Vienos dienos kelionė

Eisiu skustis…. O gal ir skųstis?

Barzda nuo ketvirtadienio ryto gerokai užaugo. Ši kartą į kelionę nepasiėmiau skustuvo – juk tai buvo kelionė vienai dienai! Ketvirtadienio vakarą išskridome į Stokholmą, ankstyvą šeštadienio rytą turėjome grįžti. Bet grįžome gerokai po pietų. Skrydis vėlavo daugiau kaip penkias valandas…

Penkios valandos mažame Skavstos oro uoste neprailgo. Gyvenome labai maloniais penktadienio įspūdžiais. „Aš myliu tave, seneli!“ – skubėjo pasakyti Emelie (3,5 m.). Lukas (5,5 m.) laukė iki nakties, bet sulaukė ir apkabino mus abu iš karto! Pirmas dalykas, kurį prisiminė pabudęs iš ryto: „Vakar aš neišsivaliau dantukų…“

Labai gali būti, kad Matas, kuriam oro uoste sekiau pasakas, susitinka Luką šeštadieninėje lietuvių mokyklėje Stokholme, nes Lukas ir jo broliukas Titas gyvena Linköping mieste netoli Stokholmo. Oro uoste vaikų tėtis mane pažino, nes jis baigęs KTU architektūrą ir prisiminė, kad aš irgi iš KTU… Va taip, skustis reikia kasdien!

Du šimtai lėktuvo keleivių nėra labai didelė statistinė imtis, bet, padauginus iš penkių valandų, šį tą galima  apibendrinti… Mes esame pasaulio žmonės! Pasaulis yra globalus. Belaukdami išlydėjome lėktuvus į Londoną ir Varšuvą, į Paryžių ir dar keletą miestų. Mes visi, pasaulio keleiviai, esame panašūs… Yra keistų. Manau, kad ir aš toks… Yra mielų, kaip mūsų anūkėliai, kaip Matas ir Titas. Džiaugsmas, kai Matui galiu sekti pasaką apie raudoną zuikį, kurią sukūriau Laurutei. Džiaugsmas, kad mudu su Matu galime parungtyniauti, kas daugiau suskaičiuos lietuviškai, angliškai, švediškai…

Lietuva yra Europoje, yra! Adefagija ir ak, komentuodami šioje svetainėje, turėtų tai prisiminti – nepraustaburniai Europai nereikalingi.

Atsakymai

Burgis, 2013-10-26 20:00:18

Gyvenantiems laike…

Adefagija, 2013-10-26 21:30:03

Tai jau,- tik nereikia čia manęs gąsdint ta Europa: gal pirmiausia ji man nereikalinga, o ne aš jai.

Ne Adefagija daugiausia keikiasi Europoje, o ispanai.

Paskaitykit E.Hemingvėjaus “Kam skambino varpai”, – va ten tai diedas pavarė 😀 Tik per keiksmažodžius jis rašytojo karjerą ir padarė.

O kad jau čia mes su ak biškį žemaitiškai pauturiavom, tai baisus daiktas. Atvirai pasakius, man visa žemaičių kalba atrodo iš vienų keiksmažodžių.

O tarp kitko, ta Europa turi saugoti mūsų tarmes, kaip nematerialųjį paveldą. Galėtų duot kasmetines išmokas, kaip valstiečiams už visokius ten pasėlius ir karves.

Vo tep!

Adefagija, 2013-10-26 22:18:28

Tarp kitko, kol viešėjot Švedijoj, aš pabandžiau nurotuot Jus direktoriaut į Kerebėžo vidurinę……

Nepavyko……tenka pripažint, kad esate stiprus lyderis. Bet Lietuvoje dėl to, bus tik daugiau mauglių….

Taip, kad išlošėt Jūs, bet pralošė Lietuva.

****

Gerai, einu išsiplaut burną, kad tarpdančiuos neliktų nė vieno keiksmažodžio…..