Kliedesiai

kl_1

kl_2

kl_3_s

kl_4

kl_5

kl_6

kl_7

kl_8

kl_9

kl_10

kl_11

kl_12

kl_13

Atsakymai

petras, 2009-03-27 16:21:21

Labiausiai man patiko, tas kur 0,5 ir 0,45, išvada reiks dar šaudyt. Pasvajoju, jei būčiau dėstytojas tai 8 parašyčiau.

Mantas, 2009-03-27 19:33:15

visiems 5 grabe, laisvi 🙂

Vapt’siukas, 2009-03-27 21:12:38

Mantui: praėjo tie laikai, praėjo… penketo stipriai per mažai, ypač “tiksliukams”. Reik 8 užsidirbt, kad už mokslą nemokėt ir stipendiją gaut. Juk valgyt tai norisi 🙂

Mantas, 2009-03-27 21:28:42

aš sąžiningai po 4k lt į metus mokėdavau jau gūdžiais 1999-ais, susimokėsit ir jūs 🙂

idomu, 2009-03-28 02:29:10

Man tik idomu, ar Jus turit tokia teise, kaip viesinti zmoniu darbus. Gal as klystu, bet be sutikimo tokiu dalyku viesinti nevalia.

Audrius, 2009-03-28 02:47:28

vau… iš kelinto kurso šie darbai?.. gal tikrai reikėtų studentų skaičių sumažinti kokius 3 ar 4 kartus?..

Boris, 2009-03-28 18:45:15

cia 2 kursas) kietai, kietai pavarem =D

Burgis, 2009-03-28 22:33:25

idomu: kokių žmonių? Tai ne aš, čia kiti sugalvojo, kad tai jų darbai! Iš tiesų čia XIV amžiaus rankraščių citatos!

Duomenų apsaugos įstatymas visada mano kompiuteryje, neabejokite – bet kokiai kontratakai esu pasirengęs…

Mantas, 2009-03-28 23:46:24

B. Burgio vaikai teisininkai, jo plikom rankom nepaimsit 🙂

Vainius, 2009-03-29 15:51:11

Čia tokius darbus su gera kompanija ir vyno buteliu nebent taisyt… O iš tikro tai baisu.

Kęstas, 2009-03-29 17:21:44

Neskubekit teisti. Čia tiesiog atsispindi visos sistemos bėdos. O visi sako, kad nesimoke ir panašei. Kokiame pasaulyja gyvename ta ir turime. Visi bendrai kuriame aukstajį mokslą ir nereikia šunų karti ant studentų. Nors jų neteisinu. Kažkam tai pramoga! Vyno butelis ir draugai, o tada jau gales juoktis iki soties. Kuo mes tampame?

Ignas, 2009-03-29 17:55:28

Gerai Audrius pasake auksciau – tai geriausias irodymas kad reikia mazinti studentu skaicius. O as dar pridesiu – tuo paciu ir universitetu.

Perlenkejas, 2009-03-29 18:15:46

Cia kiek suprantu tikimybiu teorija, bet pries mokant studentus tikimybu teorijos pagrindu gal wertetu susirupinti ir juos pamokinti rasyt?! 😀

patenkinta…, 2009-03-29 20:29:33

Gerb.p.Burgi,ar cia paroda?:)nebukit piktas ir negailekite tiems vaikams tu geru balu…juk dabar tokie laikai…nereikes jiems tos matematikos…o uz gera bala jus tik dar labiau gerbs ir myles!jiems reikia ne ziniu,o bakalauro lapelio:Dsekmes visiems!

VV., 2009-03-29 21:26:45

patenkintai…

Klausykit, čia juk AUKŠTOJI mokykla, UNIVERSITETAS… Negali – tai ir nelįsk, arba pasirink specialybę, kurią įveiktum…

gerbs ir mylės? Tai bent sąvokos… Aš bet priešingai – visiškai negerbčiau dėstytojo, kuris man už totalias nesąmones parašytų teigiamą balą…

idomu, 2009-03-29 22:43:08

As iskart noriu pasakyt, jog nesu ir nebuvau Jusu studentu.

Taip pat nesu teisininkas, bet paskaites Lietuvos Respublikos Asmens Duomenu Teisines Apsaugos Istatyma suradau stai ka:

“Asmens duomenys saugomi ne ilgiau, nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai. Kai asmens duomenys nebereikalingi jų tvarkymo tikslams, jie turi būti sunaikinami”

“Asmens duomenys gali būti tvarkomi, jeigu: 1) duomenų subjektas duoda sutikimą”

“Duomenų subjektas šio Įstatymo nustatyta tvarka turi teisę: 1) žinoti (būti informuotas) apie savo asmens duomenų tvarkymą; 3) reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant šio ir kitų įstatymų nuostatų”

Na ir pabaigai – ne tik Jus galit buti pasirenges atakai.

Atsakymas, 2009-03-29 23:32:17

Pasirašiusiam (-iai) “idomu”:

Kur paskelbtuose lapuose Jūs matote asmens duomenis (vardą, pavardę, asmens kodą, studijų knygelės numerį ir pan.)?

Kur matematikos atsiskaityme yra unikalus kūrybinis produktas? Na, nebent idiotiškam uždavinio sprendimui ir beraštystei taikysim asmens duomenų apsaugos įstatymą…

Čia citata iš asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (Žin., 2008, Nr. 22-804):

“Asmens duomenys – bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu – duomenų subjektu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta pasinaudojant tokiais duomenimis kaip asmens kodas, vienas arba keli asmeniui būdingi fizinio, fiziologinio, psichologinio, ekonominio, kultūrinio ar socialinio pobūdžio požymiai”.

Nors, kita vertus, “idomu” teisus (-i): pagal analfabetizmo lygį (kultūrinis požymis) tikrai galima atpažinti konkrečius studentus. Oi, papuolėt, p. Burgi, papuolėt: neraštingas (-a) “idomu” Jus sunaikins teisme už viešos paslapties apie studentų beraštystę išdavimą :))))

fd, 2009-03-30 07:41:03

bet tokie ekspertai vertina dėstytojus…

Burgis, 2009-03-30 09:06:04

Atsakymui: ačiū už paramą. Bandymas sunaikinti mane sunaikintų daug tos sistemos elementų, oi, daug…

GL, 2009-04-01 22:53:02

As tikrai nemanau, kad korektiska zmoniu darbus taip viesinti, net jeigu tai ir privati svetaine, net jei ir nera zmoniu vardu… Pakanka pamastyti, ka studentas pagalvos, pamates savo darba cia…

Jeigu norite parodyti, kokias nesamones kai kurie ju raso (tyrimu/visuomeniniais tikslais:)), paprasciausiai galima suvesti naudojant Word’a ar pan. kelis parasyto teksto pavyzdzius, o ne tiesiai sviesiai ideti studentu ranka rasytus darbus…

Atsakymas, 2009-04-01 23:36:00

GL’ui: Kodėl studentai kažką turėtų pagalvoti, pamatę savo darbus šioje svetainėje? O kodėl jie nieko gero negalvojo, kai reikėjo studijuoti? Kodėl jie nesirūpino tuo, ką pagalvos jiems dėstęs dėstytojas? Prieš dėstytoją ir save pačius kažkodėl negėda (o turėtų būti!), o štai prieš jų nepažįstančius žmones staiga tampa nejauku? Kodėl? Gal visai vertėtų pasigirti savo neraštingumu? Atsistoti ir garsiai pareikšti kaip koks Majakovskis: “Žiūrėkit ir pavydėkit – aš Lietuvos aukštojo mokslo nesėkmė!”? Nors tai ir taip sena vieša paslaptis…

GL, 2009-04-02 00:38:31

As turejau galvoje, kad nemanau, kad jeigu jie pamatys savo darba cia, tai jiems tures teigiamu / mokomoju pasekmiu… Greiciau protesto, pykcio, kersto ir panasiu dalyku. Zmogaus prigimtis deja tokia…

O siaip buna, kad ir geri studentai paraso nesamoniu 🙂 Pvz, atsimenu, kai as nezinodavau atsakymo per koki egzamina, bandydavau ka nors “is bendro issilavinimo” prifantazuoti – gal bus i ta puse ir gausiu balu… 🙂

nesvarbu, 2009-04-02 18:38:40

o gal noreta parodyti ne tik kokiu nesamoniu prirase, bet ir kokia betvarke padaro rasydami (pvz 4, 5, 13 darbai)?

heh, 2009-04-07 11:44:33

o aš į tai pasižiūrėčiau iš kitos pusės.

Ne visi yra vienodai puikūs matematikoje, ne visi yra vienodai puikūs kalbose. Šiais laikais tą patį matematikos kursą KTU’ne praeina juk visim, netgi ir filologai.

O jei studentas rašydamas vėjus eina į egzaminą, tai gal kartais ir dėstytojui reiktų pagalvoti – gal aš kažką paskaitos metu ne taip aiškinu? Gal nesuprantamai išdėstau? Gal reiktų kažką pakeisti? Gal verta pasakoti mažiau juokelių, daugiau matematikos? Mažiau arogancijos, daugiau “prie žemės”?

O dėl klaidų – kolegos, nesate turėję rusų kilmės kursiokų?

Burgis, 2009-04-07 16:39:20

heh: Jūs sėdite mano paskaitose?! Visa tai, ką parašėte, matote, jaučiate, suprantate – ir nieko nesakote?! Kodėl? Turite įrodymų, kad kažkas už tai, kad paskaitos metu ko nors paklausė, sustabdė, paprašė, pasiskundė ir pan. buvo nubaustas, nuskriaustas? Bet juk aš kol kas įsidėmėjau tik dviejų studentų pavardes! Geriausių studentų…

Kiek kartų prieš ir per paskaitą aš klausiu: gal kas ko nesuprato? Gal norėtumėte paklausti? Jūs žinote! Tai kur čia arogancija? Tai kaip man žinoti, ką nesuprantamai išdėsčiau?! Daugiau matematikos?! Juokaujate! Juk ir tos, atskiestos juokeliais, nė vieno procento negaunu atgal…

Be to, juk jus moko ir mano kolegos. Kur jų darbo vaisiai? Nejaugi visi esame netikę? Nejaugi visi mūsų vadovėliai netikę?

Viliuosi, kad šį mano atsakymą perskaitysite ne tik Jūs, bet ir dabartinio kurso studentai. Būsiu užverstas klausimais, pasiūlymais… Laukiu.

heh, 2009-04-07 23:29:44

Ne, nebesiklausau. Klausiausi.

Pasakysiu atvirai – paskaitos patikdavo. Bet ne dėl to jog mane kažko išmokytų – ir dabar man tikimybių teorijos “puikus išmanymas” suteikia malonumą per savaitę išmesti 2 litus ant teleloto – juk tikimybė 50% – laimėsiu arba ne 🙂

Bet juk pats suprantate, kad studentas yra toks asmuo, kuris iš tikrųjų trokšta kad viskas būtų paprasčiau ir lengviau pateikiama. Todėl per paskaitas geriau pasijuoks iš Jūsų patirties, kai nežinodamas vokiečių kalbos važiavote prieš eismą, nei dar kartą pabandys paaiškinti furje eilutę.

Burgis, 2009-04-09 08:28:56

heh: apie tai jau rašiau, bet pradėsiu atskirą temą naujame puslapyje. Ačiū už intrigą. Linkiu Jums kuo geriausios sėkmės!