Tai gal spjauti ir pamiršti?

Liepos 8, Sekmadienis

Nepaisydami jokių įstatymų ir taisyklių, švietimo vadai abitūros rezultatus priderino prie savo netikusių užduočių – ramu. Visiems gerai?
*
Naisiuose žmonės švenčia, Kernavėje žmonės švenčia, Nidoje žmonės švenčia, Vilniuje žmonės švenčia visą savaitę… Tai kas gi čia blogai gyvena?
*
Visos politinės, ekonominės, kriminalinės ir moralinės bylos „įstrigo“ – vasara! Ir kur čia skubėti?
*
Prezidentė apdovanojo būrį žmonių. Kažkas paburbėjo, kad ne tuos, bet kam tai rūpi? Negi gaila?
*
Asfalto kokybę patikrino, pasibaisėjo ir… tie patys vėl asfaltuoja. Negalima gi laukti – vasara.
***
Nežinau, ką tokio turėčiau parašyti čia, kad atitraukčiau jūsų dėmesį nuo vasaros? Ir nereikia atitraukti! Mudu nuskridome į Stokholmą, palaukėme, kol anūkėliai su tėvais grįžo iš Graikijos ir palikome tuos tėvus dirbti, o mes keturi jau Vilniuje. Juk vasara!
Rašysiu čia laaaaabai sulėtintu tempu.
Ir pasistengsiu visai visai visai pamiršti, dėl ko verta būtų kovoti…

***

Nuotraukose: Luko kambario interjeras; visi draugai; Emelie specialios technologijos kūrinys; dailininkės kambario grindys…

patiko(32)



RSS

atsakymai (1)

Rostanas, Liepos 14 14:46  #

Jokiu būdu negalima spjauti ir pamiršti. Tiesiog nustok kovoti dėl svetimos, žmonių įverginimo sistemos, kurios tu nekūrei ir net neišsivaizduoji kam ji buvo sukurta. Mokyk žmones gyventi taip, kad jiems nereikėtų tos sistemos, jos pašalpų ar pensijų. „Laisva Lietuva“ parodė, kad suaugę žmonės yra tiek ištižę, kad po trisdešimties darbo metų jiems dar reikia pensijos. Išmokyk žmones gyventi taip, kad jie nebūtų pririšti prie bet kokios sistemos. Jei tremtiniai išgyveno be LR, tai ir paprasti žmonės privalo gebėti išgyventi be LR.
***
Argi ne graudu, kai mokytojai dvylika metų grūda mokiniams informaciją, o po tų dvylikos metų mokiniai labiau jaudinasi dėl pažymių nei dėl žinių?

patiko(7)



XHTML

Leistinos XHTML žymos:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>