Įdomūs balsavimo rezultatai

Nors ir kyla grėsmė mano gyvybei, sveikatai (žr. temą apie egzaminą), šiandien surengiau dar vieną provokaciją. Aptardamas egzamino rezultatus, paprašiau studentus slaptai balsuoti (pažymėti „taip“ arba „ne“) – atsakyti į tris klausimus:

  1. B. Burgis yra tinkamas dėstytojas

  2. Aš esu tinkamai pasirengęs ir tinkamai studijuoju

  3. Mums pateikiama tinkama matematika

*

Buvau parengęs 64 balsavimo lapelius, nes nemaniau, kad į paskaitą ateis daugiau žmonių. Apsirikau! Atėjo daugiau kaip 100! Ačiū, kad taip pradžiuginote!

*

Nuoširdžiausiai dėkoju ir studentei, kurios skaičiuotuvą buvau išmetęs į šiukšlių dėžę! Ji šiandien prieš paskaitą taip gražiai atsiprašė, kad vos neapsiverkiau… Jums gal tai atrodo smulkmena, bet aš labai džiaugiuosi, kad dar yra tokių gražių, tokių taurių ir teisingų žmonių! Iš visos širdies linkiu tai merginai laimės! Dabar ir aš viešai atsiprašau jos ir visų už tą grubią pamoką.

*

Bet tinkamai užpildytų balsavimo lapelių gavau tik 49. Štai rezultatai:

  1. „Taip“ – 36, „ne“ – 13.

  2. „Taip“ – 31, „ne“ – 18.

  3. „Taip“ – 30, „ne“ – 19.

*

Bet įdomiausias skaičius yra 12! Tiek žmonių pažymėjo, kad dėstytojas yra netinkamas, pateikiama matematika yra netinkama, bet jie, visi dvylika, yra tinkamai pasirengę ir tinkamai studijuoja!

Tai sveikinu!

Atsakymai

Andrius, 2010-10-27 14:04:20

Suintrigavote. Bet aš tikriausiai, kaip ir dauguma tipinių studentų, labiau susidomėjau ne tuo, kuo derėtų. 🙂

Ką jau tokio ta mergina pasakė? Ar tikrai ji kalbėjo tai ką galvojo, o ne tai, ką Jūs būtumėt norėjęs išgirsti (moterys gi nevengia manipuliuoti)?

Man sunku įsivaizduoti studento sugraudintą Burgį.

D., 2010-10-27 15:52:49

taigi taip yra lengviausia tapti mylimiausiu mokiniu. Dar iš mokyklos laikų žinoma, pirmiausia supykdai, o tada gražiai atsiprašai 🙂

“džiaugiuosi, kad dar yra tokių gražių, tokių taurių ir teisingų žmonių!” – o ar tie studentai, kurie paklausė dėstytojo iš pirmo karto ir paslėpė skaičiuotuvus – netaurūs? Aš kaip tik į tą studentę žiūrėčiau įtariai, nes tokie žmonės vadinami veidmainiai. Na čia tik mano nuomonė, nežinant visos situacijos, gal jai ir netyčia gavosi tą dieną 🙂

Burgis, 2010-10-27 16:19:31

O, žmonės, žmonės… Atsakysiu jums netiesiogiai. Už ką duodama Nobelio premija? Paskaitykite (tai jau buvo „sandėliuke“…):

***

Vietnamas

Moterie, kuo tu vardu? – Nežinau.

Kada gimei, iš kur esi kilus? – Nežinau.

Kodėl išsirausei žemėje urvą? – Nežinau.

Nuo ko slepiesi? – Nežinau.

Kodėl įkandai man į pratiestą ranką? – Nežinau.

Ar tu tiki, kad tau nepadarysim nieko blogo? – Nežinau.

Kieno tu pusėj? – Nežinau.

Dabar vyksta karas, turi pasirinkti. – Nežinau.

Ar stovi dar tavo kaimas? – Nežinau.

Ar tai tavo vaikai? – Taip.

*

Wislawa Szymborska

***

Aš visiems sakau, kad ši lenkų poetė Nobelio premiją gavo už vieną žodį. Už žodį „Taip“ šiame eilėraštyje. Bent jau aš jai duodu Nobelio premiją!

Tame viename žodyje telpa viso pasaulio motinų meilė savo vaikams.

*

Taip, mane galima apgauti, sugraudinti melagingai. Prašau – darykite tai kasdien! Man nerūpi, ką ta studentė mąstė, jautė atsiprašydama, aš džiūgauju dėl to, ką aš jaučiau! O jūs įtarinėkite…

nesvarbu, 2010-10-27 18:17:16

Buvau burgi visose paskaitose, matau mano “psicho” laiskas padejo pasitaisyti, nes 30 minuciu gan neblogai destei dvimacius atsitiktinius skirstinius, butu idealu kad destymo laikas pailgetu bent iki 1 val tada kita kart egzamino rezultatai gal nebutu tokie graudus kaip dabar kad tik 25% studentu gavo teigiamus balus…

Burgis, 2010-10-27 19:22:18

Ak, tai „nesvarbu“ ir yra tas idiotas, kuris pretenduoja vadintis mano studentu?! Tau, vargšeli, niekada nieko nedėsčiau ir nedėstysiu! Tu, menkysta, žalio supratimo neturi, nei kas yra universitetas, nei kas yra studijos, nei kas pagaliau yra žmonių, o ne hienų tarpusavio santykiai. Bet man didelis džiaugsmas, jei tu iš tiesų šiandien buvai auditorijoje ir girdėjai visa tai, ką aš pasakiau visiems. Pagaliau išgirdai, kad yra bent vienas žmogus, kuris nebijo tavo pasalūniško debiliško kandžiojimosi, pagaliau supratai, kad dabar visi žino, jog tau nėra vietos universitete.

Deja, manau, kad čia svetainės senbuvio „nesvarbu“ provokacija… Bet vis tiek vėl man gera proga pasimėgauti – niekšams kelio nedaviau ir neduosiu!

***

Atsiprašau visų, kurie čia nieko nesuprato… Ne viską galiu čia parodyti – dvoks…

vasia, 2010-10-27 19:29:09

tai dar ne pasaulio pabaiga..

D., 2010-10-27 20:17:14

Burgi, čia buvo maža provokacija 😉 Šiaip tai džiaugiuosi jog yra dar atsiprašančių žmonių ir ne tik studentų. „„Atsiprašau“ – sunkiausiai ištariamas žodis“ – kažkada dainavo Eltonas Johnas. Manau mes per mažai nuoširdžiai atsiprašome, nes tai prieštarauja populiarioms šiuolaikinėms vertybėms – konkuravimui, sėkmės kultui, tobulybės siekimui.

Andrius, 2010-10-27 20:29:55

Atsakysiu jums netiesiogiai.
O gal vis tik galima tiesiogiai? Sakytumėt “ne tavo reikalas” ir viskas būtų aišku. O dabar aišku, kad niekas neaišku.

nesvarbu, 2010-10-27 20:30:24

Nuomones issakymas nera hienu tarpusavio santykiai , kaip ir zmoniu santykiai(geri) nera kitu zmoniu zeminimas. Laikas nustumti arogancija i sali, destyti tikimybiu teorija ir nebesitycioti is studentu kurie nori tobuleti taciau negali del pasaliniu temu tikimybiu teorijos paskaitos metu.

Goosia, 2010-10-27 20:42:17

Ei, nesvarbu, kaip manai, būtų užtekę parašyti tai, kas buvo išdėstyta iki atsiskaitymo, kad gautum 10? Taip, tikrai būtų užtekę. Reiškiasi visa reikiama medžiaga buvo pateikta, turėjai visas galimybes.

P.S. Dėl skaičiuotuvų išmetimo, tai nepalaikau dėstytojo. Studentas nesilaiko nurodymų – reikia išvyti arba tiesiog neįskaityti atsiskaitymo. O galbūt pasiimti skaičiuotuvą iš šiukšliadėžės ir gauti galimybę rašyti atsiskaitymą yra geriau nei išvis negauti galimybės jo rašyti? Čia jau kiekvieno nuomonė skirtinga.

nesvarbu, 2010-10-27 20:46:26

buvo destyta mokyklinis kursas tik “virsuneles” to kas yra tikroji tikimybiu teorija o uz tas “virsuneles” kurias 75% studentu parase negavo ne 5…

Goosia, 2010-10-27 20:59:49

Svarbus dalykas, kad galbūt sunku rasti tą ribą tarp mokyklinio ir universitetinio lygio tikimybių teorijos ir statistikos. Arba tai, arba per mažai pastangų, lėmė blogus rezultatus. Na žinoma, dėstytojas taiso darbus, gal buvo neteisingai žmonės įvertinti. Paprasčiausiai, jei kyla abejonių būtina kreiptis į dėstytoją.

Burgis, 2010-10-27 21:02:49

Andriui ir „nesvarbu“: pastebėkite diapazoną nuo studentės atsiprašymo iki „nesvarbu“ komentarų… Aš ir atsakau netiesiogiai, nes jei žmogus nemato gelmių ir viršūnių – jam sunku paaiškinti. Negaliu paaiškinti nei jausmo, nei veiksmo, nei matematikos. Parašyti galiu, štai:

  1. Studentė įžengė į auditoriją (aš stovėjau prie durų, dalijau balsavimo lapelius) ir iškart, žiūrėdama į akis, pasakė nuoširdžius atsiprašymo žodžius. Štai ir viskas.

  2. „nesvarbu“ tipo (arba „nesvarbu“ imituojamo tipo) žmogeliai save vadina studentais – tai tragedija! Jis kaip kurmis tūno auditorijoje (tarkime…) ir bijo prasižioti, nors dėstytojas „tyčiojasi iš studentų“! Tai gal nors policiją pakviestų? Ne, jis žino, kad pats yra kvailių kvailys, penkiuose sakiniuose be lietuviškų raidžių padaręs 18 gramatinių klaidų. Jis žino – jei prasižios, visi iškart pamatys jo kvailybę. Todėl jis „studijuoja“ nė karto per du mėnesius NIEKO nepaklausęs! Niekada neatnešė dėstytojui savo sprendimų, norėdamas pasikonsultuoti. O juk visi žino, kad klausti, konsultuotis yra dvi pagrindinės universitetinių studijų dalys, skiriančios studijas nuo mokymo vidurinėje mokykloje. Bet jis, matyk, nori tobulėti, kaip „tobulėjo“ mokykloje! Jis, tik pažiūrėkite, nori, kad dėstytojas nusižemintų iki jo lygio!

*

Na, Andriau, rodos tiesiai atsakiau?

?, 2010-10-27 21:11:46

kada Kubilius grazins pensijas?

Burgis, 2010-10-27 21:14:07

(?): Matote, pilnatis – dar ne viskas…

nesvarbu, 2010-10-27 21:30:08

Burgi, atsiprašau , kad egzistuoju.

Andrius, 2010-10-27 23:13:49

Ačiū.

Protingi žmonės moka sudėtingus dalykus paaiškinti labai suprantamai, kaip ir paprastus dalykus aiškinti labai sudėtingai. 🙂

Burgis, 2010-10-28 09:03:10

nesvarbu: ne, nereikia atsiprašinėti! Tau ačiū, kad egzistuoji bent virtualiojoje erdvėje. Nes dabar universitete šimtai tokių, kaip tu, bet jie visai neišlenda iš urvų…

Tu neįsivaizduoji, kokį malonumą patiriu maldamas į miltus klastūnus, niekšus, bukapročius, chamus… Tokia mano, pedagogo, profesinė liga. Tokia mano, žmogaus Žemėje, paskirtis. Pratęsk man tą malonumą!

***

Ir dar – nepatikėsi: kartais man atrodo, kad tokia šoko terapija (terapija reiškia gydymą…) galiu padėti net tokiam, kaip tu. Dabar – ne. Bet po kažkiek metų, kai manęs jau nebus Žemėje, kai tu nebegalėsi man net atkeršyti, kai bus paaugę tavo vaikai – iš praeities atplauks lyg rūkas kažkada gyvenusio senelio žodžiai, emocijos, nuostatos… Ir gali būti, kad tame rūke tu pradėsi keistis…

i.k., 2010-10-28 09:46:38

Myliu Jus, p. Burgi, už aiškias vertybes, kaip sunku apie jas kalbėti viešai, jeigu valstybėje būtų daugiau žmonių,

kurie chamą vadintų chamu, vagį, (kad ir laiko, proto, gyvenimo)vagimi, tada mes gyventume kitaip. Man visada keista, kai studentai žavisi užsienio studijomis, kad ten kitaip (ten žmonės senokai suprato, kad mokausi čia ir dabar), bet patys nori vegetuoti, bijo mąstyti, bijo pasakyti, bijo klysti, bijo gyventi, vis laukia geresnių laikų. Stiprybės Jums.

Burgis, 2010-10-28 09:57:20

Ačiū, i.k.!

WaLL, 2010-10-28 11:21:45

Įdomus straipsnis, kuris privertė mane nusijuokti jau iš pavadinimo 🙂 Manau ir Jūs, Burgi, nusijuoksite.

http://www.lsas.lt/?id=7&nid=603

Burgis, 2010-10-28 11:29:29

„Studentų bei dėstytojų nuomone, dažniausiai paskaitose turėtų būti nagrinėjami pateikti konkretūs atvejai, sprendžiamos iškeltos problemos bei aktyviai diskutuojama paskaitos tema.“ (iš WaLL pateikto straipsnio).

*

Supratai, „nesvarbu“?

Andrius, 2010-10-28 14:35:33

Šiandien per LTV 21:15 val. “Universitetų žinių lyga. Ateities lyderiai”. Gal ten renkasi tikrieji studentai? 🙂

Burgis, 2010-10-28 14:38:41

Ačiū, Andriau, būtinai pažiūrėsiu!

Andrius, 2010-10-29 10:39:45

O aš, deja, nemačiau. Kokie mačiusiųjų įspūdžiai?

D., 2010-10-29 11:33:30

Pradininkai –

http://www.protmusis.info/istorija/spauda/2007.01

Klausimo ir atsakymo pavyzdys – http://picasaweb.google.com/protmusis/IITuras1Kova#5188673445994443986

Burgis, 2010-10-29 12:14:51

Labai nusivyliau! Ištvėriau tik valandą… Tokios nevykusios TV laidos režisūros net nepamenu: jokios dinamikos, vedėjas skaito iš lapo net primityviausius dalykus, sureikšminama universitetų reklama, vertintojų „senatas“, bet labiausiai – pats vedėjas! Gėda! Palyginus su laida „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“ – visiškas šlamštas.

Evaldas, 2010-10-29 14:59:37

Pritariu Burgiui, nes ištvėriau BEVEIK pirmą turą. Žinodamas vedėjo galimybes, nesupratau to skaitymo iš popieriaus, kaip ir daugelio kitų primityvų dalykų. Tiesa, vienas dalykas buvo neprastas (bent pirmame ture) – klausimai. Kai kurie ypač patiko? O kaip Jums?

Burgis, 2010-10-29 15:20:57

Evaldui: taip, klausimai geri.

Vygandas, 2010-10-29 23:04:54

Paskaičiau “nesvarbu” ir B.Burgio dialogą komentaruose ir pašiurpau. Įdomu kas čia tokio atsitiko tarp šių dviejų žmonių.

Dialogas buvo panašus į “gerbiamo choreografo” J.Smorigino pokalbius su Šapranausku arba su publika, kur jis rėkia “užsikišk tu” ir panašiai… sugadina visą reginį, visą šokio grožį.

Šoko terapiją Jūs tikrai taikote paskaitų metu. Jausmas yra maždaug kaip šlapiu skuduru per veidą gavus. Ar Jūs sakote tiesą ? Manau, kad taip, tik ar tiesios pasakymo forma tinkama? Manau ne.

Prieš daug metų buvau Jūsų studentas. Iki šiol Jus prisimenu. Praplovėt smegenis dėl požiūrio į gyvenimą. Kažkada pasakojot, kaip gatvėje į Jūsų auto galinį buferį bakstelėjo žmogelis. Jis drebėdamas klausia kiek čia jam kainuos, o Jūs jei pamenu paėmėt 25 vagnorėlius ar litus, kai tuo metų buferio remontas kainuodavo 75-100 piniginių vienetų. Ir žmogus negali patikėti, jis Jums siūlo daugiau, o Jūs atsakote, kad nereikia – pažįstu meistrą, kuris sutvarkys už 25. Sėdot į mašiną ir nuvažiavot…

Kažkaip po to pasakojimo kitaip ėmiau žiūrėti į Jūsų pastabas. Patikėjau, kad kalbat iš širdies .

Bet tas aukščiau esantis dialogas labai negražus, nu tikrai labai. Atrodo, kad tik balta ir juoda spalvos egzistuoja. Kraštutinumai juk nėra gerai, ar ne?

Burgis, 2010-10-30 15:46:14

Vygandui: smagu paskaityti buvusio studento mintis! Pastebėsiu tik tiek: Jūs kalbate apie studento (savo?) jausmą „kaip šlapiu skuduru per veidą gavus“, bet pamirštate, kaip aš turiu jaustis, kai koks nors chamas, mažaraštis, meluodamas ir niršdamas puola iš pasalų, apipila srutomis nuo galvos iki kojų… Jūs pamirštate, kad dėstytojas vienas, o studentų – daug, tai aštri diskusija turėtų būti bent jau ne anoniminė. Pagaliau, Jūs (ir jis…) pamirštate, kad balsavimo rezultatai mano naudai. Ir ne šio improvizuoto balsavimo, o balsavimo beveik 40 metų! Juk jei būčiau šlapiu skuduru švaistęsis, tai per tiek metų kas nors vis tik būtų sugebėjęs sustabdyti, tiesa?

*

Aš mėgstu savo darbą. Nebūna, kad nekęsčiau studentų – mes gyvename skirtinguose pasauliuose, tai niekada jiems neturiu pretenzijų, jei neužeina į manąjį, nors labai kviečiu. Ir jau tikrai nepasikeisiu: chamą vadinsiu chamu, vagį – vagimi, bukaprotį – bukapročiu, bet – be pykčio…

Rasa, 2010-10-30 21:01:38

Apie dėstytojus, studentus ir apskritai žmonių bendravimo ypatumus… Rasos požiūris, kuris gali jums ir nepatikti 😀

Visų pirma, bendraujant reikia bendrauti atsižvelgiant tik į vieną dalyką- Žmogus bendrauja su Žmogumi… Ne mokytojas- mokinys, ne vadovas- pavaldinys ir t.t. Kitame pamatysi tik tai, ką pats atsipindi. Nėra chamų ar niekšų, kieviename žmoguje slypi gerumas. Yra niekšiškas ar chamavotas elgesys tam tikromis aplinkybėmis. Bet ne žmogus blogas.

Žiūrint Burgis- Studentė ar Bugis-kitas studentas koks nors 🙂 situaciją mano akimis, man matosi taip:

Ponas Burgis nori gero, jis nėra blogas žmogus, jis nori išmokyti kitus pagarbos dėstytojui, norėtų, kad studentai užsimanytų jam įrodyti, kad jie nėra glušagalviai, todėl juos kartais panašiai išvadina. Bausdamas ar tam tikra prasme pažemindamas, jis norėtų, kad jie užsimanytų kažko pasiekti ir įrodyti, kad jie kažko verti. Klaida- norėjimas sužadinti kito ambicijas per tai, kad jį šiek tiek pažeminame veikia TIK tada, kai tai daroma su MEILE. Tai jaučiasi, tada paprastai neįsižeidžiama labai stipriai. Kitu atveju agresija sukelia atgalinį veiksmą- agresiją. Studentė štai atsiprašė, ji atėjo su šiltais ketinimais, ponas Burgis sušilo 🙂 Šiltas požiūris gražina šiltą požiūrį atgal. Studentė pasirodė išmintingesnė už poną Burgį, nors jis gali manyti, kad tai jo pamoka “suveikė” 😀 Taigi mano nuomone ponas Burgis nebuvo teisus. Kodėl? Prisiminiau vienos paauglės mergaitės kivirčą su tėvu, kai po jo nuolatinių pastabų ji jam išrėkė: “Tai kas pagaliau iš mūsų turi būt suaugęs, tu ar aš? Juk tu tėtis, tu vyresnis, ar neturėtum būt išmintingesnis už mane? Ar kada nors mane mylėjai? Visada buvau tau tik bloga mergaite!” O tėtis tarsi gero norėjo, tarsi mylėjo, tik to neparodydavo, o klaidas- nuolat. Ir stebėjosi, kodėl dukra vis tolsta nuo jo, vis daugiau atsiriboja…

Žmonės turėtų išmokti į kievieną žmogų žiūrėti taip, kaip norėtų kad žiūrėtų į jį. Vaikas, jaunas, senas, studentas, elgeta, bamžas, karalius, direktorius… Kiekvienas jų tik Žmogus. Daugiau nieko 🙂 Ir nepriklausomai nuo amžiaus kiekvienas jų kartais gali elgtis kaip chamas, kaip vaikas, kaip idiotas, kaip karalius, kaip išminčius…

Tikrai nenoriu nieko įžeist, jei norit sukritikuot,- prašom 😉

nesvarbu, 2010-10-30 21:35:26

Meluodamas ?:) Galite ir neskelbti šito, bet pagalvokit ar tikrai melavau rašydamas visa tai nejaugi galvojate, kad esate toks geras , taip idealiai dirbate savo darbą?Jei taip man jūsų išties gaila… Neatrašykit, man nesvarbu, tapsiu tokiu kaip ir visi NIEKUO jūsų paskaitoje, nepykdysiu jūsų tiesa kurią matau iš šalies, neberašysiu žmonių nuomonių kurias išgirdau po “egzamino” ir sudėjau į vieną… Gyveni ir mokais, išmokau vieno jei žmogus jau yra sugadintas kito žodžiai ir nuomonė jo nepakeis, tik dar labiau išryškins jo sugedimą ,kaip mano tėvas sako: ” duok durniui kelią” kelias laisvas teskite ka pradėjote. Laimėjai Burgi džiaukis, juokis, pyk, samprotauk man neberūpi….

Rasa, 2010-10-30 22:01:42

Nesvarbu: nagi, nesvarbu! Net juokiuosi skaitydama 😀 Ko gi tu taip dabar? Dabar susinervinęs dar eidamas kur paspirsi šunį, aš išeisiu pasivaikščiot ir tas šuo įkąs man į koją… 🙂 Visi mes kažkada buvom studentais ir atsimenam, kad dėstytojai nėra tokie nuolaidūs, kaip mokyklų mokytojai. Visokių dar bus 🙂 Kurie iš jų buvo geri, atsirinksi tik po kokių 10 metų, tai neskubėk vertint 😉 Be to, juk jei esi ne Niekas, ir skaityk tai, ką parašiau aukščiau- agresija pratęsia agresiją 🙂 Nebebliuznyk, prašau. Mes (daugelis) suprantam, kad studentams nelengva su dėstytojais. Bet ir jiems nelengva su jumis 🙂

Tu nesi NIEKAS pats sau, ir ne tik pats sau, ar ne? O argi ne tai svarbiausia? 😉

Taika… Einam gert arbatos kas sau… Studentams bendrai tai jau galima ir alaus… 😀

(nebe)nesvarbu, 2010-11-08 16:15:26

Galiu tik pasakyti, kad sitos temos “nesvarbu” niekuo nesusijes su “svetainės senbuviu „nesvarbu“” – “svetainės senbuvis „nesvarbu“” niekada nebuvo Jusu paskaitoje. 😉 Tik gaila, kad toki gera varda ateme. Negraziai, nesvarbu, rasote, oi negraziai.

nesvarbu, 2010-11-08 17:17:30

Šendien pamačiau tikriausiai geriausę dėstymą nuo pirmo kurso pradzios… visiems taip reiketu dėstyti.

Burgis, 2010-11-09 08:27:38

Nesvarbu ir (nebe)svarbu: ak, štai kaip! Pasidžiaugsiu, kad paslapčiomis įtariau, kad čia ne tas pats žmogus!

Ačiū, „nesvarbu“ už gerus žodžius. Aš stengsiuos. Bet ateityje geriau ir slapyvardį pasirinkti kokį nors originalesnį…