Neprisistatantysis. Psichologinis portretas

Savivaldybės renka merus. Išgirdęs, ką meru išsirinko Šiauliai, pagalvojau – pagaliau išsirinko tinkamą žmogų! 55 metų, baigęs VU Matematikos ir mechanikos fakultetą, dirbęs programuotoju, buvęs UAB „Šiaulių apskrities televizija“ direktorius, savivaldybės administracijos direktorius ir pan. Svarbiausia – penki vaikai šeimoje!

*

Bet pakalbėjau su žmonėmis, paskaičiau internete ir supratau – negaliu tinkamai įvertinti to žmogaus… Buvo aspirantas, o disertacijos neapgynė? Kodėl? Profsąjungos pirmininkas – ar tai pliusas? Žmona Irina. Ar todėl meras – socialdemokratas? Ar visi penki vaikai gimė šeimoje su Irina? Kas ta Irina, ką veikia? Kaip mokosi vaikai?

*

Kiekvienas žmogus – mįslė. Atrodo, kad Justinas Sartauskas labai išsamiai pristatytas internete, o matote – nieko tikro pasakyti negaliu. Galiu pasakyti beveik tiek pat, kiek apie šioje svetainėje rašantį Neprisistatantįjį.

*****

Neprisistatantysis. KTU gimnazijos auklėtinis? Eruditas. Turi daug laisvo laiko savišvietai, saviraiškai, tai gal blogas darbuotojas? Nesuprantamas santykis su religija. Jo žemiškasis ir nežemiškasis gyvenimai keistai susipynę, keistai. Gal buvo skaudžių lūžių gyvenime, todėl toks išmintingas pasidarė? Ar turi žmoną, vaikų? Ką apie jį galvotų aplinkiniai, artimieji, jei paaiškėtų, kas tas Neprisistatantysis? Gal jis, išminčius, supranta, kad ne kažin ką gero galvotų, todėl ir neišsiduoda? O jei norėtų būti meras (Kauno? Briuselio? Nežinome, kur jis gyvena…), tai kiek apie save pasipasakotų? Panašu, kad taip ir liktų Neprisistatantysis…

*

Tai kuris iš tų dviejų žmonių gyvena geriau, laisviau, teisingiau, prasmingiau?

Atsakymai

Burgis, 2011-04-06 12:44:35

Žodis – jums… Reitinguokite.

Darth Vader, 2011-04-06 13:33:18

Ne visai logiškas psichologinis portretas. jei turi laiko savišvietai – “tai gal blogas darbuotojas?”. O gal kaip tik – puikus darbuotojas, darbe visas naujausias žinias gaudantis ir darbdavio pažiba? Išmintis šiaip jau gali būti Dievo duota (plg. Saliamono istoriją).

Gerai gyvena abu žmonės, jei abu yra savo vietose. Ir meras, ir tas Neprisistatantysis. Tol, kol daro tą, ką geriausiai gali ir daro sąžiningai.

P.S. Mano psichologinis portretas neįmanomas (nes gautųsi vieni prieštaravimai), tad geriau nebandykite…

Burgis, 2011-04-06 13:46:10

Tai jau tai, Vaderi, vieni prieštaravimai… Bet man būtų labai smalsu išsiaiškinti, KODĖL Jūs toks!

Nepris, 2011-04-06 14:08:28

“Dauguma mūsų šiuolaikinių portretistų pasmerkti užmarščiai. Jie niekada netapo to, ką mato. Jie tapo tą, ką mato publika, o publika niekada nieko nemato.”

~Oscar Wilde, “Melo žlugimas”

Jonas, 2011-04-06 14:41:31

Aš galiu pasakyti.

Žmona taip pat baigė VU (tada VVU) matematikos fakultetą. Lietuvė. Gimė tremtyje, todėl vardas toks.

Trys vaikai jau baigė universitetus ir dirba. Viena dukra dar VU studentė, kita penktokė.

Justinas po VU (baigė labai gerais pažymiais) dirbo ŠPI dėstytoju, mokėsi. Tačiau dėl to, kad gauti gyv. plotą (geresnį nei bendrabučio kambarys ŠPI) perėjo dirbti į verslo įmonę dirbti programuotoju.

Burgis, 2011-04-06 15:06:31

Pakurstysiu diskusiją… Mums visada labiau tinka (nesakau patinka) tie, apie kuriuos mes žinome daugiau. Manome, kad žinome… Pavyzdžiui, mes nežinome, gal Nepris… rašo iš palatos arba kameros. Mums būtų lyg ir nesmagu, jei tai sužinotume. O, pavyzdžiui, Gerb. Rasa visada pelno gerus reitingus, nes lyg ir aišku, kas ji, kur ji. Bet, pavyzdžiui, B.B. kaip tik dėl to, kad yra aiškus ir suprantamas kaip du centai, vertinamas kritiškai. Nesuprasi…

Rasa, 2011-04-06 15:12:14

Tik pagalvojau, kad labai skirtingi klausimai mums kyla, labai skirtingi dalykai mums įdomūs, kai bandom “įvertinti” kažkokį kitą žmogų 🙂 Gal todėl, kad kievienas “pratestuojam” pagal savo vertybes?

Keisti kai kurie pono Burgio klausimai. Man atrodo keisti.

Darth Vader, 2011-04-06 15:15:10

Burgi, į Jūsų klausimą tik Dievas gali atsakyti. Aš jo nežinau. Esu radikalas, nes tik radikalūs sprendimai teisingi (bet ir pati krikščionybė – radikali). Noriu aiškių atsakymų į aiškius klausimus.

Tomas Juskevicius, 2011-04-06 15:26:52

Vader, kaip butu smagu, jei tokiu primitivybiu nerasytum – jos tesiasi per visas diskusijas ir nepastebejau, kad kazkas butu jomis labai susidomejes. Ir taip daug aplink ziniuoniu, kurie zino TA TIKRAJI kelia ir ka reikia daryti. Tik kazkaip vis nuo tu radikalu nepagereja.

GZ, 2011-04-06 15:44:03

Paklydusi mintis — būtų visai linksma, jei meras prieš susirinkusius suskeltų ką nors iš Nepri… minčių. Nežinau, ko čia taip pagalvojau, bet jau kad lyginam tai lyginam 🙂

Burgis, 2011-04-06 15:52:42

Labai įdomi ir vertinga mintis, GZ! Iš tiesų, kaip čia yra? Jei meras imtų TAIP kalbėti, žmonės nežinia ką pagalvotų, o kai Nepris… TAIP rašo – mes gėrimės. Tai gal meras turi būti prasčiokas? O gal Nepriui… netinka taip rašinėti dabartinėje Lietuvėlėje?

*

Dar pagalvojau: jei aš, sėdėdamas su draugais restorane ar šiaip užstalėje, pradėčiau kalbėti kaip Nepris…, draugai iškviestų medikus. Juk iškviestų?

mariux, 2011-04-06 15:52:48

“…geriau nebandykite” 🙂

Geriau kam?

Ir jokių prieštaravimų.

http://www.foxnews.com/scitech/2010/06/05/psychology-darth-vader-revealed/

http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0

Rasa, 2011-04-06 16:55:36

Burgiui: :)))))))

“…jei aš, sėdėdamas su draugais restorane ar šiaip užstalėje, pradėčiau kalbėti kaip Nepris…, draugai iškviestų medikus. Juk iškviestų?” – manau, neiškviestų, nes, jei kalbėtumėte, kaip Neprisius, tikriausiai jūsų draugai būtų kiti ir kitokie :)))))) Be to, mano supratimu, draugas- tai žmogus, kuris tave priima tokį, koks esi, o ne tik tokį, kuris kalba tai, kas jiems patinka 🙂

Žydrūnas, 2011-04-06 17:32:23

Tai nekalbėtų realybėj jis taip kaip čia rašo. Palikit žmogų ramybėj :)))

Aš, 2011-04-06 17:47:12

O gal jis čia specialiai toks? Niekas nepatikrins, tai ko prie žmogaus kabinėtis :))) Manau ir ponas Burgis kažkiek falšyvina savo svetainėje ir žiūri kaip į visą tai visi reaguos.

Nepris, 2011-04-06 18:10:43

Tai vis stengiatės įvilkti Neprį į “bendražmogiškus” marškinėlius ir pastatyti į lygią gretą su kitais, kaip ten pavadinote… “darbuotojais”. Kai jau prikaltas stovėsiu Jūsų Pasiekusių-nepasiekusių skalėje pasijausit ramiau? Bet tai bus tik iracionalaus skaičiaus projekcija į racionalių skaičių ašį…

{tolesnio teksto pasistenkite nepriimti asmeniškai ir neskubėkite įsižeisti}

Jei nori žmones pažinti iš tikrųjų, turi išmokti žvelgti širdies akimis. O neramus protas tik verčia kamuotis. Kognityvinis disonansas — būsena, kai jaučiamas vidinis nepasitenkinimas dėl nesugebėjimo suderinti viena greta kitos stovinčių regimai prieštaringų idėjų ar vaizdinių. Vieni su tuo dorojasi lengviau, kiti sunkiau.

Esmė tame, kad norint čiupinėti nekasdieniškas idėjas, reikia ne šiaip proto lankstumo. Kaip sakė vienas išmintingas dėdė — norintis užsiimti tikra filosofija, turi nebijoti mirti. Turi pamiršti bet kokias pretenzijas į savo teisumą, į žinojimo užbaigtumą. Turi mokėti išmanyti nesisavindamas. Ir turi nusikratyti nemažos dalies žmogiškumo… Tos dalies, kuri yra baimė, savigaila, egoizmas, ir visoks kitoks dvasios silpnumas. Daugelis šitoj vietoj jau matytų monstrą, nes esą jei atsitrauki nuo žmogiškumo, tai gali būti tik monstras. Juodai-balta logika… Bet jei atidžiai pasižiūrėsite, ką vadinate žmogiškumu, 70% yra tiesiog silpnybės, vergavimas instinktams, nuolaidžiavimas potraukiams, malonumo vaikymasis, nepatogumo vengimas. Paradoksalu, bet tai, kas gražiausia, randasi ten, kur žmogus apsiriboja, tarnauja ir aukojasi. “Civilizacija remiasi tuo, kas iš žmonių reikalaujama, o ne tuo, kas jiems dauodama.” (Egziuperi ) Deja vartotojo sąmonei ši tiesa neprieinama.

O lendant į dar subtilesnes temas, reikia to, kas vadinama nuvalkiotu ir mažai kam besuprantamu žodžiu “meilė”. O be jos — nei iš vietos. Ir čia dar viena priešprieša — kaip taip įmanoma atsitolinti nuo žmogiškumo, bet išsaugoti meilę? Ir pasakykite, kiek iš mielų skaitytojų čia, svarsto tą klausimą, tarkim, pakeliui į darbą, ar namo, ar eilėje pas kirpėją?

Taigi — ką aš galiu pasakyti žmogui, kuris nori matyti tik augimą, klestėjimą, žydėjimą, o irimu, griuvimu, mirtimi tik baisisi, bjaurisi, šiurpsta? O būtent tokiame chroniškos panikos režime gyvena visi, kurie gyvenimą mato kaip vektorių. Kad galėtum ramiai apie tai mąstyti ir veikti, turi ne tik tikėti, bet matyti, jausti, ŽINOTI, kad ne neišvengiamai artėji prie vektoriaus galo, o sukiesi Gyvenimo Rate. Sukiesi ir sukiesi ir sukiesi. Gyvenimas po gyvenimo. Todėl

bijantis mirti nebus geras nei menininkas, nebus geras politikas, nebus net geras amatininkas. Būtent todėl ateistas negali būti geras filosofas. Ir būtent dėl to didžioji dalis Vakarų filosofijos, ypač tai, kas iškilo po renesanso, yra nieko verta. Vadinasi, nieko neverta ir teisė, ir kultūra, ir didžioji dalis meno. Dabar jau daug kas kalba, kad vadinamosios vakarietiškos “vertybės” tėra tuštybės mugė, muilo burbulas. Bet ar kas nors ką nors dėl to keičia ar peržiūri savo gyvenime, aplink save, savyje?

Aš nesipiktinu ir neputoju — tik konstatuoju. Paklausite kodėl aš, toks įžvalgus, nepasistengiu viso to sulaikyti, atsverti? Atsakau. Laikmečio dvasią formuojančios jėgos yra didesnės už didžiausią iš mūsų, ir stotis joms skersai kelio būtų ne pasiaukojimas, o savižudybė. Koks idealistas bebūtum, su realybe (fizine, socialine, ekologine…) turi skaitytis. Kitaip baigsi kambarėly minkštom sienom. Ko gerb. Burgis labai baiminasi leisdamasis į pokalbį su mano kuklia persona. 🙂

Tuo pačiu pastebėsiu, kad ir radikalumas, ir fanatizmas eina iš PROTO, kuris užstrigęs priešybėse. Ar ne paradoksas — išgarbintasis protas, turintis saugoti nuo Tamsiųjų amžių košmarų, veda į fanatizmą! Bet ar ateistas Dawkinsas ne fanatikas? Bet argi ne protingas?… Taip ir religiniai karai kyla ne iš didelio dvasingumo, o iš teologinių išvedžiojimų, iš filosofavimo apie Dievą. Ir iš pasipūtimo “tikinčiųjų”, kurie trimituoja apie savo Mokytojo ar Vado didybę, nors patys širdimi yra menkesni už šliužą. Apie Dievą reikia ne filosofuoti… O Mokytoją reikia ne aukštinti, o kukliai, nuolankiai su atsidėjimu ir meile siekti panašumo į jį…

Šiaip ar taip. Paradoksai. Oksimoronai. Koanai. Kaip bevadinsi, logiškam protui tai buvo ir bus nepražengiamas iššūkis. O kas turi meilės, tam radikalumas svetimas, nes meilė viską pranoksta, kad apjungtų. Kaip šeimoje, taip ir filosofijoje.

Dar pasakysiu, kad nesu religingas ir nepropaguoju jokios religijos, kaipo tokios. Aš tik stengiuosi skaitytis su Dvasine tikrove ir jos Dėsniais, kiek jų žinau ir kiek užčiuopiu. Jie yra visiems vienodi, UNIVERSALŪS — nepriklauso nuo religijos, rasės nei biologinės rūšies. Žiūrint giliau, yra labai kvailas tas atskyrimas — čia gyvenimas, čia dvasinė praktika. Net ir bandymas jas, kaip sakote, “supinti” irgi niekur neveda. Kas taip skirsto, tas dar nesuprato Vienovės esmės — kas atskirta, tas netikra.

Visas gyvenimas, su visais jo aspektais, pats YRA kuo tikriausia dvasinė praktika. Ir todėl šios akimirkos iššūkis yra pats svarbiausias dalykas kuris yra dabar. Ir taip kiekvieną akimirką, akimirka po akimirkos. Nes kiekvienas pats menkiausias tavo pasirinkimas, mintis, jausmas, sielos krustelėjimas, apsprendžia, ar tą akimirką apgini Nepriekaištingumo dvasią, ar pasiduodi žmogiškosios prigimties silpnumui. Pačiu nežymiausiu gestu ir pasitikrini, ir išsiduodi… Ką tokiame kontekste reiškia visos tos disertacijos, reputacijos, partinės priklausomybės? Tai pusaklės ir nesgrabios publikos žaisliukai! Žinot tokie, kur vaikams iki trijų metų… Kaip tos kaladėlės — stambios, didelės, paprastos… kad vaikutis sučiupinėtų ir nepaspringtų. Graudu, bet būtent tokiais barškučiais žongliruoja žiniasklaida ir politinės scenos veikėjai. Jokio subtilumo. Jokių aukštų idealų. Jokių tvirtų principų. Jokio meno. Jokios meilės. Todėl nuoširdžiai bodžiuosi politika ir tos publikos, kuri “niekada nieko nemato” nuomone. Man jie netrukdo. Bet nevargsiu jiems aiškinti ką matau aš. Ir nepulsiu prisistatinėti kas toks esu. Nes kad nors ką suprastų, jie pirmiausiai turi nebijoti mirti.

loreta, 2011-04-06 18:21:50

  1. Neatsakinėti pradedant žodžiu “Atsakau”. 2. Necituoti Kastanedos, Bariko. Vaildo, Lazarevo ir kt. 3. Iš tiesų nebijoti ne tik mirti, bet ir gyventi.

Rasa, 2011-04-06 20:56:45

Na va… Skaitau apie save- “O, pavyzdžiui, Gerb. Rasa visada pelno gerus reitingus, nes lyg ir aišku, kas ji, kur ji” :)))))))))) O aš vis turėjau vilties, kad man uždeda pliusiukų, kad ką nors protingo ar gero pasakau, o ne todėl, kad “apie ją viskas aišku…”… :)))))

Nepris, 2011-04-06 21:03:47

Rasa, visa šita tema yra gerb. Burgio valiūkiška provokacija. Tas komentaras irgi. 🙂 Nes nei Tu esi aiški, nei jis paprastas, nei kam palengvėtų sužinojus mano palatos numerį… Vis tiek visi liks prie savo nuomonės, kokia ji bebūtų buvusi.

sonata, 2011-04-06 21:59:59

loretai: dešimt balų!

Burgis, 2011-04-06 22:04:07

Tai va – dabar jau ir Gerb. Rasa nepatenkinta… Nebeįtinku, eisiu ir nusiskandinsiu.

Matrica, 2011-04-06 22:23:04

Bandyti būti panašiam į kitą – tai džiovinti savo sielą. Pritariu Neprio mintims ir jo giluminiams samprotavimams. Jis kitoks – savitas ir sugebantis išgyventi akimirkos reikšmingumą šioje nenumaldomai lekiančio laiko ruletėje.

Rasa, 2011-04-06 23:02:34

Burgiui: Rasa beveik visada patenkinta 😛

O skandintis galima… Kartais tai labai malonus jausmas! Pav. kai skęsti mylimo žmogaus glėbyje… Arba jo akyse… :))))))))

Martynas, 2011-04-07 03:14:58

Galvojau, užsuksiu trumpam pasižiūrėt, ar yra kas naujo, bet, žinoma, susidomėjęs perskaičiau viską.

Nuo pat reitingavimo įvedimo galvojau, kad tai neprives prie gero. 🙂 Mano galva, vertinti galima per egzaminą, per konkursą, bet ne per panašias kultūringas įdomių žmonių diskusijas (pokalbius). Jau ir taip jau per daug esame įpratę vertinti, per mažai – žiūrėt, klausyt, mokytis. Įvertinam ir atsiribojam. Galimybė anonimiškai įvertinti suteikia tariamą galios pojūtį piktiems, ciniškiems žmonėms, jie pasijunta svarbūs, viršesni.

Įdomus yra „Facebook’o“ vertinimas – ten įmanoma vertint tik teigiamai. Taip tarsi ir mokoma konstruktyviai kritikuoti: jei sutinki, spaudi „Patinka“, jei ne – išdėstai mintis komentare. Bet esmės tai nekeičia, nes lyginimosi matu tampa teigiamų įverčių skaičius: surinkai mažai „Patinka“ – reiškia surinktum daug „Nepatinka“ arba tavo draugams tiesiog nesvarbu, ką tu rašai. Bet kuriuo atveju negerai. Spėju, tai ateityje lems „Facebook’o“ populiarumo kritimą (kurio ženklai po truputį matosi). Nes dažnai žmonės nenori būti vertinami, ir visai ne dėl to, kad jaustųsi darą kažką blogo; tiesiog jie nenori būti „misių“ konkurso įtampoje. Sutikit, juk nepernelyg malonus tai jausmas.

Direktoriau, atsiminkit visus kartus, kada sakėt, jog jūs „jau per senas pasikeisti“. Tokių kartų buvo nemažai. Tai negi dabar kažkokie reitingai ims ir pakeis? Juolab kai nėra aišku, kas čia vertina. Juk jūs atsisakytumėt būti rimtai vertinamas tinginių, melagių, vagių ir kitokių niekšų, ar ne? Turbūt taip pat atsisakytumėt būti vertinamas ir tokių žmonių, kurie vertina grynai norėdami įgelti, kai skaito apie svetimą laimę (ir meilę), bet neturi savosios, kai skaito apie svetimus mūšius, bet nesileidžia į savuosius…

Galų gale, kiekvienas apsilankymas, kad ir kuria kryptim nukreiptą nykštį dažniau spaustų lankytojas, jau yra teigiamas įvertinimas. Nepatiktų – neitų. 🙂

Burgis, 2011-04-07 10:12:23

Martynai, geras Tu žmogau, žiūrėkime į tai su šypsena! Aš tikrai dar nesiskandinsiu (vanduo šaltas…) ir tikrai pritariu Tavo minčiai, kas ir kaip čia reitinguoja. Gal ir nepatikėsite, bet man smagu, kai gerai vertina šios svetainės lankytojus, o ne mane. Galvokime logiškai: kol svečiai svečius vertins palankiai, svečiai noriau čia ateis, rašys – o tai ir man įdomu.

Pasikeisti nuo komentarų svetainėje man tikrai nepavyks, net jei norėčiau. O aš nė nenoriu… Ačiū Tau!

kinkora, 2011-04-08 02:09:43

Keisčiausia (man), kad Nepris rašo apie labai realius dalykus, nors ir neskamba taip.

Daiva, 2011-04-08 16:10:56

Taip… Nepris … yra atejes i si pasauli su stipriais, giliais gebejimais: samoningumo, matymo, izvalgos, zinojimo ir kt. Su tokiais gebejimais zmoniu Lietuvoje yra vienetai. Liudna, net ir pasaulyje ju yra nedaug. Jei tokiu zmoniu butu dauguma – gyventume ROJUJE. Nepris isreikstos mintys yra aprasytos daugelyje knygu, tai nera nauja – tai Pasaulio (Visatos) desniai. Prabilus Nepris zmones issigasta – nes jie jo nesupranta (jie neturi tokiu gebejimu). Skuba ji priskirti jiems zinomai ir suprantamai kuriai nors zmoniu grupiai, nori prisegti jam etikete, jiems zinoma ir suprantama. Nesigasdinkite, gyvenkite savo gyvenimus, siekite savo tikslu. Nepris nepadarys niekam blogo – tai neimanoma. (Atsiprasau uz teksta be lietuvisku raidziu).

Nepris, 2011-04-08 18:31:57

Ačiū…

Lina L., 2011-04-10 00:51:32

Pasaulio (visatos) dėsniai… Smarkiai čia užsimota. Bet jūs irgi nebijokite, mes nesigąsdiname, mes tikrai gyvename savo gyvenimus 😉

Burgis, 2011-04-10 08:25:36

Džiaugiuosi, Gerb. Lina L., kad ne aš vienas toks! Jūs parašėte mano žodžius. Po Gerb. Daivos komentaro nutilau, nes nenoriu įžeisti nei Daivos, nei Neprio…, nei kitų taip gyvenančių ar bent rašančių žmonių. Ir vis tik Linos L. pozicija man priimtinesnė! Mes irgi gyvename! Ir ne lygiagrečiajame, o šiame, mūsų, vietiniame, realiame realių žmonių, realių įvykių, realių minčių, realių jausmų, pomėgių ir potyrių pasaulyje.

*

Ar jūs sapnuojate tik žvaigždes? Aš kartais sapnuoju seksą… Oi, kokia gėda, tiesa?! Aš kartais sapnuoju savo buvusį mokslą. Ne, reikia sapnuoti gyvenimo esmę, tiesa?! „Bet man tai nerūpi visai…“ Gėda, gėda…

Rasa, 2011-04-10 09:56:37

Burgiui: o argi pasaulis (visata) ne realūs? 😀 Visi gyvename tame pačiame realiame ir tuo pačiu fantastiškame ir neperprastame iki galo pasaulyje ir visus veikia tie patys dėsniai, įžiūrime mes juos ar ne, priimame juos kaip tiesą, kaip fantazijas ar kaip kliedesius. Vieni gilinasi į juos, ieško, kiti žino juos intuityviai (nors, manau, beveik visi žino, tik kiti specialiai savyje užslopina tai :). Ir jūs, p. Burgi tankiai mokote jų čia, mus 🙂 Jų mokote savo anūkėlius, sekdami jiems puikias pasakas… Beje, o kas apskritai yra realu? Tai labai neapibrėžtas dalykas, ta realybė 🙂 Net tą rusišką dainą seną vėl prisiminiau:

…А я говорю, роса, говорю,

Она говорит, мокро.

А я говорю, краса, говорю,

Она говорит, блекло.

А я говорю, луна, говорю,

И звездочки словно крошки.

Она говорит,

То лампа горит,

И вьются над ней мошки…

Seksas… O kodėl jis turėtų prieštarauti pasaulio dėsniams? Baikit šposaut! 🙂 Toks geras dalykas… 🙂 Tik va kaip visur, turėtume suprasti- kiek, ko, kokiu būdu mums reikia, kad tai būtų gėris. Juk visi suprantam, kad skiriasi seksas iš meilės nuo “dulkinimosi”, prievartavimo ar sekso su žąsim (net jei tipo “myli” kažkas tą žąsį 🙂

Lėlys, 2011-04-10 11:09:17

p.Burgi. Rasa rašo švelniai ir romantiškai. Nesilyginkit. Jus reitinguoja už mintis, už jūsų požiūrio tašką. Gali jums pritarti, gali – ne.

Gėlės niekada neklysta, tad neįmanoma jų neigiamai reitinguoti. :)))

Опять говорю

прощай говорю

Такое моё слово

она говорит

Постой говорит

давай говорит снова

Nepris, 2011-04-10 11:19:38

Gyvenkite, mielieji, gyvenkite. Gyvenkite greitai, gyvenkite lėtai. Gyvenkite giliai, gyvenkite paviršiuje. Gyvenkite kaip kam patinka. Saulė šviečia visiems.

Burgis, 2011-04-10 12:21:02

Nureitinguos mus, Lina L., nureitinguos… Bet mes įžiūrime skirtumus, tiesa? Laikysimės savo vagos!

Lina L., 2011-04-10 12:59:50

Gerb. Burgi, aš galiu pasakyti, kad nesu spaudusi nei už, nei prieš, niekada. Jei kam pritariu ar nepritariu, jei kokių minčių kyla, tai taip ir parašau.

Tiek apie tuos balsavimus 🙂

Daiva, 2011-04-10 13:41:25

Gerb. Burgiui – ar galima issizeisti? Ne. “…taip gyvenanciu …” – gyvenamas normalus zmogiskas gyvenimas – valgau, “myliuosi”, myliu, einu i tualeta, svajoju, sapnuoju, dirbu, keliauju, bendrauju su draugais ir t.t.

Gilesnis mastymas, matymas – nera religija, sekta ir tai nera ziurejimas i zvaigzdes ir skrajojimas… Tai, kaip gerb. Rasa parase – tai musu gyvenimas. Desniai veikia visas zemes butybes ir ne tik, nepriklausomai jie nori to ar ne, zino tai ar ne, supranta tai ar ne. Kaip as megstu sakyti – “vienai salygai pasikeitus – keiciasi visa aplinka”. Juk filosofai, mokslininkai prirase daugybe knygu apie tai.

Ir is kur tas noras yra zmones skirstyti, sluoksniuoti del ju gilesnio mastymo?

Jei man nesuprantamas zmogaus pasakymas – nepuolu jo ignoruoti, smergti, ivardinti ji kazkuom – ieskau tam isaiskinimo. Surandu, tampa aisku, ramu – belieka tik sypsotis ir myleti. (Atsiprasau del ne lietuvisku raidziu, esu ne LT).

Burgis, 2011-04-10 13:56:38

Daivai: smerkti? Nė nepagalvojau! Mes diskutuojame tik dėl gyvenimo optimalumo. Juk aš privalomai buvau išmokęs iš „Kaip grūdinosi plienas“: „… kad nebūtų kankinamai skaudu už be tikslo praleistus metus…“.

*

Kiek žmonių ir šiandien pasakys: „Jei man būtų kas nors protingas pasakęs!..“ Tai va, mes (Nepris…, Rasa, Daiva, B.B., Vaderis, Lina L., …) ir bandome pasakyti, kaip kiekvienam ŠIUO METU atrodo, kas yra orientyrai…

*

Taip, diskusija „kieta“, nes juk ir tema – pati aktualiausia!