Nuo keturių iki devyniolikos

Kovo 21, Pirmadienis

Pagaliau man, atrodo, pavyko sudaryti tikrai neblogą testą stojantiesiems į KTU gimnaziją:

testas

Dėmesio! Prašyčiau jūsų tris dienas nerašyti čia atsakymų į testo klausimus! Siūlau patiems dalyvauti bandymuose – be jokių informacijos šaltinių atsakykite į testo klausimus. Po trijų dienų aš paskelbsiu atsakymus, jų komentarus, ir jūs galėsite sužinoti, kiek esate labiau išprusę už aštuntokus ir devintokus.
*
Už kiekvieną užduotį buvo galima gauti 0, 1 arba 2 taškus. Tai teisinga, nors užduotys labai nevienodos! Teisinga todėl, kad jūs nė neįsivaizduojate, kaip skirtingai vaikai supranta, kuri užduotis sunkesnė… Taigi iš viso buvo galima gauti 26 taškus.
*
Nėra nė vienos užduoties, kurios nebūtų atlikęs nė vienas moksleivis! Pagirkite mane… Kiekvieną užduotį teisingai atliko bent po dešimt moksleivių (iš maždaug 230 moksleivių).
*
Tas pats testas buvo duotas aštuntokams ir devintokams. Nėra reikšmingu laikytino įverčių skirtumo! Tai labai svarbi edukologinė patirtis – ne mokykla ugdo erudiciją, plečia akiratį, ne mokykla…
*
Minimalus įvertis – 4 taškai, maksimalus – 19. Tai nepaprastos reikšmės rezultatas! Įsidėmėkite tai visiems laikams! Tokie skirtingi tie vaikai! Atrodo, kad vienas tebėra keturmetis, o kitas – jau brandus devyniolikametis.
*
Vidurkis toks, kokio ir norėjau, kokį galėjau prognozuoti – apie 12 taškų. Jei tai būtų testas žinioms, gebėjimams patikrinti – vidurkis būtų blogas! Negalima traumuoti vaikų! Bet testas yra atrankinis, todėl vidurkis geras, žinant, kad taškus visi rinko iš labai skirtingų užduočių!
***
Dabar testuokitės…

RSS

atsakymai (61)

D., Kovo 21 14:02  #

Dar tiktų tokios ar panašios loginės užduotys:

Antradienis : Trečiadienis = Balandis : …

1. Kovas
2. Gegužė
3. Pavasaris
4. Birželis
5. Mėnuo

VA:F [1.9.15_1155]
+3 / 3
Evaldas, Kovo 21 14:20  #

Kodėl tokios skirtingos 8 ir 9 užduotys? Viena – pusiau versta į lietuvių kalbą (kodėl tik dalis autorių?), kita – visai nelietuviškai (kuo dailės kūriniai skiriasi nuo muzikos kūrinių, kad neverčiami?)
Beje, kurį pavadinimą – tikslų ar apibendrintą – reikia įrašyti 4 užduotyje?
Jei reikėtų balsuoti atskirai, pačiu žemiausiu balu vertinčiau 10 užduotį, o aukščiausiu – 12 užduotį. :)

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 4
Mantas, Kovo 21 14:31  #

>Tūkstančių tikslumu parašykite, kiek žmonių Jungtinėse Valstijose žuvo per teroristų atakas..

Kas čia per klausimas? Kas juo tikrinama?

Siūlau dar keletą klausimų ateinantiems testams:
Suapvalinkite, kiek žydų buvo paversta pelenais Antrojo pasaulinio karo metu.
Parašykite, kiek žmonių neteko namų Japonijoje dėl 2011 m. cunamio bangos.
Įvertinkite, kiek žmonių pasiligojo dėl Černobylio AE avarijos ir kiek negalavimų ir mirčių būtų galima priskirti kitoms priežastims..
Parašykite lietuvių, nukentėjusių nuo Stalino represijų skaičių.

Svarbiausia, kad tikslumą pasirinkite pagal savo pažiūras.

Čia gal remiamasi posakiu apie statistiką ir tragediją?

VA:F [1.9.15_1155]
+6 / 16
laisvamanis, Kovo 21 14:57  #

o man prasčiausias klausimas apie 9/11. beje, kaip suprasti tūkstančių tikslumu – ar atsakymai 2500 ir 8500 vienodai būtų vertinami?

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 2
Į orą, Kovo 21 15:39  #

Kažkokie lengvi uždaviniai… Minimaliai 22 būčiau surinkęs ir tik ties pora klausimų kilo abejonių…

VA:F [1.9.15_1155]
-4 / 6
Giedrius, Kovo 21 15:41  #

Nelabai sunku…Aš galvojau, kad bus klausimėlis apie ilgiausią tiltą pasaulyje:)

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
Burgis, Kovo 21 16:21  #

Mantui ir kt.: jei aš taip piktai būčiau vertinęs – vaikai būtų nelaimingi… „Tūkstančių tikslumu“ yra vienareikšmiai suprantama visiems, kurie mokosi matematikos, bet… Vienas vaikas parašė, kad žuvo apie 4 milijonai žmonių… Man atrodo, kad net labai ideologizuoti žmonės tiek neklysta vertindami nukentėjusių (suprask – žuvusių) nuo Stalino represijų skaičių. Tai ko pykstate?

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 4
Burgis, Kovo 21 16:26  #

Evaldui: kažkas išversta, kažkas ne – tai testo dalis! Tikrinu, ar moksleivis gali suprasti, pavyzdžiui, „The Nude Maja“ net tuo atveju, jei jis… nesimoko anglų kalbos…
10 užduotimi tikrinau, kaip laikomasi 11 Įsakymo „Nebūk žioplas!“ Labai gerai patikrino, ypač tuos, kurie norėjo ideologizuoti…
4 užduotį vertinau vienu tašku, jei atsakė bent kitaip, negu tai ansamblio „Queen“ daina (tokių nemažai), V.Šekspyro sonetas, „Hamletas“ ir pan.

VA:F [1.9.15_1155]
-1 / 5
Saulius, Kovo 21 16:43  #

o gal ten ne „klaida“ ? jei žmogui yra baisu ir nesuprantama, natūralu, jog suvokiamas, analizuojamas, šiuo atveju ir prisimenamas, atgaminant matytus vaizdus, objektas yra hiperbolizuojamas. gal tiesiog tas vaikas yra emocionalus, su lakia vaizduote ir ne skaičių „rinkėjas“.

VA:F [1.9.15_1155]
+2 / 2
gre, Kovo 21 17:30  #

Įdomus testas! Ar testo rezultatai buvo vieninteliai stojančiųjų vertinimo kriterijai? Ir dar įdomu kaip yra su tuo 10 klausimu, ar ten vietoj NEBUVO ir NĖRA neturėtų būti NEBUVO arba NĖRA?

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 0
Rascallt, Kovo 21 17:43  #

Geras testas. Iki šiol ne viską žinau, nors žmonės ir mano, kad turiu išsilavinimą :P

Kiek moksleiviai jam turi laiko?

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
Mantas, Kovo 21 18:02  #

Kalbant jūsų stiliumi, kodėl manote, kad kas nors pyksta? Toks testas nevertas pykčio.
Rugsėjo 11 aukų skaičius žinomas didesniu tikslumu nei tūkstančiai, todėl mano nuomonė išlieka, kad šis klausimas nėra moralus tokiame kontekste.
Jei toks klausimas tikrina gebėjimą įvertinti didelius skaičius, tai galimi kitokie pasirinkimai. Pavyzdžiui, galima paprašyti parašyti degalinių skaičių Kaune šimtų tikslumu.

VA:F [1.9.15_1155]
-6 / 10
to Rascallt, Kovo 21 18:46  #

45min

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 0
Aš, Kovo 21 18:47  #

Nesunkus testas, tik apie dailininkų kūrinius turbūt sumaišyčiau ir pirmas klausimas priverstų biški pamąstyt :)

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 0
Burgis, Kovo 21 19:38  #

Mantai, sukurkite savo testą. Jei bus geras – nupirksiu, gerai užmokėsiu. Bet man kyla įtarimas, kad Jūs jau ne moksleivis, bet dar vaikų neturite…

VA:F [1.9.15_1155]
+6 / 6
Mantas, Kovo 21 19:58  #

Dėl nurodytų priežasčių man nepatiko tik šis klausimas. O, pavyzdžiui, kaip į šį ir kitus gali atsakyti vaikai ir ar klausimai veiksmingi, aš iš viso neįsivaizduoju, nes nesu dirbęs su moksleiviais.
Gimnazija sėkmingai gyvuoja, o tai reiškia, kad turite būdą atsirinkti būtent tuos moksleivius, kurių jums reikia. Tad gal ir nebandysiu iškišt savo sudaryto testo.
Ne visiškai atspėjote.

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 3
Burgis, Kovo 21 20:05  #

Ačiū, Mantai, dabar man patiko: pasakėte savo svarią nuomonę – ir „laikykite pauzę“. Plūstels banga Jums pritariančių – patirsite malonumą! O jei neplūstels… Tai ir bus teisinga pripažinti, kad Gimnazija sėkmingai gyvuoja net taikant tokius testus. :-)

VA:F [1.9.15_1155]
+3 / 5
Mantas, Kovo 21 20:14  #

O jums įdomesni pliusai ir minusai ar pagrįstos ir nepagrįstos nuomonės? :)

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
D., Kovo 21 20:37  #

na man kaip tik 10 klausimas įdomus, manau ir dalis suaugusiųjų suklystų :)

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
ST, Kovo 21 20:40  #

Įdomus testas :)
Priklausomai nuo vertintojo griežtumo gaučiau nuo 18 iki 22 taškų. Testas patvirtino tai, ką žinojau – dailėje ir muzikoje esu profanas :)

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 0
Valentinas, Kovo 21 21:16  #

Man labai patiko klausimas apie rugsėjo 11. Tai yra stačiai genialu. Žinoma, čia gal susižavėjimas kyla, nes neseniai skaičiau Orwell’ą.
Bet mane suglumino 12 klausimas. Neperžengiant atsakymo ribų, galite pakomentuoti truputi?

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
Burgis, Kovo 21 21:18  #

Mantui: o kas yra pagrįstumo arbitras?
Valentinui: tai dviejų tūkstančių metų senumo paradoksas…

VA:F [1.9.15_1155]
-1 / 1
Valentinas, Kovo 21 21:24  #

Su visa pagarba, ne man Jums aiškinti apie matematiką, tačiau tada ši sąlyga nėra matematiškai tiksliai apibrėžta. Bent man taip atrodo.

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 0
Burgis, Kovo 21 21:28  #

Valentinui: tai čia ir yra sąlygos „vinis“… Pabandykite. Pasakykite kam nors: „Aš – melagis.“ Stebėkite žmones… Klausykite…

VA:F [1.9.15_1155]
-2 / 4
Mantas, Kovo 21 21:40  #

Pagrįstos ir nepagrįstos nuomonės sudaro nuomonių aibę. Tų, kurioms buvo įdėta bent truputėlį daugiau proto pastangų ir sugaišta daugiau laiko nei spaudžiant nykštį.
Jei sutartumėm, kad pagrįstumas yra kažkas, kas remiasi faktais (aksiomomis), kurie teisingi kurioje nors sistemoje, tuomet arbitras nereikalingas. Arba arbitras galėtų būti kompiuterinė programa, tikrinanti nuomonę pagal formalias nuomonių išvedimo taisykles.

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
Valentinas, Kovo 21 21:42  #

Būtent, kad gal žmogui įvyko atsivertimas arba jį sąžinė užspaudė ir jis pradėjo šaukti. o jei pakeisti žodžius į „Aš – žudikas!“, visai kitoks atspalvis atsiranda.

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 3
Mantas, Kovo 21 21:45  #

Valentinai, tai yra loginis uždavinys.

VA:F [1.9.15_1155]
+2 / 2
Valentinas, Kovo 21 21:56  #

Ne visai. Tai nėra tik loginis uždavinys. Norint jį išspręsti teisingai, reikia padaryti kelias prielaidas. O tai man darosi panašu į spraudimą į tuos mąstymo standartus, kur spraudžia visur.

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 2
Mantas, Kovo 21 22:02  #

Tas būtinas prielaidas nurodyti (paaiškinti) ir yra šio uždavinio sprendimas.

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 0
ST, Kovo 21 22:57  #

12 klausimas panašus į „Kas nutiks, jei Buratinas išbėgęs į aikštę suriks: – Tuoj mano nosis pailgės!“ :)

VA:F [1.9.15_1155]
+2 / 2
Rasa, Kovo 21 23:29  #

12-as klausimas geras, ką tik su dukra pasijuokėm iš jo ir pasigėrėjom :) Paprastas kaip dvi kapeikos, bet gražus.

VA:F [1.9.15_1155]
+3 / 3
julius, Kovo 22 03:47  #

Ka gi, rezultatai, rezultatai :)
Viskas ok, tik nesu tikras ka parase Strauss’as, o kadangi paskutinis kompozitorius tik dedukciskai ismastomas, nezinau kuris parase ka.
Tas pats su Nude Maja ir Dovydu. Bet klausimai geri, tik apie rugsejo vienuolikta klausimas smulkmeniskas…
Analogija: kas aukstesnis (ugiu) – vadas Mao, Gandis ar Hitleris?
Su prezidentais grazu is logines puses ir nyku, nes sekti toki slamsta, kaip Lietuvos politinis gyvenimas, vaikams tikrai nerekomenduociau ir nesidziaugciau, kad jie ta daro. Nebent naudoti kaip pavyzdi, i ka isaugsi, jei nesimokysi :)

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 0
julius, Kovo 22 03:51  #

Atsiimu pastaba apie prezidentus, nepamaciau is pirmo karto, kad vardai ne visu sueina ir tada nereikia zinoti visu tu prezidento vardo atemimo peripetiju (irgi maniau, kad salyga ne visai korektiska) :)

VA:F [1.9.15_1155]
-2 / 2
petras, Kovo 22 09:33  #

Man tai keistas tas 12tas klausimas pasirodė. sako paradoksas, sako loginis uždavinys. bet nei logiškumo matau, nei paradoksą. žinodamas iš patirties, kad ir melagis ne visada meluoja, bet dažnai sako ir tiesą, tai to dviprasmiškumo kaip ir nebelieka. labiau tada primena, kaip valentinas sako, užspaustą sąžinės žmogų.
Ai ir dar, dėl tų prezidentų, tai geras :DD norėjau jau sukritikuot uždavinį, bet po to julius padėjo pamatyt kas yra kas :)
šiaip labai smagus testas, išties leidžiantis kažkiek pamatyt žmonių mąstymą. gal jau po stojimų paviešinsit ir visą testą (na tikiuosi, kad tai nebuvo viskas)

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
petras, Kovo 22 09:39  #

ir dar tiesa, dėl tų meninių kūrinių, kur angliškai surašyti. taip patikrint ar vaikas geba suprast tam tikrus žodžius nesimokęs anglų kalbos yra gerai, bet tuo atveju, jei visi būtų nesimokę anglų kalbos. nes dabar tokia truputi nelygybė gaunasi, manyčiau.
bet geriausia šito testo dalis ta, jog vėl man parodė, kad per greit darau išvadas, apibendrinimus ir kritikuoju, net nespėjęs pamatyt visos tiesos (net jei ji ir paslėpta).

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
Vingė, Kovo 22 10:17  #

O kaip prie to testo prisijungti?
Paspaudus ant testas 1,5 valandos kraunasi ir pšššššššš.
Ar nebūtų paprasčiau įdėti tą testą be išsidirbinėjimų?

VA:F [1.9.15_1155]
-1 / 1
Agnė, Kovo 22 10:51  #

Petrai, manau, kad šiuo metu visi 8 ir 9 yra daugiau ar mažiau mokęsi anglų, todėl tie angliški žodžiai čia tikrai ne problema. Taip pat – šis testas yra tik vienas iš daugelio kitų, kuriuos vaikai laiko stojant į gimnaziją, tiesiog jis yra išskirtinis, nes klausimai parengti neatsižvelgiant į tai, ką vaikai mokosi mokyklose. Tik tokių išskirtinių testų dėka KTUG vis dar yra tokia nuostabi ir mes didžiuojamės galėdami joje mokytis! :)

VA:F [1.9.15_1155]
+2 / 4
Lėlys, Kovo 22 12:54  #

petrui:
- manau, tai kaip tik ir yra VISAS testas, ar pasirodė per lengvas? Apie prezidentus laikysim, kad neišsprendėt. :)).
- smulkmena: B.B. prašė neviešinti sprendimų tris dienas. Aš suskaičiuoju tik 1 dieną kol kas.
- dėl anglų kalbos – aš gal kažko nežinau, bet ar yra Lietuvoje nors vienas 8-9 klasių mokinys, kuris privalomai nesimoko anglų kalbos?
- paskutinė jūsų pastraipa – „+1″. :))

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 4
klausimas, Kovo 22 16:49  #

p. Burgi,
Aš pats rašiau šį testą ir man iškilo klausimas:
Kodėl 9 klausime Rafaeliui priskiriama Siksto koplyčia, nors ji daugiau Miklandželo nei Rafaelio darbas?

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 2
Burgis, Kovo 22 17:06  #

klausimui: trys dienos dar nepraėjo!

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 4
lapė, Kovo 22 18:12  #

Todėl, kad direktorius padarė klaidą ir iš pilno pavadinimo išėmė pirmą žodį „Study“.

O 8 užduotyje man vis dar kyla įtarimas, kad buvo tiesiog per daug keblu ir nepasivarginta transkribuoti visas pavardes į bendrą išraišką (ar pabijota, kad vaikai nesupras kirilicos..?)

VA:F [1.9.15_1155]
+4 / 4
Rokas, Kovo 22 18:15  #

Į 12-tą atsakiau taip: „Tai, jog jis melagis“
Užskaitot tokį? :D

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 2
Burgis, Kovo 22 18:42  #

lapei: kuriame pavadinime „Study“?
Taip, vaikai nesupranta kirilicos!
Rokui: ne, neįskaitome. Nes neparašėte, ką KEISTO jis pasakė…

VA:F [1.9.15_1155]
+2 / 6
lapė, Kovo 22 20:08  #

Study. The Statue of David

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
Burgis, Kovo 22 20:15  #

Ačiū, lape. Nepavydžiu aš Jūsų vaikams, jei jų turite, jei juos mokote… O aš dar maniau, kad persistengiau su autorių vardų skaičiumi…

VA:F [1.9.15_1155]
-1 / 13
Matas, Kovo 22 21:07  #

lape gal tu juokus kreti? Užteko The Statue of David, moksleiviam tas pats ar yra tas Study ar ne. Jei būtų, turbūt tik daugiau klaidų būtų..
Pats sedėjau ir rašiau, man pavyzdžiui buvo sunkokas, teisingai sako Burgis, persistengė gal truputį.

VA:F [1.9.15_1155]
-1 / 1
Donatas, Kovo 22 23:21  #

Antras klausimas šiek tiek daugiaprasmis. Jei jau tiksliai, tai neaišku kurią įtampą nurodyti – amplitudinę ar RMS? Tiekiama vienfazė ar trifazė?

O šiaip puikus testas :)

VA:F [1.9.15_1155]
-1 / 1
lapė, Kovo 22 23:23  #

Lapė nekrečia juokų, tiesiog tikiu, jog daiktus reikia vadinti savo vardais, juk negražu būtų kokį E. Manė „Pusryčiai ant žolės“ pavadinti „Ant žolės“, m?

O kiek iš jūsų, gerbiamieji teisingai supratote jog kalba eina ne apie Mikelandželo skulptūrą „Dovydas“, o apie Rafaelio piešinį (studiją) „Studija. Dovydo Skulptūra“?

Čia panašu būtų, jei paprašyčiau įvardinti Johano Bacho kūrinį, būtų įvardintas koks „Gerai temperuotas klavyras“, bet tada sakyčiau ogi ne ne, juk omenyje turėjau Johaną Kristijaną Bachą, o ne Johaną Sebastianą, turėjote padaryti teisingas prielaidas ir be pilno kompozitoriaus vardo, taip taip.

VA:F [1.9.15_1155]
+3 / 5
gre, Kovo 23 00:25  #

lape, o čia tai būtų mane pagavę :)) gerai, kad bent žinojau Siksto koplyčios lubų autorių, tai pavyko išsisukt.

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
VYTS, Kovo 23 04:06  #

O kodėl tiek daug klausimų orientuotų į meno mylėtojus? Mokykloje operų nemėgėjai nepageidaujami?

VA:F [1.9.15_1155]
-1 / 1
laisvamanis, Kovo 23 06:53  #

na, nebūtina būt mėgėju, reikia būti bent truputį išsilavinusiu. todėl puiku, kad yra daug „meniškų“ klausimų. matematikos, fizikos ir chemijos jie dat išmoks mokykloje, o menas, manau, yra reikalingos vaizduotės lavinimui, be jos sunku mokytis.

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 3
Burgis, Kovo 23 08:23  #

Ne, miela Lape, „kalba eina“ būtent apie skulptūrą!
Nebeiškenčiu trečios dienos…
***
Lape, Jūs nesilaikote dviejų mano čia skelbtų nurodymų:
1. Neįmanoma numesti svorio vien karpant nagus.
2. Neįmanoma milimetrais išmatuoti atstumo nuo Vilniaus iki Kauno.
*
Paskaitykite internete:
*
In 1504 he sculpted David in a classical style, giving him a perfectly proportioned body and musculature.
***
Didysis italų skulptorius Mikelandželas Buonarotis (Michelangelo Buonarotti) nesėkmingai išsirinko marmuro luitą savo garsiajai „Dovydo“ skulptūrai. Dėl medžiagos kokybės ši daugiau kaip 500 metų amžiaus statula irsta greičiau negu kiti genialūs florentiečio kūriniai, praneša „Guardian“.
*
Kas čia Jums neaišku?!
*
Šios testo užduoties „vinis“ ir buvo tokia: Dovydo skulptūros neįmanoma (Lape, neįmanoma!) priskirti niekam kitam, o tik Mikelandželui! O tada jau galvok, kam priskirti Siksto koplyčios lubas… Bet prieš tai „Saulėgrąžas“ priskirk Van Gogui – ir vienas taškas iš dviejų jau tavo! Galvoti reikia!
*
Avį papjauna skersai perpjaudami gerklę, o kiaulei duria peiliu stačiai į širdį. Galvoti reikia!
*
Užduotis apie kompozitorius turėtų būti atliekama „iš kito galo“: Ką tu priskirsi Grygui, net nežinodamas, kurios šalies tai kompozitorius? Skaityk kūrinių pavadinimus ir surasi pavardės panašumą į kūrinio pavadinimą. Kaip ir Aramo – „Gajanė“.
***
Kiti komentarai – vėliau, naujose temose…

VA:F [1.9.15_1155]
-1 / 3
Saulius, Kovo 23 08:46  #

man tai labiausia patiko teisingo atsakymo koduotė jau pačiame klausime… pvz. „trečiuoju numeriu pažymėto konpozitoriaus kūrinys yra šeštas sąraše“

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
lapė, Kovo 23 09:35  #

Puikiai išsamus paaiškinimas. Tuomet Jūs, žinoma, žinote ir tai, jog nuo Rafaelio teptuko ant Siksto koplyčios lubų neužtiško nė lašelis dažų, nes jis kūrė apmušalus koplyčios sienoms, o lubas, būtent lubas, ištapė Mikelandželas :)

VA:F [1.9.15_1155]
+3 / 3
Evaldas, Kovo 23 10:25  #

O moralas ateičiai? Jei užduotis sukelia įtarimų, abejonių dėl jos korektiškumo, teisingumo vienam ar kitam specialistui, tokią užduotį reikėtų stumtelėti į šoną. Nes toliau ji gali pridaryti dar daugiau bėdų… Patikėkit, aš irgi galvojau (ir tebegalvoju), kad galiu sukurti idealų testą ar net visą egzaminą. Na, ne bendram išsilavinimui, o tik savo srities žinias ir gebėjimus patikrinti. Deja… Kartais tenka pripažinti, kad „žvilgsnis iš šono“ tau parodo tokių keistų dalykų, apie kurių egzistavimą (pavyzdžiui, kitokią interpretaciją, kitokį sprendimą) net nenutuokei.

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
Burgis, Kovo 23 11:18  #

Lapei: tada atsiprašau Jūsų ir moksleivių! Aš tikrai nesu meno žinovas, bet rėmiausi informacija internete ir knygoje „Svečiuose pas paveikslus“… Kita vertus, pagal mano schemą vaikai nebeturėjo kitos galimybės pasirinkti – tik „teisingą“ pagal B.B. atsakymą.

VA:F [1.9.15_1155]
+4 / 6
Lėlys, Kovo 23 16:12  #

Ėėėė, p.Burgi, o aš kaip tik ir pamaniau, kad teisingas sprendimas užskaitomas tiems, kurie Mikelandželui priskyrė abu kūrinius, o Raffaello – nei vieno!!!

Dėl to ir pamaniau, kad B.B. šįkart „žiaurus“, jei įvelia į savo testą vieną klausimą, kurį išspręsti pilnai neįmanoma pasitelkus dedukciją. :))))

VA:F [1.9.15_1155]
+2 / 2
Burgis, Kovo 23 18:42  #

Lėliui: tai kad negalima vienam priskirti du…

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 0
Lėlys, Kovo 24 01:38  #

Kodėl negalima? T.y., ar testo sąlyga tai suponuoja, kad visi išvardinti kūrėjai privalėjo sukurti bent jau ką nors iš pateikto sąrašo?

Na išties, jeigu kairėje pusėje būtų išvardinti kūriniai, ir jiems reikėtų parinkti autorius, tai kaip tik viskas būtų netgi labai logiška. Bet nėra blogai ir atvirkščiai. Idėja – bent dalinai patikrinti ne tai, kiek Šerloko glūdi žmoguje, o būtent žinias.
Ir dar tai, kiek tvirtai jaučiasi asmuo tai žinąs.

Bet sutinku, kad apie tokią galimybę reikėtų informuoti testuojamąjį.

Beje, prisipažinsiu, kad ne Dovydą, o būtent Siksto koplyčios lubas pirmiausiai prikabinau Mikelandželui – visgi kažkodėl man tai labiau įstrigę atmintin. O su Rafaelu ką daryti – neaišku buvo.

Bendas įspūdis dėl testo – puikus. Mano šeima labai įvairiai sprendė. Švarcenegerį labiau pažįsta jaunimas, Čaikovskį – senimas.
Blogiausia, kas gali nutikti tobulam testui – jo paskelbimas. :) Čia kaip IQ testas – turi būti slaptas, ir atliekamas tik vieną kartą. Bet kitiems metams juk galima bus įtraukti „Bralej yr seseris, imkiet mani ir skaitikiete“, žvakės liepsnos apytikslę temperatūrą, įprastos kompiuterio klaviatūros klavišų skaičių, magiško 3×3 kubo-dėlionės išradėjo pavardę, karoso pelekų skaičių, nupiešti lėktuvo sparno pjūvį, ir pan. :)

VA:F [1.9.15_1155]
+1 / 1
asd, Kovo 25 19:15  #

3 dienos kaip ir praejo taciau atsakymu vis dar nematyt. taciau noreciau pasakyt kad testas buvo tikrai per lengvas

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 0
Burgis, Kovo 25 21:29  #

asd: kaip nėra? Žr. kitą temą. Jei dar yra klausimų – klauskite interneto…

VA:F [1.9.15_1155]
0 / 0
XHTML

Leistinos XHTML žymos:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>