KTUG: kas vyksta?

„Pasiutusių miltų – pasiutus ir košė“, – kadaise pasakė rašytojas Vytautas Petkevičius. Po to jis parašė knygą „Durnių laivas“ ir… numirė. Ne tik fiziškai.

*

Tokia mistika: aš čia pateikiau temą „Lūžio taškas“ dar nieko nežinodamas apie skandalą gimnazijoje. Bet pataikiau kaip pirštu į dangų!

Vis tik manau, kad turiu parašyti dar…

*

Kai prieš trejus metus, gruodžio penktą dieną, aš išėjau iš Gimnazijos, pamatai liko. Turėjau viltį, kad liks. Deja… Pirmiausia jie ir iškasė pamatus: išaukštino tą, kuri suniokojo mano gyvenimą, pakeitė moksleivių taisykles, net draudė minėti mano vardą gimnazijoje… Na, kad pavaduotojas („pavaduotojas“…) pasidžiaugė savo laimės valanda – nenuostabu: juk tai aš vis primindavau, kad jo vaikas rūkė ir klastingai išvengė bausmės, kad tai jo vaikas galimai ne pro tas duris pateko į Gimnaziją…

Bet atėjo (Baršausko paskirtas…) naujas direktorius ir patvirtino: pamatai iškasami, todėl jis, direktorius, nenori manęs nei matyti, nei girdėti, nei man nori parašyti…

*

Va, tada aš jau žinojau: be pamatų ilgai netvers… Mokytojai išdavė mane, išduos ir kitą. Gimnazija atsiklaupė prieš vieną šeimą, atsiklaups ir prieš kitą.

Staiga atsirado rėmėjų, kurių vaikai ateina į gimnaziją… Kiek dabar gimnazijoje mokosi tų, kurie atėjo „pro užpakalines duris“? Tikrai žinau, kad du tokie yra…

*

Čia – maža ekskursija. Aš labai atidžiai stebėjau, kad mūsų rėmėjų atstovai neturėtų asmeninių interesų Gimnazijoje. Ir vis tik vieną kartą patekau į spąstus… Atsirado, rodos, nė su kuo nesusijusi vardinė klasė, o pasirodė – susijusi… Visus metus, kol tas „saitas“ mokėsi Gimnazijoje, meldžiausi, kad tik gerai mokytųsi, kad tik neprireiktų „pagalbos“. Laimė, neprireikė…

*

Tai kas dabar vyksta? Moksleiviai pasirašinėja peticiją, ginančią mokytoją. Tai tie moksleiviai pirmiausia ilgai kalbėjo su mokytojais, su direktoriumi ir pamatė, kad teisybės, jų supratimu, neras? Ar nekalbėjo su direktoriumi? Jei nekalbėjo, tai kodėl?

Kodėl trys mokytojai (kas?) pasirašo peticiją, o kiti nepasirašo?

Kodėl mokytoja V.Židonytė apie kolegą viešai rašo komentarą, po kurio jiems abiems dirbti vienoje mokykloje būtų amoralu?

Kodėl mokytojos sūnus Tautvydas rašo straipsnį „KTU gimnazijoje nėra ir nebuvo šventųjų, o atlikti išpažintį reiktų visiems“, po kurio visi (įskaitant jo mamą) turi atlikti tą išpažintį ir… uždaryti gimnaziją? O gal ta mama nebedirbs gimnazijoje? Ir taip trenkia durimis?

*

Kaip dabar pasielgs baršauskinė, vis dar baršauskinė, KTU vadovybė? Gal pagaliau prisimins, kad garbė, teisingumas, lygybė yra pamatinės vertybės?

*

Pacituosiu pats save:

*

Negalima tikėtis, kad krištolo bokštas be pamatų stovės durpyne. Jei nėra pamatų, žmonės savo gėrybę, savo svajonę, savo meilę turi laikyti ant į dangų pakeltų savo rankų. Žmonės. Ne vergai.

***

P.S. Pažiūrėkite, kokia įspūdinga ir kokia prasminga mūsų septynerių metų anūkėlės nuotrauka (Stokholmas). Pakelkite akis į dangų!

Atsakymai

Mantas, 2017-12-06 10:34:46

O jei “step by step”? KTUG vadovas nesuvaldė situacijos – turi trauktis. Iš to ka perskaičiau spaudoje – mokytojas darė savo darba.

p.s. Delfio straipsnis atrodė tendencingai dedantis akcentus “į mokytojo vartus”. Kodėl?

Simonas M., 2017-12-06 10:55:14

Dar vakar truputį juokavau: nu ir nesiseka Kaunui su švietimu. Jau trečias didelis skandalas per trejus metus…

Šioje istorijoje mane labiausiai žavi, kaip operatyviai ir kaip laiku žiniasklaidoje atskleidžiamos detalės:

https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/svietimas/prabilo-ktu-gimnazijos-skandalo-epicentre-esantis-mokytojas-nusirasinejimas-lygus-vagystei-233-892072

Vakar su drauge skaitėme Delfi aprašymą. Tekstas skandalingiausias, o informacijos tiek, kad kyla daugiau klausimų, nei atsakymų.

Kiek man teko skaityti alumnų fb grupėje, prieš skandalą direktorius mėnesį sirgo, o po to išvažiavo į komandiruotę. Diskusijos tokios audringos, kad sunku net spėti viską perskaityti. Bet užfiksavau ir kelis momentus, kur svarstoma, kiek jis prisideda prie vertybių puoselėjimo ir gynimo. Kliūna jam…

Ir aš skaičiau ir Violetos, ir Tautvydo pastebėjimus. Jie nukrypsta į šoną, didelė rizika, kad bus ne taip suprasti, bet man patinka, kad jie yra. Tik gaila, kad nežinant konteksto ar daugiau apie tų pastebėjimų autorius lengva suklysti. Taip ir norisi, kad spaudoje pasirodytų ne tik Tautvydo nuomonė, bet ir jūsų atsakymas.

Antanas, 2017-12-06 16:12:58

Gal ir galima prikurti sąmokslo teorijų, bet manau, kad reikia vertinti labai paprastai. Juk ir B.Burgio laikais gimnazijoje buvo įvairiausių problemų, bet jos buvo sprendžiamos pedagoginiais patyrusių vadovų ir mokytojų metodais, kalbama, aiškinama, diskutuojama, svarstoma ir pan., bet nepuolama iš karto „pjauti“ mokytojo ar mokinio.

Dabar gimnazijoje kilo skandalas dėl eilinio įvykio (ne pirmo ir ne paskutinio) vien dėl to, kad jauni, nepatyrę, o gal ir neturintys talento būti lyderiais, gimnazijos vadovai iš karto griebėsi administracinių biurokratinių metodų, trypdami mokinių akivaizdoje ne tiktai mokytojo autoritetą, bet LR įstatymais įtvirtintas mokytojo teises. Tad gal čia pagrindinis klausimas? Ar gali bet kas vadovauti mokyklai ir elgtis kaip UAB savininkas, ar gimnazija yra kitokia įstaiga, kur netinka UAB valdymo metodai? Kaip supratau iš paskelbtų straipsnių ir komentarų, B.Burgis panašius nesutarimus spręsdavo labai sumaniai, išmintingai ir žmogiškai, kas parodo aukštą vadovo kompetenciją, autoritetą, lyderio savybes ir pagaliau vertingą gyvenimišką patirtį. Jauni vadovai dažnai nesupranta, kad „dažnai mosikuojant administraciniu kirviu, greit gali nebelikti kam ir skiedras surinkti“. O tada ir „mosikuotojas kirviu“ gali būti nereikalingas …

liūdna, 2017-12-06 17:07:18

Gerbiamas Direktoriau (taip, vis dar Direktoriau iš didžiosios raidės, nes jūsų niekas niekuomet neperspjaus ir būtų juokinga, jei kas bandytų), jūs kalbate tokiais prastais žodžiais! Ir tai tik dar sykį įrodo, kaip lengva žiniasklaidai manipuliuoti žmonėmis. Išgirdote tik vieną nuomonę – lygiai kaip ir mes visi. Pagalvojote, kad dabartinė administracija nė sudilusio skatiko neverta – lygiai kaip ir mes visi. Tačiau negi kas nors kitas, jei ne Jūs mus išmokėte, kad reikia kalbėtis? Negi kas nors kitas, jei ne Jūs padėjote suprasti, kad visuomet egzistuoja kita pusė ir niekada negalima teisti nežinant motyvų? Jūs. Jūs. Ir amžinai liekame už tai dėkingi, nes nesvarbu, ar pas Jus mokėmės pusmetį, ar visus ketverius metus, šiandien galime tarti tvirtą AČIŪ, nes jei ne tos pamokos, jei ne tikėjimas, kad gal viskas nebuvo taip, kaip rašo Delfi ar 15min, jei ne kritinis mąstymas, antradienį nebūtų įvykęs dialogas, kai administracija kalbėjo su mumis kaip su sau lygiais ir paaiškino viską iš kitos perspektyvos. Pakeičiau savo nuomonę. Nudžiugau pamačiusi Jūsų postą Facebook’e. Ir taip beprotiškai nuliūdau, kai apipylėte Gimnaziją, kurią kūrėte ketvirtį amžiaus, purvais. Viešai. Gal Jums su tuo gyventi neteks, gal sugebėsite atsiriboti, tačiau mums, dar jus mačiusius ir niekada nenustojusius siekti laisvės, kiekvieną dieną teks žengti pro KTUG duris ir žinoti, kad žmogus, kuris, nepabijosiu pasakyti, vis dar yra vienas didžiausių gimnazistų autoritetų, taip mus išdavė. Teigiate, jog mokytojai Jus išdavė. Tik ar pagalvojote, kaip Jūs pats išdavėte tuos jaunus žmones, kurie kalba apie Jus kaip apie doros ir principų pavyzdį?

Burgis, 2017-12-06 17:50:47

liūdna: mieloji, ką Jūs kalbate?! Kaip aš apipyliau gimnaziją purvais? Kaip aš išdaviau tuos jaunus žmones? Kaip Jūs sugebėjote taip perskaityti?! Taip žiauriai rašant, reikėtų precizikos ir konkretumo.

*

O konkretumas toks: aš kaip didžiausios šventės laukiu „Matematinio maratono“, kurį mes surengėme, finalo. Į Vilnių atvyks mažiausiai trys KTU gimnazistai. Ir jie bus mano mieliausi svečiai!

*

Ir Jūs būsite mano viešnia, mano miela pašnekovė, jei tik panorėsite suprasti, kad gimnazistų niekada, niekada, niekada nepasmerksiu ir neišduosiu!

mamaR, 2017-12-06 19:17:44

Vienas vadovas ėjo priekyje ir vedė, jautėsi atsakingas už tuos, kuriuos vedė. Kitas – eina is paskos ir veja kitus, kad anie eitu pirmi į nežinią. Arba tiesiog eina į darbą kr tiek…

qwerty, 2017-12-06 19:19:19

Nepaprastai ilgas, ne kaip visuomet, tinklarastinko tekstas.

Edita, 2017-12-06 19:20:49

Nebeaišku, kur ši istorija krypsta. Nuo pradžių palaikiau mokytoją Boguševičių ir gerbiu už pasipriešinimą nusirašinėjimui, tačiau viskas pakrypo ne taip, kaip tikėjausi. Nuvylė, kai mokinių tarybos atstovai, užuot vedę diskusiją ir padėję išspręsti situaciją, intensyviai pradėjo reikalauti administracijos atsistatydinimo. Niekaip negaliu sutikti su šia pozicija, nes matau direktoriaus, administracijos ir mokytojų pastangas išlaikyti ir kurti Gimnaziją. Kiek žinau, vaikams tikrai labai gera Gimnazijoje, neskaitant dabartinio laikotarpio, kuris prasidėjo nuo mamų skundo. Sutinku, kad galbūt reikėjo problemą išspręsti pačioje jos pradžioje, tačiau ne visada gaunasi taip, kaip tikiesi. Gerb. Burgi, Gimnazijos bendruomenė tikrai nepamiršta Jūsų bei to, ką Jūs sukūrėte, yra dėkingi ir, tikiuosi, bendrom jėgom tai pavyks išsaugoti. Rytoj vyks viešas pokalbis, gal visiems bus daugiau aiškumo.

Stebėtojas, 2017-12-06 20:22:57

Edita, Jūsų teisė turėti savo nuomonę , bet stebint įvykius, skaitant pasisakymus, susidaro įspūdis, kad gimnazija dabar ne kuriama (beje, ją jau sukurtą paliko B.Burgis), bet griaunama, ardant sąžiningumo, žmogiškumo, garbės bei kitus dorovės pamatus, be kurių galima sukurti tiktai kokią nors laikiną pseudomokyklą.

Exgimnazistas, 2017-12-06 20:44:32

Eilinis konfliktas ir tiek. Tik išsipūtė dėl to, kad su KTUG labai jau daug emocijų susiję.

B. Burgis savu laiku labai daug davė Gimnazijai, tai neginčijama. Tačiau konkrečiai šiuo atveju pasikinkė šį skandalą savo vardo garsinimui. Ir tuo KTUG tikrai nepadeda.

Burgis, 2017-12-07 07:18:57

Exgimnazistui: pirma, man nereikia garsinti savo vardo – dabar jau esu niekas. Antra, kodėl turėčiau padėti dabartinei KTUG? Gal tam direktoriui padėti, kuris pasityčiojo iš manęs, palikdamas mokytis Pauliną? Gal tiems mokytojams padėti, kurie ramiai stebėjo, kaip aš einu iš teismo į teismą, o jie eina į tą klasę, kurioje sėdi ta, kuri, davusi priesaiką, teisme melavo ir šmeižė mane?

Jūs kažko nesupratote… Labai gaila.

Burgis, 2017-12-07 07:47:20

qwerty: tomis temomis visada rašysiu daug! Todėl, kad skauda. Todėl, kad klausyti manęs jau niekas neklauso. Todėl, kad rūpi: mūsų vyriausiems anūkėliams netrukus jau bus po 10 metų. Jei per penkerius metus neįveiksime idiotizmo švietime, anūkėliai paklaus: „Seneli, tu kadaise buvai arti švietimo vairų. Kodėl bent teisingos krypties nepajėgei parinkti?“

Exgimnazistas, 2017-12-07 08:32:00

Reikia pasakyti, kad Gimnazija – tai ne tik dabartinis direktorius ar dabartiniai mokytojai. Tai bendruomenė – esami ir buvę gimnazistai, jūs pats, netgi pastatas Studentų gatvėje, tai vardas, į kurį sutelpa daug kas.

Kenkdamas Gimnazijai (ne gerai, nepadėdamas jai), kenkiate ir visiems su šiuo vardu susijusiems, o ypač gimnazistams (esamiems ir buvusiems).

Exgimnazistas, 2017-12-07 08:48:22

Ir jūs esate visai ne niekas, jūs esate autoritetas ir nuomonės formuotojas daugeliui žmonių.

M11, 2017-12-07 10:23:33

Nežinau, ar čia komentuojantis Exgimnazistas yra Alimni Facebooko grupės narys. Vertindamas toje grupėje verdančias diskusijas, daryčiau išvadą, kad šio Exgimnazisto reiškiama nuomonė yra labiau išimtis ir gerokai pasilenkia su daugumos buvusių gimnazistų pozicija.

Exgimnazistas, 2017-12-07 10:35:05

Tiesiog ne visi mato reikalą reikšti savo poziciją viešai.

Galiausiai tai tik nuomonė, nebūtinai ji turi sutapti su kitų nuomonėmis.

Noriu pasakyti, kad aš gan aktyviai palaikiau p. Burgį rūkymo skandalo metu, tačiau šiuo atveju jau matau daug politikavimo.

M11, 2017-12-07 11:03:43

Į tai atkreipiau dėmesį tik dėl to, kad slapyvardis “Exgimnazistas” gali daryti klaidingą įspūdį, jog reiškiama ne vieno žmogaus nuomonė, o atstovaujama platesnė grupė.

Sokolovas, 2017-12-07 12:55:25

NAUJIESIEMS METAMS ARTĖJANT (15)

Prie pastato sienos, iš trijų pusių, reikia aptverti

10368 kv.m. ploto stačiakampį sklypą. Tam yra naudojamas vielos tinklas.

Yra 2306 metrai tokio tinklo. Kiek daugiausiai metrų nepanaudoto vielos tinklo gali likti po to, kai sklypas bus aptvertas ?

Burgis, 2017-12-07 13:34:45

Exgimnazistui: kodėl aš turėčiau politikuoti?! Gal Jūs pamiršote, kiek man metų?

mamaR, 2017-12-07 18:33:59

Mokytojo orumo visiskai neliks, jei ir toliau bus sitaip pataikaujama remejams ir kitiems nepedagogams…(atsipr., neturiu lietuvisko raidyno). Pradzioje visi nezaidziantys ismane krepsini, dabar jau apie mokymo metodus ir programas bei vaiku psichologija visi ir visos ismano. Pats laikas uzdaryti Pedagogini ir Sporto universiteta?…

Olga, 2017-12-08 10:06:47

Toks jausmas, kad vakar padėjome ant sugriautų pamatų gėlių…

AŠ, 2017-12-08 10:55:15

Direktoriau,

perskaičiau Jūsų interviu “Kauno dienoje”.

Jūsų teiginiai “išdavikų MIESTAS” ir ypač “kad mokytojai atsivedė savo vaikus pro užkalalines duris” mane žeidžia.

Ar tai apie mane ir dukrą? Ar turėjote problemų su mūsų šeima, dirbusia ir besimokiusia KTUG?

Kodėl neklausiate kodėl 2010 m. pats išėjau iš gimnazijos?

Esu įsižeidęs.

Pakeleivis, 2017-12-08 13:09:41

Gerb. Broniau, netiesa, kad dabar esi “niekas”… Labai daug nuveikei gyvenime, daug pasiekei, begalė žmonių (tame tarpe ir aš) dėkingi už savo atžalų praleistas dienas Gimnazijoje. Pagaliau, žmogų vertiname ne pagal jo užimamas pareigas ar turtus, o pagal tai, ką jis turi savyje, kokia jo siela… Gerb. Broniau, mano akyse tu nepasikeitei, koks buvai, tokiu ir likai… poetiškos prigimties, lengvai kompleksuojantis, be galo veiklus ir energingas, kita vertus, stebėtinai jautrus kritikai (aplink vien “klastingi” žmonės), pripažįstantis tik savąją tiesą…

Ne kartą gyvenime įsitikinau, jog norint būti laimingu, gyventi tikroje (o ne deklaruojamoje) palaimoje, reikia pamiršti du dalykus – tai, ką gero esi padaręs kitiems, ir tai, ką blogo tau padarė kiti.

Burgis, 2017-12-08 15:06:34

AŠ: kodėl iškart priimate asmeniškai?! Geras tuzinas mokytojų vaikų (įskaitant jūsiškę) buvo puikūs gimnazistai! Bet ar aš turi išvardinti tokius ir kitokius? Įsižeisti – Jūsų teisė. Bet aš Jūsų neįžeidžiau!

Burgis, 2017-12-08 15:08:16

Pakeleiviui: deja, jau tiks esu – „priešas priešams ir draugas draugams“, – anot poeto. Niekada nepamirštu gėrio, bet niekada nepamirštu ir blogio, ypač – išdavystės…

skaitytojas, 2017-12-08 21:00:12

Simonui M.: visur visko pasitaiko:

“Vilniaus Petro Vileišio progimnazijoje kilusį mokinių tėvų ir mokyklos direktorės konfliktą gali tekti spręsti prezidentei. Progimnazijos tėvai kreipėsi atviru laišku į prezidentę Dalią Grybauskaitę, nes esą nesulaukia Vilniaus savivaldybės sprendimų. Progimnazijos direktorė Danutė Kazakevičienė tvirtina, kad tai tik grupelės tėvų daromas spaudimas mokyklai…”

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/svietimas/vilniaus-petro-vileisio-progimnazijos-tevu-ir-direktores-konfliktas-pasieke-prezidentura-233-735410

“…|Praėjusių metų rugsėjį Natalijos dukra peržengė Vilniuje esančios VšĮ Vilniaus privačios gimnazijos slenkstį. Mergaitė buvo naujokė, bet, kaip pasakojo mama, susirado draugių, su kuriomis puikiai sutarė. Tačiau jau visai netrukus 14-metės padėtis mokykloje komplikavosi. Mama įsitikinusi – jos dukra kentė patyčias. Ir nors, kaip ir daugelis paauglių, mergaitė įsiveldavo į konfliktus su bendraamžiais, gerokai skaudesnės, kaip pasakojo mama, buvo klasės auklėtojos patyčios….”

Skaitykite daugiau: https://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktualijos/2017/09/21/news/konfliktas-del-moksleives-mama-kaltina-patyciomis-mokykla-viska-neigia-2593845/?utm_source=lrExtraLinks&utm_campaign=Copy&utm_medium=Copy

“,,Vienos Vilniaus „Genio“ progimnazijos mokinės tėvas nusprendė visiems įrodyti, kad įstatymas ir taisyklės svarbiau, nei kitų tėvų noras atžalas leisti būtent į šią įstaigą ir mokymo kokybę joje. Voicechas Savickis skundais ir reikalavimais užvertė ne tik mokyklą bei Vilniaus savivaldybę, bet ir prokurorus, tvirtindamas, kad jo dukra negauna pradinio išsilavinimo tinkamomis sąlygomis….”

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/konfliktas-genio-progimnazijos-vienas-tevas-uz-istatymus-kiti-uz-savo-vaikus-56-737094

qwerty, 2017-12-08 23:03:01

Kokia nuobodi diskusija.Vienos nuorodos Lryta, delfiius, 15 min., etc. Kaip visu saltiniu pagrindas. Kodel taip zemai?

qwerty, 2017-12-09 01:08:52

Turiu omenyje, kad rimta, solidi diskusija iš principo negali remtis tokiais šaltiniais.

Sokolovas, 2017-12-10 11:53:30

UŽDAVINIO (15) SPRENDIMAS

Stačiakampio sklypo gretimų kraštinių ilgiai

x bei 10368/x.

Tada sklypo trišalės tvoros ilgis

2x + 10368/x,

vielos tinklo likutis kaip x funkcija

L(x) = 2306- 2x- 10368/x. (A)

Kad rastume funkcijos maksimumą (kol kas matome tik tiek, kad jis mažesnis už 2306), randame išvestinę, prilyginame ją nuliui, randame gautos lygties teigiamą sprendinį (nes x yra ilgis).

10368/(x^2) – 2=0,

x=72.

Maksimumo taškas (x reikšmė, su kuria funkcija L(x) įgyja maksimumą srityje x>0) yra x=72.

Įrašę x=72 į formulę (A), gausime funkcijos L(x) maksimumą srityje x>0

maxL(x) = L(72) = 2306- 144- 10368/72

t.y. maxL(x) = 2018.

Su artėjančiais !

KITAS BŪDAS( be išvestinės)

Taikysime lygtį su parametru, nūdien visų pamirštą, tačiau tokį nuostabų dalyką…

Lygtyje A funkcijos reikšmę L(x) pakeičiame parametru L, ir “pamirštame”, jog L “kadaise buvo” priklausomas kintamasis. Kitaip tariant-mes “permodeliavome” lygtį.

Dabar turime

-2x + 2306 – 10368/x=L

Abi puses padauginę iš x, gauname trinarę kvadratinę lygtį su kintamuoju x ir parametru L

2(x^2) +(L- 2306)x + 10368 =0. (B)

Ieškome, su kokiomis parametro L reikšmėmis iš intervalo 0<L0 (arba =0)

L^2 – 4612L + 5234692>0 (arba=0).

Šios nelygybės sprendinių aibė

(-begalybė; 2018]U[2594; plius begalybė).

Šios aibės sankirta su intervalu

0<L< 2306 yra (0; 2018].

Didžiausioji gautam intervalui priklausanti parametro L reikšmė

maxL=2018.

AŠ, 2017-12-11 11:42:21

Direktoriau,

esu įžeistas, nes mano mylimą miestą laikote išdaviku. Ne miestas kaltas, o kai kurie Jus išdavę jos gyventojai.

Beje, kažkaip keista, kad išvažiavę iš Kauno ir tapę naujaisiais ir ką tik iškeptais vilniečiais, yra aršus Kauno komentuojai ir vis dergia jį. O aš manau, kad visas bolgis Lietuvoje eina iš Vilniaus.Prisiminkite Jakilaitį, Mačiulį ir kt.

Jūs rašėte “ar aš turiu išvardinti tokius ir kitokius?” Aišku, kad taip. Juk Jūs kaip giriasi matematikai tikslaus ar net tiksliausio mokslo atstovas. Jei rašote, tai ir vardykite kas, kur kada. O ne rašykite abstrakčiai.

P.S. Nustokite negražiai rašyti apie Kauną.

petras, 2017-12-11 12:41:53

Aš, menęs visai neįžeidėte, nes aš vilnietis, ir vilnius tikra blogio irštva. Mes čia kaip ir nieko gero neveikiam apart to, kad propaguojam blogį.

Ir žinoma, visus čia užklydusius doruosius ir geruosius kauniečius atverčiam į blogio pusę. hohoho

Burgis, 2017-12-11 14:57:11

AŠ: Ką padarysi, Profesoriau, kad aš per daugelį metų išmokau ką nors paaiškinti tik tiems, kurie nori suprasti…