JAV prezidento ženklas homoseksualams

Vakar B.Obama pasirašė įsaką suvienodinti mišrių ir vienalyčių porų teises daugelyje sričių. Žinau, kad šiuo klausimu ir JAV, ir Lietuvos gyventojų nuomonės labai skiriasi. Deja, dažnai skiriasi labai radikaliai, todėl dažnai žaibuoja ir griaudi…

Šioje svetainėje jau rašiau apie gėjų ir lesbiečių paradą Stokholme, minėjau turėjęs problemų su Lietuvos gėjų lygos prezidentu. O dabar B.Obama…

Kas skriaudžia gėjus ir lesbietes? O ką skriaudžia gėjai ir lesbietės?

Prieš ketverius metus mes su savo vaikų šeimomis (anūkėlių dar nebuvo…) beveik savaitę gyvenome gėjų prižiūrimoje pilyje Prancūzijoje. Negalėjau atsikratyti jausmo, kad čia (prieš tai gyvenome kitose dviejose “normalių” žmonių pilyse…) kažkas ne taip, kažkas lyg ir negerai, bet ir negalėjau rasti nė mažiausio preteksto įrodymui, kad kažkas negerai. Todėl, kad šeimininkai niekaip nesistengė manęs pakeisti, perauklėti, įtikinti. O juk daugelis kaip tik tai ir daro, todėl jų ir nemėgsta! Kurių nemėgsta? Ogi abiejų stovyklų radikalų!

Nesutinku, kad gėjai ir lesbietės stengtųsi įtraukti į savo bendriją mano anūkėlius Mildutę ir Luką! Tai dar blogiau, nei stengtis įtraukti žmogų į kokios nors sektos veiklą. Bet esu įsitikinęs, kad nei Mildutė, nei Lukas niekada nieko blogo nepadarys gėjams ir lesbietėms tik todėl, kad anie žmonės kitokie.

Nesutinku būti tolerantiškas netolerantiškiems! Ir taškas.

Atsakymai

Dainius, 2009-06-19 19:22:29

Didele zmoniu dalis Lietuvoje skriaudzia homoseksualus. Kartais net fiziskai, taciau dazniausiai – kitais budais (smerkdami juos, vadindami ivairiausiais zodziais, prilygindami juos zoofilams ar nekrofilams). Paprastas to pavyzdys yra kad ir Neprisistatanciojo komentaras anoje temoje: “Kol porelės skirtingų lyčių, manau draust nebūtina… :D”. Atrodytu, nekaltas, bet tam tikra visuomenes dali skriaudziantis. Jei jus susidurete su geju “puolimu”, tai, matyt, del to ir susilaukiama priesingos reakcijos – kuomet puolamasis, ispestas i kampa, tampa puolanciuoju.

Studijuoju Vokietijoje ir turiu nemazai pazistamu geju – anei vienas nei puole, nei bande mane kazkur itraukti, nei buvo netolerantiskas. Keliais atvejais buvau ypatingai nustebes suzinojes, kad vienas ar kitas zmogus yra gejus, nes to net neitariau.

Kuomet “aplinka” ju nelaikys iskrypeliais, nebus poreikio nieko ir “pulti”.

O ka Jus turite omeny sakydamas “Nesutinku būti tolerantiškas netolerantiškiems!”? Nesutinkate buti tolerantiskas homoseksualu organizacijoms, agresyviai “stumiancioms” homoseksualu teises? Ar nesutinkate buti tolerantiskas homoseksualams apskritai, nes homoseksualai yra netolerantiski “by default”?

Ar jei Gimnazijoje besibuciuotu du vaikinai, tai reikstu kad jie automatiskai yra netolerantiski kitiems? Kodel tada jie neturi teises buciuotis? Kodel tuomet Neprisistatanciojo “juokelis” Jums atrodo normalus (to Jus nesakete, bet as toki ispudi susidariau)?

Vapt’siukas, 2009-06-19 19:41:50

Pabūsiu radikalu 🙂 labai tinka anekdotas…

Ateina gėjus pas daktarą.

-Daktare susirgau aids, gal galite kuo nors padėti, išrašyt kokių vaistų ar ką nors?

Daktaras ir sako:

-Nu žinau tokį rezeptą… Užsirašyk. Tai va, pasiimk dvi silkes, uogenės, pieno, lašinių, raugintų agurkų, alaus ir sumaišęs juos kartu palik ant saulės 4 dienom, ir tada suvalgyk.

Gejus:

-O daktare, ar tikrai padės?

-Nu padėt gal ir nepadės, bet bent sužinosi kam šikna reikalinga!

Kūrėjas, kad ir kas per vienas buvo, davė genitalijas dauginimuisi, taigi ir seksui, o užpakalį tuštinimuisi. Net gyvūnai šiuo atveju geriau supranta kas kam skirta lyginant su homo”seksualais”.

Jovita, 2009-06-19 19:46:46

As irgi nesutinku buti tolerantiska netolerantiskiems!

Pilnai pritariu Obamos pasiulymui, galiojanciui valstybinese institucijose. Kodel jie neturi teises tureti sveikatos draudimo, jei gyvena kartu? Kode jie negali uzsidirbti senatvei ne tik sau, bet ir kitam asmeniui? Kodel jie neturi teises buti ileidziami i renimacijos skyriu, jei draugas mirsta? Kodel jie negali priimti sprendimu del ju mylimu zmoniu gyvybes ar mirties atvejais, kaip kad vyras ar zmona gali? Vyriausybe turi uztikrinti tvarka. Bet tuo jos galios ir turetu baigtis…

Vat paprociai, religijos, kultura ir ju itaka ateinancioms kartoms… cia visai kita tema…

Dainius, 2009-06-19 20:09:05

Vapt’siuk, “Kurejas” daug idomiu dalyku siam pasaulyje yra pridares. Homoseksualizmas egzistuoja ir gyvunu tarpe. Ten homoseksualizmas ir biseksualizmas paplite ne ka maziau (kazkur esu skaites, kad net daugiau) nei tarp zmoniu.

Neprisistatantysis, 2009-06-19 20:19:26

Jei žmogus tinginys, ir aš pasirenku jam tai pasakyti, tai, aišku — aš jį diskriminuoju, išskiriu iš visumos “už tai kas jis yra”. Jis laisvas įsižeidinėti kiek tik nori. Atsiprašymo sulauks tik tuo atveju, jei aš suprasiu jam tai pasakęs be reikalo, o ne dėl to, kad dėl jo suprastėjusios nuotaikos staiga ėmiau toleruoti tinginystę.

O jei aš sukuriu organizaciją, kurioje, tarkim, dėl man vienam žinomų motyvų, specifiškai tinginiai ir sutrikėliai nepageidaujami, tai kas man įrodys, kad aš turiu priimti ir gerbti dar ir juos? Tegu kuriasi savo tinginių ar tai spalvotas įstaigėles ir tinginiauja ar toleruojasi sau iki pamėlynavimo.

Sutrikėliai gali burtis į pilietines organizacijas ir kovoti už savo teises bendrąja tvarka. Aš, kaip pilietis propaguojantis tradicinį santykių modelį, turiu teisę visais įstatymo nedraudžiamais būdais trukdyti jį griaunantiems — ar tai būtų homoseksualistai, ar feministės, ar kokia svingerių partija.

Jovita, 2009-06-19 20:48:34

Neprisistantysis, taip iseina, kad valstybe ar vyriausybe yra tik TAVO organizacija ir ja kazkas griauna? Ar tradiciniai snatykiai turi buti apibrezti vyriausybes? Ar tu sutinki, kad tavo sumoketi mokesciai butu tam naudojami? O kodel tada vyriausybe neturetu tau aiskint kaip tau gyventi ir dirbti? O kodel tau is viso neatidavus visu savo pinigu ir tegul ji viska”teisingai” nusprendzia istatymo nedraudziamais budais. Tradiciniu santykiu, laimes, ir dar visokie modeliai yra ne vyriausybes reikalas. Tegul rupinasi zmoniu saugumu, uztikrina tvarka, tiesia kelius…

Jovita, 2009-06-19 21:13:06

Na, tarkim, feminizmas… Tikriausiai visi sios svetaines lankytojai sutiks, kad vyriausybe turetu uztikrinti lygias teises vyrams ir moterims (tarkim balsavimo, teise i aukstaji issilavinima). Bet ne pacia lygybe! Jei kazkurios moterys nori jaustis lygios vyrams, – prasau. Bet as tikrai nenoriu buti lygi vyrams, nes daug kur as pranasesne, nei jie, na ir kai kuriose srityse jie pranasesni:). Tolerancija netolygi “lygybei”. Vyrai turetu niekinti moteris ir gerbti tik vyrus, nes egzistuoja feminizmas? Tai gal tada tie vyrai yra…?:)

laisvas, 2009-06-19 21:45:02

Nuo 1973 metų Amerikos psichiatrų asociacija oficialiai atsisakė pripažinti homoseksualumą sutrikimu. 1992 metais iš naujausios ligų klasifikacijos ICD-10 homoseksualumą išbraukė ir Pasaulio Sveikatos Organizacija. Išvada? Jeigu homoseksualumas nėra liga, tai yra iškrypimas. Tuomet negali būti toleruojamas. Iš kitos pusės, jeigu tai liga, ji turi būti gydoma. Nes susirgę paprasčiausia sloga, mes griebiamės vaistų.

Pozicija nr1: kuo daugiau homoseksualių porų, tuo mažesnis gimstamumas. Tuo mūsų maitintojai Žemei lengviau.

Pozicija nr2: gėjams – ne, lezbijietėms – taip. 🙂

anupriute, 2009-06-19 22:26:30

Nesamonė. Jums linkiu būti visiems tikrais žmonėmis. Sėkmės Jums gyvenime. Suraskite, pagaukite Laimės paukštę…

Irid, 2009-06-19 22:57:51

Atrodė, kad čia kultūringa svetainė, o dabar jau nebeturite apie ką diskutuoti, tai sumąstėt panagrinėti kas kam ką ir pro kur kažkada gal įkišo? Tai visiškai bukas ir beprasmis klausimas, tinkamas keturiolikmečiams pacanams*.

Dėl gėjų ir lesbiečių santuokų, manau, kad tai yra teisinga, tik nereikėtų to vadinti santuoka. Palikime žodį “vestuvės” tradicinei porai, o alternatyvos turėtų apsiriboti vien teisine sutartimi (turtas, ligos, pensijos ir t.t.) ir tai būtų ne vedybos, o tiesiog asmeninis dviejų (ar daugiau) žmonių susitarimas. Teisiškai lygiavertis vedyboms, o iš moralinės pusės, gal jau niekam neužklius, kad kažkas tarpusavyje susitarė gyventi bendrame ūkyje.

*Po truputį užeina noras stumti ant jaunesnių (man 19), jau greitai gal pradėsiu visiems aiškinti, kokie jie jauni ir nepatyrę?

Jovita, 2009-06-19 23:02:25

Irid, o kurie cia jaunesni?

Aurimas, 2009-06-19 23:14:02

Vat būtent tame ir problema, kad lietuviai – anskčiau niekada nesusidūrę su gėjais – prisiklauso mitų, įsiaudrina vaizduotę apie “gėjus-niekadėjus” ir paskui su jau tokiom susiformavusiom mintim vertina gėjus. Pats esu gėjus ir daugel metų gyvenu Londone. Kiek daug turiu hetero-draugų, tai net apsakyti negaliu. Ir niekada gyvenime man net netoptelėjo mintis ką nors iš hetero “paversti” gėjum…ar net pasiūlyti jam kažką pabandyti. Juokas ima, kurie taip mano ir kurie turi susiformavę tokį stereotipą (AS IF gays “recruit” straight people). Ar gėjų pasaulyje mažai? Dievulėliau – visur jų pilna, todėl joks gėjus nesuinteresuotas kažkokiu tai dirbtiniu kvietimu “išplėsti” tą gėjų ratą. tai panašiai, kas kviesti draugus…pradėti dažyti plaukus. Jei draugo natūrali plauka – blondinas, siūlyti jam tapti brunetu ar pan. Britanijoje ypač įprasta su hetero-draugais užsukti į gėjų barą ir nė vienas iš jų nesijaučia suskaustęs ar turi kažkokią fobiją. Apskritai…tokie dalykai niekam net į galvą neateina. Nueini su draugais, išgeri alaus gėjų bare, pasijuoki, trauki toliau – jie tave nusiveda į “ne gėjų” barą (nes sakyti “hetero” barą būtų neteisinga, nes tokių barų apskritai nėra). Patikinu visus, kad gėjų pasaulyje tokių dalykų nėra ir jokie “conversions” gėjams iniciavus nevyksta. Apie vaikus net nekalbu. Tačiau daugelis homofobų linkę išmesti būtent “vaikų” kortą, neva gėjai daro žalą vaikams, ir paskui vaikai irgi užaugs gėjais. Kokia nesąmonė. Didžiojoje Britanijoje dabar per įžymius serialus visuomet įterpiama kokia nors gėjų pora, kartais parodo kaip du vaikinai pasibučiuoja. Na ir kas? Nuo to natūrali žmogaus seksualinė orientacija tikrai neiškreipiama. Ir tai tikrai nesiskaito gėjų reklama. Nutuokiu, kad D. Britanija turi labiau patyrusių politikų, nei jaunos valstybės pavadinimu Lietuva. Ir jei D. Britanijoje politikai nemano, kad tokių dalykų rodymas per televiziją yra kažkokia tai gėjų reklama, tai Lietuvoje juo labiau šitie politikai negali manyti esą jie įžvalgesni už savo kolegas britus. Kur jau kur, o Britanijoje itin išvystyta vaikų teisių apsauga (su Lietuva net nesulyginsi), bet niekas trimitais netrimituoja, kad štai Britanijoje padaugės gėjų ar vaikas nuspręs juos kopijuoti.

Neprisistatantysis, 2009-06-19 23:39:34

Aš manau, kad tiek tos pačios, tiek ir skirtingų lyčių gyvenimo partneriai turėtų turėti lygias teisines galimybes įforminti savo bendrą turtą, bendrą veiklą, bendrus interesus. Ar tie du žmonės miega kartu, ar atskirai, ar dalijasi atsitiktiniais partneriais — ne valstybės, ir juo labiau — ne jos nusususių klerkų — reikalas.

Esmė visai ne tame kas kur ką kiša, o kaip, veikdami viešojoje erdvėje, tokie žmonės iškreipia vertybių sistemą, tuo įtakodami dar besiformuojančių asmenybių pasaulio matymą.

Galime skatinti bendrą supratimą (awareness), tolerantiją, bet šiukštu negalime leisti sakyti, kad toks sutrikimas yra

normalu, natūralu, savaime suprantama.

V., 2009-06-20 00:04:12

Todėl turi būti kuo toliau nuo vaikų.

Dainius, 2009-06-20 00:16:44

Tai priklauso nuo to, ką mes vadiname “normalumu”. Kad homoseksualai yra kitokie nei dauguma – taip. Tačiau ar tik dauguma yra “normalu”? Ar tai, kad tam tam tikras procentas tiek žmonių, tiek gyvūnų visada buvo, yra ir bus homoseksualai, nėra normalu? Kas tuomet yra “normalumo” atskaitos taškas? Dauguma?

Kodėl Jūs manote turįs teisę spręsti, kas yra “normalu” ir kas yra “nenormalu”? Tai yra labai vertybiniu požiūriu pagrįstas pasaulio matymas. Sakykite, kad jie yra “kitokie, nei dauguma” ir būkite objektyviai, o ne subjektyviai teisus.

O vertybių systema yra kintantis dalykas. Mano močiutė net meksikiečių muilo operas žiūrėdama bjaurėdavosi kaip šiais laikais žmonės “bučiuojasi su liežuviu”.

Šiuo metu viršų imanti vertybė yra universalios žmogaus teisės. Tikrai nemanau, kad homoseksualų tikslas yra paversti Jūsų vaikus homoseksualais. Net nemanau, kad tai būtų įmanoma, jei Jūsų vaikas gimtu heteroseksualu. Tiesiog tam tikra – engiama ir neretai niekinama – visuomenės rūšis nori pasakyti, kad “Štai, mes esame, mes kitokie nei jūs, bet ir tokie patys.” Taip, kaip tą patį prieš 40 metų sakė juodaodžiai, o prieš 100 panašius dalykus kalbėjo moterys.

Tikriausiai nemažos žmonių dalies vertybių sistemai tie judėjimai taipogi prieštaravo.

Egoistas, 2009-06-20 12:54:32

“Galime skatinti bendrą supratimą (awareness), tolerantiją, bet šiukštu negalime leisti sakyti, kad toks sutrikimas yra

normalu, natūralu, savaime suprantama.”

Kodėl tokie kaip tu, ar kažkoks tai seimas turėtų spręsti ką kas gali sakyti ir manyti apie homoseksualus ir pan.? Manau, kad valstybė neturi kištis į šituos reikalus. Šiam žodžio laisvės principui jau senai nusikalto abidvi šio konflikto pusės. Asmeniškai nematau didelės prasmės gilintis į kai kurių žmonių paistalus apie LGBT.

“Net nemanau, kad tai būtų įmanoma, jei Jūsų vaikas gimtu heteroseksualu.”

Aišku, kad įmanoma. Senovės Graikijoje homoseksualiais santykiais užsiiminėdavo praktiškai visi vyriškos lyties atstovai, nes to reikalaudavo kultūra. Būdavo įprasta, kad subrendęs vyras turėdavo santykius su jaunuoliais.

Šiais laikais panaši situacija yra Etoro gentyje:

http://en.wikipedia.org/wiki/Etoro

Kaip matome, visi tie homoseksualūs santykiai egzistavo ir egzistuoja tarpe heteroseksualių santykių. Būtent todėl visi svaičiojimai apie heteroseksualumo, arba homoseksualumo įgimtumą atrodo absurdiški. Galime kalbėti nebent apie biseksualumą.

Burgis, 2009-06-20 13:14:49

Aurimui – gėjui iš Londono: bet kodėl jūs rengiate paradus, einate į gatves ir visiems trimituojate: mes gėjai, mes gėjai?! Juk aš nekviečiu savo kaimynų marširuoti gatvėmis ir garsiai aiškinti: mes (pypt, pypt… – taip ir taip…) moteris, merginas! Kas tai per absurdas viešai, vaikams ir nepilnamečiams girdint ir matant, aiškintis apie lytinius santykius?!

Rimas, 2009-06-20 13:27:42

Tas “normalu” labai slidus šiuo atveju 🙂

Būti homoseksualiu yra maždaug taip pat “normalu” kaip būti raudonplaukiu vakarų Europoj (apie 4-7% visos populiacijos).

Tai labai daug žmonių. Abu dalykus nulemia genai arba bent jau to neįmanoma pakeisti.

AŠ, 2009-06-20 15:25:06

Direktoriau,

aš nieko prieš, kad KTUG taisyklėse būtų įrašytas draudimas aniems. Neduok dieve jei tokių prisiveis ir šioje gimnazijoje. Reiks palikti tokią pasikeitusią gimnaziją.

IS, 2009-06-20 15:59:46

Aurimo žodžiai: “Didžiojoje Britanijoje dabar per įžymius serialus visuomet įterpiama kokia nors gėjų pora, kartais parodo kaip du vaikinai pasibučiuoja. Na ir kas? Nuo to natūrali žmogaus seksualinė orientacija tikrai neiškreipiama.”

Paaiškinkite, Aurimai, kodėl Tailande gėjų/biseksualų yra žymiai daugiau nei Lietuvoje? Kodėl jų skaičius toje valstybėjė katastrofiškai išaugo po to, kai vyras – bokso čempionas – pasidarė lyties operaciją ir tapo gana patrauklia moterimi? Todėl nedrįskite sakyti, kad homoseksualumas nėra užkratas. Net jeigu jis nėra peršamas per prievartą ir reklamuojamas tikslingai, jis tampa užkratu, kai yra demonstruojamas viešai. Kuo daugiau vyrų matys besibučiuojančius vyrus, tuo daugiau norės patys tai išbandyti. Mažiau matys – mažiau norės.

Ypač tai pasakytina apie vaikus. Jiems knieti išbandyti kažką nauja. Jeigu hamburgeriai nebūtų reklamuojami, tačiau vaikai diena iš dienos gatvėse matytų vis daugiau žmonių, besimėgaujančių hamburgerių valgymu, argi vaikai nesusigundytų paragauti? Susigundytų net ir daugelis suaugusiųjų. Tas pats ir su viešai demonstruojamu homoseksualumu.

Tailande bisekslualumo tradicijos siekia Budos laikus, be to, skatinama tolerancija. Koks rezultatas? Ar Jūs man norite pasakyti, kad visi tailandiečiai labiau genetiškai linkę darytis lyties operacijas negu kitų tautybių žmonės?

Išvada yra tokia, kad mažesnė dalis homoseksualų yra (galbūt) ligoniai, tačiau didesnė dalis yra paprasčiausi iškrypėliai, mados sekėjai, “savęs išreiškėjai” ir t.t. Ligonių dalį aš toleruoju su sąlyga, kad jie nedemonstruotų savo nukrypimų nuo normalaus organizmo funkcionavimo viešoje erdvėje, kur juos galėtų matyti žmonės be šitų iškrypimų. Nes homoseksualumu galima užkrėsti kitus net to nesiekiant. Užtenka rodytis viešoje erdvėje, mažu kam kils noras irgi pabandyti…

IS, 2009-06-20 16:17:32

Dainiui:

“Tikrai nemanau, kad homoseksualų tikslas yra paversti Jūsų vaikus homoseksualais,” – taip, sutinku.

“Net nemanau, kad tai būtų įmanoma, jei Jūsų vaikas gimtu heteroseksualu,” – o vat šitam teiginiui prieštarauju, ir dar kaip. Yra vis daugiau tokių, kurie gimsta hetero, bet iš mados ir noro išsiskirti tampa homo !

V., 2009-06-20 16:37:57

Taigi dabar jau vos ne mada tapo žydru būti. “Aš juk gėjus”,- išdidžiai sako dainininkas, – ir visi žavisi, ak, koks jis drąsus, kad taip išdrįso pasakyti, na, o tada, reiškia, ir asmenybė įdomi…

to Vapt’siukas, 2009-06-20 20:16:29

O ar žinai, kad pagal tokią logiką ir oralinis seksas neleistinas? Juk burna – valgymui ir kalbėjimui!

Tomas D., 2009-06-21 04:21:05

Pritariu IS! Dabar madinga tapti gejumi, net jei prigimtis traukia prie moters, aplink skanduoja gejai gejai, tai ir atsiranda noras pabandyti… O jei dar ir draugas bande! Ir jis dabar toks!

Na asmeniskai as nesu pries gejus, prie manes nesikabina, man gerai – ramu, bet tos ju eitynes, skandavimai ir reklama, tai visiskai nepateisinamas ir nesuprantamas dalykas. Is kitos puses, laaaabai gerai viskas isspresta Rusijoje. Putinas dave leidima rengti visus paradus ir t.t. Eikit! Reklamuokites! Bet Putinas zino kas laukia tokiu isejus i gatve… Jis zino, kiek ten “skinu” ir kitokio plauko chuliganu, todel matom ir rezultata – ramu, Putinas tolerantiskas ir europietiskas, bei vaikai apsaugoti nuo neigiamo poveikio :)))

nesvarbu, 2009-06-21 08:55:25

“Neturiu nieko pries negrus, tegu tik nesirodo viesai ir negyvena salia manes” – primena kazka, tiesa?

kodėl jūs rengiate paradus, einate į gatves ir visiems trimituojate: mes gėjai, mes gėjai?! Juk aš nekviečiu savo kaimynų marširuoti gatvėmis ir garsiai aiškinti: mes (pypt, pypt… – taip ir taip…) moteris, merginas! Kas tai per absurdas viešai, vaikams ir nepilnamečiams girdint ir matant, aiškintis apie lytinius santykius?!

http://en.wikipedia.org/wiki/Love_Parade – ne gejai cia, ne gejai

Burgis, 2009-06-21 11:49:49

nesvarbu: Jūs supainiojote: Love Parade yra visai kas kita… Pažiūrėkite šioje svetainėje temą apie gėjų ir lesbiečių paradą Stokholme: patys buvome (žinoma, ne kaip dalyviai…), patys matėme…

Dainius, 2009-06-21 16:37:22

Na, paradai paradais, bet man vistiek liko neaisku vienas dalykas. Direktoriau, kodel Jus esate “nusistates pries besibuciuojancius tos paties lyties asmenis?”

Net jeigu tai ne jokio parado metu.

Burgis, 2009-06-21 17:35:13

Dainiui: na, tuo klausimu aš jau ne kartą esu rašęs, tai tik trumpai pakartosiu: nei Piotras Čaikovskis, nei Eltonas Džonas man nė kiek nekliūva kaip kitos lytinės pakraipos žmonės dar ir todėl, kad neįsivaizduoju jų viešai besibučiuojant su savo partneriais. Pirmiausia, viešai aistringai bučiuotis apskritai netinka, nekuklu, net nehigieniška, antra, jau visai arogantiška, kvaila viešai demonstruoti savo išskirtinumą, ypač lytinį.

petras, 2009-06-22 14:20:38

Aš tai apskritai nesuprantu, kodėl negalima nemėgt kitokių žmonių ??? ir negalima to sakyt viešai (ar bent jau ainama link to, kad nebus galima). kalbu tiesiog apie nuomonės pareiškimą, o ne fizinius ar psichologinius veiksmus. nes yra žmonių grupės, kurių tikrai nemėgstu ir nenorėčiau, kad gyventų šalia manęs ir apskritai Lietuvojoje (tik gaila to neįmanoma išvengt ir mano norai liks tik norais :DD)

Raimundas Zabarauskas, 2009-06-22 15:51:27

Petrai, ar yra žmonių grupės, kurios nemėgsta Jūsų? Kaip jas vertintumėt?

Bronislovai, o Jūs pamėginkit įsivaizduoti. Ir kas tuomet?

Burgis, 2009-06-22 16:20:42

Įsivaizduoti ką? Aš viešai į skruostą pabučiavau gražiai padainavusią teatro aktorę – protinga moteris supeikė tai kaip neetišką veiksmą…

Giedrius, 2009-06-22 16:38:40

Gal reikėtų paskaityti gėjų manifestą? Visiems staiga nukristų kaukės:) Kiek ten daug tolerancijos, supratimo:) Pats manifestas-“Gėjų revoliucionieriai”-

išspausdintas 1987 m., žurnalo “Gėjų bendruomenės naujienos” vedamajame. Jo autoriumi laikomas Maiklas Sviftas (Michael Swift)…Regis, skaitytojams ne plaukai, bet smegenys atsistotų.

laisvas, 2009-06-22 19:11:03

Manau, kad visi tolerantiški, niekad nebuvo susidūrę tet-a-tet su gėjais. Turiu vieną draugą, kuris irgi buvo tolerantiškas jų atžvilgiu. Bet kuomet suprato, kad pedofilija berniukų atžvilgiu yra gėjų išdava-susimastė. O kai Italijoje, beveik kiekviename parkinge prie jo privažiuodavo vyrai ir per langą rodydavo čiulpiamą nykštį, jam trūko paskutinis tolerancijos siūlelis.

Per amžių amžius yra nusistovėjusios normos. Ir kas už jų ribų – tai nebeNORMALU. O jei pradėsim teisinti homoseksualizmą, tai teisinkim ir pedofiliją, ir sodomiją, ir zoofiliją, ir…

Jūs formuluojate grynai teorinius teiginius, prieštaraujančius papročiams, kurie vienokiu ar kitokiu pavidalu egzistavo nuo pat žmonijos istorijos aušros.Paprasčiausiai išlaikykime pavojuje atsidūrusią natūralią tvarką ir apsaugokime du, smarkiai nykstančius reiškinius: meilę ir vaikų auginimą.

petras, 2009-06-23 09:37:34

Raimundui: gal ir yra tokių, bet juos vertinčiau neutraliai. Tiesiog su jais nebendraučiau ir jie manau su manim taip pat. Kitas atvejas būtų, jei jie imtųsi kokių nors konkrečių veiksmų prieš mane. O smurtas manau atsiranda tada, kai dauguma panašių žmonių (normalių, standartinių, įprastų ir t.t. čia jau kaip pavadinsi) pradeda bijot kitokių žmonių, jų plitimo ir daromos įtakos jiems (ar jų artimiems žmonėms). tada jie puldami bando apgint save. ar tai gerai ar blogai spręst kiekvienam atskirai.

Raimundas Zabarauskas, 2009-06-23 10:56:13

http://atvirasgalas.hardcore.lt/josephgoebbelsmitfamili_small.jpg

petras, 2009-06-23 11:41:12

Visuomenėj vienodos nuomonės nebus niekada :DD

O dėl tolerancijos, tai ji egzistuoja. ir juokingiausia, kai toleranciją bandoma įskiepyt vos ne per jėgą, tai kokia čia tolerancija tada gaunasi ??? pvz sunku stereotipinį gezą priverst mėgti gėjus.(nėra tolerancijos mažumoms) sunku priverst gėjus nerengt viešų paradų gatvėse (nėra tolerancijos didžiąjai daliai visuomenės).akdangi tarp skirtingų žmonių kompromisą priimt sunku, tokios problemos yra amžinos.

Jovita, 2009-06-23 17:25:21

Pazystu nemazai homoseksualu. Pabandziau suskaiciuoti… Is pazystamu rato sesios lezbijietes. Kazkaip niekad nei as joms nepirsau savo gyvenimo budo, nei jos man. Apskritai apie tai nekalbejome. Ar jus daznai draugu rate kalbate sekso temomis? Kazkaip ir taip buna apie ka paplepeti. Kazkada dirbau restorane, kuriame visi vyrai padavejai buvo gejai – gal kokie 4-6 – puikus, linksmi vaikinai. Mano vyras dailininkas, tai irgi nemazai geju jo pazystamu rate, bet jo jie nebando peraukleti:) Kodel negalima su kitokiu paziuru zmonemis bendrauti? Kodel reikia i viska ziureti tik is vienos puses? Nebutina keisti nuomones, o jei ji skiriasi, nebutina pyktis ir nekesti. Ne visos heteroseksualios poros nori tuoktis, ne visos nori tureti vaiku, – tai irgi iskrypimas? Jei pora nenori tureti vaiku, tai jiems irgi turetu buti uzdrausta tuoktis? O del paradu – kaip pavadintumete Rio De Janeiro ar New Orleans paradus? O ka jau kalbeti apie visokius Mis ir Missis rinkimus…

Dainius, 2009-06-23 17:56:09

As irgi pabandziau suskaiciuoti – turiu 7 pazistamus homoseksualus. Del dvieju ju – jau esu minejes – buvau ypatingai nustebes suzinojes, kad jie homoseksualai. Nei afisavosi, nei puikavosi tuo, nei bande kazka kazkur “itraukti”. Visi puikus, geri, protingi ir idomus zmones.

O del Italijos – tai reiktu ten grazia mergina nusiusti ir stebeti, kuo italu elgesys skirtusi. Cia jau Italijos ir italu “problema”, o ne homoseksualu.

O., 2009-06-25 00:55:58

Jovitai

O iš kur žinote, kad jos, visos šešios, lezbietės? Pačios pasisakė ar viešai glamžėsi?

IS, 2009-06-25 15:10:25

Aš nenuvertinu homo-žmonių žmogiškosios prigimties, širdies, proto, gabumų ir t.t. Taip pat nesakau, kad jie tyčia nori kitus paversti tokiais pačiais. Tiesiog kai jie viešai “rodo pavyzdį” kitiems, daliai tų kitų homo-žmonės vis dėlto daro įtaką. Todėl homo ratas plinta, tiesiog dėl mados ir noro būti kitokiu/-ia, o ne dėl DNR ar pan. dalykų.

Jovita, 2009-06-25 16:57:42

O., o kai jus pristatote savo mergina, as jus glamzotes su visomis kitomis merginomis, kad visi patiketu, kad esate “tikras” heteroseksualus vyras? Siaip tik is replikos speju, kad esate vyriskos gimines:)

O., 2009-06-25 20:43:30

Jovitai

Ne, aš esu “ji”.

O., 2009-06-25 20:45:51

Ir niekaip nesuprantu, kaip atskirti lesbietes nuo “paprastų”, jei jos viena kitos neglamonėja, nesibučiuoja, ne… Negi taip ir pristato: čia mano “mergina”, ar gal – “vaikinė”? Nes pažįstu labai daug žmonių, ir lesbietės nė vienos neįžiūriu…

O., 2009-06-25 20:48:45

dar Jovitai

O šiaip, jei pristatai kitos lyties žmogų, kaip savo porą, tai tarsi viskas normalu – nesupratau jūsų pastabos…

Jovita, 2009-06-25 21:36:39

O., esu netolerantiska netolerantiskiems:) Galbut ne taip supratau jusu pastaba… Apie homoseksualias poras susidarai nuomone visiskai taip pat, kaip ir apie heteroseksualias – ne is karto zinai, ar tik siaip draugai, ar pora. Kartais patys taip prisistato, kartais kazkas pasako, kartais pati supranti is pokalbiu. Is pazystamu homoseksualu as nesu maciusi, kad kazkas viesai buciuotusi ar glamzytusi. Yra tiek vyru, tiek moteru, kuriuos pamacius is karto galiu pasakyti, kad jie homoseksualus, – tenka nemazai susitikti tiek tarp menininku, tiek verslo susitikimuose. Bet apie kai kuriuos as visiskai neitariu. Pasidomejus ju gyvenimu, tikrai netikiu, kad visi tokiais “gime”…

naujokas Vytautas, 2009-06-26 12:46:10

Pritariu Jovitai,

pramogų pasaulyje dabar madinga būti ,,kitokiu”, antraip nebūsi įdomus…,

o juo labiau ,,savas”……

vilhelmas, 2009-06-27 21:27:13

…neseniai perskaičiau medicinos daktaro Vytauto Stonkaus išsakytą nuomonę apie homoseksualumą…

——–

„Ligos (AIDS) testas rodo tik tai, kad žūsta ląstelių branduoliai. Tačiau tai ne virusas, o metabolinis sutrikimas, dėl kurio pakinta baltymų sudėtis“, – tikino pranešėjas.

Jo teigimu, ŽIV labiausiai gresia homoseksualams, kadangi žmogaus tiesioji žarna nėra pritaikyta seksualiniam darbui. „Seniai žinoma, kad vyro sperma slopina imunitetą. Antraip moteris neišnešiotų vaiko. Per tiesiosios žarnos gleivinę sperma lengviau patenka į kraują ir labai susilpnina imunitetą. Įvyksta fiziologinis perversmas bei visi organizme buvę virusai ir bakterijos, kurių yra begalė, virsta patologiniais. Žmogus suserga ir tampa užkrečiamas kitiems. Jei homoseksualizmas neišnyks, pasekmės bus liūdnos“, – aiškino medikas.

——-

Diskutuojate, diskutuojame, bet moksliniai faktai akivaizdūs. Būkime tolerantiški arba smerkime gėjus, tačiau mintis, kad homoseksualizmo egzistavimas palaiko ir AIDS “maro” egzistavimą, šiuo atveju yra esminė. O AIDS nepasilieka tik tarp gėjų..

Dainius, 2009-06-27 22:23:36

Arba skatinkime prezervatyvu naudojima.

Juk jei ir heteroseksualus zmones nuolatos myletusi be apsaugos, pasekmes pasauliui butu liudnos.

anupriute, 2009-06-27 22:25:57

vilhelmai, o ar ne nuo homoseksualizmo prasidėjo AIDS? Kaip ir kas atnešė tą pasaulio nelaimę- prašau, papasakok visiems…

O AIDS testas tikrai rodo, kad branduolio nebėra… Kas jį sunaikino? Kas privertė jį dirbti savo naudai? Kas? Kas imuninę sistemą paverčia NIEKU? Kas?

audra, 2009-06-29 14:27:06

Laiškas romiečiams

Rom 1

27 Panašiai ir vyrai, pametę prigimtinius santykius su moterimis, užsidegė geiduliais vienas kitam, ištvirkavo vyrai su vyrais, ir už iškrypimą jiems patiems būdavo vertai atlyginama.

petras, 2009-06-30 16:32:19

Kas čia tą laišką rašė ???? nes šiaip pas romėnus norma buvo meilė tarp vyrų, kaip ir pas graikus. aišku tam tikrais laikotarpiais ir t.t.

audra, 2009-06-30 21:05:33

Petrui: rašė apaštalas Paulius (www.biblija.lt).

petras, 2009-07-01 08:37:52

Sektantai man ne autoritetas :DD:P

audra, 2009-07-01 21:17:55

Petrui – Ką Jūs vadinate sektantais? Krikščionis? Kas, anot Jūsų, ne sektantai? Budistai? Kas dar?

petras, 2009-07-02 08:52:03

Aš čia pajuokavau nevykusiai 😛

Bet dažnai man susidaro toks sektos įvaizdis. Nes kaip suprantu krikščionių tikėjime pagrindų pagrindas yra biblija. Tai realiai bažnyčia kaip ir nereikalinga, juk skaityt dabar moka visi, ne viduramžiai. O jei sakytumėt, kad kunigas moka geriau (“teisingiau”) interpretuot bibliją, tai norėčiau nesutikt. Tai kam tada visi tie žmonės aina į bažnyčią, buriasi į krūvą ir plius aukoja pinigus (čia jau panašu į sektą), kai galėtų sau ramiai tikėti namuose. Beto, istorija liudija, kad krikščionių organizacija (kuri įtakoja paprastus tikinčiuosius) nėra tokia “gera” ir labai dažnai nesilaiko savo pagrindinių idėjų.

naujokas Vytautas, 2009-07-03 11:05:12

Petrui,-

1.,,aina” į bažnyčią -gal ,,eina”

2.buriasi į ,,krūvą” – gal geriau į ,,būrį”,nes krūvų įvairovė begalinė:medžiagų,nesąmonių ir t.t.

petras, 2009-07-03 12:44:04

aina čia tarmiškai 😛 juk čia buitiniam lygmeny komentarai.

o buriasi į būrį, labai daug bur šaknų, kaip sviestas sviestuotas. bet dėkui už pastabas 🙂