Ir – nieko nebus…

„Etatiniai“ šiol svetainės lankytojai! Pažvelkite į šio įrašo iliustraciją. Jūs vis tiek komentuojate ne tą temą, kuria aš parašau. Jūs tik užeinate čia pasikalbėti tarpusavyje. Tai gal jums dar užsiimti ir paveikslėlių spalvinimu? Vieną ir pridedu… Žinoma, ir vėl užeikite čia pasikalbėti! Man negaila. Nes kur gi jūs kalbėsitės? Už langų vis dar žiema…

*

O aš dabar dažnokai pagalvoju tokia tema…

***

Artėjant valstybės šimtmečiui, kalbės ir kalbės apie didžiavyrius, apie idėjas Lietuvai, apie šviesią ateitį ir … nieko nebus. Pamatysite.

Atsakymai

skaitytojas, 2018-02-02 11:00:57

Atleiskite už pasikartojimą, bet ,kaip pasakė vienas žymus Lietuvos istorikas (cituoju iš atminties)-susidaro įspūdis,kad Lietuvoje prisigerti viešoje vietoje laikoma didesne nuodėme, negu vogti.

http://www.diena.lt/naujienos/vilnius/miesto-pulsas/akibrokstas-vaiku-medikas-darbo-vietoje-vaiksciojo-girtas-829589

Rasa, 2018-02-02 13:41:50

Kaip tai nieko nebus? Yra… Va į tą linksmą zuikelį pažiūrėjau, Uspaskichą prisiminiau ☺Atsikvošėjo žmogus, turtą (kiek girdėjau iš pletkų) vargšams išdalino. Tiesa tie vargšai, tai jo vaikai, bet va vis vien. Knygą parašė su protinga pasaka, kaip geroji motina švelniai sūnui sakydavo: Toli iki Dievo vaikeli. Mylėk žmones ir gyvensi šalia Dievo”. Ir apie tai, kaip jo kelias pas Mokytoją ėjo per įvairius dalykus ir gailestingumą žmonėms… Rimtai, po p. Burgio šiandienos parašymo, aš atsiverčiau tą knygą internete. Žinoma užmečiau tik akį, nes smalsu, bet išties pasinaudojau vienu geru patarimu iš jos: “Neskaitykite jos ir tuo atveju, jei nenorite nieko keisti, nenorite tapti geresni ir sveikesni…” Nusprendžiau būti geriau žiauriai nedvasinga, nei dvasinga pagal Uspaskichą ☺

Bet va dabar žmogus jau kaip nušvito, tai visą Europą nušvies… ” Mums saulės nereikia, mums partija šviečia”- kai kas atsimena nuo vaikystės. Tai va. Dabar nauja saulė patekės Europoje.

O Jūs! Nieko nėra, sakot… ☺

kaimietė, 2018-02-02 18:08:30

Atsiprašau, kad tik skaitau.

Burgis, 2018-02-02 19:04:21

kaimietei: Jūs – vertybė!

Jolanta, 2018-02-02 20:26:31

Prezidente kviečia visus linksmai švęsti. Bet kaip įsakyti širdžiai, kuri liūdi( dėl to apie ką rašote gerb. Burgi).Juk sakoma – širdis ne avelė, šieno nepaduosi.

qwerty, 2018-02-02 20:54:00

O kas yra didesnė vertybė: ginčai dėl uspachiko, dėl LRT, plagiatoriaus Baršausko ar Lietuvos šimtmečio (juo labiau, kad Lietuvos valstybei ne šimtas, o gal koks tūkstantis metų)? Ar ramus komentatorių pokalbis, su savo patirties, jausmų išsakymu. Rasos kalbos čiurlenimo paklausymu?

skaitytojas, 2018-02-02 20:56:28

B.Burgiui: ką Jūs manote apie šiuos “skandalus”? Ar tai nėra pažymiais nepatenkintų asmenų akcija? O gal galimi bandymai sukelti chaosą VDA? Kodėl tai išviešinama tik dabar?

https://www.delfi.lt/news/daily/education/gasiuno-studentas-isviesino-kas-dejosi-akademijoje-dar-nemaciau-tiek-issigandusiu-akiu.d?id=77075263

https://www.delfi.lt/news/daily/education/vda-dar-vienas-skandalas-priekabiavimu-kaltinimas-socialiniu-mokslu-daktaras.d?id=77072609

Burgis, 2018-02-02 22:22:46

qwerty: sąžiningai pasakykite: Jūs čia dažnai rašinėjate išgėręs?

Vida Ona, 2018-02-02 22:25:31

Aš taip pat skaitau.

Su pagarba čia rašantiems – bet nuolatos, kartais net ir prieš vėlų miegą „užmetu akį“ – o ką gi p. Burgis parašė…

qwerty, 2018-02-02 22:30:30

ne. ne visuomet.

qwerty, 2018-02-02 23:21:08

dabar galvoju, jei norėjote mane įžeisti, tai Jums pasisekė. Tikriausiai teks atsisveikinti:)

Sokolovas, 2018-02-03 07:27:02

“KAS BE NUODĖMĖS…”

qwerty:

Tik nereikia kompleksuoti. Juk nuo savo šešėlio niekas nepabėgsime…

Pavyzdžiui, aš galiu tiesiai pasakyti (nors manęs niekas neklausė)- kartais ir aš, būdamas “su promilėmis”, čia parašydavau. Bet, aišku, irgi ne visada…:)

Kam kompleksuoti? Juk ir Šventraštyje paskelbta-“kas be nuodėmės, tegu pirmas meta į mane akmenį”.

Rostanas, 2018-02-03 10:25:30

Teoriškai mes gyvename valstybėje, o praktiškai respublikoje. Praktiškai neegzistuoja valstybė. Dėl to mus ir mausto, nes mes neskiriame respublikos nuo valstybės. Tikriausiai daugelis galvoja, kad Konstitucija yra valstybės taisyklių rinkinys, bet jūs kiekvienas paskaitykite kas parašyta ant Konstitucijos viršelio. Visi skaito ir analizuoja tos knygutės vidų, bet niekas neperskaito tos knygutės pavadinimo. Ten nėra frazės “valstybės Konstitucija”.

Tikriausiai esate girdėję, kad būna švenčiamos kokio nors rašytojo 200-osios gimimo metinės? Jei ta šventė yra švenčiama, tai dar nereiškia, kad tas žmogus yra gyvas. Tas pats ir su vasario 16-ąją. Tą dieną bus švenčiama tai, kas įvyko prieš 100-ą metų, bet tai dar nereiškia, kad tai tebeegzistuoja po šimto metų. Valstybė buvo atkurta prieš šimtą metų, bet šiandien ji nebeegzistuoja. Dar kartą sakau, tol, kol nesuprasime kas yra valstybė ir kas yra respublika, tol jie mus maustys.

Lietuvos respublika yra įmonė, su kuria mes kiekvienas esame sudarę sutartis, tai yra esame išsiėmę pasus, ko pasekoje mes esame LR piliečiai, o ne lietuviai. Lietuviais gimstama, o piliečiais tampama. Tarkim Lietuvos išeiviai gyvenantys Amerikoje yra lietuviai, nors yra Amerikos piliečiai. Žodis valstybė yra naudojamas kaip priedanga šitai machinacijai paslėpti. Todėl visi ministrai, Seimo nariai, prezidentė ir visi kiti yra tik šitos didžiulės įmonės, organizacijos darbuotojai. Jie kalba ir daro ne tai ką patys nori, o tai ką liepia jų darbdavys. Todėl, jei darbdavys liepė išvaryti jaunimą ir priversti pensininkus badauti, tai taip ir bus padaryta.

Atsakymas Burgiui:

Judas pardavė Kristų už atlyginimą. Taip pat ir šitie tarnautojai padeda Sistemai išnaudoti mus už atlyginimą. Sistemai reikia Judų, o susitepusiais Judais yra lengviau manipuliuoti. Sistema negali išmetinėti profesionalius Judus, nes jie profesionalai, o jų mažai. Sistema yra autonominė su savisauga, todėl ji neleis visokiems gydytojams, mokytojams ar pensininkams vadovauti, todėl normalu, kad jie yra nusodinami ir užčiaupiami. Šita komunistinė Sistema nemato žmogaus, o ji mato bandą.

Elena, 2018-02-03 11:50:50

Sokolovui,-

Jus esat atviras, nuoširdus, doras savitas žmogus.

Tokie žmonės puošia paįvairina visuomenę.Tik paskaičius Jūsų samprotavimus,- tampa maloniau. Išlikit toks ir toliau. Sėkmės.

skaitytojas, 2018-02-03 15:56:45

Ko gero, nieko nebus…

https://www.delfi.lt/news/daily/education/gasiuno-versija-del-kilusiu-skandalu-papasakojo-apie-uzkulisius-ir-pinigus.d?id=77074883

Giedrius, 2018-02-03 16:26:05

PASTABA į TEMĄ:

Vienas išminčius yra sakęs: “Tegu buvo, kaip buvo – juk kaip nors vis tiek buvo! Dar niekada taip nebuvo, kad niekaip nebuvo” (šaunusis kareivis Šveikas).

Taigi, nebus taip, kad niekaip nebus, kažkaip juk vis tiek bus. Ar tai, kaip bus – patiks mums ar ne, čia jau kitas klausimas. Bet kol kas nesimato priežasčių, kad tai, kas bus, turėtų mums patikti. O priežastys – mūsų požiūryje ir norėjime pakeisti viską į gera tik tiesiogiai materialiuoju-mechaniniu būdu, veikiant tik tą vietą/situaciją, kur šiuo metu yra problema. Tai – gaisrinės darbo principas, kuris niekur neveda. Tik gaisrininkai turi vis daugiau ir daugiau darbo. Reikia pakeisti šiek tiek daugiau… Viską!

Štai gera kovos su blogiu iliustracija:

https://www.youtube.com/watch?v=dSsAEWkmBFU

Rostanas, 2018-02-04 10:08:16

Gaila, kad ištrynėte mano komentarą…

Burgis, 2018-02-04 10:27:53

Gerbiamieji! Atsiprašau už sisteminius trikius… Komentarus trinu tik tuo atveju, kai susiduriu su naujokais, kurie čia užeina išlieti savo tulžį…

*

O problema tokia: dirbu „Moziloje“, bet joje nebegaliu nueiti į svetainės tvarkymo sritį. Kodėl – nežinau… Turiu įsijungti IE, kad patvirtinčiau jūsų komentarus, bet užmirštu tai padaryti dažniau.

Burgis, 2018-02-04 10:31:08

skaitytojui: toje istorijoje nėra teisių! Bet kaip šlykštu, kai aukštoji mokykla nusirita į tokią duobę: nacionalinės premijos laureatai blevyzgoja, girtuokliauja, „mylisi“ su studentėmis, o studentės girtuokliauja, rūko ir šlaistosi, su kuo papuolė…

*

Vienu aspektu ta istorija man primena KTU ir Baršauską: niekas nieko iki šiol nematė? niekam nekliuvo?

Burgis, 2018-02-04 10:31:50

Rostanui: 100 proc. pritariu!

Rasa, 2018-02-04 10:46:26

Žinot ką? Jau prikalbėjom sąžiningai į temą šiek tiek, gal dabar, zuikeliai ☺, galėtumėte man patarti ne į temą? Giedriau, Qwerti, p. Burgi ar koks Vilki Pilki (t.y. Pilkas vilke). Na, žodžiu, tie, kurie labai labai protingi 🙂 Taigi gavau Pegaso dovanų čekį dovanų. Knygų perku labai išskirtinai mažai pastaruoju metu. Maždaug vieną per pusmetį. Tik tokias, kurias norėčiau dar kokį šimtą kartų atsiversti ir po perskaitymo 🙂 Tai gal turit kokių patarimų, gal žinot kokią stebuklingą knygą, kuri būtų verta mano dėmesio? 🙂 Nes “bile” grožinės tai galiu bibliotekoj pasiimt ar kompe susirast paskaityt. Kai konkrečių tik žinių noriu, tai irgi perskaitau kompe. O va kad man tokią radus… Gerą… 🙂 Net nusijuokiau, nes prisiminiau dabar eilėraštį vieną. Tuoj einu jį surast, pasidalinsiu. Va:

Keista senutė bibliotekoje

Stovėjo pasimetus:

šitiek knygų!

Nepagalvojo niekados,

kad šitiek daug

jų gali būti.

Slinko baugščiai

tarp nesibaigiančių lentynų,

viena ranka vis liesdama knygas,

kita – raukšlėtą savo veidą.

Šnibždėjo:

– Man kad taip…

kol akys dar įžiūri,

apie laimę…

Sakykite, kuri iš tos daugybės

galėtų būt laiminga?

Kad be karo,

be vargo, be nelaimių, be ligų…

dar, jeigu galima… be melo

ir be vienatvės…

Čia kažkas pridūrė:

– Ir be mirties.

Ji neišgirdo.

Dar kitas jai rimtai pasiūlė:

– Gal apie rožių priežiūrą?

– Ne, ne! –

ji rankom sumosavo:

– Apie žmones!

Jaunutė bibliotekininkė nusišaipė:

– Gal Šventą Raštą?

– Kad jau tą žinau, –

senoji nesumišo.

– O be to, norėčiau,

kad apie laimę… dar šiame pasauly.

Dabar jau kilo triukšmas.

Vienas siūlė

jai vieną,

kitas – kitą.

Ji vis laukė.

Stovėjo ir šypsojosi kaltai.

Kažkas, paėmęs už parankės,

palydėjo

galiausiai ją į kitą skyrių,

kur ant durų

ji dar suspėjo perskaityt:

„Knygos vaikams“. (J. Marcinkevičius)

Giedrius, 2018-02-04 15:46:36

Rasai: Dėl protingumo, tai vis labiau abejoju ar toks esu 🙂 Niekur nerandu kriterijų, kuriais remiantis galima būtų neklystančiai tai įsivertinti 🙂

O prašymas – įpareigojantis. Sunku net pasakyti. Bent jau aš knygas renkuosi skirtingų autorių, bet iš vieno Mokymo linijos: J.P. Blavatskaja, teosofų bendruomenės atstovų (pvz. Annie Besant, Alfred Percy Sinnett) knygas, Mahatmų laiškai, Rerichai, Profetai, A.M. Aivanhov, Išminties Žodis = Išminties Knyga http://firebook.ru/), paįvairinimui – L.N. Tolstojaus ką nors, Vydūno neperku, nes jo raštus turiu, Koraną turiu, Bhagavad Gita turiu. Svajoju dabar apie Mahatma Gandžio iliustruotą biografiją https://www.ozon.ru/context/detail/id/142017991/ ir lietuvių kalba išleistą “Slaptąją Doktriną” https://www.knygos.lt/lt/knygos/slaptoji-doktrina/.

Nežinau ar užteks gyvenimo viskam išstudijuoti 🙂

Žodžiu, mano patarimas būtų toks: labai aiškiai galvoje suformuluoti klausimą – ką man šiuo metu reikėtų perskaityti ir kas vestų mano sielą evoliucijos keliu? Po to stebėti kas bus… Paskutinį kartą, kai tai padariau, tik klausiau kokia papildomai ugdančia veikla užsiimti, kitą rytą į el. paštą gavau pasiūlymą įsigyti penkias knygas apie jogą 🙂 Tai ir padariau. Dabar studijuoju ir dirbu 🙂 Nesigailiu ir Dėkoju už tai…

Šiaip jau, kiekvienas žmogus visus atsakymus turėtų gauti iš savo vidaus, tik dažnai mūsų neramiam protui reikia patvirtinimo iš aplinkos.

Linkiu ir tikiu, kad tai bus tiesiai į 10-ką :))

qwerty, 2018-02-04 16:20:09

Rasa, tu paklausei, kaip toje pasakoje,kur buvo užduotis ateiti nei nuogai, nei apsirengusiai. Pažiūrėk ką parašei: 1.Knygas, kurias norėtum dar kokį šimtą kartų atsiversti ir po perskaitymo tu nusiperki pati. 2.Grožinę bibliotekoje irgi pasiimi ar kompe susirandi.3. Profesinę (specialių žinių), tai irgi perskaitai kompe. Ak, tu:) O jei rimtai, tai Kake Make rekomenduočiau. Pegasas leidžia. Na, kur “Knygos vaikams”…

p. Burgi, aukščiau pasakėte dėl Gasiūno iš VDA, esą toje istorijoje nėra teisių!

Kaip manote ar teisus būtų tas, kuris viešai ir kategoriškai pareikštų, kad KTU gimnazijos istorijoje nėra teisių?

Ir dar pridėtų, esą kaip yra šlykštu, kai gimnazija nusirita į tokią duobę: mokyklos direktorius elgiasi ne pagal griežtas teisės normas, o pagal savo įsivaizduojamą moralę (nes teisė ir moralė – skirtingi dalykai), t.y. savivaldžiauja bei bla bla bla, o gimnazistės rūko, neklauso bei bla bla bla…?

Tai klausimas, kur po atsakymo užduosiu kitą klausimą.

Rasa, 2018-02-04 17:32:57

Qwerčiui: Ačiū už Kakę Makę, turbūt tai tikrai bus viena iš knygų, kurią pirksiu ir skaitysim su mažiuke. Na o paklausiau gal ir ne visai tiksliai, gal reikėjo paklausti tipiškai- kokią knygą pasiimtumėte į negyvenamą salą, jei vieną pasiimt galėtumėte? 🙂 Nes gal ir man patiktų tokią turėti? 🙂

Bet, kaip suprantu, jei imsite čia “diskutuoti” apie “teisius” ir “neteisius”, tai atsakymo aš nebesulauksiu 🙂

Qwerti, tu išties esi labai protingas, aš tai labai puikiai matau (manau visi, kas tave bent truputį pažįsta, tai puikiai žino), nesvarbu ką berašytum. Taigi. Nepradėk. Nereikia.

Sokolovas, 2018-02-04 17:44:43

“PRIEKABIAVIMAS”- PERLAS DĖMESIUI ATITRAUKTI Nieks kits

čia nekalts,

mergužėle

tu pati !

Kai augau, kai (ir kiek) gyvenau- nebuvo tokios sąvokos kaip “priekabiavimas”. Dabar- nei dienos be “priekabiavimo”. Kiek jungiu naujienų portalus- vis “priekabiavimai” ir “priekabiavimai”…

Ar žurnalistika sunkiai susirgo “švelniąja pornografija” (“seksualiniu susirūpinimu”)? Ar mūsų laikmetis iš tiesų “protingesnis” už visus praėjusius šimtmečius? kai tokių nesąmonių niekas negvildendavo? Ar dabar vyrai neturi domėtis moterimis ( beje, žiniasklaida vis labiau propaguoja “V+V”)? O gal tiesiog norima nukreipti dėmesį nuo realesnių problemų?

Greičiausiai- pastarasis veiksnys/ Be to, “pornografija” pritraukia skaitytojų mases, o žurnalistams pinigai yra svarbiausia ( “reportažas svarbiau už įvykį”).

Ištisus metus tęsėsi juokingai-graudi K.Pūko epopėja . Tarsi nebūtų kitų bėdų po Mėnuliu…Toliau- visokie teatrų direktoriai bei režisieriai. Dabar- akademijos profesoriai…

Pornografijos, mazochizmo, ir sugedusios plokštelės sindromų kokteilis !

Nežinau, kaip ten buvo iš tikrųjų. Su žvake nestovėjau, nes nesu žurnalistas…Žinau tik viena- jei moteris nesuteiks preteksto- joks “režisierius” ar kitas “ponas” prie jos “priekabiaut” (kokia kvaila sąvoka ! )negalės ! Ne veltui dainos žodžiai skelbia-“nieks kits čia nekalts, mergužėle tu pati…”

Gamtos nepakeis joks liberalas-tolerastas ! Vyrai domėjosi ir domėsis moterimis. Jei nėra prievartos< jei visi dalyviai pilnamečiai. tai-atleiskite,- tai ne “visuomenės”, o dviejų asmenų laimės ir tragedijos simbiozė !

Ir dar. Geriau pasidomėtų ne tais dėstytojais, kuriems patinka moterys, o tais, kurie savo dėstomo dalyko neišmano, ir užduotis studentams parengia su dalykinėmis klaidomis…

Burgis, 2018-02-04 17:48:54

qwerty: ar čia tokia moralė: ateiti į nepažįstamo žmogaus svetainę ir spjauti šeimininkui į veidą?

*

Atsakysiu paprastai: jei mano pusėje nebūtų tūkstančių man mielų žmonių, tai aš gal tikrai pagalvočiau, kad turėjau elgtis kaip robotas: nieko nekalbėti, tik išmesti…

*

Nuo Jūsų atsakymo dabar priklauso: pasielgsiu su Jumis kaip robotas ar ne.

qwerty, 2018-02-04 17:49:43

Rasa, Egziuperi “Mažasis princas”. Juo labiau, kad ilgai skaičius ir panorėjus daugiau, sukurčiau pratęsimus. O dėl protingumo, tai nėra sinonimas išmintingumo. Ir aš nieko nepradedu. Supratau tave:) Myliu:)

qwerty, 2018-02-04 17:54:31

Negeras Jūs žmogus, p.Burgi. Netikras.

Burgis, 2018-02-04 18:00:34

qwerty: paskutinis šansas: kuo netikras?

qwerty, 2018-02-04 18:03:23

Piktas. Negirdintis kito. Ir…čia sustosiu. Nesipykim:)

qwerty, 2018-02-04 18:10:52

Kol piktasis burtininkas Burgis manęs galutinai nesunaikino atsistojęs paplosiu Sokolovo kalbai.

Burgis, 2018-02-04 18:12:59

qwerty: ne, Jūs manęs nemokysite! Nepateikėte įrodymų, kad galite būti mano mokytojas. Aš girdžiu visus! Tačiau jei žmogelis po teismų maratono, po daugybės komentarų viešojoje erdvėje nieko nesuprato ir vėl ima mane mokyti, tai jis arba girtas, arba mano priešas. Pasakyti „Negeras Jūs žmogus“ tam, kurio akyse nematė (matė? kalbėjo? girdėjo?), gali tik žmogus, kuris bet kam gali pasakyti: „Tu – kvailys!“

*

Jūs net nesupratote mano užuominų apie tai, kad čia tie jūsų pasikalbėjimai svetimoje teritorijoje žmonių (pavyzdžiui, mano žmonos…) vertinami kaip perdėta mano tolerancija. Nepaisant to, rašykite, kalbėkitės. Bet jei dar kartą užpulsite mane asmeniškai be jokių įrodymų, pasielgsiu kaip kadaise „Neprisistatantysis“: išeisiu iš čia. Kartu su Jumis.

qwerty, 2018-02-04 18:27:55

Taip lengvai viskas – arba girtas, arba priešas. Arba ad hominem arba girtas, etc.

Dėl teismų, tai aš vienas pirmųjų parašiau savo nuomonę. Paskaitykite sandėliukyje, kur prieš kokius trejetą metų.

Nemačiau Jūsų akyse, tačiau bendraujam gal jau kokius ketvertą metų čia. Tiek visko buvo. Ir nepažįstamas?

Viena gaila. Dėl žmonos. Atsiprašykite už mane, jei ką nors ne taip pasakiau. Gal net pat nežinojau, nesupratau ko. Atsiprašau.

Niekad nepuoliau asmeniškai. Čia tik mes kalbame.

Bet kuriuo atveju kaltas esu aš. Todėl išeinu.

Rasa, Giedriau, Sokolovai ir kiti mano draugai. Būtinai jus paskaitinėsiu čia. Sudie:)

Burgis, 2018-02-04 18:35:06

qwerty: laimingai! Dabar gražiai parašėte, todėl yra vilčių, kad sugrįšite…

Jolanta, 2018-02-04 20:17:56

Perskaičiau Sokolovo nuomonę apie priekabiavimą ir iš karto supratau, kiek jam metų -jis Vienuolio “Paskenduolės bendraamžis. Tikrai, niekas nepasikeis

Sokolovas, 2018-02-04 20:31:31

Jolantai:

Naujo pasaulio nesukursim, kaip radom-taip paliksim.

Rasa, 2018-02-04 21:36:26

Giedriui: ačiū 🙂 Nepamačiau pirmai tavo komentaro. Gal ne iš karto atsirado 🙂

Giedrius, 2018-02-04 21:50:31

Rasai: Matyt, techniniai nesklandumai apie kuriuos minėjo gerb. Burgis.

Prašau 🙂

vilkas pilkas, 2018-02-05 16:50:01

Rasai: kadangi paklausėt asmeniškai “kokią knygą pasiimtumėte į negyvenamą salą, jei vieną pasiimt galėtumėte?”, atsakau –

stverčiau Bear Grylls’o “How to Stay Alive” (be jokio sarkazmo ir ironijos).

O Pegaso dovanų čekį perleiskite tam, kas žino, ką norėtų nusipirkti (ne visi gali sau leisti pirkti naujas knygas). Juolab tamsta daug neprarasit – juk “kompe susirast paskaityt” yra ką artimiausiam tūkstančiui metų.

Rasa, 2018-02-05 17:46:24

Vilkui Pilkui: Dėkui, kad atsakei 🙂 Na, tada turbūt aš nemoku normaliai paklausti to, ko noriu 🙂 Praktinis vadovas aišku gerai, bet aš norėjau paklausti apie tai, kokias tikrai geras knygas žmonės atradę “dūšiai”. Suprantu, kad tai vėl būtų netikslu, nes kitiems ir tos “dūšios” nėra.

Tiek to.

Negaliu perleist čekio kitam, nes man sesė su meile padovanojo. Pasidalinti tik galiu, tą ir padariau. Už dalį nupirkau mūsų mažajai knygelę apie Kakę Makę ir Tėtį, nes ji “tėtučiukė”. Ir dar labai ryškių spalvų- kad mes abi galėtume padaryti pasaulį spalvingesniu. Už kitą dalį nusipirkau sau kai ką.

Gaila, kad knygą, kurios labai labai norėjau, buvau jau neseniai nusipirkus. Kitų, kur būčiau norėjus- Čepulio “Metai: gamtos fotografo dienoraštis” ar gero J.Marcinkevičiaus eilėraščių rinkinio nebuvo. O “dūšiai”… Varčiau viską varčiau, varčiau. Ir visose buvo nepakankama to, ko man reikia 🙂 Arba jau turiu. Tada supratau, kad ko gero teks skaityt iš pasaulio gyvos knygos, nes ten viskas aiškiau, gyviau ir tikriau…

Bet vis tik išsirinkau L. Tolstojaus knygutę, kurioje jis surinkęs po gabalėlį gražių minčių iš įvairiausių pasaulio tekstų. Ir pridėjęs savų.

Norit (gal ir nenorit, bet kad jau rašau…) pasidalinsiu viena, kurią tiesiog atsiverčiau iš belenkur. Nes mėgstu tokiose knygose taip atsiversti.

“Skolinta tiesa tik prilimpa kaip dirbtinis kūno organas, įstatytas dantis, vaškinė nosis, daugių daugiausia- kaip svetimos odos nosis. O tiesa, pasiekta savo mąstymu, panaši į tikrą kūno organą; tik ji vienintelė tikrai priklauso mums.” (Arturas Šopenhaueris)

Beveik orakulas, ar ne? Turbūt tai ir yra atsakymas, kad ne knygose man reikia (su šiandieniniais mano poreikiais) savų atsakymų ieškoti, o “praktikoje”, t.y. padirbėti su savimi 🙂

Rasa, 2018-02-05 17:48:17

Vilkui Pilkui: Ačiū, kad atsakei. Parašiau ilgą atsakymą, bet rašo, kad jis nepatvirtintas. Tai tik ačiū dar kartą 🙂

Burgis, 2018-02-05 18:36:27

Rasai: vėl atsiprašau! Nespėjau patvirtinti…

vilkas pilkas, 2018-02-06 16:24:34

Gerb. Rasa, drįsiu nesutikti, kad Šopenhaueris (buvo) potencialus orakulas. Konkreti citata bruka mintį, kad tiesa yra subjektyvi.

Negerai… degins už tokias mintis jus ant laužo visi ir teologai/teosofai ir krikščionys/musulmonai.

(Apie brolių Tolstojų kūrinius gal geriau nediskutuokim)

P.S. Einu autoriaus zuikutį spalvint – tebūna man tai bausmė už komentarą.

Rasa, 2018-02-06 17:29:21

Vilkui Pilkui: spalvinti yra gerai 🙂 Viena iš knygų, kurios vakar vos nenusipirkau, buvo būtent spalvinimo. Suaugusiems. Kartais smagu. Piešti tai aš nemoku, bet va anąkart per nuobodoką privalomą seminarą buvau “labai įdėmiai viską užsirašinėjanti”, tai iš tiesų per visą užrašų knygutės lapą nupiešiau ir išmarginau visai puikią beveik mandalą… 🙂

Dėl Šopenhauerio kaip orakulo, sutinku, žinoma 🙂 Tiesiog turėjau galvoje orakulą ta prasme, kad randamą mums konkrečiam momentui gana reikalingą (ar tinkamą) mintį ar atsakymą mes galime rasti (jei to reikia) bet kada ir bet kur. Čia gali plačiau Giedrius papasakot 🙂

Na o dėl to, kad tiesa subjektyvi… Iki tam tikro lygio, manau taip ir yra 🙂 Tačiau esu tikra (savo subjektyvia nuomone), kad paėjėjus šiek tiek toliau 🙂 pasimato kraštelis objektyvesnės “tiesos”, kuri tiesiog ten jau įgauna gal ir kitą pavadinimą 🙂

Žinai, vakar ieškant knygos, mano mintys dėstėsi maždaug taip: kiek galima žmogui žiūrėti į rankas, rodančias į mėnulį, jei mėnulį jis jau matęs? Rankos su pirštinaitėmis, darbininko rankos nešvariomis panagėmis, išpuoselėtos rankos, mylinčios rankos… Žinoma tai gražu, miela, net įdomu dėl jų kai kurių originalumo. Bet mėnulio tai jose nėra… O žmogus, matantis mėnulį, jau norėtų ne rankų, į jį rodančių, o kažko, kas mato geriau už jį. Pav. kas turi teleskopą ir galėtų jo paskolinti 🙂 Arba norėtų įsitaisyti geresnę regą, kad pats geriau įspitrintų… 🙂

Tikrai… Geriau tu eik zuikį spalvint, o aš einu toliau siuvinėt. Rankas… Tik, žinoma ne tas, kur į mėnulį rodo 🙂 Bet siuvinėjant man tam tikra (labai subjektyvia) prasme “gerėja regėjimas” ☺

vilkas pilkas, 2018-02-07 16:27:08

Zuikutį nuspalvinau, tad pabaigsiu mintį (gal ir temą?):

“tinkamą mintį ar atsakymą mes galime rasti bet kada ir bet kur” – bet juk lygiai taip pat galime rasti ir “netinkamą”… Tokia jau pilka ta pusiausvyra.

“Polinkis bendrauti yra maždaug priešingai proporcingas intelekto vertei..”

tas pats Artūras Šopenhaueris

Rasa, 2018-02-07 17:03:23

Vilkui Pilkui: mhm. Netinkamų daug 🙂 Turbūt reikia išsiugdyti šiokį tokį gebėjimą atpažinti tikrai tinkamą mums. O ne bandyti “pritempinėti”, ką žmonės labai tankiai ir daro, nes mūsų protai tokie jau gudruoliai ir kartais su mumis pažaidžia 🙂

O dėl polinkio bendrauti… Na jei Šopenhauerio žodžius priimsime už tiesą, tada aš esu didžiausia silpnaprotė iš visų čia rašančių. Nes “bendrauju” daugiausiai. Jei kažkam taip atrodo, tai aš neprieštarauju. Tai išties gali būti kažkieno tiesa 🙂

Rasa, 2018-02-07 17:09:03

Intelektualai. Protas. Pilnatvė (net nebūtinai labai intelektuali gal). Ir mažas noras bendrauti. 🙂 Prisiminiau V. Masalskio puslapyje matytą straipsniuką (tik prie jo dar nuotrauka buvo). Taip. Kiekvienas sėdi ant savo viršūnės ir dažnai neturi jokio poreikio lestis žemyn ar lipti pas kitą 🙂

Ловушка “самодостаточности”.

Многие, наверное, читали эту фразу, которая на фото.

“Люди…самостоятельные…нашедшие целый мир…” – ну и так далее.

Да, все так.

Практически все современные отношения – это банальная, но от этого не менее трагическая “созависимость”:

“Ты мне нужен как воздух – потому что без тебя я не выживу. И я не могу с тобой расстаться – потому что мне будет ТАК БОЛЬНО, что я просто сдохну!”

А в чем ловушка то??

А в том, что стремясь не попадать в подобные состояния, исцеляя свои собственные травмы, становясь все более целостным и “самодостаточным” (привет Джону Уэлвуду, но сейчас не в негативном смысле, а в нормальном))) –

ты замечаешь, что “в созависимость” уже играть не хочется.

“Травмированные партнеры” (как же я ненавижу это слово – “партнеры”, но тем не менее) – тебе уже не интересны и не привлекают.

“Спасать” их – тебе уже не хочется.

А терпеть все их закидоны, идущие из их травм – тем более))

Если ты умеешь хорошо танцевать вальс – зачем тебе партнер, который весь в гипсе?? И которому малейшее движение причиняет боль?

“Требовательность” к людям очень повышается.

А “нуждаемость” в людях – весьма снижается.

Ты в полной мере осознаешь, про что писал Хайям где лучше одному, чем вместе, с кем попало.

И тогда, оглываясь вокруг – ты понимаешь, что ты можешь быть только с таким же самодостаточным человеком.

Достигшем определенного уровня.

Но – быть то ты с ним можешь…)) – если (вдруг)) станешь ему нужен и интересен (что далеко не факт!!))

Да и с удивлением обнаруживаешь, что таких, “самодостаточных” – крайне мало.

“Достигнув своей вершины – не удивляйся, если тебе придется сидеть на ней – одному. Потому что другие – или ниже – или сидят на других вершинах. Своих.”)))

vilkas pilkas, 2018-02-07 18:58:29

Rasa, po šitokio komentaro tamstai priklausytų nuspalvoti dar vieną mandalą 🙂

vilkas pilkas, 2018-02-07 19:12:34

Uždavinys apie kalnus: jei sėdite ant aukšto kalno (tokio aukšto, kad galite plikom rankom gaudyti Musko raketas) – būsite lengvesnis ar sunkesnis?

– nekreipkit dėmesio į slegiančias mintis ar akmens, gulinčio ant sąžinės, skerspjūvį;

– kreipkit dėmesį tik į kalno gravitacijos poveikį (Schiehallion’o eksperimentas 1774’ųjų vasarą) ir atstumą nuo Žemės centro.

Rasa, 2018-02-08 08:33:53

Vilkui Pilkui: kodėl tik vieną? Jei norėčiau išspręsti teisingai ir kažkurį tamstelei patinkantį išties puikų uždavinį, tai, ko gero, spalvinti tektų truputį ilgiau… O persimesti žodeliu su gerbiamuoju tada ko gero pavyktų tik kitam gyvenime 🙂

skaitytojas, 2018-03-01 15:36:46

https://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktualijos/2018/03/01/news/panaikintas-buvusio-ktu-rektoriaus-petro-barsausko-daktaro-laipsnis-4925793/