*
Esama išgamų, bet jų per mažai, kad taptų iš tikrųjų pavojingi. Pavojingi yra paprasti žmonės.
(Primo Levi, holokaustą patyręs rašytojas)
*
Treji metai sudegė kaip žvakės…
Gruodžio penktoji – mano triumfo, mano skausmo ir mano vilties diena.
Prieš trejus metus įvairių kartų gimnazistų buvau karališkai, karališkai išlydėtas iš savo Gimnazijos.
Išėjau supratęs, koks netikęs buvau direktorius, jei šitiek žmonių – mokytojų, moksleivių tėvų – stojo ne mano, o sutartį sulaužiusios gimnazistės šeimos pusėn.
Išėjau su viltimi, kad žmonės išmoks mano paskutiniąją, tokią skausmingą pamoką.
*
Deja…
Aš dvejus metus ėjau per teismus, o jie ėjo į darbą, jie ėjo į pamokas, į tą klasę, kurioje sėdėjo Švietimo Valdovė.
Dabar jie sako – džiaukis gi, juk tave išteisino!
*
Tebus prakeiktas toks išteisinimas!
Ar švietimo vadai atsiprašė už tuos niekšus, kurie tada užpuolė mane ir leido kitiems užpulti? NE!
Ar valdžios atstovai atsiprašė už tai, kad šalyje klesti tokia „teisėsauga“? NE!
Ar Edita Žiobienė, vaiko (ne vaikų!) teisių gynėja, atsiprašė už tai, kad taisykles pažeidusią gimnazistę pavertė nusikaltėle, kuri teisme melavo ir šmeižė savo direktorių? NE!
Ar žiniasklaidos vadai atsiprašė žmogaus, kurį išteisino Aukščiausiasis Teismas? NE!
*
Pamoka neišmokta.
Bet aš stebiuosi ir džiaugiuosi, kaip teisingai teisia Visatos Valdovas!
Kas dabar tas Pavalkis, ta Pitrėnienė? Kas dabar tas Baršauskas? Žaibas trenkė į Pravieniškių kolonijos vadus. Gal ne paskutinis žaibas? Kaip dabar savo vaikus moko į gimnaziją atsivedusieji mokytojai? Kaip dabar žmonėms į akis žiūri Paulina?
***
O aš – kasdien palaimoje! Nes su manimi tie, kuriuos sutikau, pažinau, pamėgau per ketvirtį amžiaus Gimnazijoje, universitete. Kiek daug jų sutikau, kiek daug jų mus aplankė per tuos trejus metus! Kasdien džiūgauju, kad yra tiek daug puikių žmonių, kasdien ir kasnakt linkiu jiems aukščiausiojo gėrio. Pamatysite, pamatysite, kaip mano valia nušvis jų gyvenimai!
Todėl vėl ir vėl sakau jums: neišduok! Neišduok ir pamatysi, kaip dosniai tau bus atlyginta.
***
P.S. Aš juk sakiau, kad Visatos Valdovas teisia!
Atsakymai
Žydrūnas, 2017-12-02 22:37:18
Džiaugiuosi ir viliuosi, kad visiem niekšams ankščiau ar vėliau yra atlyginama pagal jų nuopelnus.
Olga, 2017-12-03 16:01:38
Direktoriau, atsiprašau už visus tuos, kurie atjautė, tačiau nieko nedarė dėl Jūsų, tylėjome, nes negalėjome patikėti, kad tai įvyks, kad bijome nuomonę reikšti viešai.
Vaikai ir tėvai myli mokytoją, eina į jo pamokas gauti net ne žinių, o to kas neišmatuojama. Bet staiga vaikas paskundžia mokytoją, nes jis nemelavo, nepataikavo, o įvardino netinkamą mokinio elgesį. Įvertinti vaiką? Ne! Mūsų bendruomenė baudžia mokytoją. Tėvai pripratinti prie nuolankaus mokytojo. Nemoku rašyti, bet ir negaliu tylėti – mano vyresnysis sūnus sutiko daug puikių mokytojų, tačiau kažkokie tėvai neleido jam pasimokyti pas Jus, o taip svajojome, kad išmokysite jį mąstyti laisvai. Bijau, kad mūsų vaikai sutiks tik pataikaujančius mokytojus. Kuris bus paaukotas sekantis?
Burgis, 2017-12-03 16:20:27
Olgai: Jūs nesijaudinkite! Turėdamas tokią Mamą, Jūsų sūnus ras teisingiausią kelią per gyvenimą! Iš širdies dėkoju Jums!
Mama, 2017-12-03 21:52:44
Olga, precedentas yra, istorija kartojasi. Sekantis istorijos mokytojas. Mokiniai elgėsi netinkamai, o trauksis greičiausiai Mokytojas. Atrodo, kažkas įsisuko į gimnaziją ir nori ją padaryti eiline mokyklėle, kurioje nemokoma mąstyti, o mokoma prisitaikyti, iškalti, neišsiskirti
Random, 2017-12-04 00:09:41
Mama, ne šiaip elgėsi netinkamai, o nusirašinėjo kontrolinio metu.
Tai iš Kivaro parėjo paliepimas, kad ištaisytų pažymį, bei dar visokie darbo metodikos tyrėjai užsiundyti 🙂
Virginija, 2017-12-04 08:59:55
“neteisybė greit pakyla, greitai žūna:
jos nelaimina nei žemė, nei dangus.”
Bernardas Brazdžionis
Direktoriau, tikrai yra TAS – KAŽKAS, kuris viską sudėlioja į vietas ir įvertina. Svarbu tik išlikti savimi…Labai gaila griūnančio gimnazijos pamato. Pagarba bendruomenei, kuri gina mokytoją…
Sokolovas, 2017-12-04 13:33:15
Deja, teisingumas “visada nugali” tik pasakose. Nes daugelis labai to trokšta. Bet…
Tikrovėje tai priklauso nuo daugumos visuomenės pozicijos, bei nuo įvairaus rango valdžios.
Dauguma visuomenės narių domisi švietimu? Klausimas retorinis, žinant liūdną atsakymą į jį…
Valdžios (ministerijos, miesto, KTU…) pozicija šiuo klausimu irgi aiški. Kitaip į situaciją jau būtų sureaguota.
P.S. Nepamirškim ir ministrės žodžių: “vis dar turime mokytoją…”
Rūta, 2017-12-04 15:52:46
https://www.delfi.lt/news/daily/education/ktu-gimnazijoje-naujas-skandalas-irase-kaip-su-mokiniais-kalba-mokytojas.d?id=76537637 kažkaip… sunku iš šalies žvelgiant ir nieko nepažįstant ką nors pasakyti. Liūdna 🙁
Paprasta mama, 2017-12-04 16:19:00
Gerb. direktorių Burgį teko pažinti tik iš dukros atsiliepimų, kai 5 klasėje lankė pamokėles ir buvo labai sužavėta jomis. Taip pat iš MLT turnyrų pasisakymų ir nuostabiai įkvepiančių direktoriaus kalbų. Bet ir šios neilgos pažinties užteko begalinei vaiko motyvacijai bei pagarbai Jums. Dabar ji yra KTUG pirmokė ir vis paklausia, ar įmanoma kažkaip susitikti Burgį..O dėl šiandieninės situacijos ir skandalų taip spaudžia širdį.. Toks jausmas, jog kažkas specialiai teršia gimnazijos vardą, stengiasi jai pakenkti… Kartais keista, kad viešos neigiamos iniciatyvos kyla net iš buvusios šios gimnazijos mokinių. Aš, ko gero, esu vienas iš pačių didžiausių nusirašinėjimo ir protegavimo priešų, bet norisi suprasti, ko siekia dabar žmonės, kuriems pavyko žiniasklaidoje pasiekti tokių skambių straipsnių antraščių..”Skandalas KTU gimnazijoje”.. Juk ten tebedirba mokytojai, puikūs nuostabūs žmonės, tebesimoko mokiniai…Nėra nei vienos įstaigos be klaidų ir be “dūmų” ..negi viskas bus vėl išskalbta viešai..
Ieva, 2017-12-04 16:35:34
O gaila, oi, kaip gaila, kad tokie dalykai vyksta ne vienoje gimnazijoje. Be konteksto pasakytas mokytojos sakinys tampa kaltinimu mokytojai. Nebegalima drausminti niekaip, net korektiškiausia pastaba. Vienas po kito mokytojai tiesiog palieka gimnaziją. Liūdna.
no name, 2017-12-04 17:04:23
Dar neliūdna – dabar kaip tik pats “linksmumas”. Čia juk labai ryškus pilietinės visuomenės kūrimosi pavyzdys. Tikiuosi, gimnazijos bendruomenei užteks proto, jėgų ir noro pasiekti, kad akademinės etikos principai būtų aukščiau nei galimai kažkieno galimos finansinės ar kitokios įtakos. Jei nepavyks – bus eilinis patvirtinimas, kad Gimnazija buvo, kol buvo p. Burgis.
Rimantas, 2017-12-04 17:10:06
Vieno minėto straipsnio komentaro ištrauka (komentarų daug, peržvelgiant pasitaikęs vertas dėmesio): “NESĄŽININGO mokinio senelis pasirūpino, kad Mokytojas būtų nubaustas. Kadangi jis (senelis) turi daug bendrų projektų su “DELFI”, todėl atskleidė tamsiąją skandalo pusę. Taip taip, tas pats kuris kalbėjo ape IŠMINTĮ, TEISINGUMĄ, TIKĖJIMĄ, MEILĘ žinių radijo laidoje”.
Rūta, 2017-12-04 17:11:02
Man tai liūdna. Nes čia susidaro (pirminis) ir nežinau ar teisingas įspūdis, kad pamoka buvo išversta maždaug taip – kai prisidirbi (arba tavo vaikai prisidirba), “ginkis” puldamas. Sėkmės precedentas yra, metodai atidirbti, įrašinėjam toliau, traukiam iš konteksto bet ką, maudom purve, kad patys švaresni atrodytume, kažkam pasisekė, mums negali nepasisekti :(.
Matilda, 2017-12-04 17:20:54
Toliau pilamas purvas ant mokyklų ir mokytojų. Tiek valdžia gali.Seneliai ir tėvai kerta šaką, ant kurios patys sėdi.Liūdna ir nyku.
Petras, 2017-12-04 17:43:02
Labas, buvau Jūsų paskaitoje. Sužavėjot savo originalumu. Seku Jūsų tą nelemtą istoriją. Kas ten bebūtu buvę, būna, kad gyvenimas priverčia pratrūkti ir sudėlioti taškus ant i. Gražios eilės,…………
Ką manot jei 11 ir 12 klasės mokiniai turi pildyti vertinimo ir įsivertinimo, refleksijos lapus. Manau tai pradinukams. Gal dar 5 -7 kl. mokiniams. Kokia Jūsų nuomonė. Sugaištama pamoka. Po kontrolinio dar pusė pamokos. Gal geriau Tautai nubalsuoti, kad netrukdytų ministerija dirbti. Tegu gauna atlyginimą, kad tik nedarytu nieko?
Petras, 2017-12-04 19:19:08
Nenoriu būti įkyrus, bet kaip vertinate egzamino klausimo 22.3 atsakymą įvertinta 1 tašku vietoj 3 , kad kreivinės trapecijos plotas įbrėžtas į stačiakampį lygus 2/3 stačiakampio plotui.
Burgis, 2017-12-04 19:25:33
Petrui: 1) kurio egzamino? kas įvertino?
- refleksijos lapus tegu pildo ministerijos darbuotojai; turi laiko…
Algirdas, 2017-12-04 19:30:09
O kur būtų galima pasirašyti šią peticiją (gal galite kas nors pateikti nuorodą)? Kraupu darosi matyti, kas darosi su dabartiniais KTUG mokiniais, norisi tik tikėti, kad tokių yra vienetai. Nors pats gimnaziją baigiau ne taip ir seniai, bet “mano laikais” (skamba lyg seneliams kalbant) nesigirdėjo nei vieno iš laidos, kuris būtų rodęs atvirą nepagarbą mokytojui, juolab tokiu būdu…
Ar nevertėtų pagalvoti apie KTUG Alumni ne tik kaip apie terminą, o kaip apie susivienijusią žmonių grupę, kuri galbūt turėtų kokį nors realų balsą mokykloje? Atvirai didžiuojuosi būdamas KTUG absolventas ir tokių žmonių tikrai yra daug, tačiau kiek teko pastebėti pačiam, dėl kelių tokių asmenų skandalų, visuomenės nuomonė ir mokyklos įvaizdis yra smarkiai blogėjantis. O kas seks paskui – ar nebus, kad gabūs ir motyvuoti mokiniai rinksis kitas mokyklas?
Sokolovas, 2017-12-04 19:40:11
KAI BAUDŽIAMA UŽ ŽINIAS
Ko gero, Petras turi omeny 2017 metų VBE uždavinį, kuriame reikėjo apskaičiuoti parabolės ir Ox ašies apribotos dalies plotą. Užduotis buvo įvertinta 3 taškais. Bet…
Geri mokiniai, sužinoję ( stropiai besimokydami), jog toks plotas lygus 2/3 stačiakampio ploto, gavo tik 1 tašką (jis priklauso už teisingą atsakymą).
Bet…O kodėl?
Bausmė už žinias- neatskiriamoji dabartinio mokymosi dalis ! Ir…VBE dalis ! “Per daug žinai”, kaip sakoma…
Reikia įrodyt? O kur parašyta, “nuo kiek” reikia formulę įrodyti, “nuo kiek” taikyti? Gal ir Pitagoro teoremą per egzaminą reikia įrodyti, jei ketinama taikyti?
Uždraustos žinios? O juk taip išeina ! O žinote,-kai prasideda “uždraustomis žiniomis”,- tai pakvimpa inkvizicijos revanšu…
Jei uždavinio sudarytojams nepavyko sudaryt uždavinio, sprendžiamo tik vieninteliu, jų norimu, būdu,- privalo būti įskaitomi ir kiti būdai.
Žinios turi būti skatinamos, o ne baudžiamos.
P.S. Jau du dešimtmečius yra toks biurokratinis dokumentas-“vertinimo instrukcija”. Tai dar kartą rodo, jog NEC kitų sprendimo kelių netoleruoja.
Dabartinė švietimo biurokratija tik trukdo mokytis bei mokyti.
Sokolovas, 2017-12-05 09:44:09
NAUJIESIEMS METAMS ARTĖJANT (14)
Trikampio ABC kraštinėse CA ir CB yra pažymėti taškai D ir E taip, kad <CDE=<ABC.
Atkarpų AD, CE, CD ilgiai yra iš eilės einantys tam tikros aritmetinės progresijos nariai.
Keturkampio ADEB plotas 1513,5.
Apskaičiuokite trikampio ABC plotą.
Petras, 2017-12-05 16:18:13
Ačiū kolegoms už komentarus. Įtikinot, kad neklystu.
Simonas M., 2017-12-05 20:03:12
Sokolovui: manrods šitas uždavinys jau buvo pasitaikęs Naujųjų metų serijoj kažkur pradžioje.
Pagyvenęs, 2017-12-05 20:31:19
Liūdna, bet labai greitai pasimatė, jog vertybių ir moralės laikas KTU gimnazijoje baigėsi susidorojus su jos direktoriumi B. Burgiu. Panašu, kad jo vertybės buvo nelabai priimtinos daliai mokytojų, tačiau jie savo pažiūrų nedemonstravo, kol gerbiamas Burgis tvirtai laikė vadžias. Dabar jie mikliai prisitaikė prie naujos situacijos. Užjaučiu šaunius KTU gimnazijos alumnus: nuostabi gimnazija liko tik jų jaunystės prisiminimuose. Linkiu jiems tvirtybės ir likti ištikimiems Burgio įdiegtoms vertybėms.
Sokolovas, 2017-12-05 20:35:26
Simonui M:
Ne. Ten buvo su geometrine progresija…
Gita, 2017-12-05 21:50:30
Šiandien perskaičiau straipsnį 15min.lt:
https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nuomones/tautvydas-lukasevicius-ktu-gimnazijoje-nera-ir-nebuvo-sventuju-o-atlikti-ispazinti-reiktu-visiems-18-891900
Gerb. B.Burgi, ar tai tiesa, ką rašo buvęs gimnazistas ?
Dalius, 2017-12-05 22:14:27
Kažin kodėl Bronislovas neparašo apie šių dienų naują KTUG skandalą? Kietas tas istorikas. Sako, kad ten visi mokytojai kieti. Bronislovo ištreniruoti.
Burgis, 2017-12-05 22:32:32
Gitai ir Daliui: rytoj šioje svetainėje pateiksiu labai išsamų komentarą – ir apie Tautvydo straipsnį, ir apie įvykius gimnazijoje. Šiandien nufilmavo mane LTV laidai „Specialus tyrimas“. Šį tą spėjau pasakyti… Ketvirtadienį kalbėsiu su LRT žurnalistu, gal paklaus ir apie dabartinę gimnaziją.
***
Bet jei jūs tikitės sensacijų ar netikėtų naujienų – nusivilsite… Viskas tiesiog dėsninga.
Labanakt.
Sokolovas, 2017-12-06 08:58:40
DĖL LUKAŠEVIČIAUS STRAIPSNIO
Koks jo tikslas?
Sutrypti Viziją !
Svarbiausia ne tai, kiek Lukaševičiaus straipsnyje yra “melo ir tiesos”, ir kokios yra jų proporcijos. Svarbiausia- kam (dabar, būtent šią akimirką) reikėjo šios alyvos į (kai kieno taip lauktą) liepsną…?
Juk ir be T. Lukaševičiaus yra aišku, jog nėra tokios gimnazijos, kurioje NIEKAS nerūkytų, negertų (o ne vaidintų tokius), kurioje NIEKAS nenusirašinėtų, kurioje nebūtų “lukaševičių”, ir t.t.
Tokia gimnazija (kurioje niekas …) galėtų būti tik kitoje planetoje, arba Utopijos saloje, arba tolimoj ateity, kurios dabartinių žmonių dauguma (mėgstanti teisingumą tik “sau”) ne tik netrokšta, bet ir kratosi tarsi maro. Kitaip jau bent dvelktų tokia “ateitimi”.
KTU Gimnazijos (ji buvo tol, kol jai vadovavo B. Burgis) išskirtinumas, laimė bei pergalė buvo ne sąstingyje, pasiekus “absoliuto finišą”. Visa KTUG Laimė buvo VIZIJOJE. Tame JUDĖJIME, kurio tikslas nėra “niekas” (kaip dabartinių vanagų-reformatorių). Kurio tikslas yra SUKURTI TOKIĄ PAŽANGIĄ ATEITĮ. Būtent sukurti TOKIĄ ATEITĮ, o ne mėgautis dabarties šlovėj.
Suprantamas “reformatorių” noras SUGRIAUTI ŠIĄ VIZIJĄ. Toks yra ir Lukaševičiaus tikslas. Jis, kaip ir tas berniūkštis-destruktorius iš Anderseno pasakos rėkia, neva “karalius nuogas”…
O žinote, klaidingai mes suprantame tos Anderseno pasakos moralą, oi klaidingai…Berniūkštis-destruktorius (ano meto lukaševičius) suklykė…, Karalius buvo minios (“nukryžiuok jį, nukryžiuok! ) nuverstas, gal net nužudytas. Pasakoj apie tai nėra, pasakoj nėra ir tos istorijos tęsinio. Bet…Jo būta istorinėje žmonijos patirty !
Džiugesys dėl “nuversto karaliaus” truko tik istorinę akimirką. Po to buvo suirutę, badas, pirmieji buvo paskutiniai išgyvenusiųjų eilėj, negandos užgožė tą šalelę. O pradžioj- tik berniūkščio-destruktoriaus “atradimas”, o iš tikro- VIZIJOS NEIGIMAS.
Taip yra ir mūsų dabarty. Vandalai nebūtų vandalai, jei , pirmai progai pasitaikius, negriautų vizijų, netryptų tokių retų Ateities Sodo daigų…
Jie greta. Jie griauna. Jie tuo didžiuojasi…
petras, 2017-12-06 09:40:10
Matai Sokolovai, gal tas žmogus jokių vizijų ir nepuoselėjo, o gimnazija jam tebuvo mokykla, kur surinkti geriausi moksleiviai, gera administracija ir geri mokytojai, t.y. gera terpė mokytis. Būtent mokytis, o ne kažkokias vizijas ir idėjas plėtoti. čia gi ne “sekta” buvo, o valstybinė mokymo įstaiga. todėl visai nematau aš jokios vizijos neigimo, greičiau abejingumas tai vizijai, nes tai nebuvo svarbiausia gal tam žmogui. Juo labiau paaugliams, manai labai ten svarbios suaugusių žmonių vizijos, kurie į juos žiūri iš aukšto, kaip į vaikus, o ne lygius sau ir įveda atskirtį santykiuose (aišku ne visi).
Antanas, 2017-12-06 15:53:26
Manau nereikia kurti sąmokslo teorijų, o vertinti labai paprastai. Kokia pagrindinė mintis Tautvydo straipsnyje? Kad ir B.Burgio laikais gimnazijoje buvo įvairiausių problemų, bet jos buvo sprendžiamos pedagoginiais patyrusių vadovų ir mokytojų metodais, kalbama, aiškinama, diskutuojama, svarstoma ir pan., bet nepuolama iš karto “pjauti” mokytojo ar mokinio.
Dabar gimnazijoje kilo skandalas dėl eilinio įvykio (ne pirmo ir ne paskutinio) vien dėl to, kad jauni, nepatyrę, o gal ir neturintys talento būti lyderiais, gimnazijos vadovai iš karto griebėsi administracinių biurokratinių metodų, trypdami mokinių akivaizdoje ne tiktai mokytojo autoritetą, bet LR įstatymais įtvirtintas mokytojo teises. Tad gal čia pagrindinis klausimas? Ar gali bet kas vadovauti mokyklai ir elgtis kaip UAB savininkas, ar gimnazija yra kitokia įstaiga, kur netinka UAB valdymo metodai? Kaip supratau iš Tautvydo straipsnio, B.Burgis panašius nesutarimus spręsdavo labai sumaniai, išmintingai ir žmogiškai, kas parodo aukštą vadovo kompetenciją, autoritetą, lyderio savybes ir pagaliau vertingą gyvenimišką patirtį. Jauni vadovai dažnai nesupranta, kad “dažnai mosikuojant administraciniu kirviu, greit gali nebelikti kam ir skiedras surinkti”. O tada ir “mosikuotojas kirviu” gali būti nereikalingas …
petras, 2017-12-06 16:14:54
Antanai, jei tokia mintis, tai kokia tada prasmė iš to straipsnio išvis ? tipo neturi žurnalistas ką veikt ar nieko geriau nesugalvoja nei parašyt jog geras vadovas yra geriau už blogą ?
Antanas, 2017-12-06 18:25:40
Petrai, o koks yra geras vadovas ir koks blogas? Kaip identifikuoti, jeigu nelyginsime esamų su buvusiais, neanalizuosime vadovų sprendimų įvairiose situacijose? Juk vadyboje labai dažnai naudojama palyginamoji analizė, SSGG metodas, kada identifikuojamos stipriosios ir silpnosios pusės, gerosios ir blogosios savybės, kompetencija, gebėjimai ir pan.
Stebėtojas, 2017-12-07 19:48:25
Gerbiamas Bronislovai, atsakykit prašau į vieną paprastą, bet daugeliui labai aktualų klausimą: ar atsiradus laisvam KTUG direktoriaus etatui kandidatuotumėte naujo direktoriaus rinkimuose? Ačiū.
Burgis, 2017-12-09 10:57:04
Stebėtojui: jokiu būdu! Pirma, aš gyvenu Vilniuje ir į Kauną niekada negrįšiu. Antra, gimnazija jau suniokota, kaip ir mano gyvenimas. Trečia, į tą pačią upę dukart neįbrisi…
Stebėtojas, 2017-12-09 17:57:17
Ir kodėl aš nesistebiu, kad atsakymas buvo parašytas jau po 2017-12-08 įvykusio KTUG valdybos posėdžio?..
Pirma, gyvenamoji vieta jokia kliūtis, dabartinis Direktorius irgi Vilniuje gyvena. Antra, “suniokotos” Gimnazijos prikėlimas Jums atneštų daug emocinių ir dvasinių dividentų, patenkintų Jūsų ambicijas, galimai ir gyvenimas šviesesnis taptų. Kiekvienas esam atsakingas už savo gyvenimą, visos mūsų nesėkmės tik mūsų ankstesnių veiksmų aidas. Trečia, o kam lipti į tą pačią upę, juk tai net neįdomu, juk tai būtų gyvenimo iššūkis įlipti į pridergtą upę ir po kelerių metų turėti krištolo skaidrumo vandenį.
Ketvirta, jei Jūsų atsakymai nuoširdūs, tuomet turėkit garbės, orumo, atsakomybės atsargiau elgtis su pasisakymais viešoje erdvėje KTUG klausimais, juk puikiai suvokiat, kad KTUG bendruomenė bei su ja susiję asmenys vis dar jautriai reaguoja ir vedami emocijų pridaro dar daugiau klaidų. Viešumas yra galingas ginklas, prilyginčiau branduoliniam, su juo reikia elgtis atsargiai, atsakingai, pamatuotai. Visi žinom kas atsitiktų, jei duotume beždžionei atominę bombą…
Penkta, Jūsų veiklą viešoje erdvėje KTUG atžvilgiu prilyginčiau savo vaiko išsižadėjimui bei žlugdymui, žinoma jei KTUG yra Jūsų vaikas.
Burgis, 2017-12-09 22:39:01
Stebėtojui: stebiuosi, stebiuosi, kaip Jūs galite peikti mane, mokyti mane, jei nieko, tikrai ničnieko nežinote apie dabartinį mano gyvenimą?…
*
O dėl mano veiklos viešojoje erdvėje pasakysiu jūsų žodžiais: aš niekada, niekada neišsižadėsiu SAVO vaikų, SAVO gimnazistų, bet man tikrai nerūpi tie, kurie išsižadėjo manęs…
*
P.S. Turėkite garbės, orumo, atsakomybės, lįsdamas į mano gyvenimą…
Stebėtojas, 2017-12-10 10:05:16
Visos mano išsakytos įžvalgos bei išvados atliktos remiantis tik informacija viešoje erdvėje. Neketinu “lįsti” į Jūsų asmeninį gyvenimą, tačiau jaučiu pareigą oponuoti Jums tam tikrais klausimais. Yra begalė puikių Jūsų minčių, idėjų skatinančių kurti, tačiau pastarieji Jūsų veiksmai viešoje erdvėje KTUG atžvilgiu turi griovimo vektorių.
Kuo prasikalto dabartiniai KTUG pirmokai, antrokai, trečiokai? Ar Jie irgi Jūsų išsižadėjo, nes įstojo į KTUG? Jie net neturėjo galimybės MOKYTIS Jums vadovaujant, tačiau dabar turi kęsti neigiamos informacijos laviną, nepasitikėti Direktorium, administracija… Ar tai kūryba? NE, tai griovimas! Panaši analogija ir su prasižengusiais Gimnazistais, juk kam nepasitaiko, visi mes pakvailiojam, paslystam, bet ar nedelsiant turim sulaukti mirtino kardo kirčio? O gal geriau nukreipti energiją prasižengelio auklėjimui? Turėtume daug geresnį rezultatą, blogis daug efektyviau išgydomas gėriu, supratimu, išaiškinimu.. Kardo imamasi kai nebelieka jokios vilties..
Per tuos tris metus KTUG nesugriuvo ir niekas jos pamatų neiškasė, vyksta normalus darbas, pasiekimų rezultatai byloja patys už save.
Tema plati, diskutuoti visada smagu ir svarbiausia jokio pykčio.
P.S. Tai mano paskutinis komentaras šia tema.. Toliau lieku stebėti…
Burgis, 2017-12-10 10:45:50
Stebėtojui: tai mano paskutinis atsakymas Jums…
*
Blogis gyvas tada, kai nė vienas doras žmogus jo neliečia.
(Jussi Valtonen, suomių rašytojas ir psichologas (g. 1974). „Jie nežino, ką daro“)
*
Jūs nežinote, ką darote! „Mirtino kirčio“! Ar Jūs aklas ir kurčias, kai sakau, kad norėjau išgelbėti (išgelbėti!) tą Pauliną nuo gėdos ir pasmerkimo? Ar Jūs nesuprantate, kad būtent dabar, kai ji melavo ir šmeižė mane teisme, ji gavo mirtiną kirtį? Taigi aš ir buvau nukreipęs energiją, visą energiją, visus savo sugebėjimus prasižengėlės auklėjimui! Ir jei ji, jei jos tėvai būtų manęs klausę, dabar būtų laimingi.
*
Antra, Jūs, kaip ir tie bukagalviai, kurieė mane kaltino, galvojate apie vieną vaiką, apie vieną šeimą, o aš galvoju apie baisią skriaudą, kurią ši šeima padarė trims šimtams gimnazistų šeimų ir visiems mokytojams. Bet Jums to nesuprasti…
*
Trečia, jei „vyksta normalus darbas“, tai ko Jūs dirginatės? Aš dabar – niekas. Neužeikite čia, šaipykitės iš to, ką, mano pasakyto, paskaitote kitur – ir viskas. Vyksta normalus darbas! Juk kaip tik taip gyvena T.Kivaras ir galvos sau nesuka dėl kažkokio buvusiojo lemenimo…
*
Stebėkite. Ir mokykitės.
Sokolovas, 2017-12-10 12:12:24
UŽDAVINIO (14) SPRENDIMAS
Trikampiai ABC ir CDE yra panašūs (pagal du kampus), nes <CDA=<ABC =x, o kampas <C yra bendrasis.
Panašiųjų trikampių kraštinių, esančių prieš lygius kampus, santykio kvadratas, yra lygus panašių trikampių plotų santykiui:
S(ABC)/ S(CDE) = (CA/CE)^2.
Kadangi AD, CE, CD ilgiai yra iš eilės einantys aritmetinės progresijos nariai, tai
AD=a, CE = a+d, CD=a+2d.
Tuomet CA/CE=(a+a+2d)/(a+d)=2,
ir S(ABC)/S(CDE) =2^2= 4.
S(ABC)/(S(ABC)- 1513,5) =4
4S(ABC) – 6054 = S(ABC)
S(ABC)=2018.
Su artėjančiais Naujaisiais !!!
Meškinas, 2017-12-10 14:58:13
Sokolovui: Pirmoje eilutėje turėtų būti “<CDE” vietoje “<CDA”, bet ir taip aišku. Dėkoju, buvo įdomu!
Sokolovas, 2017-12-10 16:43:29
Meškinui: Taip, teisingai. Dėkui.