Sužvėrėjimas

Jei dabar žiūrite LNK žinias, tai bėgančioje eilutėje matote: „Buvęs KTU gimnazijos direktorius bus teisiamas dėl sistemingo nepilnametės bauginimo.“

*

Apie tai jau spėjo parašyti ir „Delfi“.

O juk tik šįryt mane išsikvietė prokuroras Osvaldas Stadalius ir liepė pasirašyti, kad gaunu kaltinamąjį aktą „dėl sistemingo bauginimo naudojant psichinę prievartą“.

*

Viskas! Laikas baigti tas patyčias, tą psichologinį smurtą prieš mane! Labiausiai dabar bijau, kad numirsiu nespėjęs prakeikti. Kas per valstybė! Islamo valstybėje aš būčiau laisvesnis! Dabar prokuroras Stadalius akte rašo visiškai su tiesa prasilenkiančius dalykus, visus mano advokatų (o mane gina trys žymūs Lietuvos advokatai!) skundus atmeta, pateikdamas motyvus, kurie prajuokintų bet kurį teisės studentą, žiniasklaida „urbi et orbi“ skelbia, kad aš būsiu teisiamas (išvertus į paprastų žmonių kalbą – esu kaltas!), o aš, atseit, net komentuoti nieko negaliu, nes byla susijusi su nepilnamete! Akte rašoma, kad mano advokatai atlygino žalą nukentėjusiai (kiek? kaip tie pinigai buvo panaudoti? buvo deklaruoti?), „todėl nei ji pati (motina -B.B.), nei  xxx (tėvas -B.B.), nei YYY (dukra-B.B.) neturi jam jokių pretenzijų dėl žalos atlyginimo.“

Tėvai išsiuntė prašymus į visas institucijas, kurioms rašė „įvairius skundus dėl dukters terorizavimo (teroristas aš, teroristas! – B.B.)“, kad tyrimas būtų nutrauktas.

*

Dėmesio! „… taip pat prašymą nutraukti baudžiamąjį procesą byloje Nr. 20-9-00842-14“!

*

Tai koks, po velnių, gali būti teismas! Taigi susitarta mafijos principu: moki pinigus ir nusikaltimo nėra! Tai tas mano nusikaltimas tik toks, kurį galima išpirkti dešimtimis tūkstančių (aš nežinau…) litų? Ir tai teisinė valstybė?!

Aš išėjau iš Gimnazijos, panelė liko Gimnazijoje. Tai kas yra nukentėjusysis?! Tai kas pritaikė smurtą, kurio žmogus, savigarbos turintis Žmogus, išlaikyti negali!

***

Aš nežinau, kas gali nutraukti prokuroro Osvaldo Stadaliaus savivalę. Nežinau! Aš nežinau, iš kur, kodėl toks aršus jo nesiskaitymas su advokatų argumentais. Aš nežinau, kaip padaryti, kad kitas prokuroras, gal kitame mieste tirtų mano bylą. Nežinau! Bet tu, valstybe, privalai žinoti!

*

Dabar kaip niekada aiškiai matau Garliavos tragediją. Ne, aš neimsiu šaudyti, žudyti. Bet kodėl mane dabar taip dažnai aplanko mintys apie savižudybę? Juk negaliu leisti, kad mane paverstų teroristu, smurtautoju! Aš niekam nieko blogo nepadariau! Deja, visi tie, kurie galėjo mane apginti (pavyzdžiui, rektorius), išsigando ir pasislėpė… Bet aš neleisiu savęs pažeminti, neleisiu, nors tektų mirti!

Atsakymai

Burgis, 2015-01-21 19:16:55

Dabar jūs…

no name, 2015-01-21 19:39:56

p. Burgi, neabejoju, kad Jus atstovaujantys profesionalai teisiniais argumentais itikins teisma(-us), jei neužteks pirmos instancijos) ir irodys prokuroro kaltinimu nepagrįstumą. Be abejo, sunku ir baisu susidurti su valstybes prievartos aparatu, bet laikykites ir nepasiduokit blogoms mintims. Manau, Jūsų pusėje ne tik tiesa, bet ir teise.

Matilda, 2015-01-21 19:41:47

Gerb.Burgi.,dauguma žmonių už Jus. O kas prieš- tai, matyt, tik prokuroras su savo sėbrais. Stiprybės , dar kartą stiprybės Jums. Gaila,kad gyvename tokioje netikusioje šalyje, valdomoje subaobasėjusių prokurorų. Bet, matyt, čia kažkas tikrai negerai, kad ,,teisiami” tokie žmonės. Ir vykit šalin tas juodas mintis. Gyvenimas gražus- prisiminkite savo šeimą. Jūs reikalingas jiems visiems. Kaip ir mums- tiek gerų minčių duodate savo svetainėje. Praeis ta nyki naktis, išauš šviesus rytas.

Matilda, 2015-01-21 19:44:07

Prokuroras Osvaldas Stadalius Kaune automobiliu partrenkė 7 metų mergaitę

Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/prokuroras-osvaldas-stadalius-kaune-partrenke-7-metu-mergaite-59-391125#ixzz3PTm1tszS

Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook

Štai kas Jus teisia.

Burgis, 2015-01-21 19:44:47

no name: ačiū Jums, bet vis tiek pasakysiu. Visi dabar man sako: „Laikykis!“ Kodėl, po galais ,aš turiu laikyti?! Tegu laikosi tie, kurie nusikalto, kurie pabūgo, kurie išdavė!

*

Kitas dalykas. Tarkime, mane išteisins. O kas grąžins man sveikatą?! Ar aš galiu prisiteisti iš Stadaliaus? Ne! Geriausiu atveju po Strasbūro galiu prisiteisti iš valstybės, o Stadaliui nuo to nei šilta, nei šalta. O, valstybe!

sonata, 2015-01-21 19:45:51

Nemirkite, kreivų veidrodžių karalystė to nenusipelnė. Bylos perkelti šiame etape nelabai pavyks, bet turit teisininkų šalia – pirmos instancijos teismas tai dar ne šventa karvė. Mano civilinėj byloj, kur buvau tik tretysis asmuo, Lietuvos Temidė buvo ne tik akla, bet ir kurčia. Dabar laukiu Strasbūro Temidės verdikto. Ir tai dar ne paskutinė institucija. Tereikia į viską žiūrėt stoiškai. O to Jums netrūksta. Stiprybės.

Random, 2015-01-21 19:55:04

Jūs, kaip dalyvaujantis byloje, negalite minėti Adžagauskų pavardės. O kaip tiems, kurie su byla yra nesusiję? Ir šiaip, ką pastebėjau iš patirties, sistema gina sistemą ir nenori būt išjudinta. Nes jei išjudins vieną, kitą kart gali ir patį tave išjudint. Taip ir atsiranda Breivikai…

no name, 2015-01-21 19:56:49

Iš Stadaliaus, matyt, nelabai ką galėsit prisiteisti – jis gi vykdo savo darbines funkcijas… Tai lieka Lietuvos valstybė.

Juk žinote, kad kiekvienam duodama tiek, kiek jis/ji gali pakelti. Matyt, Jūs iš tų “pakeliančiųjų”.

Ir vis tiek – laikykitės, nes visa ši situacija – ne tik Jūsų kaip asmens, bet ir didelės švietimo sistemos dalies, teisinės sistemos reikalas. Čia gi prasideda vertybių klausimas ir Jūsų byla, manau, bus precedentinė byla.

Todėl labai džiaugiuosi, kad turit galimybes būti atstovaujamas geriausių savo srities specialistų. Jie tikrai žino, ką daro.

no name, 2015-01-21 19:58:47

Beje, atsimenat, berods J. Marcinkevičių: “sužvėrėja miškai žmonėmis”? O mes gi žmonės tarp žmonių…

HyperBass, 2015-01-21 20:01:13

Direktoriau, laikykitės, viskas bus gerai, anksčiau ar vėliau.

Aišku, ne vieta, ne laikas ir ne mano reikalas, bet kas vis dėlto buvo ta Garliavos tragedija? Nežinau kaip Jūs ją suprantate, jei randate paralelių su savo dabartine padėtimi?

Burgis, 2015-01-21 20:10:13

HyperBass: su Garliava analogija tokia: kai teisėsauga nenori nei girdėti, nei matyti, kai teisėsauga akivaizdžiai dirba vienos pusės naudai – lauk didelių bėdų…

HyperBass, 2015-01-21 20:20:52

Jei teisėsauga taip nori Jūsų atsikąsti, vadinasi, viską darėte taip, kaip reikia. Aukščiau nosį!

Vienintelis ginklas prieš tokią “teisėsaugą” yra viešumas, nors, deja, Garliavos atveju tai nepadėjo…

HyperBass, 2015-01-21 20:32:48

http://www.delfi.lt/news/daily/education/b-burgis-prabilo-apie-savizudybe-savo-istorija-palygino-su-ivykiais-garliavoje.d?id=66967646 Yep… tuoj, Direktoriau, atvažiuos pas Jus balta mašina su raudonu kryžium ir sanitarais… O jei rimtai – ar nė viena iš mass-media atstovų (delfi, š.rytas, valatkinis 15min) neieškojo su Jumis kontakto dėl komentaro?

raseinietė, 2015-01-21 20:39:00

evangelija pagal Matą (10 skyrius):

Štai aš siunčiu jus kaip avis tarp vilkų. Todėl būkite gudrūs kaip žalčiai ir neklastingi kaip balandžiai. Sergėkitės žmonių, nes jie įskųs jus teismams ir plaks savo sinagogose…

Taigi nebijokite jų. Juk nėra nieko uždengta, kas nebus atidengta, ir nieko paslėpta, kas nepasidarys žinoma. Ką jums kalbu tamsoje, sakykite vidur dienos, ir ką šnibždu į ausį, garsiai skelbkite nuo stogų. Nebijokite tų, kurie žudo kūną, bet negali užmušti sielos. Verčiau bijokite to, kuris gali pražudyti ir sielą, ir kūną pragare. Argi ne du žvirbliai parduodami už skatiką? Ir vis dėlto nė vienas iš jų nekrinta žemėn be jūsų Tėvo valios. O jūsų net visi galvos plaukai suskaityti. Tad nebijokite! Jūs vertesni už daugybę žvirblių.

Rūta, 2015-01-21 20:40:25

Ponas, Burgi. Apie Jus sklando legendos, kaip apie moralės, pasišventimo, šviesos lyderį švietimo sistemoj. Esu studentė iš kito miesto, bet spėjau išgirst nemažai. Už jus daug kas, net ir pati tiesa. Tikėkimės bus kas ir mitingą suorganizuos. Sėkmės visokeriopos.

Dovile, 2015-01-21 20:53:41

Nepasiduokite. Is principo. Del saves. Ir vel is pricipo. Nepasiduokite jiems. Ir stresui. Tai karas. O kare negali buti vietos nei panikai, nei silpnumui. Mastykite saltai ir strategiskai.

Jei jums ko reikia – sakykite. Jus mylintys ir gerbiantys gimnazistai jus palaikys. Tiek moraliskai. Tiek materialiai. Tarp ju ir as.

ora, 2015-01-21 20:55:35

Esu už Jus, nors buvau sutikusi vos vieną kartą. Manau, kad Jūs neturite per daug jaudintis, nes sveiko proto žmonės su Jumis.

HyperBass, 2015-01-21 20:55:59

Juokingasai(-oji), juokauti su mirtimi yra negražu, sutinku. Tačiau ten man juokingai atrodo visų tų paramos telefonų copy-paste lentelė. Gal Direktoriui tikrai dabar sunku, bet jį palaiko dauguma adekvačių žmonių, Direktoriau, tikrai, patikėkite!

Visą šitą situaciją reikia tiesiog iškentėti ir išeisite iš jos aukštai pakelta galva.

Gal Jūs būdavote ministerijos kėdžių trintukams šiokia tokia rakštis sėdimojoje, keldavot pastoviai savo straipsniuose dumblą į viršų, tad dabar jie tik taip sugeba Jums keršyti. O jei jau taip, tai tik dar kartą parodo, kad Jūsų kelias buvo teisingas.

O Lietuvos mass-media niekada kritiškumu ir nepasižymėjo, tad tos eilutės, kad Jūsų laukia teismas, turės įtakos tik tiems, kurių nuomonė apie Jus Jums tikrai neturėtų rūpėti.

Giedrė Stabingytė, 2015-01-21 21:26:57

Direktoriau,

Jūs turite laikytis, nėra „kodėl“, tai – Jūsų pareiga savo esybei, vertybėms, gyvenimui ir žmonėmis, kurie susiję su Jumis. Šitoj audroj Jūsų šaknys – tai, ką sukūrėte. Jos stiprios ir daug apimančios. Ir nors audra baisi, mes (tikiu, galiu kalbėti ir už didžiąją dalį gimnazijos alumni) Jus palaikome – mintimis, komentarais, veiksmais.

Jūs tai ištversite, nes Jūsų šaknys – stiprios,

G-

mama, 2015-01-21 21:28:16

sakoma: “žuvis genda nuo galvos”, taip ir mūsų valdžios grietinėlė išsigimusi ir išsibujojusi, tik viešumas ir viešinimas gali pritrumpinti “hidrų” čiuptuvus.

Yra prezidentė…

Dar Strasbūras parodytų pasauliui Lietuvos “tikrąsias vertybes”…

Nepasiduokite ir nepasiduokime!

Nes kas laukia mūsų šalies, su kokiomis vertybėmis žengs į gyvenimą mūsų vaikai!

Jolanta, 2015-01-21 21:37:25

Deja, bet realybė Lietuvoje – bauginanti. Lietuvą praktiškai valdo ne rinkti pareigūnai, kaip antai prezidentas, premjeras ar Seimo pirmininkas, o…prokurorai (t.y. nerinkti pareigūnai). Paradoksas. Lietuvoje nei prezidentas, nei premjeras neturi tiek teisių ir galių vienu parašo brūkštelėjimu pakeisti eilinio piliečio likimą, kaip tas prokuroras. Ar rinkti pareigūnai, kaip prezidentas, gali Lietuvoje sugriauti kokio piliečio gyvenimą inicjuodamas prieš pilietį tokias prievartines priemones kaip suėmimas, patupdymas (ir supūdymas) kalėjime, ir piliečio priverstinis izoliavimas nuo visuomenės pasitelkiant visą tą gremėzdišką (angl. “jugernaut”) baudžiamojo proceso aparatą? Atsakymas: negali. O vat nerinktas pareigūnas, kuris nei atskaitingas visuomenei, nei rinkėjams – gali. Štai čia glūdi didžioji misterija ir Lietuvos gėda. Kad nerinkti, nedemokratiški pareigūnai griauna eilinių piliečių likimus. Labai gaila, kad Jūs papuolėt į tą mėsmalę. Laikykitės. Kad sustabdyti prokuroro “A” savivalę, visuomet galima skųsti to prokuroro individualius sprendimus prokurorui “B” (t.y. jo bosui), o “B” prokuroro sprendimus – teismui. Tas procesinis priemones lyg tigrai aršiai turi išnaudoti Jūsų advokatai. Neleiskite savo advokatams imti didelių honorarų, vakarais vaikščiot po kavines, užuot iš peties dirbę ties Jūsų byla. Prokuroras, dėl kurio išliejote apmaudą, nėra toks visagalis. Virš jo stovi – aukštesnis prokuroras, kuris gali peržiūrėti jo sprendimus, o virš jo – dar ir ikiteisminio tyrimo teisėjas, kuris gali įvertinti, ar prokuroro “A” sprendimai yra logiški, pamatuoti, gerai motyvuoti, ir ar jie atitinka įstatymo raidę. Papuolus į tą mėsmalę, atsukite prieš juos tą pačią “knygą” kuria anie mojuoja Jums (t.y. Baudž. Proceso Kodeksą). Išnaudokite kiekvieną BPK Jums suteiktą teisę skųsti, apskųsti ir perskųsti individualius prokuroro sprendimus. Jei jie nori ilgo proceso – duokit jiems ilgą procesą patalogiškai “prisiknisdamas” prie kiekvieno individualas prokuroro sprendimo jį skųsdamas aukščiau.

R.D., 2015-01-21 21:38:06

Gerb. Burgi, dauguma Lietuvos sveiko proto žmonių (kaip ir pedagogų bendruomenės narių) jūs palaiko visomis keturiomis. Nesvarbu kokia gi bus bylos baigtis (net jeigu Jus pralaimėsite), vis vien išliksite Lietuvos švietimo šviesuliu, o įvairiausio plauko menkystų (ir minkštakūnių prisiplakelių) visada buvo ir bus. Gaila, kad šį kartą jums teko su tokiais susidurti ir jie bando Jus suėsti. Sėkmės įveikiant niekšus!

Arvis, 2015-01-21 21:44:14

belieka tik suzinoti kada ir kur vyks teismo posedis. tas prokuroras gali tapti dideles valstybiniu biurokratu pertvarkos pradzios kibirkstele, o gal ir daugiau.

kaunietis, 2015-01-21 21:50:05

Gerbiamas mokytojau, nei teismas nei šmeižtas padoraus žmogaus juk nesugadins. Nežinau ar esate krikščionis – jie yra pastebėję. kad už gerus nuveiktus darbus atlyginimas dažnai būna panieka. Tai nemalonu, bet faktas. Į Jus nukreiptos daugelio jaunų (ir ne tik) žmonių akys. Jūsų tvirtumo pavyzdys mums reikalingas.

nuoba, 2015-01-21 21:58:50

Nežinau jokių detalių ir negaliu komentuoti. Gal Burgis ir amžiaus nusikaltėlis. Nors lg ir mažai tikėtina.

Bet visiškai nesuprantu, kodėl slapstosi ir slapstomi kaltintojai. Toks savisaugos instinktas būdingas vagims, kitoms menkystoms. Ar jų gyvybei gresia realus pavojus?

Olga, 2015-01-21 22:04:45

Direktoriau, gaila, kad neturėjau galimybės būti Jūsų mokine, svajojau, kaip pasisektų sūnui, tapus Jūsų, Jūsų gimnazijos mokiniu, kai išmokytumėte jį ginti savo nuomonę, bendrauti ir būti žmogumi. Dabar, manau, mokykla be Jūsų praranda prasmę, o matematikos ir chemijos galima mokintis ir kitur. Direktoriau, ne tik savo šeimai, bet ir mums visiems esat labai reikalingas! Laukiu Jūsų laiškų paskyroje, vėl tokiu pat filosofinių, pamokančių ir ramių, jie labai reikalingi- su jais gyventi lengviau. Linkiu tik sveikatos, viskas praeina, o aureolės pavydės visada.

tikras lietuvis, 2015-01-21 22:16:15

Kaip sakoma: neišsižadėkime nei lazdos, nei terbos.

Nes toks pasaulis.

Kažkada gerb. Burgiui sakiau, berods, kad tarybmečiu buvo daugiau tiesos – bent jau tokių dalykų nebuvo girdėti.

Reikia kentėti.

IR KAUTIS, KAUTIS, KAUTIS!

Ir tikėtis.

P.S. gaila, kad nežinom bylos aplinkybių, tai galėtume ir patarti (esu pagal profesiją teisininkas, prieš mane šiais laikais buvo iškeltos 7- ios bylos tarptautinių mastu galingų jėgų, bet laimėjau aš).

Virginija, 2015-01-21 22:19:33

Gerbiamas Mokytojau B.Burgi pats nuosirdziausias ACIU Jums uz Jusu darba. Didziausia pagarba,kad sukurete KTU Gimnazija be korupcijos. As neisivaizduoju,kaip gali tas prokuroras,traiskantis vaikus perejoje, kaltinti JUS. Nors reik manyt,kad jis su Pravieniskiu kolonija kazkuo glaudziai susijes. Gerb. Mokytojau ir didziai gerbiamas Zmogau, nenusimink ir kovok! Tikrai tikiu , kad Jus laimesite. Jei reikes susirinks JUSU Gimnazistai is viso pasaulio kampu ir stosime JUSU ginti!!!

tikras lietuvis, 2015-01-21 22:23:54

Svarbiausia dabar išlaikyti šviežią galvą, giedrią nuotai ką ir į visa tai žiūrėti kaip į žaidimą šachmatais: jei jie taip, tai aš taip.

Ir būtinai pasiseks.

Nevalia jokiu būdu prarasti savitvardos.

Nes ir šachmatuose tai pakenkia.

tikras lietuvis, 2015-01-21 22:28:19

Dar pamiršau: tam, kad būtų įvykdytas tyčinis nusikaltimas, būtina, kad tas, kuris kaltinamas nusikaltimo padarymu, turėtų tikslą tokį nusikaltimą padaryti.

Jei tokio nusikalstamo tikslo nėra, tai ir nusikaltimo nėra.

Iš šalies, 2015-01-21 22:36:32

Gavote citriną – pasidarykite limonadą. Tikrai galite šią situaciją paversti sau naudinga.

Žemaite, 2015-01-21 22:37:08

Brongus diestytuojau,bovė studėnta so Jomis!

Rokas, 2015-01-21 22:41:51

Mokytojau, laikykitės, tas teismo procesas būtinai turi įvykti ir jis apnuogins mūsų supuvusios teisinės sitemos grimasas, tai visi pamatys,kad karalius nuogas…Gal liaudis praregės, kad Lietuvą valdo prokurorų mafija..

Musneckis, 2015-01-21 22:58:52

Ėmiau ir aš parašiau.. Palaikymas direktoriui. https://musneckis.wordpress.com/2015/01/21/kaip-pirma-karta-supykau-del-teisybes/

N.N., 2015-01-21 22:59:55

Gerb.Direktoriau,

Jūsų mokykla-nuostabi,joje sėkmingai mokėsi vienas mano buvęs mokinys(iš provincijos),buvo labai patenkintas ir laimingas…

Jūs privalote atlaikyti tas lietuviškos„teisėsaugos“nesąmones.VISKAS PRAEINA!

Ačiū Jums ir už nuoširdžias eiles,ir giliamintį tinklaraštį.Su Jumis-tikrieji pedagogai iš visos Lietuvos.Stiprybės!

Pagarbiai Mokytoja

buvusi KTUg gimnazistė, 2015-01-21 23:17:33

Linkiu ramybės ir stiprybės. Taip, žvėriškai neteisinga. Bet šią akimirką negalima abejoti savimi ar nuleisti rankų. Jūsų pusėje teisybė ir teisė bus. Jūs mūsų pavyzdys ne veltui, pamatys tai ir kiti. Tikrai pavyks! Pats procesas nebus baisus, nieko teisme gąsdinančio, bet žmonės nemaloniausia – tas kartėlis jaučiant neteisybę ir žiūrint į akis… Tačiau atstovėsite Jūs, nepasiduokite tik tamsioms nuotaikoms.

ginta, 2015-01-21 23:42:27

Mielas Burgi, jei kažkada įžeidžiau savo tekstu – aš atsiprašau. Eilinį kartą užmiršau, kad tie žmonės, kurie daug ir aštriai diskutuoja gali būti labai jautrūs. Gal ir aš paliečiau jautrią stygą ir prisidėjau prie to sužvėrėjimo. Man atrodo, kad čia svarbiausia yra žmogiškumas. Tikrai yra taip, kad net tie žmonės, kurie su jumis ginčijosi ar pašiepė, palaiko jus kritinėje situacijoje, kai nebesutarimams tiesiog nėra vietos.

MARIUS, 2015-01-21 23:42:36

Savizudybe butu pasidavimas. Be to triumfuotu “sistemiskai bauginta nepilnamete”.

O ponas prokuroras sistemiskai turbut buvo “motyvuojamas” sistemiskai baugintos nepilnametes tevu…..

Jei geri advokatai, turetu tikrai rasti buda kaip nusalinti prokurora ar teiseja, nes yra nemazai priezasciu del ko tai galima padaryti:

http://www.infolex.lt/ta/10708:str58

http://www.infolex.lt/ta/10708:str59

Lengviausiai butu pradeti nuo to ar nera prokuroras susijes su ieskovu seima draugystes, giminystes, gal verslo rysiais. Gal lankosi pvz vienam sporto klube, yra kazkokios asociacijos nariai ir t.t.

Random, 2015-01-21 23:42:59

Tikras lietuvi, o ar negalima pritempti moralinio pasitenkinimo prie vos ne bet kokio nusikaltimo tikslo? Čia tik tarp kitko, juk jie prokurorai, jie gali priburt įvairiausių dalykų.

mama R, 2015-01-21 23:47:15

“Tai ką Jonas sako apie Petrą, pasako daugiau apie Joną nei apie Petrą”.. gerb. Direktoriau, prie Jūsų mėšlas nekimba, galit būti ramus. Tiek palaikančių komentarų po delfio str pirmą kartą matau.. Viskas į gerą, ramiai, Mokytojau.

Buves mokinys, 2015-01-22 00:30:41

Direktoriau,

Pasiddžiaukit anūkais, pasidžiaukit žiema, pasidžiaukit artėjančiu pavasariu. Jau 20 metų praėjo kai baigiau Gimnaziją. Kasdien džiaugiuosi. Ir Jums to paties linkiu. Niekas nežino kiek liko, dėl to, negadinkit sveikatos. Gyvenime padarėte nuostabų darbą. Jus prisimins. Gyvenkite sau. Laisvai, džiaugsmingai ir mylėkite save bei savo artimuosius.

Jūs galite! Nieko nėra neįmanoma.

tikras lietuvis, 2015-01-22 00:47:48

Random.

Kažkada pastebėjau, kad teisėsaugoje yra labai daug tokio tipo žmogystų – nežinom apie tą prokurorą.

Bet prokuratūroje, kaip ir daugelyje tokių įstaigų, yra štukiniai pasiekimai: kuo daugiau bylų atidavei į teismą, tuo daugiau pasiekei.

Dar dažnai būna, kad bylomis yra vykdomos tam tikrų sluoksnių tam tikros užduotys, kas, savaime aišku, su tiesos paieškomis neturi nieko bendro.

Taip, kad visko būna.

Dominykas, 2015-01-22 00:52:24

Eilinįsyk parodyta, kad su Kauno teisėtvarka bėdos labai rimtos. Kaune galima net ir pralaimėti. Bet ne aukštesnėje instancijoje – ne, ten jau teisėjai skaito argumentus. Gali užtrukti, bet manau, nieko čia tie tėveliai nepeš – ne visur jų draugeliai sėdi. Nesinervinkit, bet būtinai triukšmaukit – manau, galite pasiekti net šiokių tokių teigiamų valstybinių pokyčių. O į Garliavą panašu bus tada, kai rūkalė kurį rytą atsikėlusi išvys minias protestuotojų už lango. Dar ne toks “psichologinis smurtas” jos laukia neužilg.

Citata, 2015-01-22 00:52:35

Ernestas Hemingvėjus: ” Žmogus sutvertas ne pralaimėti. Žmogų galima sunaikinti, tačiau nugalėti jo neįmanoma”. Viskam yra pradžia ir pabaiga. Tiesa yra Jūsų pusėje. Ištvermės Jums, gerb. Burgi. Daug žmonių Jus palaiko.

nemezide, 2015-01-22 01:29:36

tremtį išgyvenote, ką čia kažkoks teismas. tikiu, kad jiems parodysite. ir ne Jums ten bus pažeminimas, o jiems.

dėl viso pikto, gal pravers:

http://www.helpguide.org/articles/suicide-prevention/suicide-help-dealing-with-your-suicidal-thoughts-and-feelings.htm

vaikis, 2015-01-22 01:40:10

manau kad zmogus visa gyvenima atidaves darbui ir pasiekus tokio lygio mokykla susilauke ne vieno tevo pristaringu minciu kodel jo sunus ar dukra negali cia studijuoti . Jei turi daug pinigu o direktoriui ju nereik.

Eilinis susidorojimas su zmogum kutis uz teisybe ir auksta morales lygi

Andrius dzidolikas, 2015-01-22 01:41:18

Slykstu kad cia per LT. Graziai mus Dalia apgavo graziai

aleksandras, 2015-01-22 07:13:31

1.Bylos perspektyvas Jums turėtų išaiškinti Jusų advokatai; sprendžiant iš Jusų reakcijos- jie šito nepadarė (deja garsus advokato vardas neužtikrina jo paslaugų kokybės; beje advokato darbą reikėtų vertinti ne pagal jų surašytų prašymų/skundų kiekį/ apimtis ir citatas iš teismų praktikos, o pagal jų sugebėjimą ištirti ir įrodyti faktus)

2.Patarimas- elkitės kaip matematikas – nuspręskite ko norite (tegul tai būna užduotis), suvokite ką žinote (kokie yra pradiniai duomenys ir kokie yra prieinami įrankiai), ir tik tuomet ieškokite būdu pasiekti tikslą (kaip rasti atsakymą į klausimą)

aleksandras, 2015-01-22 07:27:27

P.S. Kadangi man pačiam tenka atstovauti žmones teisme, patariu (žinoma, gal šis patarimas perteklinis, nes tai jau daro/padarė advokatai):

-dažnai kaltinamasis aktas surašytas abstrakčiai, nenurodant faktų, tokiu atveju yra teisė (ir galimybė pasiekti rezultato) prašyti teismo, kad jis grąžintų kalt. aktą, kaip netinkamai paruoštą/nepagrįstą prokurorui:

-kai kaltinamajame akte nėra nurodytos arba neteisingai nurodytos konkrečios faktinės aplinkybės, turinčios atitikti baudžiamajame įstatyme įtvirtintus nusikalstamos veikos sudėties požymius, laikoma, kad jis neatitinka BPK 219 str. reikalavimų (Lietuvos Aukščiausiojo teismo nutartys Nr.2K-413/2010, 2K-414/2010, 2K-387/2011, Lietuvos apeliacinio teismo 2014-01-31 Nutartis baudž. byloje Nr.1N-27/2014).

Jeigu akte iš tiesų nėra faktų, kurie gali būti laikomi Jūsų “kaltės” įrodymu, prokuroras turėtų nutraukti bylą.

buves ktu studentas, 2015-01-22 09:13:48

Gerb. Destytojau. Prokuroro juk toks darbas visus ir viskuo kaltinti. jie kaip kiemsargiai kieme turi loti . Geriau, kai loja kada reikia, bet daug blogiau kai visai neloja. Teismas pasakys kas teisus. ir tikiu kad jus isteisisns. o jums palinkesiu stiprybes, kad tai nesugadintu sveikatos. Juk buna gyvenime visokiu neteisybiu, reik jas pragyventi ir negadinti sau sveikatos. Dziugu, kad pagaliau isejote is gimnazijos direktoriu, argi jus turit tiek daug laiko toj pat vietoj buti dar 20 metu… manau pokyciai tik i gera.

ar tai ne partinis rinkiminis šou?, 2015-01-22 09:27:02

Marti Dovilė – supergarsios (bent Lietuvos mastu) advokatų kontoros Lawin partnerė,jums talkina 3 advokatai ir Jūs -neviltyje?Atsiprašau,kažkaip ”nesiriša galai”.

Marius, 2015-01-22 09:47:56

Tai buvo ar ne buvo vykdoma psichologinė prievarta? Pamastykit.

Ar jausmas gali būti principingas, pavyzdžiui, sąžinės? Arba, pavyzdžiui meilės jausmas?

Kitas reikalas yra protas ir jo principingumas! Jis prikuria taisyklių, o jos yra skirtos tam, kad kažkas jas būtinai sulaužytų. Jeigu šis konfliktas KTU gimnazijoje, išties įsiplieskė tik dėl rūkymo tai šiuo atveju mes susidūrėme su pedagogika, kuri vykdoma ne iš jausmo, bet tik pagal proto sukurptas vakarykštes taisykles. Pagal taisykles gali būti, kad direktorius yra teisus, bet pagal jausmą, jeigu merginai grasinama dėl rūkymo pašalinti ją iš mokyklos tai jos atžvilgiu išties yra vykdoma prievarta. Tai kaip jai jaustis? Tame ir reikalas, kad vykdantis prievartą nejaučia, kad jis vykdo prievartą, priešingai jo prievarta yra pagrįsta loginiais argumentais ( šiuo atveju taisyklėmis) Bet, gi šiuo atveju nepilnametė mergina ne nusikaltėlė! Ir ne prievartautoja! Ji tik NEADEKVAČIOS taisyklės pažeidėja! Galima ir daugiau prikurti NEADEKVAČIŲ taisyklių ir paskui prieš nepilnamečius mokyklose vykdyti prievartą, kad jie jas sulaužė. Nežinome detalių, bet jeigu mergina gerai mokėsi ir dabar ją, dėl kažkokios neadekvačios taisyklės ( dėl rūkymo) grasinti šalinti iš mokyklos – argi tai ne akivaizdi psichologinė prievarta prieš ją? Ar jus suvokiate ką jai tai reiškia?

O dabar gaunasi, kad direktorius dėl tos pačios NEADEKVAČIOS taisyklės viešai paskelbia, kad jį vis dažniau aplanko mintys apie savižudybę. Nes valstybė neteisi, prokuroras ir t.t. Prokuroras dabar dirba savo darbą. Niekas nesako, kad B. Burgį reikia smerkti, teisti ir t.t. Jis geras pedagogas, bet kai kur reikia ne tik taisyklėmis remtis, bet ir sveiku protu.

komedija, 2015-01-22 10:00:18

Mariau, dėl kažkokios neadekvačios taisyklės ( dėl rūkymo) pažeidimų kasmet miršta virš 700 tūkst. ES gyventojų (pasaulyje: virš 5 mln., dėl pasyvaus rūkymo sukeltų padarinių apie 600 tūkst. gyventojų).

Iš šalies, 2015-01-22 10:03:11

Mariui: mergina iš visų gimnazijų išsirinko būtent tą, kur galioja taisyklė nerūkyti. Pilna gimnazijų, kur tokios taisyklės nėra ir stojant į gimnaziją nereikia pasirašyti, kad pažeidus gimnazijos taisykles, gimnazistas savo noru paliks gimnaziją.

pwl, 2015-01-22 10:11:31

Oi mariau mariau… Bet kuri taisyklė nejučia gali tapti neadekvačia, nes kažkuriuo momentu pradės varžyti. Taip po truputį išbraukiam visas, ir nereiks jaustis apribotam.

Bet esmė -tai apsisiprendimas, pasirinkimas ir sutikimas gyventi taip ar anaip – pagal vienus ar kitus kanonus, taisykles, įstatymus.

KTUG taisyklėse nekalbama apie bausmę, tačiau drausminimo principas išlieka tas pats – ne bauzmės didumas, o neišvengiamusmas. Tik aplinkui šito laikomasi formaliai, o Gimnazijoje principingai.

O kam nesvirtų rankos po 25 m įdirbio, kai kažkas sugriauna tai, ką pastatei?..

V.T., 2015-01-22 10:12:35

Gerb,Direktoriau,

Kaip jau kaip,bet nuo 2015-01-21d.,tikrai šalia Jūsų turi būti artimieji ir brangūs šeimos nariai!Tikėtina,reikalinga ir medikų pagalba,nes tokio absurdiško psichologinio spaudimo ir pačios geriausios sveikatos žmogus atlaikyti nebegali-vykdomas pastovus ilgalaikis sveikatos trikdymas.

Saugokite dabar tik save ir sveikatą!!!!!Prašau visų Jus gerbiančių ir mylinčių žmonių vardu.

Su pagarba-V.T.

M11, 2015-01-22 10:34:33

Mariau, baikite skleisti savo bukagalviškus paistalus. Panašu, kad nuo interneto Jums smegenys baigia ištirpti. Atsijunkit bent mėnesiui nuo jo, gal padės grįžti į gyvenimą.

skaitytoja, 2015-01-22 10:42:37

Gerb. direktoriau, tokios mintys ( paskutinėje pastraipoje) Jums nedera.

Tad sveikatos, tvirtybės ir kantrybės.

Viskas bus gerai.

keista-ištrynė, 2015-01-22 10:51:25

Gal būt būsimo politiko silpnumas-ištrinti trikdančius klausimus?

ir, 2015-01-22 11:03:05

Vasarą susitikau seną pažįstamą, kuri pasiguodė, kad jos sūnus yra teisiamas už tai kad šturmo metu buvo Garliavoje. Nors jaunuolis nepajudino nė pirštelio, tik stovėjo. Graudžiausia, kad vaikinas ką tik baigė teisės studijas ir negali dirbti pagal specialybę. Tai va tokia jauno žmogaus gyvenimo pradžia…

Marius, 2015-01-22 11:06:13

Iš šalie, pwl ir kitiems:

Atkreipkite dėmesį į savo argumentus, kuriais jus grindžiate prievartą toliau. Viršenybę jus suteikiate proto taisyklėms, o jausmus išjungiate. Taisyklę iškeliate aukščiau už jausmą ir savo teisumą grindžiate ne jausmu, bet taisyklėmis, todėl jums nėra su kuo PAJAUSTI savo vykdomos prievartos. Taisyklės visados VAKARYKŠTĖS, o jausmas visados čia ir dabar. Bet jeigu jus čia ir dabar teikiate viršenybę taisyklėms tai jausmai yra išjungti. Todėl prievartautojai visados patys savyje jaučiasi teisūs ir nejaučia, kad vykdo su savo teisingomis taisyklėmis prievartą.

Protas gali pagrįsti absoliučiai bet kokią prievartą ( netgi žudynes) ir tai bus vykdoma tik vardan gėrio! Pavyzdžiui, komentatorė pwl rašo:,, O kam nesvirtų rankos po 25 m įdirbio, kai kažkas sugriauna tai, ką pastatei?.. Ir ką gi pastatė? Gimnazija be mokinių yra tik tuščias betoninis pastatas! Ir gimnazija kurioje viršenybė teikiama taisyklėms tampa bejausmė mašina gyvų, turinčių jausmus mokinių ir mokytojų atžvilgiu. Bejausmė mašina su savo teisingomis taisyklėmis! Tokiai bejausmei mašinai tampa svarbiausia socialiniai taškai, prestižas, o mokinių jausmai nueina į antrą planą, nusispjauti ant jų jausmų, svarbiausia gimnazijos ir jos direktoriaus PRESTIŽAS. O kai tam prestižui iškyla pavojus tai rektorius nusiplauna rankas, bėga į krūmus, o direktorius viešai grasina žudytis. Štai ir viskas. O priežastis linijinis, hierarchinis protas.

E.B., 2015-01-22 11:09:33

Jeigu jaučiatės, kad tiesa jūsų pusėje, kad pasielgėte teisingai, ir nieko nesigailite, tai jokios aplinkybės šito ir nepakeis, kad ir kiek teisėjų teistų. Tokioje situacijoje geriausiai būtų atsipalaiduoti, plaukti pasroviui ir su pasimėgavimu stebėtis, kiek keistų dalykų pasaulyje būna. Jūs savo darbais ir gyvenimu jau įrodėte, kad niekas niekada jus ir nesugebės pažeminti. O jeigu kažkas ir bandys, tai tik jiems patiems nuo to blogiau. 🙂

Edita, 2015-01-22 11:21:57

Aš turbūt Jūsų vietoje pateikčiau priešpriešinį skundą dėl psichologinio smurto, dėl prarastų esamų ar būsimų pajamų (teisme tai svarbesnis argumentas už sveikatą) ar įtakos sveikatai… Jei prokuroras teikia valstybinį kaltinimą, jo tikslas yra įrodyti kaltę, o ne nekaltumą, nes, jei gerai supratau, privataus kaltinimo nėra. Didžiulė tikimybė, kad įrodysite nekaltumą, tačiau egzistuoja tikimybė, kad teisme ne taip ištartas žodis gali padaryti daug žalos. Galbūt svarstyčiau galimybę apskųsti prokuroro veiksmus aukštesniajam prokurorui…

Saulius, 2015-01-22 11:57:04

Kaip ten bebūtų, bet mėtytis tokiais pareiškimais apie savižudiškas mintis ar ketinimus mažų mažiausiai NEATSAKINGA ir nebrandu. Jaustis, kaip jaučiatės, normalu. Ir tai būtina įvardinti – skaudu, neramu, pikta, bijau, liūdna, etc. O ne kalbėti apie savižudybę… Koks Jūs pedagogas ar jaunimo auklėtojas (kad ir buvęs), koks pavyzdys, jei taip šnekate palaidai? Nepagalvojate, kad neatsakingi žodžiai skatina jaunimą mąstyti “ai, jei bus problemų, tai nusižudysiu…”, kam čia spręsti problemas, kam būti atsakingam ir brandžiam… o jei jau visai psichika byra/trupa, tai yra tam specialistų ir įstaigų, yra tam metodų įvairių – čia jau Jūsų pasirinkimo reikalas. Kaip gydytis, kaip spręsti problemas ir t.t. Jeigu ką, paskaitykite apie “Verterio sindromą” ir pan.dalykus. Ir būkite bent jau atsargus su tokiais žodžiais, prieš paleisdamas juos į viešumą. Ypač, kai tiek paauglių žudosi… Juk exempla trahunt. Sėkmės sprendžiant savo gyvenimo problemas!

RRR, 2015-01-22 12:13:16

Reikia, kad i ta teismo posedi ateitu visi mokiniai. Jei neileis i pastata, niekas nedraudzia uz duru pastoveti ramiai. Yra visokiu kovos budu.

tikras lietuvis, 2015-01-22 17:29:52

RRR.

Pritariu. Kadangi teismui labai svarbu asmenybės apibūdinimas, tai jo mokiniai, mokinių tėvai galėtų suorganizuoti visuomeninį gynėją, plius eiti liudytojais tam, kad apibūdinti B.Burgį kaip asmenybę, o, gal būt, kas tai gali paliudyti byloje ir apie bylos aplinkybes.

Mariui.

Akivaizdu, kad esi iš tų, kurie sukurpė bylą iš nieko.

Ona, 2015-01-22 17:44:47

Gerbiamas Bronislovai Burgi,

Aš Jus žinau iš Jūsų darbų., visada pasiklausau Jūsų ir man jūs Lietuvos šviesulys vienas iš ryškiausiai šviečiančių. Jūs dar daug nuveiksite Lietuvai. Nepasiduokite apatijai, skausmui ar pykčiui. Laikykitės. Su Jumsi labai daug žmonių, kurie Jus myli ir gerbia, o pirmiausia tai jūsų mokiniai, kuriuose Jūs išugdėte. Stiprybės ir meilės sau!

Irena, 2015-01-22 17:54:26

Gerbiamas Direktoriau, dėkoju Jums už dviejų sūnų mokymą Jūsų gimnazijoje. Praeitą rugsėjį bandė laimę ir mano dukra, kuriai pritrūko nedaug balų patekti į gimnaziją. Šiai dienai džiaugiuosi, jog ji nepateko. Leisti vaiką mokytis su “tokiom klasiokėm”, kurių tėveliai neturi nė menkiausios pagarbos mokytojui, žmogui ir apskritai taisyklėms, man būtų didelė gėda. Stiprybės Jums! Dideliems žmonėms Dangus visada skiria didžiausius išbandymus. Pavasario potvyniai visada iškelia visas šiukšles, tačiau sodams pražydus vanduo vėl bus tyras ir tekės savo vaga…

j.m., 2015-01-23 07:00:50

Gerb. Dėstytojau

Prieš keletą metų susidūriau su “valstybės aparato” spaudimu. Viena veikėja, įsivaizdavo, kad gali pagąsdinti ir daryti bet ką. Mat dirba FNTT teisininke!!! Neišsigandau. Nuėjau į teismą, laimėjau bylą. Šlykštus reikalas, nervų kainavo , bet rankų nuleisti negalima. Privalome priešintis atmatoms, o kai esi nesusitepęs, purvas nelimpa.

Susidurti su neteisybe – žiauriai sunku, bet Jūs esate stipresnis už visus juos kartu sudėjus.

Algimantas, 2015-01-23 19:52:32

Gerb.Burgi,

mano anuke mokesi ir sekmingai baige Jusu vadovaujama ISSKIRTINE gimnazija.Pats dalyvavau jos atestato iteikime ir girdejau tevu atsiliepimus apie Jus ir gimnazija.Toookiu mokytoju ir vadovu LT nerasta arba vienetai,kurie prapuola nesamoningoj LT svietimo sistemoj.Linkiu Jums stiprybes ir geros sveikatos,nes jos Jums dar reikes isbristi is sito parodoksu liuno.

Pagarbiai Dominykos senelis,dar nesukrioses…

Gintaras, 2015-01-23 20:31:00

visi mieli “sofkutiniai” palaikytojai komentatoriai, prieš rašydami tokį sau mielą “palaikantį” komentarą paklauskite savęs: ar buvote susirinkę protestuoti prie gimnazijos? Ar ateisite į teismo posėdį palaikyti gyvai, o ne mygtukais?

loreta, 2015-01-23 20:40:27

Kam daug duota, iš to daug ir pareikalaujama, nieko naujo…

Barbara, 2015-01-24 01:32:56

Gerb.Burgi,tepadeda Jums Dievas.

Raimundas Eimontas, 2015-01-24 19:17:55

Be galo suprantu ir užjaučiu gerb.B.Burgį…Nes pats jau 20 metų kovoju prieš valdžios ir “oficialaus meno” institucijas, bei ambicijų apakintus Nacionalinės kultūros žymūnus. Mafija yra mafija, deja, net ir švietimo, kultūros sferose…..:( LAIKYKITĖS, p.Burgi!!!

LeON, 2015-01-24 22:39:54

Bronislovai, sprendžiant iš kai kurių ištrintų komentarų, nusprendėte apsaugoti mane nuo manęs paties.

Ačiū. Supratau, jog kai kurios temos ir tam tikras stilius – tabu.

Bet kai ką palikote. Irgi ačiū.

Todėl, jei šį komentarą nutarsite legalizuoti, ištrinkite šią privačią dalį.

—————————————–

Bingo!

Demonstratyviai rūkiusios tėvas ir motina dirba kolonijoje.

Kiba kolonijos tvarką ir “žulsąvokes” nusprendė perkelti į gimnaziją?

Ir ji, po tokio akibrokšto, ketina oriai mokytis toliau toje pat gimnazijoje?

Toks įspūdis, jog labiausiai nukentėjo VISI KITI (keli šimtai!) mokinių ir jų tėvai.

Nes, jei pvz, leidžiu vaiką mokytis SPECIALIAI į gimnaziją, kuriai vadovauja BURGIS, aš žinau, ko noriu.

Žinau, į kieno rankas atiduodu, žinau jo ir jos reputaciją bei taisyklių griežtumą ir atsakomybę prieš jas.

Nes siekiu, kad vaikas būtų VISAPUSIŠKAI ugdomas ir izoliuojamas nuo destruktyvių įpročių ir įtakų.

Ir ką, dabar mano vaikas ir toliau turėtų mokytis vienoje mokykloje su ja???

Žodžiu kažkieno užgaidos dėka visa tai buvo sugriauta, traktuočiau tai kaip moralinį bei materialinį nuostolį.

Keista ir apmaudu buvo skaityti kitų tėvų “susitaikymo gaidas prieš Kalėdas”.

Negi nėra nei mažiausios iniciatyvos kolektyviniam civiliniam ieškiniui?

Prieš UŽGAIDĄ? Ir prieš švogerinės teisėsaugos “pūliuojantį triumfą”?

Marius, 2015-01-25 18:04:42

LeON:

Imate merginos ir jos tėvų supratimą kaip minusą ( – ). O gimnazijos taisykles kaip ( + ). Kam teikiate prioritetą?“ Pliusui ( + )! O ką darote su ( – )? Statote savo prote gynybinę tvirtovę nuo jo! Ir manote, kad ta siena apsaugos nuo destruktyvių įpročių ir įtakų? 100% linijinis, hierarchinis mąstymas. Jums nėra su kuo suvokti, kad tos sienos statymas ir yra destruktyvus įprotis ir įtaka. Paskui tokie sako, norėjau, stengiausi kaip geriau, bet iš kur atsirado blogiau? Nėra su kuo suvokti, kad jie patys ir yra savo gyvenimo KŪRĖJAI, todėl kaltins teisėsaugą , valdžią, kitus mokinius, jų tėvus, reiklaus materialinio ir moralinio nuostolio atlyginimo ir t.t. Tai jų kova prieš tai ką jie patys ir sukūrė su savo mąstymu. Tai jų tragedija.

LeON, 2015-01-26 02:42:01

Mariau, skirtingai nuo jūsų, beveik neturiu iliuzijų.

Yra žmogaus prigimtis, instinktai, korupcinis kamuolys, savidanga.

Ir visa tai įsisuka didžiuliu smagračiu.

Istorija, pasaulio finansai, naftos pramonė, specialiosios tarnybos.

Pabandykite. Be šių žinių jausitės naiviai ir matysite nedidelę dalį 21a procesų.

Burgio kelias ir bandymai diametraliai iš kitur.

Tai tarsi kompensacija to viso garmėjimo kriokliu bedugnėn.

Jei jau prakalbote apie tvirtovę ir gynybą, pabandykite išeiti į mūšį beginklis.

O ne sėdėti už kompo ir dialektiškai protauti.

Ok, padarykime švelnesnį eksperimentą – pasižiūrėkime, ar jūs tikrai pats gyvenate tuo, ką sakote.

Ar tik nukreipiate dėmesį – žiūrite kurlink suka minia, o pats bėgate į atsilaisvinusią vietą.

Ž podnial, mesto poterial, juk taip?

Atiduokite savo sūnų į pačią prasčiausią, kokią tik rasite Lietuvos gimnaziją.

Iššūkis? Manau taip. Jūs to vertas.

Marius, 2015-01-26 17:34:56

LeON,

Tai aš taip ir padariau, išleidau sūnų į ne prestižinę mokyklą, kuri net turėjo patyčių ir smurto skandalą. Dabar žmona sako, ačiū Dievui, kad neišleidome į prestižinę, nors prieš tai jai atrodė, kad dabartinė jo mokykla yra tremtis į Sibirą, o ta prestižinė rojus.

Kadaise aš rinkausi gyvenime prestižą, pakol nepriėjau ribos ir atsidūriau ,,bačkoj“. Skausminga buvo toj ,,bačkoj“ pakol nesuvokiau, kad gėda ne blogiau už prestižą. Nenorėdamas to specialiai, tapau savo dukrai gyvu pavyzdžiu kaip nereikia gyventi ( sėdėti gėdos ir purvo bačkoj). Jį pati, be niekieno pagalbos, (nedaviau nei lito), įstojo į Menčesterio Universitetą ir šiemet jau baigs, ko gero aukščiausiais balais. Ji man įrodinėjo ir įrodė, kad aš buvau neteisus durnius. Bet man už tat kaip gera! Nors durniui Mančesterio universitetas ne prestižas. Durniui svarbiausia jo bačkos. Dabar pas mane jų jau ne viena. Kai atsibosta perlipu į kitą. Matai, tos bačkos stebuklingos tuo, kad iš kiekvienos bačkos matai vienus ir tuos pačius gyvenimo įvykius, situacijas, žmones skirtingai. Jei atsibosta vienoj, greitai į kitą. Ir jokių vidinių prieštaravimų! Bet savo sūnui aš sakau: sūnau, tu žiūrėk į mane ir mokykis kaip nereikia gyventi, aš esu tau gyvas pavyzdys ir viskas ką aš galiu tave išmokyti tai garsiai bezdėti. Visą kitą išmoksi pats.

LeON, 2015-01-26 19:38:33

O jūs padidinkite amplitudę. Dėl iššūkio.

Leiskite ten, kur visi rūko, geria, uosto ir tt. – su tuo vienur kovojama, kitur nelabai, ir tai – vieša paslaptis, tą rodo apklausos.

Ten, kur nėra taisyklių, nėra (-), ir tt.

Juk daugiau “išmoks”.

Ir savo konceptą patikrinsite, tuo pačiu.

Ir apribojimų (ne)reikalingumą.

Ten, kur nėra taisyklių, nėra (-), ir tt.

O jeigu netgi ir šis iššūkis per silpnas, tuomet next level – pasitikrinkite bačkų konceptą mūšyje.

O tai numirsite taip ir nesužinojęs, gal ši teorija buvo iš tikrųjų oro gadinimas. O gal verta naujų religijų.

Marius, 2015-01-26 20:03:32

LeON,

TAISYKLĖS yra IŠMINTIS!

Bet kvailumo viršūne jos tampa kai norima su jomis išsaugoti KTU gimnazijos prestižą ir išspręsti kitas jūsų išvardytas, ir neišvardytas gyvenimo problemas. Jau nekalbant apie vaikų apsaugojimą TAISYKLĖMIS nuo destruktyvių įpročių ir įtakų. Kas nori nuo to apsaugoti vaikus TAISYKLĖMIS, tas yra visiškas KVAILYS.

Burgis, 2015-01-26 20:11:27

Mariui: taip rašantis tokius komentarus tai jau tikrai yra kvailys…

Gal Jūs galėtumėte pagaliau prisistatyti? Panašu, kad esate Lietuvos genijus, visus visko mokote, o niekas Lietuvoje nežino, kad Jūs genijus. Laikas sužinoti!

Marius, 2015-01-26 20:20:59

Sureagavote gerbiamas G. Burgi ir parodėt pats į save pirštu! Ir argi jus gali mokyti kvailys? Jus gi pats save ir laikote genijumi, o gal išminčiumi, o laikančio save išminčiumi ar genijumi – nepamokys kvailys. Beviltiška. Nes laikantis pats save genijumi tegirdės kvailio žodžiuose tik varnos karksėjimą.

Aš esu kvaila varna, kokio prisistatymo jums dar reikia?

Burgis, 2015-01-26 21:17:50

Mariui: antroji geltonoji kortelė! Jei nesiliausite išsidirbinėjęs, pašalinsiu ir sugrįžti neleisiu.

raseinietė, 2015-01-26 21:20:28

senai laikas,ale jūsų kantrybė:-))))

LeON, 2015-01-27 04:24:28

Mariui:

Gerbkime faktus.

Gyvename LT, ir joje KTUG – geriausia.

Inžineriškai – aukščiausias taškas arba, pvz, rezonansas, dėka kryptingos daugiametės veiklos.

Neturime alternatyvių sveikam protui priemonių tai išmatuoti.

Jūsų siūlomi “protų rūšių” ir “uždarumų dėsnių” konceptai – dar “darželinukai”, ir už juos juk juos nei imsitės asmeninės atsakomybės, nei pavyzdžių pateiksite. Nu, ne?

Dėka ko (KTUG geriausia)?

Taisyklės savaime – simbolių visuma. Jų svertai įsijungia komplekse su:

darniu situacijos dalyvių susitarimu ir sąlyginai vienodu simbolių ir sąvokų traktavimu,

kūrėju-vadovu-varikliu,

kūrybingu kolektyvu, mylinčiu tai, ką daro,

mokiniais – pagrindiniais tokios gyvatos dalyviais ir beneficiarais.

Todėl taisyklių “kvailinimas” = faktų ignoravimas = haliucinavimas.

Išsidavėte.

Bet ne, intuicija sako, kad gal 003 ir psichiatrams dar anksti.

🙂

Gintaras, 2015-01-29 18:08:28

Gerb.mano Dėstytojau , kas dėl įžymiausių advokatų… Savo patirtimi remiantis jie tempia procesą kiek galima ilgiau ir ima didelius pinigus neįsipareigodami jog kažkas pavyks. Jei jie užsiimtų Jūsų gynimu sėkmės principu gal kas ir pasikeistų.O šiaip jie dirba į tą pačią ranką… Taip kad stebūklų retai kada būna.

psichoterapeutė, 2015-05-22 21:25:25

“Tamsą nešti gali kiekvienas, šviesą, deja, nevisi…”(V.Daunys). Tamsos valdovai Jus taip stipriai puola dėl to, kad jūs pernelyg stipriai šviečiat, o šviesdamas rodot kelią ir kitiems. Nusikaltusi Gimnazijos taisyklėms mergina ir jos tėvai – nebrandžios asmenybės (tas girdisi įrašuose, įrašai yra prieš juos, ne pries jus). Deja, kokia siaubinga situacija Lietuvoje šiuo metu, kad Tiesos Lietuvoje įrodyti, ko gero, nelabai įmanoma.