Spausdinti ar nespausdinti?

Vasara

Vasara… Karštas paplūdimio smėlis, šalta Baltijos jūra, seksualios merginos ir karšti vaikinai. Amžinas vaikų klegesys, sustingęs nejudančiame ore, kurio nenustelbia net gelbėjimo stoties pranešimai, didelės eilės vos pastovinčių vyrų, geriančių nežinia kelintą alaus bokalą, saulėje nudegę lietuvaičių kūnai, žuvėdrų šauksmai, paskęstantys dienos rutinoje… Auksinis saulėlydis vakare ir lengvas vėjas, šiurenantis jų plaukus bei nepaaiškinamas noras kažko… Saldaus, nuo ko niekada neįmanoma pasisotinti. Ne, tai ne šokoladinis pyragas ar kiti gardėsiai. Kažko įnoringo ir rafinuoto. Ne „Chanel No.5“. Kažko, nuo ko pakerta kojas ir atima kvėpavimą. Deja, bet tai ne šokiai ant karšto paplūdimio smėlio vėsiame nakties fone. Kažko tokio, nuo ko prarandi sveiką nuovoką. Tai ne šampano upės ir alaus lietus, brangieji. Kažkas, kas verčia skrajoti padebesiais. Ne, tai ne narkotikai.

Iš tiesų, tai jausmas, kuriam sunku atsispirti, net kaitinant 30 laipsnių karščiui. Jis vis tiek pasigaus į savo glėbį ir švelniai priglaus. Jausmas, kuris sklando ore lyg šilkiniai drugeliai ir dovanoja aistrą, kurią daugelis pasigauna ir užgniaužia širdyje. Jausmas, kuris užpildo širdį saldžiausiais prisiminimais. Jausmas, kurį stengiasi pažinti visi. Juk tai meilė – tas trapus, bet svaiginantis jausmas.

Vasara – uždraustos meilės metas. Paragauk jos, pripildyk orą aistros, bučinių ir prisiminimų.

***

Jūs perskaitėte rašinėlį, kurį mūsų gimnazistė siūlo išspausdinti mūsų kasmetinėje „Metų knygoje“. Išspausdinti nurodant autorės vardą ir pavardę. Išspausdinti kaip literatūros kūrinėlį.

Knygos rengėjai sutrikę… Ar tai tinkamas gimnazistei rašinėlis? Ar tai gali skaityti gimnazistai? O ką pagalvos mama, tėtis (jos, o gal kitų moksleivių)?

Padėkite apsispręsti… 🙂

Atsakymai

Nepris, 2011-03-03 14:41:36

Nespausdinti, nes rašinėlis neturi meninės vertės.

O moralinis vertinimas yra atskiras klausimas.

Net nesu tikras ar moralu tokį parašymą viešinti.

Rasa, 2011-03-03 14:54:35

🙂

“Knygos rengėjai sutrikę… Ar tai tinkamas gimnazistei rašinėlis?”- paskaičiau ir sutrikau… O ar čia kas nors negerai? Dievaži net sumirksėjau…

Rasa, 2011-03-03 14:56:46

O, nemačiau pirmai Neprisiaus parašymo 🙂

Neprisiau, kad rašinėlis nelabai turi meninės vertės, sutikčiau, bet kodėl tai gali būti ne moralu?

Inga, 2011-03-03 15:04:23

Vertinant “tinkamumą” tai manau, kad galima spausdinti.

O dėl vardo ir pavardės, tai viskas priklauso nuo gimnazistės norų, bet tiesą pasakius, jei ji nenorėtų, kad po rašinėliu būtų jos pavardė, tai suabejočiau ir dėl spausdinimo prasmės.

petras, 2011-03-03 15:22:03

Jei nėra nieko geresnio knygos puslapiams užpildyt, tai spausdinkite. Rašinėlis gal ir gražiai parašytas, bet manyčiau menkavertis, nebent kažko aš neperskaitau 😀 galit ir neklausyt patarimo

petras, 2011-03-03 15:38:45

Ne į temą.

Norėčiau paklausti nuomonės. Jei dėstytojas pavyzdžiui liepia (ne prašo, bet liepia) nuvalyt lentą, atnešt kažką, paimt ir pan. ar studentas turi tai vykdyti ar ne.

  1. Turėtų vykdyt paliepimą iš pagarbos dėstytojui.

  2. Turėtų vykdyt paliepimą nes tarkim dėstytojo – studento santykius traktuojam kaip viršininko – pavaldinio.

  3. Galėtų nevykdyt, nes santykiai tarkim paslaugos siūlytojas – klientas.

  4. Galėtų nevykdyt, nes dėstytojas nesilaikė mandagumo taisyklių.

  5. Kita

Būtų įdomu dėstytojų ar mokytojų nuomonė.

Beje kai prisimenu save mokykloj, tai atlikdavau nurodymus iš pagarbos ir gal užslėptos baimės, jausdavau pareigą. Bet gal neprivalėjau daryt, ką man liepia ? aišku dažnu atveju gražiai paprašydavo, tai tada negaila ir atsakyt.

Darth Vader, 2011-03-03 15:38:55

Menkavertis kūrinukas, virtualių svetainių lygio. Ten ir spausdinti. Normaliam almanachui šitas alaus lietaus, vyno jūros ir “Chanel No 5” kratinys – netinka.

RascalLT, 2011-03-03 15:39:11

Aš turbūt irgi romantikas, kaip ir jūsų gimnazistė.

O tuos kuriem tai atrodo nevertinga laikau perdaug suaugusiais/pasenusiais.

O tuos kuriem čia atrodo kažkas nepadoraus laikau pernelyg sugadintais ir vertinančiais kitus pagal save.

Jei knygą maketuočiau aš, padaryčiau taip kad šitas rašinėlis tikrai tilptų.

petras, 2011-03-03 15:43:14

Iš tikro, gal reiktų spausdint. Juk gimnazistė sava, reikia pasitikėt ir tai parodyt visiem.

phd, 2011-03-03 15:58:28

Vaikiška. Šis žodis man atėjo į galvą vos tik perskaičius direktoriaus įrašą. Gimnazistė, parašiusi šį rašinį tėra dar vaikas: vaikas, kuris nori pasirodyti jau suaugęs, vaikas, kuris nori, kad visi žinotų, jog jis jau užaugo, nes, mat, žino, kas yra meilė ir geismas… Paauglystė. Visi tada labai gerai išmano šiuos dalykus.

Mano kuklus patarimas būtų šio kūrino į metų knygą nedėti. Argumentai: 1) tikrai yra vertesnių kūrinių/piešinių; 2) nereikia meilės taip subanalinti iki nuvalkiotų frazių; 3) taip, Metų Knyga yra apie gimnazistus, jų pasiekimus, talentus bei gyvenimą, nepaverskime jos pigiu meilės romanu; 4) meilės ir aistros išaukštinimas skambiomis, visur naudojamomis frazėmis nėra meno kūrinys.

Valdas, 2011-03-03 16:09:07

Nėra žanro (tinkamiausias, kokį sugalvoju – anekdotas), nėra temos vystymo (nuo antro sakinio viskas aišku), bet gražiai sudėlioti žodžiai. Taigi spausdinkit, jei nėra geresnių… Nors galimas dalykas, kad geresnių ir nėra…

Burgis, 2011-03-03 16:11:13

Petrui – dėl lentos: aš niekada neliepiu, bet dažnai prašau. Jei atsisakytų – neįsižeisčiau ir nepeikčiau. Bet aš gražiai prašau – neatsisako. Visada stengiuosi nepamiršti padėkoti.

Aš, 2011-03-03 16:11:40

Yra tokia svetainė, kurios aš čia nenoriu reklamuoti, bet ten visi rašo apie pirmą kartą (google įmanoma rast), tai man šitas rašinėlis panašaus tipo, todėl į knygą manau dėti nereikia. 🙁

Nepris, 2011-03-03 16:24:53

Štai ką aš gerai žinau:

  1. dėl šito rašinio dėjimo viskas jau nuspręsta;

  2. dėl atvirumo dėstant savo prisiminimus/fantazijas mergaitei po keleto metų bus mažumėlę gėda;

  3. tai įvertinant, kai visi tuo neapsipūkavusiu seksualumu atsiskonės, kai išlies visus savo už ir prieš, gerb. B.B. šitą tema pašalins, nes yra geresnis ir išmintingesnis už daugelį komentuotojų čia.

Rasa, 2011-03-03 16:30:46

Kažkaip truputį net pagalvojau apie tą gyvenimo moralumą 🙂

Taip jau išėjo, kad vakar kalbėjausi su viena pagyvenusia vienuole, kuri būdama 22-ejų davė įžadus. Ir… man pasimatė, kad ji gailisi, kad gyvenimą nugyveno va taip. Ji įtari ir negerai galvojanti apie pasauliečius, visur jai vaidenasi vagys ir aferistai. Ir su gailesčiu balse ji kalba apie tai, kad butą ji seniai užrašė vienuolynui. Ir nejučia tada pagalvojau, kad štai taip- ar moralu?… Klausiausi, kaip ji vis pabrėžia, kad ji vienuolė, tarsi už tai turėčiau ją gerbti. Man labai pagailo jos, tiesą sakant… Nes pagalvojau, o gal nemoralu gyventi ne savo gyvenimą, t.y. ne tokį, kokį norėtum? Net jei tu- vienuolė…

O norėti, svajoti, svarstyti, kalbėti apie geismus… 😀 Man atrodo gana moralu 😀 Tik gal “veikiant” ir “sau leidžiant” nereikėtų prarasti saiko 🙂

sonata, 2011-03-03 16:38:53

nematau nieko bloga… dėl meninės vertės – juk ne profesionalus spausdinsit… tą knygelę po penkiasdešimties metų emancipuota močiutė gal sklaidys su lengvai nostalgišku šypsniu… ar tik ivanauskaitės ir sabaliauskaitės nusipleno spaustuvės? juk netiražuosit 100 000 vienetų:) truputuką grafomanišką, truputuką banaloka, truputuką narciziška – bet žmogutis rašo vis tik ne copy-paste.

Burgis, 2011-03-03 16:50:30

Nepris… provokuoja – turiu šį tą paaiškinti.

Ne, dėl spausdinimo dar nenuspręsta! Gal nustebsite sužinoję, kad aš siūlau spausdinti, o viena iš rengėjų gimnazistė – nespausdinti. Todėl ir paskelbiau diskusijai…

***

Mano argumentai:

  1. Tose knygose kasmet būna rašinėlių, nuotraukų, piešinių, kurių meninė vertė nedidelė. Bet juk yra ir kitokia vertė! Pavyzdžiui, šiuo rašinėliu mergaitė norėjo pasakyti panašiai kaip E.A. Po viename apsakyme: „Niekšai! Neapsimetinėkite! Juk jūs girdite jos plakimą!…“ (Tai žudiko žodžiai ieškantiems aukos – apie nužudyto žmogaus širdį…). Manau, kad mergaitė norėjo pasakyti: „Juk jūs visi apie TAI galvojate! Tai gal aš galiu parašyti?“

  2. Nebus jai gėda po kelerių metų, nebus. Nes ji skaitys savo jaunystės tiesą. Vaikiškai naivią tiesą, išdėstytą klišėmis, štampais, bet išdėstytą! Po kelerių metų tokios jos tiesos niekam jau nereikės…

  3. Toks rašinėlis gali paskatinti diskusijoms abiem kryptimis: apie literatūros vertę ir apie meilę. O juk tokia ir yra mokomoji knygos paskirtis. Tegu kiti pabando parašyti geriau!

  4. Jei mergaitė nori išspausdinti, o mes atsisakysime, ji, ko gero, tai paskelbs kitur – gal kokiame rašliavos sąvartyne. Ar tai geriau?

***

Bet jūs diskutuokite, diskutuokite…

Nepris, 2011-03-03 16:54:12

Rasa, toks vienuolės gyvenimas kaip nupasakojai, būtų gyvenimas paleistas vėjais.

Nesvarbu, vienuolis ar ne, jei darai kažką ne iš meilės, tai nors kalkis prie kryžiaus — tai nesiskaito nei auka Dievui, nei augimas pačiam, nei pagalba aplinkiniams.

Bet kai taip paklausei šitoj temoj, o ne kitoj, tai atrodo, kad kiekviena sprendžiat dilemą — ar būti susineržusia vienuole, ar (…) grafomane. 😉

Burgis, 2011-03-03 17:47:12

Dar apie grafomaniją…

Prieš daugybę metų instituto laikraštis „Už tarybinį mokslą“ išspausdino studento eilėraštuką „Kur dingsta žiemą žiogai?“ Bet man ir šiandien negėda, kad buvau parašęs:

„… Gal ir neverta stebėtis,

Geriau užsiėmusiu dėtis.

Stebuklai pažeminti kenčia.

Sumigę po vasaros švenčių,

Pavasario laukia žiogai.“

***

O jūs, žinoma, skelbiate tik šedevrus…

O aš, žinoma, abejoju dabartine savo psichikos būsena, nes rašinėju štai be prasmės ir be reikalo…

Rasa, 2011-03-03 17:53:11

Neprisiui: 😛

O ką reiškia “susineržusia”? Net akis išpūčiau, kas čia per žodelis :))))

O dar “atrodo” jam mat! Liaudies išmintis sako: jei rodos- žegnokis 😛

Apie “atrodo” 🙂 Man tiesiog atrodo, kad žmogus turėtų būti nuoširdus sau 🙂

Štai mergaitei svajojasi, tegul sau svajoja… Kodėl ji turėtų to gėdytis? Ar būtina tai slėpti?

Dėl to, kad tai grafomanija ir ateity bus gėda… Na beveik tavo žodžiais, kur sakei “dėl atvirumo dėstant savo prisiminimus/fantazijas mergaitei po keleto metų bus mažumėlę gėda”, man net čia viena moteris bandė tą patį pasakyti apie mano raštus :))))) O man vis negėda ir negėda dar… Turbūt nesubręsiu jau… 😛 Nemanau, kad gėda jaunam taip pasvaigti. O jei galvosim iškart šimtą metų į priekį, tai pav. aš turėčiau visai nepravert burnos iki pensijos (mažiausiai), nes pas mane visokios kudlotos mintys tiesiog verpetais sukasi… :)))) Ir gal kai kurių man bus, buvo ar yra gėda, na ir kas? O aš ir pasidalinsiu su visais, gal kažkam bus juokinga, gal kažkam pikta, o kažkam net gėda už mane 🙂 Bet aš esu, kokia esu, mergaitė yra, kokia yra, o vienuolė yra, kokia neturėtų būti… Todėl ir sakau, geriau natūraliai tiesiai šviesiai…

Juk dėl grafomanijos nesiginčiju, dėl moralumo to rašinėlio aš… 🙂

Be to, manau, kad “Metų knyga”-saviraiškai, ne šedevrams turėtų būti skirta 🙂 Nors ten tikriausiai galima rasti visko.

Nepris, 2011-03-03 17:55:21

Gerai, šį tą paaiškinsiu.

Kiekviena(-s) gyvena, svajoja, rašo kaip nori, ką nori. Tikrai neskubu sakyti, kad autorė kažkokia išskirtinai pasileidus. Greičiau netgi priešingai — juk didžiausios pasileidėlės veikia tylut tylutėliai… Tai to tekstuko pažodžiui nečiupinėsiu. Kas jau ten parašyta, tas parašyta.

Kaip ir užsiminiau pirmam komentare, verta kalbėti ne apie esamą ar menamą jaunimo pasileidimą, o apie UGDYMĄ. Juk čia patyrusio ir žinomo pedagogo, keturių anūkėlių senelio svetainė, ar ne taip?

Tai va — suaugusiųjų (ir patyrusių pedagogų — ypač) pareiga — nubrėžti, kur yra padorumo ribos, priderančios žmogui, kuris rengiasi įsilieti į ateities šviesuomenę. Jei net renkant kūrinius tam almanachui neužduoti jokios meninės/dorovinės kartelės, tai sukuriamas precedentas, per kurį bus sugriauta galimybė dar kur nors kada nors kažką apriboti.

Dėl to, kad “visi apie TAI galvoja”. Ar žinot, kodėl visi apie TAI galvoja? Todėl kad TAI yra INSTINKTAS — jis yra užkoduotas visuose gyvasties lygiuose. Ir būtent dėl to papildomai propaguoti NĖRA REIKALO.

Juk būtent TAI būtent tame amžiuje kiekvienas žino geriau nei bet ką kitą — klausk kas yra meilė Tėvynei, kas yra meilė Darbui, kas yra meilė Žmogui — neatsakys! O paklausk kas yra seksas, tai ooo kokie filmai prasisuks galvelėse, net žandukai paraus. Ir, pastebėkite — be JOKIO mokinimo!

Gerb. B.B. mėgsta pasakyt, ko mokina ir ko nemokina “varnėnai ir lokiai”. Tai, pastebėkit — nei tie, nei tie sekso savo jauniklių specialiai nemokina, ir kiekviena proga jiems apie TAI neprimena.

Taip, suprantu, TAI daroma reklamose, rinkodaroj, ir puikiai veikia. Kodėl veikia? Nes, vėlgi — yra nutaikyta į INSTINKTUS. Tai dar giliau nei besąlyginis refleksas. Bet vėl ir vėl traukti dėmesį TUO, yra, švelniai tariant, per paprasta. Juk galite ir subtiliai ir jautriai… Žinau, galite!

Jei norim pakilt virš gyvuliukų lygio, kas instinktuose sudėta turim išmokyti APVALDYTI, o ko trūksta — IŠUGDYTI.

Pasakykite, kad aš neteisus.

Mindaugas, 2011-03-03 17:56:51

Aš už tai, kad tas tekstas taptų matomas. Mes jį jau perskaitėme, tegul perskaito ir kiti.

Diskutuodami apie meninę vertę mes vertiname pagal savo kriterijus ir tam tikrus štampus. Mūsų, vyresnių, jie gal brandesni, susigulėję ir žinome savo tiesas ir matymus. Jaunas žmogus turi kitokius, dar nenugludintus matymus.

Ji savo įprasmino tokiame rašinyje, aš už tai, kad žodis būtų girdimas.

Rasa, 2011-03-03 18:15:23

Neprisiui: Na teisus tu, bet…

Nesiginčysiu šiandien, man dirbt reik eit dar, bet vis vien nueidama pabambėsiu sau panosėj, kad iš š… guziką norit jūs čia padaryt, svarstydami apie tą rašinėlį… 😀

Gabrielė, 2011-03-03 19:17:25

Darbų, kurie bus išspausdinti gimnazijos Metų Knygoje, dar niekas neatrinko. Tiesa, Direktoriui pasidomėjus apie gimnazistų siunčiamus kūrinius, išreiškiau savo nuomonę, jog ne visi jie turėtų pakliūti į Metų Knygą ir nurodžiau šį konkretų pavyzdį (kiti knygos rengėjai pokalbyje nedalyvavo, jų nuomonės gali ir nesutapti). Tikriausiai neturėjau teisės vertinti, todėl norėčiau atsiprašyti Direktoriaus už per drąsiai išsakytą kritiką kitų darbų atžvilgiu bei kūrinio autorės, kuri dėl mano kaltės galbūt atsidūrė nemalonioje situacijoje.

Saulius, 2011-03-03 19:22:40

Spausdinti.

Burgis, 2011-03-03 19:56:54

Gabriele, mielas tu žmogau, kam tau reikia prisipažinti?! 🙂 Tu turi teisę turėti SAVO nuomonę! Ir aš gerbiu tave ir tavo teisę.

Kristė, 2011-03-03 20:22:41

Ir kodėl aš pritariu Nepriui bei Gabrielei…

Lina L., 2011-03-03 21:52:27

Tiesą sakant, man atrodo labai silpnas kūrinėlis. Gal mergina mažai geros literatūros ir skaičiusi. Nors nelabai žinau, kas dedama į tą knygą.

Povilas, 2011-03-04 10:08:58

Tik dabar susimąsčiau, kas yra “gėdos jausmas” (gal “nepatogumas”, kuklumo atmaina?..). Gėda kitą plagijuoti, bet jei nuoširdžiai daroma…

Liudas, 2011-03-04 11:24:49

Prieš 12 metų (o gal jau ir daugiau) ir mano rašinėlis buvo atspausdintas metų knygoje. Nesvarstysiu ar mano kūrinys turėjo kokią nors meninę vertę ar ne, daugumai komentuojančių tai greičiausiai ir būtų “eiliniai paauglio pasvaičiojimai”, tačiau man tai buvo tarsi išpažintis, po kurios tikrai pasidaro lengviau. Itin retai lankausi bažnyčioje nes negaliu pakęsti giliai tikinčiais apsimetinėjančių žmonių, kurių ten yra bent 50% jei ne daugiau, tačiau esu įsitikinęs, kad žmonėms reika išpažinties, kad jie pasijustų geriau. Manau, kad kūrinį spausdinti reikia, nes tai mergaitei nuo to tikrai bus tik geriau. O ką ji pagalvos po metų, dvejų ar dešimties – manau, tą patį, ką ir mes visi save laikantys suaugusiais ir svarbiais – jaunystė – kvailystė.

M11, 2011-03-04 11:57:48

Spausdinti 🙂

mariux, 2011-03-04 12:08:10

Palangoj pliaže guliu,

Myliu. Noriu. Negaliu.

Parašysiu rašinėlį,

Pasijusiu drugeliu.

***

Tarybinėj mokykloj buvo buvo pranešta, kad bus skaitoma lekcija apie meilę. Jaunimas susijaudinęs susirinko, visiems labai rūpi. Išėjęs politrukas pradeda:

– Draugai! Meilė būna kūniška, kurią garbina tik supuvę kapitalistai ir jų pakalikai, idealistiška-platoniška, kuri būna tik romanuose, ir darbo žmonių meilė savo Partijai. Štai apie ją mes šiandien, draugai, ir pakalbėsime!

***

Žmonės! Kas jums?

Na, parašė, na paprašė… Kodėl jums taip skauda? Kam dabar reikia užmėtyti jauną žmogų jūsų moraliniais akmenimis?

Aurimas, 2011-03-04 13:04:53

Gerbiami knygos sudarytojai, o koks iš tiesų yra jos tikslas? Parodyti, kokie jau brandūs ir suaugę gimnazistai, joje kažką parašę? Visai tokie, kaip mes (rašau “mes”, nes esu senesnis už gimnazistus kokiais 20čia metų), čia svarstą jų moralę, genialumą ir brandumą? Tuomet galima dėti tik pačius geriausius, anot mūsų. Bet jei tai knyga apie gimnazistus ir tai, kas jų galvose ir širdyse, tai kodėl neįdėjus?

Burgis, 2011-03-04 14:14:36

Aurimui: knygos tikslas – skatinti moksleivius domėtis, kurti, rašyti ir skaityti…

*

Dėl šio rašinėlio jau nuspręsta: jei nebus geresnių – spausdinsime, jei bus – nespausdinsime. Sprendimą priims redakcinė grupė.

Irid, 2011-03-04 14:37:01

Niekur neįžvelgiu jokio nepadorumo. Galėjot nesakyt, kad autorius yra mergaitė, nes ir taip puikiai matosi. Metų knygai tiks, spausdinkit…

Dažnai šitoj svetainėj ir kitur pastebiu diskriminaciją amžiaus atžvilgiu, kur diskriminatoriai visaip menkina už save jaunesnius. Tai žinoma reiškia tik tai, kad kritikas pats anksčiau pridirbo nesąmonių ir dabar kaip koks Nostradamas sėja “išmintį” (kas po kiek metų ko gailėsis ir pan.) Kaip jūs nebijote gyventi apgraibomis? Ką gyvenimas trenkia į veidą, tik iš to ir mokotės? Mokyti kitus iš savo (skaudžios) patirties yra post factum ir jokios išminties tai nerodo, tik pademonstruoji kad pats buvai kvailas (jaunystė-kvailystė, ar kaip ten buvo…), bet tikriausiai toks pats ir likai. Tikra išmintis yra žinoti, kas bus tavo paties asmeninėje ateityje ir atitinkamai tam pasirengti. Na ir iš kur gi tai sužinoti? Tikrai ne iš tų nevykėlių, kurie patys kelyje suklupo…

Rimvydas, 2011-03-04 21:28:42

Spausdinti.

Ir nelabai jau tai svarbu- kiek tos meninės, išliekamosios, estetinės ar dar kokią sugalvos kas vertės čia yra. Kuris gi parašėt pirmą- antrą- trečią kūrinį- eilėraštį- etc, pilną minėtų vertybių?

O išspausdinus- stimulas toliau ieškot, kurt, bandyt.

O gal ir pavyks tokiu būdu naują genijų atrast?

surskis, 2011-03-04 23:40:10

man atrodo, kad čia ne gimnazistės mintys, o nurašyta iš kelerių metų senumo kokio tai moterims skirto žurnalo. Įtarimas kyla vien todėl, kad jaunimo tarpe Šanel nėra populiariausi kvepalai… Kvepia keturiasdešimtmete brandžia moterimi…

Saulius, 2011-03-05 09:47:27

Kas čia per „jei nebus geresnių – spausdinsime, jei bus – nespausdinsime“ ??? įdėjot į tinklapį, atidavėt viešam teismui, o po to (jei redakcija nuspręs !) į šiukšliadėžę. Jei nenorit nespausdinkit, bet po tokio šou geriau nieko nedaryki, – tuščia puslapį palikite.

Burgis, 2011-03-05 09:57:07

Sauliau, Jūs – prokuroras? Mane visada prajuokina tokie kategoriški pamokymai. Ypač – svetainės (restorano, viešbučio, mokyklos, …) šeimininkams.

Saulius, 2011-03-05 10:03:17

Ne, bet sutikite, jei jau prajuokino, – gero juoko dozė iš pat ryto labai geras dalykas 🙂 visa diena praskaidrėja 🙂