Kiek Kaune policijos automobilių?

Nušovė teisėją. Šiandien vos ne kas trečias automobilis Kauno gatvėse – policijos. Kyla minčių…

  1. Gal PRIEŠ, o ne PO žudynių visa teisėsauga galėtų imtis ryžtingų veiksmų ir sutramdyti nusikalstamumą?

  2. Ar būtų toks aktyvumas, jei šiandien, Mokytojų dieną, būtų nušautas garbingas Mokytojas?

  3. Paskaičius komentarus apie nušautąjį, gali padaryti tik vieną iš dviejų išvadų: a) nusikalstamas pasaulis pasinaudoja proga apjuodinti teisėsaugą; b) kažkam neišlaikė nervai, matant klano nebaudžiamumą, ir jis įvykdė savo teisingumą.

  4. Bręsta revoliucija? Precedentas pavojingas. Valdžią turintieji privalo susirūpinti, nes yra gi ir nestabilios psichikos žmonių, kurie gali pasukti šiuo keliu.

  5. Nereikia žmonėms meluoti apie policijos skurdą. Yra skurdo, bet yra ir neleistinos prabangos, aplaidumo, tinginystės. Matome.

Atsakymai

Mariuss, 2009-10-05 15:32:00

  1. b)

Giedrius, 2009-10-05 15:59:43

Graudu ir juokinga…Užsienyje policija pradeda kratas nusikaltelių namuose, tačiau baigia policijos komisarų, prokurorų, teisėjų, politikų namuose…Lietuvoje? Suėmė H. Daktarą…ir TYLU, ramu…Niekas nekalba apie policijos komisarus, prokurorus, teisėjus, kurie tiek metų NEMATĖ jokių “tulpinių”, gaidjurgių, “daktarų” ir pan. Gal teko nugirsti apie bent vieną policijos komisarą, kuris būtų nuteistas už ryšius su organizuotais nusikaltėliais…Tokių nėra? Spėju, kad yra…Tyliai atleidžiami…O kiti mato ir analizuoja: pardavinėk informaciją, išdavinėk kolegas…viskas baigsis saugiai, tyliai ir ramiai…Beje, o ką veikė mūsų šaunioji žiniasklaida? Kodėl neteko matyti straipsnių ta tema? Neturi laiko? Zvonkų apatiniams laiko visada pakaks…Laiko nėra tik tokioms byloms…Mano išvados tokios: a) neišlaikė nervai tėvui (ar tėvo kolegoms);b) pradėjo veikti aukšti nusikaltėlio globėjai, kurie surežisavo nužudymus, kad nebūtų demaskuotas panašių nusikaltimų tinklas Lietuvoje…

Aurelija, 2009-10-05 17:51:56

Skaudus įvykis 🙁 Kaip sakė psichologas Lryte jei įtariamojo motyvas buvo pagrįstas, tai šią situaciją labai sunku vertinti iš moralinės pusės 🙁 O šiaip tokioje situacijoje minėtas teisėjas mažų mažiausiai turėjo būti nušalintas nuo pareigų savo paties saugumui visų pirma 🙁

mama R, 2009-10-05 18:26:16

Sunku žmogui, kai jis yra bejėgis prieš klanus. Teisinė sitema lyg ir sukurta tam, kad gintų, bet ar dažnai iš tikrųjų teisingai veikia. Šeštadienį žiūrėjau video informaciją apie kažkokius agurkus. Nukentėjusysis sako, “baisu kai iš tavęs atima turtą, muša, žada nužudyti tave ir tavo šeimą”. Įtariamieji, nesuimti, sėdi teismo posėdyje ir juokiasi, šaiposi.

O jei nusikaltėlio rankose teisiniai instrumentai ir jis juos valdo. Jei iš nukentėjusiųjų šaiposi teisėsaugos atstovai?

bavaras, 2009-10-05 19:20:50

Lietuvoje teisybes nera, nebuvo ir nebus. vien tik korupcija, kysiai, monopolija, Leo. Zmonems akis pudrina, lyg jie nieko nemato, sako viena, o is tikruju yra kitaip. Saudyt juos ir seima saudyt.

anupriute, 2009-10-05 19:59:17

Tikra tiesa 1 ir 5 punktuose.

sonata, 2009-10-05 21:25:38

O mano nuomone, dabartinę mūsų situaciją taikliausiai įvardino Orvelas “Gyvulių ūkyje”: “…visi gyvuliai lygūs, bet yra gyvulių, lygesnių už kitus…” taigi, galimi visi teisingi atsakymai:(

Jūratė, 2009-10-05 22:26:28

Blogiausia, kad nukentėjusios mergaitės tėvas nieko neišprendė… Jei ir pasitvirtintų tvirkinimo faktas. Tėvas bus arba amžinas bėglys, arba sėdės belangėje, taip negalėdamas apginti savo vaiko. Iš tikro svetainės šeimininkas teisingai pastebėjo: jei toks policijos aktyvumas būtų prieš nelaimę, tai tokių nelaimių būtų kur kas mažiau. Kitas klausimas, jei tai būtų paprastas žmogelis, ar būtų toks sukilimas – visos policijos pajėgos, malūnsparniai? Manyčiau, kad ne. Lygiai tas pat su bylos vilkinimu – savas klanas

Arnas, 2009-10-06 01:13:22

O kaip jus galit lyginti paprasta žmogų su teisėju? Ar teisėjo nužudymas gali būti lygiavertis statybininko/vadybininko/mokytojo nužudymui? Taip, sutinku, visais atvejais miršta žmogus, tačiau jei į nužudytą teisėją kreipiama dėmesio tiek pat, kaip į nužudytą kitą eilines pareigas užimantį pilietį, tai nusikalstamam pasauliui akivaizdžiai būtų pasiųsta žinia, kad visas savo problemas gali spręsti teisėsaugininkų žudymais ir tada teisėsauga praktiškai nustotų egzistavusi. O skirti tiek resursų kiekvienam nužudymui, manau, praktiškai neįmanoma. Be abejo, tokiu atveju teisėsauga turi būti teisėsauga tikrąja to žodžio prasme, tačiau čia jau kita tema.

Arnas, 2009-10-06 01:13:42

*paprastą

sonata, 2009-10-06 07:23:31

Arnui: tuomet peršasi išvada, kad arijų gyvybės buvo vertesnės už nearijų…

Jūratė, 2009-10-06 11:05:15

Arnai, pradžioje skaitau ir galvoju, kad ironizuojat… Kol visuomenė laikys teisėjus, valdininkus kitokiais žmonėmis nei paprastas žmogelis, tol ir įstatymai abiem atvejais bus traktuojami skirtingai…Kaži ar pedofilijos byla tiek būtų vilkinama, jei auka būtų teisėjo, valdiniko ar kito vaikščiojančio pora centimetrų virš žemės vaikas? Neteisinu žudiko, jis pirmiausiai save pasismerkė. O ar jo nelaimę kas išsprendė? Bandė spręsti? Taip jau labai savikritiškai paanalizavus, kaži kaip patys tokioje situacijoje elgtumės?

Giedrius, 2009-10-06 11:09:47

Svarbi informacija…

http://www.hotcommentary.com/

Arnas, 2009-10-06 11:38:07

Aš nesakau, kad teisėjai yra geresni žmonės, nei kiti. Pats norėčiau, kad tiek dėmesio susilauktų kiekviena žmogžudystė, tačiau abejoju ar tam yra pakankamai resursų. Aišku, šįkart panašu, kad žmogžudystė nesusijusi su teisėjo tiesioginiu darbu, tai sunku diskutuot. Bet negi jūs iš tikro galvojat, kad teisinė valstybė gali funkcionuoti jei teisėjo/prokuroro/parlamentaro/prezidento nužudymas būtų tiriamas eilinėm pastangom? Dar kartą pabrėšiu: nemanau, kad aukštas pareigas užimantys žmonės yra geresni ar vertesni gyventi už kitus, tačiau akivaizdu, kad jie neša žymiai daugiau atsakomybės ir jie tikrai daro daugiau įtakos visuomenės gerovės užtikrinimui, todėl ir apsauga jų atžvilgiu dažnai būna žymiai rimtesnė, ir nusikaltimai darantys įtaką jų veiklai narpliojami didesnėmis pastangomis ir t.t.

Sonata: man atrodo, kad arijai/ne arijai nelabai čia įsipaišo..

Burgis, 2009-10-06 11:51:30

Arnui: o aš kategoriškai pritariu Sonatai ir Jūratei! Įsivaizduokime, kad nužudytasis prokuroras nebuvo tokio gerumo kaip žudikas. Po įvykio viskas, žinoma, apsivertė, bet įsivaizduokime būvį prieš įvykį… Tik nepamanykite, kad aš jau apkaltinau žuvusįjį! Nagrinėju tik teoriškai. Nors praktiką vakar jau pasakė teisininkas Šedbaras: kaltas ar nekaltas žuvusysis, bet teisėju dirbti jis neturėjo teisės nuo to momento, kai buvo viešai apkaltintas, iki to momento, kol būtų išteisintas, o šmeižikas nubaustas, arba kol pats sėstų už grotų. Tada būtų likęs gyvas…

Pasakysiu jums šiurpią naujieną: jei kas nors iš pedofilų bent paliestų mūsų Mildutę ar Luką – nušaučiau (nudobčiau) kaip šunį! Aš nušaučiau! Galite apie tai informuoti teisėsaugą, žiniasklaidą, visą pasaulį – savo nuostatos nekeisiu. Yra dalykų, kuriems žmonių teismas netaikomas – yra Visatos teismas.

Aurelija, 2009-10-06 12:24:13

Aš su Jumis visiškai sutinku ir su Šedbaro nuomone. Juk ko verti jau vien to teisėjo sprendimai, jei jam metami kaltinimai tokia sunkia veika. Ir jei jau atvirai, aš taip pat jei mano artimą nuskriaustų eičiau iki galo.:(

Eiyou, 2009-10-06 12:31:01

Realiai paskaičius priešistorę atrodo kad žudikas yra paprasčiausias nesveikos psichikos žmogus kuris negalėjo susitaikyti kad žmona gali paimti ir išeiti su dukra ir jis negali to kontroliuoti, dėl to buvo sugalvotas pedofilijos skandalas. Bent jau toks įspūdis susidaro perskaičius liepos mėnesio lryto straipsnį. Dabar manau jau ir jis pats yra šventai įsitikinęs kad viskas taip buvo iš tikro o ne jo fantazijose, įdomus dalykas ta žmogaus sąmonė. O šiaip teisėjas yra žmogus privačiame gyvenime bet darbe jis yra aukščiau paprasto žmogaus nes tik jis gali nuspręsti kam gyventi laisvėje o kam ją apriboti, bandymas paveikti teisėjus juos žudant pakerta pačius bet kokio teisingumo pamatus, jeigu teisėjo nužudymą tirtų taip kaip ir paprasto žmogaus tai kiekvienas pakrikusios psichikos pilietis kuris gali gauti ginklą žinotų kaip išsiaiškinti su teisėju kuris jo manymu priėmė neteisingą sprendimą, tai gal tada matote teisėjas priimtų tą sprendimą kuris atrodytų jam teisingas ar tą kur atrodytų ramesnis žmogelis kuris tikrai nesigriebs ginklo kad įrodytų savo teisumą?

Arnas, 2009-10-06 12:42:38

Na, aš labiau universaliai bandžiau samprotaut, ne šiam konkrečiam atvejui taikiau. Juk teisėjo profesija ir atsakingesnė, ir pavojingesnė nei daugelio kitų, todėl ir dėmesys teisėjų saugumui turėtų būti išskirtinis. O jūs, panašu, kad vadovaujatės daugiau emocijomis. Visi turi būti lygūs.. Teisėjas pedofilas, tai net šaunuolis žudikas.. ir t.t.

Jūratė, 2009-10-06 12:51:59

Nu kodėl manęs nestebina bylos vilkinimo pasiteisinimas – nėra resursų. Kažkaip vakar visą policiją sukoncentruoti, iškelti malūnsparnį, pareigūnus naktį iškviestį sekimui pinigų atsirado. Ar tik nužudžius žmogų skaitoma ekstremali padėtis?

Teisinėje valstybėje iš viso neturėtų būti žmogžudysčių, nesvarbu, prokuroras, mokytojas, statybininkas. Teisėjai neša didesnę atsakomybę? Teoriškai! Ypatingai šių žmonių reputacija turėtų būti skaidri, nes jie teisia kitus. O jei šis žmogus nuteisia 2 metus žmogžudį, kuris yra aukšto pareigūno sūnus(jo bendras gavo 17 metų!), jei jis jau baustas už girtumą vairuojant, tai apie kokį skaidrumą ir teisėjų garbės kodeksą kalbėti??? Nekalbu aš konkrečiai apie Furmanavičių, jis jau kaip sakant ne mums atsiskaitinės. Bet kiek dar turėtų būti tokių nelaimių, kad sistema neteisintų savo parsidavėliškumo resursų trūkumu

Marius, 2009-10-06 13:07:22

Truputį į temą neseniai nugirsta frazė: gyvename laikais, kai picą į namus pristato greičiau nei atvyksta policija…

Aurelija, 2009-10-06 14:44:54

Jurate, sutinku!

Giedrius, 2009-10-06 14:45:58

Iš pistoleto, numesto prie nužudytosios namų, niekas nešaudė…Naujos, netikėtos detalės…

bavaras, 2009-10-06 19:40:09

padarys nepakaltinamu ir bus laisvas.

Giedrius, 2009-10-07 09:51:49

Kodėl tyli Konstitucijos garantė?

pajon, 2009-10-07 15:09:26

Gal jis ir yra nepakaltinamas. Labai jau paranoja dvelkia jo elgesys. Na gerai, jei Kedžio tiesa, vienam pedofilui atkeršijo, kitas taikiny, o tai kuo ta moteris dėta, kad ją nušovė?

Normaliai protaujantis žmogus pagalvotų, kaip jo dukra gyvens po to, kai tėvas atsidurs už grotų ilgiems metams. O juk jai dar augti ir augti…

“Afekto” būsenos čia nepripaišysi, daug laiko praėjo.

Aš abejoju, kad tai pedofilijos reikalas… greičiau jau psichiatrijos. Be to, juk Kedys pats brandus vyras būdamas šešiolikmetei vaiką įtaisė. Ar už tai neteisiama?

petras, 2009-10-07 15:22:37

Niekas iš mūsų nežino nei kas žudikas, nei kokie motyvai ir t,t, tai ir spėliot ar verta 🙂 tiesiog geras kabliukas mūsų bulvarinei spaudai, tai ir rašinėja, reitingus keliasi, žmonės piktinasi, policija darbo gavo, kitos aktualijos nustumiamos į šoną 🙂 bet greit praeis.

Giedrius, 2009-10-07 16:56:09

Kodėl, gerbiami komentatoriai, nekalbate apie kitas aukas, kurioms gal tik ši tragiška istorija suteikė stiprybės atsiverti? Kiek apie tokius suluošintus vaikus žinoma…Štai viena internautė prisivertė parašyti: “Mane išprievartavo einančią į mokyklą…Man dabar 50m., tačiau 40 m. šaukiu naktimis…tėvas nusižudė…nusikaltėlių niekas neieškojo…” Gal tikrai visi tylime, gėrimės adamkine teisėsauga?

Dainora, 2009-10-07 18:30:41

Giedriui

Dabar dar Adamkus kaltas?!

Jūratė, 2009-10-07 19:16:12

pajon, Petrai, rašote nesamones ir tiek…

Dainora, ne adamkinėje sistemoje esmė. Kodėl policija nejaučia visuomenės palaikymo? Todėl kad dažnas tėvas giliai širdyje žino, jog pasielgtų lygiai taip pat…

Vistik iki ko turėjome daeiti, kad pagaliau teisėtvarka pajudintų užpakalius ir pradėtų spręsti šią bylą! Ir tikrai, tai juk ne vienetinis pedofilijos atvejis, kiek tokių bylų padėtos į gilų stalčių. Šalaševičiūtė darbštuolė, skuba uždrausti kultinius filmukus “Na palauk!”, nes ten matai vilkas rūko, bet metus laiko pedofilijos byloje tarp atsakingų institucijų vyko tik vangus susirašinėjimas… Dabar belieka tik pirštais vienas į kitą badyti.

Saula, 2009-10-07 19:45:11

Jūrate, visiškai Jums pritariu!

Saula, 2009-10-07 19:45:11

Jūrate, visiškai Jums pritariu!

Giedrius, 2009-10-07 19:46:33

Dainora, neteko girdėti apie tokį žmogų, kuris žadėjo “sudrebinti teisėjų klaną”? Teisėjai ir dabar besijuokdami dreba.

Dainora, 2009-10-07 23:27:25

Giedriui

Ar Adamkus žadėjo? Aš matyt kažkaip negirdėjau.

Giedrius, 2009-10-08 08:55:54

Dainora, vieni žadėjo, kiti – darė. Apie “darančius” daug papasakotų visa “Rubikon”-o “juodoji buhalterija” ( TV mirtingiesiems parodyti tik keli lapai:), Navickas, Junokas, Betingis bei kt.

Gerb. komentatoriai, pastebėjote, kad A. Paulauskas TV studijų neapleidžia? Gal jis ten miega?

Saulius, 2009-10-08 13:08:08

Jūrate, o ar jūs tikrai 100% žinote, kas čia teisus, o ka ne? Ar galite garantuoti, kad mergaitės tėvas sako teisybę, ar galite garantuoti, kad mergaitė tikrai buvo tvirkinama (motinos, o ne tėvo)? O gal tai žiniasklaidos ir jausmų suformuota nuomonė?

Iš pradžių irgi buvau pasibaisėjęs, kad čia pedofilijos atvejis. Bet kuo toliau, tuo mažiau tai atrodo. O peržvelgus tuos tėvo su mergaite darytus įrašus, abejonių kyla dar daugiau: kaip mergaitė laisvai ir žaismingai apie tai kalba, kaip ne ji pasakoja, o tik atkartoja tėvo žodžius, kaip aplamai galima viešinti tokius įrašus ir toliau traumuoti vaiką. Neteigiu, kad to nebuvo. bet negalima sutikti, kad tai tikrai buvo. Gal reiktų į visa tai žiūrėti kritiškiau, o ne remtis tik subjektyviais šaltiniais.

Aišku tik viena – didžiausia kaltė tenka teisėsaugai, kad tiek laiko nedarė. Per tiek laiko ji turėjo arba įrodyti tėvo tiesą ir nuteisti tvirkintojus, arba nuteisti patį tėvą už šmeižtą ir atimti iš jo dukrą už pavojų jai pačiai.

Jūratė, 2009-10-08 14:22:14

Sauliau, nei aš, nei Jūs galime teigti kad žinom. Tą turėjo jau seniausiai išsiaiškinti ir TEIGTI teisėsauga.

Turiu aš savo supratimą, ar tėvas tikrai žudytų nieko kaltą teisėją, pasmerktų save, pasmerktų savo dukterį, vien tam, kad suvesti sąskaitas su sugyventine. Kiekvienas liekam prie savų abejonių. Aš trijų vaikų motina, man ypatingai svarbus šis ir panašūs atvejai. Todėl esu ir būsiu subjektyvi iki kol nebus viskas pilnai išaiškinta. JEIGU bus, nes kažko įtariu, kad ir toliau bus bandoma visais būdais pateisinti ir gerai užmaskuoti savo klano nario nusikaltimą.

Tiesa, dėl to, kad mergytė linksmai viską pasakojo. O Jums neatėjo į galvą mintis, kad ji iki šiol nesuprato, kas su ja buvo daroma, ir kad tai yra labai negerai?

Jūratė, 2009-10-08 14:34:31

Ir dar, Sauliau, ar Jūs įsivaizduojate, kokia turėtų būti atlaidi žmogaus, aukšto valdininko, dūšia, kad jį viešai apkaltina tokiu iškrypėliškumu, o jis tyli, nesikreipia į atitinkamas institucijas, kad jį apgintų už tokį šmeižtą? Aš matyt ne tokia atlaidi…

Saulius, 2009-10-08 15:06:07

Pažiūrim iš kitos pusės – ar doras tėvas tikrai žudytų kitus žmones, jei žinotų, kad toliau jis tikrai negalės gyventi su savo vaiku, nes bus kalėjime, kad vaikas gali atitekti motinai ir pan. Ar tikrai sieki teisingumo, jeigu neleidi savo vaikui atlikti psichoanalizės, bet pats jį filmuoji ir platini įrašus internete (su ateityje iš to išplauksiančiomis pasekmėmis). Ar tai tikrai nėra suaugusiųjų sąskaitų suvedinėjimas pasinaudojant vaikais (kas šiuo metu labai populiaru)? Ir dar daug visokių ‘ar’. Todėl šiuo atveju negalima palaikyti nei vienų nei kitų. Nes per daug abejonių. O apkaltinti kitą visada lengviausia.

Neatėjo į galvą mintis, kad vaikas nesuprato, kas su juo daroma. Nes tam tikri dalykai tikrai turėjo sukelti nemalonius pojūčius ir nebūti tokie žaismingi (kaip skamba įraše). Neįsivaizduoju nei vieno tokio amžiaus vaiko, kuriam tokie dalykai būtų linksmi.

Net keista, kaip čia visa Lietuva sugeba padaryti išvadas pagal vieno žmogaus pasakojimus ir jo darytus vaizdo įrašus. Man visa tai sukėlė daugiau klausimų nei atsakymų.

Jūratė, 2009-10-08 15:15:39

Sauliau, o jūs vaikų turite?

Saulius, 2009-10-08 15:22:05

Jūrate, o argi tai yra svarbu (ar turiu vaikų, ką dirbu ir pan.)? Ar pagal tai vertinama mano nuomonė?

Jūratė, 2009-10-08 15:29:19

Ne, pagal tai vertinu Jūsų supratimą apie vaiko reakciją. Taip pat ir tėvo bejėgiškumą, kai nuskriaustas jo vaikas, o visa sistema prieš jį. Neteisinu, kartoju, neteisinu jo. Ar jis didvyris? Ne. Jis būtų didvyris, jei būtų užkirtęs kelią pedofilijai, jei būtų apsaugojęs savo ir kitų vaikus. Dabar jis yra auka.

Mano vaikams labai nepatinka kai aš jiems kerpu nagus. Tai irgi yra nemalonus pojūtis. Bet kai kuriuos nemalonius pojūčius mes priversti priimti kaip natūralius. Ar tikrai vaikas gali skirti, kur yra natūralus nemalonus pojūtis, o kur neleistinas?

p.s., kur Jūs dirbate, tai man tikrai nei kiek nesarbu. Sveikinu, jei dirbate 😉

Saulius, 2009-10-08 15:34:47

Net keista. Dauguma jau turi padarę kategoriškas išvadas – tas kaltas, anas nekaltas, jie išgamos ar nukentėjėliai. Tarsi jau viskas būtų aišku, kaip ten buvo iš tikrųjų. Nors realiai tai niekas neaišku – visi remiasi tik žiniasklaida ir vaizdo įrašais (kurie sukelia dar daugiau klausimų).

Idomu, kaip dauguma jaustųsi, jeigu tai nutiktų, pvz, su jais pačiais. Antra pusė keršydama apkaltina vaiko tvirkinimu ir pateikia tokią medžiagą. Įrašas sukeliantis daug klausimų, vaiko ištirti neleidžia, visa Lietuva jau iš anksto nuteisia – kaltas. Net nepabandę pasidomėti antros pusės veiksmais, pasakojimų tikrumu ir pan. Kaip patys jaustumėtės vienašališkai apkaltinti be teisės apsiginti?

Jūratė, 2009-10-08 15:39:27

o kaip jūs jaustumėtės Drąsiaus vietoje? Juk tai irgi yra viena iš versijų.

Tiesa, Furmanavičiaus biografijoje irgi yra daug daug klaustukų, kodėl jų neiškeliate? O apie sistemos darbą ir pasyvumą tiriant tokias bylas, manau, ne vienas yra susidūręs… Mes esame nesaugūs, jei po chuliganizmo atvejo metus laiko įtariamasis nėra nei apklaustas. Ir po tų metų skambina aukai į asmeninį telefoną tartis dėl bylos nutraukimo. Čia jau kita istorija, parodanti, iš kur tiek daug nepasitikėjimo

Saulius, 2009-10-08 15:56:11

Na šiuo momentu nedirbu, slaugau karščiuojantį trimetį sūnų, kurį užpuolė virusas. Guli toks leisgyvis lovoje. Jam sunku, bet gera, kad ne vienas. Ir žinau, kad ryt/poryt jis vėl atsigaus ir lakstys su broliu krykštaudamas namuose. Todėl ramu.

Vaikas gal dar ir neskirs, kas natūralus nemalonus, o kas neleistinas poelgis. Bet kuriuo atveju tai jam paliks neigiamas emocijas. Ir apie tai vėl prakalbus, jis pasidarys irzlus, neramus.

Jūratė, 2009-10-08 16:03:01

Bet gal taip ir buvo, BET gal dėl to ir prasidėjo visa ši istorija.. Kas žino? Kol kas niekas… Aš tikrai neįkūriau Drąsiaus gerbėjų klubo. Kaip jūs sakote, niekas negali būti tikras. Esmė ta, kad visa istorija stipriai sukrėtė kiekvieną, o už tai atsakomybę pirmiausia turi prisiimti teisėsauga

Saulius, 2009-10-08 16:12:28

Būdamas Drąsiaus vietoje tikrai nedaryčiau vaizdo įrašų ir jų neplatinčiau internete. Nes vėliau tai taptų trauma vaikui. Jei įsitikinčiau, kad tikrai kažkas buvo, tada jau eičiau per komisijas, tyrimus. Vieni psichologai paneigtų, eičiau pas kitus. P ne trukdyčia tyrimui (tipo, kad netraumuotų vaiko, nors toks vaizdo įrašas dar labiau traumuoja vaiką). Ir dar žinau – kad ir kas būtų nutikę, vaikui esu reikalingas čia ir dabar. O jei man rūpės ne vaiko, o asmeniniai interesai, asmeninės ambicijos, tada ir pradėsiu žudyti ir daryti įvairias nesamones.

Sunku čia diskutuoti, kai jau turi susidarę tvirtą nuomonę, kas kaltas, o kas ne. Kas didvyris, o kas auka. Dauguma ekstrasensai, kurie jau žino tikrą tiesą. Gaila, nes manipuliuot visais, pasirodo, dar lengviau. Daug lengviau patikėti tuo, kas sakoma, nei pačiam pamąstyti ir paanalizuoti.

Saulius, 2009-10-08 16:20:01

Gal. Gal kažkas buvo, o gal tai išgalvota. Nesu nei už, nei prieš. Nesiimu vertinti kas teisus – man per mažai objektyvios informacijos. Tik graudu matyti, kaip visi vieningai smerkia kažką, ko tiksliai dar nežino.

O liūdniausia, kad dėl teisėsaugos ir biurokratijos neveiklos žūna žmonės, kenčia vaikai. Mergaitei vienaip ar kitaip jau stipriai pakenkta: išplatinti įrašai (dėl kurių jai užaugus bus labai nemalonu), praktiškai ‘miręs’ tėvas. O viso to galėjo ir nebūti (juolab kad ji nelabai ką ir būtų prisiminusi užaugusi)…

taip pat mama, 2009-10-08 16:37:03

o tai kad teisėjas buvo nevedęs tai jau čai dėmė biografijoje? ei visi viengungiai skubėkit tuoktis ar susiraskit sugyventines, kad ir nepilnametes, bet jau turėsit švarias biografijas

Eglė, 2009-10-08 16:38:25

Aš nei už Kedį, nei už teisėsaugą ir jos neveiksnumą. Bet mano nuomone, labiausiai vaiką gali apsaugoti normali šeima, ko ir pasigendu šioje istorijoje. Deja atsakomybę turėtų prisiimt pirmiausia pats tėtis, nes mama “kurdama” šeimą dar sėdėjo mokyklos suole ir matyt nelabai suprato jos pečius užgulsiančią atsakomybę. Labai gaila mergaitės, kad ji atėjo būtent į tokią šeimą.

Jūratė, 2009-10-08 17:43:58

Sauliau, jei kažkas mąsto ne taip kaip jūs, tai nereiškia, kad jie nemąsto. Tai ir reiškia, kad jie mąsto kitaip. Sutinku, žiniasklaida keldama savo reitingus, manipuliuoja skaudžiom nelaimėm ir žmonių emocijomis. Dėl to ir pasidalino visuomenė į dvi dalis. Nors kurioje situacijoje buvo kitaip?

Jūratė, 2009-10-08 17:47:12

“taip pat mamai”: o kas kalbėjo apie jo vedybinę/nevedybinę biografiją? Yra faktai: buvo pagautas už vairo girtas (ne išgėręs, o girtas). Už žmogžudystę aukšto pareigūno sūnų nuteisė 2 metams, jo bendrą 17 metų.

Saulius, 2009-10-08 18:45:36

Pasidalina ne į dvi, o tris dalis. Neginu nei vienos pusės, nei kitos. Tiesiog manau, kad per mažai mes visi žinome, kad galėtume daryti išvadas ir teisti kažką. Gal jūs žinote tikrai kažką daugiau, bendravote su tėvu, motina, dukra, kad jaučiatės galį teisti kažkurią pusę? O piktintis blogais dalykais galime visada. Tiesiog dabar buvo duota daug puikaus peno žmonių pykčiui išlieti (išsikrauti) ir nepastebėti kitų dalykų.

O kas šiais laikai yra be nuodėmės? Tuoj pradėsime ieškoti dėmių ir senelių bei prosenelių gyvenime.

Jūratė, 2009-10-08 19:12:26

Sauliau, ar aš turėčiau pasijusti kalta, kad mano nuomonė nesutapo su jūsų, ar iš viso, kad drįsau ją išreikšti?

Visada kartoju: ne Dievas esu, kad teisčiau, bet savo nuomonę galiu ir turiu turėti

Burgis, 2009-10-08 19:54:30

Skaitau, ką naujo praneša žiniasklaida. Lyg ir patvirtinama, kad mergytė sakė tiesą. Kaip keičiasi jūsų vertinimai? O jei vėl tas “lyg ir” bus paneigta? O jei mokslas apskritai dar patikimai negali atskirti vaiko fantazijų nuo tiesos? Taigi…

Bet aplaidumo tai jau niekas nepaneigs…

Saulius, 2009-10-08 20:41:44

Ne, Jūrate, Jūsų aš nelaikau nei nemąstančia, nei dar kokia blogiete. Man tik keista aplink girdėti tiek daug situacijos vertinimų (palaikančių tiek vieną, tiek kitą pusę), kai pati situacija nėra aiški. Nemėgstu nei iškrypėlių, nei homoseksualų (ypač lendančių į eterį), nei Gender Loops programos, nei gyvenimo ‘susimetus’, bet tai nesuteikia man teisės pasinaudoti proga ir pasmerkti grupės žmonių, kai dar niekas neaišku.

Šios situacijos teigiama pusė nebent ta, kad kažkas gal pasikeis sistemoje, gal vaikų teisių apsauga pradės kažką realiai dirbti. Dar ir dabar nesuprantu, kaip iki pat atomazgos ji nebuvo laikinai paimta iš abiejų tėvų, neizoliuota kol viskas paaiškės. Juolab kad vaikas – gi ne nuosavybė kažkieno.

Dainora, 2009-10-08 21:29:38

Sauliui

Juk gyveno su seneliais. O manot, vaikų namuose geriau?

Giedrius, 2009-10-09 08:58:06

Gal girdėjote Prezidento, Gen. prokuroro rūpestį dėl latvių (tyrusių pedofilijos skandalą aukščiausiuose sluoksniuose ) informacijos, jog gijos veda į Lietuvą?

Man neteko girdėti:) Kodėl lietuviais rūpinasi vien broliai latviai?:)

mama R, 2009-10-09 21:48:28

MAn dar iki šiol jausmų blokada. Turiu 5 metų dukrą. Kol kas tik vienas klausimas kyla: kaip ši situacija atrodo mergaitės gimdytojai (nerašau “mamai”)?

Kai pries 9 metus Venecijoje senas diedas meiliai žiūrėjo į mano 5erių metų sūnų, o paskui bandė paglostyti einantį pro šalį, many atsirado juoda pantera. Tas jausmas plykstelėjo pirmiau negu aš protu suvokiau situaciją. Užsienyje žmonės dažnai mūsų sūnų nulydėdavo akimis kaip simpatišką lietuviuką (įdegusį mėlynakį, baltapūkį), bet tas senas diedas žiūrėjo ne taip kaip visi. Galima vadinti tai paranojos apraiška, bet daugiau man tokio pobūdžio paranojiškų minčių nebuvo kilę. Tiesiog kartais galima pajausti tiesą.

Sauliau, kartais jūs neteisus. Šioje situacijoje geriau vertinkime motyvus. Koks Kedžio motyvas žudyti? Koks teisėsaugos motyvas vilkinti bylą? Koks gimdytojos motyvas leisti tvirkinti dukrą? Ir pan.

Saulius, 2009-10-09 23:56:42

Motyvų gali būti tiek daug, ir jie gali būti tokie keisti, kad net neimčiau jų vertinti. Sveiku protu tokios situacijos paaiškinti negaliu. Nes čia protingumo kriterijai jau negalioja (kaip kad ir Jonaitienės atveju, kas dar labiau nesuvokiama). Teisybė slypi kažkur anapus. Nežinau, kas teisus čia, o kas ne.

Tik gaila abiejų mergaičių. Viena galbūt išnaudota, paviešinta internete (ateityje ji už tai tikrai nepadėkos), neteko savo tėvo. Antra ne tik neteko savo mamos, bet ir pamatė ją nužudytą. Trauma abiems vaikams visam gyvenimui. Tai liūdniausia… 🙁

Jūratė, 2009-10-10 08:06:08

Na taip, man pirmą kartą išgirdus nudiegė, kad mergaitė, pati rado savo nužudytą mamą. Trauma visam gyvenimui

bonsas, 2009-10-12 10:17:13

Jei ši byla baigsis niekuo, o tai greičiausi taip ir bus, nes per daug ,, garbūs” žmonės į šį pomėgį yra įgudę, nenoriu būr blogas pranašas, bet jei homoseksualai išsikovojo savo teises(nedrįskit nieks piktintis) tai ateis diena ir pedofilams, paskui nekrofilams (prieš palaidojant atiduot velioni pasismagint, nes priešingu atveju bus pažeistos sex mažumos teisės) zoofilams ir t.t.

Nesupykit labai. Rašau tai iš nevilties, nes reik tikėtis blogiausio.

Rimvydas, 2009-10-12 19:37:20

Bonsui: Ko gi čia pykt, tikrai teisinga bylos baigtimi ir aš mažai tikiu.