Gėjai atrieda, atidunda…

Gegužės 8 d. mūsų šaunios mokytojos sūnus sukurs šeimą. Įprastą vyro ir merginos sąjungą.

O tą pačią dieną Vilniuje gėjai ir lesbietės surengs paradą (eiseną? atsiprašau, jei nepataikiau termino…). Dalyvaus viena Švedijos ministrė (lesbietė? nežinau…).

Vakar TV laidoje „Valanda su Rūta“ žiūrovai balsavo maždaug 7000:300 prieš tą eiseną. O jūs ką pasakytumėte?

Man patiko vienos dainininkės nuomonė: „Aš ne prieš gėjus, aš prieš tokias eisenas.“

Man patiko vieno tėčio nuomonė: „Aš turiu vaikų, kurie turi teisę nematyti tokių eisenų!“ (Čia aš supaprastintai pasakiau…).

Bet aš tolerantiškas. Iki tam tikros ribos… Kur jūsų riba?

Atsakymai

V., 2010-04-30 10:01:56

Būtent, „Aš ne prieš gėjus, aš prieš tokias eisenas.“

Kodėl tuose paraduose jiems būtinai reikia visaip išsidirbinėti, demonstruoti savo dirbtines “grožybes”, viešai glamžytis (ir t.t.) Tai ir nuteikia priešiškai.

giedrius m, 2010-04-30 10:13:47

Aš kartais pagalvojų, kas geriau: slėpti gėjus/transvestitus ar informuoti vaikus kaip saugotis nuo pavojingesnių iškrypelių. Legendos ir pasakos nėra gerai. Pasakojimas, kad reikia saugotis moteriškais rūbais vilkinčių vyrų nepadės vaikams apsisaugoti nuo kokio Cekanavičiaus ar kokio kunigo pedofilo. Ar, galų gale, 20-mečio girto prievartautojo. Kurie yra daug pavojingesni. Ir nekalbu čia apie kitus pavojus, kaip pvz saugaus sekso svarbą arba narkotikus.

Mano tolerancijos riba yra tokia, kad seksas yra asmeninis dviejų žmonių reikalas ir jis ir turi likti asmeninis, ypač prieš mažamečius. Jei gėjai daro tai, ko nedarytų viešose vietose vaikinas su mergina – tai blogai. Visa kita man nerūpi.

Viskas priklauso nuo to, kaip praeis ši eisena. Tie kam reikia pamatys kiek jie išsidirbinėja paraduose Lietuvoje. Bus argumentas prieš (ar susilaikyti) kitus paradus 🙂

Lina, 2010-04-30 10:30:19

„Aš ne prieš gėjus, aš prieš tokias eisenas“, bet aš esu ir prieš heteroseksualų eisenas… Ir prieš pusnuoges merginas beveik kiekvienoj televizijoj ar žurnale… Klausimas tik kas blogiau: ar homoseksualų paradas vieną kartą metuose, ar kasdien peršamas seksualumas (nors nelabai suprantu šio žodžio prasmės ir kokia prasme jis dažnai vartojamas)?

D., 2010-04-30 11:07:39

neseniai buvo atėjęs vienas pagyvenęs žmogus rinkti parašų prieš tą gėjų paradą, nors perskaičius po kuo reiktų pasirašyti ten apie jokius paradus neužsimenama. Visas puslapis surašytas koks blogis yra gėjai ir lesbietės. Sakė tuos parašus siūs Grybauskaitei 🙂 Pats žmogelis pasakodamas ryškiai painiojosi tarp pedofilų ir gėjų.

Man asmeniškai jie nemaišo, bet aš esu prieš tokius paradus. Juos gamta nuskriaudė, bet dėl to nereikia skelbtis visam pasauliui, o apie vaikų įsivaikinimą ir auginimą manau neturėtų būti ir kalbos.

Vaikai turi teisę labai daug ko nematyti, bet ar kam tai rūpi?

Darth Vader, 2010-04-30 11:17:32

Ta eisena šlykšti Dievui ir žmonėms. Pamatysite, kiek dešimčių kartų po to išaugs pedofilinių nusikaltimų skaičius. O ministrė lesbietė – išvis dugnas.

Ona, 2010-04-30 11:38:03

Senokai kas buvo… Šeimoje trise naudojomės vienu kompiuteriu: aš ir du sūnūs, iš kurių vienas kairiarankis. Ir kiekvieną kartą po vieno sūnaus pelę tekdavo perkelti iš kairės pusės į dešinę, mat šis sūnus kairiarankis. Bandžiau pakelti vėją, na labai tai trukdo. O jis man atsakė, kad tai mes galėtume pelę grąžinti į kairę. Jam irgi nepatogu. Ir be to jis turi nepatogumų…

Įdomu, ar gėjams malonu kasdien žiūrėti per TV besirangančias seksualiąsias O lia lia pupytes?

Ona, 2010-04-30 11:38:37

Senokai tas buvo… Šeimoje trise naudojomės vienu kompiuteriu: aš ir du sūnūs, iš kurių vienas kairiarankis. Ir kiekvieną kartą po vieno sūnaus pelę tekdavo perkelti iš kairės pusės į dešinę, mat šis sūnus kairiarankis. Bandžiau pakelti vėją, na labai tai trukdo. O jis man atsakė, kad tai mes galėtume pelę grąžinti į kairę. Jam irgi nepatogu. Ir be to jis turi nepatogumų…

Įdomu, ar gėjams malonu kasdien žiūrėti per TV besirangančias seksualiąsias O lia lia pupytes?

groo, 2010-04-30 11:42:12

Na, aš tik priminsiu, kad tai bus eisena. Jokių nuogybių ir kitko, ko, matyt, paslapčia labai trokšta išvysti priešininkai, tenai nebus. Tokia eisena pernai buvo Latvijoj, buvo jų daugelyje šalių, ir niekas nenumirė. Niekas nenumirs ir čia. Nuo pamatymo, beje, gėjum irgi netampama.

„Teisė nematyti“ – apskritai juokingas dalykas. Tokią teisę jūs turit – tiesiog neikit ten tą dieną, ir viskas. O štai remtis tokiu argumentu norint kažkam kažką uždrausti yra mažų mažiausiai juokinga. Sakymas „Aš tolerantiškas, tik tegul jie nesirodo viešumoje ir slepiasi namuose“ – kažkas čia kažkur su logika prastai, ar ne? Pabandykime analogijomis: „Aš nieko neturiu prieš juodaodžius, bet tegul jie net nebando mokytis rašto ar bandyti ištrūkti iš vergijos“; „Moterys turi lygias teises, bet balsuoti arba dirbti joms negalima leisti“.

Na, o tokie kaip Darth Vader tik demonstruoja, kur mus veda visiškas neišmanymas. Sorry, man gėda, kad tamsta lietuvis 🙁

nesvarbu, 2010-04-30 12:21:35

Kazin kodel primena seniau populiaru poziuri: “neturiu nieko pries negrus – tegu tik nesikrausto gyvent prie manes.” Niekas neprivalo “matyti” eisenos, lygiai kaip niekas neprivalo “matyti” gatveje “besiglamzanciu” paaugliu arba olialia pupyciu per televizoriu (nebent turite sugedusi televizoriu, kuris neissijungia ir nesikeicia kanalai) – tereikia neziureti. I gejus vis dar ziurima kaip i nepilnavercius visuomenes narius (kaip kadaise i negrus, kitataucius, neigaliuosius) – kol toks poziuris nepasikeis, tol ir bus reikalingos eisenos.

Smokas, 2010-04-30 12:23:11

berods daugelio eityniu panaši pozicija. Gražulis irgi tokios nuomonės. “Jei heteroseksualai nedaro paradų, tai kodėl homoseksualiai nori tai daryti ?” Aš jo norėčiau paklausti. “Ar antikarinę Pobiedą pirkai ? Kaip galėjei įsigyti pirma manęs ? Aš irgi noriu tokios bet neturiu galimybių įsigyti. Tai tamsta turėjei pakentėti, kol aš įsigysiu. Todėl aš labai piktinuosi.” 🙂

O jei rimtai, tai jei mušamės į krūtinę, kad nesame provincija, tai ir su paradu reikia susitaikyti. TEN tai yra įprastas dalykas, kaip pas mus Jūros Šventė Klaipėdoje, alaus mėgėjų šventės, keptų varnų valgymo, šunų ir kačių mylėtojų šventės, fizikų eitynės ir t.t.

Mes matyt dabar tik pradedame tikrus išbandymus, kai reikia keisti suvokimą, kad žmogaus tesė yra aukšiau kolektyvo teisės.

Giedrius, 2010-04-30 12:34:11

Kažkokios kvailystės…Jeigu žmogus myli kitą žmogų, tai tikrai nelaksto gatvėmis su vėliava:)

ELENA, 2010-04-30 12:34:24

Karo dalyviams eisenos draudžiamos,gėjams leidžiama.Kur logika.

Savo sode tėvas vaisių nevedančius medžius išraudavo ir sudegindavo

anika, 2010-04-30 12:41:26

Tame ir reikalas, kad ten bus ne paradas, o eisena. Ir ne vien tik gėjų. Paskaityt ir pasidomėt reikėtų, Direktoriau.

O jei jau apie tai prabilom – o Rio karnavalas su plikom moterim Tamstai koktumo nekelia? Tik gėjai, ar ne? Ir tos plikos moterys anūkučių netraumuoja, nes čia viskas gerai, nes ten moterys, o jos, matyt, tam ir skirtos? Tikrai rūpestingas senelis prieštarautų ir vienam, ir kitam. Vienpusiškumas nepuošia. Ir teisingai pastebėjo aukščiau, kad žymiai labiau vaikučius ir anūkučius traumuoja plikos mergos lietuviškoje žiniasklaidoje, o ne eitynės, kuriose tikrai nežadama jokių nuogybių (šalta gi, pagaliau).

O šiaip yra nemažai mokslinių straipsnių, kuriuose zoologai juodu ant balto rašo – gamtoje homoseksualumas yra natūralu, daugelis gyvūnų rūšių yra linkę sukurti homoseksualias poras, net ir esant šalia priešingos lyties atstovų. Tas teiginys, kad čia prieš gamtą ir prieš dievą, yra niekinis, nes faktai byloja priešingai.

Tamsta vis tik švietimo srity dirbat, tai reikia gi demonstruoti tą mokymosi visą gyvenimą pavyzdį. Ir ne vien tik dalykinėj srity, o ir žmogiškojoj.

petras, 2010-04-30 12:49:37

taigi taigi, Lietuvoj negrų beveik nėra, gėjų irgi labai jau mažai. per savo gyvenimą, esu matęs tik vieną gėjų, kurį atpažinau esant gėjum iš jo kalbėsenos ir elgesio. tarp pažįstamų nei vieno gėjo nežinau. jeigu išgirsti kalbas, kad draugo draugas yra gėjus, tai tikrai neteko girdėt, kad dėl to būtų diskriminuotas (pvz. atleistas iš darbo ar pan.) ar kad paliktų jį draugai (na gal čia mieste taip, provincijoj gal sudėtingiau, nžn). Tai man keisčiausia, kad tokios temos apie mažumas, kurių yra vienetai, sukelia tokias audras :)) beja dėl tos pačios diskriminacijos. jeigu sako, hmoseksualai, kad juos diskriminuoja, tai galėtų bent vieną pvz. pateikt diskriminacijos. arba bent statistiką kokią gaut iš lygių teisių tarnybos (ar kaip ten ji vadinasi) kiek buvo gauta skundų dėl tokio pobūdžio diskriminacijos ir kaip jie buvo išnagrinėti. kitu atveju tai paprasčiausia propaganda ir šiaip neturėjimas žmonių ką veikt 🙂 pramoga vnž -> čia apie tuos paradus. (nes kažkaip man atrodo, padorų gyvenimą vedančių Lietuvos homoseksualų ten gali ir nelabai būt. ). bet kokiu atveju, man homoseksualūs žmonės yra tiesiog žmonės ir jie man visiškai nemaišo ir netrukdo ir nėra pas mane ribų homoseksualų tolerancijai (vistiek, praktiškai neįmanomas atvejis, kad homoseksualai, kadanors sudarytų didesnę dalį gyventojų nei heteroseksualūs.)

M11, 2010-04-30 12:51:10

Kazkodel esu visiskai isitikines, kad jokia eisena nepakeis nei mano, nei mano draugu, nei mano vaiku ir anuku orientacijos.

O apskritai butu racionalu pradzioje ta eisena pamatyti, o jau tada nuspresti, ar tikrai ja kitasyk reikia drausti..

Burgis, 2010-04-30 14:45:35

Atsakysiu anikai, nes visiems nespėsiu, bet ir nereikia…

Matote, anika, aš, vyras, esu matęs visai nuogą moterį! Todėl nebijau, kad mano vaikai ir anūkai, gal kiek ir per anksti, pamatys beveik nuogą moterį, pamatys (oi, oi, oi – nenoriu!…), ką vyrai ir moterys daro. Bet, anot Just. Marcinkevičiaus, „… ir jiedu darė visa tai, ką žemė-motina jiems liepė…“ – todėl nėra jokios baimės, kad žemė-motina ko nors netinkamo išmokys. O žmonės gali išmokyti ir netinkamų dalykų, tiesa?

giedrius m, 2010-04-30 15:23:17

Burgiui: o kuo fiziškai skiriasi gėjus vyras nuo heteroseksualaus vyro? Kuo skiriasi nuogas vyras nuo nuogos moters? Tai nėra eisenos esmė. Tai ir nėra baimės priežastis…

Baimė yra ta, kad vaikas, pamatęs gėjus, “gali tokiu tapti”. Panašu į saugojimą nuo blogos akies. Nu ok, padarys jie tą eiseną. Gal pamatys vienas kitas vaikas, nors abejoju. Ir kas nuo to pasikeis? Vaikas įgis palinkimą į homoseksualizmą nes pamatė “kietą” eiseną kurių heteroseksualai nerengia? Ar pamatė ten žmones tokius kaip kiti? Ar staiga išgirdo kad gėjai egzistuoja? Pastarasis faktas (dėkui žiniasklaidai) neturėtų būti paslaptis visiems kas įsijungia naujienas su diskusijomis ar leisti eitynes ar ne.

Ir dar yra internetas. Jis viską paaiškina tais atvejais, kai tėvai ir aplinkiniai slepia ar vengia atsakyti į klausimus. Ir internetas niekuomet nesumeluos :)))

Galbūt atsakymas būtų tvirti ir atviri santykiai šeimos viduje. Tada nekils poreikis ieškoti atsakymų kitur. Ar tai apsaugos nuo homoseksualizmo? nežinau…

Didesnę žalą daro isterijos spaudoje negu pačios eitynės. Nemokama reklama…

Smokas, 2010-04-30 15:48:44

Burgiui. Aš pilnai sutinku su Jūsų nerimu. Aš ir pats turiu tokį. Bet matote, kur šuo pakastas. Mums aiškina “vyresni broliai”, kad nesikišimas į kitų asmeninius reikalus ir nebijojimas pamatyti pasaulį kitokį kažkaip susiję su jų aukštu pragyvenimu lygiu. Ir jei nori priklausyti jų klube, tai ir žaidimas turi būti pagal to klubo taisykles. Norim vaizduoti, lygtais seniesiems klubo nariams labiau reikia mūsų, nei mums jų. Jei nusprendžiam žaisti pagal savo taisykles, tai viskas OK. Bet būnant sąžiningiems reikia pasakyti žmonėms, kad jų dabartinis pragyvenimo lygis toli gražu ne pagal jų nuopelnus. Gyvenam svetimoj kišenėj, o moralus skaldom kaip kokie popiežiai. Priprasim prie tų paradų…

Burgis, 2010-04-30 16:08:47

Giedriui M.: tikiuosi, buvusiam gimnazistui bus suprantami tokie argumentai:

  1. Man kliūva saviraiškos ar nesvarbu ko raiškos forma; nenoriu, kad mano anūkėliai, jei tik kas – tuoj į gatves, į paradus, į eisenas… Venecijos karnavalas – žavinga (turiu kaukę…); Rio karnavalas – įspūdinga, milžiniško darbo, gebėjimų demonstracija; net vokiečių „alaus šventės“, Vudstoko purvynai, ispanų koridos, japonų šluožimai ant medžių, anglų maudynės purvo upelyje, mūšiai pomidorais – kvaila, bet kliūva mažiau, nes tai „tradicijos“, lėšos, pastangos, turizmas ir pan. O čia kas?

  2. Nepaneigta, kad gėjumi tik gimstama, yra versija, kad ir tampama; tada paklauskime savęs, ar verta nors kokia nors forma skatinti tapti?

  3. Pamatęs tokią saviraiškos formą, žmogus nebejaučia, kad ir kitos saviraiškos formos kam nors kenkia. Pavyzdys. Visi pamėgo rašinėti internete be jokios cenzūros ir savicenzūros. Štai aš rūpinuosi, rūpinuosi gimnazijos įvaizdžiu, leidžiame pinigus reklamai, įrangai, lavinimui – o vienas ima ir anoniminiu įrašu viską perbraukia skersai. Tokia mat jo saviraiškos forma… Man rankos nusvyra – kam stengtis? Pasikarkite!

***

Ir dabar sakau: eikite, demonstruokite, jei kitaip negalite. Ir priimkite mano užuojautą ne todėl, kad jūs gėjai, o todėl, kad kitaip negalite…

IPB, 2010-04-30 16:29:49

prisipažinsiu, kad komentarų visų neperskaičiau, bet užkliuvo cituotatas pareiškimas “aš ne prieš gėjus, aš prieš eisenas”. Taip manančių yra gana nemažai, bet man įdomu, o kiek jų yra tokiose eisenose buvę?

Nežinau, kaip bus pas mus su ja, bet teko dalyvauti vienoje Osle – tai buvo labai gražus ir smagus renginys. Darbo reikalais penkiom minutėm reikėjo užbėgti į vieną platformą suderinti susitikimo, bet nusprendžiau joje ir pasilikti iki galo – važiuojam sau miestu, muzika smagi groja, visi šoka – platformose, gatvėse. Visi šypsos, jokių ten mosikuojančių plakatais protestuotojų. O tokios pačios bobutės, kokios renka pas mus parašus prieš gėjus, tenai šypsos, šoka su tais pačiais gėjais, fotografuojasi ir fotografuoja. Nors tai ir gėjų paradas, bet jis tampa ne tiek manifestu, kiek tiesiog smagia švente visiems. O kam neįdomu – tas tiesiog nekreipė dėmesio, nestabtelėjo ir ėjo savo reikalais. Skamba idiliškai, bet bent jau tokį vaizdą iš platformos mačiau aš.

Vienintelė priežastis, dėl ko abejočiau dėl mūsiško parado – tas pats visuomenės susipriešinimas ir išsiskaidymas (gėjai ir antigėjai), kuris gali baigtis gana nemaloniai. Tačiau dėl to susikaidymo kalti ne tik tie patys susireikšmine homoseksualai, bet ir tie, kurie sako “aš tolerantiškas, tik aš prieš tokius paradus. Juk heteroseksualai savo parado neturi!”.

Vietoj tokių šnekų geriau būtų imti, ir tą heteroseksualų paradą suorganizuoti 🙂 Kuo daugiau panašių paradų-švenčių – tuo geriau visiems, nuo niūraus vidutinio lietuvio, iki apsukraus gatvės prekeivio (ar kišenvagio).

IPB, 2010-04-30 16:34:25

Beje, nesutinku su p. Burgio antruoju argumentu, t.y. nematau tame bėdos.

O kas tokio, jei vaikas užaugęs taps gėjumi? Na, kame tai yra blogai? Gėris, blogis – velnioniškai subjektyvūs terminai. Aišku, dauguma vadovaujasi katalikišku moralės kodeksu, tačiau keičiantis laikams, keičiasi ir moralė. Seniau moralu buvo tekinti dvylikmetes. Dabar moralu galėtų būti palikti žmogui pačiam apsispręsti, kuo jis nori būti.

Bet kuriam tėvui svarbiau turėtų būti tai, kad sūnus būtų laimingas, o ne tai, kad sūnus būtų heteroseksualas.

O ir šiaip, gal kaip tik gerai – žmonių pasaulyje ir taip gerokai per daug, užuot palikęs po savęs pasaulyje penkis, vyrukas nepaliks nieko. Galima, su ironija, į tai pažiūrėti kaip į gamtos būdą kontroliuoti populiaciją 🙂

Regina, 2010-04-30 16:59:05

  1. Eisena = reklama? Mažoka jų? Nori prikviesti daugiau? Iš neturėjimo kas veikt ir nuo visokio persisotinimo jaunimėlis ieškodamas adrenalino, “naujovių” gali ir užkibti už kabliuko? Kokia tos eisenos prasmė, tikslas? Aš tolerantiška, bet kodėl to reikia?

  2. Antavertus, žmonės gerieji, demografinė situacija prastėja! Kas gimdys vaikus?

  3. Anita, ne ta dimensija – Rio karnavalo lygis, istorija ir t.t.

Regina 2, 2010-04-30 17:02:11

Atsiprašau:

1.”Antravertus…”

2.”niką” patobulinau(jau yra viena Regina čia:-))

altajus, 2010-04-30 17:16:32

Ponas Burgi, įstrigo paskutinis sakinys. Kaip nuolatinis jūsų tinklaraščio lankytojas ir jaunasis pedagogas šiek tiek nusivyliau jūsų išsakyta mintimi. Žinoma jums dėl to nei šilta nei šalta, bet pripažinkite, esate tas, iš kurio patirties daug kas mokosi (tame tarpe ir aš). Dabar nuomonę apie jus norom nenorom reikia keisti. Įrašas “atsiduoda” homofobija. Nesu homoseksualistų gerbėjas, bet ir nesmerkiu jų… Tačiau jūsų požiūris kaip pedagogo tikrai nedaro įspūdžio.

Liutauras, 2010-04-30 17:44:01

lengviausiai nežinomus dalykus suplakti į vieną kokteilį ir tą burzganą jovalą lengvai nuteisti.

reikia skirti skirtingus klausimus:

a) nuogybės viešumoje – nei dabar kas leidžia, nei toje gėjų eisenoje jų bus. ar kas nors iš gėjų ginčijasi, kad nori eiti nuogi? ar kas nors matėte eiseną Rygoje? nedarykim iš savo paranojų kažkieno nuodėmių

b) homoseksualumas kaip nuodėmė – kiekvieno asmens teisė, ką jis/ji daro po antklode, ne bažnyčios ir ne valstybės reikalas

c) galimybė viešai rinktis, diskutuoti – šventa teisė, kurią uždrausti galima tik išimtiniai atvejais. kuo bloga taiki ir neįžeidi eisena? jeigu mes bijom neva “nuodėmingų” gyvensenos būtų, tai kodėl leidžiama viešai prekiauti alkoholiu, tabaku, veikti azartiniams lošimams, prekiauti savo kūnu (ne tik prostitucijos atveju) ir t.t. ir pan.

koks logiškas pagrindas būtų uždrausti viešą alkoholio pramonės darbuotojų mitingą?

komjaunuolis, 2010-04-30 18:22:23

Labai gaila, kad vadovaujatės principu “tegul namie daro ką nori”…

O šiaip eisena yra tik sudedamoji dalis. Gi bus paskaitų apie toleranciją, apie homoseksualumą. Vyks, jei neklystų, ir parodos, diskusijos. Žodžiu, bus daug daugiau visko. O ta eisena tiesiog sudedamoji dalis. Kaimyninėse šalyse tos eisenos pasižymėjo vaivorykštės spalvos vėliavomis ir keliais plakatais, kuriuose buvo šūkiai “Už tolerantišką visuomenę” ir pan. Ar TAI SUGRIAUS MORALĘ?

Queen, 2010-04-30 18:54:05

Gėjai siaubia Rygą ir tvirkina jos vaikus:

http://www.riga-life.com/media/pics/gay-riga.jpg

O čia normali padorių Marijos žemės lietuvių šventė:

http://www.youtube.com/watch?v=N_Bn9GXx2so

Kad tik nedegraduotume.

Atsiprašau, kad komentaras piktas, bet netgi labai nepritariu Jūsų išsakytai nuomonei. Taip smarkiai nepritariu, kad net beprasmiška mėginti diskutuoti, tad piktuoju komentaru teks ir apsiriboti.

Lio, 2010-04-30 21:25:34

Pastebejau, kad siuo laiku, pelningiausias biznis yra ne narkotikai ir ne ginklai, o “klimato atsilimas” ir kova pries “homofobija”. Reikia gi , uzsidirbti pragyvenimui.

P.S. Labiausiai erzina -homofobija. Suprask, zmogaus baime. Bet, kad as zmoniu nebijau. Nepatinka, tik, toks “BIZNIS”.

Anglų Seras, 2010-04-30 22:08:20

Aš prieš tokias eisenas. Kodėl? Jeigu jau esi gėjus, tai to nereikia rodyti, ir dar kviesti normalius žmones tokiais tapti. Geriausiai manau buvo tarybiniais laikais – kai blogą orientaciją laikė psichine liga.

Andrius, 2010-04-30 22:46:04

Labai nudžiugau toje pačioje “Valanda su Rūta” laidoje išgirdęs minint “Kunigų knygą”. Viskas ten juodu ant balto užrašyta. Ir jau daugybę metų daugybė žmonių vadovaujasi tomis tiesomis.

Normos laikui bėgant kinta. Kol kas homoseksualumas nėra norma ir tikiuosi tokia niekada netaps.

Mantas, 2010-04-30 23:26:49

Tos gėjų eisenos reiktų tiek pat bijot kaip ir parapijiečių eisenos aplink bažnyčią 🙂

Žmonės kažkokių kvailų stereotipų į galvas prisikimšę, kad ten bus „kažkas tokio“. O nieko ten nebus.

Įdomu, ką po eisenos visa Lietuvos homofobų armija suoks, kai neišvys, ko tikėjosi.

nesvarbu, 2010-04-30 23:58:04

Taigi, Andriau, Kunigu knyga – “Nesugulsi su vyriškiu tarsi su moterimi: tai yra pasibjaurėjimas.” (Kun 18, 22) Ta pati Kunigu knyga, kurioje parasyta:

… ir, zinoma, “Kas sužalotų artimą, kaip jis padarė, taip jam bus padaryta: galūnė už galūnę, akis už akį, dantis už dantį.” (Kun 24, 19)

Kaip sakete, juodu ant balto surasyta – taip ir darykime.

phd, 2010-05-01 01:41:47

Anika, tačiau gamtoje homoseksualumas pasireiškia labai retai ir tokie individai dažniausiai būna ignoruojami saviškių. Pagrindinis gamtos dėsnis: išgyvena stipriausieji; kadangi homoseksualūs individai nesidaugina, natūralu, jog jiems nelemta išlikti. Žinoma, su žmonėmis kitaip, kadangi mūsų svarbiausias tikslas – išsaugoti silpniausius (bet čia jau kita tema).

Neseniai viename forume perskaičiau komentatoriaus nuomonę, jog homoseksualumas yra normalu, kadangi negali pakeisti to, kad įsimyli žmogų. Norėčiau su tuo nesutikti. Jei mes pirma įsimylėtume asmenybę, tokios sąvokos kaip “homoseksualumas” bei “heteroseksualumas” iš viso neegzistuotų. Gamtos jau taip sutverta, jog pamatę priešingos lyties asmenį, kuris galėtų pretenduoti į partnerį susilaukiant vaikų, mes pajuntame jam fizinę trauką – tai paprasčiausia chemija. Natūralu, jog trauką juntame priešingai lyčiai, nes kitaip negalėtume susilaukti vaikų. Taigi, prašau paaiškinti, kaip, pagal gamtos dėsnius, homoseksualumas yra normalu?

Ir dar vienas dalykas. Kaip B. Burgis minėjo, dar nėra išsiaiškinta, kaip homoseksualumas atsiranda ir taip greitai plinta (per pastaruosius keletą dešimtmečių jų padaugėjo keliasdešimt kartų). Pavyzdys: jau įrodyta, kad didelė dalis moterų homoseksualių (lesbiečių) yra tokios dėl ankstyvoje vaikystėje ar jaunystėje patirtos prievartos iš vyrų pusės (psichologinė trauma). Įrodykit, kad tai įgimta. Be to, pakankamai dažnai žmogus tampa homoseksualus, jei augo aplinkoje, kur buvo nemažai gėjų ir lesbiečių… Nesakau, kad homoseksualumas negali būti įgimtas, tik manau, kad tai nėra natūralu, tai kodėl mes turime tai aukštinti kaip normaliausią dalyką pasaulyje? Tokiais tempais greitu laiku heteroseksualai taps daug mažesnių teisių turinčiu visuomenės sluoksniu, o galbūt ir mažuma palyginus su kita orientacija.

hadrian, 2010-05-01 02:41:13

“Bet aš tolerantiškas. Iki tam tikros ribos… Kur jūsų riba?”

Sąžininga reikalauti, jog visi žmonės, net mums nepatinkantys, turėtų vienodas teises: disktriminacija yra tokių teisių apribojimas konkretiems asmenims ar jų grupei.

Tolerancijos esmė – pripažinimas to, ką pasakiau aukščiau esančioj pastraipoj… todėl nelabai aišku, kaip tolerancija gali turėti ribą?

Teigti, jog “esu tolerantiškas iki tam tikros ribos” tereiškia jog pripažįstu, jog “tie žmonės” gali turėti TAM TIKRAS teises, kuriomis pats naudojuosi – bet NE VISIŠKAI VISAS. Akivaizdu, tai NĖRA TOLERANCIJA…

vladas, 2010-05-01 07:47:44

Apie biblinius argumentus:

http://apostaze.blogspot.com/2008/10/linksmo-halloweeno.html

Di., 2010-05-01 08:50:15

Na, paskaičiusi nusivyliau, tačiau džiugu kad yra ir tolerantiškų žmonių.

Ar jus nors vienas žinote kokį nors homoseksualų asmenį? Tikriausiai labai maža tokių. Kodėl? Todėl kad jie bijo, bijo prisipažinti, bijo bet nori.

Kai geras draugas pasisakė, kad jis homoseksualus man buvo šokas, niekada nebūčiau įtarusi. Tikriausiai ir jūsų pažystamų rate yra homoseksualių asmenų bet jūs to net neįtariate.Jų daugiau nei Lietuviams gali atrodyti, nes jie juk slepiasi. O ar jum patiktų visada sleptis.

Jei dėl kreivų kitų žmonių žvilgsnių negalėtumėte apkabinti, pabučiuoti savo merginos/vaikino/vyro/žmonos ?

Nekalbu apie tai, jog jie negali pretenduoti į tokias pat socialines garantijas kaip heteroseksualai.

Tiesiog palinkėčiau pabendrauti nors su vienu homseksualiu žmogumi ir suprasti kaip jie jaučiasi, ką išgyvena. Pamatytumėt, kad jie tokie pat žmonės kaip ir mes – visi skirtingi ir normalūs.

nebetolerantiskas, 2010-05-01 10:08:04

Jau ne vieni metai, jei pamatai straipsnio antrasteje zodi “tolerancija”, 99% tiesiogiai ar tarp eiluciu bus kalbama apie geju ir lesbieciu problemas, skausma ir varga Lietuvoje. O kodel apie gejus, jei kalba eina apie tolerancija? A… tai turbut todel, kas paskutiniu metu zodis tolerancija patapo zodziu gejai arba paradas sinonimu. Man skaudu del to. Skaudu del to, kad tolerancijos, kaip oro gyvybei, reikia ir tokioms grupems, kaip neigalieji (jiems 1000 kart skaudziau bei jie turi daug daugiau ko issireikalauti nei gejai), buve kaliniai (del visuomenes poziurio i juos jie tampa agresyviais i kampa ispeistais zverimis), skurdzios seimos (ju vaikai yra dazniausi patyciu objektai mokyklose), seni zmones(del savo skurdo ir amziaus visiskai isstumti is visuomeninio gyvenimo ir uzrakinti daugiabuciu narveliuose). Taciau ne, Lietuvoje labiausiai tolerancijos, meiles, pagarbos, demesio ir net finansines paramos (kazkodel gavo berods 340 000 lt. parama is valstybes siuo sunkmeciu) reikia gejams! As matau tik viena: gerai organizuota lobistine kampanija ir politine isterija. As nesu pries gejus, as nejauciu jiems agresijos, jie man, kaip ir daugeliui Lietuvos gyventoju, iki neseno laiko tiesiog NERUPEJO. Niekas ju neskriaude, nepersekiojo, nevare is darbu. Jie net turi savo klubus, oficialiai iregistruota organizacija. As esu visom keturiom uz saviraiska ir galimybe gyventi laisvai, bet esu pries duru atidarinejima kojom, esu pries tai, kai patys save musa ir saukia, kad ju netoleruoja, esu pries moralini terora. Pagarba ir tolerancija ne tokiais keliais ateina. Jei ir yra lietuviu tauta kiek atsargi geju klausimu, tai rekdami mums i veida HOMOFOBAS, atsilikelis, laukinis, tolerancijos tikrai neuzsitarnaus niekas. O jos butent labiausiai reikia mano anksciau isvardintoms grupems, kurie nera tiek ispruse ir klestintys, kad patys savim pasirupintu. Tad bukit mieli, neforsuokite dirbtinai sio klausimo, nekelkite saves auksciau kitu ir nesimaivykite, kad jums cia bloga ir kad esate cia engiami. Musu senjorai, musu (taip, butent musu) kaliniai iseje (ismesti) i laisve, musu skurdziu seimu vaikai mokyklose, musu neigalieji, stai jautriausios musu visuomenes grandys, kuriems butina tolerancija ir isskirtinis demesis. O gejai… pasikartosiu, bet jie apskritai niekam nebuvo idomus ir niekam nerupejo. Turejote savo pasauli ir gyvenima ir turekite. Bet baikite susireiksminimo ir “nuskriaustuju” spektakli, nes savo sitais demarsais tik tankinat gretas zmoniu, kurie vien del to tampa netolerantiskais.

to queen, 2010-05-01 10:41:28

Naudoji labai spekuliatyvius ir sakyciau gebelsiskus savo tiesos irodymo metodus. Parodai savo zema lygi pateikdamas rinktinius savos tiesos ir oponenta zeminancius irodymus. Tau, pasivadinusiam skambiu karalienes vardu, galiu pateikti tokias lietuviu sventes, kaip Dainu svente, kaip akcija Darom, kaip sios dienos muzikos svente Lietuvos miestu gatvese ir dar daug daug ka galiu pateikti kaip kontrargumenta tavo purvinai selektiviems irodymams. O ka tu gali man pateikti tokio, kas priverstu mane zavetis jusu susireiksminimu, verkslenimu, provokacijom ir liejama tulzimi ant Lietuvos? Queen… susireiksmines menkysta.

Lina L., 2010-05-01 11:04:31

Man jokia eisena nekliudo, jei dalyviai neagresyvūs ir nekursto priešiškumo kitokiems nei jie.

V., 2010-05-01 11:22:02

Turiu daug pažįstamų menų pasauly. Ir vyresniųjų, ir jaunimo taip pat. Nepatikėsite, gėjum būti darosi “madinga”! Būtent.

Kažkada net nežinojom, kad tokie yra. Paskui juos pašiepdavo. Dabar jaunimas, jei nori būti “cool”, kartais net apsimeta “kitokios orientacijos” ar bent jau “pabando”. Turiu ne vieną pavyzdį. Ar jums tai neatrodo nenormalu? Ar prie to neveda homoseksualumo propagavimas – reklama? Jauni protai imlūs… O jei dar to proto ne per daug, tik bet kokia kaina reikia būti madingu?… Kodėl nepabandžius, ar ne?

Ir tos eisenos. Mačiau per TV berods vokiečių gėjų paradą – tai eina pusplikiai, glamžosi, laižosi, visaip tą savo vadinamą “seksualumą” ir tarpusavio “trauką” demonstruoja. Švelniai tariant, neskanu.

Tai su ta tolerancija irgi taip… Aš nenorėčiau, kad mano vaikai matytų.

Saula, 2010-05-01 11:58:27

Labai gerai apie toleranciją ir homoseksualų išskirtinumą bei privilegijas kitų grupių atžvilgiu surašė Nebetolerantiskas (gegužės 1 10:08).

Apie ribą. Lyginkim, tarkim, su kokiom nors (kad ir legaliom) religinėm sektom. Kol matai juos juodais kostiumais su kuprinėlėm einančius gatvėm, toleruoji. Bet kai jie jau pradeda įkyriai veržtis į TAVO namus, stop. Riba.

Kalbant apskritai – visur yra kažkokios ribos, kiekvienas reiškinys turi savo vietą, savo laiką.

Evaldas, 2010-05-01 13:08:00

Geriau nei “nebetolerantiškas” parašyti jau nebeįmanoma. Ar klystu?

Lina L., 2010-05-01 13:36:31

nebetolerantiskas rašo teisingai, tik nelabai į temą, čia B.B. pradėjo kalbą ne “apie geju ir lesbieciu problemas, skausma ir varga Lietuvoje”, o apie mus, mūsų požiūrį į kitaip besielgiančius ar galvojančius. Senjorai ir skurstančios šeimos kita problema.

hadrian, 2010-05-01 17:02:01

straw man yra labai dažnas svečias diskusijose: nesugebant racionaliai argumentuoti oponento teiginio, argumentuojamas SKIRTINGAS teiginys; kadangi SKIRTINGAS teiginys argumentuojamas sėkmingai, sudaromas įsp9dis, jog diskusija laimėta – būtent tai ir padarė nebetolerantiškasis (ką gerai pastebėjo Lina L.)

Panašų triuką panaudojo ir Saula – teigdama, jog nenorėtų, jog į jos duris belstųsi religiniai pamokslininkai (ar gėjai). Aišku ne – juk lygiai taip pat nenorėtume ir kad patriotai į mūsų duris belstųsi ar dar kažkas – tai tiesiogiai pažeistų mūsų teisę į privatumą – tačiau ne apie tai juk kalbame.

“Nenorėčiau, kad mano vaikai matytų” yra elementariom žmogaus teisėms prieštaraujantis argumentas, nes iš esmės deklaruoja SAVĘS viršenybę prieš KITUS (jei aš nenoriu, kad mano vaikai matytų tavęs, neturi teisės išeit į gatvę). Kaip kad parodžiau savo argumentavime, žmogaus teisės (o todėl ir toloerancija) grindžiama nuostata, jog VISI žmonės naudojasi TOMIS PAČIOMIS teisėmis. Pvz. viešosios tvarkos pažeidimas yra vaikščioti gatvėmis nuogam – tas VIENODAI galioja ir gėjams ir heteroseksualams – kaip ir teisė į TAIKIĄ eisaną.

M11, 2010-05-01 18:11:02

Komentarai dziugina – niekur gimtineje dar nemaciau tiek tolerancijos, kiek siame tinklarastyje sioje temoje. Sis puslapis ir jo lankytojai tikrai kitokie.

Queen, 2010-05-01 19:33:33

Tam žmogus, kuris rašė man komentarą 🙂

Aš pateikiau po pavyzdį to, kas lietuviams priimtina ir nepriimtina. O Jūs išvadinote mane menkysta. Taip, tai aš susireikšminusi…

nesvarbu, 2010-05-01 21:10:44

phd: pries teigiant “gamtoje homoseksualumas pasireiškia labai retai” deretu pasidometi tuo, apie ka eina kalba:

As to nevadinciau “retai” (daugiau info zr. Vikipedijoj)

to nesvarbu, 2010-05-02 02:09:03

O as nevadinciau vikipedijos rimtu ir patikimu informacijos saltiniu:) Jei tamstai teko kada nors studijuoti universitete ir rasyti mokslini rasto darba, tai turetumete zinoti, kad tokie “informacijos saltiniai” kaip vikipedija ne tik, kad netoleruojami, bet dar ir kategoriskai bei be islygu atmetami kaip menkaverciai, populistiniai ir nekompetetingi. Taip kad bandykite savo “tiesas” pagristi is naujo. Juolab, kad tokie skaiciai, kaip 75% homoseksualu kazkurioje zinduoliu populiacijoje reikstu ne ka kita, kaip neisvengiama isnykima. Manau, kad geriausiu atveju sitas skaicius yra isluptas is profanisku pastebejimu, kai jauni patinai bando uzsokti ant kito patino. Taip, tai yra neretas pastebejimas gamtoje. Vienok tai visai nereiskia homoseksualiu santykiu, o tik jaunu patinu bandima imituoti. Dieve mano, kokie yra jusu menki ir apgailetini bandymai irodyti savo virsenybe virs gamtos.

V., 2010-05-02 09:58:57

Teisingai sako “to nesvarbu” apie gyvulių atseit “homoseksualumą”. Žinau apie karves. Vasarom tapdavau “kaimiete”, nes turėjau giminių kaime. Tetulytė dirbo karvių fermoj. Tai kai ganykloj karvės vis viena kita imdavo lipti ant kitų, melžėjos žinodavo, kad jas reikia vesti pas jautį, nes yra pasiruošusios poruotis. Taip ir su kitais gyvuliukais… Ne dėl malonumo jie tą daro ir jokiu būdu ne “iš meilės”.

O dėl gėjų paradų, tai tegu vaikšto, bet kur garantija, kad tai nebus vulgaru, kaip kartais parodo per TV užsieninių gėjų paradus “su visom grožybėm”, transvestitus plikais užpakaliais? Ar aš čia painioju, transvestittai ir gėjai nieko bendro?

Daiva, 2010-05-02 10:51:09

Baimė paprastai yra neracionali būsena, išplaukianti iš organizmo mobilizacijos gintis. Tačiau vos pabandome įjungti protą, gauname visai kitokius rezultatus. Bijoti gėjų – tai kaip bijoti vorų, kurie nekanda. Mano žiniomis (o aš pažįstu eitynių organizatorius), neplanuojamas joks Berlyno Love Parade atitikmuo. Tai bus demonstracija už (a) konstitucines teises, (b) už drąsą homoseksualams pasirodyti ir prisipažinti visuomenei, kad tokie yra (“išlįsti iš spintos”). Kadaise koks susirūpinęs tėtis galėjo pasakyti, kad nenori, jog dukra pamatytų moterį su kelnėmis. Gi kaip nepadoru – atskirtos šlaunys, matosi figūros linijos, netgi iš karto pasimato, jei moteris nėra visiškai suglaudusi kojų – o nein… Nieko, akis pripranta.

Iš toli visa širdimi palaikau mano bendrapiliečių kovą už savo konstitucinę teisę rinktis be ginklo į taikius susirinkimus savo miesto viešosiose erdvėse.

to Daiva, 2010-05-02 11:43:19

Kelis kartus perskaiciau jusu nuomone, bet taip ir nesupratau, neitikino. Bet vis tik pameginsiu jus pakkomentuoti. Taigi… a) uz kokias konstitucines teises

gejai kovoja? Arba kokios ju teises, kaip seksualiniu mazumu, yra pazeidziamos? Jei bandysite kazka pasakoti apie smurta ju atzvilgiu, diskriminacija darbovietese, tai galite net nepradeti. Darbdaviai dabar net bijo juos liesti, nes zino, kad bus tai isvartyti teismuose, jog maza nepasirodys. Jei norite iteisinti santuokas, ivaikinima ir kitas anomalijas, tai as esu vienas is daugelio, kurie tam sako griezta NE. b) Apie kokia drasa “islisti is spintos” kalbate. Lietuvos gejai ne tik, kad islindo is savo spintu, bet jau ant ju uzlipo ir taikosi ilisti i kitu spintas. Taip kad nekalbekite to, ko nera. O ir pats homoseksualumas, deja, bet jau tampa vos ne madingu. Jau darosi madinga ir net kone garbinga viesai pasisakyti, ka ir su kuom darai savo lovoje. Taip kad sekmes dar karta bandant formuluoti ir susivokti ko jus gejai apskritai norite.

phd, 2010-05-02 13:12:09

Nesvarbu,

deja, aš kaip ir kai kurie komentatoriai nelaikau Vikipedijos rimtu informacijos šaltiniu, ir tavo teiginiu patikėsiu tik tada, jei nurodysi man rimtą bei patikimą šaltinį. Be to, net ir remiantis Vikipedija, pamatytum, jog ne visi gyvūnai propaguoja homoseksualius santykius, vadinasi bendras procentas visgi pakankamai mažas.

O tiems, kurie teigia, jog homoseksualai kovoja dėl savo teisių, turiu klausimą. Kokių teisių? Ar kas nors juos meta iš darbo dėl orientacijos? Ar kažkas sužinoję ima terorizuoti ir kitaip gadinti gyvenimą (mūsų vadinamieji “forsai” nesiskaito, nes jie taip elgiasi su visais išskyrus save pačius)? Ir kas gi jiems draudžia vaikščioti mieste kartu kaip porai? Juk daug daugiau dabar tyčiojamasi mokykloje iš kitokių ar skurstančių vaikų (laai teisingai parašė “netolerantiškas”, todėl nemanau, kad verta pakartoti jo komentarą), kitos pažeidžiamos soc. grupės daug daugiau kenčia nei jie, bet mums nerūpi, nes jie – ne gėjai. O kas dėl viešo rodymosi, tai, aišku, kokioje provincijoje bus apkalbų, bet ten apkalbama be išimties viskas. 0 viešai glamonėtis, “laižytis” ir pan yra neetiška ir heteroseksualioms poroms ir brandūs žmonės taip retai tesielgia: tam yra namai ar kita privati erdvė.

Aplamai, aš nesu nusiteikusi prieš gėjus, gi jie negali pakeisti, kad yra kitokie, tačiau, kaip sakoma, nervais groja tie jų pasivirkavimai kaip jiems blogai, nes juos visi skriaužia ir jų ambicijos rodyti visam pasauliui kaip gerai būti homoseksualiam.

Beje, dar viens dalykas tiems, kas aiškina, jog jie dėl savo teisių kovoja kaip kažkada moterys: ar jiems kas balsuoti draudžia? Ar jiems draudžiama dirbti? Ar jie visiškai priklausomi nuo kokio nors asmens (kaip moteris anksčiau nuo vyro), kuris gali darytis su jais ką nori? Ar jie neturi teisės patys be kitų sutikimo tvarkyti savo turto? Ne. Homoseksualų situoacija kitokia. Atrodo, kad pastaruoju metu jie net kovoja prieš žodžio laisvę – tik pabandyk pasakyti, kad pasisakai už tradicinę šeima, kaipmat būsi apšauktas homofobu ir netgi po teismus užtampytas.

giedrius m, 2010-05-02 15:35:02

To phd. Yra ir teise organizuotai iseiti i gatves. Jei to norima. Siaip negirdejau Lietuvoje apie teisma del to, kad pasisakai uz tradicine seima. Gal ka ir praleidau 🙂

Mane pavirkavimai irgi erzina. Beje, kai kuriu geju irgi. Taip pat motinu, kurios verkia kad sumazino joms pashalpas (kartais dirbtinai padidintas). Profsajungu pavirkavimai del sumines laiko apskaitos irgi. Koks skirtumas tarp situ visu mitingu ir eisenu? Ogi jokio : vienus zmones jos padaro laimingus, kitus nelaimingus bet tai – kiekvienos is grupes teises.

Isivaizduokime kad ryt iseina i mitingus vienishos motinos, kurioms nepatinka dabartine seimo tradicines seimos politika, kai pagrindine parama skiriama tradicinei seimai, o ne vienishiems tevams (statistishkai, jiems labiau reikia pagelbos). Ar toks mitingas butu teisetas? Zinoma.

K., 2010-05-02 16:11:01

Prajuokino statistika: 30-75%. Kitais žodžiais pasakius – statistikos nėra.

Kažkada girdėjau, kad USA 10% gyventojų yra homoseksualūs. Tuo tarpu Kinijoje tik 1%.

Tai čia suvedant analogijas gautume tokį rezultatą:

Berlyno zoologijos sode 75% žirafų yra homoseksualios, o Kauno zoologijos sode 30% žirafų yra homoseksualios. Darom išvada – 45% Berlyno žirafų pasiduoda reklamai ir tampa homoseksualios. Tuo tarpu Kauno žirafos bijodamos dėl paskutinio maisto bliudelio neina demonstruoti. Jaunoji karta nežinodama visų galimybių pasirenka gamtos parodytą kelią ir gyvena laimingą gyvenimą. 🙂

Rapolas, 2010-05-02 16:53:38

Pradėsiu nuo padidėjusio homoseksualų skaičiaus, kuo kažkas labai piktinosi. Visiems žinoma, kad sovietmečiu homoseksualumas laikytas liga, o tokios orientacijos žmonės stengėsi neišsiduoti ar net prisiversti pasikeisti. Daugelis bandė kurti tradicines šeimas (nesėkmingai) dėl visuomenės (kad tik neišgirstų iš giminaičių, bendradarbių ar kitų aplinkinių: “Jam 35 m., o jis dar nevedęs!”) ir valdžios spaudimo ir kažin kiek gyvenimų buvo sugriauta dėl tokių pastangų. Su homoseksualų padaugėjimu susijęs tas faktas, kad daug jų atgavus nepriklausomybę galėjo prisipažinti ir nebūti išsiųsti gydytis. Taigi šiuo atveju uždelstas deklaravimas pačiam sau, artimiausiems žmonėms ar pvz. kolegoms nereiškia homoseksualų “plitimo”, nes tie patys žmonės su šia orientacija egzistavo ir prieš 20 metų. Aišku egzistuoja ir jaunesnė homoseksualų karta, bet nemanau, kad jų atsiranda daugiau nei prieš 30 metų. Tiesiog žymiai mažesnis poreikis tai slėpti ar vaidinti heteroseksualų. Man žymiai maloniau gyventi tokioje aplinkoje, kur homoseksualams nereikia ne tik slėpti savo orientacijos, bet ir vaidinti priešingai dėl visuomenės. Sakysit, kad šiais laikais niekas neverčia vaidinti, bet vis dėlto taip būna.

O dėl šiuolaikinio jaunimo, tai kažkaip įdomiai skamba, kad darosi madinga tapti homoseksualiu. Nelabai įsivaizduoju, kad trauką žmonėms galima taip valdyti pagal kažkokią madą. Aš asmeniškai nesusidūriau, nors priklausau tai amžiaus grupei, kurioje ši mada turėtų vyrauti. Nors galbūt viskas priklauso nuo aplinkos.

Na ir užbaigsiu viešumu. Labai retai matau, kad Lietuvoj homoseksualai viešai bučiuotųsi ar pan., iššaukiančiai atrodytų, deklaruodami savo orientaciją. Manau, tai susiję ne tik su kokiu nors visuomenės nesupratingumu, bet ir lietuvišku mentalitetu, kuklumu. Juk autobuse visi nusuka akis ir nuo “tradicinės” besiglamonėjančios poros (ką matau irgi LABAI retai), o pikta pensininkė ir kokią repliką apie nepadoromą numeta.

Žydrūnas, 2010-05-02 17:16:53

Yra visokių iškrypėlių, čia viena jų rūšis. Nesakau, kad tai blogai.. Kas vyksta tarp dviejų tai jų ir nieko kito reikalas, nėr čia ko ko girtis apie tai visur.

p.s. sunku be keiksmažodžių apie tai reikštis man 🙂

nesvarbu, 2010-05-02 17:29:47

O as, tuo tarpu, nevadinciau “O as nevadinciau vikipedijos rimtu ir patikimu informacijos saltiniu” rimtu argumentu.

“Jei tamstai teko kada nors studijuoti universitete ir rasyti mokslini rasto darba, tai turetumete zinoti, kad tokie „informacijos saltiniai“ kaip vikipedija ne tik, kad netoleruojami, bet dar ir kategoriskai bei be islygu atmetami kaip menkaverciai, populistiniai ir nekompetetingi.”

Teko – ir universitete studijuoti, ir mokslinius straipsnius rasyti, ir informacijos saltiniu ieskoti. Tiek “to nesvarbu”, tiek “phd” laikiau pakankamai protingais pastebeti, kad komentara, o ne mokslini straipsni rasau. Vikipedija nera saltinis konkreciam faktui pagristi, bet tai yra pakankamai gera ivairiu saltiniu apibendrinimui surasti. O kas pasitiki savo ziniu teisingumu nebijotu perzvelgti pateiktu saltiniu – Vikipedija -> skyrelis “References” -> 84 saltiniai konkretiem faktam pagristi.

Adas, 2010-05-02 17:43:57

http://www.emaso.com/

phd, 2010-05-02 17:47:50

Nesvarbu,

Vadinasi, manai, jog tai, kas tinka mokslui ir rimties straipsniams, netinka komentarams paprastiems žmonėms?

Beje, “pakankamai gera” dar nereiškai teisinga. Man užteko vieno karto pasimokyti: dariau prezentaciją, nusprendžiau neskaityti vadovėlių, o pasinaudoti vikipedija, kadangi taip bus greičiau (o ir temą tik atsiskaityti reikėjo, nesidomėjau tuo dalyku). Ir spėk! Vos ne pusė informacijos buvo klaidinga… Neskau, kad visa informacija Vikipedijoje klaidinga, bet dalis – neabejotinai. Žinoma, ji tinka pasiskaityti įvairioms biografijos ar kažkam pan, bet ne rimtiems moksliniams dalykams.

Rapolai,

O tu man įrodyk, kad homoseksualumas – ne liga. Kiek girdėjau, dar neįrodė priešingai. Beje, matyt senokai buvai jaunas, nes nežinai, kiek daug jauni žmonės, ypač paaugliai, gali padaryti dėl populiarumo ir pripažinimo. Santykiai su tos pačios lyties asmeniu dabar imami laikyti tik savo seksualumo išbandymu, įdomiu patyrimu. Manai, tai normalu? Ar neatsitiks taip, kad po kokio šimtmečio bus normalu tai išbandyti su kokiu gyvūnu? Moralė juk keičiasi…

phd, 2010-05-02 17:54:45

*Kiek girdėjau dar neįrodė, kad tai normalu.

tonesvarbuirkitiemsprotingiems, 2010-05-02 18:02:32

Is tikruju tai ne viskas kas egzistuoja ant zemes pavirsiaus yra gerai ar normalu. Viskas priklauso nuo poziurio kampo. Jei kalbeti apie gejus (kaip jau tai atsibodo…), tai be abejo savo prigimtimi, gyvenimu kartu jie nera nei blogi, nei geri, jie tiesiog tokie yra. Taciau Viskam yra savo laikas, vieta, galimybes. Na, pavadinkime tai tradicijomis. O tradicijos ir vertybes yra labai svarbus veiksnis islaikant visuomene stabilia, saugia, gyvuojancia. Musuose dauguma nera agresyvus geju atzvilgiu. Jei dar tiksliau, tai jiems tiesiog abejingi. Manau tas visuomenes abejingumas ir nesidomejimas jais ir yra jiems jautriausia vieta. Tada pradedama kurti opinija, kad jie skriaudziami, engiami, diskriminuojami, rekti visam pasauliui, kad lietuviai atsilike, nenormalus ir homofobiski. Kai ir tai nepadeda, pradedami organizuoti paradai… na tada visuomene sureaguoja ir bando pasakyti NE paradams. O tada jau gejai ir juos palaikantys net dreba is dziaugsmo ir dar garsiau issizioja: aha, matot, juk sakem kad jie nenormalus ir homofobiski, GELBEKIT!!! Zinoma atsiranda Svedijoj ir kitur norinciu padeti ir paremti vargsus bei uzguitus nelaimingus nelemtos Lietuvos gejus… Paskaiciau komentarus. Vat atsirado toks neva protingas ar protinga ir net skaiciukus is gyvunijos pasaulio pateike apie zirafas, gulbes, liutus… net nerausta nusisnekedamas, kad zirafu net 75% homoseksualiu. Vaikeli, tas skaicius reiskia viena, kad zirafu jau neturetu buti. Beje, jei apie gyvuliukus kalbam, tai gal tada paminekim, kad gyvunu tarpe yra dar labiau isplites kanibalizmas. Ten labai populiaru savo artima, o ypac jauniklius suesti. Aaaa, taip taip, nera ka lyginti, gal net ir nekorektiska lyginti padoru, naturalu homoseksualuma su pasibaisetinu kanibalizmu. Betgi gerbiamasis gyvunijos zinove is vikipedijos, kanibalizmas yra labiau isplites nei homoseksualumas, tad manyciau reiktu ir tai priimti kaip naturalu ir normalu reiskini, o gal net itvirtinti zmonijos pasaulyje. Jei jums netinka kanibalizmas, tai galim pakalbeti apie dar labiau paplitusi reiskini tarp gyvunu, t.y. apie incesta. Zinduoliu pasaulyje yra visiskai normalu, naturalu ir ko ne iki 100% isitvirtine seksualiniai santykiai tarp tevu ir vaiku, seseru ia broliu. Labai gera uzuomina pedofilams ir siaip iskrypeliams pateisinti savo isigimima: o juk gamtoje visi tai daro!!! Taigi, ne viskas kas ant zemes yra, yra normalu ir priimtina. Taciau ne viskas kas nenaturalu turi buti smerkiama ir engiama. Gejai, nesate cia pas mus engiami, pridekite ranka prie sirdies ir prisipazinkite. Uztenka vietos pas mus ir homo ir hetero, tad bukite mieli ir atsizvelgdami i tai parodykite daugiau pagarbos ir TOLERANCIJOS vietos tradicijoms.

Rapolas, 2010-05-02 18:33:17

Tiesą sakant, neįrodyta nei, kad tai – liga, nei, kad tai nulemta genetikos. Yra nebent kažkiek pagrįstų prielaidų, kad tai gali atsitikti dėl tam tikrų traumų vaikystėj, bet vėlgi – nieko konkretaus. O sovietmečiu gydė gydė tą ligą ir neišgydė…

Beje, aš, sakyčiau, dabar esu pačiame jaunystės žydėjime, bet, kaip minėjau, nesusidūriau su tokiais išbandymais dėl populiarumo ar pripažinimo. Išvis, kažkaip sunku man įsivaizduot situaciją, kai vargšui paaugliui bendraamžiai vos ne paveda kažkokią panašią užduotį, ar kaip tai pavadint, dėl pripažinimo :DD Manyčiau, kad kaiptik mokyklose už tokios seksualinės orientacijos deklaravimą susilauktum greičiau patyčių.

Ne, po šimtmečio tai išbandyti su gyvūnais nebus normalu. O homoseksualizmas egzistavo ir buvo pripažįstamas dar antikos laikais, viduramžiais ir vėliau – tiesiog egzistavo.

nesvarbu, 2010-05-02 19:35:22

phd: pateikiau viena nuoroda i puslapi su 20+ saltiniu, kad nereiktu vienam komentare rasyti 20+ nuorodu i skirtingus saltinius.

O “tonesvarbuirkitiemsprotingiems” komentaras manes, kazkodel, jau nebestebina… Issigimimas – gamtoj to nebuna! Buna. Buna, bet labai nedaug! Daug. Nu ir kas, kad gamtoj daug buna – tai nieko nereiskia.

“O tu man irodyk.” Nerimta…

to nesvarbu, 2010-05-02 21:43:04

Beje, gal kaip gyvosios gamtos zinovas pateiksi tikslesni apibrezima, kas yra gyvunu homoseksualumas? Jeigu tai vyksta tokioje formoje, kai liuto ar zirafos patinas iveda savo varpa i kito patino isange, atlieka lytini akta ir ejekuliuoja, tai tada taip, uzskaitau kaip homoseksualuma (koks kvailas pavadinimas ne zmogui…). Bet jei kalbame apie patino buvima tiesiog su patinu, vienas kito sonu pakasima ar pauostima, tai tada relax, pasilikite sita homolobistu pasvaigima sau paciam pasiskaityti pries miega.

:), 2010-05-02 21:56:58

Nors siaip tai man patinka, kad homolobistai kaip viena stipresniu argumentu pateisinti save ir irodyti, jog tai naturalu, sako: bet juk gyvuliai taip daro:) Na taip, gyvuliai lieka gyvuliais. Kai kuriais atvejais as nelinkes saves gretinti su jais:)

MariusM, 2010-05-03 08:26:54

Na ir prikomentavote :). Džiugu, kad skirtingai nuo delfių visokių, čia yra ir kitokių komentarų…

Keisti netoleratiškųjų argumentai. Sakote heteroseksualai tokių eitynių nedaro? Daro! – http://www.alfa.lt/straipsnis/135504/?Vilniuje..seimu.su.vaikiskais.vezimeliais.demonstracija..fotogalerija.=2007-04-29_15-02

Sakote niekas teisių neriboja? Čia gal ir paties Burgio galima būtų paklausti, ar priimtų jis į darbą mokytoją, kuris deklaruotų (ne ant kaktos užsirašytų, ir ne pimpalą iškišęs vaikščiotų, o tiesiog pokalbyje dėl darbo pasakytų), kad jis gėjus? Burgis gal (?) ir priimtų, o kitose tokiose įstaigose?

na ir tt…

Pritariu Hadrian.

Lina L., 2010-05-03 08:36:20

Įdomus interviu, bent man – buvo labai naudinga:

http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2010-05-01-pokalbis-su-dainiumi-puru-ar-musu-psichikos-sveikata-pageres/44250

Burgis, 2010-05-03 09:36:04

MariuiM: ar aš priimčiau į darbą gėjų? Net klausti taip negalima! Žinoma, priimčiau! Beje, manau, nors įrodymų neturiu, kad pas mus kažkada seniai seniai metus dirbo gėjus iš JAV. Nepatikėsite – jis gyveno mūsų šeimoje!

Metus pas mus mokėsi žydaitė iš Izraelio – labai naudinga tolerancijai ugdyti!

Mes turime matyti visus – kunigus, vienuolius, krišnaistus, musulmonus, afroamerikiečius, etc. – mes turime stengtis juos suprasti, prie jų priprasti, bet ir jie turi šį tą suprasti…

to Marius, 2010-05-03 09:42:21

Gerb. Mariau, svelniai tariant uzsiimat spekuliacijom ir faktu pritempimu prie esmes. Ka tai reiskia jusu retorinis klausimas “ar priimtų jis į darbą mokytoją, kuris deklaruotų (ne ant kaktos užsirašytų, ir ne pimpalą iškišęs vaikščiotų, o tiesiog pokalbyje dėl darbo pasakytų), kad jis gėjus?” “Gal” tai dar nereiskia “tikrai”. Ar daznai tenka girdeti, kad is darbo atleistu ar nepriimtu i ji del orientacijos? Be abejo tokiu pavieniu faktu pasitaiko, bet jie nera kazkuom isskirtiniai ar skausmingesni uz kitus panasius atvejus. Bet as jums galiu pazerti begales faktu apie diskriminacija del amziaus, lyties, nestumo, teistumo, rases ir ypac negalios. Jei gejus tiesiog gali patyleti ir nesigirti savom orientacijom (tikrai ne darbdavio reikalas ir interesas zinoti, ka ir kaip busimas darbuotojas tenkina vakarais lovoje), tai zmogus tikrai nenusleps savo lyties, amziaus, negalios, rases ir net teistumo. Kiek darbinausi, niekada busimam bosui nesigirdavau savo varpos ismatavimais ir kad pvz. dievinu oralini seksa. Speju jei taip buciau padares, tikrai man parodytu i duris. Ir ka? Man del to reiketu i teisma padavineti, verkti visam pasauliui, kad i darba neprieme del mano varpos dydzio? O pacio atsiustu nuotrauku tikrai nekomentuosiu, nes nesupratau ka norima tuom pasakyti… Galeciau tik pakalbeti apie komentatores Queen pries kelias dienas atsiusta nuoroda, kaip svencia ir kokias eitynes rengia ne gejai… Taip, vaizdelis labai primena geju parada, gal tik ne toks sodrus vulgarybem. Siuo atveju irgi buvo pakankamai neskoninga, per daug atvira, vulgaroka. Nepritariu ir tokiems vaizdams. Geriau paimkite pavyzdi is nuosaikesniu nudistu, kurie rengia savo saskrydzius ir dziaugiasi nuogumu nuosalesniuose kampeliuose, tuom igyvendindami savo troskimus ir nepazeisdami kitaip mananciu jausmu ir isitikinimu.

to to nesvarbu, 2010-05-03 10:11:29

Šiaip homoseksualizmas nėra vien tik lytinis aktas tarp vyriškos lyties individų. Tai bet koks poravimosi elgesys tarp dviejų tos paties lyties asmenų. Todėl tarp gyvūnų jį nagrinėti sunku. Ir kalbame ne apie tai ar tai naturalu ar ne – bet kuriuo atveju tai yra variantas, kuris nėra skirtas dauginimuisi (kas yra vienas iš pagrindinių naturalios gyvybės tikslų).

Tačiau tai nereiškia, kad tokius žmones reikia slėpti ar neleisti turėti kokių nors teisių, pvz galimybę rengti eisenas tomis pačiomis teisėmis kaip kitų “netradicinių”: vienišų motinų, invalidų, “frontininkų”, Kedžio priešininkų arba šalininkų. Juk mes galime teigti, kad vienišų motinų mitingai, jų rodymas per TV skatina netradicines šeimas taip pat!

Ar mitingas reikalingas? Žinoma. Lygiai taip pat kaip tautinių mažumų šventės, pvz rusų kalėdos. Kad matyti juose žmones, o ne tautines mažumas ar seksualines mažumas, ar problemine visuomenes dali.

MariusM, 2010-05-03 11:37:39

“to Marius”: apie atsiųstas nuotraukas, ten ne į nuotraukas žiūrėti reikia, o skaityti tai, ką parašiau prieš nuorodą ir kas parašyta straipsnelyje, kur yra ir nuotraukos…

to nesvarbu, 2010-05-03 14:40:07

Apie gyvunu pasauli. Atejus poravimosi metui, patinai inirtingai kovoja ir konkuruoja tarpusavy del galimybes apvaisinti patele. Nugali geriausi ir stipriausi, tuo tarpu pralaimeje bando rungtis del kitos pateles arba “stoja i eile” kitiems metams. Pralaimeje patinai (tam tikra prasme liuzeriai) nebeturi galimybes tureti savo pateliu bandos, buti bandos vedliu arba gyventi su patele bei auginti palikuonis. Tai jau priklauso nuo rusies. Atmesti patinai tiesiog grupuojasi i atskiras bandas. Tai reikalinga vel tam, kad isgyventi. Jie medzioja, zymi teritorija, tam tikra prasme gyvena viengungiu bendrijoje. O kad jie sokineja vienas ant kito, uostinejasi, trinasi tai visai ir net visai nereiskia, kad tai homoseksualus santykiai. Zmoniu tarpe geri biciuliai, ypac ikale alaus, irgi apsikabina, patapsnoja vienas kitam per pecius. Bet tai visai nereiskia, kad jie gejai:) O tiems patinams gamtoje, kurie gyvena viengungiu bandose, tik duok galimybe apvaisinti patele. Kaip mat pamirs, jog jie “homoseksualus” ir atliks savo patino priederme. Parodyk man bent viena vyra geju, kuris taip elgtusi:) Beje, specialiai paguglinau nete apie gyvunu homoseksualuma:) Straipsniu autoriai net iraude bando pritempti kazkokius irodymus, jog taip ir yra:) Labai to norint, patogu tiketi, bet ziurint objektyviai, atsiranda begales abejoniu. Taigi pasikartosiu: homoseksualumas – tai anomalija ir nukripimas. Tiesa, pats savaime jis nera agresyvus ar kazkuom pavojingas. Homoseksualai puikiai gyvena visuomeneje ir yra visuomenes dalis. Jie tampa agresyvus tada, kai bando bet kokia kaina perzengti viename ar kitame kraste nusistovejusias normas, tradicijas, zemina heteroseksualia visuomenes dali (homofobai, tamsuoliai, atsilikeliai). Lietuvoje gejai paskutiniu metu nebuvo nei smerkiami, nei mylimi. Jie buvo naturaliai niekam neidomus. Gal tai ir yra jusu jautrioji vieta? pradedate bet kokia kaina darytis matomi, brukate savo tiesas, irodinejate, kad visi kiti yra neteisus. Taip elgiasi neurotiskos ir nebrandzios asmenybes, kurioms bet kokia kaina reikalingas demesis. Jei nesiseka issikovoti meiles, tada jiems tinka bet kas, bet kad tik juos matytu, girdetu, i juos reaguotu. Surimtekite, subreskite, gyvenkite savo gyvenima, dirbkite darbus, o susikaupusia energija geriau sublimuokite kitoje, prasmingesneje socialineje veikloje. Zmogus pagarba, meile ir pripazinima issikovoja ne susireiksmindamas, imdamas ir reikalaudamas SAU, o duodamas, kurdamas ir padedamas kitam, tam, kuris pats to negali ar nesugeba. Aisku pasakysite, jog geju paradai skirti visoms atskirties grupems:) Aciu, nepatikesiu. Jie skirti tik jums ir del jusu. Maciau geju paradus Sidnejuje, Vokietijoje. Slykstu, vulgaru, neskoninga. Kaip ir kadaise klestejusios alaus sventes vingio parke, kur po tauriom idejom propaguoti gera alu voliojosi prasigere paaugliai ir apsimi… suauge.

phd, 2010-05-03 15:25:38

http://www.delfi.lt/news/daily/world/pamokslautojas-suimtas-uz-pareiskima-kad-homoseksualumas-yra-nuodeme.d?id=31774237

Nuostabu, jau žmones areštuoja už Biblijos citavimą.

to to nesvarbu, 2010-05-03 15:28:19

Nežinau ar kas nors ginčyjasi, kad homoseksualumas yra nukrypimas ar anomalija (kadangi netarnauja giminės išlikimui). Pasitaikanti naturaliai. Ir diskusija ne apie tai. Diskusija apie tai, kam ir kas yra jautriausia vieta. Viena pusė teigia, kad čia gėjai eskaluoja, kita – kad homofobai.

Beje, nereikia pereiti į asmeniškumus: aš – heteroseksualus. Manau, kad ir didelė dalis (gal visi ? nežinau) kitų oponuojančių čia. Parado, turbūt, net per tv nežiurėsiu. Bet nematau jam problemų įvykti. Ir pagrindinė priežastis, kodėl jis turėtų įvykti yra tai, kad kažkas sako jog tokie žmonės turėtų slėptis ir neiti į gatves.

Žinoma, aši tikiuosi kad paradas nenusileis iki Vokietijos rave party lygmens (ne vien gėjų paradai ten taip vyksta).

to phd, 2010-05-03 15:34:24

Prancūzijoje pvz negalima religijos skleisti per prievartą. Bet kokios. Labai sveikas įstatymas 🙂 Nors jie daug dorybingesni už lietuvius. Labai įdomu buvo kai pirmas žmogus sutiktas už Prancūzijos ribų Vokietijoje kišo religinę literatūrą.

O dėl citavimų, rekomenduoju paskaityti Kunigų knygos ištraukas, kurias kažkas komentaruose jau įdėjo. Jei jos nieko nežeidžia, tai puiku 🙂

visiems…, 2010-05-03 22:39:31

O siaip tai tebunie taika. Reikia susesti visiems prie vieno stalo ir ziurint viens kitam i akis nuosirdziai pakalbeti, isgerti vyno, nuslopinti emocijas… Tada gal vieni dar truputi palauks, kiti apgalvos ir kas ten zino, gal vieniems praeis noras veliavom plevesuoti, o kiti gal ir patys sudalyvaus parade. Emocijos ne visada geras kompasas. Tiek geju, tiek negeju rankose:)

Giedrius, 2010-05-04 10:26:18

Kokioje šalyje mes gyvename? Čia tai nuostabi TOLERANCIJA? Anot Policijos departamento generalinio komisaro pavaduotojo S. Skvernelio, “…pareigūnai visą teritoriją prie Neries upės aptvers ankstų rytą. Žiūrovai galės stebėti eiseną, tačiau į aptvertą teritoriją jie nebus įleidžiami. Taip pat nebus leidžiama artyn privažiuoti automobiliais. Už kelių kvartalų budės policijos pareigūnai, kurie nukreips visus automobilius į šalį, norintys patekti į aptvertos teritorijos vidų žurnalistai privalės vilkėti specialias liemenes, jas iš anksto išdalys policijos pareigūnai. Bent mažiausias bandymas patekti į teritoriją ar ketinimas ką nors sviesti iš karto sulauks reakcijos…”

to Giedrius, 2010-05-04 10:57:37

Tai tegul po viso sito policijos departamentas bando paaiskinti, jog nera pinigu. Nesu tikras, bet man regis is biudzeto visam sitam bardakui skirta du milijonai litu… Dar virs triju simtu tukstanciu kazkodel buvo skirta Lietuvos ge… geju sajungai. Pasiziurek kas darosi masmedijoje? Kitu saliu politikai ir ambasadoriai kisasi i kitos valstybes vidaus reikalus, Lietuva dergiama kaip homofobu ir atsilikeliu krastas, metamos nerealios policijos pajegos. As kaip pilietis po viso sito jauciuosi apspjautas. Man tai slykstu, manyje kila agresija, noras priesintis visam sitam pasityciojimui. Sunkmetis… nera kur pinigu deti? Manau butu teisingiausiai tiesiog ignoruoti sita zeminimo parada, niekam neiti nei ziopsoti, nei protestuoti. As asmeniskai isvaziuosiu is miesto.

Lietuvis, 2010-05-04 12:43:12

Mane irgi žeidžia tai, tie h(omoseksualai, kitaip bijau pavadint, nes užtampys po teismus, kai tuo tarpu normalūs žmonės, nors ir apšaukti bukais, homofobais (bijančiais žmonių?), tų h nepaduoda į teismą, nes yra iš tiesų tolerantiškesni, nei “nuskriaustieji” h) rėkia ir kaltina nebūtais dalykais, kad bruka savas moralės (pliki užpakaliai, bizūnai, lytinių organų imitacijos ir panašiai – tai aukšta moralė?) normas, užuot gyvenę tarp visų su visais kaip visi žmonės. Bet ne, jiems reikia išskirtinumo, dėmesio ir privilegijų. Nori kurt šeimos parodijas ir vaidint, kad tai normalu? O ar tai neprilygtų zoofilų norams “tuoktis” su kokiu gyvūnėliu? Myli šunį, šuo kažką irgi myli, tai gal tuoktis? O gal ir nekrofiliją toleruot? O pedofilija tai būtina įteisint, kaip gyvenimo norma ir taisyklė – juk vaikas gali duot sutikimą ir laisvu noru sutikt santykiaut – jam tik rodykit kažkiek laiko, kad tai normalu, ir užprogramuosit. Kaip Afrikoje kad vaikus-karius kai kurios grupuotės sukuria. To ir siekia h – kad išplaut vaikams smegenis ir tiek.

Kadangi apie tikrai nuskriaustų žmonių (neįgaliųjų, senyvų žmonių ir tt) teises ir poreikius rašė ne vienas komentatorius, nebesikartosiu, vis tiek nepadės – juk turtingas h iš vakarų visada greičiau bus mielas ir “teisus” žiniasklaidai ir valdžiai, nei neįgalusis, pasakysiu tik viena – visoje šioje h istorijoje matau vieną dalyką – tai 1000 metų trunkantis vakarų noras kaip nors sunaikinti lietuvių tautą. Iš pradžių naikino kardu ir ugnimi, savo kolonialistinius ketinimus pridengdami Dievo vardu. Dabar gi eina kitaip – išjunkit Ignalinos AE, nes kitaip nepriimsim i ES. Įsiveskit kuo didesnius akcizus ir mokesčius, nes kitaip bausim. Bėga žmonės iš LT, tačiau ir tai nepadeda – gimstamumas Lietuvoje po truputį didėja vėl, dar nes visi išsilakstė. Dar vakarams maža. Įteisinkit h

“šeimas”, nes kitaip bausim…Kas tai – demokratija, laisvė pasirinkti savo gyvenimo būdą, puoselėti tradicijas? Hm…Eilinė melodija – stipresniojo diktatas silpnesniam. Nepaėmė kardu, tai per gamtos klaidas sunaikint nori. Ir vadinkit jūs mane kaip norit. Man tas pats, tačiau kol h nesikėsino į šeimos, moralės ir tautos vertybes, nekreipiau į juos dėmesio. Man jie netrukdė, bet kai vaidina nuskriaustus, kai nori pakeist visuomenės moralę pagal save, va tada jau atbunda savisaugos instinktas. Ne baimė, ne pyktis. Savisauga. Noras išsaugoti šeimas, tradicijas, kultūrą – viską, ką po truputį praranda vakarai, nors ne vien dėl h kaltės. Tačiau netapatinkit nenoro matyti, kaip laižosi tapačialyčiai, su teisių pažeidimais. Teisės į ką? Į darbą, mokslą, medicinos paslaugas (nors pirmieji AIDS platintojai buvo h ir narkomanai), ar kokias dar, neduodančias jiems normaliai gyvent? Gyvent, ne išsidirbinėt.

Giedrius, 2010-05-04 14:11:50

Reikia internete paskaityti “gėjų manifestą”: visa “tolerancija” telpa ant nago:) Aš taip pat galvojau, kad reikia nesikišti, tačiau tikrai būtų malonu, jeigu ateitų apie 50 tūkst. piliečių… ir tiesiog apsuptų tą vietą. Nieko nedarytų…tiesiog tylėtų. Taip vieną valandą, antrą…Būtų juokinga:)…ypač jei h lauko tualetais neapsirūpintų:)

Lietuviui: nereikėtų pamiršti, jog apie 80 proc. AIDS platintojų h.

Maja, 2010-05-04 14:53:13

Taigi – tolerancija. Esu tolerantiškas, labai tolerantiškas, bet tol, kol man tai patinka, po to jau rėkiu, kad negali būti kitokių nei aš… Vat tokia ta Lietuva…

Giedrius, 2010-05-04 15:35:21

Maja: taigi – tolerancija…

““Mes ištvirkinsime jūsų sūnus – jūsų apgailėtino vyriškumo, lėkštų svajonių ir vulgaraus melo simbolius – paversdami juos pederastais. Suviliosime juos jūsų mokyklose ir bendrabučiuose, sporto salėse, persirengimo kambariuose, sporto aikštelėse, seminarijose, jaunimo grupėse, kino teatrų tualetuose, kareivinių barakuose, automobilių stovėjimo aikštelėse, visuose vyrų klubuose, Kongresų rūmuose, visur, kur tiktai vyrai sutinka vyrus. Jūsų sūnūs taps mūsų paklusniais tarnais ir vykdys visa, ką mes liepsime. Jie bus perdirbti pagal mūsų atvaizdą ir pavidalą. Jie geis mūsų ir dievins mus…Drebėk, hetero kiaule, kai pasirodysime tau be kaukių.”

Maja, nuostabi tolerancija, ar ne?

anika, 2010-05-04 15:47:55

Jei yra kalbama apie tolerancijos ribą, tai jau ne tolerancija. Jei kalbama apie tradicijos vertę prieš žmogų, tai ne vertingumas. Jei kalbama, kad vaikas bus saugus užrišus jam akis, tai ne saugumas. Jei meilė laikoma šlykščia ir užkrečiama, taip teigiantis turbūt nėra mylėjęs.

Ta kito ir kitokio baimė taip įaugusi lietuviams į kraują, kad bevelytumėt sieną pasistatyt aplink Marijos žemę. Bet uždaros vietos ilgainiui suplėksta, o stovintis vanduo pašvinksta.

giedrius m, 2010-05-04 16:09:30

O tas gėjų manifestas yra oficiali gėjų nuomonė? Abejoju. Parašė koks nors homoseksualus Gražulio, Murzos ar Paleckio atitikmui ir tiek. Abiejose pusėse yra ekstremalų 🙂

Giedrius, 2010-05-04 16:18:16

GiedriuiM:”

Šis manifestas pavadinimu “Gėjų revoliucionieriai” išspausdintas 1987 m., žurnalo “Gėjų bendruomenės naujienos” vedamajame. Jo autoriumi laikomas Maiklas Sviftas (Michael Swift). Šio dokumento tikslas iki šiol diskutuojamas: kai kurie homoseksualistai, suvokdami grėsmę, kurią jiems kelia plačiųjų visuomenės sluoksnių pažintis su tokiu tekstu, pabrėžia, jog tai – “vieno atskiro asmens nuomonė”, kiti mėgina teisintis, vadindami tai “satyra”.

giedrius m, 2010-05-04 22:45:58

jo, ir kas nors tvirtina kad tai oficiali nuomonė? Čia tas pats, kas Murzos nuomonę vadinti oficialia Lietuvos numone. Geriausiu atveju tai satyra, žaidžianti mūsų baimėmis. Blogiausiu – tai marginalinės nuomonės.

http://dailyshite.com/2010/05/what-killed-the-dinosaurs/

Vaida, 2010-05-05 06:00:38

Šnekos šnekom, bet moksliniai tyrimai ką kitą sako:

“The results of this study indicate that individuals who score in the homophobic range and admit negative affect toward homosexuality demonstrate significant sexual arousal to male homosexual erotic stimuli. These individuals were selected on the basis of their report of having only heterosexual arousal and experiences. These data are consistent with response discordance where verbal judgments are not consistent with physiological reactivity, as in the case of homophobic individuals viewing homosexual stimuli.”

Is homophobia associated with homosexual arousal? By: Adams, Henry E., Wright, Lester W., Lohr, Bethany A., Journal of Abnormal Psychology, 0021843X, 19960801, Vol. 105, Issue 3