Neparuošei namų darbų? Blogai…

mildos_n

*

Mildutės piešinėlyje matote, kad blogai, bet iš tiesų yra dar blogiau…

*

Ne profesoriškas vakar TV laidoje „Dėmesio centre“ buvo J.Pundziaus paaiškinimas apie pinigus, ne profesoriškas… Neparuošęs namų darbų profesorius atėjo į laidą.

Dabar žmonės galvoja, kad yra keli variantai, bet visi blogi. Aprašysiu du variantus, skliausteliuose pateikdamas savo komentarus ir gyvenimo analogijas.

*

  1. J.Pundziaus senelis ir tėvas per ilgus ilgus metus, sunkiai ir daug dirbdami, sukaupė turtų, bet bijojo juos parodyti, deklaruoti. Blogai!

(Sutapimas gi! J.Pundziaus tėvas gyveno Plungėje, mes buvome ištremti į Sibirą iš Plungės rajono. Mano senelė turėjo 60 ha žemės (didžiulis turtas!), bet ji turėjo 11 vaikų, mano tėvai tuo metu gyveno su senele, turėjo du mažus vaikučius. Tai va, turtas buvo „deklaruotas“ (akivaizdus), tai broliai lietuviai labai stropiai įvykdė valdžios nurodymą: viską atėmė, o mus ištrėmė…)

*

  1. Na, neturėjo nei J.Punziaus tėvas, nei senelis jokių pinigų, jokių turtų. Tiesiog profesorius 18 metų klinikose ėmė kyšius, laikė kojinėje po lova, o prieš tėvo mirtį paprašė įteisinti tuos pinigus kaip palikimą. Blogai!

(Bandau įsivaizduoti: 1,5 milijono litų per 18 metų kyšiais – tai beveik po 100000 litų per metus! Kokio reikšmingumo turi būti vadovas, gydytojas, kad jam tiek suneštų kyšių! Kokio žioplumo, pataikūniškumo, supuvimo, korumpuotumo turi būti visos kontroliuojančios tarnybos, kad to nepastebėtų! Kokia menkystė tų žmonių, kurie velka ir velka kyšius… Ir kas atsitiko su to profesoriaus mąstymu, kad kaupė, kaupė kyšius po lova, pats ir visa šeima gyveno gana kukliai, o štai kai sugalvojo „eiti į valdžią“, ėmė ir deklaravo tuos kyšius? Juk galėjo ir toliau laikyti po lova (kaip tėvas ir senelis…), pradėti taškytis pinigais tada, kai jau bus Seimo narys? Juk negalėjo nesuprasti, kad „teisingi“ žmonės nepatikės apie palikimą…

*

Stengėsi, labai stengėsi Adžgauskai ir prokuroras Osvaldas Stadalius įrodyti, kad aš negalėjau gimnazisto Juozo mokyti matematikos nemokamai. Na, negalėjau ir tiek! Juk šitie žmonės gerai žino – visi ima!

O dabar aš nemokamai mokau jau kelis gimnazistus. Ei, demaskuokite mane, demaskuokite!)

*

Gali būti, kad valstybė aiškiai ir tvirtai įrodys – J.Pundzius kaltas, kyšininkas ir sukčius. Kodėl neįrodė iki šiol – liks paslaptis. Bet ne man.

*

Ech, valstybe tu, valstybe… Ir tu neparuošei namų darbų. Ir tu nebegirdi manęs, kad galima, vis tik galima gyventi kitaip…

Atsakymai

Sokolovas, 2016-10-20 12:34:29

“NUKRYŽIUOK JĮ, NUKRYŽIUOK ! ”

Profesoriaus J. Pundziaus nepažįstu, šališko požiūrio į aplink jį tebevykstančią kampaniją neturiu.

Tačiau…

Ir vėl išduoda visų pirma “SAVI”. Bendrapartiečiai, kuriems J.Pundziaus vardas ‘darė reitingus” per pirmąjį rinkimų ratą, suskubo pašalinti jį iš partijos…Nepaisant to, kad nėra jokių oficialių tyrimo išvadų, nežiūrint to, kad profesorius buvo sustabdęs narystę partijoje…

Ir vėl dalį visuomenės užvaldė ta “gyvesnė už gyvuosius” nuostata- “nukryžiuok, nukryžiuok jį ! ”

Ir vėl kiekvienas, kas ne aklas, regi- tiems, kas “laiku neišėjo”, surengiama juodoji palydų puota. Kad visą gyvenimą gerbtas, ir niekad smerkimo bei kaltinimų nesulaukęs, sulauktų pajuokų bei patyčių…

“Kas be nuodėmės, tegu….”.

Ir štai tie, kas “be nuodėmės”, nūdien svaidosi akmenimis visu pajėgumu…

Darius, 2016-10-20 12:54:06

Jūs “pamirštate” parašyti, jog prof.J Pundzius buvo ne tik gydytojas, bet ir daugiametis Kauno Klinikų vadovas. O tai yra didžiulis ir esminis skirtumas. Kiekvienais metais klinikos vykdė didžiules statybas, pirko brangią aparatūrą ir t.t., taigi sukaupti turtai greičiausiai yra ne iš kyšių, o iš “otkatų”…

Burgis, 2016-10-20 14:30:57

Dariui: o Jūs “pamirštate” parašyti, kad “otkatų” schemoje yra dvi pusės. Ką pasakysite apie antrąją pusę? Ką pasakysite apie valstybę, kuri “nemato” “otkatų”?

ainana, 2016-10-20 16:00:31

G. Landsbergis ir S. Skvernelis pažėrė naujienų ir mokiniams, ir pensininkams

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/g-landsbergis-ir-s-skvernelis-pazere-naujienu-ir-mokiniams-ir-pensininkams.d?id=72620972

petras, 2016-10-20 16:20:19

Burgiui: bet jūs kaip buvot naivus, tai toks ir likot. (nebent apsimetat).

Kur antra pusė, kur valstybė ? klausiat.

tokių problemų stambiu mastu ir greitai neišspręsi be smurto, jėgos panaudojimo (revoliucijos, nesvarbu kaip pavadinsit) ir tai klausimas ar realiai kas nors pasikeis ? tikrai norit tikro kraujo ?

ar geriau pamažu keisti padėtį ? pradedant nuo savęs, nuo artimų ir t.t. ir jei kažką prisidirbo ar sukėlė žmogus įtarimų, tai nereikėtų teisinti jo tokiais argumentais, kad kiti irgi taip daro. tada tikrai niekas nepasikeis. o aš galvojau jūs principingas (bent jau tokį vaizduojat), bet panašu, kad nelabai

petras, 2016-10-20 16:21:43

kitaip, paprastai tariant, neimk pats otkatų ir nebus kitos pusės.

Burgis, 2016-10-20 16:37:08

Petrui: Jūs mane įžeidėte. Laikote, kad tai normalu?

Klausimas, 2016-10-20 18:53:31

Stop stop. Ne 1,5 mln. grynaisiais pinigais yra, o tik 750 tūkst. Pundzius negalėjo paaiškinti dėl 750 tūkst. sumos

no name, 2016-10-20 19:07:01

p. Burgi, Jūs gal nesat susidūręs su labai savotišką požiūrį į savo profesiją turinčiais “gydytojais”, kurie, pavyzdžiui, atvažiavus su galimai ūmiu apendicitu ramiausiai pasako – “lauksim iki rytojaus, nėra vietų”… Ką darytumėt? Skambintumėt STT viešai skelbiamu telefonu? Ir ką praneštumėt? Kad nėra vietų? Čia gi elementariausias kyšio reikalavimas. O kai toks “gydytojas” gauna į leteną, vieta nedelsiant atsiranda, kaip ir laiko operacijai. Ką Jūs darytumėt? Nebūtumėt menkysta ir rizikuotumėt neaišku kokiomis sveikatos komplikacijomis? Žinot, aš irgi labai prieš visokias pakišas bet kurioje srityje, nes pirmiausia mane tai baisiai žemintų, bet nežinau, ką daryčiau, jei tektų atsidurt panašioje situacijoje. Greičiausiai duočiau jam tą kyšį. Nes sveikata (kaip banalu) – brangiausia, ką turim.

O Petras labai teisus dėl tų dviejų pusių – neimsi, labai greitai tokie “gandai” pasklis, ir duodančių bus mažiau (ypač kalbu apie visokius farmacininkus, rangovus ir pan.). Ir nereikia kalbėti apie valstybę, kuri kažko nemato. Valstybė – tai kiekvienas iš mūsų. Ir jeigu mes pradedam teisingai elgtis nuo savęs (nuo elementariausių dalykų – atsisakymo “nemokamo” kvietimo į konferenciją, seminarą užsienyje ar pan.), o ne perkeliam tą mistinę naštą ir pareigą kažkam “anapus”, tikėtina, kad palaipsniui daugelis dalykų keisis į gera.

Rūta, 2016-10-20 19:42:59

O aš manau, kad ponas Burgis teisus.

Su otkatais šiek tiek kitaip nei su kyšiais. Realiai viskas pastatyta taip, kad verslininkas neturi pasirinkimo – tokių kaip jis – eilė, nesutiksi su “sąlygom” – neturėsi užsakymo. Gali rodyti principus iki pažaliavimo – būsi išmestas iš rinkos ir tiek, atsiras kitas, kuris mokės. Ir užrišti šitą gali tik VALSTYBĖ, kuri sudarė sąlygas tam išvešėti. Valstybė PRIVALO matyti nerealias sandorių kainas, ydingą viešųjų pirkimų sistemą ir KIŠTIS.

O kyšis – smulkmė, neduok ir neims. Neduok bent tada, kai tai negresia gyvybei. Dabar susidaręs įspūdis, kad net tada kai reikia vaistų nuo slogos yra skubama atsegti piniginę, nes taip daro visi. Nes davėjas nenori laukti eilėje, nori išskirtinio statuso prie eilinės daktarytės durų… Ir… pagaliau – reikėjo įteisinti tas padėkas. Kas nori – tegu duoda. Pvz. aš nedaviau ir neketinu. Yra du dalykai šiam pasaulyje – nesuprantu tų, kurie dirba be atlygio ir nesuprantu tų, kurie nori sumokėti antrą atlygį šalia teisėtai gaunamo. Bet čia gal todėl, kad tfu tfu man niekas nepasakė, kad nėra vietų, kai įtariamas apendicitas.

Burgis, 2016-10-20 20:40:24

no name: aš gal geriau už daugelį žinau, kokie būna gydytojai ir „gydytojai“…

Tas šarlatanas paskyrė man vitaminų, kai reikėjo skubios operacijos…

Anas norėjo mane perkelti į kitą skyrių, kad nenumirčiau jo skyriuje…

Bet aš garbinu tuos, kurie ne vieną kartą jau patraukė mane nuo anapus. Garbinu tuos, kurie arčiau dievų. O visas problemas, kurių mūsų šeima negali išspręsti patogiai, be kyšių, mes sprendžiame pasinaudodami privačiosios medicinos paslaugomis. Visą gyvenimą daug ir linksmai dirbau, tai bent jau privačiai medicinai užsidirbau! Ir jums rekomenduoju…

Andrius-2, 2016-10-20 22:04:31

O ką daryti jaunai šeimai, kuri dar neužsidirbo privačiai medicinai, o vaikelis labai serga? Gal ir neužsidirbs, nes ne visi šustrūs arba energingi, arba gabūs, arba … palikimą gauna. Juk reikia pasauliui ir ‘mažutėlių’, pasak Kristaus.

Ir man vis įdomu, o kas gi toje Valstybėje sėdi ir blogus reikalus daro? Ar ne mūsų tėvai, broliai, vaikai, giminės, draugai, kolegos, kaimynai ir pan.?

Burgis, 2016-10-20 22:14:05

Andriui-2: išvada?…

Andrius-2, 2016-10-20 22:22:32

šakes imti 🙂 ir mėžti.

Jūs, tinklaraštininke, tą ir darote. Čia ir kitur. Savaip. Ir už tai dėkui.

Raimonda, 2016-10-20 23:34:02

Viena už kità išradingesnės pinigú kilmės istorijos. Bet palikim tai komentatoriams delfyje. Man vis tik baisiau šioje istorijoje, jei nuojauta neapgauna (nuojautas irgi palikim VMI verdiktui), pamintas mirusio tėvo atminimas. Kiek dabar kalbù ant kaimo, kiek įvairiausiú versijù bus keliama, kas per šeimos vertybės, kur užkasęs laikė, kodėl tik sūnui paliko, … o buvo galima išsaugoti šviesú tėvo atminimà, tikràjà šeimos vertybę. ‘Nuvertėjom’.

j.m., 2016-10-21 07:58:07

Andriui-2 ir no name. Jūs suvokiate, kas yra valstybė. Kaip padaryti, kad daugiau žmonių susivoktų???

petras, 2016-10-21 08:03:59

Burgiui: aš jūsų neketinau įžeidinėti. o naivumas manau nėra blogybė, tai nematau dėl ko galėjot įsižeist.

Burgis, 2016-10-21 08:59:15

petrui: „aš galvojau jūs principingas (bent jau tokį vaizduojat), bet panašu, kad nelabai“.

Aš galvojau, kad jūs protingas, bet panašu, kad nelabai.

M11, 2016-10-21 09:18:38

Nelabai suprantu to triukšmo dėl p. Pundziaus. Juk nenuteisė žmogaus be teismo, neištrėmė, nesurakino – tik pašalino iš partijos. O tie, kas jį jau nuteisė be teismo, mums nėra rodiklis.

petras, 2016-10-21 09:27:11

Na, iš daugelio jūsų pasisakymu maniau, kad esate už sąžiningumą, skaidrumą, prieš vagystes, prieš kyšius, prieš piktnaudžiavimą valdžia.

Bet iškilo seimo kandidatas į viešumą nes kelia labai daug abejonių žmonėms dėl įgyto didelio turto ir jūs pradedat advokataut jam ir kaltinat žiniasklaidą purvų pilimu, nukreipinėjat dėmesį nuo to žmogaus aiškindamas, kad yra ir antra pusė (o kada jos nebuvo ?) ir pan. juk jei žiniasklaida ar žmonės nebūtų pradėję klausinėt, tai jis ir būtų praslydęs su ta deklaracija. o jei viskas sąžininga ir tvarkinga, tai iš kur atsirado problemos ?

Burgis, 2016-10-21 09:48:49

M11 ir petrui: pirmiausia aš galvoju apie save, tik paskui apie J. Pundzių. Darau prielaidą (tik prielaidą!), kad profesorius pateko į panašią (tik panašią!) situaciją kaip aš. Bet jei iš tiesų taip?! Ne, jūs niekada nesuprasite, kaip jaučiasi žmogus, kuris gyvena, gyvena, gyvena teisingai, yra gerbiamas ir giriamas, – ir staiga – lavina pašaipų, patyčių, kaltinimų per visus žiniasklaidos kanalus, valstybės institucijose (J. P. atveju – ir partijoje…), teismuose (mano atveju…). Jūs nesuprasite, todėl daugiau ir neaiškinsiu.

Tigriukas, 2016-10-21 13:32:48

Tačiau galima daryti lygiai tokio pačio svarumo prielaidą, kad profesoriaus situacija yra kardinaliai skirtinga. Tačiau bet kokiu atveju, galima tik įsivaizduoti (nors ne – to nepatyrus sunku įsivaizduoti..), kaip jaučiasi žmogus (ir jo artimieji!), kuomet užpuola milžiniškas žiniasklaidos ir socialinių tinklų šakalų govėda.

Burgis, 2016-10-21 15:03:37

Bravo, Tigriuk!

ainana, 2016-10-21 15:04:10

Premiją gavęs pedagogas iš Dzūkijos paaiškino, kokią klaidą daro mokytojai

Skaitykite daugiau: http://gyvbudas.lrytas.lt/seima/premija-gaves-pedagogas-is-dzukijos-paaiskino-kokia-klaida-daro-mokytojai.htm?utm_source=lrExtraLinks&utm_campaign=Copy&utm_medium=Copy

M11, 2016-10-21 15:19:13

Burgiui: galbūt mes skaitome skirtingą žiniasklaidą, tačiau aš lavinos pašaipų ir patyčių nemačiau. Jei būčiau matęs, galbūt taip pat piktinčiausi.

Turbūt tiesiog nemačiau. Turbūt kitur žiūrėjau 🙂

Gal tiesiog kitur žiūrėjau, nes Jūs taip mokėte – situaciją vertinti ne pagal tuos, kurie drabstosi, o pagal tuos, kurie pridengia nuo tų purvų, stovėdami šalia kaip įrodymas, jog dar ne viskas taip blogai.

no name, 2016-10-21 16:21:34

p. Burgi, juk kalba buvo ne apie tai, kad kažkas turi ar neturi galimybių naudotis privačios medicinos paslaugomis. Tikrai džiaugiuosi, kad Jūs, mano šeima, daug mano kolegų gali oriai ir be jokių “užuominų” apie vokelius nueiti į privatų med. centrą, susimokėti ir gauti paslaugą. Bet ne ten akcentą pamatėt. Kalba apie tai, kad jeigu asmuo kreipiasi pagalbos į valstybės finansuojamą medicinos įstaigą, tai tokio reketo kaip aprašytas realus pavyzdys negali būti. O čia jau ne sistemos/valstybės(vėl kažkokia “mistinė anapusybė”), o konkrečios personalijos klausimas. Ir tai, kad mes turime pasirinkimo teisę, kuria Jūs čia rekomenduojate naudotis, nėra sprendimas bendruoju atveju.

Burgis, 2016-10-21 20:14:59

No name, M11: jūs daugiau teisūs nei neteisūs; ir jūs turite savo nuomonę, kurią gerbiau ir gerbsiu; ir ačiū jums už tai!

Hyperbass, 2016-10-21 23:31:10

Direktoriau, ar galėtumėte profesoriaus J. Pundziaus paklausti akis į akį, ar šis straipsnis yra šmeižtas http://www.ekspertai.eu/laiskasjpundziaumums-atkersijote-su-kaupu ?

Burgis, 2016-10-22 08:26:36

Hyperbass: ne, negalėčiau paklausti, nes mes juk nesame artimi žmonės, nesame tokie giminės, kaip kitame straipsnyje rašo ekspertai.eu, kad „J. Pundziaus dukra yra liūdnai pagarsėjusio B. Burgio marti…“ Ir dar marčios nuotrauką įdėjo… Stebiuosi, kodėl „liūdnai pagarsėjusio“ nuotraukos neįdėjo. Bet marti nėra J.Pundziaus dukra!

*

Tuo beveik ir atsakiau apie antrąją istoriją. Ekspertai nėra ekspertai… Pridėsiu tik tiek – joks vadovas negali atsakyti už visus šimtus žmonių, kurie yra jo pavaldiniai; joks nukentėjęs žmogus (įskaitant mane…) negali vienas nuspręsti, kas yra kaltas, o kas yra teisus. Jeigu taip būtų, tai dabar visa TS-LKD partija turėtų būti išformuota, nes, anot straipsnio autorės, priėmė į savo gretas niekšą…

*

Ir pagaliau: mes šeimoje pasikalbame apie J. Pundzių tiek, kiek jį ir jo šeimą pažįstame labiau nei kiti. Ir mums atrodo, kad, prieš pradėdami smerkti, ir kiti turėtų bandyti daugiau sužinoti apie jį, juos. Nes jie, Pundziai, nuo senelio nebuvo standartiniai, kaip visi. Ir visai ne blogąja prasme. Būna gi keistuolių…

Burgis, 2016-10-22 11:11:19

No name: Vilniuje esu naujokas. Išsikviečiu greitąją pagalbą. Atvažiuoja greitai. Nuveža greitai. Ištiria greitai. Paleidžia greitai. Niekam nieko nemokame, nesiūlome.

Gal taip todėl, kad mano galva visai balta?

Pasakysiu taip: visaip būna. Reikia kovoti, kad būtų geriau…

Inga, 2016-10-22 11:16:12

Apie „šviesų” tėvo atminimą, kurį čia kai kas mini.

Tarkim, kad Pundzius meluoja dėl tėvo turėtų ir nedeklaruotų pinigų, taigi vargšas tėvas niekuo dėtas. Bet vis vien „šviesumu“ čia nė nekvepia, nes tėvas sutiko parašyti melagingą testamentą ir padėti įteisinti sūnaus neteisėtai sukauptus pinigus.

Rasa-kita, 2016-10-22 12:10:35

Kiek suprantu iš atsakymo Hyperbass’ui, Jūs nepaneigiate, kad esate giminės su J.Pundziumi?

Mums (tinklaraščio lankytojams) tai žinoti būtina objektyvumo dėlei.

Ačiū, jeigu neištrinsite mano post’o.

Burgis, 2016-10-22 12:37:11

Rasai-kitai: ne, Adefagija, J. Pundzius nėra mano giminaitis! Jei nesiliausite rašinėti nesąmonių – vėl išmesiu.

Burgis, 2016-10-22 12:40:07

Ingai: o jeigu tėvas turėjo tuos pinigus? Ir, būdamas senas bei atsargus žmogus, jų nedeklaravo?

HyperBass, 2016-10-22 13:22:05

Direktoriau, Jūsų nestandartas besimokant Gimnazijoje žavėdavo. Tačiau dabar, o šventas Jūsų naivume, dabar aš asmeniškai nerasčiau didelio skirtumo tarp vieno tokio liberalo, kuriam rinkimai baigėsi neprasidėję, ir minimo profesoriaus. Ir čia yra ėjimas politikon, kai esi viešas asmuo (nors esant kmuk generaliniu toks ir buvai), ir viskas turėtų būti skaidriai skaidru, o ne cituojant Tamsta “baisiai baisu”. Ir vakarietiškoje demokratijoje bent iki šiol buvo nerašyta taisyklė šitaip išsitepus lipti nuo scenos pabrukus uodegą, o ne kurti visokias versijas apie seniai mirusio ir nebeapsiginsiančio tėvo palikimus. Beveik kaip Rusija dėl mh17 Ukrainoje.

Inga, 2016-10-22 13:23:13

Bet juk toks variantas „jeigu tėvas turėjo ir nedeklaravo” (Pundziaus versija) ir laikomas šviesaus tėvo atminimo juodinimu. Bet ir atvirkštinis variantas „jei neturėjo, bet parašė fiktyvų testamentą“ – jo atminimui ne ką geresnis.

Atsiribojant nuo šios istorijos, iškyla toks visuotinis neišsprendžiamas klausimas: ką daryt žmogui, kuris nenori jokios naštos ant savo sąžinės, jei kažkas iš artimųjų, šeimos narių padarė nusikaltimą? Kriminalinį ar valstybei – nesvarbu. Padėti slėpti? Tampi nusikaltimo bendrininku. Pranešti, įduoti, ar bent nepadėti išsisukti? Tampi pavliku morozovu. Abiem atvejais tragedija…

Burgis, 2016-10-22 14:02:27

HyperBass: va, dabar supratau, kas čia taip protingai rašo! Gimnazistas! Ačiū už gerus žodžius. Kaip tik todėl atsakysiu plačiai…

*

Aš nerandu atsakymų dėl J. Pundziaus… Ir man kasdien kyla vis daugiau klausimų. Gaila, kad esminių klausimų nepateikė nė E. Jakilaitis savo laidoje. Profesorius man atrodė toks, atsakinėjo taip, kad aš būtinai būčiau paklausęs:

  1. Ar viskas gerai su jūsų psichika?

  2. Ar jums kas nors kaip nors grasina, kad jūs nepasakote esminių dalykų?

*

O tie esminiai dalykai yra tokie:

  1. Ar profesorius, dar ne visai nukriošęs, ėjo į valdžią aiškiai žinodamas, kad turi daug nelegalių pinigų? Deklaravo nelegalius pinigus ir nesuprato, kad gali būti demaskuotas?

Taip galėjo elgtis tik sutrikusios psichikos žmogus…

*

  1. Ar J. Pundzius žinojo, kiek pinigų turėjo tėvas? Žinojo, kur tėvas juos laiko? Kada vertybes (taip sakė…) tėvas pavertė pinigais? Ar J.Pundzius kalbėjo su tėvu apie pinigus?

  2. Kada J. Pundzius sužinojo, kad tėvas visus pinigus paliko jam? Tik po tėvo mirties?

  3. Kaip J. Pundzius iš maišiuko, dėžutės, kojinės pinigus perkėlė į bankus? Kada? Jie sąskaitose buvo konvertuoti į eurus? Ir jokios kontrolės tarnybos tuo nesusidomėjo TADA?

  4. Kai J.Pundzius stojo į TS-LKD partiją, buvo kalba apie jo turtus? Nebuvo? Kodėl taip lengvabūdiškai priėmė į partiją?

***

Ir t.t., ir pan. Na, reikia gi pagaliau kastis iki esmės! Arba pripažinti tą žmogų psichiškai neįgaliu…

Burgis, 2016-10-22 14:04:03

Ingai: nesu įgaliotas kalbėti apie tai, kokie keisti kartais būna seni žmonės… Ateis laikas, Jūs pati patirsite.

juristas, 2016-10-22 16:40:59

to hyperpass – o matote skirtuma tarp malimo liezuviu ir kepenu transplantacijos? yra toks protingas posakis – zmogus tai poelgiu visuma, pas kiekviena galima rasti visko, bet skirtingose proporcijose. Ir del vakaru demokratijos reiketu nusimesti rozinius akinius – Berluskoni, Srioderis, dabar stai Trumpas. o kiek tokiu zemesniame lygyje…

Rasa-kita, 2016-10-22 16:49:41

Juristo (ar tikrai čia juristas?) puiki logika, atspindinti daugelio lietuvių mentalitetą: jeigu gerai transplantuoji kepenis, tai tau gali būti leidžiama apvaginėti valstybę … Negana to, -gali keliaut į Seimą ir ten kurti ĮSTATYMUS. sMAGU…

HyperBass, 2016-10-22 16:51:31

Taip, anas liberalas nėra nė dienos dirbęs jokio tikro darbo. Tačiau gydytojo karjera nesuteikia indulgencijos “paveldėti” tokias sumas.

Burgis, 2016-10-22 17:12:14

juristui, Rasai-kitai ir Hyper-Bass: va, jums ir nuomonių trikampis, kuris verčia mane rašyti apie J.Pundzių! Esu juristo pusėje! Rasai jau apkaltino („apvaginėti“), neturėdama nė menkiausio supratimo apie kaltinamąjį, jo šeimą, jo istoriją, jų keistenybes. Hyper-Bass: „tokias sumas“? Kokias sumas? Man jau neramu, kad, sužinojęs apie mano sąžiningu (žvėrišku!) darbu uždirbtas „sumas“, atiduotumėte žiniasklaidai suėsti…

Mane stulbina tai, kad neatsiranda žmonių, kurie pasakytų: 1,5 milijono litų? Tai daug, jei tikėsime, kad tai trijų kartų sukauptos lėšos? Nejuokinkite!

HyperBass, 2016-10-22 17:45:24

Direktoriau… dabar taip gaunasi, kad jei kokia Komskių familija imtų paveldinėti tokiais būdais kontrobanda užkaltus pinigus, tai būtų tas pats kaip profesoriaus atvejis? Būkime nuoseklūs, jei neišeina pagrįsti pajamų legalumo, tai ar profesorius, ar Adžgauskas, ar popiežius, ar kas tik nori… visi jau tampa prasižengėliais. Ir ką vadinsime sąžiningu darbu? Jei viskas deklaruota, pinigų kilmė aiški… guliaj smelo. O čia, deja, toli gražu taip nėra. Savo kovoje jau supratote, kad valstybės teisėsauga sunkiai serga, tad jei vmi profesoriui neturėjo klausimų, tai dar nereiškia, kad profesorius neapsidirbęs.

Rasa-kita, 2016-10-22 17:56:58

Ne, aš neapvaginau Jūsų ginamojo, tik oponuodama juristui panaudojau kaip diskursą. Ir man visiškai nepavydu, kiek kas ko turi – svetimus pinigus tegul mokesčių inspekcija skaičiuoja. Tikriausiai visus būtų labiau nustebinę ir papiktinę, jeigu profesorius būtų uždeklaravęs turto vos už keliolika tūkstančių.

O žmogus susimovė, nes pasirinko visiškai netinkamą būdą ir laiką legalizuoti pinigus. Iš to gali atsirasti ne tik reputacijos , bet ir finansinių problemų.

Iš tiesų, E.Jakilaitis turėjo paklausti “Ar viskas gerai su jūsų psichika?” Na bet preziumuokim, kad universitetiėm klinikom vadovauja geros psichinės sveikatos žmonės 🙂

Burgis, 2016-10-22 18:08:05

Hyper-Bass: kieta Jūsų logika, sunku diskutuoti… Bet įdomu! Ar tikrai pinigų kilmė neaiški? Ar tikrai? Čia ir yra visa esmė! Aš prisiklausęs apie Pundzių keistumą net iki Juozo senelio, todėl man ne viskas keista…

*****

Kitaip turime tik tokią versiją:

Juozas ėmė kyšius, „otkatus“, bijojo grynus pinigus laikyti namuose, tai dalimis vežiojo į Plungę tėvui. Tas dėjo pinigus į dėžutę po lovą. Prieš mirtį (kada tiksliai – nežinoma…) Juozo pinigus kaip paveldėjimą paliko Juozui. Tada tas juos be jokios baimės legalizavo, perkėlė į sąskaitas ir kasmet deklaravo (būdamas direktoriumi turėjo deklaruoti kasmet?). Bet šit susiruošė į Seimą – ir išlindo yla iš maišo!

***

Jei taip, tai kažkas negerai su galva profesoriui, tiesa?

O jei ne taip, tai kaip? Kiekvienas, kuris kalba apie tą istoriją, turi tiksliai įvardinti – kaip!

Audrius, 2016-10-22 18:56:07

Na jei padalinus 100 k.Lt iš apytiksliai 250 darbo dienų per metus ,gaunasi viso labo 400 Lt per dieną. Manau suma labai reali Nes ,mano žiniomis,bent jau aš žinau ne vieną žmogų iš savo artimo rato,kad chirurgams (kaip pvz) už rimtesnę operaciją duoda po 100-200 EUR. Tad visai realu sukaupti netgi didesnes sumas tokio lygio chirurgui

Hyperbass, 2016-10-22 22:38:05

O kodėl profesorius negali būti tiesiog kvailiu? Juk tai nėra kažkoks tai psichinis sutrikimas? Toks liberalas irgi įkliuvo, nes elgėsi ypatingai bukai ir įžūliai, imdamas kyšį asmeniškai, be konspiracijos ir savo automobilyje po Seimo langais. Kitas klausimas – kodėl tokios istorijos išaiškėja tik tada, kai ateina lemiamas momentas, ir jos ištraukiamos kaip tūzai iš rankovių, kai tai būna kam nors labai naudinga?

Pentium100, 2016-10-24 11:08:07

Hyperbass: Todėl, kad žinant informaciją, kuri gali labai pakenkt priešininkui (politiniam ar kitokiam), jei norisi ją paviešinti (o ne, pavyzdžiui, parduoti tam pačiam priešininkui už atitinkamą sumą), tai reikia daryti tokiu metu, kad ta informacija priešininkui pakenktų labiausiai.

Todėl prieš rinkimus ir išlenda auksinės šakutės, paskolos, neaišku iš kur gauti pinigai ir t.t.

HyperBass, 2016-10-24 11:20:09

Čia gal retorinis klausimas labiau buvo. Bet kodėl teisėsauga būtent tada pakelia tokius klausimus? Nes tuo pačiu tampa aktyviais politiniais žaidėjais, nors teoriškai taip neturėtų būti.