*
Prisimenate, aš pasišaipiau, kai teste penktokai parašė, kad kurmis sveria 30 kilogramų?
Kurmis atėjo atkeršyti!
Jūs tik pažiūrėkite į tą krūvą žemių per du metrus nuo mūsų kiemo tvoros! Supyko kurmis!
Atsiprašau, kurmi, atsiprašau, tu tikrai sveri 30 kilogramų!
*
O dabar pakomentuosiu „Stebėtojos“ komentarą temoje „Iš tavęs tyčiojasi…“. Lankytoja pyksta, kad mudu su Dariumi norime „rūšiuoti“ (o, kaip mane užpuolė mokytojai už tą žodį!) moksleivius.
Mieloji, tai kad tas rūšiavimas visada buvo ir bus!
Aš septynerius metus išgyvenau studentiškuose bendrabučiuose. Todėl dabar tikiuosi, kad niekada bendrabutyje nebeteks gyventi. Negyvensiu ir tokiame daugiabutyje, kuriame dabar gyvena žmonos mama. Į tą namą kadaise atėjau užkuriomis ir buvau laimingas! Bet dirbau, stengiausi, todėl dabar gyvenu name su baseinu, o netrukus gyvensiu Vilniuje prašmatniame naujame bute prestižiniame rajone.
*
Darius teisus! „Balastas turi būti tarp balasto ir, tik supratęs, kas yra balastas ir kaip negera būti balastu, kabintis ragais ir nagais, kad iškiltų į paviršių.“ Kitaip – socializmas! Kitaip – tos grimasos valdžioje: ir aš noriu į Seimą, ir aš noriu! Tai kas, kad aš niekada nesistengiau nei gerai mokytis, nei gerai dirbti! Aš noriu, ir jūs neturite teisės mane „nureitinguoti“! Žinau, jūs taip darysite, todėl aš nueisiu su partija ir laimėsiu! Nes mes (tokie – panašūs į mane) sukūrėme tokią sistemą, kad ji mums, o ne jums būtų gera, paranki.
*
Ne, jūs visi niekada negyvensite taip, kaip gyvenu aš, o aš negyvensiu taip, kaip gyvenate jūs. Mus gyvenimas jau surūšiavo. Sako, kas jums plaus tualetus? Aš galiu užmokėti tiek, kad plaus ir dėkos, kad leidžiu plauti. O užmokėti galiu tik todėl, kad dirbau ir juodus, ir pilkus, ir baltus darbus. Dirbau, dirbau, dirbau! Ir mėgavausi tuo, kad galiu dirbti, kad moku dirbti. Pabandykite ir jūs taip!
*
Kurmis gal ir nenori būti mažas. Bet jis yra mažas. Ir jis nepyksta. Nes gamta jį teisingai surangavo. Pykti gali tik žmonės, kuriuos visuomenė surangavo neteisingai. Aiškinkite visuomenei tą neteisingumą, ir aš būsiu su jumis!
Atsakymai
Burgis, 2015-02-28 16:23:47
Senelio pamokos išsiilgusiems socializmo…
Stebėtoja, 2015-02-28 17:01:35
aš esu apakusi, kaip kurmis. Nesuprantu B. Burgio nei kaip. Ar šis mielas senelis nori, kad ir jo anūkėlės “kabintusi ragais ir nagais”, kad iškilti į kažkokį “paviršių”.Džiaugiatės, kad Jus visuomenė surangavo teisingai? Ar tamstos didžiausi pasiekimai tai namas su baseinu? Dar sugebate nuvertinti savo žmonos mamą? “Negyvensiu ir tokiame daugiabutyje, kuriame dabar gyvena žmonos mama”.
Supratau, tik Tokie kaip B.Burgis ir sukūrė kažkokią sistemą tik sau.”Nes mes (tokie – panašūs į mane) sukūrėme tokią sistemą, kad ji mums, o ne jums būtų gera, paranki.”Aš apakusi-kaip kurmis.Baisus Jūs man, kaip žmogus B Burgi.Ir nesvajokite, nes nenueisite su jokia partija ir niekur nelaimėsite. Tokių žmonių kaip Jūs B.Burgi, sistema eina į pabaigą. Teks Jums derintis prie likusių ir netinkamų.
Jonas, 2015-02-28 17:23:44
Būkim biedni ir teisingi. Nori “rūšiuoti” , sakote vieni yra geresni, kiti prastesni, o kažkaip nepagalvojate, kad visai tai gali paliesti ir jūsų artimąją aplinką. Nebūtinai sakau, kad taip bus, bet tarkim jeigu staiga pradės jūsų anūkes rūšiuoti? Žlugdyti visas svajones? Kaip tada reaguosit? Visus tai visus. Sakysit, kad reikia vaikus mokyti taip, kad taip nenutiktų ir būtų tarp geriausių? Neįmanoma, nėra pas mus viskas juoda arba balta, visada kas nors nutinka, net ir geriausiems, visada reikia įvertinti netikėtumo faktorių.
Išlaikiau savo laiku matematikos valstybinį 20 balų. Nenoriu atsiskleisti, bet dabar pas mane ateina darbintis žmonės, kurie iš matematikos turi 100, yra kažkada dirbęs vienas iš KTUG net. Kaip čia taip, gi aš tinginys, nesimokiau tiksliųjų mokslų… galėjo išrūšiuot… ačiū Dievui nerūšiavo.
Apskritai socializmas nėra blogas dalykas, tik sovietai kažkaip ne taip jį suprato 🙂
Burgis, 2015-02-28 17:37:19
Stebėtojai: užjaučiu Jus, net perskaityti nesugebėjote… Taigi Jūs viską aukštyn kojom apvertėte! Aš ir nenoriu, kad mulkiai nueitų su partijomis! Aš ir nenoriu, kad bukagalviams, tinginiams sistema būtų paranki!
*
Bet aš noriu, kad mano anūkėliai kabintųsi ragais ir nagais į gyvenimą! Noriu, kad jie savo darbu, savo išmanymu pasiektų viršūnes!
*
Ne, nei aš, nei mano vaikai, nei mano anūkėliai niekada, NIEKADA nesiderins prie netinkamų!
Burgis, 2015-02-28 17:43:56
Jonui: …„nėra pas mus viskas juoda arba balta“ pasakė ir mano buvęs rektorius. Ir spruko į krūmus, ir pamynė taisykles, moralę, gėrį…
*
Taip, aš žinau, kad mano anūkėlius gyvenimas rūšiuos! Jaudinuosi dėl to. Kol galiu, darau viską, kad tas rūšiavimas būtų objektyvus, teisingas, moralus.
*
O Jūs tai gi kabinotės į gyvenimą! Matematika čia niekuo dėta! Smuikininkas virtuozas gali nemokėti net daugybos lentelės (nors išprusęs žmogus su tuo neturėtų susitaikyti…). Jei Jūs sukūrėte verslą, tai turite ir galvą, ir rankas, ir darbštumo. Todėl Jus gyvenimas teisingai ir surūšiavo: Jūs dirbate ir uždirbate, kitiems darbo duodate, o valkatos ir tinginiai patvoriuose guli…
*
Ne, tai ne socializmas, tai kapitalizmas!
Mindaugas, 2015-02-28 18:16:58
Ne emocijomis čia reikėtų vadovautis, o argumentais.
A, 2015-02-28 20:10:47
Balastas- tai kas nenaudinga , nereikalinga, kas tik apsunkina. Tai zmones kurie stengiasi tik atbuti darbe. Tai mokytoja kuri liepia vaikams skaityti, o pati renkasi kosmetika is Avon zurnaliuko, statybininkai kurie stengiasi tik atbuti darbo valandas ir t.t. Kai renkates paslauga juk norit gero kirpejo- norit graziai atrodyt, norit gero gydytojo- norit pasveikti, norit gero advokato, ismanancio istatymus ir t.t. Taigi ranguojat zmones, bet ne pagal darbo specifika, o pagal ju poziuri i darba, kaip gerai jie nori ir gali ji atlikti. (You can have the right knowledge and skills, but if you haven‘t got the right attitude you will not deliver).Taip, mokinu savo vaika atlikti darba kaip galima geriau, o ne plaukt pasroviui kaip balastui. Ar namas su baseinu pasiekimas? Taip, atlygis uz buvima geriausiu suteikia galimybe rinktis gyvenima kokio noriu. Nesvarbu ar tai butu butas, ar namas, ar vila Ispanijoj, esu nevarzomas pasirinkime!
Matas, 2015-02-28 23:36:03
O kai kurie žmonės juk gali neturėti tokių artimųjų, kurie stengtųsi užtikrinti teisingą jų surūšiavimą gyvenime. Kur čia teisingumas? Kita vertus, jei jau visi turėtų lygias teises būti užaugintiems vienodai gerai – kas, atrodo, turėtų būti tikrai teisinga – pagal kokius kriterijus vieni būtų laimingieji, o kiti – veltėdžiai? Pagal genetiką, taip išeina. Tuomet visai verta pagalvoti, ar tikrai būtent to ir norėtume…
Mindaugas, 2015-03-01 12:29:18
Ne visai supratau kokie čia ginčai vyksta dėl rūšiavimo, Vilniuje seniai tas yra: pabandyk įstoti į Jėzuitų gimnaziją, į Biržiškos gimnaziją, į Licėjų – jei nesi tikrai gabus ir neturi pačių aukščiausių balų, gali pamiršti ir apie jas net nesvajoti. Dėl ko čia ginčijamasi???
Sokolovas, 2015-03-01 13:41:38
Mindaugui
Taip, DAR YRA. T.y. KOL KAS DAR YRA. Bet jau yra jėgų, norinčių ir ten “integruoti” balastą…
Kažkada ir tarp studentų būdavo tokių, kuriems olimpiados būdavo rengiamos. Bet, pvz KTU, kiek teko girdėt, to jau nėra. Nes ten viską užvaldė balastas. Studentai nenori mokytis, nori tik “studentauti”. Jauni dėstytojai, nenorintys bei nemokantys dėstyti. Ir t.t.
P.S. Neseniai sutikau docentą M. Nustebau išgirdęs, kad jį jau atleido “dėl amžiaus” iš darbo, neleidžia dėstyti. Viską užvaldo plėšrus, bet dirbti nenorintis, balastas…
Egidijus, 2015-03-01 14:03:51
Manau stebetojai reiktu suaugti ir nusiimt rozinius akinius, kadangi p.B.B visiskai teisus visi turime savo darbu irodyt kiek ir ko esame verti o ne “tetos” ar “dedes” ar dar ko pagalba…
Mindaugas, 2015-03-01 14:47:04
Pvz., yra klasėje ir gabių ir negabių vaikų. Jei mokytoja visą dėmesį sutelks (kas dažnokai ir būna) silpniems vaikams, kad bent pritempti prie geriau besimokančių, kentės gabesni vaikai, kuriems skyrus daugiau dėmesio, jie tobulėtų, o jei mokytoja orientuosis į stipresnius mokinius, silpnesnieji visiškai nebesigaudys situacijoje. Ką daryti mokytojai? Beje, kam silpnam mokiniui draskytis ir persitempti stengiantis pavyti tuos, kurių jam vis tiek nepavyti? Kam jį perkrauti? Lai mokosi su mokiniais, kurie panašaus lygio. Ką jūs norite įrodyti? Dėl ko toks įžeidumas?
Linutė, 2015-03-01 15:05:39
Rūšiavimas yra netgi valstybinėse Amerikos mokyklose. Jie priima visus, bet dalykus kiekvienas mokosi jam tinkamu lygiu. Nesi gabus matematikai, tingi, mokaisi standartinį kursą pvz Algebra1. Esi labiau motyvuotas, pasiekęs geresnių rezultatų mokaisi Honors Algebra. Vyresnėse klasėse mokaisi AP kokį nors kursą, kuris jau yra universitetų lygmens.
Taip, kad tylus rūšiavimas yra visur, nes kitaip dar tuos kurie gali ir nori mokytis, praris ta banda kuri to daryti tiesiog nenori
Sakalas, 2015-03-01 16:02:56
Sokolovai, ką tokio galit išmokyt šiuolaikinių studentų? Kaip integruot funkcijas taikant visokius dirbtinius keitinius? Tokių funkcijų tikram gyvenime nebūna! Būdamas jaunu dėstytoju aš tokių dalykų ir nemokau. Bet didžią dalį laiko skiriu mokslinei veiklai. Universitete niekam neįdomūs pilki susireikšminę docentėliai, metai iš metų skrebenantys savo integralus. Pasižiūrėkit kiek KTU yra bobikių, kurios po disertacijos nėra parašiusios nė vieno straipsnio. Ko tokios gali išmokyt?
Sokolovas, 2015-03-01 18:35:34
AR MES VERTI SAVO PIRMTAKŲ ?
( atsakymas Sakalui)
Tai ko tada norėt iš studentų?…Na, tiek to, tokie “moralai” jums tik juoką sukels…Tačiau…
Ar mes išties verti savo pirmtakų? Senovės graikų- geometrijos pradininkų? Viduramžių Mokslo žmonių, išradusių bei palikusių mums Integralą, kurį paniekinote gal net riebiau už studentą-dvejetukininką, kuriam tokie “dėstytojai” kaip jūs yra “laimingas radinys”. Toks tokį surado bei suprato..
Nėra “dirbtinių keitinių”, žmogau! Nes jie, nors ir kruvinu prakaitu, bet yra kildinami iš NATŪRALIŲ dėsningumų, kuriuos fiksuoja bei sistemina Matematika. Tik sisteminimui būdinga atsilikt nuo fiksavimo. Ir todėl…
Būtent todėl Matematika yra Mokslas. Ir, jei jums įdomu, dėl tos pačios priežasties ji gali diletantui atrodyt “atsilikusi nuo gyvenimo”.
Atsilikome? Ak, “nėra tokių funkcijų gyvenime”? Jau ir Žemė nesisuka elipsės formos orbita, ir mestas akmuo nebeskrieja parabole…Nūdien-kiti papročiai. Nūdien svarbiausia “mesti akmenį”…
Ar mes esame verti savo Pirmtakų? Tų, kas paliko mums Integralą ( jį miniu, nes jūs jį minėjote)., kurį ATRADO vien dėl to, kad jiems jis buvo ĮDOMUS. Ar mes, tarp kurių vis daugėja niekuo nesidominčių individų, suprasime jų Minties raidą ?
Dar dėl to nūdienos perlo “ar gyvenime to reikia?” Žinote, priklauso nuo paties Gyvenimo suvokimo. Jei jūs puikiai mokėsite integruoti, parašysite kelias disertacijas, “lukštensite lyg riešutus” įmantriausius uždavinius, bet iš viso to nejausite džiaugsmo bei palaimos, tai jūs ir nesuprasite, ką reiškia Gyvenimo poreikiai jų visaverte prasme. Ir “visi keitiniai bus dirbtiniai” jums…Ir būsite gelžgalys barškantysis….
Sakalas, 2015-03-01 21:08:59
Sokolovai, kada tu paskutinį kartą taikei integralą praktikoje. Gal niekada? Man integralų skaičiavimas – kasdienybė. Todėl aš jų neniekinu. Aš niekinu pilkus docentėlius, per keliasdešimt metų išmokusius visokius pirmos ir antros trigonometrinius keitinius, pritaikomus tik siauros klasės uždavinių sprendimui, ir pateikiančius juos studentams kaip absoliutų gėrį. Tegul pasakoja apie big picture. Bet ką toks docentėlis papasakos apie big picture, jei jis pats to big picture tai nemato.
Renaldas, 2015-03-02 09:45:42
gerb. Sakalui, destytojui, prasom uzsukti i Automatikos katedra, KTU. parodysim, kur kasdieniniame gyvenime taikoma matematika ir integralai. Teniso kamuoliuko su roboto ranka musinejimas, vaizdu analizej, mechatroniuose uzdaviniuose. Vienai firmai issprestas ekonometrinis optimalus srautu paskirstymo uzdavinys. Matematika galima taikyti eksperimentineje psichologijoje… jus galite vardinti toliau. Stai triju dif lygciu integralineje formoje taikymo rezultatas: youtube.com/watch?v=ZM-kL1OmwiY. Kaip matote labai praktiski uzdaviniai. Taigi atsakant i jusu klausima: taikiau vakar. Va, sestadieni trecio kurso studentas atsiunte kokybes diagnostikos pavyzdi su matematine priemone integraline besidziaugdamas, kad jo rezultatas geresnis negu komerciniu produktu. Ir tuo studentu jau didziuojuosi, nes jau jis dirba rimtoj imonej… Juk integralas yra taip paprasta, tai tik vidurkis :), zmogau.
Sakalas, 2015-03-02 10:42:10
Kažkodėl čia komentuojantys žmoniai gerai rašo, bet prastai skaito. AŠ ŽINAU KAS YRA INTEGRALAS IR KUR JIS TAIKOMAS, NES PATS JĮ TAIKAU. Bet ar jūsų paminėtus uždavinius įveiktų eilinis pilkasis docentėlis, taikydamas savo metodus, kuriais studentus kankina Matematika 1, Matematika 2 ir pan. moduliuose?
P.s. Sveikinu su puikiais rezultatais. Dabar galėsit išsispausdinti Mechanikoj, Vibrotechnikoj ar kt. vietiniam žurnale.
Sakalas, 2015-03-02 10:47:40
Renaldui: Atsiprašau, nes dabar suprantu, jog paties mėgstamiausias žurnalas yra “Elektronika ir elektrotechnika”.
Burgis, 2015-03-02 10:53:32
Sakalui: Jupiteri, kodėl pyksti?…
Renaldas, 2015-03-02 11:10:09
Druska yra gerai, bet be pagarbos sakomi žodžiai gali sužeisti, nežiūrint į tai, ar kita pusė buvo arogantiška, ar ne. Kas liečia keitinius (arba pirmąją meilę): tik vieno prašau, neskubėkite smerkti šių modulių, juk už to stovi istorija ir paaiškinimas “kodėl”. Taip, jų medžiagą reikia papildyti, ir šią kritiką matematikų vedėjas girdėjo asmeniškai iš manęs per modulių svarstymą grupėje. Dėl pilkų docentėlių ir vietinių žurnalų: nuoširdžiai linkiu nepasinerti į kelių puslapių straipsnių spausdinimo lenktynes ir konglomeratinius savicitavimus tarp grupių “pagal susitarimą”. Jau turim anekdotines situacijas universitetuose ne tik Lietuvoje. Tai, kas vyksta, iškreipia mokslą ir tai liūdina. manau, kad šis nesusikalbėjimas yra tiesiog nesusipratimas, ir tiek jūs, tiek mes, tiek Burgis , tiek ir Sokolovas siekia grynų dalykų, kurie buvo nuo pradžių. Sutikite su manimi, jei suprastumėme Navier Stockso lygtis, nuverstumėm kalnus. Ta lauko teorija gal turėtų būti dėstoma šiek tiek kitaip, bet jokiu būdu neatmetant pradžios, to, nuo ko viskas prasidėjo. Juk to Einštein’o mokytojas Minkovskis mokėsi vienoje iš Kauno mokyklų… todėl vietinių mokslininkų niekinti nereikėtų, nes juos augino tie patys arba susiję su tais, kurie augino ir Minkovskį. Ir kurie straipsnių užsienio žurnaluose neturėjo.
Sakalas, 2015-03-02 11:37:20
Burgiui: Erzina pilkuma
Renaldui: “Navier Stockso” = “Navier-Stokes’o”. Ar jūs galvojat, kad šitos lygtys pavadintos vieno žmogaus vardu?
“… Nepasinerti į kelių puslapių straipsnių spausdinimo lenktynes ir konglomeratinius savicitavimus tarp grupių „pagal susitarimą“. Kiek kartų tai teko girdėti iš negabių mokslininkų! “Parašyčiau, bet nenoriu!”
Tai kodėl tokie nerašo straipsnių į normalius žurnalus, o tik į visokias Elektronikas ir Mechanikas? Šiuose žurnaluose kaip tik ir klesti tie savicitavimai. Gal pamiršot už ką KTU Mechaniką išspyrė iš JCR?
Burgis, 2015-03-02 11:43:53
Sakalui: įspėju, Renaldas yra baigęs KTU gimnaziją, nesipūskite per daug…
Renaldas, 2015-03-02 11:47:29
Sakalui: man patinka druska, bet aš pergyvenu dėl šviesių žmonių, kurie tikrai nusipelno pagarbos. Tam, kad suprastumėt, ką aš turėjau galvoje, padarykim eksperimentą. Juk jūs norite sąžiningo mokslininko įvertinimo, tiesa?
Jau turite mano straipsnių sąrašą, dabar suskaičiuokite spaudos lankus visų straipsnių, kurie yra išleisti užsienyje, ir tų kurie išleisti Lietuvoje. Du paskutiniai straipsniai Entropy žurnale Šveicarijoje su 39 puslapiais, nekalbant apie straipsnius konferencijas Kanadoje ir Prancūzijoje. Taigi sugaišto darbo prasme užsienyje spausdinausi daugiau, nekalbant apie šių straipsnių turinį. O taip, aš padariau kvailai, juk galėjau vietoj vieno 22 lapų , pagaminti 4 straipsnius užsienyje. Jūs teisus, bet, kodėl neklausiate, ar įmanoma sąžiningai 5 puslapiuose įrodyti, kad 60-ųjų metų Kalman’o filtras yra vienas ir tas pats metodas kaip 20 ir 50-ųjų metų Entropijos maksimizacija? Taigi, klausimas vienas: kas pas jus kišenėje? Gal įdomią temą vystote, kartu dirbtumėme.
ir, 2015-03-02 12:12:36
Žiaurus jūsų požiūris. Pedagogui vaikus vadinti balastu…. Tokių pedagogų, kaip M.Montessori vienetai, bet vis vien tai turėtų būtų siekiamybė. “M. Montessori įsteigė mokyklą protiškai atsilikusiems vaikams ir pati su jais dirbo nuo 8 iki 19 val. Po poros metų intensyvaus darbo šie, laikyti atsilikusiais, vaikai, geriau išlaikė egzaminus negu to paties amžiaus sveiki. Kai visi stebėjosi protiškai atsilikusių vaikų žiniomis, M. Montessori susirūpinusi svarstė, kas gi sutrukdė sveikų vaikų ugdymo pažangą.”
ir, 2015-03-02 13:08:26
Kurmiai protingi padarėliai:)) Aną pavasarį mano sodo kaimynas juos naikino visokiais nuodais, spąstais. Gaila buvo. Paskui vasarą skundėsi, kad daug kurklių žemėj priviso, baigia daržoves nugriaužt. O pas mus išvis kurkliai išnyko:)) Ir kas tie keli žemių kauburėliai, kai žinai kad žemėje tokie simpatiški gyvūnėliai gyvena:)
Sakalas, 2015-03-02 13:26:08
Renaldui: Mokslinių tyrimų lygis auga tiesiog akyse. Straipsniai konferencijų darbų rinkiniuose? Kalbate apie AIP Conference Proceedings? Bet juk gerai žinoma, kad AIP leidiniai naudojami tam, kad per juose publikuojamus straipsnius būtų dirbtinai iškeliami reikiamų žurnalų IF. Nesuprantu, kam publikuotis AIP…
Tiesa, dar turite straipsnių Entropy žurnale, kuris yra atviros prieigos. Pamiršote tik paminėti, kiek sumokėjote (ir iš kokių lėšų) už šių straipsnių publikavimą.
123, 2015-03-02 13:34:49
Sakalai
Ir kas is to tavo integralo, turbut net api matumo nieko nepasakysi.
nesuireiksmink, pavirshutinybe…
Rasa, 2015-03-02 13:42:08
Visuomet smalsu ir įdomu sužinoti įvairių žmonių įvairias nuomones 🙂
Man įdomi Dariaus nuomonė. “Balastas turi būti tarp balasto ir, tik supratęs kas yra balastas ir kaip negera būti balastu, kabintis ragais ir nagais, kad iškilti į paviršių.” Gal todėl, kad ji nuolat man primena kaip skirtingai žmonės žiūri į gyvenimą, kaip skirtingai ir spalvingai vertina vieni kitus, kaip nustato kažkieno vertę ar bevertiškumą. Aš neabejoju, kad jo vaikai tam tikra prasme pasieks “kažko” daugiau už maniškius, jei jie vadovausis tėčio nurodymais. Mes visi taip skirtingai juos auklėjame… Tuos savo vaikus. Kai galvoju apie save, tai aš jau senokai net neauklėju turbūt savo vaikų, auklėti reikia tik mažiukus 🙂 Mano supratimu.
Man vieni iš gerbiamiausių pedagogų- Ščetininas ir Korčakas.
Yra žmonės, kuriems labai svarbu tas keistas dalykas- socialinis statusas 🙂 pagal kurį jie nustatinėja savo (ir kitų) vertę ar ne vertę 🙂 Daugelis bando jį pasididinti pačiomis įvairiausiomis priemonėmis. Nuo išsilavinimo geruose universitetuose, pareigų iki turto, nuo tinkamo sutuoktinio, pridedančio vertės jo savivertei iki nuosavos gražios išvaizdos. Lipdome ant savęs viską, kad tik kažkuo pasikeltume save už pakarpos, kad kažkuo būtume aukščiau už kitus, kad būtume pranašesni už kitus, kad mus kažkas “įvertintų”… Visuomenės Grietinėlė… Šūdas ant šakių irgi aukštai, kai pagalvoji. Bet jis ne grietinėlės skonio. Šito niekam asmeniškai netaikau, nepriimkit, kad kritikuoju kažkieno požiūrį 🙂 Visuomenė yra kokia yra. O juk išties išmintingam žmogui visiškai niekam nieko įrodinėti nereikia. Nei kad jis kurmis, nei kad jis erelis… 🙂
Galvodama apie balastus ir rūšiavimus, prisiminiau vieno direktoriaus laišką. Man jis patiko :
_“Уважаемый учитель!
Я пережил концлагерь, мои глаза видели то, чего не должен видеть ни один человек:
– как ученые инженеры строят газовые камеры;
– как квалифицированные врачи отравляют детей;
– как обученные медсёстры убивают младенцев;
– как выпускники высших учебных заведений расстреливают и сжигают детей и женщин…
Поэтому я не доверяю образованности.
Я прошу вас: помогайте ученикам стать людьми. Ваши усилия никогда не должны привести к появлению учёных чудовищ, тренированных психопатов, образованных Эйхманов.
Чтение, письмо, арифметика важны только тогда, когда помогают нашим детям стать более ЧЕЛОВЕЧНЫМИ”!_
Visi vaikai turėtų gauti gerą galimybę tapti Žmonėmis.
456, 2015-03-02 13:45:09
Rasa : Shaunu !
bet visgi sakalas yra pairshutinybe.
Sakalas, 2015-03-02 15:42:29
123 ir 456: Bet visgi tu lietuviškai rašyt nemoki. Gal emigrantas koks būsi?