Vėl apie žmones

Dienos lengvos ir sunkios, dienos įdomios. Stebiu ir pasitikrinu: visi sunkumai – per žmones, dėl žmonių, visi malonumai – per žmones, iš žmonių. Keli pavyzdžiai:

*

  1. Jei šiandien ta Senato narė nebūtų norėjusi parodyti, kad ir ji reikšminga, – viskas būtų įvykę sklandžiau, šilčiau, paprasčiau.

  2. Jei iš dvylikos mano penktokų keturi labiausiai nepasirengę būti bendrijoje pasitrauktų – aš mėgaučiausi savo darbu dvigubai.

  3. Jei šiandien tą vieną abiturientą būčiau įtikinęs pasitraukti – daug žmonių būtų sutaupę laiko ir nervų.

  4. Šiandien smagiai dirbau su studentais (kuriuos aš, anot kai kurių šios svetainės lankytojų, žeminu…), nes jie yra geri žmonės, tik ne visi studijuoja.

  5. Jei gimnazijoje nebūtų žmogiškųjų problemų, tai visas pradėtas skaityti knygas jau būčiau perskaitęs.

***

Ir taip – kasdien. Jei visi viską stengtųsi padaryti (nors ir nepadarytų!) gerai, jei nebūtų slepiamų sandorių, veiklos, intrigėlių, jei visi būtų atviri (tegu ir gilūs!) kaip dangus – tai aš ir gyvenčiau danguje. Bet, tiesą sakant, ir skaistykloje nesiskundžiu.

Atsakymai

Burgis, 2011-10-19 21:47:49

Pritarkite, pritarkite, pritarkite!

sonata, 2011-10-19 22:34:51

Buvo tokia dainelė: “Jei mėnulis būtų blynas balto cukraus debesy, įsikorę į lazdynus, jį laižytume visi”:) Va su viltim mintyjat “…jei nebūtų problemų…” Gal neįdomu būtų? Kažkas mums kelia problemų, kažkam – mes. Nelygu kaip pažiūrėsim. Na kai problemų saikingai – kaip druskos- gyvenimas neprėskas. Kad tik bėdų ir nelaimių nebūtų.

Ernestas, 2011-10-19 22:39:26

Kada paskutinį kartą įtikinote ką nors ko nors atsisakyti? Ne šeimos narį t.y.?

Aurius, 2011-10-20 04:32:28

Ne, ne ir dar kartą ne.

Kategoriškai ne. Visa pačiam duota kaip pamoka. AČIŪ pasakei?

Daug nerašysiu, bet pateikiu visiškai priešingą požiūrį. http://auriusd.blogspot.com/2010/12/junkis-prie-lyderiu-junkis-prie.html

Šioje mokykloje kai koks nors bamblys keturių metukų užduoda klausimą, mokytojas visų pirma jam padėkoja už klausimą, o tik po to bando atsakyti. Kartoju….bando, bet dar nereiškia ar atsako.

Direktoriau-mokykis, mokykis ir dar kartą mokykis.

Burgis, 2011-10-20 08:31:05

Auriui: ar girdėjote apie filosofijos dėsnį „neigimo neigimas“? Rašydamas komentarą, galėtumėte apie jį pagalvoti, nes:

  1. netinka argumentuojant cituoti pačiam save;

  2. netinka mokyti, kad reikia mokytis;

  3. rašant kategorišką „ne“ pravartu nurodyti, kam „ne“ – autoriui ar faktui.

***

Ir Jums, ir Gerb. Sonatai siūlyčiau dar kartą perskaityti paskutinį įrašo sakinį: „Bet, tiesą sakant, ir skaistykloje nesiskundžiu.“ Tai čia ir pasakiau „ačiū“, Auriau, ar ne tiesa? Beje, gal ir Jūsų tinklaraštis būtų populiaresnis, jei Jūs į nepažįstamus žmones nesikreiptumėte „tu“… 🙂

Burgis, 2011-10-20 08:33:18

Ernestui: o, įtikinau, įtikinau! Pavyzdžiui, kai kuriuos buvusius mokytojus nebedirbti gimnazijoje… Žinoma, tai nelengva, žinoma, tam panaudoju valdžios teisę, bet ar ne taip tėvai auklėja vaikus, žmonos – vyrus ir pan.?

Ema, 2011-10-20 09:45:02

Auriau(auksini), būtinai skaitysiu Jūsų tinklalapį.

laisvamanis, 2011-10-20 10:03:49

“…o, įtikinau, įtikinau! Pavyzdžiui, kai kuriuos buvusius mokytojus nebedirbti gimnazijoje… Žinoma, tai nelengva, žinoma, tam panaudoju valdžios teisę…”

ko negali pasiekti įtikinėdamas, to bandai pasiekti jėga… jei nepavyko įtikinti, tai kaip buvo – ar ne pagal valdžios teisės principą : ja nacalnik, ty – durak ….

Rimvydas, 2011-10-20 10:21:13

Na, nemanau kad pasinaudojimas valdžios teise ir įtikinimas yra tas pats.

Nebent savęs apgavimui…

Burgis, 2011-10-20 10:23:39

Oi, Ema, aš nusiminiau… Oi, mieli lankytojai, aš nusiminiau, kad jūs mane „nureitinguojate“, o oponentus iškeliate… Net susinervinau – imsiu trinti man nepalankius įrašus!

*

Pokštas tai, pokštas! Opozicijai nepavyks susivienyti tiek, kad bent per epsilon pakeistų mano nuostatas. Man tik smalsu stebėti, kad internetas nesikeičia, – čia aktyviausiai reiškiasi „anti“, o ne „pro“. Psichologai bematant paaiškintų, kad tik taip ir gali būti. Taigi drąsiau – leskite mano kepenis, leskite! O aš atsakysiu kaip tas Prometėjas pasakė ereliui:

„Aš savo nelemties į tavąją vergystę,

Tikėk manim, neišmainyčiau niekad.“

*

Ir vėl – tai pokštas! :-)))

Burgis, 2011-10-20 10:27:20

laisvamaniui: kai Kerenskio kadetai be šūvio leido miniai perlipti Žiemos rūmų vartus, nelaimė tą šalį aplankė septyniasdešimčiai metų…

*

Būna, kai reikia operuoti. Būna – dantis sukandęs laikai vadžias rankose, kad nepražūtų ir karieta, ir žirgai, ir žmonės. Valdžia, galia tam ir suteikiama, kad ja protingai (taip, protingai!) žmogus pasinaudotų, kai to būtinai reikia.

sonata, 2011-10-20 12:26:43

Oi, gerb. Šeimininke, nė nemaniau oponuoti, tik matyt man reikia tobulinti minčių reiškimą raštu. Jums poblemos – “skaistykla”, man – “gyvenimo druska”. Bet juk tai tikrai nekvepia cukruotu blynu:)

laisvamanis, 2011-10-20 13:31:10

septyniasdešimčiai? man rodos neteisingą skaičių parašėte

Ema, 2011-10-20 15:29:43

nesupratote – iškeliu ir Jus ir Oponentą.

Aurius, 2011-10-20 15:40:46

Dėl tu“. Yra mokyklų ir universitetų kuriose mokytojai ir mokiniai kreipiasi vienas į kitą Tu.

Kodėl? Todėl, kad jie yra lygūs ir mokosi vienas iš kito. Mokytojas taip pat mokosi iš mokinio, studento. Kaip ir sakiau svarbiausia yra klausimas. Atsakymas net nėra būtinas.

Pas mus mokiniai klausimų užduoda mažai. Kai kurie visai neužduoda. Tai labai daug pasako apie mokymo įstaigą ir apie patį pedagogą. Mūsų vaikai nedrįsta užduoti klausimų. Tai tragedija. Ir jei norim ieškoti visų savo susvetimėjimo priežasčių tai jos prasideda dėl to, kad mūsų vaikai nedrįsta klausti. O jei kas paklausia tai būtinai atsiranda tie kurie jį pažemina. Tai gali bendraamžiai, bet gali būti ir pedagogai.

Taigi mielieji lietuviški pedagogai: jei jūsų mokiniai nedrįsta užduoti klausimų tai baikit užsiimti šiuo amatu. Nes jūs esate totalitarinės visuomenės pedagogai.

Čia aš netaikau niekam iš komentatorių, o tik skaitovams -(pasyviems šio blogo lankytojams).

Dėl konkrečiai mano tujinimo tai aš atsiprašau ponas Burgi, nes mes nesusitarėm. Bet jei mane laikai mokytoju tai galim prie šios temos negrįžti. Aš Tamstą laikau mokytoju, kaip ir daugelį šio blogo komentuotojų.

Mano „ne“ yra dėl pačio požiūrio į gyvenimą. Kaip direktorius sprendi visas einamąsias problemas tinkamai, o gal net gerai. Kaip ir sakiau, esi vienas iš pažangiausių direktorių….todėl aš čia.

Mano idėjos nėra niekinės. Nes dėka pačio blog’o jau kreipėsi į mane pedagogikos žurnalistė ir norėjo, kad parašyčiau straipsnį į žurnalą. Kol kas nerašiau nes dabar esu labai užimtas ir neturiu laiko gilintis.

Bet dabar pakalbėkim apie sąvoką „netinka“. Net Dievas man šitaip nesako. Nes Dievas su manim kalba taip: perskaitei internete kažkokią naujieną, ar komentarą ar dar kažką-galvok. Kodėl? Kodėl aš tau pateikiau. Galvok ir priimk atitinkamus sprendimus nes tai yra TAVO PASAULIS.

Aš taip nemastau. Jei yra reiškinys, yra ir priežastis. Kodėl aš karštai sureagavau į pačio postą? Galvok Broniau.

Burgis, 2011-10-20 16:22:11

Auriau, panašu, kad tai buvo Jūsų paskutinis komentaras šiuoje svetainėje… Nors ir nesuprasite, bet šiek tiek paaiškinsiu. Kaime, kuriame ilgai gyvenau, paaiškindavo paprastai: aš su tavimi kiaulių neganiau. Bet dabar – interneto laikai. Aš net nežinau, gal Aurius ir išvis neganė kiaulių… Bet čia mano svetainė! Mano! Svetainė, o ne pamazgų duobė ir ne landynė! Joje visi elgsis taip, kaip aš norėsiu. O noriu, kad čia būtų švaru, tvarkinga ir nebūtų pacientų. Nesvarbu, kad aš gal klystu, konstatuodamas diagnozę, bet tai mano teisė niekada nebekviesti nepageidaujamų svečių. Ir į namus, ir į internetinius namus.

*

Tai Jums antroji ir paskutinė geltona kortelė, Auriau.

Aurius, 2011-10-20 16:24:29

Ačiū. Buvo malonu.

Žydrūnas, 2011-10-20 16:28:06

Teisingai, pievas rašo kažkokias.

Burgis, 2011-10-20 16:29:40

Na, parašiau maždaug (todėl parašiau „septyniasdešimčiai“, o ne „70“…) – nuo 1917 iki 1987. Po to jau prasidėjo griūtis…

Daiva, 2011-10-20 20:48:36

Mielas pedagoge B. Burgi, puila Jumis, kartais bando”tisti” prie stulpo. Pats prispraset to. Nematot? Jusu beda. Labai teisingai Aurius parase, seniai as tai norejau parasyti, manau norejau ne tik as viena… kiti susilaike. Velniop pamane ta Burgi, tegul gyvena , juk jam jau 60+ – o tai baisiau negali buti zmogui, kuris kazka kure, kazka nuveike, kazkuom yra Didis. Bet teisingai Auris parase – nera baisiau kai pedagogui neuzduoda klausimu – tai jau yra zenklas, kad jus einate ne tuo keliu. O dar man uzkliuvo Jusu mylimos anukes nutrintas kulniukas – ji negalejo maudytis, bet mylimam seneliui to nepasake is karto, o “maivesi” ir nesimaude – kodel tokia maza mergaite jumis nepasitiki? Kodel Jums studentai, gimnazistai neuzduoda klausimu? Pasakykit aciu Auriui uz sita komentara – nes jis turi didele verta Jums. O Jus norit ji istrinti. Mielas B. Burgi Jus esat Mokytojas,o ne bizsaumenas. Ar Jums miela tokia tema -seiminimkas – ” nupjoviau zole, issimaudziau baseine” ; komentatorius – Nuvaziavau i maxsima, nusipirkau sviezia batona, issimaudziau vonioje” – tema baigta. Plojimai.Visur vieni pliusai.

Burgis, 2011-10-20 21:05:22

Daivai: nereikia manęs guosti! Nereikia manęs mokyti! Tiesiog sukąskite dantis ir niekada čia nebeužsukite. Pamatysite lauktą rezultatą – mirsiu iš ilgesio… :-).

sonata, 2011-10-20 21:09:32

Oho, atmosfera kaista:) Labai gerai, nes buto dar nešildo. Beje, apie šildymą – cituoju vieną vietinės reikšmės politiką:”Išspręsta šildymo problema mieste: „Kauno energija“ pareiškė, kad kainos už šildomą kvadratinį metrą nedidės. Mažės kvadratinis metras. ” (K. Mikėnas). Aha, vėl ne į temą;)

Daiva, 2011-10-20 21:23:10

“Tiesiog sukąskite dantis ir niekada čia nebeužsukite. ” – jau ne vienam tai pasaket netiesiogei. Komentatoriu tokia lengva dalia – kur nori ten vaiksto! O Jums, pedagoge, B. Burgi linkiu neignoruoti is kart nesuprantanciu Jums komentaru, o truputeli stabtelt ir susimastyt! Dazniausiai ten buna parasyta ne poezija… o ismintis.

Burgis, 2011-10-20 21:33:10

Ne, nu, Gerb. Sonata, Jūs man pasakykite, kodėl čia tie mažaraščiai užpuolė mane su savo išmintimi?! Ką dabar daryti? :-))).

Na, nereikia man Daivos, Aurio, Vaderio ir kt. ir pan. išminties, nereikia! Aš savosios jau neturiu kur dėti. Nenoriu, kad į mano svetainę susirinktų portalų komentuotojai, nenoriu! Per dieną čia apsilanko apie 1000 žmonių – jiems ir rašau, o ne 7-8 komentuotojams, 15-20 reitinguotojų – nejaugi nesuprantama?

Ernestas, 2011-10-20 21:38:34

Klausimus tai klausia, tie kurie isdrista ar supranta kodel is ju norima kad jie klaustu. O jei maza mergaite seneliui nepasako tai jau nepasitikejimas didziausias? Oj jus zmones 😀

sonata, 2011-10-20 22:49:12

Gerb. Šeimininke, mėginu atsakyti – vienas dalykas, komentuoti “į tyrus”, be grįžtamojo ryšio. Nes dar nesu mačius, kad pvz. straipsnių autoriai atsakytų kometatoriams. O čia: 1. Tikimybė, kad bus sureaguota į aštresnį, tegu ir ne visai protingą komentarą yra gana didelė.

  1. Dialogas užsimezga su gerbiamu ir gerbtinu B.B.

  2. Komentuojant kuo toliau nuvažiuojama į lankas, tuo labiau panašu, kad prisijungs B.B. bendraminčiai – “iš kibirkšties įsiplieks liepsna”.

  3. Atsiras keli komentatoriaus-ekstremisto pasekėjai (net Šustauskas jų turi:), kurie rems ne turinį, o formą : komentaras prieš B.B.

Na ko daugiau reikia mažam nepilnavertiškumo kompleksų nukamuotam ego – atkovota dėmesio, tegul ir ne visai malonaus, bet visgi dėmesio. Beje, o Vaderio iš tiesų pasiilgstu – taip nepiktybiškai jis darkydavosi:)

Ir dar paadvokatausiu – šie nelabai malonūs oponentai elgiasi pakankamai garbingai vien dėl to, kad Jūs juos lengvai identifikuojate, o jie neapsikasa lapais. Mane pykdo kai kurių čia besilankančių nekomentatorių elgesys – siuntinėti šmeižikiškus laiškus Šeimininko atžvilgiu kitiems besilankantiems. Mažų mažiausiai nekorektiška. Nekalbu jau apie BK straipsnius.

jamaica, 2011-10-21 16:24:28

Vau, pasijutau kaip reikiant šokiruotas.

Esu iš tų, kurie šiame bloge lankosi gan dažnai (jei ne kasdien, tai bent kelis sykius savaitėje). Komentuoju retai, dažnai komentarai taip ir lieka mano makaulėje, neišsakyti. Retkarčiais būna, kad paskaitęs blogą ir/ar jo komentarus, užsimanau ką nors pasakyti B.B. ir parašau laiškiuką tiesiai jam pačiam. NB: niekada nebūna taip, kad užsimanyčiau pasakyti ką nors apie kitus šios svetainės lankytojus; kartais užsimanau tiesiog pafilosofuoti, kartais paklausti ko nors daugiau mažiau asmeniško, kartais – papasakoti ką nors daugiau mažiau asmeniško, man galima, mes su B.B. pažįstami jau kone dvidešimt metų. Ir jam puikiai žinomas mano tikrasis vardas/pavardė, tiesą sakant, “Jamaicos” net slapyvardžiu nepavadinsi, nes mano tapatybės šis užvadinimas nė kiek neslepia.

Bet kad kažkas paslapčiomis siuntinėja laiškus kitiems svetainės lankytojams apie B.B.?

Vau. Jaučiuos švelniai nustėręs.

Vau.

sonata, 2011-10-21 17:24:10

jamaica: visokių yr, visokių reikia. Jei tai neperžengia ribų.

Burgis, 2011-10-21 22:25:47

Gerb. Sonata, kas yra BK straipsniai?

sonata, 2011-10-22 08:21:20

Gerb. Šeimininke, BK – baudžiamasis kodeksas. Atsiprašau už trumpinimą, parašiau Ostapo Benderio slengu:) Už šmeižtą ten irgi straipsnelis yra.

Burgis, 2011-10-22 10:39:00

Ačiū, Gerb. Sonata, apie tai parašysiu kitoje temoje…

Vinge, 2011-10-24 21:06:00

Gera diskusija.