Ko nori moterys?

Aš žinau, ko nori moteris, todėl rizikuoju spėti, ko nori moterys… Nedaug vilties, kad atspėsiu, nes moterys visos skirtingos ir visos mįslingos. Pabandysiu.

*

  1. Stabilumo. Jos sutinka gyventi kukliau, net skurdžiau, bet jaukiau, pastoviau, žinodamos, kad netrukus nebus dar blogiau. Jos renkasi vyrus, kurie nėra idealūs, bet yra patikimi, visada šalia. Jos net leidžiasi į avantiūras, vienos dienos (nakties) nuotykius, tikėdamos, kad po to ateis stabilumas, kad iš to „kas nors bus“.

  2. Pripažinimo. Virtuvėje, už vairo, lovoje, prie kompiuterio… Pripažinkite, kad jos ten tinka, moka, sugeba, kad jos ten pranašesnės už kitas (gal net už kitus!), ir atlygis jums bus neįtikėtinai dosnus.

  3. Paprastumo. Stebėkite, kaip jos mokosi, studijuoja… Kaip jos džiaugiasi, nors stengiasi tai nuslėpti, kai viskas susidėlioja aiškiai, paprastai. Kokios jos patenkintos, ramios, kai gyvenime viskas aišku ir paprasta. Kaip jos mėgsta, kai visa buitinė technika, informacinė technika, automobiliai pritaikomi šiam jų norui.

  4. Grožio. Šukuosena, gėlės, drabužiai, batai, patiekalai, vaikai – viskas jose ir aplink jas turi būti gražu, bent jau žymiai gražiau, nei vyrams atrodo, kad pakaktų to grožio. Vyras norėtų, kad būtų sočiau, skaniau, o ji patiekia gražiai… Vyras norėtų greičiau, stipriau, o ji mintyse kartoja – gražiau, gražiau, gražiau… Ir švelniau.

  5. Švelnumo. Ji atleidžia vyrui, kuris išgėręs nebesidrovi parodyti švelnumo. Ji nesupranta, kad erzina savo paauglį sūnų norėdama, kad jis vis dar būtų švelnus, koks buvo prieš dešimtį metų. Ji patiria palaimą, jei vyras tai sugeba švelniai ir ilgai, o ne galingai ir greitai. O kine rodo kitaip…

*

Beviltiška… Geriau jūs, moterys, pačios prisipažinkite!

Atsakymai

Burgis, 2012-11-08 09:35:40

Vertinti gali net vyrai…

Justina, 2012-11-08 11:14:46

Ir vis dėlto tenka pripažinti, kad dažnai mes pačios nežinom ko norim (tikiu, kad tai tinka ne man vienai 🙂 Visa tai, ką išvardinote – tiesa, tačiau kartais norisi netgi visiškai priešingų dalykų. Todėl maniau ir manysiu, kad mūsų vyrams su mumis nelengva.

Rasa, 2012-11-08 11:39:26

Kai kurios moterys labai nori išgirst ir kitų vyrų nuomones apie tai, ko nori moterys 🙂 Labai smagu paskaityt 🙂

Vladas, 2012-11-08 13:27:58

Drąsu:)

Nesiryžčiau aiškinti, ko nori moterys, kai netgi retas vyras išties supranta ko jis nori.

Nors pasirodo viskas daug paprasčiau. Jos nori, kad vyrai išsakytų jų norus ir sau pasilieka galimybę tam pritarti arba paneigti:))

Net negaliu apsispręsti – tai gudru ar išmintinga:)

Marius A., 2012-11-08 14:04:24

[…] jei moteriai atrodo, kad vyras jau beveik suprato žaidimo taisykles – ji privalo nedelsdama tas taisykles pakeisti […]

(iš kažkokios instrukcijos apie gyvenimą ir/arba šeimą, citata laisva)

Filo, 2012-11-08 14:17:36

Pastebėsiu, kad žinoti-ko-nori ir tiesiog-norėti yra skirtingi modusai.

Kartais dalykai-kurių-galvojam-kad-norim ir dalykai-kurių-norim-neįsisąmonindami sutampa, bet dažnai ir ne.

Moterims tos sferos prasilenkia labiau nei vyrams, nes jos yra įmantresnės būtybės. Nebūtina tuo nei stebėtis, nei šaipytis, bet tai viena priežasčių, kodėl jas suprasti (ir joms pačioms save suprasti) yra sudėtingiau.

Prigimtinai paprastesniam suprasti sudėtingesnę yra misija neįmanoma.

Bet pabandymai visada savaip žavingi. Argi ne? 🙂

Gintare, 2012-11-08 14:29:57

Pabandysiu:)

…Surasti Savo Žmogų. Ne tą, už kurio – kaip už sienos. O tą, su kuriuo kartu – nepajudinami. Iki mirtis juos išskirs.

…Mylėti. Taip, kad Jos Žmogus nenorėtų jos palikti.

…Auginti savo vaikus. Taip gerai, kaip temoka tik Ji.

…Ir sulaukti jų sugrįžtančių. Iš mokyklos ir iš savų gyvenimų. Ben trumpam. Kad žinotų – jie laimingi….

Filo, 2012-11-08 14:35:50

Yra ir antra medalio pusė. Kadangi jautrumas, kantrybė, švelnumas, intuicija yra moteriškos savybės, tai jai taikytis prie vyro yra nepalyginamai lengviau.

Vyras turi galvoti, globoti, saugoti, rūpintis, spręsti, bet perprasti, išjausti, taikytis, šlietis — tai nevyriška.

Labiau už viską moteris iš savo vyro nori vyriškumo.

Todėl turėtų pasistengti bent netrukdyti jam tokiu būti.

petras, 2012-11-08 14:55:40

Nežinau ar šitoj svetainėj skaičiau ar šiaip internete.

vyras, pasiturintis, rado džino butelį ar auksinę žuvelę, patrynė ir sako: noriu jog nutiestum autostradą nuo mano namų iki vilos prie viduržemio jūros pakrantės, kad galėčiau ramiai važinėt. žuvelė/džinas: oj daug medžiagų reik, kitiem nepatogu bus, geriau sugalvok ką kitą.

vyras pagalvojo, sako: daug moterų turiu, bet su visom sunku bais, padaryk, kad visas jas suprasčiau, kad žinočiau ko nori.

žuvelė/džinas: tai kelių juostų tau reik autostrados, keturių ar šešių ?

petras, 2012-11-08 14:57:55

o ką moterys galvoja apie moteris, kurios nori jaunikaičio ant balto žirgo ? (juk tokių visai nemažai)

Justina, 2012-11-08 15:20:03

Ofisas. Kolega (vyras) nugirsta dvi koleges diskutuojant apie pažįstamą vyriškį: “koks šeimos žmogus!!! viską šeimai skiria- laiką tik su šeima leidžia, pinigus parneša ir pan.”.. Kolega pasineria į darbus. Po dešimties minučių vėl išgirsta kolegių pokalbio nuotrupas (apie tą patį vyriškį!): “na bet kaip jis nusileido iki tokios skuduro pozicijos…” Kolegos apibendrinimas buvo: “ir kodėl moterys savo elgesiu stengiasi paversti vyrus tokiais, kokių pačios nebemyli ir net nebegerbia?”

Renaldas, 2012-11-08 16:48:00

Viena diena vienas geras angelas klausia vieno gero žmogaus : “Kuo tau galėtumėm atsidėkoti už gerumą?”. Šis: “Na, norėčiau autostrados į Kuršių Neriją”. Angelas: “Sunkaus dalyko prašai, gal kažko kitko norėtum?”. Žmogus: “Norėčiau suprasti savo žmoną”. Angelas atsiduso: “Tau dviejų juostų, ar keturių?”

jelena, 2012-11-08 16:54:06

petrui:nežinau kaip dėl jaunikaičio,bet princas būtų idealu.

Rasa, 2012-11-08 17:54:08

Pamąstymas darbe, žiūrint pro langą…

Jei palygintume moterį su vilke… Su tikra stipria vilke…

Ji stipri ir laukinė, ji, panorėjusi, gali papjaut daugelį medžiotojų ir nuo jų apsiginti. Ji užuodžia juos iš tolo, jos neapgausi. Ji gali pati susirasti maisto ir pasirūpinti vilkiukais. Ji laisva. Visada laisva, net jei uždarytų ją po aštuoniais užraktais. Jos nenugalėsi, ji niekada nebus naminiu gyvūnėliu, kuris kaip katinas glaustysis aplink kojas. Bet… Kartais, labai retai kam, pavyksta ją prisijaukinti… Ne sumedžioti, ne palaužti, ne pagauti ir atimti laisvę, o prisijaukinti. Kai jai pačiai staiga kyla noras ateiti prie vieno žmogaus ir tyliai atsigulti prie jo kojų… Kai jai kyla nors ne nugalėti, šitai tai ji moka… Jai kyla noras pasiduoti… Ji nori, kad žmogus nesisavintų, nedresiruotų, o tiesiog va taip… Tiesiog priimtų ir mylėtų ją tokią… Tiesiog švelniai perbrauktų ranka per nugarą, pašiauštų plaukus, paglostytų ir priglaustų… Kai du laisvi tiesiog būna greta, nes jiems gera… Kai jie tokie skirtngi ir tokie artimi…

Nežinau, ko nori moterys…

sonata, 2012-11-08 22:10:42

Keistai kažkaip… vėl – moterys ir žmonės..

iki šiol manau, kad yra tik žmonės… o įvairūs žmonės turi labai įvairių norų.

Burgis, 2012-11-09 07:54:32

Sonatai: nė už ką nesutikčiau, kad moteris būtų tik žmogus! Ji yra geriausia, ką Visata yra sukūrusi.

petras, 2012-11-09 09:46:24

O geriausia ką sukūrė žmogus tai alus 🙂

sonatai, bet kai kurie įvairūs žmonės turi tam tikrus jiems būdingus bruožus, todėl mes drąsiai galime žmones skirstyti į grupes. pagal lytį, rasę, tautybę, socialinę padėtį, kairiarankis dešinrankis ir aibė kitų grupių. ir manau tai neturėtų nieko įžeist. aišku tų grupių visiems nariams negalioja tie patys dalykai, bet galime rasti tokius, kurie tinka daugumai ar vidurkiui kažkokiam. čia jau praktiškai aukštoji matematika ar statistika 🙂

Vladas, 2012-11-09 10:12:12

Puikus komentaras, Rasa. Nežinau ar tai į tą pačią tema, bet savo vyresniai dukrai baigiant universitetą kažkokia proga pasakiau taip:

– Tu pakankamai graži, protinga, rūpestinga ir ryžtinga, kad galėtum susirasti vyrą, kurį valdytum, globotum ir rūpintumės juo visą likusį gyvenimą, bet ar sugebėsi rasti tokį kurio sprendimus vertintum ne mažiau nei savo? Su kuriuo gyvendami vienas kitą galėtumės palaikyti sunkią valandą. Kuriuo tikėtum ne mažiau nei pati savimi.

Na, atrodo kažką panašaus ir pavyko surasti:)). Aišku, aštuoni metai šeimos gyvenime tai labai trumpas laiko tarpas… Tad beldžiu į medį:)

jura kavos aparatai, 2012-11-09 13:16:34

Labai gražiai parašyta 🙂 O ko nori moterys? Visko čia ir dabar 😀

Saulius, 2012-11-09 14:27:39

Meilės, o kaip/kokia forma ji pasireiškia, čia jau kitų galvos skausmas 🙂

Filo, 2012-11-09 17:10:56

Lygybė tai lygybė, bet aš tikrai nežinau tokios, kuri pražystų džiaugsmu iš mylimojo išgirdusi “aš tave myliu kaip žmogų…”

Kiekviena normali moteris nori būti kažkieno mylimąja, išrinktąja, vienintele, o ne kokia beveide abstrakcija, a la “gyvenimo tarpsnio partnere”.

Nežinanti…, 2012-11-09 17:29:58

Filo, ar negalima būtų susipažinti su Jumis “gyvai”?

Prabegom, 2012-11-09 18:19:27

Moterys nori vienintelio dalyko – visko! 🙂

Rasa, 2012-11-09 19:40:16

Prabėgom: 🙂 Na, žiūrint kas tas viskas… 🙂

*

Štai pav. man kartais atrodo, kad aš viską ir turiu… Ir dar tiek daug visko, kad net širdy netelpa… :)))))) Ir tai man patinka!

*

Štai:

medžio siūbavimas,

paukščio skridimas.

Štai:

upės bangavimas,

kranto irimas.

Štai:

žodžių kalbėjimas,

juoko skambumas.

Štai:

ilgas tylėjimas,

keistas graudumas.

Štai:

juodas vaitojimas,

spindintis džiaugsmas.

Štai:

tolimas tolimas

išnykstantis šauksmas.

O!

Kas nors visą laiką…

Kas nors visą laiką. (J. Marcinkevičius)

Filo, 2012-11-09 19:43:04

Gal ir galima, tik reiktų pirma “prisijaukinti”:

Filosaulis eta gmail com

sonata, 2012-11-09 19:54:34

Filo: na gautų į kuprą tas, kas po `aš tave myliu` pridėtų dar kokį palyginimą “kaip moterį” , “kaip virėją”, “kaip lietuvę”, “kaip aukštaitę”. Gerbti, godoti, žavėtis galima už daugelį savybių. Mylėti -už tai, kad esi.

Birutė, 2012-11-09 20:12:07

Įdomiausias moterų vertinimas – visko. Protingiau nepasakysi.

Niekad nesivaikiau vyrų, nes mačiau, kad kažkuriame gyvenimo etape dažna šeima praranda elementarų kultūringumą. Norėti galima daug, bet jei švietėsi moteris, manau ieškojo atitinkamai tokio vyro. O, jei nemoka suprasti, sąmoningai auklėti vaikų -ko norėti apie sverstymus: moteris nori visko. Juokinga.

Kiekviena nori būti mylima, puoštis -taisyklė, tiek kiek leidžia galimybės . O, kad visiškai tiktų vyrui, tai mergaitės iš mažens turi būti ugdomos humoro -pasakos reikia mokėti sekti su humoru, tuomet neturėsim tiek pažemintų moterų Lietuvoje.

Filo, 2012-11-09 20:48:29

Kosminė meilė viskam-kas-yra išeina už šitos temos ribų. Tokią meilę propaguoja koks šimtas iš mūsiškių trijų milijonų. Ir tai geriausiu atveju.

Dauguma tik jaučiam laikiną prielankumą už kažką — už išvaizdą, už savybes, už nuopelnus, už turtą, už nuotaiką, už malonumą — ir vadinam tai meile. Prielankumas laikinas, nes išvardinti dalykai laikini. Ir tokia salygota meilė irgi, neišvengiamai, laikina.

sonata, 2012-11-09 21:01:35

na… jei tai, kas aukščiau išvardyta, yra meilė, tai bevelyčiau, kad manęs nekęstų…

Filo, 2012-11-09 21:07:23

Ką Sonata turi omeny, tai tikriausiai yra ne meilė-už-tai-KAD-esi, o meilė-už-tai-KAS-esi.

Pirmas variantas tai ta mano paminėta kosminė meilė. Antras variantas — tai trauka prie tam tikro savastingumo, prie subtilių kokybių, slypinčių kažkur žvilgsnio gelmėje… kai kas sako krūtinėje. Tai ta normali tikra žmogiška meilė visam gyvenimui. Ar vilkiška, jei laikysimės Rasos teorijos. 🙂

Kai sugebam mėgautis nesisavindami, nepaisydami atstumo, nežiūrėdami į greitai kintantį paviršių. Bet ar daug sugebančių taip mylėti?

Vladas, 2012-11-10 00:02:45

Filo, įtariu save priskiri prie to šimto “propaguojančiųjų”?:)

Ar, vis tiktai, prie “daugumos”?:))

Filo, 2012-11-10 00:46:30

Vladai, prie nieko nepriskiriu. Gyvenu ir tiek. Bet gal nesivelkim į asmeniškumus. Užtektų sutarti, kad kažkam mintys dėliojasi papunkčiui, kažkam išsilieja į šeimynines istorijas, kažkam į alegorijas apie vilkus, kažkas tiesiog žaidžia jaunystės spalvomis. O man dėliojasi, va, tokie modeliai, teorijos.. Gal nebūtina ieškoti to krislo brolio akyje? Aš Tamstai juk nepriekaištavau už perdėtą kuklumą pasakyme “aštuoni metai — labai trumpas tarpas”…

Taip kad, mielas Vladai, gyvenkim, ir žydėkim tūkstančiais žiedų.

Burgis, 2012-11-10 09:25:15

Meilė, santuoka, sandoriai… Gal neimkime visko iškart? Nes jei jau užkliūsime už meilės, tai aš kaip liūtas ginsiu tiesą, kad tai nepavaldu žmogui. Kad tai aukščiausia gėrybė, kurios nei norėti, nei nenorėti neįmanoma. Kad to net Filo apibrėžti negali. Kad tai tokia pat paslaptis, kaip mūsų gimimas, kaip laikas į vieną pusę, kaip trimatė erdvė… Kad tai mūsų paskirtis.

Vladas, 2012-11-10 10:14:26

Filo, jei atvirai, tai man užkliuvo tavo gan kategoriškas tvirtinimas, jog iš esmės niekas (“koks šimtas iš trijų milijonų”), nesuvokia kas ta tikra “kosminė meilė”.

Tai suponuoja dvi prielaidas:

  1. Kad tu pats ją suvoki ir propaguoji. (nes kaip kitaip galėtum rašyti apie tai, ko pats net nesuvoki).

  2. Kad tu žinai “kuo kvėpuoja” ir ką jaučia kiti žmonės. Praktiškai visi trys milijonai. Atleisk, bet tai truputį kvepia susidievinimu.

Esu kaltas, kad to tiesiai neparašiau iš karto, o pabandžiau tave švelniai “partraukti per dantį”:)

Filo, 2012-11-10 11:36:09

B.B.: nėra dalyko, kurio neįmanoma apibrėžti. Tiesiog tas apibrėžimas gali būti tolokai nuo tiesos. Juk savo kalbose žongliruojam ne tikrove, o jos modeliais. Kažkas yra sakęs, kad gebėjimas savyje sutaikinti viena kitai prieštaraujančias idėjas yra prakilnaus proto požymis. Manau idėjiniai/filosofiniai karai nėra verti nei skiriamo laiko, nei sugadintos nuotaikos.

Filo, 2012-11-10 11:36:34

Vladui: tą skaičių sakiau apie propaguojančius.

Suvokiančių yra gerokai daugiau, neabejoju.

Ir kam būtinai klijuot “susidievinimą”? Gal aš tiesiog šiaip jautresnis, ir matau kas kuo kvėpuoja. Jei mano matymas neįtikina, atsiverskim skyrybų statistikas, ir pamatysim — žmonės tuokiasi patys nežino dėl ko.

Rasa, 2012-11-10 13:19:07

:)))))) Juokiuosi, nes… Esu beveik 100 procentų įsitikinus, kad Filo parašytą žodį “jautresnis” daug žmonių irgi supras neteisingai :)))))

Filo, šiek tiek rizikuoji būt dar ir kokiu gėjum išvadintu… :)))) Arba nevyrišku… Nes žmonės tuos pačius žodžius vartoja skirtingiems dalykams išreikšti.

Ir išvis, tie vyrai- tokie juokingi! Duok jiems įrodymus, konkretumą, tikslumą… Argumentus… Faktus… Net kai viskas matoma kaip ant delno!

Anądien iš vieno prisijuokiau. Aš sakau jam:

– Tu kazanova.

O jis:

– O kas tai yra?

– Pasigooglink ir žinosi…

Po kurio laiko:

– O tai kaip suprast, tai įžeidimas, komplimentas ar pajuokavimas?

– Ne, čia- FAKTAS,- sakau. :))))))))

Tada jis daugiau nieko nebeklausė, jam pasidarė “aišku”… Nes be “faktų” jiems kažkaip daug kas sunkiai “daeina”, daugeliui… 🙂

Vladas, 2012-11-10 23:21:26

Filo, smagu girdėti, kad nesi “susidievinęs” o tik “tiesiog šiaip jautresnis”:))

Labai primena Ošo, kuris sakė “Aš visiškai toks pats kaip ir jūs. Tiesiog aš jau esu prabudęs, o jūs dar ne. Bet jūs galite prabusti bet kuriuo metu” :))

Kodėl Ošo galvoja, kad jis labiau “pabudęs” nei koks Petras iš Justiniškių ir su kuo lyginant esi “šiaip jautresnis”, Filo, kad sugebi matyti tai, ko nemato kiti?:)

Skyrybų statistika išties liūdna, bet gal gali pasidalinti kokie tavo paties pasiekimai šioje srityje? Aš šį mėnesį tikiuosi sulaukti 32 gyvenimo santuokoje metinių, todėl ir rašiau, kad 8 metai tai dar tik pradžia.

Kita vertus sutinku, kad lygiai taip pat kaip ir tu meilę suvokti ar “propaguoti” gali nebūtinai daug žmonių. Gal netgi esi vienintelis. Man tik nepriimtina kai žmogus įsivaizduoja, kad jo meilės ar pasaulio suvokimas yra geresnis (kosminis), ar teisingesnis nei kitų.

Manau kiekvieno jausmai, jų suvokimas ir “propagavimas” gali būti daugiau ar mažiau skirtingi. Lygiai kaip pirštų atspaudai, bet vargu ar galime laikyti kad kažkieno pirštų atspaudai geresni ar “teisingesni” nei kitų.

Nors, deja, dažnai pasitaiko žmonių įsivaizduojančių, jog jų odos spalva, tikėjimas (kad ir Ošo atvejis), tautybė ar kilmė yra geresnė nei kitų:((

Rimvydas, 2012-11-11 10:12:01

Ech tos moterys…

Su jomis būna taip:

http://www.youtube.com/watch?v=k4eqFQ-GL50&feature=relmfu

Dar būna taip:

http://www.youtube.com/watch?v=5peTuyP4_UQ&list=PL3D6F663507F7952C&index=11&feature=plpp_video

O būna ir taip:

http://www.youtube.com/watch?v=pIhqvzu-osA

Hubris, 2012-11-11 11:06:21

Vladai,

Ar esate girdėjęs eksperimentą su viščiukais, kuriems buvo leista rinktis iš plačios įvairovės grūdų (nuo prasčiausios kokybės iki pačių maistingiausių)? Esmė tokia, kad viščiukai, ėdę prastą pašarą išaugo silpni, išglebę, ligoti. O gerus grūdus lesę- atitinkamai stiprūs, išsivystę, sveiki. Kitame etape visus vienodai maitino “gerųjų” pasirinkimo grūdais ir visi išaugo sveiki stiprūs ir besišypsantys.

Šis eksperimentas man rodosi esąs puiki iliustracija, kad tikrai ne visų nuomonės ir pasaulėvokos yra vienodai vertingos. Prastam pašarui žmonių atveju prilyginčiau trečiarūšius filmus, knygas, idėjas, tamsius žmones ir šiaip visokius nevykusius pasirinkimus gyvenime. Taigi kai išglebęs, prastu pašaru susiluošinęs žmogus sako, jog visų nuomonė yra verta vienodai, kaip ir pirštų antspaudai :DDD, belieka atlaidžiai šypsotis.

Atlaidžiai, nes niekada nevėlu išbandyti gero pašaro. Patikekit manim, Filo duoda gero pašaro. Veltui jo neparagaujat 🙂

Sėkmės

jurgis, 2012-11-11 15:34:23

http://www.demotyvacijos.lt/moterys-1532698.html

Filo, 2012-11-11 15:44:58

Proto lygmenyje dominuoja šabloninis mąstymas, daugelis mąsto labai vienodai.

Jausmų lygmenyje žmonės yra panašesni, nei mėgsta įsivaizduoti.

Kiekvienas esame unikalus tiktai dvasiniame lygmenyje. Bet to unikalumo nei savyje užčiuopiame, nei kituose matome. Jei suvoktume, mylėtume labiau — ir vieni kitus, ir patys save.

Vladas, 2012-11-11 19:12:15

Hubri, aš neabejoju, kad kažkam reikalingos ir labai priimtinos Filo pamokos. Kaip daugybei žmonių reikalingos Ošo ar Jehovos liudytojų pamokos. Aš tik pasitikslinau ar jis save laiko vienu iš to šimto propaguojančių kosminę meilę, ar vienu iš likusios daugumos. Lygiai taip pat norėjau sužinoti kaip jo išmintis jam padeda jo asmeniniame gyvenime. Niekada nesakau niekada:)). Gal būt Filo asmeninis pavyzdys įtikintų mane, kad tikrai verta įsiklausyti į jo išmintingus pamokymus, bet visų pirma turiu sužinoti kaip sekasi jam pačiam.

Bet šiuo metu iš realių faktų žinau tik tai, kad žmogus net nedrįsta pasirašyti savo vardo:(

Sakykime, šiame puslapyje B.B. taipogi pateikia daug patarimų ir gyvenimiškos išminties. Gal ir ne viskas man yra priimtina, tačiau aš bent kažkiek žinau ką žmogus pasiekė gyvendamas vadovaudamasis ta išmintimi.

O tą istoriją apie viščiukus girdžiu ne pirmą kartą, kodėl manai, kad ji nėra paprasčiausiai laužta iš piršto?:))

Vladas, 2012-11-11 19:18:45

O čia, suprantantiems rusiškai, apie tai kaip gali skirtis žmonių jausmai ir jų išorinės išraiškos:

Сегодня я видел любовь.

В подземном переходе дрались. Она била его по лицу, хлестала пощечины и пиналась. Он – толкал кулаком и швырял о стену.

Все происходило в молчании. Из карманов сыпалась мелочь, карточки, зажигалки.

Я подошел, чтобы разнять дерущихся, а может – помочь женщине.

Но они перестали драться. Быстро повернулись ко мне, замахали руками. Я увидел, что они улыбаются, и остановился, не зная, что делать дальше.

Тогда парень подобрал с земли ручку и написал на моей ладони:

“ВСЕ ХОРОШО”.

И потом еще, на руке:

“МЫ НЕМЫЕ. МЫ СПОРИЛИ КТО КОГО БОЛЬШЕ ЛЮБИТ”.

Manau ši istorija ne mažiau (gal net daugiau) tikra nei istorija apie viščiukus:))

petras, 2012-11-12 10:12:13

Istorija apie viščiukus tai akivaizdi pasaka vaikams. jau geriau tada sakyt, kad rogės slysta į apačią ir jei niekas to negali paneigt, tai esi teisus.

Filo, 2012-11-12 10:58:37

Anekdotas apie kurčiuosius labai mielas. Ir kartu puiki iliustracija, kaip subtilios kalbos nesuprantantis pašalietis gali sujaukti ir gražiausią bendravimą.

Vladas, 2012-11-12 12:39:05

Pasakojime apie besišypsančius viščiukus irgi gali būti daug tiesos. Mano tėvas pasakojo kaip tarpukariu, prieš Kalėdas, žąsys būdavo netgi per prievartą lesinamos specialiu pašaru, nes turguje daug geriau pirkdavo riebias ir besišypsančias:)

Labai tikėtina, kad parenkant specialius lesalo mišinius viščiukai auga daug greičiau ir priauga daugiau gyvo svorio. Galima teigti jog jie yra “sveiki stiprūs ir besišypsantys”. Jiems tiesiog pasisekė, nes į puodą jie pateks daug greičiau, nei jų bendraamžiai savarankiškai pasirenkantys ką ir kiek lesti.

Taip ir žmonėms nepakenktų susimastyti kokioms “Kalėdoms” jie yra ruošiami, jei kažkas, protingesnis ar “šiaip jautresnis”, primygtinai bando jiems parinkti sveikesnį ir teisingesnį lesalą:))

petras, 2012-11-12 13:31:45

Tai vis dėlto, ko tos moterys nori iš mūsų ?:)

Vladas, 2012-11-12 14:03:58

Petrai, lotynai visiems gyvenimo atvejams turėjo po tinkamą posakį. Duotuoju atveju manau tiktų: “Ignoramus et ignorabimus”:)))

petras, 2012-11-12 14:18:20

blogai, kad lotyniškai nemoku. užtat kaip gerai, kad bent sugebu minimaliai gūglu pasinaudot 🙂 (beje kažkaip pagalvojau, kad absoliučiai nebesinaudoju kitais paieškos varikliais. kažkada naudojaus altavista ar kažkaip panašiai vadinosi, hotbot ir t.t., o kai pirmus kartus į tinklą papuoliau tai kažkaip net nepamenu, informaciją apie puslapius turbūt iš lūpų į lūpas sklido :DD (nors mano atveju jau tikrai buvo paieškos).

Vladas, 2012-11-12 15:42:04

Petrai, negi manai, kad aš moku lotyniškai?:))) Tiesiog prisiminiau, kad yra panašus posakis, o jau konkrečiai tai radau tame pačiame gūgle:P

petras, 2012-11-12 16:09:42

Na mano tėvą mokykloj mokė kažkiek lotynų kalbos, tai galvoju gal tai buvo paplitę sovietų sąjungoj. tai negali žinot 🙂

Saulius, 2012-11-12 16:15:56

…galvojau paskaitysiu ko nori moterys, … o čia jau ir apie viščiukus ir apie lotynų k. :))) tai vistik kaip ? kas ten googloj rašoma ? galima viščiukus lotyniškai cypsėti išmokyti ar ne 🙂

Saulius, 2012-11-12 16:23:29

Paskaičiau ir net pagalvojau, kad ne į ten “nušokau” 🙂

Vladas, 2012-11-12 16:52:22

Sauliau, pradinį klausimą (ko nori moterys?) jau senovės lotynai turėjo labai tikslų atsakymą: “Nežinome ir nesužinosime”:)))

Bet vis atsiranda jais nepasitikinčių, ar tokių lengvatikių, kaip tu, kurie tikisi taip paprastai (vien atsivertę tinkląraštį) rasti atsakymą į tokį fundamentalų klausimą:))

Hubris, 2012-11-12 17:04:40

Nežinome ir nesužinosime, ką turi omenyje Vladas sakydamas “senovės lotynai” 😉

Vladas, 2012-11-12 17:49:39

Hurbi, aš nepretenduoju į Guru, tad galiu sakyti ir senovės lotynai:))) Manau pats supranti, ką turiu omenyje:) Čia tiesiog sveiko ir linksmo viščiuko šypsena:)

Hubris, 2012-11-12 18:05:26

Vladai,

Mano paskutinis komentaras buvo tai, ką senovės lotynai pavadintų “argumentum ad hominem”. Tai yra asmens, išreiškusio idėją diskreditavimas ir tuo pačiu diskreditavimas idėjos(-ų), kurią tas asmuo neša.

Visi suprantam, kad Jūsų dėstomos idėjos nepraranda vertės vien dėl to, kad laisvai vartojate terminus. Ir vis dėlto Jūs lygiai tą patį darote, kai Jums užkliūna Filo komentarai. Apeliuojate į Filo asmenį ir juokaujate apie “susidievinimą”. Manau, jog tokie manevrai yra menki ir nereikėtų užsikabinti už žodžių. Manau, kad jei jums užkliūna tai, kaip Filo išreiškia idėjas, galite tiesiog patylėti 🙂 Bet leisti toms idėjoms laisvai būti, jungtis su savo idėjomis, sintezuotis ir žiūrėti, kas iš to išeis. Nesileidžiant į “argumentum ad hominem” 🙂

O kadangi pats pabrėžiate, kad visi nieko nežinome, reikėtų būti atviresniam naujoms idėjoms. Ypač kai jos- išminties krislai, taip retai pasitaikantys tokio formato diskusijose. O ir nuo temos nenusimuštume 🙂

Filo, 2012-11-12 19:02:40

Hubri, užjauskim, žmogus taip nori būti išklausytas, kad kalbasi su šiaudine kaliause, kurią pats ir prisikimšo: “susidievinimas”, “jehova”, “ošo”…

Argumentacijos teorijoje tokia pigi taktika taip ir vadinama: “straw man argument” (kaliausės ginčas). Tai menkiau net už ad hominem.

Be to, apie kokius “guru” čia kalbama, kokioms “kalėdoms” kas ruošiamas? Tokios insinuacijos yra ne šiaip nekultūra — čia kvepia nesveika paranoja. Tokie žmonės pavojingi ne tik sau, bet ir aplinkiniams. O dar stebisi, kad nesipasakoju, kas toks, iš kur, kaip.

Tiek to… Tik geros temos gaila.

Vladas, 2012-11-12 19:42:35

Hubri,

Aš viską suprantu. man patinka ir priimtina keistis nuomonėmis. Filo išties dažnai pasako visai įdomių minčių.

Tačiau man labiau priimtina kaip savo požiūrį į pasaulį pateikia Rasa. Kuri viename iš komentarų rašė: “Aš gyvenu taip ir man tai patinka ir padeda, bet nebandykite manęs kopijuoti. Už pasekmes neatsakau”.

Filo komentarai iš esmės skiriasi tuo, jog jis savo nuomonę pateikia ne kaip nuomonę, bet kaip absoliučią tiesą, kaip “išminties krislus, taip retai pasitaikančius tokio tipo diskusijose”:(

Taigi man kliūva ne jo išmintis, ir net ne užimama pozicija kitų diskusijos dalyvių atžvilgiu. O tai kad jis niekaip nesiryžta jos tiesiai šviesiai įvardinti.

Todėl ir klausiau kaip jis vertina savo sugebėjimus mylėti kai lengva ranka nurašo milijonų žmonių jausmus.

Jei jums taip geriau, vadinkime tai argumentu “ad hominiem”

Būtu gražu jei žmogus, pasišovęs mokyti kitus, bent išdrįstų pasirašyti tikruoju vardu ir neslėpti savo tapatybės. Nes šiuo metu šiuo metu atrodo, kad jaunuolis, pasiskaitęs knygelių, bando mokyti suaugusius kas yra meilė ir postringauja apie skyrybų statistiką, nors pats net neturi nei žmonos nei vaikų:((

O gal jūs atstovaujate kokią sektą, kuri tuoj išgelbės pasaulį. Todėl ir reikalingas šis slaptumas:))

Vladas, 2012-11-12 20:18:57

Atleisk man, o didysis išmintingasis Filo. Dalinti savo “išminties krislus” tokiems paranojikams kaip man, tai tiesiog tas pats, kaip žarstyti perlus kiaulėms.

Atleiskite, kad sudrumsčiau jūsų bendravimą su ištikimais gerbėjais.:((

Saulius, 2012-11-12 20:35:16

Vladai, ir šis įrašas bus ne visai apie moteris, bet vistiek jau parašysiu: žinau, jei yra klausimas, yra ir atsakymas, žinau, atsakymas gali būti visai ne toks, kokio tikimasi (gal tai viena iš priežaščių atsakymo taip ir nematyti ? ir tada belieka remtis senovės išmintimi)

Rasa, 2012-11-12 22:02:36

Po tokių ilgų, turiningų ir įdomių vyriškų diskusijų prisiminiau! PRI-SI-MI-NIAU! Ko nori moterys prisiminiau!

Visuose grožio konkursuose jos visad sako: “Aš noriu taikos visam pasauly!…” :)))))))

Na, aš gal nesu visai jau taip mananti, bet tai jūs geriau jų klausykit, jos būna ten toooookios gražios ir, be to, jos geriau nori nei aš… :)))) Ir jų kojos ilgesnės, tai ir mintys iš tokių vyrams geriau girdimos… :)))))

Taigi- susitaikom mintyse visi, pasibučiuojam (tik ne per įkyriai) ir toliau visi diskutuojam tolerantiškai ir gražiai

Regina A., 2012-11-12 23:09:50

Pritariu Rasai ir katinui Leopoldui: „Rebiata, davaite žit družno“.

Ir neskriauskite Vlado :-))). Jis visada rašo fainai, su humoru, tik reikia skaityti pozityviai, o ne niurzgališkai. O tai paskui FILOsofas darosi panašus į pilvo-sopą :-)) (sopa=skauda)

Prisiminiau misių rinkimų vedančiojo frazę: išeina į sceną – karalienė, prasižioja – ubagė. Kai pasako, kad nori taikos, vedantysis jau bijo jos klausti, o kaip ji įsivaizduoja tą taiką (nes tas, kuris parašė jai tą tekstą, atsakymo į šį klausimą nepateikė:-)))

Vladas, 2012-11-13 08:13:02

Ačiū, merginos:))

Paskutiniai Jūsų komentarai labai svarbūs.

Atleiskite už tai, kad teko patirti nemalonių jausmų. Žinau, kad konfliktai nemalonūs ne tik juose dalyvaujantiems, bet ir visiems aplinkiniams.

Tylėjimas auksas, bet kartais neramu, kad nutylėdamas kažką gali pradėti smirdėti pats sau. Gal paprasčiausiai per mažai turiu kantrybės, bet man tiesiog rauna stogą, kai vaikučiai, gyvenantys išlaikomi mamos, pradeda svarstyti ir vertinti suaugusių žmonių jausmus bei gyvenimus.

Nesu linkęs kariauti ir tikrai nenuskriausčiau tų vaikų, net jei žinočiau kur jie gyvena:), bet ir tolerancija turi turėti kažkokias ribas, todėl neprižadu nekreipti dėmesio, jei kažkas šiuose komentaruose pradės reikštis esąs jautresnis, protingesnis ar kitoks -esnis už žmones, kurių net nepažįsta.

Tad pabandykim gyventi kaip ta sovietmečio Lietuva: “tarp lygių, lygi ir laisva”:))

Rasa, 2012-11-13 09:22:01

Vladai, tu Vladai… 🙂

Ne, aš nepatiriu nemalonių jausmų, nes man juokinga 🙂

O tu pažvelk į situaciją ir iš kitos pusės- net jei jie būtų vaikai, jie gali turėti savo tvirtą nuomonę apie bet ką: apie suaugusius, jų ar savo jausmus ir viską pasaulyje. Ir… aš jų vietoje už priekabiavimą tikrai seniai būčiau pasiuntus tave trumpai ir rusiškai :)))))) Nes šiuo atveju tu to nusipelnei. Nebūk pasaulio gelbėtojas ir negelbėk mūsų nuo to, nuo ko nereik gelbėt. Nebent esi asmeniškai nukentėjęs nuo kokių religingų žmonių ar sektų ir tiesiog sutapatini kažką. Tada lengviau būtų suprasti tavo požiūrį.

Tiesiog… Tiesiog… Tu esi puikus žmogus, bet rašyk kai nesikarščiuoji… Jeigu galima :)))))))) Einu ir aš jau į darbelį, einam gert mėtų arbatos, ji padeda pažvelgt į viską su šypsena ir iš įvairių pusių, plačiau… 😉

Vladas, 2012-11-13 17:09:48

Džiaugiuosi, Rasa, kad kažkam sukeliu juoką, bet ne liūdesį:))

Neabejoju, kad tiek vaikai, tiek ir seneliai turi teisę turėti savo tvirtą nuomonę ir ją išreikšti. Tą ir darau:)) Aš tik pasidomėjau ar žmogus tikrai jaučiasi labiau nušvitęs už kitus. Negi tai švenvagystė?:)

Suprantu, kad bergždžias reikalas musulmonus gelbėti nuo opiumo rūkymo o europiečius nuo kiaulienos ir alkoholio vartojimo. Kiekvienas turi savo įsitikinimus ir vertybes.

Asmeniškai nesu labai nukentėjęs nuo žmonių, kurie jaučiasi labiau nušvitę, protingesni ar jautresni nei kiti, bet keletą kartų esu su tuo susidūręs labai iš arti. Natūralu, kad tai palieka pėdsaką ir gal todėl tai labiau pastebiu ar skaudžiau reaguoju į “aukštesnės karmos apraiškas”, nei dauguma.

Apie vieną tokį susitikimą kažkada rašiau:

http://petrasdargis.lt/?q=ra%C5%A1iniai/savimon%C4%97s-transformacijos-smegen%C5%B3-plovimas-arba-pirmoji-pa%C5%BEintis-su-nlp

O jei rašyti tik tada kai nesikarščiuoji…? Gal geriau rašyti kai miegi? tada žmogus visai visai ramus:)

Rasa, 2012-11-13 18:41:23

Vladui: paskaičiau apie tavo susitikimą. Įdomu.

O dėl miego… Sako Stivenas Kingas daugeliui knygų idėjas ėmėsi iš ten- iš sapnų. Taigi negalima būtų sakyti, kad ten pati ramiausia vieta, anaiptol! 🙂

petras, 2012-11-14 12:56:54

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/197099_10151194261218025_628539325_n.jpg