Laiškas nebuvo atviras, bet tapo…

Yra toks Algis. Bent taip jis prisistato, rašydamas komentarus šioje svetainėje. Kadaise jūs galėjote paskaityti tuos komentarus ir mano atsakymus. Tai Algiui netiko, todėl jis rašo ir rašo… Neiškentęs parašiau jam laišką asmeniškai. Deja, pasirodė, kad jo nurodytas el.pašto adresas – netikras. Ką daryti? Skelbiu tą laišką nė raidės nepakeitęs čia. Padiskutuokime…
***
Gerb. Algi,
neturėčiau to daryti, Jums jau atsakinėjau, bet Jūs nesiliaujate rašinėjęs ir man Jūsų gaila… Nenoriu, kad visą laiką gyventumėte įniršęs, todėl dar kartą Jums asmeniškai paaiškinsiu dėl tų 2000 litų.
*
Pirmiausia, nežinau, kas Jūs: į gimnaziją nepatekęs moksleivis, moksleivio tėvas ar dar kas nors?… Jei žinočiau, tai paklausčiau, kodėl nekalbate su manimi, o rašinėjate. Juk galima paskambinti, susitarti, ateiti ir kalbėtis valandų valandas. Nebent Jūs toli gyvenate?
*
Mūsų gimnazija yra viešoji įstaiga, steigėjas yra KTU (anksčiau buvo ministerija ir KTU). Gimnazija veikia pagal steigėjo ir ministerijos patvirtintus Įstatus. Jie sudaryti juristams prižiūrint, kad nebūtų pažeidžiami jokie įstatymai, teisės aktai. Jūs tik pagalvokite – kas drįstų ką nors nelegalaus daryti, jei Įstatuose ir kituose teisės aktuose tai nebūtų numatyta? Juk Jūs ne vienas mus „prižiūrite“, yra daug žmonių, kurie moka tuos pinigus, ir daug tų, kurie nepatenka į gimnaziją. Va, tie yra labai pikti ir bematant apskųstų…
*
Dabar apie esmę. Aš tik direktorius. Aš nieko negaunu iš tų rinkliavų. Žinoma, juk mano atlyginimą nustatė Švietimo ir mokslo bei Finansų ministerijos, Vyriausybė! Tai pagalvokite, kodėl aš nespjaunu ir nepasakau: Algis pyksta, kiti pyksta – nerinkime tų pinigų!
*
Negaliu… Kapitalizmas už lango. Mes dirbame rinkoje. Mes turime būti patrauklūs moksleiviams ir jų tėvams, kitaip jie neateis ir mes turėsime uždaryti gimnaziją. O patrauklumas kainuoja… Štai užeikite, gimnazijoje baigiamas remontas. Kas davė pinigų? Niekas nedavė! O kas moksleivius moko septynių užsienio kalbų, šokių, dramos? Mes mokome! O kas suteikia galimybę nemokamai naudotis kompiuteriais, internetu, spausdinimu ir kopijavimu? Mes suteikiame! Ir t.t., ir pan.
*
Jūs galite pasakyti – bet mes neturtingi, o mokytis vaikas (ar Jūs) gimnazijoje nori! Tai reikia mokytis taip, kad visos durys, įskaitant prestižinių universitetų, atsivertų be pinigų! Juk ne visi mums moka po 2000 litų, oi, ne visi…
*
Dabar Jūs išdėstykite, kuo mane, mus kaltinate. Nes komentaruose Jūs tik tyčiojatės, kaltinate, bet neargumentuojate…
*
Noriu tikėti, kad šis laiškelis pasieks Jus ir nuramins…
Nuoširdžiai, Bronislovas Burgis

Atsakymai

Burgis, 2012-08-22 16:40:01

Įvertinkite…

mama, 2012-08-22 17:07:35

mūsų rajone nepasitenkinimas kilo dėl to, kad vienos gimnazijos taryba nusprendė rinkti po 40 lt – mokiniai gali nemokamai kopijuoti…

kestutis, 2012-08-22 17:53:41

Apie kokius 2000 Lt litų čia kalbama. Ar tiek kainuos už mokslo metus /semestrą ? Norėjau bandyt stot į KTU Gimnaziją?

Burgis, 2012-08-22 18:21:37

mamai: yra skirtumas! Visos „valdiškos“ gimnazijos turi savo pastatus, savo teritoriją, visoms tiekimas, remontai yra garantuoti. Net moksleivių „tiekimas“ daugeliui garantuotas, o jei ir ne – kiek yra besirūpinančių, kad prestižas būtų „pritraukiantis“? O mes 23 metus dirbame rinkoje. Tikroje rinkoje!

kita mama, 2012-08-22 18:24:17

Atrodo, kad vietas i KTU gimnazija reikia nusipirkt ?

Galvojau ten susirenka 80 protingiausiu Kauno mokiniu ?

Burgis, 2012-08-22 18:24:20

kestuciui: kalbame apie pinigus, kuriuos moka stojančiųjų eilutės gale pagal atrankinių testų rezultatus atsidūrę moksleiviai. Ne apie tuos, kuriuos mes galime patys išlaikyti iš lėšų, kurias gauname iš steigėjo, valstybės.

*

O Jūs aštuntokas, devintokas? Labai rekomenduoju pabandyti įstoti!

Burgis, 2012-08-22 18:39:14

kitai mamai: nagi pabandykite nusipirkti… Visiems iki šiol bandžiusiems nepavyko. O vis susirenka, ir ne tik iš Kauno! O vis geriausia Kaune – nors verk.

dar viena mama, 2012-08-22 23:26:08

Vaikas bandė stoti į KTUG prieš kelis metus. Jis labai pasitikėjo savo jėgomis ir pažymiais mokykloje. Turėjo visus dešimtukus, todėl apie paruošiamuosius kursus KTUG negalvojome. Taip pat dalyvavo visuose MLT. Rezultatai buvo puikūs. Po stojamųjų labai nusivylėme, buvo 6-ame dešimtuke. Geresnius rezultatus pasiekė stojant tie, kurie mokėjo pinigus ir lankė paruošiamuosius visų dalykų kursus. Nes kaip pasirodė, tokios pačios egzaminių užduotys buvo nagrinėtos paruošiamųjų kursų metu…

laguna, 2012-08-23 09:09:21

B.Burgiui: nelabai aiskiai paraset apie tuos 2000 lt… As apie juos suzinojau tik is sios temos. KTUG puslapyje nerandu jokios uzuominos apie toki mokesti. Is anksto dekoju uz info.

kita mama, 2012-08-23 09:25:48

Norėčiau, kad dukra dalyvautų Lyderių turnyre ir bandytų įstot, bet mene neramina didelės išlaidos. Parašykit kiek kainuos dalyvavimas turnyruose, stojamieji ir kiek už mokslo metus ? Ar ir liks tie 2000 Lt? Ar čia už visus mokslo metus , ar užpusmetį ?

petras, 2012-08-23 09:40:38

dar vienai mamai, o tai kam apskritai jūsų vaikas bandė stot į ktug ? jei labai gerai mokinasi, tai ir mokyklą gerais pažymiais baigs ir baigiamuosius išlaikys ir įstos bei tęs mokslus toliau ten kur norės ar universitete ar kolegijoj ar užsienio universitete. ktug gi “stebuklų” neišmokins, juk visos mokyklos ruošia pagal mokyklinę programą, o visi moksleiviai, kurie siekai daugiau, tai patys asmeniškai ir mokosi siekia žinių papildomai nes jiems tai patinka.

beje atskiros kažkurios mokyklos dešimtukas tikrai ne visada parodo tikrą išsilavinimo lygį.

Burgis, 2012-08-23 09:42:03

mamoms ir lagūnai: štai kaip gerai, kad paskelbiau šį savo laišką Algiui! Jūs pradedate kalbėti, rašyti, klausinėti… Taip ir reikia! Čia atsakysiu trumpai, bet jūs parašykite man el. paštu [email protected] – atsakysiu išsamiai.

*

Pirma, tai visai netiesa, kad lankantieji kursus įgyja didelį pranašumą stodami! Bet žinau, kad jūs manimi nepatikėsite, todėl siūlau kalbėti su įstojusiais, su baigusiais. Turiu viltį, kad kas nors iš jų čia parašys…

*

Pasakysiu daugiau – aš pats kasmet mokau vieną kitą savo draugų, savo rato žmonių vaikus matematikos. Nemokamai! Bet tai labai pavojinga! Nes statistika žiauri – dauguma jų neįstoja į KTUG. Blogai mokau? Nemanau… Manau, kad tėvai ir vaikai atsipalaiduoja – jei jau direktorius moko, tai priims, kam čia persidirbti…

*

Kodėl mes iš anksto neskelbiame apie pinigus, kuriuos moka MLT dalyviai, stojantieji, besimokantieji gimnazijoje? Todėl, kad kasmet tvarką turi patvirtinti steigėjai. Todėl, kad per 23 gimnazijos metus ta tvarka keitėsi mažiausiai dešimt kartų! Ar aš jau žinau, kaip bus šiemet? Ne, nežinau! Nustebsite, kad net jūsų šie aštrūs komentarai gali pakeisti mūsų nuostatas dėl pinigų: gal iš tiesų nereikia jokių MLT, jokių parengiamųjų kursų, gal iš tiesų nereikia jokių įnašų, gal numatyti dideles lengvatas mažiau mokytiems, bet neturtingesniems, o gal atvirkščiai – padaryti, kad į gimnaziją galėtų įstoti tik piniguočių vaikai, nors ir nelabai gabūs, darbštūs?

*

Žinau tik tiek: mes niekada neįtiksime visiems, o aš tikrai nedirbsiu gimnazijoje, kuri neatitiks mano nuostatų…

ktu, 2012-08-23 09:52:31

Argi Gimnazija islaiko ir finansuoja ne KTU ? Pastatai , salė, remontas-viskas iš KTU?

Ar to neužtenka?

ktu, 2012-08-23 10:04:25

Jeigu per KTUG paruošiamuosius tikrai sprendzia tokius pat uzdavinius, kurie veliau paduodami per Lyderio turnyrus ir per Stojimo testa, tai jau labai negrazu.

Vadinasi, susimokek uz paruosiamuosius ir gauk Stojamuju uzduotis

Burgis, 2012-08-23 10:20:13

ktu: ne, ne viską finansuoja KTU! Ar Jūs negalėtumėte galvoti kitaip: jei nė vienas mokytojas, administracijos darbuotojas iš tų surinktų pinigų nieko negauna, tai kur jie dingsta? Nejaugi Šveicarijos bankuose?

Arba gal galėtumėte galvoti taip: nejaugi tos gimnazijos finansų niekas netikrina? Nejaugi jie niekam, net steigėjui, neteikia metinių, pusmetinių, ketvirtinių ataskaitų? O jei teikia, tai kaip niekas nemato, kad pinigai „plaukia pro šalį“?

*

„Jeigu…“ Jūs rašote, bet visi skaitantieji tą „jeigu…“ – neabejokite! – praleido! ir priėmė Jūsų žinią: „per KTUG paruošiamuosius tikrai sprendzia…“

*

Ech, žmonės, žmonės! Ko jūs siekiate? Kad Kaune nebūtų šios (tokios) gimnazijos? Kad B.B. nebebūtų jos direktorius? Kad mes nieko daugiau neveiktume, nei minimaliai būtina? Jūs pagalvokite…

dar mama, 2012-08-23 10:30:50

Parasykite nors kokias Jus planuojate kainas 2013 metams

Vladas, 2012-08-23 11:06:51

Mano jaunėlė pasirinko Jonavos gimnaziją. Jau kažkur buvau rašęs, kad nenorėčiau, jog ji mokytųsi KTUG, bet jei ji pati to norėtų – neprieštaraučiau ir padėčiau kuo galėčiau. Tikrai nenorėčiau, kad neliktų KTUG, lygiai kaip nenorėčiau, kad neliktų Jėzuitų gimnazijos, nors nesu tikintis. Tebūnie įvairovė ir pasirinkimo galimybė.

Gal problema, kad žmonės rinkdamiesi kas “arčiau dūšios” paskui dar nori , kad viskas ten būtų taip “kaip jie galvojo” ar galvoja kaip būtų geriausia. Gal tokiu atveju reikėtų kurti savo gimnaziją ir jai vadovauti?

dar mama, 2012-08-23 11:13:48

Vladai,

Ar Jonavos Gimnazijoje reikia daug papildomai moketi ?

Burgis, 2012-08-23 11:43:07

dar mamai: bent aš planuoju, kad viskas bus kaip šiemet. Tiksliau parašysiu, tikrai parašysiu maždaug po trijų savaičių.

Burgis, 2012-08-23 11:43:33

dar mamai: ar konkursas į Jonavos gimnaziją didelis?

sms, 2012-08-23 11:48:27

Direktoriau, jūs neteisus. Tėvai turi teisę žinoti, kiek kainuos mokslas jūsų gimnazijoje prieš stojamuosius egzaminus. Ir ne iš privataus laiško jums, o tai turėtų būti paskelbta gimnazijos svetainėje. Sakykime Vilniaus Amerikos mokykla labai aiškiai savo svetainėje surašiusi visas kainas, Jėzuitų gimnazija irgi nurodžiusi. Vilniaus licėjuje aišku, kad tik TB mokiniai mokės egzaminų administravimo mokestį. O jūsų svetainėje tik apie MLT ir stojamąjį mokestį kalbama. Žmogus labai gerai išlaiko egzaminus, įstoja ir staiga sužino, kad reikia sumokėti. Juk pas jus moka mokestį visi, ne tik tie, kurie lieka sąrašo gale. Niekas čia jūsų nekaltina, kad tuos pinigus įsidedate į savo kišenę. Tiesiog nėra aiškumo. Jeigu aiškiai paskelbtumėte visus įkainius gimnazijos svetainėje, pasibaigtų kasmetinės spekuliacijos šia tema ir jums nereiktų pasakoti apie naujai išdažytas sienas. Visi žinome, kad Lietuvoje švietimas labai menkai finansuojamas. Ir netikiu, kad steigėjas, keičia savo nuomonę kas mėnesį.

mama, 2012-08-23 11:58:35

Is tu pinigu surinktu uz Turnyrus ,tikriausiai sumokat priedus mokytojams, kurie parengia ir taiso testus. Argi jie aukoja savo sestadienius be atlygio ?

Burgis, 2012-08-23 11:59:51

sms, Jūs neteisus! Apie visus pinigus (ne mokesčius!) aš kalbu bent šešis kartus per metus, pradedant nuo spalio, per MLT ir atrankinius testus. Pernai ir ankstesniais metais svetainėje skelbdavome ir visus būsimuosius įnašus, tik pernai to nebuvo padaryta, nes keitėsi steigėjai, keitėsi Įstatai ir mes per vėlai nustatėme lėšų poreikį. Tikrai pažadu, kad šiemet svetainėje prie priėmimo sąlygų visi skaičiai bus pateikti.

*

Šiaip, tik smalsu – kodėl niekas čia neparašo, kiek moka Kauno Jėzuitų gimnazijoje, Vilniaus licėjuje? Nenorite parodyti, kad kontrastas – KTUG naudai?

mama, 2012-08-23 12:07:24

Gimnazija labai reklamuoja ir garsina KTU varda, todel Universitetas ( juk steigejas !) turetu skirti daugiau lesu Gimnazijai, kad ponui Burgiui nereiketu ieskotis pinigu remontui

sms, 2012-08-23 12:12:45

Tai, kad rašo, svetainėse viskas parašyta. Iš kur jūs manote, aš ištraukiau šią informaciją?

Kauno jėzuitų gimnazija: http://www.kjg.lt/index.php?option=com_content&view=category&id=63&Itemid=128. Atsidarykite nuostatus ir rasite.

Vilniaus licėjus, TB egzaminų mokestis: http://www.kjg.lt/index.php?option=com_content&view=category&id=63&Itemid=128.

Vilniaus Amerikos mokykla: http://www.aisv.lt/priemimo-tvarka-ir-kainos-2.htm

Burgis, 2012-08-23 12:14:10

mamai: taip, už MLT ir už atrankinius testus mokame visiems, atlikusiems darbą. Bet juk ir NEC moka už abitūros darbų taisymą!

*

Pasakysiu Jums taip: joks pašalinis žmogus nedirbtų už tiek, kiek mes mokame savo mokytojams už tuos papildomus darbus. Bet gal tikrai – nieko nereikia, nieko nedarykime?

*

Nenoriu būti blogas pranašas, bet ta nulaužta obelaitė man neišeina iš galvos…

Burgis, 2012-08-23 12:20:19

sms: aš žinau, kad rašo, bet Jūs čia nerašote kainų, tik nuorodas. Parašykime konkrečiai: 1000 litų už mokslo metus. O pas mus – 600 litų. Yra skirtumas?

mama, 2012-08-23 12:24:11

eitumet i pensija, o steigejas tegul remontuoja savo gimnazija

sms, 2012-08-23 12:25:47

Atsiprašau, ties mokesčiais Vilniaus licėjuje ne tą nuorodą įdėjau: http://www.licejus.lt/index.php/about,2.

laisvamanis, 2012-08-23 12:42:27

Licėjuje (ne TB) – mokesčių nėra. Yra (2011/12) tik prašymas per mokslo metus per mėnesį 50 lt moketi. Bet nemokantys sėkmingai baigia (pvz., mano sūnus)

laisvamani, 2012-08-23 13:19:08

koks jus skupas, kad net 50 litu per menesi negalite paremti mokyklos, kuri jusu sunu isugde protingu Lietuvos pilieciu

Burgis, 2012-08-23 13:24:57

laisvamaniui: va, toks „prašymas“ Licėjuje man kelia nuostabą… Ar tai nesupriešina moksleivių ir jų tėvų? Ar tai nėra tam tikras tėvų pažeminimas? Mes taip nedarysime…

Regina D., 2012-08-23 14:04:14

O kodėl KTUG svetainėje nėra informacijos apie gimnazijos mokytojus? Jau nekalbu apie jų reklamą – palyginkit su bet kurios privačios klinikos puslapiu, – bet net pavardžių ir dėstomų dalykų nėra! Ar tai irgi kokios nors ypatingos filosofijos dalis?

Burgis, 2012-08-23 14:25:37

Reginai D.: pirma, mes ne privati įstaiga; antra, nemėgstu dirbti beprasmių darbų. Ką toks sąrašas duoda? Kam? Smalsioms bobutėms įdomu, bet mums jų smalsumas neįdomus…

*

Nepaisant to, Jūs nustebsite, šiemet toks sąrašas atsiras svetainėje! Žinoma, ne aš ten jį įdėsiu, kas nors įdės… Kodėl? Todėl, kad vis daugiau žmonių ieško kiekvienos smulkmenos, kad galėtų mums „įkąsti“. Juk ir Jūs taip parašėte „kodėl nėra informacijos…“, kad bet kam aišku – oi, kokia gėda, koks trūkumas, kaip blogai dirba gimnazija!

*

Smulkmenose nusileisime, bet principiniuose dalykuose – niekuomet! Mes buvome, esame ir būsime kitokie – pragmatiški, tikslūs, tikslingi, naudingi, taupūs, išradingi… Tokia ir yra ypatingoji filosofija.

mama, 2012-08-23 15:28:52

Vakarop Tamsta kažkoks suirzęs, ar čia dėl tos obels ?

Apsvarsčiusi diskusiją, siūlyčiau:

Lyderių turnyro atsisakyti, nes jį laimi tie , kurie iš anksto žino užduotis, nusipirkę jas per KTUG paruošiamuosius.

Surežisuoto stojimo testo irgi atsisakyti, dėl tos pačios priežasties.

Į gimnaziją priimti TEISINGAI.

Iš KTU Rektorato reikalauti papildomų lėšų Gimnazijai-už KTU vardo garsinimą ir reklamą.

Prašau pritarti mano siūlymams.

Arnas, 2012-08-23 15:30:06

Visoms kitoms mamoms: o jūs, kai jūsų vaikui nepasisekė per stojamuosius, nesusimąstėt, kad galbūt iš tiesų jūsų atžala yra verta tokio rezultato kokį gavo? Visų pirma, nemanot, kad žymiai daugiau naudos duotų ne sąmokslo teorijų kūrimas, kaip čia KTUG įmantriai pardavinėja vietas, o vizitas į sūnaus/dukros dabartinę mokyklą, kad išsiaiškint kas ten per lygis, jog 10-ukininkas Kaune pagal žinias vos ~60?

Antra, nepamirškit įvertint ir to, kad stojamieji į gimnaziją yra pirmas rimtas egzaminas jūsų vaiko gyvenime. Šį egzaminą laikai tik kartą, suklysti – viskas, baigta (nors aštuntokai gauna antrą šansą kitais metais). Taigi vaikas susiduria su nemažu spaudimu, atsiranda įtampa ir nieko keisto, kai stojamųjų rezultatai yra 20-50 vietų prastesni nei MLT. Man pačiam taip buvo nutikę stojant į KTUG, tik su laiminga pabaiga 🙂

Taip pat, man nesuprantama kai kurių jūsų nuostaba dėl 2000Lt įstojimo mokesčio. Gimnazija jau milijoną metų nusistačius šias žaidimo taisykles: ~40 geriausių įstoja nemokamai, dar ~12 po jų geriausiai egz. išlaikiusių turi galimybę įstot į mokamą vietą. Neatsimenu, kad mano laikas, kas nors iš to problemą būtų darę.. Neįstojusių burbėjimas DL’e nesiskaito 🙂

Galiausiai, mielieji gimnazijos metodų ir filosofijos kritikai, ar jūs suvokiate, ką reiškia, direktoriaus nuolatos kartojama frazė: “Gimnazija dirba rinkos sąlygomis”? Nesusimąstote, kad žmogus sukūręs tokią mokyklą, į kurios vieną vietą veržiasi 5-6 mokiniai, supranta, ką daro, ir yra atradęs veiksmingus metodus? Be to, gimnazija veikia rinkos sąlygomis, taigi jei žinote ir galite padaryti kažką geriau – darykite! Konkuruokite, tik taip galėsite įrodyti savo teisumą. Nes kol kas jūsų kritika dėl kainų, mokesčių, viešumo yra niekinė ir juokinga.

Vladas, 2012-08-23 15:46:15

dar mamai ir BB apie Jonavos Senamiesčio gimnaziją: atvirai pasakius nieko nežinau nei apie mokėjimą kažkokių pinigų nei apie stojimo sąlygas. Dukra pati ten nuėjo ir užsirašė. Negi aštuonias klases pabaigusį žmogų reikia už rankos vedžioti?

Nemanau, jog labai blogai jei toje gimnazijoje nėra turbo konkurso. Nenorėčiau kad dukra mokytųsi “išrinktųjų” (tiek pasiekimų, tiek pinigine prasme) mokykloje. Išsilavinimas tai ne tik žinios ir informacija. Realiam gyvenime ne mažiau svarbūs ir kiti bendražmogiškieji dalykai.

O pasigedusiems KTUG mokytojų sąrašo noriu priminti, kad dar karalius Liudvikas sakė” “Valstybė – tai AŠ”:))

Lina, 2012-08-23 15:51:59

Ponas Burgi, ko Jus veliates i beprasmes diskusijas? Kam tikrai aktualu suzinoti, suzinos. Kieno vaikai stos tai ir gaus pilna informacija. Nemanau, kad nors vienas is istojusiuju mete gimnazija nes negalejo kazko susimoketi.

Nesiduokit provokuojamas piktu bobu, kurios del kazko jaucia skriauda

Mindaugas, 2012-08-23 15:58:49

Juokinga ir keista skaityti komentarus, kurie kuriami individų turinčių prieštaringą nuomonę realybei.

Apsidairykite – KTUG rezultatai puikūs ir ji gyvuoja.

Tokį pamatą privalo sukurti gera sistema su tvirtais komponentais. Direktorius, mokytojai ir mokiniai kūrinio esmė.

Nesusirenka ten plėšrūnai, pesimistai, tinginiai.

nepilkite deguto!

kibir-tele-vibir, 2012-08-23 16:00:25

Tikra tragikomedija.

Apsvarstęs diskusiją, “mamai” siūlyčiau namo laiptinėje pastatyti rakinamas grotas – kad į laiptinę nepatektų briedžiai ir stirnos. Nesvarbu, kad jūsų nuomone į laiptinę jokie ten briedžiai nepatenka. Vis tiek prašau pritarti mano pasiūlymui.

Nepatiko pasiūlymas? Turbūt dėl to kad jau diena vakarop, esate suirzusi.

Atsiprašau už nemandagumą, pažadu daugiau taip nedaryti, bet gal nors šį kartą kas nors pamąstys kaip atrodo iš šono.

mama, 2012-08-23 16:30:29

KIBIR-vibir su savo netikusiu jumoro jausmu sugriove tokia svarbia diskusija, gaila.

Veta, 2012-08-23 16:59:24

Mamai. Netiesa, kad lyderių turnyrus laimi lankę paruošiamuosius kursus ar nusipirkę jų užduotis. Mano sūnus jų nelankė, nes gyvename toli nuo Kauno. Laimėjo lyderių turnyrą ir įstojo be baigiamojo egzamino (jei teisingai išsireiškiau).

algis, 2012-08-23 17:07:42

Ačiū už atvirą laišką, bet diskusija tokia suvelta pasidarė, daug neaiškumų, todėl turėsiu dar klausimų ir pastabų ir ateityje.

Darius, 2012-08-23 17:40:58

Mano dukra nelankė jokių KTU kursų, dalyvavo visuose lyderių turinyruose. MLT rezultatai buvo įvairūs – nuo 16 vietos iki 96. Laikė stojamąjį egzaminą ir galutiniame rezultate buvo 46. Be jokių klausimų sumokėjau tuos 2000,- Lt ir dabar esu pats laimingiausias tėtis. Nereikia jokių korepetitorių, dukra viską išmoksta mokykloje (buvusioje mokykloje aš 4 metus su ja dirbau kasdien ir mokiausiu matematikos).

O MAMA savo pasiūlymus tegul pasilaiko sau, jai tikrai nereikia nei KTU gimnazijos nei kitos geros mokyklos – ji su savo rac. pasiūlymais bet ką sugebėtų sugriauti…

Ramunele, 2012-08-23 20:50:54

Aš taip pat norėčiau patvirtinti, kad mūsų vaikas nelankė jokių KTU parengiamųjų kursų, nes gyvename toli nuo Kauno, dalyvavo tik MLT turnyruose ir sėkmingai įstojo. Labai tuo džiaugiasi ir kas vakarą jau svajoja apie mokslus…

Mes iš tiesų nekėlėme jokios įtampos, tiesiog parodėme, jog yra tokia gimnazija, po direktoriaus kalbų per MLT dar labiau “užsikabino”, bet visada žinojo, kad jeigu nepavyks, nėra jokios tragedijos.

Dar norėčiau pasakyti dėl metinio mokesčio – dabar jau buvusioje mokykloje mes mokėdavome mėnesinį mokestį po 55 lt (mokykla su menine pakraipa-už papildomą ugdymą), todėl mūsų nestebina tas 600 Lt mokestis.

Justina, 2012-08-23 23:43:32

Skaičiau diskusijas ir labiausiai suerzino tai, kad nežinančiam realios situacijos (o jei dar kažkodėl skeptiškai nusiteikusiam!) žmogui gali susidaryti įspūdis, kad visi gimnazistai už metus po 2000lt moka.

Trumpai mano patirtis: Lankiau lyderių turnyrus, keliuose jų buvau 10-tuke, į gimnaziją jau nepamenu kelintu numeriu įstojau, mokėti nereikėjo. Baigiau su pagyrimu be jokių korepetitorių. Tiesą sakant klasėje atsimenu tik vieną atvejį paskutiniais metais, kad vienam žmogui reikėjo papildomai pasiruošti egzaminui (čia dėl gana vėlai sumąstytos specialybės).

Na galiausiai man įdomu, kam naudinga bandyt sumenkint mūsų gimnazijos vardą?

Regina D., 2012-08-24 08:48:55

Čia kai kam akivaizdi paranoja – bet koks klausimas, faktas ar palyginimas su kitais priimama kaip totalus puolimas, kaip bandymas sumenkinti tooookiąąąą gimnaziją! Pasižiūrėkit į šitą savo isteriją iš šalies…

Burgis, 2012-08-24 09:24:28

Reginai D.: va kaip… O man atrodo, kad kaip tik puolantiems gimnaziją akivaizdi paranoja. Ar aš galiu įsivaizduoti save taip atakuojantį, pavyzdžiui, „Maximą“ arba kokią nors ligoninę? Niekada. Palikite jūs mus ramybėje, ir jokios mūsų paranojos nebus. Juk mokyklų – daugybė. Nejaugi jūs visas taip atakuojate, nagrinėjate, „palyginate su kitomis mokyklomis“?

algis, 2012-08-24 09:41:01

PUOLIMAS:

Kitų gimnazijų direktoriai neturi tokio tinklapio, todėl daug sudėtingiau juos užpult.

Bet dabar pametėt, kad buvę ir esami gimnazistai labai gina savo KTUG, tai turėtų “paglostyti”.

Jeigu Maximos savininkas pasidarytu savo tinklapi, kur galėtų visokie kvailiai algiai rašinėt, susilauktų daug įspūdingesnio puolimo.

Darius, 2012-08-24 10:17:53

Algiui:

ir tikrai Maximos kasininkai, krovikai ir vadybininkai jos negintų…

Arnas, 2012-08-24 11:09:32

Jei pultų nepagrįstai, išgalvotomis istorijomis, manau, net maximos kasinininkės/krovėjai pasisakytų krautuvės naudai 🙂

Vladas, 2012-08-24 11:10:04

Maximos savininkai nesugeba taip gerai praplauti smegenų savo krovikams ir kasininkėms, bet jei pabandytumėt pakritikuoti jų pačių puslapyje kokius Jehovos liudytojus ar katalikų bažnyčią, davatkos mūru stotų už savo tikėjimą.

Musulmonų ir jų pranašo kritikuoti net nesiūlau. Rastų pagal IP adresą atvažiuotų ir…

sms, 2012-08-24 12:57:01

Jei tai paguos, supermama.lt tinklapyje puolamos visos mokyklos.

Čilas, 2012-08-24 14:31:30

Gal ir paveluotai, bet noriu pasidalinti savo patirtimi, atsakant į 3 šioje diskusijoje aptiktus klausimus:

1.) klasių pirmūnų (pagal pažymius) neįstojimas į ktug

2.) įstojimo į ktug nusipirkimas

3.) mokestis ktu gimnazijoje

*

1.)

Mokiausi jėzuitų gimnazijoje. Pažymiai buvo vieni prasčiausių klasėje. Savęs neapgaudinėjau – gaudavau tokius pažymius, kokių buvau vertas. Beveik kasdien matydavau, kaip kai kurie mokytojai vertino aukščiausiais balais tuos, kurie nė neturėdavo nuovokos apie einamo dalyko temą, kaip vieniems leisdavo taisytis pažymius, kitiems – ne. Iš pradžių nervinomės, kad dauguma mergaičių naudodavo paraštukus, o mokytojai “nematydavo”, bet ilgalaikiui apsipratom. Žodžiu, dar penktos klasės pradžioje supratau, kad pažymys yra bevertis, jei nėra vertinama šališkai. Kadangi net jėzuitų gimnazijoje – vienoje geriausių kauno mokyklų – vertinant buvo atsižvelgiama ne tik į žinias ir pastangas, tai ko tada verti 9-ukai, 10-ukai kitose mokyklose?

*

2.)

8-oje klasėje lankiau paruošiamuosius kursus (fizikos ir lietuvių). Lietuvių, nes šiame dalyke dar ir dabar nesu stiprus, o fiziką, nes kaip tik sekėsi ir patiko. Tuose kursuose ktug mokytojai imdavo temas, kurias, pagal programą, eidavo moksleiviai ir padėdavo jas įsisavinti, taip pat klausti ir iš kitų temų, jei kildavo neaiškumų. Dalyvavau visuose MLT, tačiau nei per vieną MLT neteko matyti jokios analogiškos užduoties iš kursų programos. Aplamai ML turnyruose mokiniai ko jau ko, bet mokykloje išeitų temų bendro lygio uždavinių mažiausiai turėtų tikėtis.Po visų MLT buvau, berods, 96, o per stojimą patekau į nemokamą vietą. Stojamieji neprilygo MLT savo lygiu ir, maņo manymu, įstojo tie, kurie neapgaudimėjo nei savęs, nei tėvelių netikrais pažymiais + kurie nepasidavė milžiniškai įtampai. Paradoksalu, bet lietuvių ir gamtos mokslai buvo mano “inkaras” ir stojamuosiuose. Įstojau tik matematikos dėka. Taigi nepavyko nusipirkti vietos gimnazijoje – teko įrodyti, kad esu jos vertas.

*

3.) 2010 metais jau per pirmąjį MLT gerb. direktorius pranešė, kad į 9-as klases įstos 52 mokiniai: 5 geriausiai pasirodžiusieji per MLT ir likę per stojamuosius, kad už mokslus teks mokėti (300lt už pusmetį), nebent šeima turės didelių finansinių sunkumų bei kad po stojamųjų bus užbraukta riba nuo tam tikros įstojusiojo vietos ir likę tarpe tarp nemokamai įstojusiųjų ir NEįstojusiųjų turės galimybę mokytis ktug, sumoję 2000lt vienkartinį mokestį. 2010 metais tokių buvo berods 15.

Tikiuosi padėjau atsakydamas į šiuos klausimus )

Marius A., 2012-08-24 14:59:57

Mokytojų sąrašo prieš kelis metus, “braidžiodamas” KTU-G puslapyje, pasigedau ir aš. Kam man jo reikėjo? Iš smalsumo, buvo įdomu, kas iš senųjų, dar mane mokiusiųjų, mokytojų dar dirba.

algis, 2012-08-24 15:20:16

CILAI,

Aciu uz gera isaiskinima. Tavo komentara galetu ideti KTUG tinklapyje pirmame puslapyje-suteiktu visokiems priekabiautojams labai daug aiskumo.

algis, 2012-08-24 21:33:59

UZDARAU SITA DISKUSIJA (nes ji issivyste is atviro laisko man, {YRA TOKS AGIS, ziur pradzioje}), todel paskyriau sau tokia teise ?

paskutinis pageidavimas:

Burgi, buk tu vyras,nekompleksuok, dabar jau ne Lietuvos TSR , nebijok, skelbti visas savo taisykles, fantazijas, ir ypac kainas atvirame GIMNAZIJOS tinklalapyje.

Aprasyk ten ir mokytoju geriausius darbus ju CV, jeigu sutiks , ir nesijausk, kaip visagalis KTUG valdovas.

Burgis, 2012-08-25 08:54:33

Ačiū, algi, pasakei – ir šventa! Aš nebekompleksuosiu, nes sužinojau, kad jau ne TSR…

Q.E.D.

algis, 2012-08-25 10:54:33

ACIU ir SEKMES

Astuntoko mama, 2013-11-09 21:22:43

Tema jau ‘uždaryta’, bet atklydau aš, perskaičiau ir norisi pasidalinti teisinga informacija su tais, kas dar atklys ir ieškos, kuo išsklaildyt abejones.

KTU gimnazija turi savo vardą, nes jį užsitarnavusi, jį liudija ją baigusiųjų mokinių darbai, intelektas ir jų atsiliepimai. Tik patys geriausi atsiliepimai. Kiek žmonių gali taip atsiliepti apie savo mokyklą ir visus jos mokytojus. Aš pati nesimokiau KTUG, bet svajoju, kad mano vaikai ten galėtų mokytis, o sūnus taip pat labai nori, ypač kai palankė penktokų užsiėmimus gimnazijoje ir KTU vaikų universiteto paskaitas. Gyvenimas ne svajonėmis grįstas, todėl reikia ir stengtis, ruoštis. Laimingi tie, kurie gali savo mokykloje mokytis tokiu lygiu, kad galėtų be papildomo pasiruošimo įstoti į šią gimnaziją. Deja ne visos mokyklos tokį mokymosi lygį pasiūlyti gali. Sūnus pernai dalyvavo MLT ir deja pamatėm, kad pasiruošimas per silpnas. Todėl šiemet lanko kursus, ruošiasi. Šiandien buvo pirmas MLT ir grįžęs jis pasakė, kad per paruošiamąsias pamokas užduotys visai kitokios! Taigi, būkit ramūs tie skeptikai, kurie galvojat, kad kursais nusiperkamos užduotys. Į kursus vaikus leidi tam, kad įgytų žinių ir žinias ten ir siūlo! Geras anekdotas, kur Dievas sako: ‘Jei vis prašai manęs, kad laimėtum loterijoj, tai nusipirk bent bilietą’. Bilietą reikia nusipirkti, o ar laimėsi – priklausys nuo pasirengimo ir sėkmės.

Gabriele, 2014-04-16 14:00:26

Tai taip ir nesupratau… Gal galit tiesiog aiškiai parašyti

už mokslo metus reikia mokėti xxxLt.