Vasara baigiasi, o jie vis dar bučiuojasi. Laisvės alėjoje. Dieną. Ant suoliukų ir eidami.
*
Po darbo laukdamas savo mylimosios (dirbu jos vairuotoju), dažnai turiu laiko stebėti tuos jaunus aistruolius. Papasakosiu vakarykštį vaizdelį.
*
Abu jie jauni, aukšti, liekni, gražūs. Sėdi ant suoliuko, kalbasi ir retkarčiais nei iš šio, nei iš to pasibučiuoja. Taip atsainiai, lyg tašką po sakinio padėtų. Estetika – šiaip sau, aistros – nė lašo.
*
Po to ji pakilo eiti, bet vis dar stoviniuoja, kalbasi. Jis kažkodėl… sėdi. Nepanašu, kad neįgalus, bet aš suabejojau. Pagaliau ji pasilenkia, pabučiuoja jį, sėdintį, ir nueina. Aš diagnozuoju: jis neįgalus, neįgalumas jo dviejų rūšių – protinis ir seksualinis. Kojos jo normalios, nes dar pasėdėjęs, pakalbėjęs telefonu, jis pats atsistojo ir pats nuėjo ta pačia kryptimi, kaip ir ta mergina.
*
Tai ir visi pamokymai. Nustebsiu, jei mano intelektualūs ir seksualūs svečiai nesupras…
Atsakymai
Burgis, 2011-08-18 09:11:04
Reitinguokite, reitinguokite!
Nepris, 2011-08-18 09:59:17
Paviršutiniškas matymas skirsto: naudinga/nenaudinga, reikalinga/nereikalinga, gražu/negražu, noriu/nenoriu… Todėl paviršutiniškai žvilgtelėti užtenka kartą.
Paviršutiniškai kalbant, kiekvienas žodis vis labiau pigina.
Paviršutiniškai žiūrint, kiekvienas žvilgsnis vis labiau apiplėšia.
Paviršutiniškai liečiant, kiekvienas prisilietimas vis labiau sutepa.
Paviršutiniškumas yra viso kas tikra žudikas.
Burgis, 2011-08-18 10:16:05
Nepri, tai čia Jūs apie paviršutinišką bučiavimąsi ar apie mano paviršutinišką požiūrį į tokį bučiavimąsi? Juk Jūs, Nepri, išminties semiatės iš amžių glūdumos, tai gal norėtumėte ir džentelmeniškumo tradicijų iš ten truputėlį?
Nepris, 2011-08-18 10:44:47
Atsiprašau, kad aš taip neaiškiai… Mąsčiau apie paviršutiniškumą apskritai, ir apie paviršutiniškumą santykiuose konkrečiai. Nemanau, kad Jūsų parašymas paviršutiniškas. Sakyčiau šitie Jūsų pastebėjimai ir pamokymai net labai teisingi.
Bet net jei taip nemanyčiau, mano parašymas nuo to mažiau ar labiau teisingu netaptų. Kai kurie dalykai tiesiog yra kokie yra, ir jei atsisakome juos tokius priimti, tai tik nuskriaudžiam patys save.
Rasa, 2011-08-18 11:02:36
O aš tai va apie kitką pagalvojau. Net susigėdau pati nuo savęs 🙂 O kažin galima pamiršti, kaip bučiuotis? O jeigu aš pamiršau? Nežinau, bet… Taip seniai “rimtai” nesibučiavau, kad pagalvojau, būtų siaubinga mano metuose sugalvoti su kuo nors pasibučiuoti ir būti pamiršus, kaip tai daryti! Gal geriau nei nebandyti jau? 🙂
Nepris, 2011-08-18 11:43:20
Rasa, pamenu pamokančią pasakaitę, apie antelę, kuri vaizdavo, kad jos sparnelis palaužtas, plasnojo plasnojo vienu sparneliu, o lapinas iš paskos slinko slinko, jau laižėsi besitaikydamas ją pagriebti — ir triokš pokš keberiokš į šaltą eketę įkrito ir paskendo. Taip kad… nereikia lia lia. 🙂
Rasa, 2011-08-18 12:26:06
Neprisiau, o tai čia moralas koks? Nes aš šitokios pasakėlės nežinau 🙂 Dar priklauso “klinkt klinkt” blakstienomis 🙂
Gal kad tos antelės aferistės tikros? O gal kad tie vilkai netikėliai vis nori lengvo grobio, o juk ir jėgos turi ir greitį, galėtų ką tinkamesnio pasigauti? 🙂
Nepris, 2011-08-18 12:37:45
Moralas toks, kad nereikia lapino per tą ploną ledą vesti, nes gali vargšas ir galą gaut užpakalinėm kojytėm beslidinėdamas.
Geriau kur pakraščiukais, per krūmelius, pamiškėm, per pievas. Bet irgi ne per drąsiai, nes taip ant lapienės arba medžioklio užsiraut galima.
Rasa, 2011-08-18 12:53:09
🙂 Važiuoju į kaimą, sakyčiau papasakosiu antelėms, bet kad ten tik kalakutai ir žąsys 🙂
petras, 2011-08-18 13:03:23
kaip žmonės nori taip gyvena, kaip nori taip bučiuojasi, jei jie dėl to laimingesni tampa ir juo labiau niekam nekenkia. todėl manyčiau labai negražu ir neintelektualu reikš tokius priekaištus, bei mokint apie dalykus, kurie skirti kiekvienam individualiai suprast ir atrast. ir kiekvienam žmogui seksualumas apskritai gali būt labai skirtingas. vnž, manau šį kartą labai smarkiai pro šalį..
Burgis, 2011-08-18 13:45:01
Ot ir ne, Petrai! Ir man, ir Jums ne tas pats, su kokiais žmonėmis gyventi. Tas vyrukas, jei susituoktų su ta panele, ir pats būtų nelaimingas, ir jai laimės nesuteiktų. Nes anksčiau ar vėliau ji suprastų, kad gyvena su bejausmiu nekultūringu žmogumi. Kam tai gali patikti? Todėl tos šeimos ir skiriasi…
*
O juk reikia tiek nedaug! Ir aš, ir Petras paaiškins, kad kalbant, o juo labiau bučiuojantis reikia atsistoti. Kad alėja yra vieša vieta ir čia būtinas tam tikras etiketas. Kad po pasimatymo būtina palydėti. Kad bučinys yra meilės ir aistros išraiška – toks jis ir turi būti! Kai aš bučiuodavausi su savo būsimąja, aplink akmenys lydydavosi…
*
Ne, Petrai, niekada nesutiksiu, kad jauniems žmonėms nereikia padėti suprasti, kas yra grožis, gėris, laimė!
Vaiva, 2011-08-18 15:04:10
Oi bučiuotis alėjoje ir sėdint patogu :)…jei ką 🙂
Mindaugas, 2011-08-18 16:30:33
Beje, teko skaityti apie tai, kokie yra klausimai, į kuriuos mokslininkai neturi konkretaus atsakymo, vienas iš jų buvo apie bučiavimąsi, “kodėl žmonės bučiuojasi?”
petras, 2011-08-18 16:55:16
čia net nereik 2jų klasių būt baigus, kad atasakyt kodėl. nes tai yra malonu daugumai (nes gali būt žmonių ant šio svieto, kuriem nepatinka bučiuotis, ir tai manau yra normalu, juk visi mes skirtingi kartais)
Airidas, 2011-08-18 17:18:02
Tai gal jie dar nenori aistringos meiles.. dabar daug kam svarbu statusas Facebook’e, grazios nuotraukos kad kiti pavydetu, na ir demonstravimasis matomiausioj vietoj.
Burgis, 2011-08-18 17:46:42
Mindaugui: kodėl žmonės bučiuojasi? Nes tai saugus ir lengviau realizuojamas sekso pakaitalas.
Nepris, 2011-08-18 18:53:17
Liūdna, bet seksas daug kam yra intymumo,
žmogiško artumo, gilaus kits kito pažinimo pakaitalas.
Ir su gatviniais bučiniais panašiai.
Burgis, 2011-08-18 20:20:25
O kas Jums, išmintingasis Nepri, yra seksas? Jeigu yra…
Nepris, 2011-08-18 22:01:37
Čia taip džentelmeniškai paklausėte, kodėl padėjau minusą prie Jūsų komentaro aukščiau?
Todėl, kad agregatas “realizuojamas sekso pakaitalas” nei iš tolo nespindi riteriškais idealais, apie kuriuos esam pratę iš Jūsų girdėti.
Burgis, 2011-08-18 22:11:51
Ne, mielas Nepri, paklausiau nuoširdžiai, tikrai man įdomu, kaip Jūs vertinate tai, apie ką plačiai kalbėti nepriimta.
*
O savo poziciją apie seksą čia jau ne kartą esu išdėstęs, man visai ne gėda, su riteriškumu jokiu būdu neprasilenkiu, ta Dievo dovana naudojausi kilniai, teisingai, aistringai, galingai! O pradėjau, žinoma, nuo bučinių. Taip ir supratau, kur veda tas kelias… Tegu ir jaunieji žino ir tegu bandymus daro teisingai, intymiai, droviai, gražiai, meiliai…
Nepris, 2011-08-18 23:02:28
Kad būtų galima suprasti mano požiūrį į Seksą, pirmiau reikėtų suprasti/priimti nemažai kitų dalykų iš mano jausenos, kurių čia išsamiai dėstyti gal nelabai prasminga.
Jei tas plonybes praleisim, tai tiesiog pasakyčiau, kad aš sekso, sueities prasme, neneigiu — lygiai kaip neneigiu kitų gyvūniškos prigimties poreikių. Žmogus didele dalimi yra gyvūnas, ir tai neigti būtų tiesiog kvaila.
Vis tik laikausi nuomonės, kad per didelis kūniškumo akcentavimas tereiškia nenorą, nesugebėjimą ar baimę kilti aukščiau tų gyvūniškų poreikių — į Karaliją subtilių ir egzaltuotų būsenų ir patyrimų, kuri pasiekiama tik dieviškiesiems Žmogaus aspektams (visi juos turim, tik daugelis ignoruojam). Bandyti nupasakoti tas būsenas yra nedėkingas užsiėmimas, tai gal net nepradėsiu. Gal gana pasakyti, kad kas ne dulkinasi (su gyvulišku užsidegimu), o mylisi (t.y. daro tai su meile ir atida), tai kažkokius to atšvaitus neabejotinai patiria.
Iš tokios perspektyvos žiūrint, seksas, toks kaip apie jį kalba ir mąsto eiliniai žmonės, yra ARBA pernelyg sureikšminamas, ARBA dėliojami neteisingi akcentai.
Tai, kas vaizduojama pop-kultūroj, tarkim “Cosmopolitan” ar “Sekso ir miesto” lygio produkcijoj, yra neteisinga ir nusikalstama pagal abu punktus, — Tai tiesiog akiplėšiškas ir atviras Žmogaus orumo žeminimas.
Gi kiek stebiu Jūsų kalbas šiuo klausimu, man atrodo, kad Jūs, nors ir linkęs tą kūnišką aistrą pernelyg sureikšminti, bet akcentus dedat vykusius — “teisingai, intymiai, droviai, gražiai, meiliai.”
Taigi, mano komentarai šiais klausimais (kaip ir kitais) nėra kažkokio davatkiško pasidygėjimo reiškimas, o tik kvietimas eiti į kuo subtilesnes sferas — išlaikant pagarbą ne tik priešingos lyties atžvilgiu, bet, kas dar svarbiau — atžvilgiu Savęs aukštesniųjų aspektų.
Burgis, 2011-08-18 23:05:51
100 proc. sutinku, Nepri!
Nepris, 2011-08-18 23:15:55
Uff, net lengviau atsikvėpiau. 🙂
Lėlys, 2011-08-19 01:26:36
O aš manau, kad bent jau man asmeniškai pateikta per mažai informacijos, kad galėčiau teisti tą jaunuolį. Auklėji tuos vaikius, auklėji, pagal savo kurpalių, o jie vis tiek savaip pasielgia.
Peršokant visas likusias mano mintis – pastebėsiu, kad temos pavadinime tiesiog trečią žodį reikėtų nutrinti. 🙂
Jolanta, 2011-08-20 00:11:22
Po darbo laukdamas savo mylimosios
Esmė va čia. Labai gražu
O jaunieji… vaikinas nemandagus. Nors gal jie apsipyko… bet tai neatleidžia nuo mandagumo… gal neauklėjo… bet ir tai neatleidžia.
Raimonda, 2011-08-20 12:55:23
Aš tai sakyč, kad vaikinas nelabai susidomėjęs mergina. Jei būtų atvirkščiai, tai viskas atvirkščiai ir būtų. O kas man kaip moteriai liūdniausia konstatuot, kad yra merginų, kurios myli per daug…. Neišmintingų. Nemokančių savęs mylėt ir vertint. Naivių. Nereikia savęs kiaulėms, atsiprašau, barstyt.
Burgis, 2011-08-20 13:10:04
Raimondai: absoliučiai teisinga! Iš to, kaip jis sėdėjo, kaip kalbėjo telefonu, kai mergaitė nuėjo, supratau, kad ta mergaitė jam rūpi maždaug tiek, kiek televizorius, dviratis. Bet panašu, kad jis mano – taip ir turi būti…
Mindaugas, 2011-08-21 15:40:30
Gerai, bučiuojamės vedini aistros, taip rodome prisirišimą, galbūt atsidavimą. Burgis paminėjo, kad tai [i]sekso pakaitalas[/i], bet tas pasakymas netinka broliui ir seseriai, giminėms, kurie vienokia ar kitokia proga bučiuojasi. Manau, kad apie tai norėjo pasakyti mokslininkai, kurie neįmena bučiavimosi mįslės.