Aš ten buvau!

Likimas leido man pamatyti pirmąjį gėjų paradą Vilniuje! Buvome penki: Albina, Dovilė, Milda, Laura ir aš. Buvome kitoje upės pusėje. Geras oras, daug žmonių, Gedimino prospekte – jomarkas. Išgėriau medaus alaus, suvalgėme su Mildute po keletą pyragėlių…

Žmonės gerieji – nusišypsokite. Nejaugi neišmoksime gyventi taip, kad visiems būtų gerai? Nereikia agresijos, nereikia įtaigiai piršti savo nuomonės – visi sutilpsime…

Atsakymai

Burgis, 2010-05-08 16:55:59

Čia Laurutė kartais verkia – neduoda pabaigti… Sutilpsime, sugyvensime, jei karštai ir taikliai ginsimės tada, kai reikia gintis, bet ramiai žiūrėsime į keistesnius už mus. Jau rašiau: tegu tik koks pedofilas paliečia Mildutę, Laurutę, Emelie, Luką – nudėsiu kaip šunį, neabejokite! Bet tie, kurie šiandien buvo abiejose upės pusėse (dauguma…) – žadino tik smalsumą, nuostabą, juoką. Nemačiau jokio pavojaus savo anūkėliams – o tai svarbiausia.

Smokas, 2010-05-08 18:20:34

Bravo ! 🙂

Kristė, 2010-05-08 19:59:10

Pagarba.

Paulius, 2010-05-08 21:10:42

Kodėl bažnyčia nepatenkinta “Nestandartais”? Jei jie gimė tokių polinkių, reiškia – taip Dievas norėjo. O prieš Dievą burnoti – šiukštu (beje, esu laisvamanis, tik prisiminiau vaikystėje girdėtas religines tiesas).

Anglų Seras, 2010-05-08 21:18:25

Pirma nuotrauka:http://img191.imageshack.us/img191/8083/1273310813dsc00414.jpg

antra nuotrauka: http://img404.imageshack.us/img404/3989/16839726.jpg

Sakė, kad apsauga, kainavo apie 200 tūkstančių litų. Buvo sakoma, kad jie apsipirks, nes atvažiuos daug turistų, eis į viešbučius, pirks ką nors. bet nemanau kad taip buvo. Tai štai kaip yra leidžiami valstybės pinigai.

nv, 2010-05-08 21:28:44

Pauliui – o kaip vertinti heteroseksualus dėl ,,mados” tapusius ,,gėjais”?

Parašau, 2010-05-08 21:29:27

Vienintelė absoliučiai vieninteliausia dilema yra viena: ką jūs darysit, tėvai, mamos, seneliai, kai už 5 metų eitynės virs tuo, kuo jos anksčiau ar vėliau, bet visada virsta visame pasaulyje (sunkvežimio priekaba su vyrais odinėm juostelės tipo rūžavom trumpikėm)? Kai Jūsų penkiametis Gedimino prospekte pradės kartodamas kraipyti užpakalį, drausminsit, pabarsit ar leisit? Jeigu tą sekundę vaikas nesitraumuoja (tegul atsako heteroseksualūs psichologai), aš pritariu Burgiui.

Pritariu net ir toliau galvodama, kad homoseksualumas daugeliu atveju yra mada, o ne prigimtis.

Anglų Seras, 2010-05-08 21:39:21

Būna ir taip ir taip. Kai kurie jau gimsta gėjais, kiti – tampa.

Parašau, 2010-05-08 22:05:19

Norėjau pasakyt kad tų tampančių yra turbūt 9 iš 10! Pinigai, “garbė”, karjera, o kur jo didenybė prostatos masažas.

Prieš pusmetį sužinojau, kad vienos labai gražios mano pažįstamos šeimos trys mažos mergaitės neteko tėčio, nes jis tapo žmona kitoj šeimoj. Susiprato, po 37 metų.

Regina, 2010-05-08 22:08:59

Ne į temą 🙂 – Ačiū, kad esat, ponas Burgi 🙂 Turiu kur sielą paganyti, kai kartais pilkuma aplanko. Randu viską, ko man tuo metu reikia. Sėkmės. Naujų minčių. Gero pavasario ir dar geresnės vasaros.

D., 2010-05-08 22:34:18

Aš taip pat manau jog reikėjo visiems nepatenkintiems pasigėrėti gražia pavasario diena ir atsigerti alaus. Ko ten lysti, ką norėjo pamatyti visi? Nuogus užpakalius? Dabar išsireklamavo Lietuva visam pasauliui. Šivakar net per Vokietijos žinias rodė – http://www.tagesschau.de/ausland/litauen110.html Kodėl lietuviai reklamuojasi tik iš blogosios pusės. Gal kad anot Kirkilo “drąsi šalis” :). Kada reklamuosim chemikus, fizikus, informatikus olimpiadų nugalėtojus?

Raimundas Zabarauskas, 2010-05-09 05:45:48

Kaip tik dabar vėl skaitinėju brolių Strugackių Oтягощенные злом. Štai kaip samprotauja būsimasis mokytojas (mokytojai, susimąstykit):

„Žmonės nesulyginami, kaip begalybės. Negalima teigti, kad viena begalybė geresnė, o kita blogesnė. Tai abėcėlė. Vienus vertinu labiau, nei kitus. Tai rimta nuodėmė. Aš ir vėl susipainiojau.“

Lina L., 2010-05-09 10:49:14

Parašau, jai tikrai vaikus homoseksualų buvimas viešumoj labai traumuoja ir paverčia gėjais/lesbietėm, tada tų paverstųjų vaikų tėvai ir seneliai organizuosim judėjimą ir eisim piketuoti. Bet kol kas tokių tėvų balsų nesigirdi, kaži kodėl?

Pagalvojau, kad daug kas tuos vaikus gal traumuoja ir jiems kenkia, kad ir Dinseylando kičas ar Bike show millenium agresija, visko neuždrausi, šiltnamy neužauginsi.

Galim tik tikėtis, kad pasėsim vaikuose savo vertybių supratimo grūdą ir jis kada nors sudygs.

giedrius m, 2010-05-09 11:30:00

Manau, kad puikiai pasirodė kas yra kas. Man žmonės, elgiantys kaip Gražulis, Uoka, (nekalbu apie Palecki, Murza ir Šustauskus) nėra pavyzdys vaikams irgi. Nežinau kas labiau vaikus traumuoja šiandien : Gėjų eitynės, ar kad Lietuvos “elitas” taip gali elgtis viešoje vietoje, net susimušti su žmogumi, atliekančiu savo darbą.

Tapimas vs Gimimas yra idomi ir ilga diskusija bet antra vertus tos eitynės ne apie tai. Tik norėčiau, kad visi eitynių oponentai pagalvotų ar verta paaugliams suteikti informacija apie seksą, gėjus, venerines ligas iš antrų – trečių lūpų. T.y. bendraamžių ir interneto. Visa ta informacija JAU yra vieša.

Taip pat rekomenduoju pasiziureti/pasiskaityti sita :

http://www.kleckas.lt/blog/homoseksualu-arba-geju-eitynes

Parašau, 2010-05-09 13:38:57

Lina L., giedriau m., taip, Jūs skambate labai liberaliai ir tolerantiškai. Apie tokį pasivaikščiojimą kaip vakar būtų sunku kalbėti kitaip: koks skirtumas, gėjų, krepšinio mylėtojų ar karo veteranų paradas – keliolika minučių ir baigta.

Bet skirtumų yra. Štai pavyzdžiui: Lietuvos gėjų lyga pareiškė, kad yra likusi nepatenkinta per didele policijos apsauga vakar: paradą matė per mažai žmonių (vaikų?), matė tik iš kitos upės pusės. Lietuvos gėjų lyga pareiškia, kad tai “tik pradžia” to, kad virš Vilniaus ir Lietuvos spindės vaivorykštė.

Nesistebėkime, kai už kelių metų bus reikalaujama santuokų ir įsivaikinimų (kokia jūsų nuomonė?). Nenustebkime, kad darželiuose ir mokyklose prievartos būdu įdarbins gėjus (paskaitykite apie teismus mokyklų direktoriams) – tai jau vyksta Vokietijoje, Prancūzijoje, Belgijoje, JAV.

Neapsimeskime, kad viskas labai paprasta. Neapsimeskime, kad kažkoks paradas yra esmė.

giedrius m, 2010-05-09 13:53:41

Parašau: Neapykanta ir tolerancija yra viena švytuoklė. Gražuliai ir uokos iškelia švytuoklę į vieną pusę iki absurdiškų lygmenų. Akivaizdu, kad kada nors teks srėbti mums visos šitos neapykantos košę, vienaip ar kitaip.

Mano nuomonė apie gėjų santuokas (o tiksliau, partnerystę) – teigiama, nes tai sprendžia socialines o ne moralines problemas. Įsivaikinimui prieštaraučiau, nors turbūt neprieštaraučiau gėjams, auginantiems vaikus iš ankstesnės santuokos: Vaikams bet kuriuo atveju geriau augti su savo (nesmurtiniais) tėvu ar motina nei vaikų namai ar įvaikinimas. Tokia mano logika, atsiradus kitokiems įrodymams galiu galvoti kitaip.

Ir dar. Policija ten buvo ne dėl gėjų, o dėl gražuliu. Jiems tikrai reikėjo apsaugos, kad nepridarytų didesnių nesamonių kaip vieno fotografo sužeidimas ir pasipriešinimas policijos pareigūnams…. Gražus pavyzdys kaip turi elgtis save gerbiantis žmogus, ane ? 🙂

Parašau, 2010-05-09 14:21:18

giedriau m., jeigu pastebėjote, niekur nepaminėjau “protestuotojų”, nes niekada tokių neremčiau. Todėl siūlau nesiplėti. Tema ir taip labai plati ir nelengva.

Niekas niekada nepyktų dėl to, kad du ar net septyni vyrai miegotų vienoje lovoje, sudarytų santuokas, jiems patogioje vietoje rengtų eitynes – nuogi ar apsirengę. Pažinau ne vieną ir ne du moterų nemylinčius vyrus, ir viskas su jais gerai.

Kalbu apie homoseksualų avangardą: norinčius truks plyš atkreipti į save dėmesį, norinčius taip pat išauklėti (heteroseksualų pagimdytus) vaikus.

Mano įžvalga tokia: šitame krašte šis projektas nebus sėkmingas. Lietuviai visada buvo arti žemės, “paprasti” žmonės. Geriau mokėsime keliasdešimt milijonų baudų ES, galbūt prarasime milijardą kitą tiesioginių užsienio investicijų, bet vieša vieta nevirs dideliu miegamuoju, į kurį šalia viso kito prievarta būsime verčiami žiūrėti ir ploti.

MariusM, 2010-05-09 14:26:06

Parašau, kodėl esate tikras, kad šios eitynės tai kažkoks homoseksualų sąmokslas “pagrobti” kažkieno vaikus? Kodėl manote, kad toks sąmokslas apskritai egzistuoja?

Parašau, 2010-05-09 14:34:44

Mariau M, todėl, kad manau, kad vaikai yra gyvenimo prasmė. Užkoduota ši prasmė visiems, nepriklausomai nuo orientacijos.

Praleidau Vakarų Europoje ir JAV 9 metus. Įsivaikinimai homoseksualų šeimose ten taip pat yra naujiena, kuriai vos keli metai. Reikšti nuomonę apie tai Niujorke galima tik tyliai kalbantis šeimoje (kaip apie Kalėdas sovietiniais laikais) – tam yra discrimination police ir discrimination court (office of civil rights). O tada ant vaikų darželio durų kabo lipdukas su vaivorykšte “Proud to be employer for homosexuals”. Gal jums priimtina, bet mano vaikų galvą glostys ne kiekvienas.

MariusM, 2010-05-09 14:41:07

Parašau, ar tai, kad vaikai yra gyvenimo prasmė, ar tai reiškia, kad yra kažkoks, kažkur homoseksualų sąmokslas? O gal tai, kad jums svarbu, kas glostys vaikų galvas įrodo kažkokio sąmokslo buvimą?

Parašau, 2010-05-09 14:50:01

Mariau M., tai jūs, o ne aš pasiūlėte šitą dramatiškai skambančią “sąmokslo” idėją. Nėra jokio sąmokslo. Nėra jokio pagrobimo. Toks mano atsakymas į jūsų klausimus.

Tačiau, Mariau M., yra daug vaikų, kurie šiandien gyvena vaikų namuose. Šiandien juos įsivaikinti sudėtinga net klasikinei vyro ir moters šeimai, net ir labai psichologiškai ir materialiai sveikai.

Gana greitai juos daug lengviau turėtų galėti įsivaikinti homoseksualūs asmenys, nes visų teisės yra lygios.

Aš nepretenduoju į absoliučią tiesą. Tiesiog nujaučiu, kad dviejų vyrų užaugintas berniukas nelabai domėsis moterimis. Ir vėl gi, nežinau, bet nujaučiu, kad čia kažkas yra negerai.

MariusM, 2010-05-09 15:16:38

Taip, sąmokslu pavadinau aš, apibendrindamas jūsų pasisakymus:

“…Kalbu apie homoseksualų avangardą: norinčius truks plyš atkreipti į save dėmesį, norinčius taip pat išauklėti (heteroseksualų pagimdytus) vaikus…, …Mano įžvalga tokia: šitame krašte šis projektas nebus sėkmingas…”

Jūs kalbate apie vaikų įvaikinimą, aš, kaip ir kiti, bei pati tema yra apie toleranciją, kitokių teises ir tt, matyt todėl ir nesusikalbame.

Parašau, 2010-05-09 15:27:25

Aš dar nepastebėjau, kad Jūs kalbėtumėte, Mariau M. Jūs tik uždavėte man 4 klausimus. Ką jūs galvote, lieka pusiau aišku tik iš jūsų nuorodos į “kitus” ir “temą”. Taip pat esu beveik tikra, kad jūsų “tolerancija” yra tiesiog patogus pasitraukimas. Manau, kad tik eksperimento tvarka jūs ir sau taptumėte iki galo aiškus.

Kas mums nepavyko, tai diskutuoti. Ir visai nebūtina! – sakau tai be pykčio.

Aš irgi esu už visų teises. Bet pagal demokratijos principą: tu turi visas teises, kol jų realizavimas kam nors nekenkia.

MariusM, 2010-05-09 15:46:06

Gal išties neapstebėjote? Ne vieną komentarą parašiau ankstesnėje temoje apie eitynes, tai taip pat laikau kalbėjimu… Ir, bent kartais nebūkite tokia tikra…

Parašau, 2010-05-09 17:52:10

Atleiskite, Mariau M., kad prieš susirašinėdama su Jumis, neatlikau platesnės Jūsų pasisakymų viešojoje erdvėje analizės :)))

Kai turėsite savo vaikų, būsite ir Jūs tikras kai kada. Sunkiai perkalbamai tikras.

giedrius m, 2010-05-09 18:34:09

Parašau: Protestuotojus paminėjot netiesiogiai, kalbant apie policijos paramą.

Kalbant apie homoseksualų darbą su vaikais, statistika atkeliaus iš kitų šalių. Ir bent pakolkas mes nematome, kad staiga sumažėtų gimstamumas kitose šalyse. Ypač lyginant su heteroseksualios Lietuvos. Kad įvairios orientacijos žmonės dirbs su paaugliais kada nors ir čia – nė neabejoju. Galbūt ne mokyklose. Gal ligoninėse ar bibliotekose. Ar jūs tikitės paslėpti homoseksualius žmones iš visų sferų kur yra vaikai?

Kalbant apie ivaikinimus, pamirštamos šeimos, kur tėvelį pakeičia antra motina arba motiną – antras tėvelis. Nedaug tokių šeimų, bet jos nėra negirdėtos ir Lietuvoje. Nesiafišuoja, žinoma. Ką su jomis darytumėte?

Parašau, 2010-05-09 19:01:35

giedriau m., paaiškinkite, prašau, kaip jūs visą šį susirašinėjimą susiejote su gimstamumu? Man nepavyksta…

Mano asmenine nuomone, viešojoje erdvėje trūksta diskusijos ar bent kelių psichologo (ne to iš briuselio) komentarų apie tai, ar mažamečiai turi būti apsaugoti nuo vizualinės meždiagos apie tai, kaip dėdė trina uodegą į kitą dėdę. Turiu galvoje paradą ir “vaivorykštę virš Lietuvos” (to, kuris bus Vilniuje 2015 metais). Net jeigu dėdės nepalies ranka mano vaikų, nežinau, kaip 4-mečio sąmonė ir pasąmonė vėliau reaguos į spalvotus, linksmus, nuogus, besitrinančius dėdes?

MariusM, 2010-05-09 19:53:31

Parašau, šios eitynės dar nereiškia, kad po kažkurio laiko vaikams bus su valstybės palaiminimu kalama į galvas kokia nors pornografija “…spalvotus, linksmus, nuogus, besitrinančius dėdes…”. Apsauga nuo negeros vizualinės medžiagos yra ir dabar ir nereikia svarstyti ar ji turėtų būti- pornografija yra draudžiama.

Giedriaus m paminėtą gimstamumą aš supratau, kaip “argumento” apie gėjų norą užkariauti ir pavergtį pasaulį (sutikite, jis dažnas tarp nepatenkintųjų homoseksualais) atrėmimą.

nesvarbu, 2010-05-09 20:44:51

Gimstamumas yra TIESIOGIAI susijes su “Parasau” baime, kad vaikai matys/zinos/girdes/jaus homoseksualus. Jeigu vaikam bus “brukamas”, kaip kai kurie megsta sakyti, yra dvi galimybes: arba vaikas taps homoseksualus, arba niekas nepasikeis. Antru atveju – jokiu problemu.

Pirmu atveju – kokios problemos?

Nesilaikys tradiciju? Kazkada zmoniu deginimas ant lauzo buvo tradicija. Moteru engimas buvo tradicija. Zydu zudymas buvo tradicija.

Nesusilauks vaiku? Stai ir gimstamumas.

Jeigu norit kisti vaikus i homoseksualiu zmoniu teisiu problema, pirmiausia pagriskit, kodel tai turetu buti problema – kol kas dar niekam nepavyko to padaryti…

nesvarbu, 2010-05-09 20:47:22

Beje, tiem kas vis kisa “kaip jaustis vaikui, auginamam dvieju teciu”… Garantuoju, is vaiko, auginamo dvieju mamu, bus tyciojamasi ne ilgiau nei jam sueis 10-11 metu – prasidejus brendimui jis taps populiariausiu vaiku klaseje.

Paulius, 2010-05-09 20:47:38

Reikėtų atkreipti dėmesį į bendrą situaciją Lietuvoje: padėtį mokyklose, šeimose, sveikatos apsaugoje, bedarbystėje, socialinėje rūpyboje, kultūros baruose, politikų impotencijoje ką nors rimtai spręsti ir pan. Uokos ir gražuliai, mano nuomone, yra visuomenės atmatos, ir apie tai diskutuoti nemanau, kad verta. Reikia galvoti, kaip išbristi iš tos balos. Kubilius ar kitas yra tuščia vieta šiuo klausimu (paėmus vien motinų klausimą).

giedrius m, 2010-05-09 22:37:24

Parašau: pagrindinė deklaruojama eitynių oponentų ilgalaikė baimė yra ta, kad kas nors pavers vaikus homoseksualais ir tai taps norma, kol galiausiai Lietuva išnyks. T.y. asmeninė (jo vaikams) ir tautinė (lietuvių išnykimas to pasekoje) baimė. Nematau nė vienai iš jų priežasčių. Iš principo viską parašė Nesvarbu.

Didžiausia eitynių nuogybė buvo plakatas nufotografuotas šalia Šustausko su Kubilium ir Navicku. Verta susimastyt…

Susifokusuodami į šeimos sąvoką homoseksualų kontekste, daugelis pamiršta kitas LABAI realias ir susietas socialines problemas, pvz klausimą kas yra šeima, kaip padėti auginti vaikus žmonėms, kurių šeimos dėl vienų ar kitų priežasčių subyrėjo, kaip skatinti gimstamumą.

Jadze, 2010-05-11 09:48:15

Dziugu, jog ponas Burgis (nors ir paveluotai) suprato, kad Gay nekelia pavojaus jam ir jo anukams. Reikia tiketis, kad per paskaitas ponas Burgis daugiau nebeskleis ereziju, jog Gay gali buti tik zemiausiuose visuomenes sluoksniuose, o tarp KTU studentu tokiu nera ir buti negali… (tikiuosi, neissizadesit savo zodziu). Pagarbiai, Jadze (niekada nevairavau troleibuso).

Burgis, 2010-05-11 10:39:44

Jadzei: nesuprantu, ką aš pavėluotai supratau… Mano nuostatos dėl būties ir buities seniai nesikeičia, ar per senas keistis. Pakenkti man, mūsų vaikams ir anūkams niekas negali, nes tam reikėtų įveikti mane, o tai gali tik nežemiškos jėgos.

Nuostata dėl gėjų, lesbiečių ir pan. buvo ir liko tokia: būk tu koks nori, bet kodėl manai, kad tai turi rodyti, aiškinti man ar kam nors kitam? Pavyzdžiui, aš turiu apgamą tokioje intymioje vietoje, bet niekam nepuolu jo rodyti. Kol tu, gėjau, nemarširuosi gatvėmis su plakatais, nelįsi su savo nuostatomis prie mano ir kitų žmonių vaikų, niekas tavęs neskriaus. O jei skriaus – man pasiskųsk, įvesime tvarką.

O eiseną ir aplinką aš stebėjau smalsiai todėl, kad apskritai mėgstu stebėti pasaulį. Žinoti, matyti nereiškia nei remti, nei protestuoti.

MariusM, 2010-05-11 11:42:40

Burgiui: gal vertėjo ne iš už upės pasižiūrėti? Niekas su jokiomis nuostatomis prie vaikų lyg ir nelindo o ir teisės lįsti prie vaikų nereikalavo. Ar manot korektiška lyginti apgamą su pažeidžiamomis mažumų teisėmis? Gal būtų visiškai normalu, jei turint apgamą ant nosies išmetinėtų iš darbo, ribotų civilines teises, o Laisvės alėjoje dar ir subaladotų laiks nuo laiko? Normalu būtų? Lai tik nesidemonstruoja?

Burgis, 2010-05-11 15:02:54

MariuiM ir visiems: nusibodo man ta tema, bet dabar pavalgiau, esu laimingas, kaip sakė Simonko, tai parašysiu iiiiiilgą komentarą…

Kas čia pasidarė su lietuviais? Su Žalgirio, Pilėnų ainiais? Ar pagaliau niekas neprisimena filmo “Herkus Mantas” – apie išnykusią prūsų gentį (gal ir mes, normaliai seksualūs, išnyksime…):

„Ūžė bangos iškilmingai,

Puldamos į krantą,

Apie karžygį garbingą,

Apie Herkų Mantą…” (S. Nėris)

*

Ačiū kaimui, kuris vaikystėje išmokė mane galvoti tiksliai ir greitai. Prie besiginčijančių priėjęs žmogus sakydavo: “Ko čia baratės? Gal rankos nudžiūvo?”

O tautosaka: „Viena seselė brolelį rengė, kita seselė žirgą balnojo…“.

Gėjai, verksniai jūs nelaimingi! Ar galite jūs prisiminti Žalgirį, Pilėnus, Herkų…? Ar negalėjote jūs nueiti iki galo, gauti į kaulus ir tada duoti grąžos (teisiškai!) tiek, kad maža nepasirodytų? Juk pusė Europos šalių buvo su jumis, bailiai jūs nelaimingi! Kuris iš jūsų lietuvis, seselių palydėtas, į mirtiną mūšį išjotų?

*

Kodėl man nereikia nieko demonstruoti? Neturiu aš jokio apgamo, tai tik pavyzdys buvo! Todėl, kad manęs niekas neskriaudžia! Buvo bandančių, dar kiek buvo, bet kur jie dabar? Žaizdas laižosi!

Dabar rėkia ta jūsų gerbėja Aušrinė: “Aš jūsų negerbiu! Aš jūsų negerbiu!” Eik tu po velnių su savo pagarba, kam ji rūpi?! Susireikšmino matai…

Mane ir bet kurį normalų vyrą galima mušti, užmušti, bet negalima priverti pasiduoti, priversti maldauti užtarimo…

*

Aš žiūrėjau į jus nuo aukšto upės kranto ir vėl prisiminiau mėgiamas S. Nėries eilutes:

“Ko jūs ten šmėkšot ant kranto?

Ašaras braukiat? Baugu?

Vergo širdis nesupranta

Mėlynos laisvės bangų!”

*

Jūs normaliai susikaukite, normaliai nukentėkite, tada aš jums padėsiu. O dabar tik zirziate, skudurėliais plaikstotės – kas su jumis prasidės?

Jau rašiau šioje svetainėje: niekas neprisimena, ką Dantesas pasakė apie Puškino žmoną, bet visi gerbia Puškiną, kuris žuvo, bet gėdos nepatyrė. Net Burokevičių galima gerbti – davė TSKP priesaiką ir jos nesulaužė!

*

Gėjai, būkite vyrai bent garbės prasme!

Daugiau nerašysiu šia tema, bet galite mane įrašyti į pasirengusių veikti rezervą.

Eglė, 2010-05-11 15:10:08

Bravo!!!

Giedrius, 2010-05-11 15:30:36

“Gėjai, būkite vyrai…” Ačiū, ilgai bus linksma…

01, 2010-05-11 16:50:32

Žmogus-turbūt vienintelė nespecializuota būtybė ant svieto! Jei jis augs su šunimis-taps šunimi, jei su liūtais-taps liūtu, jei su gėjais-taps gėjumi…Nemanau, kad gėjumi yra gimstama…Viską lemia aplinka.Todėl jie neturėtų viešai rodyti, nes maži vaikai, kurie neskiria, kas bloga, kas gera, arba bent jau neturi kritinio mąstymo nejučiomis ima mėgždioti…Apskritai, gyvename kūno kulto amžiuje…Kuo mažiau apie tai galvosime..Gal pavyks ištrinti iš galvų visą šitą purvą, gal pavyks skleisti aplink save gėrį..Gal užsikrės visi juo…

Jadze, 2010-05-11 22:33:09

Atsiprasau, bet maniau, kad tamsta (B.B.) esat mastanti ir besimokanti butybe. Sprendziant is Jusu keverzoniu siame tinklarastyje, pasirodo, apsirikau… Tamsta esat ne siuolaikinis ir jaunatviskas, koki save bandot vaizduoti, o suvaikejas senis, sau susikures “zinovo-mokytojo” pozicija, postringaujantis ivairiais klausimais, apie kuriuos neturi nei menkiausio supratimo (isskyrus, matemetika – tikiuosi) ir jauciasi didvyris pries vaikezus. Apgailetinas menkysta. Pabaigai, noreciau dadeti: as neilindau i Jusu asmenini bloga. Kaip liaudy sakoma – sikt ir skambint as norejau… tai Jus lendat i viesuma su savo blogo reklama… Sedekit sau uzdaroje erdveje ir zydekit – senas narcize… Jadze, troleibuso vairuotoja…

Plinijus, 2010-05-11 23:26:14

Miela Jadze, paėjėk kur už kampo, ramiai sau parūkysi, prasivėdinsi.

Noriu p.Burgiui padėkoti už vykusiai padėtą tašką.

Burgis, 2010-05-13 12:36:21

Atleiskite man, aš kvailys, kvailys, bet linksmas kvailys! Radau šį komentarą lrytas.lt svetainėje, pateikiu bemaž nepakeistą – pasijuokime. Tik pasijuokime!

***

Siūlau gerbti visų netradicinių pakraipų teises ir leisti demonstruotis visiems. Paradas būtų toks: priekyje, kaip drąsiausi, eina homoseksualai. Paskui juos – zoofilai su vainikais puoštomis ožkomis, telyčiomis, karvėmis su stringais ir kitais žvėreliais pagal skonį. Už jų – nekrofilai, ant ratukų tempiantys grabus su tos dienos meilės objektais. Ir tada autorės negąsdintų pikti, intelekto neišvagoti (kaip kokio Gražulio, Uokos ar St.Buškevičiaus) veidai, nes nekrofilus stebėti galima tik su dujokaukėmis – dėl jų mylimųjų skleidžiamo kvapo. Bet vis tiek – būkim tolerantiški, ir kai prie tavęs prieis gėjus, būk malonus ir mandagiai pasitursink, trumpikes pasmaukęs – gerbk gėjaus prigimtinę teisę į meilę.