Esminė laiško savybė

Kalbu apie laiškus artimiems žmonėms. Nebūtinai labai artimiems. Užtenka to, kad tie žmonės laukia tavo laiško.

*

Tai va, esminė tokio laiško savybė yra tokia: kuo ilgiau tu neparašai to laiško, tuo dažniau galvoji apie žmones, kuriems turėtum parašyti.

*

Šiuo metu turiu parašyti tokį laišką draugams už Atlanto. Galvoju apie juos kasdien, bet laiškas „negimsta“ nors verk!

Panašiai yra su šios svetainės įrašais. Pamėgau jus, lankytojus, nenoriu rašinėti banalybių, niekų, o tikro, gero „laiško“ kartais taip ilgai nesulaukiu į mano širdį ir galvą ateinant…

Kartais rūpinuosi savo sveikata. Negi toks rašysi?

Kartais pavargstu. Negi toks rašysi?

Kartais važinėju po Lietuvą, mokau, tikrinu, premijuoju. Rašyti nėra kada, tikrai…

***

Vis tik kelios temos tupi ir laukia:

***

Parašysiu!

Atsakymai

Dalius, 2019-03-21 00:32:28

Rimtos ir amžinos temos…

Qwerty, 2019-03-22 18:07:41

Butis, tai ontologijos klausimas. Galimai ir metafiziines ontologijos).

Sukuriai namus. Kur gera aplankyt. Viskas gerai.

Qwerty, 2019-03-22 18:18:49

Kartais su artimais”kuriuos pamegau” reikia kalbeti banaliai

Nes koks skirtumas.Kad kalbi svarbu. O apie ka ir kaip, tai nera skirtumo jokio. Kalbek tik.

Rostanas, 2019-03-23 11:14:45

Pasaulyje yra dviejų rūšių kūriniai: Dievo kūriniai ir žmogaus kūriniai. Civilizuoti žmonės daugiausia laiko praleidžia žmogaus sukurtame pasaulyje, todėl nebemato to realaus pasaulio. Jeigu Majų ir Egipto civilizacijos išnyko, tai tas pats gresia ir visoms dabartinėms civilizacijoms atitolusioms nuo realybės, nes tada gamta tampa paslaptinga ir pilna staigmenų.

Aleksandras, 2019-03-23 13:33:32

Butų įdomu išklausyti B.B. nuomonę ir apie dabartinių mokyklinių matematikos vadovėlių turinį…

Peržiūrėjęs sūnaus dvyliktoko matematikos vadovėlį, pagalvojau, kad vadovėlių autorių tikslas ne išaiškinti, o tiesiog pateikti santrauką.

Juozas P., 2019-03-23 20:11:41

Pagaliau. Pagaliau BB. Pagaliau.

Burgis, 2019-03-23 23:44:14

Aleksandrui: „Šviesos“ leidyklos vadovėliai yra puikūs! Kodėl? Todėl, kad aš prisidėjau… Gaila tik, kad jūs nematote, kaip aš prisidėjau, nes man patikėjo rengti tik EVP (elektroninį vadovėlio priedą). Taigi jūs nematote teoremų įrodymų, įvairiausių patrauklių komentarų, asociacijų, kitokių pavyzdžių… Aš nežinau, kas tai mato, kaip ten prisijungia mokytojai ir moksleiviai… Kam man žinoti? Mokykloje nedirbu, pinigus man užmokėjo… Bet jūs pasidomėkite!

*

Šiai leidyklai ir vadovėlių serijos autoriams (svarbiausia – dr. Vilija Dabrišienė) „įžnybsiu“ tik tiek: aš nebūčiau dėjęs skyriukų „Ar priimsi iššūkį?“ Kodėl? Todėl, kad (esu įsitikinęs!) daugybė mokytojų savarankiškai nepajėgūs priimti tų iššūkių, o slaptieji kurmiai (VBE užduočių rengėjai) turi svarų argumentą: tokie uždaviniai yra vadovėliuose!

*

Apie kitus vadovėlius esu kalbėjęs konferencijose, seminaruose, esu kalbėjęs ministrams: atrodo, kad kai kurie vadovėliai parašyti tiems, kurie iškrito iš medžio ir nepataikė ant kojų, tiems, kurie tik kartą per mėnesį užeina į mokyklą… Tie vadovėliai – dresuotojams…