Dabar jau labai svarbi tema

B. Burgio atmintinė susitikimui su Gerb. Ministre R. Žakaitiene

Vilnius, 2007 02 07

  1. Problema

Oficialiai dar neatšauktas absurdiškas lobistinis nutarimas, kad mokytojai, neturintys FORMALAUS pedagoginio išsilavinimo, nuo rugsėjo 1 d. negalės dirbti mokyklose.

  1. Problema

Iki šiol iš esmės nepakeistas 2005 m. liepos 21 d. ISAK-1521 dėl mokyklų vadovų atestacijos (110 psl.), tebegalioja ir priedas “Vadovo kompetencijos aplanko parengimo metodika”, kuriame pasakyta “Kompetencijos aplankui sudaryti įsigykite aplanką, kuriame būtų ne mažiau kaip 27 skyriai”. Nė vienas ministerijos valdininkas aplanko neturi. Iš aš atsisakau kurti aplanką, nes turiu darbą dirbti.

  1. Problema

Ministerija nekeičia nuostatų dėl REALIOS mokytojų kvalifikacijos ir REALIOS jų atestacijos. Dabartinė atestacijos sistema griauna švietimo pamatus. Atestacija turi būti pagrįsta ne mokytojo sukauptais dokumentais, o REALIA jo veikla ir kvalifikacija.

  1. Problema

Ar šiemet bus paskelbti tikrieji valstybinių brandos egzaminų rezultatai ir motyvai išduoti atestatus gavusiems, pavyzdžiui, tik penktadalį maksimalaus įverčio („kuolą“)? Visuomenė turi žinoti apie jaunimo IŠSILAVINIMĄ, o ne POLITINIO sprendimo rezultatus. Panašu, kad Ministerijoje niekas net nenori aiškintis norminio vertinimo diversinės esmės.

  1. Problema

Ministerija VENGIA viešai ir tvirtai pareikšti nuomonę bei teisinį aiškinimą apie rinkliavas, prievartinius darbus, nelegalias dovanas ir paramą mokykloms. Užtenka apsimetinėti, kad valstybinės mokyklos išlaikomos vien valstybės! Turi būti parengtas dokumentas, kuriuo Ministerija konkrečiai ir tiksliai įvardytų galimas paramos formas ir apimtis.

  1. Problema

Atrodo, Ministerija dažnai pamiršta, kad yra įsteigusi viešąją įstaigą Kauno technologijos universiteto gimnaziją. Visoms savo tarnyboms, padaliniams ir centrams Ministerija turėtų išsiuntinėti informacinį raštą apie KTU gimnazijos statusą ir teises.

Atsakymai

A..z, 2007-02-08 18:47:44

Smagu kad kazkam tai rupi.

Vytautas Zakarevičius, 2007-02-09 10:00:08

Tai Jūs čia dabar išsakėt nuomonę, paverkšlenot. Ir ka MES dėl to dabar darysim? Ko imsimės, kad padėtis pasikeistų?

Burgis, 2007-02-09 21:33:34

Vytautui: verkšlenti – ne mano stilius. Parašiau, ką asmeniškai žodžiu (griežčiau) ir raštu (diplomatiškiau) asmeniškai perdaviau Ministrei. Perdaviau ir galimus sprendimo būdus, netrukus pateiksiu (jau ketvirtą kartą…) atestacijų projektą, bet pamaniau, kad ir svetainės lankytojai gali pasiūlyti protingų sprendimų…

Gurmanas, 2007-02-16 08:56:24

Tai yra visiskas absurdas. Jie nori absoliuciai atnaujinti ne tik informacija, teikiama per pamokas, bet, kad ir mokytojai tilptu i to naujo absurdo remus, o jai ne- esi netinkamas. As noriu, kad mano vaikui mokyklose galetu padet atskeilst talenta, arba palaikyti isskirtini susidomejima kuonors nestandartiniu, jai tik jis pats to nori. O gausis, kad dabar augins sistemos operatorius, visi su vienodai praplautomis galvomis. Visiskas absurdas. Kaip ir butinai deveti uniforma mokykloje.

O pasiulymas butu toks (reikalaus krapstumo ir prisidejimo): suskaiciuoti mokiniu skaiciu visose mokyklose. Sudaryt procenta baigiusiu mokykla ir ne. Paziuret i tuos, kas baige, kokiais rezultatais vidurki Matematikos, Lietuviu, Anglu, Istorijos, na ir t.t. Kada turesim pries save TIKRAJA statistika, galesime sprest- kuriom mokyklom reiktu pereit ant standartu, nes be to ju rezultatai prasti, o kurios ir be viso to prakaito liejimo suteikia mokiniams pakankamai ziniu, kad gerai baigti mokykla ir istoti i aukshtaja ar aukshtesniaja. Nes jaigu mokykloje susidarusios tradicijos, atmosfera ir metodai, kurie nera SUPER naujovishki, bet apshviecia mokinius geriau uz pastaruosius- tuomet as pilnai uz tai.

Jai reiketu- padarytu. Nes visada juk jie daro, ko JIEMS reikia.

Burgis, 2007-02-21 19:33:57

Šiandieną mano draugai žemaičiai piketavo prie Ministerijos. Aš vienam Ministerijos tarnautojui pažadėjau palaukti pokyčių 10 dienų. Po to jums paskelbsiu jo darbo rezultatus.

Burgis, 2007-03-01 18:53:29

Jums nerūpi kas, ko ir kaip jus moko? Kas, ko ir kaip moko Jūsų vaikus? Esu nemaloniai nustebintas… Maniau, kad yra tik dvi sritys, kurioms nė vienas žmogus nėra abejingas: švietimas ir sveikatos apsauga. Pažiūrėkite, kokias diskusijas sukėlė rinkimai. Bet juk tai visiški niekai prieš švietimą! Gerai valdyti galima tada, kai yra kam ir yra ką valdyti. Išsilavinusi visuomenė pati ras kelią į laimę!

Bet gal jau nėra “kritinės masės” išsilavinusių, išprususių žmonių, kurie norėtų pamatyti absurdą švietime ir jį sunaikinti? Atrodo, susidarė užburtas ratas: valstybė sako mokytojams (dėstytojams) – už tokį darbą daugiau nemokėsime; mokytojai (dėstytojai) sako valstybei – už tokį atlyginimą geriau nedirbsime…

Nesutinku!

Tomas, 2007-03-09 22:31:01

Valdziai nereikia protingu zmoniu, kuo zmones maziau ispruse tuo juos lengviau valdyti , ivairiu pazadu pagalba zmonems isrenkami tiek seimo ,tiek savivaldybiu nariai, kuriems rupi pinigai. Pazadai atejus i valdzia pamirstami…