KL Nr. 19 – Esi tik gudresnis už penktoką …

… bet nesi protingesnis, sumanesnis, mokytesnis. Gali tuo įsitikinti ilgiau pabendravęs su penktoku, kurį moko ir mokė geri mokytojai. Pažiūrėk, kaip tu tai darai ir kaip tai daro jie – teisingai ir neteisingai.

pav

O dabar prisiminkite, kaip jūs atliekate veiksmus su dešimtainiais skaičiais, su „mišriais“ skaičiais. Ar esate įsitikinę, kad darote tai optimaliai? Tik nekalbėkite apie skaičiuotuvą…

Šioje svetainėje lankosi mokytojai profesionalai. Tikiu, kad jie miligramais pasveria tas žinių, patirties dozes, kurias pateikia savo mokiniams, valandų valandas ieško trumpiausio, lengviausio, įsimintiniausio kelio spręsti net ir menkiausią uždavinį. Kitaip vaikų smegenis galime „užkrėsti“ mąstymo nelavinančiu ar net jį žalojančiu užkratu.

Atsakymai

pastabele, 2009-03-06 11:17:37

ketvirtajame bandyme sudauginti – klaida persirašant sąlygą. 😉

p. Burgi, būtų įdomu sužinoti Jūsų nuomonę vienu klausimu. Vyksta matematikos brandos egzaminas, kurio metu viena užduočių yra neteisingai persirašoma nuo lentos ir jinai išsprendžiama teisingai (pagal jau naująją, netgi pasidariusią sudėtingesne, sąlygą). Užduočių kiekis – penkios, vertinimo sistema – penkiabalė, kitos užduotys persirašytos bei išspręstos teisingai. Koks būtų Jūsų galutinis vertinimas?

Burgis, 2009-03-06 11:33:44

Pastabėlei: o Jūs pastebėjote pastabėlę skliausteliuose? Į Jūsų klausimą atsakysiu taip: aš jokiu būdu nesumažinčiau pažymio, bet, kiek žinau, oficiali nuomonė yra kitokia…

pastabele, 2009-03-06 13:18:18

Na va, o pasirodo išsiblaškymas su amžiumi taip ir nesumažėjo… 🙂