Pasaulis verčiasi per galvą…

Mane graužia sąžinė, kad čia nieko nebeparašau… Bet kada rašyti, kaip rašyti, jei visos mintys – kaip bus? Aš gi esu ypatingos (labai ypatingos!) rizikos grupėje! Jei imčiau pasakoti, kaip dabar gyvenu, tai būtų didingas ir graudus kūrinys. Bet nepasakosiu…

*

Tik stebiu ir matau:

  1. Kai kurie čia ruošėsi karui? Varge, vargeli, kaip mes pasiruošę karui…

  2. Kiek turi susirgti ir mirti žmonių, kad oponentai nebekibtų vienas kitam į gerklę?

  3. Kokia tamsybė tos mūsų liaudies, koks neišmanymas, kaip prasčiokai spjauna į savo ir kitų gyvybes!

  4. Medikai fronte – pasigėrėjimo ir padėkos verti žmonės!

  5. Jei galima nesimokyti – nesimokysime, jei galima nedirbti – nedirbsime. Valstybe, tu viskuo pasirūpink!

*

Skaitai – negali tikėti, matai – negali tikėti, girdi – negali tikėti… Dabar pamatėme, kokie skirtingi pasaulio valstybių pamatai, papročiai, taisyklės…

Laimė, kad anūkas Lukas Stokholme pasiuvo ir išsiuvinėjo šią pagalvėlę, tai man bus minkščiau…

Atsakymai

Inga, 2020-03-28 22:21:30

Sako, labiausiai Europoje karui pasiruošusi (tiksliau, gintis pasiruošusi) ir iki dantų apsiginklavusi valstybė – Šveicarija. O pažiūrėkit į ją dabar…

Random, 2020-03-30 20:15:58

Pelų nuo grūdų sijojimo metas 🙂

Karantinas asmeniškai nepakeitė nieko. Iš tikro, tai net laiko daugiau sutaupo, juk nereikia keliaut į darbą.

Jei dar šiuo metu neturėčiau sveikatos komplikacijos, būtų iš viso gerai. Dabar 2 mėnesius lauktas vizitas pas gydytojus – atšauktas… Kad ir per kančias, bet tikiuosi sulauksiu karantino pabaigos 🙂

Sokolovas, 2020-03-30 20:52:32

“NETURĖK KITŲ LIGŲ…”

O tik šią vieną…

1 Karantinas “pakeičia” daug ką. Pirmiausia-socialiniame-ekonominiame gyvenime.

Karantinas paskelbtas daugumoje šalių. Bet tai tik stiprina įtarimą, jog suirutės, panikos, ir iš viso to išplaukiančio ekonominio sąstingio su žlugimo perspektyva reikia pasaulio užkulisiams, -finansinio kapitalo magnatams, valdantiems pasaulį. Juk dauguma valstybių klimps į skolas.

  1. Daugeliui atrodo taip: šauna į galvą-sustabdai įmonės veiklą, po kokio pusmečio šaus į galvą-leidi įmonei toliau veikt. Ir įmonė esą sėkmingai tęs veiklą, nors ir su nuostoliais, kuriuos mes “būtinai ištversime”.

Nieko panašaus! Kiek ilgiau užsitęsusi “klinikinė mirtis” turi įmonei negrįžtamų pasekmių. Daugybė žmonių taps bedarbiais. Žlugs daugybė pradėtų darbų, dar labiau smuks švietimas ir mokslas.

Skaudu, be galo skaudu žiūrėt į daugybę moksleivių, kurie nori mokytis, o jiems trukdo…

  1. Žmonės (taip pat ir kitose šalyse) įbauginti, panika didinama toliau. Kaip?

Žmonėms parodė-štai yra mirštančių žmonių! Lig šiol nebuvo mirčių, o štai dabar yra…Žinant žiniasklaidos poveikį masių sąmonei-pasekmės aiškios. Vietoj masinio imuniteto, galinčio sustabdyt šios ne itin malonios ligos (nors ji toli gražu ne maras) plitimą, įsivyravo neregėto masto panika.

Ir šios panikos apimtiems žmonėms neįmanoma paaiškinti, jog toje pačioje Italijoje nuolat kiekvieną parą miršta apie 1600 žmonių, ir šie rodikliai beveik nepasikeitė.

Mirusiam nustatytas koronovirusas? Ar tai leidžia teigt, jog koronovirusas buvo mirties priežastis? Pagal šių dienų PSICHOLOGINĖS PANDEMIJOS logiką (ir tik pagal ją)- taip.

Nes…Na nėra dabar kitų ligų! Stebuklingai dingo gripo epidemija, apie kurią dar prieš gerą mėnesį rašė. Nėra kitų ligų, kitų mirčių. Tik “korona”…

Ko gero, jeigu šiomis dienomis per auto įvykį žuvusio žmogaus organizme aptiktų koronovirusą,-šis būtų paskelbtas mirties priežastimi…

Sokolovas, 2020-03-30 20:59:46

Kaimyninės Baltarusijos Prezidentas: “Geriau mirti stovint, negu gyvent atsiklaupus”.

Baltarusijoje karantino nėra. Užsikrėtė vos kelios dešimtys žmonių.

Nėra tokio nuožmaus karantino ir Švedijoje.

Mūsų žiniasklaidai tokie dalykai “kelia nerimą”. Įdomu, ką ir kaip jie rašys po pusmečio, kai ateis tiesos suvokimo metas?

https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivykiai/2020/03/29/news/is-baltarusijos-nerima-keliancios-zinios-apie-koronavirusa-14261272/

Rasa, 2020-03-30 21:16:37

Random, mhm. Aš laukiau planinės operacijos nuo praeito rugsėjo. Turėjo atlikti gegužės gale. Dabar jau galvoju, kad jeigu dar metus laukti, tai ko gero jau geriau aš jos ir nesidarysiu visai 🙂

Jovanis, 2020-03-30 23:42:41

Sokolovai:

Važiuok ir saviizoliuokis savo Baltarusijoj!

Pagal pavardę tai turbūt iš ten ir kilęs esi. Su vardu tik nepasisekė… SerGĖJUS mat…

Nepagalvojai, kad Baltarusijoj užsikrėtusių nėra tik todėl, kad ten nėra testavimo?

Dalius, 2020-03-31 00:06:29

Užblokuokite prašau, Bronislovai, Jovanį. Jis įžeidinėja Sokolovą. Tegul yas Jovanis eina “Delfin” pas savo lygio komentatorius.

Giedrius, 2020-03-31 00:31:12

Pritariu Daliui.

Rostanas, 2020-03-31 00:59:29

Besmegenių amžius… nors Dievas kiekvienam davė po atskirą galvą. Žmonės atprato nuo mąstymo, analizės, nes pažvelgę į telefoną, televizorių ar kompiuterį atsijungia ir pasineria į transo ir hipnozės būseną… Dėl to nebėra ir kritinio mąstymo, todėl žmonės nesuabejoja testų patikimumu, nebeanalizuoja informacijos, todėl yra lengvai apgaunami. Prieš 50 metų televizija ir radijas “išdūrė” visą pasaulį su skrydžiu į Mėnulį, o dabar televizija su savo videomontažais vėl mulkina visą pasaulį. Koks žiūrovų paklusnumas!?! Galbūt televizija yra antikristas, nes ji yra Kristaus priešingybė. Jinai ne žmogus, aukština materialinius dalykus, turi milijardus sekėjų ir aklai tikinčių ja, jinai gali pakelti žmones, bet gali ir sužlugdyti. TAI BENT materializmo, hipnozės ir videomontažų užburianti GALIA!

Jovanis, 2020-03-31 02:42:03

Daliui:

Kaip nusprendei?

Giedrius, 2020-03-31 11:04:18

Rostanui: Televizijos ir visos žiniasklaidos pagrindinė funkcija yra bukinti žmones. Ji sukuria labai stiprų traukos lauką. Kas tam sugeba pasipriešinti ir tą traukos lauką įveikia, tas tampa stiprus ir laisvas tam, kad galėtų padėti kitiems savo pavyzdžiu.

Tam ir reikalinga žiniasklaida, kad kurtų traukos lauką, kurį reikėtų įveikti, o jį įveikiant – sustiprėti. Todėl, jeigu jau taip sąžiningai, negalima sakyti, kad tai visiškai nereikalinga.

Aš žiniasklaidą vertinčiau kaip svarmenis arba štangą dvasiniams raumenims stiprinti 🙂

Jovanis, 2020-03-31 11:14:27

Ar tiesa, kad vakar Sokolovui buvo nustatytas koronavirusas??? Gal kas turit daugiau informacijos?

Beata, 2020-03-31 21:50:06

Man patinka Sokolovo požiūris į šią situaciją, gera, kad ir blaiviai mąstančių yra. Štai nuėjau į polikliniką dėl skaudančio danties, tuščia, šešios registratorės apttaria naujas basutes ir iškart užtikrina, kad pagalbos nebus, tik konsultacija ir reikės gerti nuskausminančius iki karantino pabaigos. Teisingai pastebėjo puslapio šeimininkas: jei tik gali nedirbti-nedirbk. Galvoju, kiek Lietuvoje žmonių nebegauna pirmosios pagalbos,

Qwerty, 2020-03-31 21:54:28

Jovani, Jūsų “juokeliiai”labai tiksliai atspindi jūsų mąstymą. Nesubrendimą.Nepavydžiu. Vėliau, galbūt, galimai tik po didelių nelaimių, asmeninių sukrėtimų, tragedijų, pasikeisite. Suvoksite, kaip reikia bendrauti Tik jau bus vėlu..

Dalius, 2020-04-01 01:15:40

Beata, neabejokite – būtent, kad BŪTINĄ pagalbą gauna visi!

Sokolovas, 2020-04-01 12:18:56

Beatai:

Taip, dabar “nėra kitų ligų”, tik “korona”.

Beje, nuo gripo šiais metais (sausi-vasari) Lietuvoje mirė 4 žmonės, o pernai nuo gripo mirė 26 žmonės.

Sirgo tūkstančiai gyventojų.

Bet dantų gydytojai gydė dantis, kitokio pobūdžio pagalba irgi buvo teikiama. Tam tikro lokaliojo karantino buvo laikomasi, bet gyvieji nebuvo “laidojami”.

P.S. Prieš kelias dienas perėjau per miestą. Visur, kur tik “dar vakar” užeidavau, uždaryta, ar net “stop-juosta” aptverta.

Man buvo susidaręs įspūdis, jog …aš miriau, ir mano siela (nemirtinga sąmonė) lankosi pažįstamose vietose, o užeiti negali.

Taip bus po mirties. Taip yra ir dabar…

Juozas P., 2020-04-01 14:06:56

Geras ir … baisus BB tekstas. Baisus, kad mūsų išrinktieji būtent taip ir elgiasi:

p.1, 2, 3.

p.4 – vakar LRS tiesiog spjovė į veidą medikams.

Putinas su Trampu pavojaus akivaizdoje žada bendradarbiauti, tik aiškiai tas nepavyks dėl ketvirtosios Vakarų valdžios tiesiog nusikalstamos veiklos.

Švedai – vieninteliai – eina savo keliu, maždaug Sokolovo siūlomu. Gal tai ne klystkelis, ne takelis…

Išties – “Pasaulis verčiasi per galvą” … jei dar turi ją, tą galvą…

Sokolovas, 2020-04-01 14:39:28

Juozui P.

Taip, susidaro įspūdis, jog nemaža dalis pasaulio išprotėjo…

Baubas kuriamas tuomet, kai jo prireikia. Ir pagrindinis konteksto klausimas-KAM ir KODĖL prireikė?

Toliau-“technikos reikalas”. Masinė psichozė, visuotinė baimė, panika kildina stresą, o šis silpnina imuninę sistemą…

Juozas P., 2020-04-01 16:11:19

Sokolovui – pabandysiu įkelti emuilinę lentelę

https://gm1.ggpht.com/b61DdDM87LW1bBOm0JaaJ12ATzOfEiwbljWjmKo_6PSBhQcJnXjf18KimanPl7DXxDxxu5H6fs1OJ2Q5r84bWetvfkbaE3VvnLCesty_MSHTOebOm7ruzQ0c4OGjay01HF4TzlEEH3062WHnehkQuKcC2R-6sIvB3vQSzHdZeSUh0vLbQx2cDzOHOS_b9BK79Gg2fU4v8SZ-CFjOdzYjfR2oq2g7wMCuCBVFaQmjTTgQeLg7Y4SNZJiNkGsoK5RwwxTOWjEk4mmM7IHhIxgVD58pRpTZBq4dCkfTlBShdfwDkbzvJOVgvN6DmufvPOQBh36buD8K9YlrvndrBqlGdCxaj2rzaxvhPFYs4zA3ltfqT19sfFI6u1EHiRoWYhZl0ZUgK1V4ZzqxWfF_xZlcZ5MMyY5hcU0Z2Ne-RIJi_7LyR1EcC6_SsBXwlt6GSSnm4Gw2kAfe1Qt_DBv_pd5TbM1Fwa4jBxUD5zt_8F5U6aIr1pamwQaXjecQTQNYDIwXyoqKk-jWs_QYgaVHn-Mx7YvxW5cn5gn3G3GgpywgTJ21jPy2oQqwaIxcUWgUuuUKfVsy5g_t9FYLe8CGH-GQfc-oqnq7PODWKFUKOP3Jg_OKBGU0ingbtgvQHF_yjVwXUIC1dGvPM_QG1XeTk-QQ0MDAQUf0mLwxm2Vpq3YJKV08qGID17rKco78XqieIynCO-748UErUDb9dPCrwih-A_7KNlq1EK3Egk8umANzk27RpL0M5mH_fsFwwh5hw4CfyqWf=s0-l75-ft-l75-ft

Sokolovas, 2020-04-02 00:29:00

ŠVEDAI PROTO NEPRARANDA…

Švedijoje pasirinktas ne apribojimų, o rekomendacijų kelias. Ten bus įgytas masinis imunitetas, ir “koronovirusas” taps nebaisus.

Kada pagaliau daugumoj šalių bus suvokta, kad būtent toks kelias yra tinkamiausias? Gal būt tik tada, kai karantinų nualintose valstybėse kils antroji “koronos” banga, o kadangi masinis imunitetas nebus įgytas,-antroji banga bus dar baisesnė.

https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivykiai/2020/04/01/news/-rusiska-rulete-ar-stebuklingas-kelias-svedijos-ginklas-pries-koronavirusa-kelia-milziniskas-aistras-14284163/

Burgis, 2020-04-04 16:04:40

Jovaniui: aš tiesiog prašau – elkitės čia padoriai, nežeminkite savęs. Čia užeina nedaug žmonių, visi savo, todėl kitokiu stiliumi čia neišgarsėsite…

Rimantas, 2020-04-05 00:31:45

lrytas.lt tikslumu nepasižymėjo: po pavadinimu “Koronavirusas Lietuvoje Balandžio 4 d. 13 val. 05 min.” grafike “NVSC duomenis pateikusių skaičius” duomenys 2020-03-20, o susumavęs atskirų apskričių atvejų skaičių gavau ne 771, o tik 344 (tiek buvo seniau, negu prieš savaitę).

Qwerty, 2020-04-05 01:06:39

Rasa, pasakyk, kad ta planinė operacija ir yra tik planinis mažmožis. Reikiai. Prieš miegą. Mums;)

Rasa, 2020-04-05 01:36:33

Qwerčiui: ačiū. Kad rūpiniesi. Tai Rasai visada viskas gerai. Nieko tokio, apsieisiu be operacijos, manau 🙂

Geriau papasakok kuo domiesi, jei daugiau laiko praleidi namuose?

Aš tai viena užsidarius 😛 Na gyvenu viena tai ir būnu. Oj, ne viena- su Bruno. Čia mano šunis. Bet jo jau ir į lauką nevedu, jis su pampersais būna namie. Nesijuok, jis seniukas, jau tik vieną dantį turi. Bet jis gražiausias pasauly šuniukas.

Skaitinėju tai, ką turiu namie iš dar neskaitytų knygų. Jos labai skirtingos, bet tokios likę 🙂 Viena, palikta dukros, apie intravertus. Nebloga. Visi mano, kad aš esu šimtaprocentinė ekstravertė, bet taip nėra. Manau, kad esu ambivertė 🙂 Nes viena ilgai puikiai būdavau dar būdama ketverių. Tai man ir su žmonėmis gerai, ir be žmonių gerai. Aš juk turiu visą pasaulį 🙂

Tai va. Dar turiu vieną knygą, kurią palikęs sūnus. Tai “7 efektyviai veikiančių žmonių įpročiai”. Na abejoju ar ji ką man duos, bet kartais gerai prisiminti kažką 🙂

O dar turiu savo nebaigtą T.Š.H. Rošio “ZEN klausimai atsakymai”. Tai čia toks labai mielas japonas zen mokytojas seniukas, kai buvo atvažiavęs į Kauną, buvau susitikime. Tai ir nusipirkau jo knygą. Mn ji patinka, ją po truputį reikia skaityt.

Dar visko veikiu. Visada ką nors veikiu. O ką veikiate jūs visi? Be to, kad namuose tinstat iš bado? 😀 Juokauju, nes manau, kad dauguma apsivalgom, nes kelionės po butą vis užsibaigia šaldytuvu 😛

Qwerty, 2020-04-05 19:15:03

Matau tą vaizdą: Kambarėlis, vienadantis šuo Bruno, stalas, blyški liustro šviesa ir Rasa palinkusi prie knygos. Kraštelyje dar vaiduokliškai melsvuoja kompas su burgis.lt negudriais tekstukais. Linksma;)

Qwerty, 2020-04-05 19:16:24

Tai čia vakare. O dabar visa kambarėlio chebrytė ką daro?

Giedrius, 2020-04-06 00:50:10

Veiklos yra. Ne išorinės. Kai pasaulis nustojo per galvą verstis ir visas sustingo iš baimės prieš virusą, atsirado poreikis ir galimybė atsigręžti į vidinius – intravertiškus 🙂 procesus. Tą ir darau.

O dar, negaliu atsidžiaugti ne taip seniai atrastu rusišku filmu “Vienuolis ir velnias” https://www.youtube.com/watch?v=YzZ-aDFtZyU (yra angliški titrai). Jau buvau bepagalvojąs, kad visi geriausi kino industrijos šedevrai liko praeityje, o čia – še tau kad nori – perlas… net stipresnį įspūdį paliko nei išmintingas indų filmas PK. O kiek tiesos pasakyta! Beje, neskubėkite nuvertinti indų kino industrijos kol neperžiūrėsite minėto filmo iki pabaigos.

Visiems prasmingo buvimo su artimaisiais ir savimi.

Rasa, 2020-04-06 01:28:36

Giedriui: 🙂 Aš irgi neseniai pažiūrėjau “Vienuolis ir velnias” 🙂 Patiko.

***

Иван Семенович. А интересно знать, куда попадает умерший черт?

Легион. В р-рай.

Иван Семенович. В вечное блаженство? За что так?

Легион. Это д-для вас б-блаженство… а для н-нас… ужас страшный

Giedrius, 2020-04-06 01:36:31

Rasai: Taip, ten gausu gerų citatų.

Na, tuomet rekomenduoju pažiūrėti PK 🙂 Bet iki galo!

Rasa, 2020-04-07 02:54:28

Giedriui: 😀 Žinai, pažiūrėjau tą PK. IKI GALO. Na graži istorija, bet indų filmai tikrai ne man, kokie jie bebūtų… Nepriaugau aš dar iki jų 😉

Audiotekoj įsigijau nemokamai knygą- Tapino “Vilko valanda”, ta tai labai patinka 🙂 Beje, iki balandžio 10 ją galima nusipirkti nemokamai, čia tokia dovana žmonėms karantino laikotarpiui. Kas norėtumėt, nepražiopsokit.

Giedrius, 2020-04-07 13:38:04

Rasai: Smagu, kad peržiūrėjai iki galo. Ne visiems tai pavyksta 🙂 Aš pats gal tik iš trečio ar ketvirto karto tai sugebėjau padaryti 🙂

Kita vertus, Indija – tai unikali šalis, su visais savo trūkumais ir nepakartojamais kultūriniais privalumais, todėl stengiuosi nepraleisti progos pasimokyti iš jos tradicijų. T.t. ir per filmus. Jeigu nesuklysiu, tai ko gero vienintelė šalis, kurioje galima sutikti visas pasaulio religijas? Argi ne puiku? Tiek galimybių pilniau pažinti dramblį, jeigu prisimintume pasakėčią apie šešis aklus išminčius, mėginusius suprasti kas tai yra ir galų gale nesutaikomai susiginčijusius… Daug šios pasakėčios versijų yra internete. Viena iš jų baigiasi tuo, kad trečiasis išminčius buvo stipriausias, užčiaupė kitiems burnas ir nuo to laiko dramblys įgavo virvės prasmę (trečiasis lietė jo uodegą ir sakė, kad dramblys – tai virvė)…

O dar puikiau, kad visi turime tam tikrą unikalų savo individualumą. Kaip būtų neįdomu žiūrėti į visiškai vienodų, klonuotų ramunių lauką ar visiškai vienodus rasos lašelius :))

Asmeniškai manęs Tapino kūryba kažkodėl netraukia, atsiprašau. Mieliau retkartėmis peržiūriu Mahabharatos vieną ar kitą seriją, po truputį prisijaukinu Mahatma Gandi iliustruotą biografiją (gavau dovanų per gimtadienį), patyrinėju Japonijos samurajų tradicijas, senojo Egipto paslaptis, jau nekalbant apie paslaptingąją Atlantidą… na ir palyginimui, kiek pavyksta atrasti – senąsias lietuvių tradicijas, kad geriau matytųsi, jog viskas turi vienas ir tas pačias ištakas…

Na, tai tiek tam kartui… Einu sūnui padėti spręsti uždavinių apie trikampių aukštines. Puiki mankšta smegenims 🙂

Rasa, 2020-04-07 14:43:02

Giedriui 🙂 taip, kuo tik mes nesidomime turėdami laiko. Puiku. Man vienas įdomiausių dalykų šiuo metu tai paskaitėlės (kiek randu) apie kvantinę mechaniką (fiziką) arba apie smegenų tam tikrą veiklą 🙂

Tik gaila kad mano smegeninė jau nebe tokia imli kaip norėtųsi 😀

Nors mėgstamiausia veikla, kuri truks kokius metus- siuvinėju Da Vinčio “la scapigliata”. Atgaiva dūšiai 🙂 Viskas viename- meditacija, poilsis, grožis, svajonės… 🙂

Dalius, 2020-04-07 19:25:13

Kodė, Giedriau, visos religijos tik Indijoj? Manau jas visas galima rasti kiekvienoje demokratinėje valstybėje. Lietuvoje, Latvijoje ir t.t.

Giedrius, 2020-04-07 21:30:00

Apie džainistus pvz. Lietuvoje nesu girdėjęs 🙂 Juk religijų yra daugiau nei tik: krikščionybė, islamas, judaizmas, budizmas, na ir dar bahajų tikėjimas, esantis Lietuvoje…

Bet kategoriškai neteigiu. Tiesiog norėjau atkreipti dėmesį į faktą, kad Indijoje sukurtos išskirtinės sąlygos Dievo garbinimui. Ir čia ne demokratijoje reikalas.

Yra išorinis Dievo garbinimo kelias, tai – religijos. Ir yra vidinis Dievo garbinimo kelias, tai – išminčių, jogų, atsiskyrėlių kelias.

Tai kol kas Indija, man taip rodos, yra lyderis pagal sukurtas sąlygas eiti vidiniu keliu. Todėl mane domina ir kitiems rekomenduoju domėtis jos kultūra bei tradicijomis.

***

Be to, ne kiekvienas, kuris save vadina krikščionimi, toks iš tikro yra.

Berods Vydūnas yra rašęs, kad kryžiuočiai, nešę krikščionybę pagonims, patys buvo mažiau krikščionys nei tie patys pagonys, nes negali krikščionis skleisti savo tikėjimo žudydamas, plėšdamas ir prievartaudamas.

Taigi, kaip sakydavo vienas mano kolega: – Ant mano senelio malkinės negražus žodis užrašytas… O ten malkos sudėtos. :))

Ne viskas yra tai ką žmonės tuo įvardija.

Simonas M., 2020-04-07 23:12:38

O aš atradau šiais metais Mokslo Sriubos laidas ir konstanta.lt puslapį. Jie – vieni geriausių man lietuviškų mokslo populiarinimo pavyzdžių. Rekomenduoju daug kam.

Rasa, 2020-04-07 23:38:01

Simonui M. : mhm, va nuo jų ir pradėjau žiūrėt apie kvantinę mechaniką ir tą katę, kuri ir yra ir nėra vienu metu 🙂

Qwerty, 2020-04-08 00:25:49

Giedriau, Jūs jau daug supratot. Teks būti Jūsų sekėju.

Giedrius, 2020-04-08 00:34:12

Qwerčiui: Mažiausiai norėčiau turėti sekėjų. Be galo varginantis reikalas. Tegu kiekvienas seka tuo ką jam sako jo širdis…

Jurgis, 2020-04-08 01:25:40

Idomi knyga kuri kazkiek sujungia kartu tikejima i Kureja ir Visatos atsiradimo teorija, taip pat idomiai paaiskina “stebuklu” atsiradima, nes pats Visatos atsiradimo faktas prilyginamas stebuklui, nes tiek daug visko turejo susidelioti. Sako greiciausiai buvo kazkas kas is salies padare fine-tuning atsiradimo po sprogimo metu kad viskas taip graziai atsirastu:

“Miracles: What They Are, Why They Happen, and How They Can Change Your Life”.

Uztikau skaitydamas Istrauka (gan ilga, daugiau nei 20 knygos puslapiu Introduction sekcija per ta linka) Amazon’o knygos aprasyme, tai suintrigavo ir atsisiuciau visa, vietinej bibliotekoj yra, bet nera kaip paimti:

https://www.amazon.com/dp/B00INIXMGA?_encoding=UTF8&isInIframe=1&n=133140011&ref_=dp_proddesc_0&s=digital-text&showDetailProductDesc=1#iframe-wrapper

Dalius, 2020-04-08 03:03:28

Tik nesuprantu ar tas “Mokslo sriubos” vedėjas ten natūraliai tokia intonacija kalba ar vaidina🤔

Juozas P., 2020-04-08 13:50:32

🙂 Kv.(?) klausimas:

Ar tiesa, kad judaizme nėra pomirtinio gyvenimo?

petras, 2020-04-08 15:05:27

Juozai, šiaip mąstant logiškai, tai kaip ir turėtų būt, nes krikščionybė ir islamas iš tų pačių šaknų ir abiejose tikima gyvenimu po mirties.

petras, 2020-04-08 15:11:50

ir dar, tas pomirtinis gyvenimas arba persikūnijimas po mirties turbūt yra vienas iš pagrindų tikėjimo. bent jau aš nežinau tikėjimo (juo labiau religinio), kur po mirties žmogui viskas baigtųsi.

Juozas P., 2020-04-08 16:06:10

Petrai, todėl ir klausiu, nes įsivaizdavau, kad pomirtinis absoliučiai visose religijose buvo ir yra.

vilkas pilkas, 2020-04-08 17:57:29

Gerb. Daliau, užtikrinu Jus, kad “Mokslo sriubos” vedėjas kuo natūraliausias – nuskambės vulgariai, bet “mokslo” laidos tiesiog neįperka charizmatiškų profesionalų. O kai vedėjo/vertėjo tonacija ar “cinkelis” kelia diskomfortą tenka ieškotis alternatyvų. Ech, jei taip telikas laisvalaikiu rodytų Ryčio Zemkausko įgarsintas Walter’io Lewin’o paskaitas apie gerb. Rasos pamėgtą kvantinę mechaniką…

Ir niekuomet nepraleiskite progos išpešti vieną kitą kruopą informacijos “gyvai” iš savo srities profesionalų (kol dar yra laiko…). Gerb. Giedrius jau nebeturės progos pasikalbėt apie lietuvių tradicijų ištakas su šios srities “enciklopedija” gerb. Gintaru Beresnevičiumi…

vilkas pilkas, 2020-04-08 18:10:39

Gerb. Sokolovai,

labai vertinu tamstos įžvalgas sąmokslo teorijų

temomis. Ta proga noriu pasiteirauti, ar galima pasitikėti konverguojančiomis pasaulinės populiacijos skaitliuko vertėmis (pvz. worldometers.info)?

P.S. iš karto prisipažinsiu, kad galimai atstovauju opozicinei “stovyklai” – ant bokštų montuoju belaidžio ryšio antenas (gal net ir 5G). Kol kas dirbu dienomis.

Rasa, 2020-04-08 19:19:04

Vilkui Pilkui: 🙂 Ačiū. Už Lewiną. Radau rusiškai paskaitų, klausysiu 🙂

Dėl lietuviškų ištakų. Daug ko neliko, bet dar liko Dainius Razauskas. Jis suvokia, ne tik žino. Man jis patinka 🙂

Giedrius, 2020-04-09 00:37:08

Dėkoju Vilkui Pilkui ir Rasai. Paieškosiu minėtų autorių darbų arba paties Razausko. Kol kas daugiau naudojausi Lietuvių literatūros ir tautosakos instituto darbais, kai prireikdavo. Apie Saulę pvz. teko ieškoti. Tai ten iš viso vieni tapatumai su indiška mitologija.

***

O atsakant Jurgiui, tai pažiūrėkite “Slaptąją Doktriną”. Ten detaliai (daugiau ar mažiau) visas kūrinijos procesas aprašytas “stancose”. Beje, įdomi detalė – farmacininkų simbolis – gyvatė, apsivijusi taurę. Po internetą sklando visokie juokeliai, kad tai dėl to, kad farmacininkai turi būti gudrūs kaip gyvatės ir išgerti mėgėjai. O pas Blavatskają ir pas Aivanhovą yra paaiškinimai. Taurėje – vanduo. Vanduo – tai pirminė materija, materialaus egzistavimo pagrindas ir šaltinis. Gyvatė – daugiareikšmis simbolis, t.t. amžinybės, tobulos išminties. Ir ta gyvatė, palinkusi viršum pirminės materijos, savo kvėpavimu įkvepia jai gyvybę… “Ir vėjas iš Dievo dvelkė viršum vandenų” (Pr 1:2). Vėjas = kvėpavimas. Ir materija prisipildė Dievo dvasios – pirminės ugnies, kad pirmojoje atsirastų gyvybė… Kažin, ar patys farmacininkai žino kokį grandiozinį ženklą jie pasirinko savo simboliu?

Net ir nežinau kodėl čia jums dabar tai parašiau. Ko gero gerb. Vilkas Pilkas savo nuoširdžiais komentarais išprovokavo atsakomajam nuoširdumui 🙂

Geros visiems nakties saviizoliatoriuose… 🙂

Inga, 2020-04-09 01:47:30

Giedriui.

Farmacininkai turbūt žino tikrąją – antikinę – to simbolio kilmę:

https://www.vle.lt/Straipsnis/Higieja-30112

Tas simbolis net ir vadinamas Higiėjos taure.

Iš Higiėjos vardo atsirado žodi higiena.

Giedrius, 2020-04-09 14:10:05

Ingai: Įdomu. O kodėl Jūs galvojate, kad tai vienintelis antikinio simbolio paaiškinimas? Ir kodėl manote, kad jis yra būtent antikinis, kad antikos laikų gyventojai buvo pirmieji, kurie panaudojo šį simbolį ir kad nebuvo senesnės šio simbolio traktavimo prasmės? Ir kas trukdė antikiečiams 🙂 pakeisti šio simbolio prasmę kaip Hitleris visai dar neseniai panaudojo svastiką (sūkurėlį) ir dabar didelė pasaulio daliai tai asocijuojasi su kažkokiu blogiu?

https://komentaras.lt/svastika-niekuo-nekaltas-sukompromituotas-zenklas/

Jau apie vaivorykštę nė nekalbėsiu 🙂 Galimai po kokių 3 tūkstančių metų archeologai, kasinėjantys griuvėsius kur nors Europoje, padarys išvadą, jog šį simbolį pirmieji panaudojo LGBT atstovai?

Būdamas Pietų Korėjoje mačiau svastikų, nupieštų ant įėjimo durų ar langų. Matyt korėjiečiams svastika nesusijusi vien su Hitleriu. Tai ir gyvatė virš taurės gali sietis ne vien tik su antika ir su to laikmečio gyventojų išmone.

Juk viskas priklauso tik nuo požiūrio kampo 🙂 Ar ne?

Dalius, 2020-04-09 14:42:58

Įsifilosofavote, Giedriau, piršdami savo Indiją, tiesas ir sąmokslo teorijas…

Giedrius, 2020-04-09 15:48:01

Daliui: Ai, va turiu šiek tiek daugiau laiko tarp dviejų dvasinių iniciatyvų, tai ir filosofuoju 🙂

Niekam Indijos neperšu. Juo labiau, kad mano asmeninė meilė yra labiau į Rytus.

Man tiesiog kyla klausimai, ieškau atsakymų ir nesitenkinu požiūriu, kad šito negali būti, nes negali būti niekada…

Prisiminiau ta proga vieną dalyką, kuris labiausiai stebina žmonėse. Geriau jis skamba rusiškai: Вы охотнее верите в правдоподобную ложь чем в неправдоподобную правду…

Išversiu, nors gal ir ne taip sklandžiai nuskambės: Jūs labiau linkę tikėti į tiesą panašiu melu, nei į neįtikėtiną tiesą.

Giedrius, 2020-04-09 15:55:49

Daliui: Atsiprašau, kreipinys Jūs praeitame komentare yra bendro pobūdžio, taikomas visiems žmonėms, o ne Jums asmeniškai. Dar kartą atsiprašau.

petras, 2020-04-09 17:19:55

Giedriau, šiaip svastikas vienodai sėkmingai lietuviai naudojo, ne tik indai ar korėjiečiai 🙂

Bet manau Inga šiuo atveju teisi. Gyvatė kaip simbolis tikrai daug senesnė už mediciną, bet būtent tokį farmacininkų ženklą sukūrė graikai, kaip Inga sakė Higiėjos taurę (užpatentavo logotipą 🙂

Giedrius, 2020-04-09 18:56:18

Petrui: Dėl svastikos, tai aš ir sakau, kad sūkurėlis 🙂 Kas gali būti lietuviškiau? Tik nesutinku su tais, kurie iš karto mėgina pasisavinti šį ženklą sau, jog tai patys lietuviai ar jų protėviai sugalvojo.

Dėl gyvatės, kiekvieno laisva valia tikėti tuo kuo Jis nori tikėti. Nors iš esmės tai su Jumis sutinku. Gyvatės simbolis tikrai senesnis už tą farmaciją, kurią mes žinome ir įvardiname dabar kaip farmaciją. Gali būti, kad graikai užpatentavo 🙂 šį logotipą farmacijai. Tik vėl gi, kaip ir su svastika, kuri nepriklauso vien tik lietuviams, nei vokiečiams, nesutinku, kad gyvatės simbolis priklauso graikams.

Manyčiau, jis atsirado, kai dar nebuvo tų pačių senovės graikų, nei senovės lietuvių 🙂

Rasa, 2020-04-09 20:36:02

Giedriui: simbolis, gėlė, žmogus, saulė, dievas, korona 😉 Ar išties svarbu iš kur visa tai atėjo, ką tai reiškė kitiems ar svarbiau tai, ką tu tame įžiūri? 🙂 Dabar. Kiek turi sąmoningumo matyti. Kad ir į ką bežiūrėtum 🙂

Giedrius, 2020-04-09 22:16:26

Rasai: Vienam svarbu, kitam nesvarbu. Negali būti visiems tas pats svarbu, kaip ir negali būti tai visiems nesvarbu.

Tai ką aš čia kruopelytę pasidalinau nėra tik tai kas man atrodo, ar kažkokios atsitiktinės žinios iš kokio nors žinių portalo, bet mažytė dalelytė iš tam tikro mokslo, nepabijokime šio žodžio :), kuris daugumai Vakarų pasaulyje šiuo metu yra nesvarbus, nors tai nereiškia, kad visiškai nereikalingas.

Laikas eina ir keičiasi. Šiandien nesvarbu, o rytoj, kai gyvenimas kaip reikiant papurto, jau žiū… be to gyventi negali.

Visi yra lygūs, bet visi yra ir skirtingi. Ne kiekvienas gali ir turi tiek sąmoningumo, kad jaustųsi visavertis vien tik stebėdamas savo vidinį pasaulį. Dauguma nuo to tiesiog įkristų į depresiją 🙁

Kita vertus, šiuolaikiniame pasaulyje labai trūksta patikimų orientyrų. Kodėl gi nepamėginus jų susidėlioti? Man tai yra svarbu. Tik tiek.

Elena, 2020-04-09 22:39:18

Giedriui,- kiek ir kokios reikalingos žmogui praeities žinios? Tiek kiek jam įdomu. Vienam pakanka savo šeimos ar gimines istorijos, kitam neužtenka savo tautos istorijos… ir nekiekvienam buvo galimybes gauti istorinių žinių. Iš Jūsų komentarų, mes kad ir nedidelį grūdą gauname į savo asmenybės aruodą. Ačiū.

Rasa, 2020-04-09 22:39:58

Giedriui: 🙂 suprantu, pati visuo tuo domėjausi 🙂 Ir pagonybė buvo graži. Tebėra graži. Labai. Visų tautų.

Dauguma senovės tikėjimų buvo gražūs, natūralūs ir gana teisingi, kol nebuvo tai paversta manipuliacijomis. Kol tai buvo artimesnio ir gyvesnio ryšio su gamta dalimi. Viskas gražu tada, kai pažvelgi į tai giliau.

Giedrius, 2020-04-09 23:49:06

Elenai: Dėkoju Jums. Nesu istorikas, ta prasme profesionalus istorikas ir nepretenduoju tokiu būti. Sakykim, man tai nėra įdomu savaime. Domina bendresni dalykai, kurie turi prasmingą praktinį pritaikymą. Domina kaip gyvenimiškos ir istorinės pamokos, atspindinčios tam tikrus dėsningumus. Istorija domina tiek, kiek yra galimybė atsekti priežastį ir pasekmę ne tik atskiro individo ar jų grupės, bet ir valstybių bei viso pasaulio mastu. Todėl atskirai pats gyvatės simbolis gal ne tiek įdomus ką ten farmacininkai įsivaizdavo jį naudodami, kiek jo tikroji prasmė, atspindinti Amžinuosius Dėsnius.

Trumpiau tariant, mėginu suvokti, ką reikia daryti, kad geriems žmonėms nustotų nutikti negeri dalykai 🙂 Kur gi tas šuo pakastas 🙂

***

Rasai:

Taip jau man pasisekė gyvenime dėl kažko, kad turėjau gerus mokytojus. Kovos menų mokytojas gerai išaiškino man vieną mokymo principą. Jis vadinosi Medžio principu. Atlikdamas atskirus (5-10-12-ir t.t…) veiksmus, pratimus, technikas… Tai galima įsivaizduoti kaip šaknis. Palaipsniui pradedi suvokti vieną tuos visus veiksmus apjungiantį bendrą principą (kamieną). Kai jau suvoki tą principą, tada gali atlikti, kaip japonai sako – 10000, arba kitaip sakant – praktiškai begalybę (lapeliai ir žiedeliai) nepasikartojančių veiksmų, kuriuos jungs tas vienas principas, nors jis pats savaime neįgudusiai akiai gali ir nebūti akivaizdus…

Taigi, prie ko vedu. Norint, kad nebemanipuliuotų, nebeapgaudinėtų, reikia pačiam įgyti, išsiugdyti tam tikrą stuburą, kamieną aplink kurį viskas ir sukasi. Pagonybė ir kitų tautų kultūros man įdomios kaip tos šaknys, kurios leidžia suvokti vieną viską apjungiantį principą, apie kurį viskas sukasi gyvenime begalinėje savo įvairovėje…

O tada jau jokios manipuliacijos nebaisios 🙂

Ir ryšys su gamta yra vienas iš kertinių akmenų pamatuose.

Rasa, 2020-04-10 00:27:21

Giedriui: mane labai žavi, kad užsiiminėjai kovų menais. Ir džiaugiuosi, kad turėjai gerų mokytojų 🙂 Manau ten įgijai daug labai puikių bruožų 🙂

Puiku, kad viskuo domiesi. Ačiū, kad daliniesi 🙂

Giedrius, 2020-04-10 01:14:39

Rasai: Dėkoju. Ir nenustoju dėkoti gyvenimui už mokytojus, ypač už tuos, kurie kirto skaudžiausiai… Aivanhovas rašo, kad mes turime statyti paminklus savo priešams… Neturiu priešų, tik mokytojus.

Sokolovas, 2020-04-11 23:17:26

NUO MIRTIES IKI GIMIMO

Aiškėja, jog po mirties mes susitinkame su Vedliais (Mokytojais), analizuojame savo ankstesnį gyvenimą (įsikūnijimą), po to vėl įsikūnijame, beje, nebūtinai Žemėje.

Šioje medžiagoje viskas gan aiškiai išdėstyta.

https://www.youtube.com/watch?v=lPUJdtc7XWo

vilkas pilkas, 2020-04-14 17:32:53

Gerb. Sokolovai,

o kas laukia tuo atveju, kai iškrenta kauliukas susitikti su anti-Mokytojais (jei jau yra šviesa, kažkur turėtų būti ir lopinėlis tamsos)?

Dalius, 2020-04-14 19:10:53

Taip, taip. Netgi balčiausia rožė turi savo tamsų šešėlį…;)

Sokolovas, 2020-04-14 21:30:02

Gerb.Vilkui pilkui

Reikia išklausyt visą įrašą. Tai-specialistas, kuris tuos klausimus ištyrė.

Man jau seniai aišku, jog mirtis-tai ne pabaiga. Sąmonė (siela, ar pan.) yra amžina. Kitaip neišeina paaiškinti konkretaus žmogaus konkretaus “aš” prigimties.

Dalius, 2020-04-14 22:15:32

Tikėkime ką mokslas įrodė, o jei neįrodė tai įrodykime arba palaukime kol įrodys, o ne svaičiokime, filosofuokime, pezėkime, “manykime”…

Sokolovas, 2020-04-14 22:44:44

“OFICIALIAI TO NĖRA…”

Daliui:

O ką reiškia “mokslas įrodė”? Sąmonės nemirtingumas daugeliui mokslininkų jau seniai žinomas. Yra ir tyrimų hipnozės pagalba (kaip toje medžiagoje), yra faktų, kai žmonės vis dėlto prisimindavo savo ankstesnius gyvenimus, ir faktai pasitvirtindavo…

Ko dar reikia, kad būtų galima ištart garsią frazę “mokslas įrodė”?

Aišku, reikia “smulkmenos”-reikia “Pasaulio galingųjų palaiminimo”. Tačiau…

Nenaudinga “Pasaulio galiūnams”, kad žmonės suvoktų sąmonės nemirtingumą, reinkarnaciją, ir pan/ Todėl šis mokslas ir nebus “oficialiai” pripažintas.

Būtent todėl “oficialiai to nėra”. Kaip ir “nėra” kitų civilizacijų, “nėra” jų atstovų apsilankymų Žemėje (nors buvo daugybė faktų), “nėra” ir žmonijos kosminės kilmės…

“Oficialiai to nėra”. Ir, bent jau kol kas, “nebus”. Nes “Pasaulio galingiesiems” nenaudingi nemirtingieji žmonės. Jiems reikia mirtingų žmonių, kurie “kilo iš beždžionių”…Jiems reikia bijančių mirties, nes mirtis neva “pabaigos absoliutas”. Štai todėl “oficialiai mokslas neįrodė”, kad MIRTIES NEBĖRA!

Random, 2020-04-15 14:16:22

Vasaros gatvės “tiesos”…

vilkas pilkas, 2020-04-15 17:25:08

Gerb. Sokolovai,

“mokslas įrodė” paprastai apeliuoja į primityvų matematinį modelį, kurį būtų pajėgios suvirškinti bent kelios kolegų smegenys. Gaila, kad (kaip žinom iš Einšteino biografijos) konkuruojantys kvailiai yra linkę produktyvias smegenis apkrauti nenaudingu “darbu” ir galop supjaustyti (tiesiogine prasme). Nepaneigiamos “tiesos” skleidimui nereikia nei “galingųjų” palaiminimo, nei oficialaus antspaudo, nei masių tikėjimo ar atlygio. “Tiesą” paprastai iškrapšto ir įrodo koks nors namuose uždarytas nabagas, pasinaudodamas primityviausiais įrankiais: Galilėjus – po ranka pakliuvusiais rakandais, G. Perelman’as – po ranka pakliuvusiu “matlabu”…

Simonas M., 2020-04-15 23:44:40

Random: ne tiesios, ne tiesios, į kalniuką kyla 🙂

Qwerty, 2020-04-16 21:46:46

Simonai, ar nėra keista, kad Sokolovas, tokio labai aukšto loginio (matematinio) mąstymo žmogus, tiki tokiais sąmokslų teorijų kliedesiaiis. Su visa Pagarba, Jums, Sokolovai. Simonai, paaiškinkit man, jei turit minutę kitą. Ačiū.

Sokolovas, 2020-04-16 22:54:12

Qwerty:

  1. Jei mes kažko nežinom (o pažinimui ribų nėra), tai nereiškia, jog “to nėra”, “tai-sąmokslo teorija”, “kliedesiai”, ir t.t.

  2. Nieko “anti-moksliško” sąmonės nemirtingume nėra. Klausimas-energijos šaltiniuose, ir tarpininkuose (tai gali būti bio-laukas).

  3. Mokslinio požiūrio (plačiąja prasme) nevalia painiot su primityvia (“oficialia”) nuomone, esą “žmogus atsirado iš beždžionės”, “gyvename tik vieną kartą” (tai reikštų, jog manojo “aš” įgyvendinimo tikimybė grindžiama atsitiktine akimirka, ir lygi nuliui), “po mirties -visiška nebūtis”, ir t.t.

  4. Yra daugybė liudijimų, pagrindimų, ir pan/ Bet jų nepraleidžia toliau lokalių “naujienų” bei pavienių straipsnių. Žmonės perskaito ir pamiršta.

Nes Pasaulio galingiesiems naudinga, kad žmogus būtų “menkas”, “mirtingas”, ir bijantis mirties.

Atimk iš žmogaus mirties baimę, ir prarasi gebėjimą jį valdyti.

Qwerty, 2020-04-17 00:53:02

Sokolovai, dar nieko nesuprantu. Bandysiu.

Rostanas, 2020-04-17 01:54:17

Aš irgi turiu pažįstamų, kuriems “pakimba kompiuteris” ir prasideda isterija, kai papasakoju ką nors ne iš buitinio, materialinio pasaulio. Ilgai galvojau, kodėl taip yra ir priėjau išvados, kad dabar yra daug žmonių – materialistų, kuriems absoliučiai nesuvokiami nematerialiniai dalykai. Kiti žmonės nepajėgūs apdoroti gaunamą informaciją, todėl visomis jėgomis laikosi įsikibę autoritetų.

***

Visais laikais absoliučią daugumą sudarė besmegeniai, todėl ta dauguma vieną nukryžiavo, kitus ištrėmė į Sibirą, dar kitus į Aušvicą ir panašiai.

Dalius, 2020-04-17 02:35:38

Puikiai, Random:))))

Dalius, 2020-04-17 02:38:42

Qwerti, tokie genijai kaip Sokolovas dažnai “nušoka nuo proto”…

Giedrius, 2020-04-17 13:15:31

Daliui: Labai taiklus pastebėjimas. Šiais laikais, norint išlikti, tiesiog būtina “nušokti nuo proto”. Tai jau akivaizdu. Nušokti nuo standartinio, riboto, šabloniško mąstymo proto. Tada šansų dar šiek tiek yra.

Reikia tapti savotišku kunigaikščiu Myškinu iš Dostojevskio romano “Idiotas”. Sunkus kelias, bet labai reikalingas… kitiems, visiems!

Gerb. Sokolovo vietoje laikyčiau Jūsų pastabą komplimentu.

Simonas M., 2020-04-17 16:24:04

Qwerty: keista, bet jau baigiu susitaikyti, kad išsilavinę žmonės pereina į sąmokslo teorijas. Dar čia anksčiau būdavo toks mano pažįstamas plokščiažemininkas Karolis, irgi matematikas.

Keistas tas žmogaus psichikos veikimas. Anksčiau leisdavausi į neužsibaigiančias diskusijas su žmonėmis, kurie vis gina kokias taisykles, daug sykių apie jas kartoja. Bandydavau ir aš savo tiesas apginti. Tik dabar ar toks tarpsnis, ar jau išaugau, bet tiek savo tiesų neginu, nors jas ir turiu. O visi, kas įnirtingai gina, man atrodo atsiskyrėliai, sugalvoję kažkokius būdus savo menkavertiškumui kompensuoti per atsiskyrimą, nuolatinį priešinimąsi aplinkinių gyvenimo mechanizmams.

Aš ir pats užaugęs atsiskyrėliu, dabar suprantu, kad žmogaus prigimčiai reikia ir bendrų, kolektyvinių poreikių, ir individualumo. Jei bus tik individualumas, tai žmogui gresia būt kaip iš vasaros, o jei gyvensi, kaip liepia mass media, tai irgi būsi, bet ne kaip iš vasaros.

O aš pomirtinio gyvenimo idėjomis visai irgi tikiu.

Beata, 2020-04-17 17:05:18

Mielieji, netrukus bus sukurtas jausmomatis (Trakų pedagoginės psichologinės tarnybos projektas, ES lėšos, 665 tūkst.eurų), ir bus išspręstos problemos bei gauti atsakymai į daugelį klausimų. Jei jau prieita prie tokių dalykų, tai ko verti pamąstymai apie pomirtinį gyvenimą?

Dalius, 2020-04-17 23:47:47

Draugai,

Reikalingas patarimas-pakontempliavimas dviem klausimais.

Nes čia “renkas” išmintingi žmonės.

  1. Kaip šeimoje turėtų būti valdomi finansai t.y. kas už ką moka ir t.t.

  2. Kaip manote ar įmanoma laiminga santuoka tarp turtingos moters ir biedno vyro. Tarp gydytojos ir sanitaro. Tarp daug uždirbančios moters ir mažai uždirbančio vyro.

Žydrūnas, 2020-04-18 00:20:40

Kažin ar Jums čia išmintingi žmonės pakomentuos, tokius nelabai išmintingus klausimus 🙂

bet galima pabandyti

  1. Kaip susitarsit

  2. Įmanoma arba ne, priklauso nuo žmonių, variantų begalė

Rasa, 2020-04-18 01:46:00

Daliui: mhm, ką čia ir bekomentuosi, kai variantų begalė 🙂

Iš asmeninės patirties dėl finansų, galiu pasakyti tik tokią man kažkada kilusią mintį- kur kas geriau turėti mažiau ir leisti juos protingai, negu turėti tarsi ir daugiau, bet matyti, kaip beprotiškai kvailai jie leidžiami ir kaip jie gadina tau buvusį artimą žmogų 🙂

O dėl santykių, tai žinoma kad įmanoma. Arba ne 🙂 Juk prie uždarbių dar yra tiek daug visko kitko iš ko ji susideda 🙂

Žydrūnas, 2020-04-18 02:06:23

Rasa, pas Jumis nuostabūs variantai būna, galit pakomentuot :)))

Rasa, 2020-04-18 04:09:03

Žydrūnai 🙂 dabar daug žmonių kaip nesavi. O gal atvirkščiai, gal jie išties tokie, kokie yra dabar? 🙂 Stebiu ir stebiuosi.

Bet daugelis linkę stipriau reaguoti, daugiau įsižeisti. Ir santykiai ne vieni daugiau kliba. Tai nesinori nieko per daug kalbėt, kad nieko neįskaudinčiau 🙂

Geriau pakalbėsiu ne apie atlyginimus. Po poros dienų turėsiu grįžti į darbą, mane vieną kol kas iš vyresnių iškviečia. O kol kas mėgaujuosi paskutinėmis dienomis namuose. Ką tik klausiausi Domanto Razausko koncerto. Man labai patinka bardai. Štai ir išgirdau kaip dainuoja apie tai, kada jokie atlyginimai nėra svarbiausias dalykas, nes norint juk galima ir uždirbt daugiau ir daug daug ką pakeisti santykiuose. Bet reikia norėti. Reikia nepamiršti kaip per dangų eina liūtai… Čia iš dainos 🙂 Vat ja ir užbaigsiu. Su šviesiu gražiu ilgesiu:

_Jei tavęs nebūtų – likčiau nesapnuotas

Švytinti kaip vaikas, skrendanti ant šluotos

Davusi man viską: vandenį po kojom,

Vyną, savo kūną- mano mylimoji.

Mėlynu ant balto, lūpomis per vėją,

Jie nežino kur mes buvome nuėję,

Kur ant kalno stovi paukštis, kur iš paukščio teka rūkas,

Meile mano – ko tu man buvai susukus?

o per dangų eina liūtai, taip angeliškai tyliai,

Viešpatie švenčiausias – na ko tu man įpylei?!

Na ko tu man įpylei, bičiuli mano senas?

Per dangų teka žuvys ir suteka į venas,

O per Nerį eina sielos visų kuriuos žinojom,

Eina per Vilnelę ir krenta tau po kojom,

O tu ramiai sau miegi, po galva Vaivos rykštė,

Dieve – ar taip stipriai reikejo mus surišti?!

Ir visų pasaulių žmonės, žolės tavo burtų,

Būtų tiktai žolės, jei tavęs nebūtų,

Tai šokanti ant šluotos, ar upės neišdžiūtų ?

Ar likčiau nesapnuotas, jei tavęs nebūtų?

Juozas P., 2020-04-18 11:14:48

Dėl daktarės ir sanitaro – banalu, bet jaunystėje svarbiau gal interesų- pirmiausia vidinių- bendrumas.

Knygos, filmai, muzika, hobiai etc

Po kokių 10 metų išlenda materialiniai. Pradeda aiškėti faktinis šeimos statusas. Lyginant su draugų statusu – vaikai, butas, auto, kelionės etc

Neišvengiamai klausiama – kodėl taip? Ne tik mintyse, bet ir barniais bei priekaištais.

Dar po 10, 20, 30 ir daugiau metų …

Geras klausimas. Atsakymai konkrečiose draugų šeimų istorijose. Kažkas yra bendro, bet tai ilga kalba. Gal net senatviški marazmai.

Dalius, 2020-04-18 12:43:44

“Neužjabina”, Draugai:( Seklu ir žinoma… Bent jau už eiles ačiū, Rasa.

Dalius, 2020-04-18 12:45:08

Turėjo būti “neužkabina”, o gavos vos ne keiksmažodis:)

Giedrius, 2020-04-19 01:44:17

Daliui:

  1. Žinau blogiausią variantą. Viską reglamentuoti, aprašyti viską taisyklėmis ir taikyti jas visada vienodas visiems ir visais atvejais. Va tada tai tikrai katastrofa garantuota!

Nėra ir būti negali konkrečių ir vienodų atsakymų visiems gyvenimo atvejams.

Bendro pobūdžio patarimai. Nesvarbu kuris valdo, svarbu, kad valdantysis turėtų tam gebėjimus – neprisirišimą nei prie pinigų, nei prie materijos. Kai materiją turi, ją valdai, bet nesi prie jos prisirišęs. Be to šeima tai nebe vyras ir moteris atskirai, tai – vienas darinys. Todėl visas mąstymas, galvojimas ir visi pirkiniai tik bendram šeimos gerbūviui… Ir nuolat ieškoti progos kaip kažką nuo savęs paaukoti vardan artimo savo.

  1. Žinoma, kad gali. Juk visas gyvenimas – tai teatras, o žmonės jame – aktoriai. Tai negi dabar santykiai aktorių šeimoje priklausys nuo to kokius jie šiuo metu vaidmenis teatre ruošia ar vaidina? Nors ir tris kartus Paukščių Tako galaktikos prezidentė iki gyvos galvos 🙂 Tai esminės reikšmės neturi.

Aš viską suprantu, kad mes dabar gyvename apverstame pasaulyje, kuriame viskas atvirkščiai nei turėtų būti, bet tai tik laikinas nesusipratimas. Praeis 🙂

O svarbiausia šeimoje – tarnavimas vienas kitam, nors to nereikėtų painioti su tarnavimu kito žmogaus Ego. O kam daugiau kažkuriuo metu duota, tas ir didesnę tarnystės naštą tuo metu turėtų prisiimti, didžiai dėkodamas gyvenimui už tokią suteiktą progą.

***

Tai tiek labai trumpai šia neišsemiama ir be galo svarbia tema.

Dalius, 2020-04-19 02:57:09

Ačiū, Giedriau.

NiekurNeiva, 2020-04-19 21:31:22

Gal kas gali parengti SKAITINĘ corona interpretacijos versiją. Yra gi tiksliukų luomas, kuriems skaičiai vaizdingesni už nuomones.

Pripažinkime, PGR-testas nėra „teismas“ ar tiriamasis sveikas/nesveikas, tai viso labo tik tyrimo ar manipuliacijos rezultatas, kuris baigiasi tikimybiniu TAIP, arba tikimybiniu NE. Akivaizdu, kad tai tik vienas iš kriterijų sprendžiant apie tiriamojo būvį. Ir dar toks netikslus.

Tarkim, kad

POPULIACIJOS dydis P=10.000 (100.000, 500.000, 3.000.000), o SERGAMUMAS yra 3% populiacijos.

Klausimas:

Koks vidutinis klaidų skaičius ir kokia “teismo” klaidos tikimybė, jei žinome, kad teigiamo TAIP rezultato klaidos tikimybė yra X=2% (3%, 4%), neigiamo NE klaidos Y=20% (25%, 30%), o tyrimų imtis I=10.000 (60.000, 100.000)

Labai norėtųsi, kad ATS būtu pateikti lentukėse ir būtinas suprantamas sprendimas, tikimybių suskaičiavimas.

P.S. Aš ats nežinau, bet spėju, kad daugeliui tai padėtų CORONA-interpretacijose.

P.P.S. Jei kuri tai “situacinė” sąlyga ne labai “matematinė”, tai pasikeiskite.

Giedrius, 2020-04-19 23:05:50

Daliui: Tai, kad nėra už ką. Visada Jūsų paslaugoms.

Rūta, 2020-04-20 13:31:04

Daliui:

Į pirmą klausimą daug lengviau atsakyti jį apvertus. Nes atsakyti vis tiek teks pačiam. Daug lengviau atsakyti į klausimą “kaip neturėtų būti tvarkomi”. Tokį atsakymą, neabejoju, kad tikrai žinote pats. Iš patirties, iš aplinkinių stebėjimo, tai nebus ta vienintelė tiesa, bet tai duos galimybę išanalizuoti galimus variantus ir rasti atsakymą pačiam sau, kad “aš to nepakęsiu”, “prie to aš galiu prisitaikyti”, “o, tai yra puiku”. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad man įsirėžę į atmintį keli šokiruojantys tvarkymosi su finansais būdai – kaip pvz. “gavau algą, sumokėjau už butą, nusipirkau batus už 1000 lt, dabar iki kitos algos valgysiu kruopas!!!”, “grįžtant iš atostogų x saloje, liepiau vaikui išmesti visus žaislus, kad neprisirištų ir nepriprastų kaupti daiktų!!!, pasakiau, kad kai grįšim, nupirksiu naujų. Labai verkė, bet juk viskas dėl jo auklėjimo“, „visus pinigus sudedam į vieną bendrą voką, pasakysi ką pirksi, aš tau duosiu tiek, kiek reikia. – Bet aš nenoriu skaičiuoti kiek dešrelių galiu nusipirkti – dvi ar tris. – Tu išlaidi, mes kitaip niekad nesutaupysim!!!“, „iki kiekvienos algos pasiskolinu 1000 eur., sumoku paskolą, gaunu algą – atiduodu. Man viskas ok, bet tik man svarbu kiekvieną mėnesį rasti iš ko pasiskolinti. Ne, tai nekvaila, juk pas mane deklaracijoje turto daugiau nei už milijoną“, „nusipirkau 6 butelius kečupo, nes kai 5 perki, šeštą duoda nemokamai. Ai, vienas gyvenu? Tai kas, juk akcija…“ Jie įstrigę man… ir rasti, ko gero, tarp pokalbių tų, kas mokė kitus kaip tvarkytis su finansais arba bent tikrai nesigėdijo, nesiguodė, o didžiavosi. Kai kam atrodys, kad tai teisinga, protinga, racionalu arba bent normalu. Ir tai normalu jiems. O konkrečiai mane – nužudytų, įvestų į abejones, į nesaugumo jausmą (jeigu taip elgtųsi mano partneris). Ir pamačius kurią nors iš panašių apraiškų užuomazgos stadijoje (vyresniame amžiuje, jau nebe vaikiško proto) būtų pagrindas labai rimtai pagalvoti, ar man pakeliui. Ir visai nesvarbu būtų nei kiek jis uždirba, nei kiek aš, nei kiek kartu sudėjus galima nusipirkt batų ar akcijinio kečupo ar už kiek milijonų turto deklaracijose… Suprasčiau, kad ateis laikas kai aš to nepakęsiu… Man normalus, tarkim, toks modelis – „už savo pramogas (hobius) susimokam kiekvienas. Vienas kito finansų nekontroliuojam, bet esant reikalui būtinai padedam. Būtinai turi būti kas nors bendro, į ką investuojam/už ką mokam/ką bendrai perkam abu, nesvarbu kokia dalimi prisidėdami, bet kažkas turi būti „mūsų“, kaip ir kažkas „mano“. Stambūs pirkiniai arba didesnės investicijos aptariamos iš anksto. Svarbiausia – galėti pasitikėti vienas kitu“. Į antrą klausimą atsakymas panašus – viskas priklauso nuo konkrečių žmonių – kas tarp tų žmonių bendro ir svarbiausia, koks kiekvieno jų požiūris į skirtingą materialinę padėtį/išsilavinimą/statusą, kokios jų vertybės.