Atostogos, atostogos ir papildomos atostogos

Mes – gimnazija. Penktųjų klasių neturime. Tai paskaitykime kitos mokyklos svetainėje:

*

Rudens atostogos 1-5 klasėms: 2012-10-29  – 2012-11-04

Žiemos atostogos 1-5 klasėms: 2012-12-27 –  2013-01-09

Pavasario atostogos 1-5 klasėms: 2013-03-25 – 2013-04-05

Papildomos atostogos 1-5 klasėms: 2013-02-11 – 2013-02-15

*

O dabar – dar kitos mokyklos svetainėje:

Papildomos atostogos penktokams nuo lapkričio 26 d. iki lapkričio 30 d.

*

Vakar sužinojau, kad tie penktokai, kuriuos mokau, dabar atostogauja… Po užsiėmimo negaliu atsikratyti galvojimo apie tų mokinukų atostogas…

*

Lapkritis, lauke niūroka. Net Ispanijoje ir Turkijoje vėsoka. Tėvams – pats darbymetis, metų pabaiga. O jų vaikams – atostogos. Ką tik buvo rudens atostogos  – ir vėl atostogos! Kodėl? Pavargo vaikučiai mokykloje? Tai gal reikėjo dirbti taip, kad nepavargtų? Vaikai nori pailsėti nuo mokytojų ar mokytojai nori nuo tų vaikų pailsėti? O gal atostogos yra spartesniam, įvairiapusiškesniam tobulėjimui? Suprask, mokykla stabdo tą tobulėjimą…

*

Kas turi planuoti penktokų atostogas? Patys penktokai tikrai dar nepajėgūs. Tėvai? Bet juk jie dirba. Mokytojai? Taip, jie neatostogauja, turi ką nors dirbti! Bet kam tada tai vadinti atostogomis moksleiviams, jei vis tiek mokytojai kišasi į jų gyvenimą? Sutvarkykime mokymo procesą taip, kad būtų laiko ir poilsiui, pramogoms, ir ekskursijoms, ir savišvietai… Mokykla yra tinkama institucija viskam. Nepatinka man ritmo išderinimas atostogomis, nepatinka.

*

Bet man patinka, kad šeštadienį galime tikėtis daugiau penktokų „Mokslo lyderių turnyre“. Pailsėjusių penktokų.

Atsakymai

Burgis, 2012-11-28 09:05:04

Įverčiams…

ET, 2012-11-28 09:43:00

Tinginiavimo skatinimas:)

Matilda, 2012-11-28 10:44:23

Atostogos atostogomis. Bet dar viena nesąmonė, ,,nuleista” iš viršaus- netradicinio ugdymo dienos. Jų turi būti per mokslo metus 7- 10. Nebesugalvoji, k1 daryti. Užsiėmimai trunka tris valandas. pamokos nevyksta. Kokie ten užsiėmimai: karpo, klijuoja, popieriukus spalvotus kabina. Ką tai duoda mokymo procesui, gebėjimams? Nieko, tik galvos skausmą mokytojams: ką vėl sugalvoti? O fantazija taip pat turi ribas. Taip ,,iškrenta” apie dešimt normalaus darbo dienų, vėliau reikia šturmuoti, kad baigtum tai, ką esi susiplanavęs, kad vaikai įgytų reikiamus įgūdžius. Kam to reikia? suprantu, gali būti tokių dienų per mokslo metus- bet kokios 3- 4. O ne 10.

sonata, 2012-11-28 17:42:02

O jei taip paprasčiausiai parodyti, kaip surišti kaklaraištį? Kaip teisingai sudėti kelnes kanto lyginimui? Kokių gudrybių tenka imtis,lyginant rankogalius? Kaip gražiai pakabinti paveikslą? Galbūt teorija ir dėstoma. Bet nemažai jaunų žmonių nemoka teisingai įsisiūti sagų. Nereiks karpyti tik dėl paties proceso.

Ieva, 2012-11-28 22:32:59

Yra padaryta daug tyrimų, kurie rodo, jog dažnai atostogos vaikams būna žalingos, o ne naudingos. Apskritai jei jau daryt atostogas, tai ilgas, kad vaikas pailsėtų ir galėtų užsiimti kažkokia veikla ir pakankamai į ją įsitraukti ( čia jeu tėvelių rūpestis, kaip jas užildyti). Tos savaitinės ” atostogėlės” yra visiškas nesusipratimas, nes vaikas tik iškrenta iš rikiuotės ir nieko produktyvaus nenuveikia:(geriau tada padarytų kokias kūrybinių dirbtuvių, filmų peržiūrų, muzikos klausimo, sportinių žaidimų dienas…bet čia juk dirbti reikia…

Matilda, 2012-11-29 15:04:57

Sonatai- Jūsų patarimai verti dėmesio. Bėda ta, kad į protingus patarimus neatsižvelgiama. Kaip ir daug kur.

petras, 2012-11-29 16:08:54

Tai atsižvelkit ir nebus problemos. nedarykit taip, kaip daro kiti.