O mums ką daryti?

Liepos 27, Šeštadienis

Tuoj jie išeis į sostinės centrą… Protestuoti? Reikalauti? Pasirodyti? Tai nesvarbu! Svarbu, ką mes darysime.
*
Labai tinka analogija su religijomis. Kaip elgiasi tikintieji, kuriems nepriimtina kita religija? Yra trys ryškios pozicijos: 1) kovoti su kitatikiais, net žudyti juos; 2) laikytis savo tikėjimo ir visai nekreipti dėmesio į kitus tikėjimus; 3) aistringai propaguoti savo tikėjimą, stengiantis parodyti jo patrauklumą, teisingumą ir tuo pritraukti vis daugiau šalininkų.
*
Lytinio gyvenimo srityje renkuosi trečiąją poziciją.
Dabar dar aistringiau propaguosiu meilę, sielos ir kūno harmoniją.
Dabar stengsiuos įrodyti ir parodyti, kad ir negražūs, drovūs, net turintys fizinių trūkumų, neturtingi, nekilmingi ir pan. žmonės per aistrą ir meilę kitos lyties asmeniui, per gimstančius vaikus ir anūkėlius patiria palaimą ir gyvenimo pilnatvę, yra išlaisvinami nuo visų fobijų.
Dabar stengsiuos atskleisti tautosakos, dainų, pasakų, papročių švelniąją erotiką ir paskatas mylėti kitos lyties asmenis, paslėptąsias rūtų vainikėlio, žirgelio ir kitų simbolių prasmes.
Dabar mums reikia drąsiau ir atviriau kalbėti apie kelią link meilės guolio, kuriame du jauni, skirtingi lytimi ir daugybe kitų dalykų žmonės, meilės šviesoje įveikia drovumą, pradžios skausmą ir kūnų veiksmo nepažintas keistenybes.
Dabar mums reikia aiškiau apibrėžti dermę tarp atvirumo ir viešumo lytiniame gyvenime, tarp susilaikymo ir hedonistinio polinkio turėti, daryti, parodyti, pamiršti…
*
Jie daro ir mes turime daryti!

patiko(0)



RSS

Atsakymai (17)

Burgis, Liepos 27 12:23  #

Įvertinkite poziciją…

patiko(0)



s, Liepos 27 14:08  #

Na, manau propagavimas būtų bereikalingai išvaistytos jėgos. Jeigu vyrą traukia moterys, tai nesvarbu kiek bus homoseksualumo propangandos – tai nepasikeis. Juk lytinė orientacija nėra sąmoningai pasirenkamas dalykas.

O dėl parado: jie nebando parodyt homoseksualaus gyvenimo patrauklumo. Jie bando parodyti, kad jų skaičius nėra trivialus. Jie bando priversti visuomenę suprasti, jog tai nėra pataisomas dalykas, tiesiog jų lytiniai organai tokie yra nuo pat jų gimimo. Jie nori sustabdyti socialinę diskriminaciją, kuri yra visuose visuomenės sluoksniuose.

Manau, šią problemą galima prilyginti juodaodžių problemai 19 amžiuje. viduryje. 1864 m. JAV visi juodaožiai buvo išlaisvinti iš vergovės, o po kelių metų gavo ir balsavimo teises. Tačiau socialinė diskriminacija dėl odos spalvos tesėsi dar 100 metų. Butent šią poziciją ir bando pakeisti paradas.

Turime nustoti smerkti žmones dėl jų prigimties, juk tai nėra sąmoningas sprendimas. Jie tokie gimė, ir mes turime priimti juos į visuomenę. Tokia yra mano nuomonė.

patiko(0)



Burgis, Liepos 27 16:24  #

s.: atkreipsiu Jūsų dėmesį į du dalykus…
1. Prieš 50 metų, kai aš ir kiti paaugliai „rinkomės“ orientaciją, negalėjo gi būti visiškai kitoks skaičius gimusių homoseksualų? Ir negalėjo gi jie visi taip užsimaskuoti, kad mes, bendraamžiai, to būtume nepastebėję? Juo labiau, kad mes, jauni vyrukai, jokios agresijos kitokiems nerodėme. Aš gi visur aplink mačiau tuos vyrukus, kurie domėjosi mergaitėmis. Tik mergaitėmis. Tiek apie prigimtį ir pasirinkimą.
2. Kodėl lytiškumui teisių reikia reikalauti gatvėje? Kodėl tas, kas labiausiai intymu, paverčiama vos ne šventės atributu? Ir kodėl nesuprantama, kad tokiu keistu būdu reikalaujant teisių tik dar labiau skatinama diskriminacija?

patiko(0)



NiekurNeiva, Liepos 27 16:35  #

VIOLETINĖS ELGSENOS Gyvūnai, civilizacijos, žmonės – mitai ir tikrovė:
А машина для размножения ДНК нуждается в том, чтобы эти копии выжили…
http://www.echo.msk.ru/programs/code/1075866-echo/#element-text
/секс – слишком мощный инструмент, чтобы использовать его одним единственным способом./
ARBA
Вот, если в обществе рыбалка разрешена, это не значит, что все ходят на рыбалку.
Это значит, что никто не считает, что на рыбалку ходить нельзя.

patiko(0)



A, Liepos 27 16:50  #

Aš ir dabar savo aplinkoje nematau bendraamžių vaikinų, kurie domėtųsi kitais vaikinais. Yra keletas, kurie nėra kuklūs, bet nesidomi ir merginomis. Priežasčių aš nežinau, bet negalvoju, kad man jos turi rūpėti. Universitete, darbe, dalykiškuose pasisėdėjimuose man svarbu tai, kad jie draugiški, įdomūs, paslaugūs, išsilavinę, o domisi jie mergaitėmis, ar nesidomi – čia jau jų reikalas. Tik dar kartą akcentuosiu, kad savo aplinkoje nematau vienalyčių porų, todėl abejoju, ar dabar jų yra taip jau daug, kaip jūs pateikėte.

O čia apie tai, kad jų buvo ir seniau, kai Jūs savo aplinkoje to nematėte.

patiko(0)



s, Liepos 27 16:58  #

„negalėjo gi būti visiškai kitoks skaičius gimusių homoseksualų?“

Sutinku.

„negalėjo gi jie visi taip užsimaskuoti, kad mes, bendraamžiai, to būtume nepastebėję?“

O dėl šito, sutikti negaliu. Dar ne tokius dalykus žmonės sugeba paslėpti, jeigu tik nori.

„Tiek apie prigimtį ir pasirinkimą.“

Aš neatsimenu, kad būčiau sąmoningai tai rinkęsis, o jūs atsimenat?

„Kodėl lytiškumui teisių reikia reikalauti gatvėje?“

Na, čia ne man spręsti. O yra daugiau būdų?

patiko(0)



Burgis, Liepos 27 17:30  #

Gerbiamieji, tai tokia subtili tema, kad nenoriu plačiai čia, anoniminėje (jums) erdvėje diskutuoti. Pasakiau, ką norėjau pasakyti.
Q.E.D.

patiko(0)



ak, Liepos 27 20:01  #

Na – pederastus gina policija, valstybės ginkluotos pajėgos ir t.t. O kas gina eilinius paprastus normalios orientacijos lietuvius? Svarbu ne tai, kad yra iškrypėlių – jų aišku visada buvo ir visada kažkiek bus. Svarbu, kad mūsų seimas, vyriausybė ir kitokia valdžia yra už išsigimėlius ir gina jų teises. Ir dar svarbu, kad mūsų valdžiai ši problema yra Nr. 1 – įdomu kokią niekšybę šį kartą maskuoja pederastų eitynės ir ką Lietuvos valdininkai po jų priedanga pardavė?

patiko(0)



M11, Liepos 27 22:22  #

Įrašas pradedamas suskirstant „jie“ ir „mes“. Manau, po to jau bet kokios diskusijos yra bergždžias reikalas.. Kol visuomenė nesupras, kad tie „jie“ iš esmės yra tos pačios „mūsų“ visuomenės, tautos, bendruomenės, kolektyvo, komandos nariai, tol ir gyvensim it viduramžiais, ieškodami raganų deginimui.
ak: „pederastus gina policija“. O ar neturėtų ginti, jeigu juos puola kumščių nevaldantys puspročiai? Visos lėšos, skirtos eisenos apsauga, yra tik dėl tų visų agresyviai nusiteikusių neprognozuojamų protestuotojų. Tai protestuotojai (tie visi aršiausieji, nesugebantys oriai pripažinti mažumų teisių) švaisto valstybės pinigus nuo jų organizuojamai apsaugai.

patiko(0)



n, Liepos 27 23:33  #

o as ejau palaikyti ju teisiu ir zygiavau kartu. ir ta viena valanda, zygiuojant pro baubiancius budulius, buvo tikrai nejauku, liudna ir baisu, matant tiek daug paniekos ir neapykantos. ir kaip man lengva, isidejus veliavele i rankine, vel grizti namo pas savo tradicine sheima. o jiems – kitokiems – juk tenka jausti panieka ir neapykanta istisus metus. todel zygiuoju ir zygiuosiu kartu su jais tol, kol buduliams pasidarys geda juos persekioti ir reiksti savo atsilikusia „nuomone“ garsiai.
ir tikrai negalima sakyti, kad LGBT patys pasirinko tokie buti. nes kas galetu rinktis nuolatine atstumtojo busena?
del meiles: jie irgi nori myleti, romantiskai vaikscioti pajuriu, kartu statytis nama ir pirkti baldus, visiskai kaip visi zmones. jie nori buti savimi, nori buti gerbiami ir vertinami kaip visi zmones, o ne vien toleruojami pro sukastus dantis.
juk jie niekam – niekam! blogo nedaro. jie negali itikinti ne vieno vaiko „pameginti“ buti gejumi. jei vaikas supras, kad gejai nera blogi, tai jis pats nuo to niekaip netaps gejumi, jis tik ismoks is ju nesitycioti ir nepersekioti, ismoks vertinti ne uz isvaizda ar orientacija, o uz geruma, kilnuma, prota ir kitas bendrazmogiskas savybes.
beje, apie pasileidima ir negrazius dalykus eitynese buvo girdeti tik is buduliu, zygiuojanciu shaligatviu. o LGBT zmones kalbejo tik apie laisve, lygybe ir meile.

patiko(0)



Justinijus, Liepos 28 01:27  #

Pasiryzau ir as pakomentuoti, pirmas mano komentaras=)manau kad sitas Europos parlamento „alternatyviu seimu“(tai poru kurios gyvena nesusituokusios, iskaitant ir tos pacios lyties, teisinis pripazinimas, bei teises isivaikinti vaikus suteikimas) modelis, yra ejimas i prazuti, taip kuriamas aukstyn kojom apverstas Orwelo moralinis pasaulis, kuriame tai, kas gera, yra bloga, o tai, kas bloga, yra gera.

patiko(0)



genute, Liepos 28 07:37  #

Bet gi orientacija gali būti užprogramuota dar negimus, kaip ir nepriklauso nuo paties individo valios, pas jį smegeninės biochemija kitokia.

http://birthpsychology.com/content/biology-love

O į gatves eiti gal ir nereikėtų, kad ir kaip ten bebūtų.

patiko(0)



ak, Liepos 28 15:35  #

O kokio velnio tiems gėjams reklamuotis, aš juk neinu į gatvę ir neskelbiu niekam apie tą savo orientaciją. Gal man irgi prisisegti prie nugaros plakatą su užrašu, kad myliu tik moteris ir merginas, tik tradiciniu būdu ir t.t. Meilė intymus dalykas ir dviejų žmonių asmeninis reikalas – jei gėjai tą savo (beje visai nenormalią ir nenatūralią) meilę velka į gatves – juos galima tik užjausti. O dėl vaikų įsivaikinimo – viskas aišku – ar žinote faktą, kad pederastų šeima įsivaikintų mergaitę? Ar žinote faktą, kad lesbiečių šeima įsivaikintų berniuką? Taigi, kam jiems reikalingi vaikai?

patiko(0)



LinaL, Liepos 28 16:32  #

Negi jų tikslas toks, kad kuo daugiau taptų tokie kaip jie sekso prasme? Nemanau.
Homoseksualių yra, buvo ir bus, bet kai kuriems niežti rankos paerzinti tuos, kurie jų nemėgsta.
Ar tie paraduotojai nėra tiesiog šiuolaikiniai maištininkai, apie kuriuos abiturientai turėjo rašyt egzamine?

patiko(0)



Giedrius, Liepos 29 09:24  #

Įdomu ar autorius turi nors vieną pažįstamą ar draugą iš šių mažumų?

Jei ne – labai praverstų turėti tą kitokį draugą (gėjų, lesbietę ar tamsiaodį, raudonodį, musulmoną, tutsį, kiną, taivanietį ir ! sėdėjusį kalėjime ar pensininką ar neįgalųjį ir t.t.) ir pasistengti jį pažinti, pasistengti suprasti.

Tuomet nebebūtų mes ir jie skirstymo.

Juk kaip ten sakoma: neišsižadėk tiurmos, ligos ir ūbago lazdos, neteisk ir nebūsi teisiamas ir t.t.

O taip, kam tie tamsiaodžiai ėjo į gatves 1950-1960? Ar suprantant ko ėjo ar manot, kad galėjo ir neiti?

patiko(0)



ak, Liepos 29 19:42  #

Na aš pažinojau savo laiku kelis piderus – sovietmečiu gėjų dar nebuvo. Buvo porą tokių ir vaikų namuose, kuriuos visi norintys varydavo per šikną. Tačiau man su jais bendrauti ypatingo noro nebuvo. Dėl lesbiečių, tai savo laiku bendravau su vienintele Poviloniene, pas kurią laikiau egzaminą studijuodamas universitete. Ji man pasirodė nemaloni, net šlykšti, sukonfliktavome, egzamino gavau trejetą ir paprašiau, kad man paskirtų normalų ir psichiškai sveiką dėstytoją. Dekanas mane puikiai suprato – ir egzaminą perlaikyti leido ir dėstytoją kitą paskyrė… Tad neįsivaizduoju kaip galėčiau susidraugauti su gėjumi ar lesbiete. Man jie nemalonūs ir nepageidaujami. O su tamsiaodžiais – nesilyginkit. Jie savo laiku buvo vergai ir kovojo už laisvę. Perskaitęs Martyno Liuterio Kingo kalbą aš šiam žmogui pajutau pagarbą. O ką gali žmonijai pasiūlyti gėjai be netradicinio sekso? Už ką juos gerbti? Man aplamai nemalonios kalbos apie lytinį aktą net ir tradicinį – jau sakiau, kad meilė ir seksas yra intymus dviejų žmonių reikalas, o ne gatvės tema. Net prie alaus bokalo man nemalonu kai koks bičiulis giriasi kaip jis „patvarkė“ vieną ar kitą paną… Na o gėjai – kuo jie gali pasigirti? Nemanau, kad tratinimasis per šikną yra vertybė, kurią reikėtų saugoti, puoselėtį ir kaip svarbų elementą įlieti į Pasaulio kultūrą…

patiko(0)



Aušrius, Liepos 31 12:33  #

„Kova su tais, kurie sako, kad mes skatinsim homoseksualumą, kad jūs nustotumėte būti vyrais, nustotumėte būti kariais, nustotumėte būti pasirengę duoti atkirtį blogiui, nustotumėte mylėti moteris, nustotumėte parodyti vyriškumą santykiuose su jomis, nustotumėte prisiimti atsakomybę. […] Negalima leisti, kad mus dirbtinai, per jėgą keistų. Kovokime ir priešinkimės.“
Čia iš Centro partijos puslapio. Bet aš esu nepartinis, jei ką.
O čia dar iš priešingos stovyklos:

http://bukimevieningi.webnode.com/products/ar-norime-gyventi-kaip-europieciai-/

Vis tiek tos Lietuvos jau nebėra. Visai linksma, kai valdo tie tolerastai.

patiko(0)



XHTML

Leistinos XHTML žymos:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>