O, jau ta viešoji erdvė…

Lapkričio 16, Sekmadienis

Niekur nedingsi – matau, ką žmonės rašo žiniatinklyje. Nematau, ką rašo feisbukuose, bet kitką viešojoje erdvėje matau. Matau ir norą „prisikasti“ iki žmonių.
Galiu tik pakartoti: šioje istorijoje niekam nenorėjau nieko blogo ir nenoriu. Niekam niekada nekeršijau ir nekeršysiu! (Turiu galvoje žmones, ne institucijas.)
***
Jūs turite žinoti – aš buvau, esu ir būsiu prieš pavardžių, ypač vaikų pavardžių, paviešinimą. Palikime ramybėje žmones, o keiskime aplinką.
***
Nukreipkime savo energiją į pozityvą. Per ilgą laiką pozityvas visada laimi. Laimės ir šį kartą, pamatysite!

patiko(0)



RSS

Atsakymai (51)

Burgis, Lapkričio 16 19:00  #

Tik tiek!…

patiko(0)



sonata, Lapkričio 16 19:10  #

Tai kad jau per vėlai. Burtas mestas.

patiko(0)



nuoba, Lapkričio 16 19:31  #

Nors pats ir esu anonimas, bet esu už viešumą. Tai kai kam gal vienintelis vaistas nuo pasaulio teisuolio viruso
Tuo pačiu sutinku, kad vaikams reikia daryti išimtį. Jie dėl savo tėvų tikrai nekalti.

patiko(0)



Pentium100, Lapkričio 16 19:48  #

nuoba:
Jei ta rūkorė yra nepilnametė (vaikas), tai tada kodėl jos policija nebaudžia už rūkymą (kiek žinau nepilnamečiams rūkyt draudžiama)?
Jei ji pilnametė, tai tada ne vaikas ir apie šį jos poelgį turėtų žinoti būsimi darbdaviai (nes jai darbo sutartis gal irgi bus laisvės suvaržymas).

patiko(0)



nuoba, Lapkričio 16 19:57  #

Bet jinai pamoką gavo (gauna) gerą, ir turiu vilties, kad ją išmoks. Ir nemanau taip apie jos tėvus.

patiko(0)



prabegom, Lapkričio 16 20:02  #

Liūdina, kad, rodos, ir suaugę žmonės, o neatsispiria raganų medžioklei. Negalima skelbti vaiko duomenų, negalima. Juk suaugusiam vargas susitvarkyti su interneto anonimais, o vaikui.
Mes visi turime liautis, ir žiūrėti į priekį, į laukiančius darbus.

patiko(0)



Mantas, Lapkričio 16 20:50  #

Iš delfi.lt komentarų: „Budavo (nezinau kaip dabar) priimama kazkiek mokiniu i 3 10tasias klases ir i 1 9toku klase. Budavo bruksnys stojamuju su mlt rezultatais, ir tais metais kai as istojau, buvo priimta ar 12 zemiau to bruksnio. Su vienkartine auka gimnazijai 1500 (dideli pinigai 1997). Nezinau ar si tvarka buvo 2013, jei buvo – dabar matome pasekmes.“ Čia pasakos ar teisybė?

patiko(0)



Random, Lapkričio 16 20:56  #

Koks vaikas, jei 18 ar 17? Koks silpnas žmogus turi būt, jei pradeda rūkyt? Kokie tėvai, kad užstoja rūkančią dukrelę ir elgiasi tarsi tai būtų norma? Jei jau taip, tai kodėl vaikų teisės nesusidomi šiuo reikalu(tėvai skatina vaiką rūkyt, kas yra draudžiama), bet lenda prie satyrų(dainelė turinti moralą vaikams)?
Mano kartoje taip pat buvo rūkančių, geriančių, bet niekas demonstratyviai to nerodė ir nebandė primest, kad dėl to jie geresni/kietesni, todėl niekam problemų nekilo. Jie patys žino kokia jų sąžinė ir kaip kenkia savo sveikatai, ko šiuo atveju kažkaip įžvelgt nesigauna.
Situacija labai panaši į tokią: vaikai primėto šiukšlių pensininko kieme, pensininkas apšaukia vaikus ir paprašo išsinešti šiukšles, vaikai pasiskundžia teisėsaugos institucijoms, pensininkas atsisėda už grotų.

patiko(0)



Pentium100, Lapkričio 16 21:39  #

Random:

Man atrodo, kad čia buvo taip:
1. Pričiupo rūkančią, pasiūlė išeit iš Gimnazijos (mano laikas niekas nesiūlydavo – išmesdavo ir viskas).
2. Tėveliai, dirbantys valstybinėje įstaigoje, nusprendė ateit pas direktorių „susitart“, kad šį reikalą „užglostytų“.
3. „Susitart“ nepavyko. Tėvai, nesuprasdami kaip čia gali būti (dirba tokioje vietoje kur korupcija klesti), nusprendė „susitart“ su teisininkais ir atkeršyti direktoriui.

Atkeršyti – nes ar vienaip ar kitaip manau ta mokinė KTUG nebesimokys. Na bent jau žinau, kad jei aš klasiokas jos būčiau tai dabar laikyčiaus labai saugaus atstumo nuo jos, kad nesugalvotų dar ir manęs policijai paskųsti.

patiko(0)



Burgis, Lapkričio 16 21:41  #

Mantui: kada priėmimo į KTUG taisyklės kam nors buvo paslaptis?!

patiko(0)



nuoba, Lapkričio 16 21:47  #

Gimnazistės vietoje pasielgčiau taip: atsiprašyčiau Burgio (ne dėl rūkymo, dėl tėvų) ir palikčiau gimnaziją

patiko(0)



nemezide, Lapkričio 17 01:28  #

Nesamone. Aukletoja karta pagrasino imuryti mane i siena, tai jos biski privengiau. Vienas klasiokas karta kazkuo grasino, lygtai palaukti manes uz duru, bet po dvieju trimestru jis dingo is KTUG, o as labai dziaugiausi. Kitu gresmiu KTUG niekada nebuvo, nes forsai nebuvo toleruojami ir jokio jegos panaudojimo nebuvo galima net isivaizduoti. Per aukshtas lygis.
Pas Jus, Direktoriau, visada eidavau su dziaugsmu. Net kai bijodavau, kad nepasiulytumete man isheiti is KTUG, paties Burgio niekada nebijojau. Koks ten gali buti terorizavimas? Ko ten galima bijoti? Jei nebijai ismetimo (o juk mergina akivaizdziai to nebijojo, kitaip nebutu naglai vieshai rukiusi), tame kabinete niekada nebuvo jokios kitos gresmes. Daug kalbu, daug ikvepimo, daug didybes ir placiu gestu, bet ne vieno grasinimo. Jokios baimes.
Skaitau ta BK 145 str. ir niekaip netikiu. Nu nesamone. Tegul nenusishneka. Psichine prievarta? Sistemingas bauginimas? Kas cia per paistalai?
Nebent irodytu, kad kilo kazkokios labai neigiamos pasekmes moksleives sveikatai (juk BK skyrius skirtas nusikaltimams, pavojingiems sveikatai ir gyvybei, o ne, tarkim, pazymiams ar reputacijai), bet tokias pasekmes jau greiciau galejo sukelti tokie afigienai kieti ir placiai uzsimoje teveliai (su jais gyventi – va cia tai stresas vaikui), o ne niekam nepavojingas Direktorius.

patiko(0)



scania, Lapkričio 17 06:41  #

Yra dvi teisėsaugos: viena asmeninė, kita valdiška…

patiko(0)



Burgis, Lapkričio 17 11:44  #

nemezide, džiaugsme mano, kaip aš pasiilgstu tų nestandartinių gražių žmonių!…

patiko(0)



Andrius, Lapkričio 17 16:57  #

Nežiūrim atgal – žiūrim į priekį. Ar yra tikimybė sulaukti privačios p. Burgio gimnazijos?

patiko(0)



petras, Lapkričio 17 17:28  #

Pažvelkim į gerąją pusę. Labai gera pamoka, visiems ;)

patiko(0)



Amber, Lapkričio 17 19:51  #

Užjaučiu Jus ir palaikau.

patiko(0)



tai kaip, Lapkričio 17 21:32  #

Tikrai-kada tai baigsis-delfiai, žinių radinai, jau kai pasigavo žurnalistai istoriją..Kada pradėsim vėl kurti taiką, o ne eskaluoti tą karą?

patiko(0)



Nezinia, Lapkričio 17 21:50  #

Taiką galėsime kurti tada, kai mergina atsiprašys direktoriaus viešai per visus delfius, ziniu radijus, lietuvos rytus, kauno dienas, kad visi 1595 ( šiam momentui ir tai tikrai ne pabaiga…) pasirašiusieji tėvų peticiją ir kiti tai matytų…

patiko(0)



Janina, Lapkričio 17 23:04  #

Labai daug žmonių Jus palaiko, stiprybės ir sveikatos Jums. Gaila, kad mano dukra neturėjo garbės Jus pažinti, kadangi nenorėjo palikti namų ir mažo miesto gimnazijos. Gaila, kad nepažino tokio Žmogaus ir Pedagogo (taip, taip, nesuklydau, didžiosios raidės).

patiko(0)



petras, Lapkričio 18 13:36  #

Nezinia, o dėl ko ji turėtų atsiprašyt ?

patiko(0)



Nezinia, Lapkričio 18 15:48  #

Petrui – taip, iš dalies Jūs teisus – turėtų atsiprašyti ir ji ir jos tėvai, kad pažeidė mokyklos sutarties sąlygas ir nesilaikė duoto įsipareigojimo.

patiko(0)



MK, Lapkričio 18 16:53  #

Janinai: Jūsų dukra nenorėjo ar NEGALĖJO palikti namų… Juk į KTUG įstoja toli gražu ne visi…

patiko(0)



Amber, Lapkričio 18 19:09  #

Kažin ar ta mergaitė ir namuose pažeidinėja taisykles? Ar jos tėvai namuose nesilaiko taisyklių? O gal jie nesilaiko valstybinių taisyklių? O gal kokia obelis – tokie ir vaisiai?

patiko(0)



marco, Lapkričio 18 19:58  #

tai mokinei buvo tokia galimybė – prisiimti atsakomybę ir išmokti svarbią pamoką visam savo gyvenimui. O dabar augs eilinė aferistė. Kaip galima nesuprasti, kad gavusi privilegiją mokintis prestižinėje gimnazijoje gauni ir papildomų pareigų???

patiko(0)



Burgis, Lapkričio 18 20:20  #

Čia jau būtinai visiems turiu pasakyti – ačiū!

patiko(0)



petras, Lapkričio 18 21:33  #

Nezinia, dėl atsiprašymo sutinku. Bet tikrai ne per televiziją ar radiją ar dar ką. aš ir esu pažeidęs taisyklių, bet per masines medijas neatsiprašinėju. kai kurios taisyklės žmonėm palieptos vykdyti, neatsiklausus jų sutikimo, tai žmogus jas pažeidęs gal net nesijaučia kaltas, nepagalvojot apie tai ? gal kažkokia mergina pažeidusi kažkokias taisykles net nepritarė joms, kodėl tada turėtų atsiprašinėti ? nes kažkas nežinantis situacijos taip mano ?

patiko(0)



tegaida, Lapkričio 19 01:40  #

O as manau, kad sitas triuksmas Lietuvai yra būtinas. Paziurekim, kur einam, ir kas uz viso to tautos supriesinimo su mokytojais stovi. Ir nesakykit, kad geri pedagogai nesusiduria su panieka ir bandymu nusipirkti paslaugas. Is esmes mokytojas is pašaukimo ir kokybišku paslaugu teikejas yra nesuderinami dalykai. Jei nera daugiau, virs tu paslaugu, mokytojas nera mokytojas.
Musu visuomenei yra blogai. Auka nebera vertybe. Ir jei apie tai nekalbėsime, nieko ir nepakeisime . Ne raganų medžiokle, o auklėjimas. Tebūnie tas didelis ,,bum“ postumiu permainoms , kuriu verkiant reikia.

patiko(0)



Random, Lapkričio 19 05:59  #

Petrai:
„kai kurios taisyklės žmonėm palieptos vykdyti, neatsiklausus jų sutikimo“
„gal kažkokia mergina pažeidusi kažkokias taisykles net nepritarė joms“
Pasirašydamas sutartį sutinki su taisyklėmis. Tai lyg ir buvo atsiklausta. O jei nepritari sąlygoms – nepasirašai sutarties ir esi laisvas.
Sutartis ar taisyklės negali prieštarauti konstitucijai ir kitiems įstatymams (pvz. atimti prigimtines teises ar leisti žudyti ir kt.), bet gali įvesti papildomų ribojimų (pvz. darbe privaloma būti blaiviam, laikytis formalaus aprangos kodo ir kt.). Galiu tik pasikartoti. Jei nenori priimti sąlygų – arba ieškai kitos darbo vietos, arba pažeidinėji sutartį. Pastaruoju atveju esi kaltas pats, o ne kažkokios varžančios/nežmogiškos/tarybinės (bei daug kitų epitetų) taisyklės ar žmonės, mėginantys kitus priversti laikytis taisyklių.
Kai musulmonai Londono gatvėse įvedinėja Šariatą – nėra normalu, bet niekas nekimba, nors jie pažeidinėja kitų žmonių interesus už savo (moralinės/religinės)jurisdikcijos ribų. Tačiau kai yra prašoma laikytis taisyklių vidinėje struktūroje – tokiems žmonėms kaip ši mokinė ir jos tėveliai, tu pats, begalė pensininkų (klausiau tą radijo laidą, net juokinga pasidarė) ir t.t. iš kaži kur kyla įvairiausios problemos.
Džentelmenų klubas dėl to ir yra džentelmenų klubas, nes visi (visi, o ne dauguma) jame yra džentelmenai.

patiko(0)



Nezinia, Lapkričio 19 08:24  #

Petrai, visa esmė tame, kad sutartis labai paprasta, trumpa ir aiški, be nutylėjimų ir mažų neįskaitomų raidelių. Be to, Direktorius šiuos punktus dar ir garsiai paskaito ir perspėja iš anksto, kad nebus jokių įspėjimų dėl esminių principinių moralinių nuostatų nesilaikymo. Kas nesutinkate, galite pakilti ir eiti, nes norinčių pasirašyti šią sutartį yra šimtai…
Aiškiau ir būti negali… Dėl to ir turi būti atstatytas mokyklos status quo, nes kitu atveju aš neturėsiu, ką pasakyti savo vaikui, kuris šą sutartį pasirašė taip pat ir visa tai girdėjo…

patiko(0)



Andrius, Lapkričio 19 08:47  #

Random, apie kokią radijo laidą kalbate?

patiko(0)



miklis, Lapkričio 19 09:58  #


petras, Lapkričio 19 12:19  #

Nezinia, o tu klausei tos merginos, ar ji savu noru į ktug mokyklą ėjo, ar jai pvz. tėvai liepė ?:)

patiko(0)



petras, Lapkričio 19 12:23  #

Random, aš su tavim šimtu procentų sutinku, labai teisingai sakai. kaip suprantu ji ir buvo pašalinta iš mokyklos (ar bandė pašalinti) už taisyklių pažeidimus. aš už tvarką. aš tik neziniai nepritariau, kad reiktų atsiprašinėt per žiniasklaidos priemones žmonių, tėvų ar dar kažko, ko ji net nepažįsta.

patiko(0)



Darius, Lapkričio 19 12:23  #

Petrai, negi tu iki šiol nesupratai, jog į šią gimnaziją atvaryti vaiko neįmanoma – jis 5 kartus per metus turi dalyvauti lyderių turinyruose (kaupti balus), laikyti stojamuosius egzaminus. Jei vaikas nerodys noro ir nedės visų pastangų, jis liks toli už brūkšnio…

patiko(0)



petras, Lapkričio 19 12:28  #

Dariau, iš tikro teisybę sakai. Ainu valgyt geriau :)

patiko(0)



mama, Lapkričio 19 15:05  #

Kiek sieke mano zinios mokine i gimnazija grizo. Ar per sias dienas kazkas pasikeite. Teisingumas turi buti. Jai ten ne vieta. Pagarba Direktoriui.

patiko(0)



Giedrius, Lapkričio 19 17:53  #

tegaida, spaudžiu Jums pliusą – matyčiau problemą savo akimis, irgi kalbėčiau kitaip… Dabar kaip iš pasakų šalies nukritęs.

patiko(0)



Rasa, Lapkričio 19 21:30  #

Dariui: aš tai manau, kad net labai įmanoma :) Ne apie kažką konkretų kalbu ir, žinoma, vaikas turi būt išties gabus, kad įstotų. Bet tokių yra.

patiko(0)



Andrius, Lapkričio 19 22:30  #

Sugrąžinti tai sugrąžino, bet kokioje atmosferoje jai teks toliau mokytis, ar nepsigailės grįžus?

patiko(0)



tegaida, Lapkričio 19 23:19  #

Na, jei sugrazino ta mokine – tai padetis labai rimta su mumis visais…stai cia galetu sprogti pūlinys , besikaupiantis Lietuvoje daugybe metu. Ir ji susprogdinti galetu inteligentija, naujas sąjūdis …mes galim pasirasyti, o mokyklos bendruomene – daugiau…

patiko(0)



mama, Lapkričio 20 08:25  #

Ir dar butu idomu, ar tokie „drasus“ merginos tevai dirbantys teisesaugoje isdristu viesai, pries visa Lietuva paaiskinti kodel jie pritaria taisykliu ir vertybiu niekinimui. Ir kyla naturalus klausimas: ar jie gali dirbti teisesaugoje?

patiko(0)



scania, Lapkričio 20 10:14  #

Gali. Juk dirba.

patiko(0)



Nezinia, Lapkričio 20 13:29  #

Juk pagal civilinį kodeksą ir žodžiu sudarytos sutartys galioja, o čia… tai bent teisė…

patiko(0)



paprastas, Lapkričio 20 13:29  #

Posakis: „Nepagautas – ne vagis“
Siūlau visiems KTUG mokiniams, kurie turi žalingų įpročių, apibrėžtų gimnazijos taisyklėse, viešai ar privačiai prisipažinti ir pasielgti kaip numatyta taisyklėse (Garbės kodekse).
Nesiūlau šalinti, noriu pabrėžti taisyklių kodekso absurdiškumą.

patiko(0)



mama, Lapkričio 20 15:17  #

Paprastam: tos „absurdiskos“ taisykles Liceju ir KTUG laiko 1-2 vietoj , nes jie vaikus ugdo visapusiskai, ne vien kala standartines formules. Be taisykliu tai tebutu eilines gimnazijos.

patiko(0)



petras, Lapkričio 21 19:52  #

Mamai, manyčiau pirmoj antroj vietoj šias mokyklas laiko tai, kad jos vykdo moksleivių atranką, t.y. ten bando patekti visi geriausi, o ne absoliučiai visi pagal teritoriją :)) aišku aš visiškai pripažįstu, kad išlaikyti atitinkamą lygį reikia labai gerai ir profesionaliai dirbti. bet pagrindinė priežastis pirmos antros vietos manau tikrai ne dėl labai gero direktoriaus ar mokytojų.

patiko(0)



mama, Lapkričio 22 06:09  #

Ne viena gimnazija vykdo atranka, deklaruoja vertybes, bet tai neveikia. Manau kiekviena vireja negali valdyti valstybes ir is kiekvieno vaiko neispausi iki pirmuno. Dirba labai geri mokytojai, o ne stebukladariai. Ir siuo atveju direktorius buvo tas zmogus kuriuo tiki ir kuriuo norisi sekti. Ir jei nebutu viso komplekso- gabiu mokiniu, profesionaliu mokytoju ir isskirtinio vado- nebutu tokio rezultato.

patiko(0)



petras, Lapkričio 22 11:26  #

Tai dabar KTUG iškris iš geriausių mokyklų dvejetuko ?:)

patiko(0)



prabegom, Lapkričio 23 21:44  #

Petrai: nesulauksit!

patiko(0)



petras, Lapkričio 24 11:43  #

Prabegom, aš mamos klausiu, o ne teigiu. šiaip atrodo per sunkus klausimas.

patiko(0)



XHTML

Leistinos XHTML žymos:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>