Pasikalbėk su savimi…

… čia aš sau sakau.

*

Nebijau nemalonumų, bet nemėgstu nemalonių staigmenų. O kas mėgsta?

*

„Iš šalies labai gerai matosi ir tai, kad jūs jaučiate nuoskaudą dėl kiekvieno, kuris nesaldžialiežuvauja. Tai kvaila. Jūs taip norite būti liaupsinamas, norite, kad būtų liaupsinama gimnazija, kad…“

*

Tai parašė komentatorė Rasa. Ne visi jūs žinote, kad mudu jau daug metų „susiję“. Ir štai – sužinojau… Dabar kalbuosi su savimi…

*

– Tai tu, Burgi, nori būti liaupsinamas ar nenori?

– Aš noriu būti retkarčiais pagiriamas, kas nenori? Bet aš nenoriu būti liaupsinamas! Įrodymas to yra tai, kad pastaraisiais metais manęs ne tik kad neliaupsina tie, kurie galėtų iš to turėti naudos, bet beveik nebegiria tie, kurie galėtų pagirti… Dažnokai šaipausi: jau visi žino, kad tam Burgiui nieko nenešk, net mažų dovanėlių – jokios naudos. Ir neneša. Džiaugiuosi, kad nieko neneša! Mėgaujuosi tuo, kad visai sunaikinau šį pažeminimo elementą. O šiaip tai vis peikiamas ir peikiamas esu. Jei norėčiau, kad girtų, liaupsintų, tai bematant tai galėčiau padaryti! Pavyzdžiui, laiku prikąsdamas liežuvį. Pavyzdžiui, pritardamas potencialiems liaupsintojams.

– Bet tu nori, kad būtų liaupsinama gimnazija?

– Žinoma! Esu švietimo versle. Gyvename kapitalizme. Skrupulingai gaudau kiekvieną pagyrą savo bendrovei (gimnazijai), provokuoju, kad pagyrų būtų daugiau, stengiuosi įtikti tiems (žiniasklaidai), kurie gali be eilės pagirti. Toks mano darbas. Tą pačią dieną, kai nebebūsiu vadovas, tą darbą dirbs kitas, o aš stebėsiu – ar dirba? Ar teisingai dirba? Jei ne – tai mėmė ir netikęs vadovas.

– Bet pats sakai, kad Rasa tave seniai pažįsta, todėl jai „iš šalies labai gerai matosi…“

– Kada mes buvome susitikę? Daug vandens nutekėjo… Iš kurios šalies Rasai labai gerai matosi? Juk ji mato mane tik čia ir žiniasklaidoje…

– Bet juk Rasa nėra tavo priešas?

– Tuo labiau netikėtas šis jos akibrokštas. Juk aš ją dažnokai čia pagiriu, be jokios potekstės pagiriu. Ir ji mane pagirdavo. Tai kam ta veidmainystė? Gerai pasakyta – nebijok priešų, bijok draugų. Bijoti nebijau, bet labai nusivyliau… Aš tai niekada nerašinėčiau svetainėje žmogaus, kuris  „jaučia nuoskaudą dėl kiekvieno, kuris nesaldžialiežuvauja…“. Nė surišto manęs neatvestumėte ten, kur toks yra!

– Tai ką, dabar Rasa jau tavo priešas?

– Ne, nebuvo nei draugas, nei priešas, ir nebus nei draugas, nei priešas… Bet Rasa žinojo, ne kartą čia esu rašęs, ir tema „Akimirka“ apie tai – gyvenime kenčiu dėl nemokėjimo pamiršti, atleisti. Akimirkos, vieno žodžio, vieno žvilgsnio negaliu pamiršti. Nemoku ištrinti ir perrašyti. Jau ir nebesimokau. Mokausi nekeršyti. Mokausi ramiai bendrauti su tais, kurie man siuntė tas nemalonias akimirkas. Suprantu, kad valandos ir dienos yra daugiau nei akimirkos. Ir vis tik… Jei mano žmona kada nors būtų pasakiusi „aš jį mylėjau…“, aš nebūčiau galėjęs būti jos vyras…

Atsakymai

Burgis, 2014-07-15 13:48:39

Įvertinkite įsivertinusį… 🙂

loreta, 2014-07-15 14:51:25

Tikrai skaitėt “Karalių Lyrą”, tai prisiminkite ir leiskite žmonėms sakyti tiesą ir pats sakykite. Malonu – nemalonu, bet tik tokiais žmonėmis galima pasitikėti.

Ema, 2014-07-15 15:05:02

Kaip tai – pasitikėti? Kai sarkastiškai pašiepia? Juk galima nesutikti su nuomone ir kitokia forma. Realiai tai buvo išdavystė. Tai pasitikėti tuo, kuris išduoda? Gal ir į žvalgybą kartu pasisiūlyti?

Bendravimas – viena gražiausių dovanų, viena didžiausių vertybių. Bendravimas skirtas vienas kito auginimui. Aš taip stengiuosi. Pasitaiko suklysti. Pataisyti labai sunku.

O šiaip – visa Visata tai apytakos ir apykaitos sistema. Nuo mikro iki makro. Būtų ne kas, jei destrukcija dominuotų. Tačiau Nepri… kažkada rašė apie ,,nepaliaujamą meilės srautą”, kuriame mes esame ir kurio nebejaučiame, nes ,,apsinešame” kasdienybe”. Ar jūs tikit, kad tas srautas yra? Lai visi jūsų poelgiai būna iš Meilės 🙂

loreta, 2014-07-15 15:20:56

Emai, taip. Nepri… gerai rašė, trūksta jo. O ar žinote, kodėl jo čia nebėra?

Rasa, 2014-07-15 15:22:44

Jūs ne tik “įsivertinot”, Jūs “įvertinot” ir mane 🙂

Įvertinot kaip veidmainę.

Jūs garbingas žmogus. O aš veidmainė, slepianti peilį už nugaros. Taip man matosi skaitant 🙂

Tebūnie taip.

Nors realiai aš niekada (NIEKADA) neišduodu žmonių. Net bomžo prie konteinerio.

Jūs tapatinat žmogaus poelgį su žmogumi. Aš galvoju kitaip. Jei man kartais nepatinka kažkas kažkieno elgesyje, aš anaiptol nemanau, kad tas žmogus blogas. Jei man, iš mano šono, kažkas pasimatė taip, tai nereiškia, kad Jūs toks esate. Aš, kai rašau, rašau savo nuomonę, nepretenduodama į absoliučią “tiesą”. Tiesiog nesuprantate turbūt apie ką aš.

Jei žmogus nusispjovė ant gatvės- jis blogai ar netinkamai pasielgė. Bet dėl to jis nėra blogas iš esmės, atmata ir visoks neigiamas. Gal Jis tik netinkamai pasielgė. Gal jis kasdien gelbėja žmonių gyvybes. Jei aš sakau, kad kažkas man nepatiko jūsų elgesyje, tai nereiškia, kad nepatinkate jūs, tai nereiškia, kad jūs esate blogas. Jūs nesat blogas. Ir nereikia čia vaizduotis, kad aš dabar kažkokia išdavikė, durianti peilį į nugarą. Nors pagaliau vaizduokitės kaip norit, kiekvienas matom pasaulį kaip norim. Aš anaiptol nesiteisinu.

Man tik truputį gėda už jūsų vaikišką emocionalumą. Šiuo momentu. Primenat mano mamą su jos pretenzingumu. Tyliai perku įrankius ir viską dirbu kaime, nes nėra kam. Na, neturiu dėl to niekam jokių pretenzijų 🙂 O ji vadovauja ir ties kiekvienu jai nepatinkančiu žodžiu siunčia mane rusiškai ir mėto telefono ragelį 🙂 Nes aš tokia “baisi” ir nepritariu jos nuomonei, kai ji keikia visą pasaulį.

Na ką, o aš “ne gordaja”, net jei esu aboliuti veidmainė, man tai nemaišo jų (ir jūsų) visų mylėti 🙂 Net ir tokių netobulų, kaip matau iš šalies… 🙂 Iš savo varpinės… 🙂 Tobuli gyvena danguj.

Aušra, 2014-07-15 15:32:04

Rasa suprantu kaip dabar jaučiatės.

Ema, 2014-07-15 15:33:36

Rasai: jau pradedu galvot, kad Jūs išduodat, tik nepastebit. Na, persūdėt., įskaudinot. Kodėl negalima atsiprašyti? O Jūs tik kartojat, kad Kumstas pats. Mylit, bet neįdomu ir nerūpi, kad įskaudinot. Kiekvienas žmogus turi savo prabą. Kokia Jūsiškė?

Aušra, 2014-07-15 15:41:33

Nesuprantu Jūsų Ema, kodėl žmogus negali pasakyti kitam žmogui: “Man atrodo Tu elgiesi neteisingai”.

Ema, 2014-07-15 15:53:54

Gali. Gal net ir turi. Esmė – KAIP pasako. Kažkur sandėliuke skaičiau, kaip Rasa apibūdina moterį – gyvatę, kuri visada gražiai glaustosi ir laukia progos įgelti.

*Atsiprašau: ,,Kumstas pats – Jums tas pats” 😀

Burgis, 2014-07-15 16:00:53

Loretai, Aušrai ir kt.: va, matote, kokia išsivystė tema… 🙂 Bet ar pastebite, kad žaidžiama daugiau į vienus vartus?

Aš parašiau, ką manau apie Nepri…, jis įsižeidė, jūs jį užstojate….

Aš parašiau, ką manau apie Rasos komentarą, o jūs sakote, kad tik ji gali pasakyti – tu elgiesi neteisingai…

*

Temos įverčiai neigiami. Suprask, Burgi, tu mums nepatikai. Tai ką, dabar jau ne Rasai, o man atsiprašinėti?!

*

Rasai: Jūs parašėte nuoširdžiai, ir aš parašiau nuoširdžiai. Aš nesitikiu, kad ką nors Jumyse pakeisiu, ir Jūs nesitikite. Tuo ir baigiame.

*

Ir apskritai – kas čia per lietuviškas stilius: kur nors nueiti į žiniatinklį ir sudoroti ten parašiusius. Man tai panašu į kažkokią sadomazochizmo formą… Aš, pavyzdžiui, matau daugybę pacientų „delfyje“, bet man niekada nekyla noras su jais ginčytis, komentuoti jų komentarus. Visai nesilankau politikų svetainėse. Ne pirmą kartą rašau – jei čia ar gyvenime kuo nors jums neįtinku – prasilenkime. Jūs sau, aš sau. Visiems Žemėje yra vietos…

Q.E.D.

Aušra, 2014-07-15 16:09:14

Juk buvo labai daug nuostabių atsiliepimų apie Jūsų pasisakymus, Jūsų erudiciją ir Jūsų mintis ir Jūsų … todėl vienas nevisai toks pasisakymas, kaip Jums atrodo teisinga, nereiškia kad čia “Jūsų namuose neįdomu”. Aš ir savo artimiems draugams, ypač artimiems, ir netgi Jų namuose pasakau, jeigu kartais man atrodo, kad jie elgiasi neteisingai. Ir dažniausiai jie mane ir toliau kviečiasi į svečius:)

Rasa, 2014-07-15 16:19:32

Aušrai: 🙂 Normaliai aš jaučiuosi. Nieko tokio juk nenutiko. Aš su rankom kojom ir neišbadytom akim… Tai tik dar viena diena su savo išskirtinėm spalvom 🙂

Emai: O gal jūs per savo paviršutinišką ir emocionalų požiūrį jau nebesugebat matyt, kad yra išdavystė? Visų pirma aš niekada nepašiepiu sarkastiškai, nes nekenčiu sarkazmo. Kartais pasakau savo požiūrį. Gal jis kai kam nepatinka. Taip gali būti. Norintis įsižeisti, ko įsižeisti visada ras. Ypač jei jo emocijos sukilę.

—————-

O jei norit kažkas pakalbėt apie išdavystes, galim pakalbėt. Esu išduota ne kartą 🙂 Nesu išdavus nieko. Ir nežadu.

Nes, net jei bet kuriam žmogui, kurį myliu (vaikam, draugam, giminėms) aš galiu pasakyti, kad jis kiaulė, jei jis netinkamai elgsis, kartais galiu net užplot per pakaušį ar pasakyt, kad jis pasielgė kaip tikras parazitas, mano manymu… Jei užklups rimta bėda, o aš galėsiu padėti, aš visada padėsiu. Ir man nusipjaut, ar žmogus sakys, kad manęs nekenčia, ar jis pūsis, kaip daro dauguma vyresnių išsiaukštinę savo “orumą”, ar jis sakys, kad jam nieko nereikia, jis viską gali pats… Aš nueisiu ir tyliai padėsiu. Paremsiu. Pamaitinsiu. Kažką nupirksiu. Nes nueit, kur kartais būnu siunčiama svetimom kalbom, būtų išdavystė 🙂 O ne likti… Nieko. Mano oda stora. Bet ne slidi, kaip gyvatės 🙂

Žinoma, atsiprašau, kad įskaudinau P. Burgį.

Tik manau, kad dėl to vis vien nesu veidmainė. Be to, numanau, kad jis vis vien mane ignoruos, žinant nors truputuką jo būdą 🙂 Nes jam per menka diskutuoti šiuo metu su manim 🙂 Ne lygis. Nes jis gali atleisti, bet niekada nepamiršta.

🙂 Ir… Aš persigalvojau. Nepereisiu į kitą gatvės pusę, kaip kažkada seniai žadėjau, kai susitiksiu Burgį. Pasisveikinsiu geriau 🙂

Ema, 2014-07-15 16:20:29

O man neatrodo, kad rasa parašė nuoširdžiai. T. y. nuomonė buvo nuoširdi, tik ,,išsitaškymas” turėjo kažkokią pašalinę priežastį, kurios ji nesuvaldė. Gal prieš tai nepagalvojo, nestabtelėjo. Vėlgi, atoveiksmis sako ką kita

Burgis, 2014-07-15 16:21:37

Aušrai: Jūs – labai geras žmogus! (Todėl pažeidžiu savo Q.E.D.) Jei aš ką nors šeimininkams pasakyčiau jų namuose, kad jie elgiasi neteisingai, tai, pirma, manęs jie jau nebekviestų, antra, aš pats negalėčiau savęs įveikti ir pas juos eiti… Matote, koks aš netikęs žmogus. Bet aš tai žinau, todėl nepamenu atvejo, kad šeimininkams būčiau rimtai (juokais, žinoma, pasakau daugybę kartų!…) pasakęs, kad jie elgiasi neteisingai. Esu atsargus ar mandagus?

Burgis, 2014-07-15 16:22:49

Rasai: tai jau geriau pasisveikinkite… :-)))

petras, 2014-07-15 16:29:01

Aš atsakysiu 😀 – mano nuomone, prisitaikėlis 🙂

Aušra, 2014-07-15 16:37:01

Visi mes esame kitokie, taip ir turi būti. Ir aš kartais save pagaunu, kad jeigu žmogus elgiasi kažkaip kitaip negu man įprasta Jis kažkoks keistas:) Tačiau jeigu mano draugas man nepasakytų, kad aš neteisi, jeigu tą tikrai matytų, na arba jam bent taip atrodytų, o jis tik tylėtų, tikrai pamanyčiau, kad jau kažkas negerai. O ar aš pasikeisčiau ar ne tai jau kitas klausimas, bet pagalvoti tikrai pagalvočiau. Bet čia tik taip man atrodo:)

Giedrius, 2014-07-15 16:46:51

“…atgaila etikos požiūriu nėra jokia vertybė, nes galima daryti baisius dalykus, jeigu dėl jų vėliau gailimasi. Tad etikos esme tampa susilaikymas nuo blogio.”

Čia iš vieno L.Donskio straipsnių. Ar nebus tas atvejis? Kai geriau kartą susilaikyti, nei paskui daug kartų atsiprašyti…

Ema, 2014-07-15 17:00:14

Kartais tenka spręsti, ar būti teisingais, ar gerais. Sveikinu B. B. sprendimą 🙂

loreta, 2014-07-15 17:40:43

Nesinori ginčytis vasaros vidury, bet atgaila etikos ir Donskio požiūriu gal ir ne vertybė, bet žmogui labai svarbi, ar Jums, Giedriau, ne?:) Dostojevskiui išvis bene didžiausia vertybė, prie jos reikia priaugti ir ne kiekvienam ji duota iš karto. Ir niekas čia neatgailauja, atsiprašė žmogus, kad iš “draugų” neišmestų, ir viskas. Kad nėra ko:)

Giedrius, 2014-07-15 17:57:12

Tą frazę tik todėl ir prisimenu, kad ne ten nubraukus ribą, galima padaryti nusikaltimą.

loreta, 2014-07-15 18:21:06

Giedriui: taip būna tik ribų braukytojams:):)

Giedrius, 2014-07-15 18:24:24

loreta, nepradėkit, ir padorumas turi ribas… 🙂

1991, 2014-07-15 18:30:54

Kokia tikimybė, kad bus grįžta prie norminio vertinimo??? Juk kai kuriems egzaminams visiškai netinka kriterinis..

loreta, 2014-07-15 18:38:37

Dieve, kokie jautrūs SAU tie mūsų vyrai:) Gerai, viskas, ne mano svetainė, ne mano reikalas, aš Jūsų nepažįstu ir t. t.

qwerty, 2014-07-15 19:11:41

Kas čia per audra stiklinėje?) Ir mažasis princas (tinklaraštininkas), nes čia juk jo planeta (ką jis ten kalbėjo apiee šeimininkus?…), visai sumišęs, atsinešė laistytuvą tyro vandens ir pagirdė gėlę.Taip tad netrukus ji pradėjo jį kankinti savo kiek įtaria tuštybe (kaltinimas, esą jis yra garbėtroška, etc.). Pavyzdžiui, sykį, kalbėdama apie savo keturis dyglius, mažajam princui tarė:

– Tegul tik jie ateina, tie tigrai su savo nagais!

– Mano tinklaraštyje nėra tigrų,- pasakė tinklaraštininkas,- be to, juk tigrai neėda žolės.

– Aš ne žolė,- švelniai atsakė gėlelė.

– Atleiskite…

qwerty, 2014-07-15 19:19:41

Ai, neparašiau.Ta gėlė, tai mūsų Rasa. Supratote,manau).

“…Dabar kalbuosi su savimi…Pro jos smulkias gudrybes turėjau jausti, kokia ji švelni. Juk gėlės tokios prieštaringos…”

Burgis, 2014-07-15 19:49:36

qwerty: 100 balų!

qwerty, 2014-07-15 21:20:48

Tokią paprastą tiesą dabar pasakysiu. Ne aš ją sugalvojau: Apie žmogų (ypač tau artimą) visuomet reikia galvoti truputį geriau, nei jis yra. Tuomet viskas bus gerai.

Burgis, 2014-07-16 09:30:16

Išvada: spjauti ir pamiršti! Čia – tik virtualioji realybė. Čia žmonės neateina draugauti. Čia jie ateina to, ko aš negaliu ir nenoriu duoti. Todėl ir nesitikiu liaupsinimo. Todėl ir įrodau, kad ne liaupsinimo siekiu, jei čia rašinėju…

*

O realybė – graži! Keista, greita, kieta, sunki, paslaptinga, nenuspėjama – graži! Laukiu išleistuvių…

Rasa, 2014-07-16 11:02:16

Žmonės čia ateina, nes jiems tiesiog gera su Jumis ir kitais čia besilankančiais pabūti.

Gražios Jums šventės 🙂

Burgis, 2014-07-16 15:01:31

Rasai: ačiū!

Aušra, 2014-07-16 15:17:45

” Nebeturiu kantrybės kai kuriems dalykams, ne todėl, kad būčiau arogantiška, bet tiesiog pasiekiau tokį gyvenimo kelio tašką, kai nebegaištu laiko tiems, kurie skaudina, ar yra nemalonūs. Neturiu kantrybės cinizmui, perdėtai kritikai ar reiklumui. Nenoriu patikti tiems, kuriems nepatinku. Nenoriu mylėti tų, kurie manęs nemyli ir šypsotis tiems, kurie nenori šypsotis man. Negaišiu nė minutės savo gyvenimo melui, pasipūtimui…” Meryl Streep

Manau, kad šie žodžiai Jums tikrai patiks

Burgis, 2014-07-16 15:22:03

Aušrai: niekada nebūčiau pagalvojęs, kad mano mėgstama aktorė Meryl Streep (vien filmo „Medisono grafystės tiltai“ pakaktų…) kalba mano žodžiais! Žodis žodin!

Ačiū, Aušra!

Rasa, 2014-07-16 18:07:46

Pritariu, kad aktorė puiki 🙂

🙂 Taip. Mes visi labai skirtingi. Kas princas, kas tigras, kas gėlė, kas aktorius gyvenimo spektaklyje… 🙂

Jei kalbėčiausi su Meryl, ką norėčiau jai pasakyti? O aš esu visai kitokia, -pasakyčiau. Noriu turėti laiko viskam. Nevertinu žmonių pagal “tu man- aš tau”, todėl šypsausi ir tiems, kurie žiūri į mane susiraukę. O gal jie nusijuoks? Tada bus linksma visiems! 🙂 Myliu ir tuos, kurie manęs nemyli, nes mano meilė yra tai, ką turiu ir galiu duoti aš (o aš ją turiu), o jų meilė ar nemeilė, yra tai, ką turi ir gali duoti jie.

Žiūriu į Pasaulį, Gyvenimą, Žmones geranoriškai ne todėl, kad ir jie taip pat į mane žiūrėtų (jie anaiptol to neprivalo), o tiesiog todėl , kad jie puikūs 🙂 Kiekvienas puikus savo savitumu.

***

Hmmm… 🙂 Kažkam gali pasirodyt, kad ne visada būnu geranoriška? Tada paklausčiau taip: pav. ateini pas gydytoją su trūkusiu apendicitu. Kada chirurgas išties geranoriškas? Ar tada, kai paglosto tau galvą, pasako kaip jam gaila, kad tau skauda, apkabina ir pasūpuoja? Ar tada, kai išdrąsko tavo žarnas, sukelia skausmą, išpjausto, sutvarko, bet tu pasveikęs gali gyventi ilgai ir laimingai? 🙂

Tik jau nesupraskit manęs vėl klaidingai. Aš nieko nemokau gyventi. Aš nesilyginu su “gyvenimo chirurgais” 🙂 Aš tik šiaip truputuką pasamprotavau Meryl Streep citatos tema.

***

Tuo pačiu pralėkė mintis apie tai, kas yra draugas. Man draugas ne tas, kuris viskuo man pritaria, mane giria, popina ir pan. Draugai būna ir labai nemalonūs. Tikri draugai (bent maniškiai) žinot kaip pasako? Kartais tikrai “užstumia” 🙂 Išvadina mane visiška kvaiša kartais, pasako krūvas argumentų, kur ir kodėl aš neteisi. Iš viso to svarbu tik tai, kad gale draugas visada pasako: “koks bebūtų tavo sprendimas, kvailas ar geras, aš visada tave palaikysiu… Nes tau tai svarbu…” Pasako: “Jei tik tau reikės pagalbos, visada kreipkis.”

***

Kur pritarčiau Meryl? Tubūt daugiausia dėl “nenoriu patikti tiems, kuriems nepatinku” 🙂 Žinau, kad yra žmonių, kuire manęs tiesiog negali pakęsti. Na ir šaunuoliai. Kas ir būtų, jei visi mylėtų? Nuglostytų juk, nupešiotų… 😀

Einu dirbti, užsiplepėjau kažkaip…

Rasa, 2014-07-16 18:44:10

Žinot, padariau sau išvadą, kad esu glušiausias žmogus pasaulyje. Visi supranta, tik aš ne. Todėl prašau, kad kažkas ne emocionalus, o turintis loginį mąstymą, man paaiškintų. Gal qwertis ar Giedrius ar dar kas nors turintis blaivų protą. Ne psichuodami pasakykit man dabar durnai tokį dalyką.

Jei ponas Burgis sako, kad jis visiškai pritaria Meryl mintims, kuri teigia, kad “nebegaištu laiko tiems, kurie skaudina, ar yra nemalonūs. Neturiu kantrybės cinizmui, perdėtai kritikai ar reiklumui. Nenoriu patikti tiems, kuriems nepatinku. Nenoriu mylėti tų, kurie manęs nemyli ir šypsotis tiems, kurie nenori šypsotis man.”. Tai kodėl jis taip labai supyko ant manęs, aš net laikoma išdavike veidmaine, jei aš tą patį apie jį pasakiau, tik kitais žodžiais? Ar aš blogus žodžius parinkau? Juk šis aktorės pasakymas ir reiškia, kad ji bendrauja tik su tais, kurie ją giria, jos perdaug nekritikuoja ir nėra jai reiklūs. Ji nori tokių ir priima tik tuos, kurie ją liaupsina ir jai šypsosi.

Galit patampyt mane už ausų ar mest akmenuką į mano daržą, bet, prašau, paaiškinkit kodėl Burgis supyko ant manęs, o tuoj pat pats save taip apibūdino? Net blakstienomis padariau :”klink klinkt…”

Giedrius, 2014-07-16 19:34:45

Aš tai tikrai manau, jog čia gavosi (o gautis neturėjo), tikrų tikriausia audra vandens stiklinėje. Iššaukta galbūt tik momentaliai pasitaikiusio per didelio intymumo, išreikšto keletu kandžių žodžių. Internete asmeniškumų mes visi galime leisti labai skirtingai, o ir taip, ta praraja tarp interneto ir realybės yra didžiulė. Tik mes to kartais nebejaučiam. Atitrūkstam nuo realybės jausmo. Tai labai žmogiška. Man irgi tai būdinga. 🙂

Su ta savo citata gal šiek tiek ir nusivažiavau, bet tas nepamatuotas kandumas gal ir buvo toks “ant ribos”.

Realiai, aš manau, viskas čia būtų buvę daug paprasčiau. Tik tiek, kad čia internetas…

Ema, 2014-07-16 23:31:26

Rasa, manau, kad neteisingai supratot M. Streep mintį. Ji sakosi tiesiog gyvenanti savo gyvenimą, nereaguodama į jos nemylinčius, besikandžiojančius, nesistengia visiems įtikti ir patikti, o laiką leidžia su tais, kurie jai mieli. Ir tai brangina. Ir kažin, ar tie, kurie jai mieli turi ją garbinti/liaupsinti. Jiems tiesiog gera kartu.

Rasa, 2014-07-17 00:16:49

Ačiū. Atsakiusiems.

Rasa, 2014-07-17 08:49:58

Emai: “Nenoriu mylėti tų, kurie manęs nemyli ” pasak jusų tereiškia, kad “laiką leidžia su tais, kurie jai mieli”, tai juk iš to ir seka logiška išvada, kad jai mieli tik tie, kurie ją myli! O visi kiti šuns pypas… 🙂

Geros dienos.

Nors bendrai dar pridėsiu. Jei aktorė būtų manius taip, kaip jūs interpretavot, ji būtų taip ir parašius, bet ji labai aiškiai parašė,kad ji nėra geranoriška niekam, kas nėra pakankamai geranoriškas, jos supratimu, jai. Aš tai įžiūriu kaip šio parašymo esmę.

Rasa, 2014-07-17 08:52:12

Ir niekaip nesuprantu kodėl už “ąčiū” minusas? Ar reikėjo visus rusiškai pasiųsti, kad būtų patenkinti? 🙂

Juokingi tie žmonės… 😀 Einu išeiginiaut 🙂

Rasa, 2014-07-17 08:52:55

Ups, nosinė gavosi netyčia ten 🙂

Ema, 2014-07-17 09:19:37

Tarp ,,mylėti” ir ,,nemylėti” yra ir kitų spalvų. ,,Nenoriu mylėti” nereiškia ,,nemylėti”. Man patinka M. Streep. Ji sugeba kiekviename vaidmenyje būti kitokia, bet taip, kad matosi ir ji pati kaip asmenybė. Dabar tokie aktoriai – deficitas.

Aušra, 2014-07-17 09:26:56

O man gerbtinas Rasos atvirumas ir nuostatos. Bet čia vėl tik mano požiūris:) Visi mes kitokie ir nereikia pyktis:) Vaikai gyvenkime draugiškai, kaip sakė katinas Leopoldas :)))

Rasa, 2014-07-17 09:28:36

Man irgi labai patinka M.Streep.

tikinti, 2014-07-17 09:43:06

Sutinku, kad mylėyi ir liaupsinti toli gražu ne tas pats..Kaip tik iš mylinčių dažniausiai išgirstam net ir labai nemalonių dalykų, kurie atvėsus emocijoms, paaiškėja, kad yra pati gryniausia tiesa..

Darius, 2014-07-17 09:43:12

Ar čia kita Rasa, ar ją taip paveikė superpilnatis, bet bent jau aš jos nepažįstu. Rasos žodžiuose atsirado pykčio, kai kur net pagiežos. Anksčiau to tikrai nebuvo. Viliuosi, kad tai tik dėl tvyrančio karščio…

Rasa, 2014-07-17 10:05:49

Dariau, tu apskritai manęs nepažįsti. Nei per nago juodymą. Tu pažįsti tik kažkokią savo sugalvotą mano projekciją 🙂 Tai pirma.

Antra, aš nei truputėlio nesu pikta. Bent jau rašydama internete, čia. Kadangi internete nesimato žmogaus, mes pagal save imam jį ir įsivaizduojam. O, va šitas rėkia, galvojam. O va šitas pyksta, o šitas kupinas pagiežos 🙂 Gal taip atrodo tada, kai mes patys norėtume pakelti balsą, kad mus išgirstų? Gal kad žmogus tiesiog sudėsto žodžius ar išdėsto mintis ne mums priimtina tvarka.

O trečia, aš nuolat sakau, neimkit iš manęs pavyzdžio, aš gero neišmokysiu. 🙂 Net šypsausi, nes šitą mano pasakymą kai kas kitur nuolat cituoja. Aš ne angelas, aš tik Rasa. Su manimi visai nėra lengva. Man taip atrodo. Kitiems atrodo visaip. Labai skirtingai 🙂 O tu tai turėtum geriausia suprast, pats sakei, kad mano auklėjime jau jaunystėj spragos padarytos 🙂 Su tavim užsiginčytume negyvai dėl požiūrio į daugelį dalykų! 🙂

Burgis gyvena sėkmingo žmogaus gyvenimą, iš jo ir imkit pavyzdį. Jei norite būti išsilavinusiais, pasiturinčiais, laimingais pagal jo supratimą (jei jis ir jums artimas, tas supratimas) žmonėmis. Aš ne sarkastiškai, aš tai sakau nuoširdžių nuoširdžiausiai. Kaip ten sakydavom? Galiu dantį duot… 🙂

Kaip ten qwerty mane gražiai išvadino? Gėle su keturiais spygliais? Na tai galite mane priimti kaip rakštį subinėj… 😀 Aš žmogus paprastas.

ir, 2014-07-17 12:11:22

Rasai:jūs ne gėlė,jūs visa puokštė laukinių gėlių-tokių įvairiaspalvių,kvepiančių,sodrių,o gal net ir visa pieva…o ne kokia nuskusta,išpuoselėta amerikoniška veja:)Ech,būčiau vyras-įsimylėčiau:D

Rasa, 2014-07-17 14:04:40

🙂 Dėkui

qwerty, 2014-07-17 17:46:10

…puokštė laukinių gėlių-ar galima moterį pavadinti gražiau?)

qwerty, 2014-07-17 17:58:29

…Burgis gyvena standartinio sėkmingo žmogaus gyvenimą…

Burgis, 2014-07-17 18:35:35

qwerty: geras Jūs žmogus, qwerty, ačiū! Na, kai kas iš medikų mano gyvenimo sėkmingu tikrai nepavadintų… Bet ne kas kitas, o jie man pasakė: „Reikia žiūrėti filosofiškai…“ Aš ir žiūriu. Ir esu labai laimingas!

Žydrūnas, 2014-07-17 19:13:25

Kažką norisi pasisakyt šia tema, bet gal tegu būna tik :))). Rasa bangelių sukėlė truputį 🙂

qwerty, 2014-07-17 19:57:38

….tinklaraštininkas ir yra tas mažas berniukas, baltais, kaip sniegas plaukais, ir juodu, kaip tamsi naktis, apsiautu (kostiumu), kuris prisijaukino rožę, savo, todėl jam vienintelę rožę pasaulyje, (dabartinę, visuomet stilingą žmoną), kuris iki galo suvokė paprastą išmintį, jog matyti galima tik širdimi, kad svarbiausi dalykai akims nematomi…

P.S. …yra dar daug neatrastų planetų, kur tu tikrai būsi ta vienintele..)

qwerty, 2014-07-17 20:32:54

Tinklaraštininkas, mūsų Rasa, dar kai kurie, kuriuos aš čia įsidėmėjau, žavi tuo, kad nebijo būti atviri, sentimentalūs, parodyti jautrių savo dorovinių charakterio savybių, o neretai ir silpnybių. Jie-apsimetėlių kietuolių priešybė. Įrodymas, kad būti geru ir jautriu nėra gėda ar silpnumas.Esmė tame, kad daugeliui, būti ciniku, sarkastišku šikniumi yra kieta, gera, gražu. Ne gėda. Būti geru. Jautriu. Švelniu.Priešingai. Gėdinga. Žema.Niekinga ir… juokinga… Gerumas-kaip silpnumo ženklas.

Žydrūnas, 2014-07-17 20:42:58

captain obvious 🙂

nebijo tie kurie žino ir/arba išgyveno tiek, kad jiem jau nereikia nieko bijoti…vienu ar kitu atveju jie išgyvens, tai ko bijoti? 🙂

qwerty, 2014-07-17 20:46:43

Žydrūnai, kol gyvas, tol bijai. Pati baisiausia, labiausiai žeminanti, pati beviltiškiausia ir žlugdanti žmogaus būsena ir yra ta, kuomet jau neturi ko prarasti, o vis tiek bijai…

Žydrūnas, 2014-07-17 20:59:02

Nu ten jau ekstremumai, apie juos reikia su specialistais jau kalbėtis, ne internete 😉

qwerty, 2014-07-17 21:01:48

Žmogaus egzistencijos suglumimas ribinėse situacijose (kaltė,NEC, VBE, kančia, etc.) ir yra tas tikrasis real captain abvious, pamatinė savijauta,esamybės nuklydimas į visumą.

qwerty, 2014-07-17 21:05:33

“…nu ten jau ekstremumai, apie juos reikia su specialistais jau kalbėtis, ne internete…”, – jokie ekstremumai. Deja, tik suknista senatvė. Antropologinė patirtis.

Žydrūnas, 2014-07-17 21:15:33

blogai kai anonimai internete gali komentuoti.

qwerty, 2014-07-17 21:31:46

Žydrūnai, kodėl?)

Žydrūnas, 2014-07-17 21:35:33

nusibodo… bent jau aš noriu žinoti su kuo bendrauju ir realiai.

qwerty, 2014-07-17 21:41:19

na, tai su kuom aš bendrauju, Žydrūnai?

Žydrūnas, 2014-07-17 21:57:25

na tai buvo čia tema kadais prisistatymo 🙂 buvau prisistatęs…

qwerty, 2014-07-17 23:37:06

1983 m. rudenį TSRS naikintuvas numušė P.Korėjos oraivį, kuriame skrido trimis futbolo komandomis MAŽIAU žmonių,nei šiandien numuštam Boeing virš Ukrainos. Tuomet buvo pats šaltojo karo įkarštis, orlaivis daugelį km. nuklydo į USSR erdvę.Buvo DIDŽIULIS SUKRĖTIMAS. ŠOKAS.Tyrimai. Pasekmės. Sankcijos. Išvados.Prisimenam 007 net ir dabar. O kas po 31 metų prisimins šiandienos numuštą Boeing, kuriame kuriame skrido net trim futbolo komandomis DAUGIAU žmonių, nei tadaise numuštam Boeing virš Sachalino sopkų…?