai dažniausiai jas kursiokai daro, o ne “etatiniai” diedukai prastuminėjantis darbus neaišku kiek metų. Turiu pasakyti, kad tą KTU darbą ne viena grupė taip atsiskaitė. Apie atskirus studentus net nekalbu. Ai jai jai. KTU vardas smarkiai krito mano akyse. Anksčiau tik buvau girdėjęs, kad taip yra. Dabar įsitikinau, kad tai ne koks “bajeris”, o realybė. :-/ Kažkodėl nenuostabu, kad vyriausybė galvoja išvis visus valstybės finansuojamus universitetus krizės proga uždaryti (gandas). VDU – mažas, KTU – pilnas korupcijos. Neabejoju, kad Vilniaus universitetuose irgi ne stebuklai. Ir kurgi liko tas visų minimas “lygis”?…

to nemokančiam matematikos, 2014-01-25 11:21:13

Bet gi, VDU yra/buvo matematika humanitarams, kad jau nebūtų visiškai buki.

Ir nėra baisi ta Janickienė per informatiką. Knygos mintinai tikrai mokytis nereikėjo. Ji net užuominas per egzaminą duoda. Aišku, teko, matyti neišlaikančių egzamino pirmu/antru kartu.

Nesutinku kategoriškai, kad

kinas, teatras, knygos (grožinės), muzika yra nereikalingi dalykai. Bendram išsilavinimui privaloma!! Kad nebūtų gėda prieš vaikus ir anūkus.