Pasilik galimybę suprasti…

Sausio 27, Pirmadienis

Jūs tik pažiūrėkite į komentarus žiniatinklyje (net čia…), pažiūrėkite, kaip žmonės apibūdina kitus žmones. Kaip anonimai apibūdina įvardijamus žmones. Kategoriškai, be jokių kompromisų, aiškiaregiškai… Komentatoriaus nuomonė, nuostata ir yra nuosprendis komentuojamajam. O jei aš tokius komentarus ištrinu, tai nuosprendis paskelbiamas ir man…
*
Jau turiu šiokią tokią gyvenimo patirtį, jau mano metai mane šio to išmokė, todėl ir rašau… Kiek laiko man prireikė, kol klastingą išdaviką pavadinau klastingu išdaviku? Mažiausiai dešimties metų prireikė. Kiek laiko ir kiek žmonių turi vertinti mūsų mažos bendruomenės gimnazijoje žmogų, kol galiu tą žmogų vienaip ar kitaip apibūdinti? Reikia nemažai laiko ir/arba nemažai vertintojų.
*
Žiniatinklyje kitaip… Jis viską žino, viską suprato ir bematant viešai paskelbia. Bet pats, žinoma, prisidengia anonimo kauke! Kodėl prisidengia?! Tai imk ir pasakyk savo vardu ir pavarde!
– Ne, – pasakys jis, – kam man tos problemos? Juk gali paaiškėti, kad klydau…
Tai aš ir kviečiu: pasilik rezervą suprasti, kad klysti, pasilik galimybę nepažeminti savęs neteisingais kaltinimais, pasilik galimybę pats sau parodyti savo toleranciją, atjautą. Nesvarbu, kad gali rašyti anonimiškai, rašyk tik tai, ką galėtum pasirašyti vardu ir pavarde.
*
Niekada nesislėpiau po anonimo kauke ir nesislėpsiu! Padariau vertinimo klaidų, bet visi žino, kad tai aš padariau, o ne kažkoks klastingas pasalūnas. Negyvenu ir negyvensiu dvigubo gyvenimo. Ir jūs pabandykite. Pajusite pasitenkinimą.

patiko(0)



RSS

Atsakymai (8)

Burgis, Sausio 27 11:46  #

Vis tiek pagalvok…

patiko(0)



Linas, Sausio 27 17:28  #

http://supergentis.lt/2014/01/22/paprastas-budas-kaip-pagaliau-reformuoti-svietimo-sistema-mano-legendinis-projektas/

Ne visai į temą, bet verta paskaityti. Dar turime burgių rezervo. Man patiko.

patiko(0)



Qwerty, Sausio 27 18:55  #

Viename tinklapyje rašiau gan ilgai. Ten buvo stebuklinga chebra. Pradžioje visi rašė po nikais. Vėliau keletas atsiskleidė.Dabar gan populiarūs, žinomis tinklaraštinkai. Tačiau buvo ir tokių, kuriem maloniau buvo it toliau išlikti anonimais.
Tai štai. Vienas iš tų anonimų man ir dabar(jau kadais nutrūkus mūsų visų bendravimui tame tinklaraštyje) išlieka nepralenkiamu logikos, tolerancijos, išminties, humoro, žodžio valdymo, gebėjimo tobulai tiksliai įvardinti reiškinius, daiktus, emocijas, etc., meistru.
Moralas tas, kad vertybė ne tai, kas sako, svarbuką sako. Tai yra vertybė.

patiko(0)



Kestutis, Sausio 27 19:14  #

Ar kartais tas supergentainis neturi nieko bendro su kai kuriais nevisai sažiningais ir skaidriais verslo modeliukais architektūrinimo sferoje?

patiko(0)



Burgis, Sausio 27 19:29  #

Linui: gerai parašė tas Linas Matulis, bet kam reikia keiktis?! Aš iškart pajutau, kad nenorėčiau užaugti toks, kaip jis… Apskritai, tai svarbi tema, tai prie progos ir aš parašysiu…

patiko(0)



Burgis, Sausio 27 19:31  #

Qwerty: tai va, visa bėda ta, kad tas, kuris čia buvo parašęs apie žmones, kuriuos aš pažįstų tikrai šimtą kartų geriau už jį, visai nesirūpino, ką sako

patiko(0)



Linas, Sausio 27 23:34  #

Broniau, Linas Matulis dvigubai uz jus jaunesnis zmogus, todel as jo keiksmazodzius pateisinu kaip pataikavima tam siuolaikiniam jaunam interneto komentatoriui/vartotojui…kuriu tarpe yra ir jis pats… O norint sulaukt demesio, siek tiek pataikaut reikia…

Bet esminis aspektas, kad yra jaunu, progresyviai mastanciu zmoniu, kurie ateityje galbut prisides prie tu, kurie nori pakeisti visiskai uzakusia ir sustabarejusia sistema.

Apskritai, net plika akimi matosi, kad musu jaunieji pilieciai (vadiname feisbuko karta) kvaileja, bunka net ne metais ar dienomis, bet valandomis. Nesakau, kad jums KTU gimnazijoje tikras rojus, bet kitose „paprastose“ mokyklose, kuriose lieka „likuciai nuo skalsaus stalo“, tai baisu. Ir ne vien mokytoju problema yra esmine.

Bepigu JAV, kai turi 300mln populiacija, tai net visiskai nukvaileje vartotojai robotai nebaisus, nes tas nedidelis procentas „smegenu armijos“ kareiviu istemps likusius ant peciu. Musu jau nebera ne 3mln „grynu“ ir sparciai mazeja. Greit nebeliks ka mokyti, nebent kinu imigrantus…

Bet cia jau kitos problemos…Ir tu problemu siuo metu daug.

patiko(0)



Dominykas, Sausio 28 23:10  #

Norėčiau paoponuoti pono Matulio bloge išdėstytos „gyvenimui paruošiančios, laisvę ir kūrybą skatinančios mokyklos idėjai“.

Panašu, kad ponas Matulis mokyklą įsivaizduoja kaip didelę kūrybinę erdvę, kurioje kiekvienas vysto savo asmeninius gebėjimus. Aš tik niekaip nesuprantu, kaip dabartinė mokykla varžo tą pasirinkimo laisvę? Būreliai veikia, meno mokyklos veikia, galų gale internetu visi mokame naudotis – resursų milijonai, jeigu nori ką nors daryti – daryk.

Mokykloje mokomi dalykai apskritai fundamentalūs, o kalbos apie represuojamus individualius gebėjimus ir kūrybingumo žudymus yra tokios iš piršto laužtos, jog peršasi išvada, kad p. Matulis gal tos mokyklos net ir nelankė?

Mano nuomone, kodėl dabartinė švietimo sistema atrodo labai prasta kyla dėl įsivaizdavimo, kad va štai, sukursime sistemą ir staiga mūsų (jūsų) vaikai taps protingi. Ponai, nebūkite juokingi. Vaiko požiūris į mokslą kyla iš jo vertybių, o požiūris į darbą šiuo metu yra apskritai apverktinas. Situacija tokia: ponas ak giriasi, kad uždirbs nelegaliai, giminės emigrantai puikuojasi savo nekvalifikuotu darbu užsienyje, gauti pašalpą ir apgaudinėti valstybę – „maladiec“, juk dirba ir lieka čia tik durniai.

Negirdėta?

Tai jūs pabandykite vaiką, atėjusį iš tokios aplinkos įtikinti, kad jam reikia padirbėti mokykloje. Rėkti ant jo negalima, pažymių blogų rašyti negalima (nes represuoja kažką ten, anot p.Matulio), ir namų darbų daug užduoti negalima. O ir mokinį pašalinti galimybės beveik neliko – mažėjant mokinių skaičiui ir esant krepšelių sistemai, mažesnių miestelių mokyklos praktiškai kovoja už išlikimą.

Nustokime šlovinti kvailius, tada ir bus labai gera švietimo sistema.

patiko(0)



XHTML

Leistinos XHTML žymos:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>