Ačiū, moksleiviai!

Sendamas daraisi įtarus pats dėl savęs: ar dar galiu? ar dar tinku? patinku?

Čia ne apie tai, apie ką pagalvojote – kalbu apie darbą.

… Ir staiga tave mesteli aukštyn taip, kaip mėto olimpinius medalius laimėjusios rinktinės trenerį. Kasmetinio moksleivių slapto (tikro!) balsavimo rezultatai rodo – esu kuo puikiausios sportinės formos! Net 196 iš 212 balsavusiųjų mane įvertino 9,1276 balo įverčiu. Ar gali būti geriau? Gimnazijos vidurkis – 8,908. Net 22 mokytojų įverčiai – per devynis balus. Ar gali būti geriau?

Kasmet pabrėžiu svarbiausią dalyką: ne mūsų reitingai, o gimnazistų nuoširdumas, padėka, teisingas vertinimas labiausiai džiugina. Ar galite įsivaizduoti kitą mokyklą, kurioje per 20 metų nė karto tas balsavimas nebūtų sužlugdytas, iš jo nebūtų pasišaipyta, rezultatai – šaržuoti?

Todėl pirmoje vietoje esantis mokytojas (gal mokytoja?), už kurį (kurią?) balsavo net 181 moksleivis, pagrįstai gali džiaugtis savo „reitingu“ – 9,7569. Sveikinu!

Nuoširdžiausia padėka jums, moksleiviai!

Nuoširdžiausia padėka jums, moksleivių tėvai, artimieji, nes jūs išmokėte jaunuosius mūsų draugus rimtus darbus dirbti rimtai.

Atsakymai

Ramunė, 2010-02-18 08:49:27

Labai nuoširdžiai džiaugiuosi už Jus. Įsivaizduoju, kaip gera ir šviesu širdy.

giedrius, 2010-02-18 11:01:22

atsimenu, kazkuriais metais gimnazijoj dalis klases (daugiausia bernu) jums surasem 1, tada atrode juokinga, dabar – kvaila..

Sekmes 🙂

eismo, 2010-02-18 15:24:31

kažkada aš buvau gražuolis arklys :))) o daba tik reklamytė 😉

V.R., 2010-02-18 17:21:18

Komentarai iš šalies. Atleiskite, bet šitas jūsų “reitingavimas” truputį juokingas. Ir, manyčiau, nepagarba mokytojams. Paaiškinsiu. Mano atžala jau baigė gimnaziją, pasakodavo, kaip (dažnai) reitinguojama – jei tik kas reiklesnis, griežtesnis ar “pagailėjo” pažymio – gali “atsiimti”.

Keistokai atrodo reitingavimas “pagal simpatiją”. Lyg “misių’ rinkimuose. Jei jau vis dėlto leidžiate sau rašyti pažymius mokytojams, ar neturėtų būti aiškūs vertinimo kriterijai, o ne šiaip sau – pažymys, ir tiek.

Dabar p. BB. tikriausiai lieps jo nemokyti 🙂

V.R., 2010-02-18 17:27:55

Ir dar- direktoriui: ar nebūtų vertingiau jums pasitikrinti mokytojų, o ne mokinių nuomonę?- juk mokiniams nedėstote ir tikrai ne su visais pabendraujate. Direktorius yra direktorius – mokinys retai kada bus tikrai atviras ir tikrai nuoširdus.

burgis, 2010-02-18 19:00:22

eismo ir V.R.: kodėl turėčiau liepti manęs nemokyti? Yra melas, yra didelis melas ir yra statistika… Faktas, kad 20 metų reitingavimo sistema veikia, man, administratoriui, beveik visada gana patikimai patvirtina tą nuomonę, kurią turiu apie mokytojus, o reitinguojantys moksleiviai kažkodėl nebėga klausinėti, kaip, už ką rašyti vienokį ar kitokį įvertį. Buvo laikai, kai prašydavome parašyti du įverčius: už mokymą ir už asmenines savybes. Nieko gero – abu įverčiai buvo beveik tokie patys (su išimtimis).

Atsakyti geliantiems ar pykstantiems galiu tik taip: aš, matyt, geriau nei jūs pažįstu savo moksleivius, pasitikiu jais, kad rizikuoju paleisti “balsavimo mašiną”. Žinoma, pasitikiu ir savo mokytojais, todėl, bent šiek tiek suabejojęs, ar dar esu jiems tinkamas, tuoj paleisčiau “balsavimo mašiną”. Bet jie ir patys turi teisę “rinkti parašus”, rengti apklausas apie direktorių.

Jūsų reakcija paskatino pasiūlyti naują temą. Netrukus paskelbsiu…

petras, 2010-02-19 13:35:59

Sunku būdavo vertint mokytoją, kai realiai nelabai turi su kuo palyginti. (juk dėsto tie patys mokytojai dažniausiai) ir plius kažkaip nelabai supratau kokia nauda iš tų testų, tai ir rašai daugiau mažiau bet ką. čia aš taip asmeniškai darydavau.