Ačiū, Prezidente Liutaurai!

Pažiūrėjau R.Janutienės laidą „Kodėl?“ (TV3) apie Irmą Jurgelevičiūtę. Bent trys žmonės, mano supratimu, kalbėjo teisingai, bet labiausiai man patiko buvusio KTU gimnazijos moksleivių prezidento, dabar viešųjų ryšių specialisto Liutauro Ulevičiaus teiginiai. Ačiū Liutaurui, kad nepasidavė laidos vedėjos „azartui“ bet kokia kaina „padaryti“ laidą. Liutauro mintis: žiniasklaidos atstovai vienas per kitą griūdami skuba kuo greičiau ir labiau išpūsti skandalą (tariamą ar tikrą), teisindamiesi, kad gyventojai tuo labai domisi. O gyventojai tuo ir domisi todėl, kad žiniasklaida tiesiog priverčia domėtis – daugiau nieko nepateikia… Pralaimėjote šį kartą Liutaurui, Gerb. R. Janutiene! Šaunuolis Liutauras! Verslas verslu, sarginio šuns vaidmenį žurnalistas privalo atlikti, bet saiką reikia turėti.

*

Ir laidoje dalyvavusi žinoma dainininkė teisingai pasakė – kas yra žvaigždė? Kuo dabar žymi I.J.? Tuo ir tiek, kiek žiniasklaida padaro ją žymia…

*

Laukiame tęsinio, tiesa?

Atsakymai

sonata, 2010-11-22 20:54:03

Kaip bebūtų, Janutienė turi talentą įteigti, supjudyti, “apvartyti faktus”. Mano bendradarbiai į senųjų metų palydėtuvių vakarą jau įtraukė nominaciją “Metų Grinevičiūtė”. Nesinorėtų, oi nesinorėtų tokios gauti:))

Jūratė, 2010-11-22 22:46:40

Kaip ten bebūtų, gerbėjai ar negerbėjai šios stiprios moteros(Janutienės), ale faktų apie maistą, nuodus, Butrimienę ir kt.nepaslėpsi nei po storiausiu grimu. Galime mes gyventi iliuzija ir numirti net nežinodami nuo ko, kaip kam labiau patinka. Aš noriu žinoti kas , kaip , ką… tiesa, ne apie I.J., man ji niekaip neįdomi. Kaip vienas žmogelis pasakytų, žvaigždės yra danguje, o ant žemės tik jų dulkės… Aukoti eterio laiką tokioms pigienoms neverta.

Bet žvelkite iš optimistinės pusės. Būtent Janutienės laidų dėka žmonės patys pradėjo daugiau augintis vaisius, daržoves.

Lina L., 2010-11-22 23:34:51

Na jau, na jau, kas domisi, nieko naujo nesužinojo apie daržoves iš Janutienės. Apie nitratus, kuriais mus nuodija, pirma triukšmo banga praėjo apie 1988 m. Ekologija, žalieji, akcijos pilti pieną į kanalizaciją, privalomas nurodytas nitratų kiekis prie parduodamų daržovių… Negi tik aš beprisimenu?

Juk informacijos tiek ir tiek, tik publikai matyt neįdomu, jei ne skandalo forma pateikiama.

Regina A., 2010-11-23 01:08:09

Neatsimenu, kuri laida, bet vis tik sustabdė nuodijimą: iškasė faktą, kad transporto įmonė toje pačioje cisternoje po cheminių š… vežė sirupą.

Gal 1988m. niekam toks “verslo planas” net į galvą nebuvo atėjęs 🙂

MariusM, 2010-11-23 08:10:57

Jei kas ką ir nuodija, tai kaip tik visokios tokios janutienės… Juokas tie nitratai, palyginus…

Keistas tas Liutauras. Ko jis ten apskritai į tą TV ėjo?

Jūratė, 2010-11-23 09:18:24

Mariau, visokios janutienės, juokas nitratai, keistas Liutauras… :D:D:D Optimizmas ir gėris šviečia iš kiekvieno žodžio 😀

Lina, ar tikrai mes turime laiko labai domėtis ekologija? Tai kam tada visos tarnybos? Kaip dabar paaiškėjo, tam, kad “pameluotų”? Aišku, dabar mes priversti tuo domėtis. Bet ne visi turi ir sąlygų užsiauginti.

Regina, greičiausiai kalbate apie fekalijas ir margariną vežamus toje pačioje cisternoje. Berods margarinas “Vilnius”? Dabar kai pamatau šio margarino reklamą, labai juokingai skamba… :))))

MariusM, 2010-11-23 09:23:45

Apie ką ir kalbu… ir optimizmas su tuo nieko bendro neturi.

Ramunė, 2010-11-23 09:49:35

Kaip sunku žiūrėti, kaip žurnalistai patys save demaskuoja tokiomis laidomis. R. G. taip orientuota į skandalus! Ir taip daug žmonių, tai priimančių vienareikšmiškai.

Jūratė, 2010-11-23 10:06:14

Ramune, šia konkrečia laida, aš su jumis pilnai sutinku. Kurti laidą apie kakokią apsivogusią daininkę, tai tik reitingai. Bet ar pati žurnalistė šioje vietoje pasirenka temą? Ar ne režisieriai?

Kitu atveju, nereikia vaidinti karalių su drabužiais, kad tik nebūtų skandalo. Grinevičiūtės laidos tikrai yra šokiruojančios. Nežiūrint į žurnalistės asmenį, vistik baisių realių dalykų atkapstoma. Ar Jūs renkatės poziciją “nežinau, manęs tai nekaso”?

petras, 2010-11-23 10:26:03

Žmonės žiūrėkit mažiau televizoriaus. Neimkit visko už gryną pinigą, ką sako žmonių galvos televizoriuje ar rašo laikraščiuose. O tokie žurnaliūgos ir savo motiną suriestų, kad tik reitingus pasikelt :DDD sėkmės

(beje, pastebėkit, kiek žmonių žiūrėjo tą bevertę laidą, namie užsukau pažiūrėt ką namiškiai daro, visi susėdę aplink stebuklingąją dėžutę ir žiūri kažkokias nesąmones, kaip žurnalistė iš nieko bando padaryt kažką, o pribalsavusių irgi meleonai. tai kas paneigs, jog kažkas tuo metu, kai visi žiūri šou, nedaro kokio rimto nusikaltimo prieš valstybę :DDD galimybė juk yra, dėmesys žmonių atitrauktas)

Jūratė, 2010-11-23 10:32:42

Kad savaitgalį Bartas laimėjo 6 vietą vaikų Eurovizijoje, mažiau skambėjo.

Lina L., 2010-11-23 10:49:03

Pritariu Petrui. Kad galėčiau sakyti, kad žinau, kodėl nemėgstu, bandžiau porą kartų žiūrėti Krivicko ir šitos ponios laidas, bet neištvėriau daugiau 5 min., košmaras kažkoks.

Užtat vakar netyčia užtaikiau “Idėjų metą” per LTV, man patiko.

O apskritai, kai išgirstu kalbant taip, kaip pati galvoju, man atrodo, kad labai protingai kalbama :))))

mariux, 2010-11-23 11:52:16

“-… Ir Viešpatie jus apsaugok, neskaitykite iki pietų tarybinių laikraščių.

– Hm… Bet juk kitų nėra?

– Štai jokių ir neskaitykite. Žinote, aš pas save klinikoje atlikau trisdešimt stebėjimų. Ir ką gi jūs manote? Pacientai, neskaitantys laikraščių, jautėsi puikiai. Tie, kuriuos aš tyčia verčiau skaityti „Pravdą“, netekdavo svorio…“

Kita mass media. Kita kalba. Kita šalis. Kita epocha.

Ar tinka ši citata kalbant apie nūdienos žurnalastus?

Giedrius, 2010-11-23 12:00:44

Vienoje laidoje R. Janutienė mosikavo pluošteliu popierių, kuriuose, anot p. Rūtos, žurnalistų, imančių kyšius, sąrašas…Kažkodėl jokie “spaudos žmonės” nesipiktino, nereikalavo viešumo:)

reitingai, 2010-11-23 12:19:42

O as nensutinku, kad sikart kazkas laimejo pries Grineviciute… Ji laimi kiekvienakart, kai tik jus isijungiate jos laida ir kai tik p.Ulevicius ar kiti sutinka atvykti ir pasisakyti jos laidose.. Priudedare reiksmes ir svorio. Ko daugiau bereikia. Reitingai laimi. Nors, kiek zinau, konkreciai sios laidos reitingai nera patys geriausi.

petras, 2010-11-23 12:53:03

mass media yra blogis jeigu žmogus pats nebando mąstyt. iš gyvenimo: vajej anūkėli reiks pradėt mažiau kiaušinių valgyt, nes laikrašty rašė, kad čekų mokslininkai ištyrė, kad kiaušinyje yra chloro pentrito ir padidėja tikimybė susirgt gripu. yapč senesnio (bet tikrai ne visi) amžiaus, mažiau išsilavinę, lengvai kitų nuomonei pasiduodanty ir nekeliantys savo klausimų žmonės linkę nedvejodami tikėt spausdintu žodžiu. taip pat ir žmonėmis iš televizijos. vnž tai labai galingas ginklas.

laisvamanis, 2010-11-23 12:57:19

Grinevičiūtės jau senokai nežiūriu, nes nemėgstu pikto kategoriškumo. Ir pritariu “reitingai” ir “petras”.

Mindaugas, 2010-11-23 15:14:26

Nustojau tikėti šia moterimi, kai ji pastojo nuo vedusio vyro.

V., 2010-11-23 15:23:09

Mindaugai, dauguma moterų pastoja nuo vedusių vyrų! Bent iki šiol taip būdavo… 🙂

petras, 2010-11-23 15:58:23

V: senai jau taip nebėra, bent jau daugumoj 😛

?, 2010-11-23 16:23:08

Lietuvoje per televizijas nera ka beziureti, Kedzio istorija rode daugybe kartu jau visus metus ar net daugiau, dabar Brazauskiene rodo per tv jau koki menesi +-, Jurgeleviciute dabar irgi rodys per visus kanalus, as jau per tv neziuriu laidu nebent sporto varzybas, kelis serialus.

V., 2010-11-23 16:30:21

petrui

o “seniai”, tai kiek laiko?

:D, 2010-11-23 17:21:21

Ji ne tik nuo vedusio pastojo… Dar anksčiau su Audriumi Butkuvečiumi labai artimai bendravo…

sonata, 2010-11-23 20:07:54

Kai girdžiu labai garsiai išrėkiančius savo tiesas, visad pagalvoju “kur paslėptas lavonas”?:/, kas stovi už rėksnių. Savi interesai, tikslai, galų gale nelabai švarus bizniukas, kuriam “prasukti” ir reikia arba idėjinių arba pigokai nuperkamų ruporų. Labai gerbiu Žaliųjų judėjimą, labai jam pritariu, bet ima jais ir pasinaudoja… neperseniausiai eskaluojamos temos apie nesaugius atomus, neekologiškus (ką ten neekologiškus- vos ne nuodingus) lietuviškus maisto gaminius ir pan. Televizijų biznis neišimtis. O tiesa slypi kažkur anapus…

V., 2010-11-23 20:12:52

😀

O ką jūs turite prieš kažkieno artimą bendravimą su Butkevičium?

nv, 2010-11-23 20:43:21

MariuiM – ,,Juokas tie nitratai…” – rask laiko ir apsilankyk onkoligoninėse,ypač gastroenterologiniuose skyriuose,sužinosi vaizdžiai apie nitratų veikimo pasekmes, apsišviesi profilaktiškai…Manau džiaugsis, netapęs nuolatiniu pacientu..

Lina L., 2010-11-23 23:16:02

nv – ojė, jei būtų taip paprasta, nėra nitratų ir nėra onkologinių ligų.

Mano Tėtė mirė nuo skrandžio vėžio, niekada nepirkęs daržovių, nes visą gyvenimą auginosi savo, negėrė ir nerūkė, atsiprašau už liūdną nukrypimą.

MariusM, 2010-11-24 07:50:34

nv, ne tik, kad nepacitavote viso sakinio, bet ir neatkreipėte dėmesio, kas norima pasakyti…

Kestutis, 2010-11-24 08:19:58

Nuolat žiniasklaidoje aprašinėjami ir rodomi televizijoje bet kokios profesijos, kvalifikacijos, išsilavinimo ar erudicijos žmonės tampa žurnalistų darbo priemone „žvaigždė“. Patys sukuria-patys iš to gyvena.

Grinevičiūtė dirba analogiškoje virtuvėje, ant jos ausų laidos metu kabo ausinės, o per jas klausimus pagal laidos scenarijų dar koreguoja režisierius arba keli režisieriukai, krie seka visus laidos TV studijoje dalyvius ir jų reakcijas. Grinevičiūtės laidos jau gali sau leisti ir tikras temas, bet pagunda pačiuožinėti su minia labai didelė. Beje, jos laidos man kelia ne pačius maloniausius pojūčius. Tos technologijos , kurias ji naudoja – jos reakcija ir elgesys, įsitempes veidas ir žvilgsnis.

Atrodo Ted Turner vaikus namie augino be TV. Vakar mano šeima išgyveno visą dieną be TV ir be kompiuterių. Iki vakaro fronte buvo žmona, po darbo-aš.

Dalis vėžinių susirgimų yra paveldimi. Dėja. Mano mama ir jos mama mirė nuo plaučių vėžio, nors niekas mūsų šeimoje nei rūkė nei gėrė ar dūminėse pirkiose gyveno. Gal nereikėjo valgyti nei kasnio kiaulienos, gal nereikėjo gerti pieno. Genomas jau skaitomas, kai bus šimtmečio statistika, bus aiškiau.

Marius, 2010-11-24 09:17:49

Na jau, Kęstuti. Plaučių vėžį sukelia nebūtinai rūkymas, yra ir nematomų pavojų pavyzdžiui radono dujos. Jei gyvename pusrūsyje, arba pirmame aukšte reiktų pasidomėti koks gruntas. O Rūtą Janutienę gerbiu, drąsus žmogus, kalba apie temas kurias kiti pastaruoju metu yra užmiršę. Tiesa, ji yra kiek per kategoriška, neleidžia pašnekovui užbaigti minties t.y. supranta ką jis norėjo pasakyti, bet įterpia savo Rūtos žodžius pašnekovui dar nebaigus kalbėti – tai jos didžiausias minusas.

dzo, 2010-11-24 09:47:40

Kai nacionalinių dienraščių ir portalų pirmadienio vedamuosiuose karaliauja apsivogusi moteris, o tuo tarpu apie svarstomą biudžetą pranešimų reikia gerokai paieškoti, tai kaip reikia priimti lietuvišką žiniasklaidą? :))))

petras, 2010-11-24 12:57:32

pas mus žiniasklaidos senai neliko… nė trupinio.

išskyrus tik specializuotus žurnalus ar savaitraščius kokius (nors jų neskaitau, tai negali žinot, gal ten tas pats :D)

Dovilė, 2010-11-27 23:59:12

Labas vakaras.

Pasižiūrėjau laidą, nes norėjau išgirsti, ką kalba Liutauras. Deja, o gal ir ne, daugiau dėmesio kreipiau ne į temą, o į pačią laidą, pašnekovus ir vedėją.

Pirmas dalykas, kuris labai krito į akis, o vėliau jas ir badė, tai vedėjos elgesys su pašnekovais, kur tikrai matėsi didžiulė nepagarba jiems. Tarkim, kaip ji bendravo su psichologu. Juk net nesiklausė jo nuomonės. Visuomet žmogų pertraukdavo, jei pokalbis pasukdavo nenorima linkme.

Kaip tik neperseniausiai mokiausi, kas yra “rational person” ir “reasonable man” ir kuo jie skiriasi. Būtent šiuo atveju man labai pasistebėjo, kad kaltinamoji buvo nurašyta kaip neracionaliai pasielgusi, nes tam pagrindo, vedėjos nuomone, nebuvo. Netiesa, visi žmonės racionalūs, ne visais atvejais “reasonable” (atsiprašau, nežinau, kaip tiksliai išversti į lietuvių kalbą).

Trečia, tikiuosi, kad ne pati vedėja pasikvietė advokatą į studiją, nes tai rodytų, jog pati nesupranta, kaip veikia teisės sistema. Juk visiškai normalu, kaip kad pasakė seimo narys, kad advokatas gina kaltinamąją ir kad jokių faktų atskleisti negali. Tai kam jį kalbinti?

Net nepastebėjau, kaip išsiplėčiau 😀

Ramaus visiems vakaro ir malonaus artėjančio sekmadienio!

Dovilė, 2010-11-28 00:40:52

Beje, kaip tik pasižiūrėjau, kaip vadinamas šitos laidos žanras. Diskusinė laida. Ten buvo diskusija ar tik man pasirodė, kad niekas išskyrus Grinevičiūtę tiesiogiai nekaltino Jurgelevičiūtės? Kad lyg dauguma pripažino faktus žinomus, o ne interpretacijas.

Be to gerą mintį perskaičiau vienoje svetainėje. Cituoju: “…nes Irmos Jurgelevičiūtės apsivogimas šokių projekte gali būti pačiame puslapio viršuje, o žinia, kad Š.Korėja užpuolė P.Korėją ir gali prasidėti karas – puslapio apačioje”.

Čia jau nebe į temą, bet kalbant apie Korėjas, jei įdomu. Vienas iš “What if…” scenarijų: http://www.dailymail.co.uk/debate/article-1333558/North-Korea-artillery-strike–Start-First-Nuclear-War.html?ito=feeds-newsxml

Vilė, 2010-11-28 16:29:46

Tai buvo pati kvailiausia Rūtos laida (tos temos net nevertėjo imtis:). Vienitelis protingas komentaras buvo Liutauro. Vaikinas vienareikšmiškai buvo pranašesnis už pačią vedėją ir daugelį nevykusių pašnekovų. Labai nenusisekusi laida. Pralaimėti reikia mokėti, Rūta.

V., 2010-11-28 16:49:25

Kaip manote, ką daro laidos vedėja ir laidos režisierius? T.y., ar laidos tema priklauso nuo vedėjos?