Gyvenimas kaip eskizas…

*

Mildutė nebaigė su tais balionais eksperimentuoti, o aš jau nufotografavau…

Nes mūsų gyvenimai – kaip eskizai.

Kai viskas baigiasi, kai praeina dešimtys, o kartais net šimtai metų, mes stebimės – kaip tai galėjo būti? Kaip tuo metu žmonės nematė, kad kažką reikia radikaliai pakeisti?

Čia ir dabar!

Inkvizicija.

Vergija.

Baudžiava.

Socializmas.

Penkiolikos respublikų sąjunga.

***

O dabar? Dabar kodėl vėl tas pats?

„Rinkimų“ sistema.

Siena su Meksika.

Branduoliniai ginklai.

Narkotikai.

Korupcija.

Privilegijos.

***

Tie sąrašai ilgi ilgi! Ir lyg visi kartu galėtume pasakyti: keiskime!

Čia ir dabar! Iš esmės! Ne „pagerinkime“, o pakeiskime.

Bet ne – verda diskusijos, kaip pagerinti. Kur pabėgti. Kur geriau.

O gyvenimas vis dar eskizas… O tikėjimas vis dar panašus į tikėjimą burtais, stebuklais, antgamtiniu gyvenimu…

Atsakymai

Petras, 2019-02-07 21:03:51

O ką pakeist, gamtos dėdnius ?:) panašu į tikėjimą burtais 😀

Dalius, 2019-02-07 23:47:10

Keiskime kiek tik galime. Aplink save. Proto ribose. Juk neuždraus pvz.Bronislovas sienos su Meksika statybos. O ir inkvizicijos, bei vergijos nebūtų uždraudęs.

Rostanas, 2019-02-08 01:40:30

Mano nuomone, problema yra tame, kad visi yra parsidavę ir daro tai, kas jiems liepta. Jei bosas nurodė nieko nekeisti, tai darbuotojai nieko nekeis. Pats paprasčiausias pavyzdys yra geografijos mokytojas. Jei sistema liepia mokyti apie Žemę-rutulį, tai tas mokytojas niekada nemokins apie plokščią Žemę. Ir šiaip, visi žinome, kad vaikai yra skirtingi individai, tai kodėl mokytojai juos mokina bandos principais, o vertina individualiai? Atsakymas paprastas: sistema PERKA mokytojus, o jie elgiasi ir mokina tai, ko reikia sistemai, o ne vaikui ir tuo labiau ne Žmogui.

Panašiai ir politikoje: Seimo nariai atstovauja privačias partijas, o ne žmones, kurių jie niekada nematė ir tikriausiai nematys. Kaip gali privačios partijos narys būti meru? Tai jis dirba partijai ar rajonui? Gina privačius ar visuomeninius interesus? Todėl manau, kad kardinalių pasikeitimų paprastų žmonių gerovei nebus, nes paprasti žmonės negali įpirkti pasikeitimų.

Dalius, 2019-02-08 10:49:03

Rostanai, būkim nepaprasti:)

Random, 2019-02-08 14:10:25

Plokščia žemė… Rimtai? Jau buvo čia tokių…

Rostanas, 2019-02-09 13:40:05

Random,

Mano nuomone, mokykla turėtų “atversti ir parodyti visas kortas”. Progresas yra įmanomas, kai žinomi visi faktai, visos pusės ir yra leidžiama nuomonė ir diskusijos. Žmogus yra nepajėgus įvertinti informacijos, jei jis yra susipažinęs tik su viena puse. Mokiniai yra mokinami mąstyti siaurai. Mokytojas pats yra suvaržytas ir jam (tikriausiai) draudžiama nukrypti nuo scenarijaus suderinto su sistema. Mano nuomone, mokinys mokinasi tada, kai jis pats disponuoja VISA informacija, o ne kai yra “šeriamas” informacija. Kuris mokinys bus geresnis virėjas: tas kuris pats verda ar tas kuriam visąlaik nurodoma kaip virti? Šiuo metu pasaulyje yra pasirodę daugybė informacijos apie plokščią Žemę, bet yra daug žmonių, kurie yra nepajėjūs pasinaudoti SAVO galva ir išanalizuoti tą informaciją. Tai va, ką gali pakeisti, jei apie 300 000 sistemos darbuotojų(tų pačių lietuvių) bando išlaikyti, kad niekas nepasikeistų žmonių naudai? Patys lietuviai stabdo Lietuvos respublikos progresą…

Giedrius, 2019-02-09 16:27:58

Rostanui: Su visa pagarba Jūsų gebėjimams analizuoti bei mąstyti, labai daug su kuo sutinkant, vis tik negaliu pritarti plokščios Žemės teorijai. Nebandėt apmąstyti argumento: o kam taip sudėtingai meluoti? Na, pritartume dabar visi, gerai, tebūnie ji plokščia. Ar dėl to išnyktų korupcija, baigtųsi karai ir būtų atsisakyta branduolinių ginklų?

Turiu tokią versiją: paleidžiama į erdvę daug įvairiausių pusiau tikrų ir visai netikrų teorijų. Svarbiausias tikslas, kad mes visi būtume užimti, nesusitartume, nuolatos ginčytumėmės ir neturėtume laiko bei galimybių ieškoti atsakymų į esminius klausimus. Sena tiesa: Skaldyk ir valdyk. Nieko naujo. Nepaisant to, labai įdėmiai perskaitau Jūsų komentarus ir atrandu juose labai daug ką esmingo.

Rostanas, 2019-02-10 14:04:19

Giedriau,

Pritariu tavo antrai pastraipai.

Internete yra apie 200-400 paprastų žmonių įrodymų, kad Žemė yra plokščia. Kiek įrodymų esi apmąstęs?

Atsakysiu tau, kam taip sudėtingai meluoti. Labai gerai yra pasakęs Jordan Maxwell: “NIEKAS šiame pasaulyje neveikia taip, kaip tu galvoji”. Aš pats besidomėdamas įvairiom temom priėjau išvados, kad beveik viskas ką mes žinome yra melas. Galėčiau papasakoti daug įvairių dalykų, bet aprašysiu tik kelis.

Milvydas Juškauskas supirko daugybę žemėlapių ir remdamasis jais sako, kad tūkstančio metų nebuvo(https://www.youtube.com/watch?v=CxWaIlUoSGY), kaip teigia istorija. Jis supirko daugybę monetų ir remdamasis jomis sako, kad žmonės naudojo kokybiškas monetas, bet yra istoijos tarpsniai, kai naudojo labai prastos kokybės monetas. Mums istorija pasakoja, kad Lietuva buvo iki Juodosios jūros, o M. Juškauskas sako, kad Lietuva buvo daug didesnė. Pažiūrėk tą video. Kitas pavyzdys(https://www.junipergallery.com/sites/default/files/styles/large/public/SHORPY-4a17018a1-flatiron.jpg). Pažiūrėk šitą senovinę nuotrauką ir pasakyk, ar galėjo žmonės tais laikais, su arkliais ir mediniais tekiniais pastatyti tokios didybės betoninį didmiestį? Kodėl senoviniai pastatai turi duris(pvz., Vilniaus arkikatedra ir ne tik), kurios yra kelis kartus didesnės nei žmonės? Žiūrint senus pastatus, susidaro įspūdis, kad jie buvo pastatyti ne mūsų išmierų(dydžio) žmonėms.

Kita melagysčių tema yra politika. Visi galvoja, kad Lietuva yra valstybė, bet iš tikrųjų Lietuva yra respublika(įmonė). Todėl žmonių žinios apie valstybę yra bevertės, nes čia ne valstybė. Jei nori ką nors pakeisti, tai pirmiausia turi suprasti kaip LR iš tikrųjų veikia, o ne kaip turėtų veikti.

NASA: palyginkit dešimties metų vaiko su telefonu darytą nuotrauką su NASA’os nuotraukomis ir pamatysit, kad vaiko nuotraukos raiška bus didesnė nei multimilijardinės įmonės. Ar jums tai nieko nesako?..

Elektra. Joks elektros prietaisas nevartoja elektros, bet atbula švietimo sistema mokina atbulai.

Galėčiau ir dar parašyti, bet užteks. Mes gyvename kreivų veidrodžių pasaulyje, todėl ir sunku ką nors pakeisti, nes mes nematome kaip yra iš tikrųjų.

Dalius, 2019-02-10 18:12:36

Kokia dar plokščia, jei iš kosmoso matyti, kad apvali.

Rostanas, 2019-02-10 18:22:59

Giedriau,

Deja, ištrynė atsakymą…

Random, 2019-02-10 19:12:48

Daliau, gi absoliučiai visos nuotraukos sufabrikuotos. O kai žiūri per lėktuvo langą – tiesiog lenkti langai…

Arba kitaip – visiškas absurdas 🙂

Burgis, 2019-02-10 23:45:07

Rostanui: komentarų netrinu, tiesiog sistema labai ilgus komentarus reikalauja patvirtinti. Tiesa, kad kliedesių apie plokščią Žemę nenorėjau tvirtinti, bet tegu žmonės paskaito, su kuo kartais tenka bendrauti… Nesupykite, bet būtinai, būtinai, būtinai atidžiai nagrinėkite ne tik tai, ką Jums pasiūlo panašūs į Jus!

Dalius, 2019-02-11 01:35:47

O tai kodėl, Bronislovai, neblokuojat galutinai tokių Rostanų? Jūs gi ne psichiatras, kad turėtumėte jų čia klausyti🤔

Burgis, 2019-02-11 13:16:41

Daliui: stebiu visus žmones, kurie rašo čia ir interneto platybėse… Stebiuosi! Noriu, kad ir Jūs matytumėte, kokių keistenybių galima paskaityti. Mes turime žinoti, kokie žmonės šalia mūsų…

Maža to, tie keisti žmonės kartais yra prisisiurbę įvairiausių žinių ir tinkamai sau jas susidėlioję. Tuo jie daro įspūdį lengvatikiams. Juk visos religijos taip veikia!

Senbuviai prisimena – buvo čia toks Neprisistatantysis. Kai aš jį „užkabinau“, jis supyko ir pasitraukė, kiek atsirado mane pasmerkusių! Manau, kad tie supykusieji iki šiol Neprį prisimena kaip intelekto, išminties ir tiesos bokštą… Nieko nepadarysi.

***

P.S. Kai skridau iš Lietuvos į Kaliforniją ir atgal, tiesiog „mačiau“ tą Žemės apvalumą. Įdomu, kaip Rostanas aiškintų mano „matymus“? Kaip ta Saulė apšviečia plokščią Žemę? Kaip ji (ar Žemė?) juda apie (virš?) Žemę?

Giedrius, 2019-02-11 19:35:56

Na, dabar supratau kodėl gerb. Burgis manęs šiame susirašinėjime neblokuoja. Matyt nenori, kad būtų kaip su Žana d’Ark 🙂 Anglai ją sudegino ant laužo… Po kažkiek laiko (maždaug 500 metų) ji buvo paskelbta šventąja…

Nepretenduoju į šventuosius, dar gerokai per anksti 🙂 Bet turiu pasiūlymą kaip atpažinti pavojingą religinį fanatiką nuo šiaip įkyraus, bet nekenksmingo. Pagal humoro jausmą… Pavojingi paprastai su juo turi problemų… Nesakau, kad manasis labai jau kažkoks, bet turbūt negalite pasakyti, kad visai jo neturiu :)))

Burgis, 2019-02-11 21:20:58

Giedriui: pritariu! Humoro jausmas yra indikatorius.

Rostanas, 2019-02-11 23:45:18

Burgi,

Ačiū, kad paaiškinai, kaip čia buvo su tuo komentaru ir ačiū, kad parašei, kas tau nepatiko komentare.

Tavo “matymą” paaiškino Random aukščiau esančiame atsakyme Daliui.

Burgi, tau nepatiks, bet jei klausi, kaip Saulė apšviečia plokščią Žemę ir kaip ji juda virš plokščios Žemės tai taip išeitų, kad tu negali prieiti prie teisingų išvadų, nes žinai tik apie rutulį.

https://imgur.com/IjjqxHs

Kai pas mus vasara, Saulė yra virš pusiaujo, o kai pas mus žiema – Saulė yra žemiau pusiaujo:

https://youtu.be/R52_PdZlSq8?t=626

https://www.youtube.com/results?search_query=plok%C5%A1%C4%8Dia+%C5%BEem%C4%97

Rasa, 2019-02-13 03:25:12

🙂 Šiandien feisbuke rašiau apie požiūrį 🙂 Kelias eilutes galiu pakartot ir čia:

_…Žiūrėjimas į pasaulį-

Tai lyg žiūrėjimas į debesis.

Vienas mato moters veidą,

Kitas- fantastišką žvėrį,

Trečias mato pasakų pievą

Su baltų avinukų būriais… (A. Maldonis)_

***

Neprisius buvo išskirtinis. Ir tai buvo puiku. Įdomu. Manau, kad jo (kaip Neprisiaus) jau nebėra apskritai, tai ką čia ir bekalbėsi 🙂

O ar jis buvo tiesos bokštas… Nežinau. Žinau, kad jo dėka aš supratau labai daug puikių dalykų 🙂

Išties tai manau, kad tiesa yra kaip ir jokia. Tiesa paprastai būna paprasta ir neutrali. O va mūsų požiūriai ją padaro “kažkokia”- teisinga ar neteisinga, gera ar bloga.

Juk ir žmones mes vertiname dažnai tik “perleidę” per savo ribotą suvokimą- štai šitas į pasaulį žiūri panašiai kaip aš. Vadinasi geras, protingas žmogus… O va tas durnius. Jis mato kitaip. Vadinasi nemato realybės. 🙂

O va K.G. Jungas sakė: “Parodykite man sveiko proto asmenį ir aš jį jums išgydysiu.”

Šypsausi. Prieš miegą prisiminiau savo seną draugą. Kartą jis sakė, kad aš atrodau kaip “apsirūkius”. Va taip mūsų susiraukėlių bendruomenėje atrodo vis dar besijuokiantis žmogus 🙂 Bet, kita vertus, mums bendraujant, juokėsi ir jis… 🙂

Gera gyventi. Net jei labai sunku būna, net jei skauda… Vis vien gera. Ir nereikia bijot, kad mūsų gyvenimai gali pasirodyti tik kaip eskizai. Juk net jei jie nelabai spalvoti, dažniausiai eskizuose būna kūrinio esmė, ar ne? Be to, kai kurie eskizai vertinami šimtą kartų brangiau nei gatavi kūriniai.

Čia ne priekabiavimas prie p. Burgio parašymo, tiesiog mano prieš miegą plaukiojančios mintys… 🙂

Burgis, 2019-02-13 11:31:51

Rasai: būčiau nustebęs, jei nebūtumėte parašiusi…

Rasa, 2019-02-13 11:47:24

Burgiui:

https://sc.mogicons.com/c/374.jpg

vilkas pilkas, 2019-02-13 19:36:22

…belieka pritart autoriui: mūsų gyvenimai – eskizai (kas graikų kalba reiškia “laikinas”) ir tik labai talentingas tapytojas (svetimą) eskizą gali paversti šedevru (kas prancūzų kalba reiškia “tobulas pavyzdys”).

Šedevrai taip pat laikini – jie buvo/bus sudeginti inkvizitorių, kitatikių, Saulės (pastarajai liko keli milijardai metų). Tad kam kažką radikaliai keisti – tegul dega… vis šilčiau gyventi.

vilkas pilkas, 2019-02-13 19:46:17

P.S. Mildutės geltonai žalią balioną pasąmonė perkėlė virš raudonųjų puokštės ir gavosi trispalvė, ne kitaip.

O žinote istoriją kaip Basanavičius “trispalvę” sudėliojo? (Pasidomėkit, proga artėja). Su artėjančia!