Kantrybės! Išminties ir gėrio reikia išmokti ieškoti!

M. Ubartas. Siųskime valstybės tarnautojus ne į Oksfordą, bet į darbo rinką

(www.delfi.lt)

*

Mindaugas Ubartas yra „Tele2“ komercijos direktorius Kazachstane. Ne tai svarbiausia. Svarbiausia tai, kad Mindaugas yra KTU gimnazijos absolventas! Gimnazistas, kuris buvo gerai matomas jau gimnazijoje. Bet ir ne tai svarbiausia. Svarbiausia tai, kaip teisingai, kaip protingai jis rašo!

***

Matuokime rezultatą ir už jį tinkamai atlyginkime (naudokime tiek ir morką, tiek ir lazdą). Kurkime visuomenės teigiamą požiūrį į uždirbančius daug ir labai daug.

*

Pažįstu žmonių, dirbančių valstybinėse organizacijose, puikių specialistų, ir jiems to nenoriu taikyti ar įžeisti, bet sutinku su Jameso Goldsmitho teiginiu „If you pay peanuts – you get monkeys!” ( lietuviškas atitikmuo: „Jie apsimeta, kad moka  – aš imituoju, kad dirbu“).

*

Žmonės patys susimokės už išsilavinimą, kvalifikuoti žmonės patys norės dirbti valstybinėse organizacijose bei dalyvaus konkursuose, laimėję efektyvins veiklą, pagerins rezultatus ir nebereiks papildomo finansavimo jų mokymams. Ir nepradėkit dejuoti, kad tam nėra lėšų – versle, kaip ir universitete, išmoko, kad lėšų visada yra, tik jos neefektyviai naudojamos.

***

Širdis džiaugiasi, kai matau – šio to išmokėme! (Taip ir norisi pridurti – ir aš išmokiau, ir aš!…) Jei dar žinote, kokią puikią šeimą turi Mindaugas, tai suprasite, kad mes įveiksime tuos, kurie sukūrė tokią sistemą, Mindaugo preciziškai įvardijamą vienu sakiniu:

*

Dabar susiklosčius ydinga situacija, kai net uždirbti, o jau nekalbant apie uždirbti daug  – didžiulė gėda ir kaltė, o neuždirbti – siekiamybė ir skatintina elgsena.

*

Mes laimėsime!

Atsakymai

Burgis, 2014-07-14 09:38:44

Saviems…

Regina D., 2014-07-14 10:31:04

Pasirašau po kiekvienu Mindaugo žodžiu! Štai su kokiais šūkiais reikia eiti piketuoti prie ŠMM: „If you pay peanuts – you get monkeys!”, lietuviškai: „Jūs apsimetate, kad užmokate – aš imituoju, kad dirbu!“

Lietuvoje jau seniai susikūrė šešėlinė pedagogika, šešėlinis švietimas, o tam tikros žinios, kurios NORMALIOJE valstybėje būtų padėtos ne tik kiekvienam mokytojui, bet ir kiekvienam mokiniui ant stalo, pas mus yra padarytos didžiausiu deficitu. Pavyzdžiui, koks sveiko proto specialistas važiuos savaitei į svetimą miestą vertinti VBE, t.y. dirbti nenormuotą darbo dieną, neturėti net normalių pertraukų, normalių darbo s

Regina D., 2014-07-14 10:38:56

… sąlygų, gyvens kaip skautas bendrabutyje, kur nėra karšto vandens, bendras tualetas, lovos su spyruoklėmis arba sulūžusios, kambariai po profesinių m-klų mokinių išsikraustymo netvarkyti, gamintis maistą – nė mažiausių sąlygų, ir už tai gaus tiek MAŽAI atlyginimo, kad specialistas už VIENĄ seminarą gauna 3 kartus daugiau… Užtat kaip gražiai NEC bando manipuliuoti – net straipsnius rašo, kad mokytojai neina vertinti VBE, TODĖL nežino, ko reikia geram rašiniui. Viskas mūsų švietimo sistemoje pastatyta aukštyn kojom, vežimas prieš arklį, pasekmės prieš priežastis…

chemikas Rimas, 2014-07-14 11:55:01

pažodinis Jameso Goldsmitho frazės vertimas būtų įtaigesnis.