Kėdė

Gali būti, kad greitai neteksiu savo kėdės. Pagalvojai, kad sakau perkeltine prasme, o aš sakau tiesiogine!

Pažvelk, mano kabinete gimnazijoje yra keletas kėdžių:

Ta didžioji gauta nemokamai – pagal mokyklų modernizavimo projektą. Pagal Valstybės ir Europos projektą.

Vakar ant tos kėdės sėdėjau, kai atvyko keturios (taip, keturios!) projektų prižiūrėtojos. Viena kažkodėl ėmė viską fotografuoti, o kita pasakė keistą frazę, maždaug tokią: „Na, jei ant tos kėdės sėdi dar vienas kitas mokytojas, tai gal ir nieko…“

Tikrai nieko nesupratau, bet kai jos išvažiavo, iš savo ūkio tvarkytojo sužinojau, kad ant tos kėdės aš sėdėti negaliu. Mokytojai – gali, direktoriaus pavaduotojai – gali, o direktorius – negali! Jums tai atrodo absurdas? Man irgi, todėl manau, kad kas nors ko nors nesuprato… O aiškintis po projekto dokumentų krūvą apie tos kėdės paskirtį tikrai neturiu laiko. Bet jei paaiškės, kad tai tiesa – prasmek tu, Europa, su savo kėde ir savo idiotizmu!

Atsakymai

Linas, 2010-04-20 21:02:06

Per prasta direktoriui? Ar per gera?

sonata, 2010-04-20 21:16:19

na čia dar ne pats didžiausias absurdas – iš ES lėšų finasuojamo mūsų projekto vienas iš n+1 reikalavimų: darbuotojas, apmokantis klientus kompiuterinio raštingumo pradmenų, negali naudoti apmokymo metu kompiuterio, pirkto iš projektinių lėšų, o turi apmokyti iš šalia pastatyto už įstaigos lėšas pirkto PC. Būtų juokinga, jei nebūtų pikta.

Rasa, 2010-04-20 21:21:58

Prajuokinot 🙂 Paskaičiau projekto nuostatus, neškit tuoj pat savo sėdimąją nuo tos kėdės, tikrai negalima jums ant jos sėdėti 😀

Žydrūnas, 2010-04-20 21:33:34

Na tai normalu, gausit geresnę kėdę 🙂

wh2, 2010-04-20 21:40:27

tai jei direktorius sedetu ant taburetes tai turbut tada tos 4 tetos duotu medali….

komjaunuolis, 2010-04-20 21:48:33

O varge… Ačiū už gerą nuotaikos užtaisą vakarui:D

Žydrūnas, 2010-04-20 21:52:49

užsilenkę ar apakę būtų jos 😀

Darth Vader, 2010-04-20 21:58:34

Pablūdo ES…bet jei iš savo pinigų duos paauksuotą su 5 deimantais – tegu…

imbusy, 2010-04-20 22:28:41

Manau ES čia ne prie ko, o problema pačių lietuvių idiotiškuose pateiktuose projektuose, kurių esmė pagrinde tik plaut pinigus, ir jų vykdyme. Bet gal aš nesupratau įrašo esmės.

Rasa, 2010-04-20 22:29:04

Nuostatuose parašyta: “Viena mokytojo darbo vieta gali būti skirta vienam ar keliems dalyko ar giminiškų dalykų mokytojams.” Tipo net lituanistės su matematiku pakaitom nesodinkit, gali kokiu kitu mokslu užsikrėsti 😀

Žydrūnas, 2010-04-20 22:31:56

Kažkaip jūs giliai žiūrit visi :), aš supratai, iš šito įrašo, kad blogą kėdę direktoriui davė ir tiek, tai pasitaisys manau 🙂

Žydrūnas, 2010-04-20 22:35:57

supratau..pseprasam 🙂

laisvas, 2010-04-20 23:21:28

p.Burgi: o gal čia viena iš 12-kos Ilfo ir Petrovo kėdžių? Turėtumėt prieš atiduodant patikrinti.

Liutauras, 2010-04-21 08:54:43

kol kas manęs niekas neįtikino, kad 90% ES lėšų panaudojamos su didesniu nei minimaliu efektyvumu. biurokratams efektyvumas nerūpi, jiems rūpi “įsisavinti” ES lėšas (nebūtinai dalį jų pavagiant), o kai keliamas klaidingas tikslas, rezultatai negali tapti teigiami..

Marius, 2010-04-21 09:59:05

Ironiškai: viena kėdė gerokai modernizavo gimnaziją, tai bent projektas.

Normaliai: galbūt ES praktikoje direktoriai turi patys rūpintis kėdėmis?

giedrius m, 2010-04-21 11:37:54

Formaliai jie yra teisūs. Lėšos turi būti skirtos tam, kam yra daromas projektas, o ne tiems, kas vykdo projektą. Tik nemanau, kad jie kabinėsis, nors popieriuose reikės sutvarkyti (ką tos moteriškės ir pasakė). Mokytojų darbo modernizavimas nereiškia, kad ir direktorius turi sedėti minkščiau, jei apie tai projekte neužsiminta 🙂

Tadas, 2010-04-21 14:52:59

Liutaurui: ES pinigai neturi konkretaus seimininko, todel apie koki efektyvuma galima kalbeti… Kita vertus, tai Lietuvos naudingiausia iskasena siuo metu. Ji turi savybe isnykti jos nepasisavinus, todel reikia tik dziaugtis, kad tikslas yra isisavinti, o ne pasiekti rezultata. Jeigu visiskai netycia ir pasieks kazkas rezultata, tai galima bus dar ir is dziaugsmo paploti.

P. Burgiui: Jeigu norit but formaliai teisus, tiesiog isidarbinkit 1/36 etato mokytoju ir galesit spjauti i veida toms moteriskems, ir sedeti is principo ant tos kedes, kuria jums taip gaila prarasti.

Smokas, 2010-04-21 15:42:22

Tadai, lengvai gauti pinigai lengvai ir prapuola. Didžiausa vertybė yra gauti ne žuvį, o meškerę. tai akivaizdžiai rodo dabartinė ekonominė padėtis, kai žmogeliai pripratę gauti žuvį ir jos nebegaudami užtektinai vos nesižudo dėl to. 🙂

Antanas, 2010-04-21 15:45:44

Nesupratau kur čia dabar idiotizmą pamatėte? Turbūt labai jau tos kėdės įsikibote… Aš netgi manau, kad elgiatės ne visai etiškai ir sąžiningai. Jei projektas skirtas mokytojų darbui gerinti, tai kuo čia dėtas direktorius??? Nu tipo ima mokykla iš europos pinigus mokytojams, o direktorius už juos prisiperka sau kėdžių, mašiną su vairuotoju, atostogas kanaruose ir dar apmoka už Mikę Pūkuotuką. O būrai mokytojai tegul sau aria ir toliau.

Aišku, kad jums negalima ant tos kėdės sėdėti.

Povilas, 2010-04-21 16:06:02

Grįžau iš linksmo baliuko, “lengvai įkalęs”, atsiverčiu šį tinklapį, vieną iš padoriausių – ir apanku. Šlykštu vien apie pamąstymus apie Bendrąsias programas. O tai – ES milijonai. Pažįstu keletą asmeniškai tų “programų” organizatorių ir vykdytojų. Visi “pertvarkos” programų vykdytojai nemokšos, net nežinantys, kaip Lietuvos mokykla atrodys po dešimtmečio. Nors stintų gaudytojas Plikšnys tartų žodį, bet jis jau, berods, Vilniuje įsitaisė. Prasmekit jūs visi.

Bronislovui – geros sveikatos.

giedrius m, 2010-04-21 16:43:35

Smokas: pinigai yra meškerė, su kuria gali gaudyti viską. Bet va žvejų tikrų nėra daug. Todėl tą meškerę gauna ir prasti žvejai, kurie ją galbūt parduos po vieno-kito įmerkimo į vandenį. Ir per daug žmonių, nė karto nežvejojančių, nebandžiusių žvejoti ir net neplanuojančių žvejoti, kurie moko kitus kaip tai daryti arba bumba kaip nevykusiai/blogai tai daro kiti (Laba diena, Povilai!).

Pritariu Tadui. Gyventume daug prasčiau be tų pinigų ir reikia tuo naudotis, žaidžiant pagal ES taisykles.

Burgis, 2010-04-21 20:54:26

Tarpinis finišas: kol bus tokių, kaip komentatorius Antanas, tol idiotizmas bus skatinamas ir klestės… Bet vis tiek naudinga, kad sužinojau:

  1. Dvidešimt metų mes gimnazijos kėdes laisvai nešiojome iš vienos patalpos į kitą. Negalima!

  2. Bet kurioje įstaigoje prieš atsisėsdamas ant kėdės pasidomėk, ar kartais Europa nėra jos paskyrusi tik tam tikriems (pavyzdžiui, tik baltiesiems) žmonėms.

  3. Pagaliau patvirtinta tiesa, kurią seniai žinojau: direktorius gimnazijoje yra mažiausiai reikalingas. Bent jau sėdėti darbo vietoje jokiu būdu negali! Nieko naujo: trisdešimt metų katedroje aš neturiu ne tik kėdės, stalo, bet net stalčiaus ar lentynos. Ir puikiausiai dirbu!

  4. Mokytojams gali duoti auksinę kėdę, bet jie vis tiek nesėdės mokykloje! Jie nenori jokios darbo vietos, išskyrus kabinetus, klases, mokytojų kambarį (poilsiui), salę. Europa nežino, kaip dirba viena geriausių Europos mokyklų… Ir Antanas nežino! Dabar paaiškinkite, kad jie privalo sėdėti! Atsakau: privalo, bet tik po teismo nuosprendžio ir ne mokykloje. O tie, kurie sėdi Antano mokykloje, – nedirba. Todėl Antanas taip ir išmokytas…

***

Išvada: šiandien paprašiau, kad ūkio vedėjas išneštų tą kėdę iš mano kambario, kad aš daugiau jos akyse nematyčiau! Nenoriu galvoti apie visuotinį idiotizmą.

Specialiai Antanui: tik visiškas idiotas gali vogti iš savo įkurtos mokyklos. O gal aš ir esu idiotas?

GL, 2010-04-21 20:55:07

Europai reikes dar daug ko ismokti, kad ir is Obamos administracijos (man labai patiko, kai jis atsisake vaziuoti i ES-JAV susitikima, pasakes, kad nemato aiskaus susitikimo tikslo… :))

Sakyciau man ES biurokratai labai panasus i mokslininkus – turi geru ideju, progresyvia vizija, bet ziuri ne tiek i rezultatus, kiek i procesa, ir daugelis ideju lieka arba neigyvendintos, arba igyvendintos letai ir neefektyviai…

Nezinau, kokie yra reikalavimai gauti darba ES strukturose (tose, kurios kuria tas taisykles ir reikalavimus), bet manyciau kur kas svarbiau nei moketi 4-5 kalbas ir rasyti ispudingus rasinius yra tureti gerus verslo, ekonomikos, matematikos ir informatikos pagrindus… O deja, manau dauguma eurobiurokratu yra baige socialinius ar politikos mokslus ir nezino siu dalyku…

Antanas, 2010-04-22 08:41:25

Nu Bronislovai Burgi. Nuvylete labai labai stipriai. Vadinasi esat ne kiek ne geresnis nei visi tie seimunai ir panasus parazitai. Isvedziojate kazka apie kedziu nesiojimus ir taip toliau. Uzsipuolate bet ka, kas jus pakritikuoja (o i tai ka jums sako, neisiklausote). Teigiate, kad as mat esu blogai ismokytas, o mano mokykloje nedirba mokytojai (mano mokykla, beje, licejus). Atsiprasau, bet esu siek tiek ismokytas etikos (ir ne sovietines, kaip, matyt, jus). Ta pati etika, kuri man neleistu uz mokytoju pinigus SAU nusipirkti gudrios kedes ar masinos, ar atostogu Kanaruose neleidzia, priesingai nei jums, ir jusu isvadinti idiotu, nors ir nesuprantate akivaizdaus dalyko. Sekmes ir toliau issisukinejant apie kedziu nesiojimus, kedes baltiesiems zmonems ir taip toliau (antras zingsnis bus, turbut, uz mokytoju pinigus nusipirkti masina, kuri jus vezios ir sakyti, kad, formaliai, ta masina gali naudotis ir mokytojai. Tik, zinoma, kazkodel nesinaudoja…). Ar jus siuo klausimu kuo nors skiriates pvz. nuo tokio Karaliaus? Jie ten irgi, beje, viska idiotizmu vadina.

laisvas, 2010-04-22 09:26:43

Palaukit. Nebesuvokiu nieko. Kiek suprantu šita kėdė yra pirkta pagal projektą, panaudojant ES lėšas?

Jei taip, tai kyla klausimas kas projekto rengėjas? KTUG ar KTUG mokytojai, kaip atskiras grupinis vienetas? Jeigu pastarieji, tai formaliai kėdė priklauso tik jiems. O jeigu KTUG, tai koks skirtumas kas ja naudosis? Kad ir moksleiviai, kad ir ateinantys svečiai.

Pagaliau ar projekto punktuose būtina nurodyti kieno sėdynė tą kėdę trins?

Mokytoja, 2010-04-22 09:34:00

Sveiki,

apie vieną iš projektų: pagal pateiktą sąrašą už 60 000 lt. reikia išrinkti priemones, kurios skirtos tik skaityklai… pvz. kompiuteris įkainuotas 3000 lt., daugiafunkcinis įrenginys, stalas, kėdės…. Ir visa tai gali būti tik skaitykloje. O taip dar reikia 3 kompiuterių mokytojų darbo vietoms (visi kiti jau turi kompiuterizuotas darbo vietas), negalima, ateis patikrinti, neras skaitykloje…

Mokytoja, 2010-04-22 09:36:26

Ir dar: mokykla pirko 9 kompiuterius (pagal duomenis prilygsta siūlomiems) mokėjo 9000 lt. (1 kainuoja 1000 lt.).

Smokas, 2010-04-22 09:37:50

Giedriau, tiesiog labai sutunku su mintim “gyventume daug prasčiau be tų pinigų ir reikia tuo naudotis, žaidžiant pagal ES taisykles”. Panašiai galvojo ir CCCP laikais. Bandau įsivaizduoti, kad atominę elektrinę ar naftos perdiribimo kambinatą sprendimas statyti būtent Lietuvoje buvo vertinamas kaip didelė sėkmė Lietuvai (vertybė – darbo vietos + kiek dar nubyrėjo rublių ir pavirto asmeniniais žiguliukais, volgomis, namais, sodybomis it t.t.) Lėšų įsisavininimas puikus. Tačiau mums neužsiliko daug didesnė vertybė – ŽINIOS, kaip tuos gigantus suprojektuoti ir pastatyti. Mokslininkai, kurie viską suprojektavo, atliko savo darbą ir grįžo į Maskvą, o mums liko tai ko norėjome – darbo vietos ir namukai su žiguliukais. Praėjo keliasdešimt metų ir dabar tie “šaunuoliai” įsisavintojai stovi prie vieno iš gigantų krapštydami pakaušius, ne tik kaip pastatyti naują, bet kaip uždaryti seną. Savų pinigų nėra, žinių nėra. Belieka vėl pasikliauti nauja sąjunga. Bet juk mes turime didžiules nepriklausomybės ir aukšto pragyvenimo lygio pretenzijas. Tai kuo dabartinė “nepriklausomybė” taip skiriasi nuo tos CCCP “nepriklausomybės”? Gal geriau vadinkime savais vardais. Senas ponas nuskurdo, sukriošo ir pabėgome pas protingesnį ir turtingesnį poną. O tas žaidimas su savom vėliavom ir himnais tik dėl tų kurie mėgsta tokius žaidimus, kad ramiau jiems ant dūšios būtų. Sutinku su tavim, kad meškerė yra pinigai, bet Meškerių-meškerė yra ŽINIOS, kaip tuos pinigus uždirbti. Įsivaizduok situaciją, jei mes atsidurtume negyvenamoje saloje. Aš mokėčiau pasidaryti lanką, strėles, taikliai šaudyti, užsikurti ugnį, o tamsta turėtum skrynią su piningais, akcijomis, deimantais. Ar išalkęs neateitum pas mane paprašyti kokio mėsos gabalo ? Va tada aš už kiekvieną tau sumedžiotą paukštuką paprašyčiau tų piningų ir deimantų, jei tai būtų man verta.

Lina, 2010-04-22 09:40:28

Gal tame ir yra idiotizmo, kad turi pinigus ir negali leisti savo nuožiūra, kad ir labai protingai ir nesavanaudiškai.

Bet dažniausiai gauti pinigai yra gauti, kartu su įsipareigojimais ir iš paskos sekančiais tikrintojais, bent šitoje visuomenės stadijoje aš kitaip ir neįsivaizduoju.

Antanas, 2010-04-22 09:43:24

laisvam: Cia svarbu ne kas rengejas, o kokia paskirtis. Tai paskirciai ir yra skiriami Europos mokesciu moketoju pinigai (tai nera kazkokios asmenines lesos). T.y. jei paprasei pinigu mokytoju darbui gerinti/modernizuoti (kaip ir yra siuo atveju, jei teisingai supratau) labai keista jeigu gerini direktoriaus (virsininko) aplinka. O tokiu projektu pilna Lietuva – priraso, kad ismust, o is tikro virsininkai tuos pinigus “isisavina”. Tikiu, kad siuo atveju tiesiog ivyko klaida (na, nesinori galvoti, kad ir B.Burgis toks pats….).

Ir, aisku, kede ir pan. dalykai yra mobilus – ofkoz juos, reikalui esant, galima nesioti. Zinoma, kad nera jokio kriminalo, jei biblioteka paskolina kedes aktu salei (pvz. kai ten ju truksta) arba jei persinesi mokymo priemone is vieno kabineto i kita ar panasiai. Taciau, anksciau ar veliau, viskas turi grizti i savo vietas. O jei kede nutupia “laikinai amzinai” direktoriaus kabinete – tai jau kvepia apgaule ir isvedziojimais – vadinasi tikrai ne skaityklai buvo sumanyta, tikrai ne mokytojams…

Burgis, 2010-04-22 12:02:02

Nu, Antanai, nuvylėte ir tiesiog šokiravote! Tai parašė Licėjų baigęs žmogus?! Tai ir yra Licėjaus etika, pavadinti kitos gimnazijos direktorių vagimi, vagiančiu kėdes iš savo mokytojų!? Apie kokius Kanarus Jūs kalbate?! Apie kokius automobilius Jūs kalbate! Ar Jums nė kiek ne gėda palyginti mane su L.Karaliumi, su bet kuriuo Seimo nariu?! Jei aš būčiau 21 metus vogęs iš savo gimnazijos, tai joje jau nė sąvaržėlės nebūtų likę. Kaip tai įžeidžia, kad net vagis esu netikęs!

Jūs kaltinate mane, kad neįsiskaičiau Jūsų laiško. Dar kaip įsiskaičiau! Ilgiems metams… Bet Jūs apkaltinote mane nė nebandęs suprasti, kokia yra KTUG, koks čia direktoriaus vaidmuo ir indėlis.

Jei Jums ir toliau čia viskas “kvepia apgaule ir išvedžiojimais”, tai, deja, aš nieko Jums kitaip pasakyti negalėsiu. Atsiprašau. Neslėpsiu – gavau “dozę” ne vienai dienai…

Antanas, 2010-04-22 12:16:41

Bronislovai, ar jums viskas gerai? Kas čia jus kuo vadina? Ir, ačiū už gražų srautą įžeidimų Europos bei mano paties asmens adresu. Tikrai, kai pasipainioji KTUG direktoriui būna ne kas…

Atsiprašau, kad prieš komentuodamas apie tai, kad Europa nera idiotizmas, neįvertinau jūsų indėlio į KTUG, o KTUG i Lietuvą ir pastarosios į Europą. Sakau nuoširdžiai. Nors ir nera iki galo aišku, kaip Europos pinigai susiję su įvairiais indėliais.

Ne, Bronislovai, man daugiau apgaule cia nebekvepia. Dabar jau kvepia tuo, kuo jums kvepia Europa.

Giedrius, 2010-04-22 12:20:08

Smokui:”Įsivaizduok situaciją, jei mes atsidurtume negyvenamoje saloje. Aš mokėčiau pasidaryti lanką, strėles, taikliai šaudyti, užsikurti ugnį…” O sala tai negyvenama:) Jokio paukštuko !:)

Giedrius, 2010-04-22 12:26:00

Mes labai gerai galvojame apie eurobiurokratus:) Situacija kiek kitokia…ilgai juokiausi, kai išgirdau apie Makedonijai skirtus pinigus…cukranendrių auginimui. Mes piktinamės savais vagimis, tačiau pamirštame eurovagis…Kažkaip nutilo, “sudegė smigose” visos istorijos apie santerus, lordus kinokus bei kitokius pabaisėkus:) Policijos komisarai prakalbo apie korupcija…ir viskas baigėsi tyla.

laisvas, 2010-04-22 12:44:25

Antanui: va čia, mano nuomone ir prasideda(tesiasi) apsurdas. Kodėl reikia nurodinėti projektuose įsigyjamų daiktų sąrašą tiesiog iki smeigtukų, jų panaudojimo vietą ir kas būtent jais naudosis? Ar nebūtų paprasčiau gavus lėšas, išleisti jas pagal poreikį bet kokioms reikalingoms prekėms ar priemonėms, pagerinančioms mokyklos būtį, buitį ar mokymo procesą?

Šis atvejis tai: MOKYKLOS modernizavimo projektas! Nuo kada direktorius nepriklauso mokyklos pedagogų kolektyvui? Juolab p B.B. kiek suprantu yra ir mokytojas. Kas gali paneigti, jog sėdint patogioje kėdėje nekils direktoriui mintys, naudingos mokinių mokymui?

Antanas, 2010-04-22 13:08:30

laisvam: tai nera absurdas. gal teisingiau butu sakyti, kad nera zinomas geresnis metodas kaip uztikrinti, kad pinigai is tiesu nukeliautu pagal paskirti. Pabreztina, kad pinigai nera savi. Su savais pinigais ka nori ta darai. Jei kazkas duoda pinigus, jis tikisi, kad jo pinigai nenueis veltui ir tai visiskai naturalu. Galbut koks nors Petras pazista tula Aureliju, duoda jam pinigus ir tiki, kad ka zadejo, ta Aurelijus ir padarys. Galbut jam netgi nesvarbu, kad darydamas tai Aurelijus kartu nepamirs ir saves asmeniskai, galbut jis zino Aurelijaus indeli ir ji vertina. Taigi, Petras visai nesirupina ir nieko netikrina. Bet jei koks Aloyzas Aurelijaus nepazista ir pazinti negali, bet nori isitikinti, kad jo pinigai nenuplauke pro sali, ka gi jam daryti? Turbut reikia pasiusti tikrintojus? Ar ant Aurelijaus uz tai galima pykti ir ji vadinti idiotu? Nereikia pamirsti, kad tai buvo jo pinigai. Ir jo salygos.

Labai keista piktintis isipareigojimais ar kad reikia nurodyti ta ar ana. O kodel nesipiktinama, kad kazkas pervede pinigus? Labiau patiktu pinigus gauti uz dyka? Galbut, bet…

Taip, bloge autoriaus projektas buvo pavadintas MOKYKLOS, taciau komentaruose eina isskaityti, kad MOKYKLOS modernizavimo projekto esme (paskirtis) mokytoju darbo(moksleiviu mokymosi proceso?) modernizavimas. Atsizvelgiant dar i tai, kad tikrintojai dave pastaba, as taip ir supratau.

Kiek man zinoma, direktorius (administratorius) nera tas pats, kas pedagogas. Kas skirta mokyklos administravimui, nera (ar nebutinai yra) skirta mokymosi procesui. O jau kede tai jau tikrai (ka net ir autorius labai arogantiskai pabrezia, nepamirsdamas pridurti, kad baigti mokykla, kurioje mokytojai turi kur atsisesti pries teismo procesa yra tiesus kelias i idiotizmo virsune).

giedrius m, 2010-04-22 13:29:51

Smokai: gyvenam ne negyvenamoje saloje:) Būten todėl ES ir investuoja pinigus čia.

Pilnai pritariu, kad yra ir daug eurovagių, ir ne viskas gerai. Todėl ir sugalvotos tokios taisyklės… kad išvengti tarybinės situacijos kai pagrindinis lėšų įsisavinimo būdas buvo vadovybės volgos 🙂

Skirtingai nuo Antano, aš nekaltinu Burgio. Tiesiog pyktis ne tuo adresu: kaltinti reikia gudruolius, kurie daugiau lėšų išnaudotų ES lėšų administravimui/savo reikmėms negu projektų vystymui. Tai – biurokratinis ES sprendimas.

Antanas, 2010-04-22 13:39:16

Giedriui: Paaiskinimas. Turbut ir Bronislovui, nes panasu, kad nesuprato. As NEKALTINU BURGIO. B.B. bloge uzsipuole Europa, isvadindamas jos taisykles idiotizmu. Bandau tam papriestarauti (t.y. pasakyti, kad nors biurokratija ir yra biurokratija, taciau tam yra visiskai sveiko ir aiskaus pagrindo ir kitaip, matyt, kad sunkiai iseina). Kad mintis butu aiskesne, naudoju palyginimus. Kai sakau Kanarai ar automobilis, as nekaltinu, kad Burgis nusipirko automobili ar isskrido i Kanarus (labai keista, kad B.B. taip supranta), tik noriu pabrezti situacija, kuria paslepia kedes salyginis menkumas ir tas faktas, kad ja galima nesunkiai pernesti is vienos vietos i kita.

Smokas, 2010-04-22 14:25:09

Giedriui: tų lėšų pasisavinimas, kad ir taisyklingai, nuo tarybinės situacijos kažin ar atitolins. Dirbu spaustuvėje. Pati spaustuvė užsienio kapitalo. Visi įrengimai pagaminti tai Japonijoje, tai Švedijoje, tai Kanadoje, tai JAV, tai Kinijoje. Medžiagos nuo popieriaus iki chemijos pagamintos irgi kitur. Stalas ir tas švediškas. Vartau rankoje spektrometrą ant, kurio parašyta – Swiss made ir galvoju, lėšų, kad nusipirkti tokį įrengimą iš EU fondų gausime, bet tiek lėšų ir proto, kad išmoktume patys tokį daiktą sukurti ir nukonkuruoti matysime kaip savo ausis. Tai dabar, kai daugelis švenčia nepriklausomybę, aš švenčiu savo priklausomybę. Būtent tą, mano galva laikiną, savo priklausomybę, nuo tų užsienio akcininkų, kurie dar kol kas nesuranda, kur pelningiau būtų perkelti fabriką, priklausomybę nuo tos rinkos į kurią eksportuojame produkciją. Realiai suvokiu, kad aš nesu kažkoks stebuklas ir nedarau kažko tokio, ko negalėtų padaryti ukrainietis, baltarusas ar kinietis. Jei tik pasikeistų akcininkų planai, ar nebetektume rinkos, tai aš tapsiu tikrai nepriklausomas (kaip ir tie 15 proc. darbo biržoje). Fabriko pastate koks nors ūkininkas galės vištas auginti savo šeimos reikmėms, o gal jo likimas bus kaip ir mūsų tarybinių fermų. Visos tos lėšos investuotos į kėdes, tušinukus, plastikinius langus mokyklose, stogų lopymus ligoninėse, svetimų protų padarytus įrengimus, naujus darbo biržų ir savivaldybių pastatus, snieglenčių kultivavimo sportą ir t.t. yra labai laikinas ir netvarus dalykas. Mes tuos pinigus gausime ir gyvensime šiandien patogiau, bet niekada nesužinosime ką reikia padaryti, kad tuos pinigus užsidirbti. Šitą žinos vokiečiai, šveicarai, prancūzai, kiniečiai, indai, švedai, kanadiečiai. Atsitikus kokiems nors pokyčiams (kad ir tai pačiai krizei dar kartą), žiūrėk ir pasirodys, kad tose renovuotose mokyklose, jau nebesurenkama tiek mokinių kiek galėtų, ligoninė ar savivaldybė per brangi išlaikyti, nes nebėra iš kur gauti pinigų ir .t.t O kaip juos užsidirbti mums yra nežinia? Tada reiks skelbti viešą konkursą naujam okupantui. 🙂

petras, 2010-04-22 14:28:04

vnž viskas čia paprasta. yra žmonių, kurie griežtai vykdo viską pagal planą, kiti nori tai daryt lanksčiau.

tikrai idiotizmas, kai žmogus viską daro pagal “planą”, net ir tai, kas prieštarauja žmogiškajai logikai. taip pat negerai, kai žmogus per daug laisvai elgiasi ir perdaug nutolsta nuo “plano”. taigi tiek viena tiek kita pusė teisi ir šitas ginčas beprasmis. čia jau priklauso nuo požiūrio viskas ir jis gali sutapt arba skirtis, bet nei vienas nėra teisingesnis 🙂 aš taip manau. čia apie Antaną ir Burgį aš.

Burgis, 2010-04-22 14:47:36

Užbaigiu šią temą – kėdės jau nebėra mano kambaryje! Ir niekada nebus! Aš ne elgeta… Bet vis tiek gera kazachų patarlė: neišsilaikei ant arklio – nėra ko griebtis už uodegos!

Jūratė, 2010-04-22 17:36:37

Gerbiamas Burgi, daug brangesnė yra Jūsų sveikata nei laimėjimai tuščiuose debatuose su tokiais kaip Antanas… Kai žmogus nejaučia pagarbos kitam, tai gali kokio nori dydžio lentelę su užrašu “AŠ MANDAGUS” užsikabinti, negeras kvapas vistiek išlenda… Išvadinti kitą parazitu, vagim … na taip, ne kiekvienas taip sau leidžia… o po to žiūrėk į tokį rimtai…

Antanas, 2010-04-22 19:44:49

Jurate perskaitykite diskusija ir suprasite, kad nemandagus buvo, deja, (ir) pats Bronislovas Burgis. Po jo (be abejo, teisingu ir argumentuotu – ar gali buti kitaip?) zodziu apie tai koks pasaulio blogis esu (paskaitykite dar karta ta stebuklingai paniekos ir pykcio persunkta BB pasamones srauta – tik nusiimkite rozinius akinius) man, sutinku, sunkoka buvo neatsakyti astriau, taciau, manau, kad padorumo ribas islaikiau. Apie BB ir jo kede tegul sprendzia pati Jurate ir Europietiski tikrintojai. O as jau nebemanau, kad mane dar domina kas domina Bronislova Burgi. Nes jau supratau, kas ji is tikro domina.

rasa, 2010-04-23 16:14:00

O man visai neatrodo absurdas, kad mokytojas turi sėdėti ant minkštesnės kėdės, negu direktorius…

Rasa, 2010-04-23 19:42:58

rasa- ne Rasa, jei ką 🙂

rasai: aš čia tiesiog todėl taip, kad nepagalvotų, kad aš rašau 🙂

Miglė, 2010-04-26 11:00:33

Vajetau, teks dabar mokytojui sėdėti ant geresnės kėdės J! Tikrai tos keturios projektų prižiūrėtojos pablūdo!