Mantra

Kada tiršta migla pagauna žmones ir medžius…

Ir kai dirbtinės šviesos neįveikia vakaro tamsos…

Išmok pabusti taip, lyg naktį būtum leidęs Afroditės glėbyje…

Tada diena bus šventė tau ir su tavim…

Tada visi supras, kas verčia Žemę suktis…

Atsakymai

Ramune, 2009-12-04 15:33:26

Grazu. Labai grazios nuotraukos. Dera su gražiu Jūsų tekstu.

Tik šiaip pagalvojau: ar vyrai gerai jaučiasi Afroditės glėby? Ar geriau apglėbti Afroditę ir ją laikyti glėby? Čia aš džiazuoju:) Tikrai nesikabinėju. Linksma: penktadienis.

Burgis, 2009-12-04 16:02:51

Ramunei: pataikėte į pačią esmę! Tai tūkstantmečių klausimas: kas geriau – kai tu myli ar kai tave myli? Apie tai čia jau esame diskutavę, pridursiu tik kaip jaunuolis iš kaimo: jei mane Afroditė laikytų glėbyje – jausčiau palaimą (ji, Afroditė, mane, šiokį tokį bernioką, myli!), jei aš Afroditę spausčiau glėbyje, jausčiau nerimą (negi ji, Afroditė, mane, šiokį tokį bernioką, myli?). Pokštas, žinoma…

neringa, 2009-12-04 17:11:12

o as noreciau,kad mane gleby laikytu John Depp:))

eismo, 2009-12-05 15:07:10

O kas yra Meilė ? Duoti ar gauti?

Burgis, 2009-12-05 16:14:15

eismo: geriausia, kai duodamas gauni arba gaudamas duodi…

eismo, 2009-12-05 19:09:07

vėl prasimuša pagonybė 🙂 kai duodi ir lauki ko čia gausi atgal, arba akis už akį, arba geras visiems nebusi 🙂

sonata, 2009-12-05 22:09:16

eismo, o nepagonybė – tai turbūt tai, kai atsuki žandą, o gauni per sprandą?

Rimvydas, 2009-12-05 22:39:43

Tai kuo gi vėl ta pagonybė užkliuvo, eismo?

Negi po visas temas reiks tave vaikytis kad atsakytum į tokį paprastą klausimą? 🙂

neringa, 2009-12-06 08:12:02

Eismo,sugrizk i ateisto skilty ir ten skelbk savo krikscioniskaji zodi,siame straipsni visai ne prie ko ta pagonybe.Straipsnis apie meile!

Bet jeigu jau pradejai,tai va mes esam is pagoniu kile,tokios musu saknys,ir jos nori ar nenori mumyse yra.Zinai,ka Dalai Lama pasake,kad uzuot konvertuodamiesi i kitus tykejimus,ir priimdami naujas religijas,pirmiausia turetumem zinoti kuo buvo musu proteviai ir kuo tykejo jie.Siaip ar taip as tai gerbiu,na o dabar tai jau kiekvieno teise,pasirinkt kuo tikes,galbut Jezum Kristum,galbut Buda,o galbut zmogaus protu ir morale.

eismo, 2009-12-06 08:29:19

Sonata, labai šmaikščiai pastebėta … Jūs apibūdinote situacija į kurią dažnai patenkama, bet toks jau laikmetis, norint tobulėti reikia iškęsti ir tokia neteisybę.

Rimvydai, tai ne užkliuvimas, bet daugiau provokacija. Dabar stabmeldystę labai smarkiai mėginama įvardinti, kaip “gerą ir humanišką” ir “autentišką” pasaulėžiūrą, aš noriu parodyti Jums – protingiems žmonėms, kad nėra taip, kaip bandoma nupiešti. Noriu tik priminti, kad meldimasis stabams (dovanos, pinigai, maksima) užgožia tikrąją žodžių Meilė, Adventas, Kalėdos esmę. Jei ką užgavau savo tiesmukiškumu- atsiprašau.

nesvarbu, 2009-12-06 10:00:09

Stabai? Adventas? Kiek krikscionybeje dievu? Vien “tikri” dievai trys, bet apsimeskim, kad visi jie yra vienas. Bet Marija, litanijos ir maldos visai armijai “sventuju”, baznycios ir kunigu garbinimas – argi tai nera meldimasis stabams? Auku rinkimas per kiekvienas misias ir kiekviena imanoma proga, “zmogaus kuno” valgymas ir “kraujo” gerimas kiekviena sekmadieni – argi tai nera tos pacios aukos, kaip ant pagonisko aukuro?

O “akis uz aki” ateina tiesiai is krikscioniskosios biblijos:

Isejimo knyga 21:23-25 – “atiduosi gyvybę už gyvybę, akį už akį, dantį už dantį, ranką už ranką, koją už koją, nudeginimą už nudeginimą, žaizdą už žaizdą, mėlynę už mėlynę.”

Kunigu knyga 24:19-20 – “Kas sužalotų artimą, kaip jis padarė, taip jam bus padaryta: galūnė už galūnę, akis už akį, dantis už dantį. Žaizda, kokią jis padarė artimui, tokia žaizda bus jam padaryta.”

Pakartoto istatymo knyga 19:21 – “Nerodysi jokio gailesčio: gyvybė už gyvybę, dantis už dantį, ranka už ranką, koja už koją!”

eismo, 2009-12-06 10:22:16

🙂 sukėliau audrą, matau 🙂 bet čia tik emocijos 🙂 Jis ateis ir viską sudės į stalčiukus …

eismo, 2009-12-06 10:25:57

p.s. to nesvarbu, Jūs citavote Senąjį testamentą, tuo metu Jis dar nebuvo atėjęs 😉

Rimvydas, 2009-12-06 10:29:25

Ką čia su fanatikais ginčysies, jei tik tokie argumentai: ,,jis ateis…”

Rasa, 2009-12-06 13:08:03

Matau linksminatės 🙂

Eismo: ar tiki, kad jis dar ateis? 🙂 gal tu judaizmo ar islamo išpažinėjas, jei vis dar lauki? 🙂 O gal jis atėjęs? Kai kas Satja Sai Babą pav. juo laiko. O jei tikėtume, kad jis dar ateis, kaip manai, ar spės kas nors jį pamatyti prieš uždarant jį į durnyną? Nes tokia perspektyva mūsų visuomenėje jam grėstų 🙂

Labiau tikėtina, kad mes greičiau pas jį nukeliausim… 🙂

Ir apskritai, pasikasiau pakaušį ir pagalvojau, o ką vis tik tu turėjai galvoje sakydamas “JIS”? Gal aš neteisingai supratau? 🙂 Jis- Išganytojas? Jis- Dievas? Koks skirtumas tarp Dievo ir Išganytojo? Jis- kas?

attente, 2009-12-06 13:18:18

kaip tik ir aš norėjau klaust, kas yra tas “jis”. kad ir ką, jūs, eismo, į tai atsakytumėt, tai bus tik jūsų duotas vardas, pavadinimas. ir nereikia kitų vadinti stabmeldžiais, jei jie tą “kažką”, į kurį tiki, vadina kitaip.

neringa, 2009-12-06 14:20:34

Butent kiekvieno tykejimas pagal jo suvokimo lygi.

eismo, 2009-12-06 18:04:16

aš ir sakau, provokuoju Jus, kad susimastytume visi kartu, kokios gi čia šventės mes laukiam 🙂 ?

O., 2009-12-06 19:42:16

Labai paprastai – mes laukiame Saulėgrįžos, kurią krikščionys sutapatino su Kūčiomis, Kristaus gimimu. Nuo tada Saulė grįžta ir dienos vėl ima ilgėti.

eismo, 2009-12-06 20:10:52

Neblogai, tik va garbinti Saulę jau ir moksliškai nelogiška.

D., 2009-12-06 20:35:06

nesvarbu: man tai keistai atrodo žmonės cituojantys biblijas. Juk tai tik vertimas. Ją galima pritaikyti pagal save kaip nori. Juk ir jehovistai cituoja bibliją, nors tikėjimas ten oi oi kaip skiriasi. Net kunigai baigę seminarijas nesupranta tos biblijos esmės nors skaito lotyniškai, o lietuviškai tai tas pats kas išversti eilėraštį, vienam vienaip atrodys, kitam – kitaip.

eismo, 2009-12-06 20:59:58

D: o Jūs iš tų penktokų kuriuos p. Burgis vis mini ?

attente, 2009-12-06 21:06:42

yra tiesos D. žodžiuose. Biblija išties yra tik vertimas ir apskritai tikėjimo tiesos nėra tam, kad jos būtų išverstos (nes išties vertimai gali skirtis). čia taip pat kaip su mantrom, jas irgi verčia, bet oj kiek skirtingų variantų yra, o nuo to esmė tai nesikeičia.

sonata, 2009-12-06 21:22:57

eismo: o garbinti dieduką su barzdą, kuris ne tik susidvejinęs, bet ir susitrejinęs- moksliškai logiška? Mano siauru protu, žmonės tiki tam, kad nebūtų taip baisu pripažinti, jog “po mūsų nebebus mūsų”. Užtat ir visokie pomirtiniai gyvenimai, hadai ar persikūnijmai. Nors persikūnijimas gal ir logiškiausias- mano kūno atomai pereis į kapinių žolę ar kokį vabzdį. O mirtis toks pat būvis, kokiame buvom prieš gimimą – niekas. Nieko netsimenam prieš, nieko neatsiminsim ir po. Rojus ir pragras yra mumyse.

D., 2009-12-06 21:48:06

eismo, sonata: negalvokit jog aš koks religingas ar pan. Kalbėjau bendra prasme, nepatinka ir garbinant dievą cituojama biblija. Nors esu katalikas bet man priimtinesnis evangelikų-liuteronų tikėjimas dėl daugelio priežaščių, bet pagrindinė – dėl ko ir atsiskyrė liuteronai nuo katalikų.

O., 2009-12-06 22:38:58

eismo

Mes esam gamtos dalis, ar ne? Visa gyvybė žiemos metu apmiršta. Tai lyg ir logiška džiaugtis sugrįžtančia šviesa ir šiluma, niekas neliepia “garbinti Saulės” kaip kokios dievybės.

Ir dar, gal jums “D” ir panašus (-i) į penktoką, bet jūs pats į kaprizingą paauglį – tai tikrai.

eismo, 2009-12-06 22:43:50

sonata: tai ir sakau, ko čia stengtis, nuėjai į maksimą, pripirkai dovanų, šampės ir šventi sau saulėgrąžas.

eismo, 2009-12-06 22:46:25

O: aš kaprizingas diedas, tik be barzdos 😀

attente, 2009-12-06 22:57:17

kiekvieno asmeninis reikalas, ką švęsti. jei tai teikia džiaugsmo – tegu. ir nereikia nieko smerkti

neringa, 2009-12-07 05:39:20

sutinku su attente,jeigu jautiesi sventiskai,tai ir svesk.Man kieno nors garbinimas nepriimtinas ir zmogaus blaivi samone lieka pirmoj vietoj,o ne speliojimai,kas Jis yra,ateis,neateis,o gal jam is vis nerupim,nes tokios neteisybes ir ziaurumai vyksta,delko?Tam,kad Jis atejes po kiek tai laiko sustatytu viska i savo vietas?Ka sustatytu,kai sitiek prarasta,kai sitiek skausmo ir netekties patirta?Kokia tada prasme?Ar yra cia kazkiek logikos?Ai,geriausia gyvent cia ir dabar,ir rasti kuo daugiau priezasciu pasidziaugt kiekviena diena!Is vis tai greiciausia sukirsina kalbejimas apie relgijas ir politika,ar ne?

Gero pirmadienio!

petras, 2009-12-07 09:45:38

Aš tai kūčias švenčiu, nes tai vienintelis kartas metuose, kai gaunu močiutės šližikų pavalgyt. jie labai skanūs (o pastovėję per naktį, skystyje, per kalėdas ryte išvis nesveiko skonio 🙂 geros dienos.

Rasa, 2009-12-07 10:06:22

🙂 Kodėl kalbos apie religiją sukiršina? Na vieni tiki Dievu, kiti tiki kažkuo kitkuo. Ir nėr čia ko pyktis 🙂 Visi tikintys, nes visi turi savo pasaulėžiūrą. Kažkas tiki pinigų galia, kažkas žmogumi, kažkas valdžios galia, kažkas gyvena pagal sąžinę, vadinasi tiki, kad sąžinė žino, kaip geriausiai elgtis :))))) Kažkas tiki savimi, nes mano, kad jis geriausiai viską žino.

Tos kalbos beprasmės, na bet juk kartais žmonės tiesiog pliurpia. Ir nieko čia blogo 🙂 Tik nereikia niekam užsigauti.

Diedui be barzdos- eismui, va patinka erzintis. Nors manau, kad ir jis švenčia Kalėdas. O švęsti netikint, kad tai šventė tikrai kvaila. Tada jis gali švęsti Naujus metus.

O man Kalėdos- pati didžiausia šventė! Pati pačiausia :))) Kodėl? Todėl, kad tai metas, kai gali pajusti angelų sparnų plazdenimą ore… Realistams išverčiu, kad nepalaikytumėt mane fanatike :)))). Tai reiškia, kad gali pasijusti taip, kaip vaikystėj- pabandyti patikėti, kad tai stebuklų metas, atverti plačiai akis ir pažiūrėti, koks nuostabus pasaulis, tai reiškia atverti širdį visiems, kam to reikia. Tai reiškia paminėti sutartinį Kristaus gimtadienį (tikintiesiems) ir saulės sugrįžimą, tai reiškia burtis naktį ir pabandyti tuo patikėti, tai reiškia eiti su vaikais naktį prie kluono ir bandyt išgirsti, ką kalba gyvulėliai, tai reiškia uždegti aukštam medy žvaigždę, kad Kalėdų senelis matytų, kur ateiti ir ieškoti po pusnynus jo maišo. Tai reiškia, išmokti parodyti vaikams taip, kad jie pamatytų, kaip mano mažasis kažkada pamatė, skriejantį per dangų rogėmis senelį… Tai reiškia gerumą, kai, jei turi galimybę, pasikvieti prie stalo bent vieną, neturintį su kuo valgyti kūčių (valgyti- ne apsiryti ir prisilakti), tai reiškia, kad pasistengsi padovanoti bent smulkmenėlę kažkam, kas niekada negavo nuo senelio dovanų… Tai metas, kai susėdus prie bendro stalo bent trumpam nubrauki visus rūpesčius tarsi trupinius, ir pasisemi jėgų ateičiai. Tai reiškia, kad nors švenčių laikotarpyje pasaulis tampa tokiu, kokiu turėtų būti kasdien…

Tai tik dalelė to, ką man reiškia Kalėdos…

eismo, 2009-12-07 11:21:39

Rasa, o kaip pasiekti tą kasdienį gerąjį pasaulio variantą ?

Ramune, 2009-12-07 11:40:05

Mano nuomone, apie gerą kasdienį variantą kalbėjo p. Burgis. Ne pasiekti, o siekti.

Rasa, 2009-12-07 12:55:53

Eismo: klausyk, nesu dvasinė mokytoja ir nežadu ją tapti 🙂 Ypač kaprizingiems diedams 🙂 Bet pajuokaujant galiu tau duoti daug variantų, kaip padaryti, kad TAU kiekviena diena būtų kaip šventė:

  1. Netapk širdyje senu, išsaugok vaiką savyje;

  2. Įsimylėk;

  3. Išprotėk; Gali ir suvaikėti iš bėdos;

  4. Susirk nepagydoma liga ir staiga pamatysi, kaip iškreiptai matei pasaulį iki to, ir koks jis gražus iš tiesų…;

  5. Tikėk; Stenkis gyventi pagal dekalogą;

  6. Būk toks, kaip aš, būk geresnis už mane :))))))) (šitas šeštas jau buvo juodas jumoras 🙂

O jei rimtai, tai apie kasdienį geresnį pasaulio variantą tau gali papasakoti misės ir misisės 🙂

– Kokie Jūsų siekiai?

– Aš už taiką pasaulyje… Aš už tai, kad niekas nebadautų… Aš už tai, kad… (man tai irgi skamba kaip juodas jumoras)

O visai rimtai- reikia tiesiog gyventi taip, kad greta esančiam būtų gera šalia tavęs 🙂

Vile, 2009-12-07 22:35:42

to eismo:

na, ir prajuokinot:)

o tai ka, Senasis testamentas tai nulis? Norit pasakyt, kad iki Naujojo nieko nebuvo? Taip staiga nuzenge Jis ir visiem tapo aisku. Tik 2 tukstanciai metu. O kas iki to? Kas iki krikcionybes?

eismo, 2009-12-07 22:53:40

Buvo iki Kristaus, net era buvo kita 😛 Žmonės visad siekė Tiesos, bet tik Atpirkėjas sudėjo visus taškus ant i. Tik jo dėka mes tapome Dievo vaikais. Galėčiau dar vardinti, bet aš tuoj tapsiu persona non grata šiame bloge …

Vita, 2009-12-07 23:05:10

Gražios nuotraukos 🙂

Seniai čia buvau užsukusi. Atleiskit, komentarų visų neperskaičiau… bet vienur kitur žvilgtelėjau 🙂

attente, 2009-12-07 23:29:45

eismo:

o kas yra tiesa? :] juk realiai net negalime to pasakyti, tėra mūsų įsivaizdavimai apie tai, kas yra tiesa. ir kiekvieno vis kitokie.. 🙂

nesvarbu, 2009-12-08 08:53:13

eismo: taip, as citavau Senaji testamenta (netgi konkreciau – zydu Penkiaknyge/Tora). Arba Senasis testamentas krikscionybeje neturi reiksmes ir gali buti drasiai ignoruojamas ar laisvai interpretuojamas (Isejimo knyga 20:1-17 “Desimt dievo isakymu”), arba tai yra sventa ir negincijama tiesa (Isejimo knyga 21:23-25 “gyvybe uz gyvybe, aki uz aki”) – apsispreskit.

D: del Biblijos ir kitu groziniu kuriniu vertimo, dievu, religiju ir panasiu dalyku man nei silta, nei salta – bet nemegstu neismaneliu, melagiu ir veidmainiu. Kitu zmoniu zodzius esu linkes vertinti ne is savo poziurio tasko ir ne pagal savo nuomone, o naudodamasis ju paciu saltiniais.

Rimvydas, 2009-12-08 14:03:34

nesvarbu:

Pilnai sutinku su šiomis mintimis.

Neįmanoma diskutuoti su fanatikais.

Keista, kodėl žmonių mąstymas sustoja ties tam tikra riba, ir jau toliau- nė žingsnelio.

Radau tiesą, tvirtina jie, ir liepia būti tokiais kaip jie patys.

eismo, 2009-12-08 21:00:00

Ohoho kiek emocijų, aš tik norėjau paklausti kokios čia šventės belaukiat, o pasirodo esu jau fanatiškas ekstremistas, gal kas nubėgs į VSD ir praneš apie grėsmę ramiai vartotojiškai visuomenei … ?

sonata, 2009-12-08 21:51:56

eismo, niekas gi čia Jūsų nesiruošia skriausti… provokuojat ir nustembat, kad pavyko?:) Va dėl to man budizmo išpažinėjai imponuoja labiau – kai krikščioniška kantrybė ir nuolankumas seniai būna išsekę, budistai dar stoiškai priima visas nuomones. Tik vieną kartą man pavyko iš kantrybės išvesti budistų vienuolį – ir tai po metų susirašinėjimo bei mano “prieštaravimų tik tam, kad prieštarauti”. Jūsų kantrybė atrodo senka jau dabar:)

eismo, 2009-12-09 10:39:25

sonata, budistai išvis linkę ignoruoti aplinkinį pasaulį, jiems iš esmės rūpi nuosavas nušvitimas, dėl to jie įjungia “dzin” rėžimą, o krikščionybėje išganymas galimas tik skelbiant Gerąją žinią visam pasauliui, t.y. ir Tau 🙂 , o kantrybės dar turiu, tik bijau, kad Jums darausi nepriimtinas ekstremistas/fanatikas ir taip drumsčiu Jūsų ramų ir sotų švenčių laukimą …

Rimvydas, 2009-12-09 13:19:43

eismo:

Ekstremistu tai jau niekas paties nevadino, o ir kur gi ta ,,Geroji žinia” visam pasauliui? :))

petras, 2009-12-09 13:57:56

geroji žinia ta, kad jei netiki krikščionių dievu, bet esi doras žmogus, laikaisi tų pačių 10 įsakymų, padedi kitiems ir t.t. – degsi pragare :DDDD hahahaha tikiuosi ten bus geriau nei danguj :))

nesvarbu, 2009-12-09 14:47:56

eismo: jauciu pareiga Jus informuoti, kad “Jūs gi esate išgelbėti malone per tikėjimą, ir ne iš savęs, bet tai yra Dievo dovana; ir ne darbais, kad kas nors nesigirtų.” (Ef 2, 8-9) “Jis išgelbėjo mus Šventosios Dvasios atgimdančiu ir atnaujinančiu nuplovimu, tik ne dėl mūsų atliktų teisumo darbų, bet iš savo gailestingumo.” (Tit 3, 5)

Saulius, 2009-12-09 15:06:18

Hm, o idomu, kodėl žmonėms taip idomu pulti įvairias religijas, bandant parodyti jų blogąsias puses (nors realiai ją blogą daro patys žmonės) nei pamatyti jų gerąsias puses? Nesvarbu kokia religija tai būtų. Iš kitos pusės, pseudo-religiniai žmonės ar fanatikai būtent ir iššaukia tokią reakciją. Ir kas kvailiausia, kad dažniausiai puolama pagal išankstines sukurtas klišes, nepamačius pačios esmės ir neįsigilinus. Iš kitos pusės, visos religijos nėra tobulos, nes jos sukurtos žmonių.

Rimvydas, 2009-12-09 15:32:22

Gal esminis klausimas būtų- kam, kokiam tikslui ji išvis reikalinga?

Aš suprantu jų valdžią, eilinius tarnautojus, šiaip pas juos dirbančius- jie tai jau turi motyvus. 😉

Bet šiaip, eiliniam žmogui?

Todėl kad dauguma taip elgiasi?

Taip ramiau?

Saulius, 2009-12-09 15:51:51

Rimvydai: ir kokie gi tie motyvai? Katalikų, budistų, krišnaistų, pagonių ir pan? Tiesiog idomu pasidarė. Idomu būtų faktai, o ne ‘išmąstymai’. Sakyti ‘dėl valdžios’ būtų nerimta. 😉

Rimvydas, 2009-12-09 16:18:30

Dėl valdžios- tai labai rimta.

Ir dėl turto. (Ne veltui celibatas nenaikinamas)

Juk kiekvienas gyvena iš savo profesijos.

Ir blogas tas kareivis, kuris netrokšta tapti generolu 🙂

Faktų nepateiksiu- nestudijuoju religijų (o būtų įdomu)

Savo paties profesijos žinių gilinimui laiko mažoka 🙁

O apie religijas pamąstymai laisvalaikiu, žvelgiant į minias traukiančių į bažnyčias, kunigų kišimąsi į valstybės reikalus, tikybos(!!!) pamokas mokyklose, mano pinigus (per mokesčius) atiduodamus bažnyčioms ir t.t ir pan.

sonata, 2009-12-09 16:28:51

Taip, Rimvydai, paliksim neapšviestas Kauno gatves net ties perėjom, bet paskirsim 9 milijonus Pažaislio vienuolių bendruomenei. O jei nutrėkšim kokį vaikelį ties perėja, indulgenciją jau būsim išsipirkę…

Saulius, 2009-12-09 17:39:40

Rimvydai, o Jums teko sutikti bent vieną gerą kunigą, ar visi jie pijokai, kovojantys dėl valdžios, apgavikai ir pan? Sonata, ar Pažaislio vienuolyne nevyksta įvairūs visuomeniniai renginiai? Ar nestatomi nauji keliai, kalėjimai vietoje to, kad įrengti pakankamai vaikų žaidimų aikštelių, jaunimo susibūrimo vietų, kad užaugtų sveiki vaikai (tada nereiks ir kalėjimų)? Taip, broko visur yra (ir tarp kunigų, ir mokslo žmonių, ir politikų). Bet yra ir daug dorų. Tik dažniausiai visi pastebi broką.

Saulius, 2009-12-09 18:01:42

Sonata, o neskauda širdies, kai makabriškiems Valdovų Rūmams skiriamos dar didesnės lėšos (kurios irgi galėtų būti skirtos kad ir apšvietimui)? Rūmams, kurie net neaišku kaip atrodė. Kai kiti dvarai merdėja. Ar čia atstatymas originalaus ansamblio yra tokia jau didelė blogybė, kad reikia piktintis. 🙂

Rimvydas, 2009-12-09 18:01:58

Klausimas visai ne tas ar yra gerų kunigų, ar blogų, ir t.t. Labai jau supaprastinama taip išsireiškiant

Ir budelis gali būti geras žmogus gyvenime.

Šiuo atveju sakydamas ,,valdžia” turėjau galvoje jų pačių hierarchiją.

Lėšų skyrimas keliams ir kalėjimams net negali būti lyginamas su lėšų skyrimu bažnyčioms- pirmieji tarnauja visos visuomenės labui, o antroji- mažai daliai.

Ir visai ne apie dorus ir nedorus žmones tam tikrose institucijose kalbame, o apie pačią sistemą.

Saulius, 2009-12-09 20:16:58

Na čia iš kurios pusės pažiūrėsi. Pvz. keliais važinėja tiek geri žmonės, tiek ir blogi. O bažnyčia, tiksliau, kai kurie kunigai (o argi tai ne bažnyčia) skiria daug laiko jaunimo užimtumui, vienišų žmonių rūpinimusi, vargstančiais. Iš mano, kaip tėvo požiūrio, pastarasis turi daugiau vertės – mašina gali pradardėti ir prastesniais keliais, o sugadinto (užmiršto) jaunimo neatstatysi. Taip kad su palyginimais galima nusivažuoti labai toli ir ne į temą. Tiesiog iš kurios pusės į viską pažiūrėsi, taip ir matysi.

eismo, 2009-12-09 20:17:16

Sauliau, sunkus darbas sėti garstyčių sėklas ant uolų … 🙂 O mes visi nuo temos nutolome, apie mantrą pakalbėkime, kaip kas ją suvokia?

eismo, 2009-12-09 20:34:17

p.s. to Nesvarbu, turiu garbę atsakyti Jums: žr. Ef 3, 4-13 (necituosiu, taupysiu aplinkinių nervus, rasite pats)

sonata, 2009-12-09 22:20:07

Sauliui: aš nesipiktinu, tik konstatuoju faktą.Gal kiek tendencingai priešpastatydama iš pirmo žvilgsnio nelygintinus dalykus. Bet nė vienas “visuomeninis renginys” neatsvers sužeisto vaiko skausmo ar, dar baisiau, žūties. Valdovų rūmai irgi ne paties geriausio disneilendo variantas. Pyr vo vriemia čiumy. O bet kuri bažnyčia tebuvo valdžios įrankis arba valdžios institucija. Ir esu buka tuo klausimu – niekas manęs neįtikins, kad yra kitaip. Kuo arčiau bažnyčia, tuo toliau Dievas.

Saulius, 2009-12-09 23:56:25

Aišku. Nežinojau, kad buvo paremtas Pažaislio vienuolyno ansamblis Kauno gatvių apšvietimo sąskaita. Maniau, kad parama buvo skirta Ūkio ministerijos iš Sanglaudos programos kaip kultūros objektui, ir ji su Kauno gatvėm niekaip nesusijusi. O dėl bažnyčios kaip valdžios įrankio. Neaišku net ką atsakyti, ypač kai prisimenu pvz. a.a. Tėvo Stanislovo darbus Dotnuvos bažyčioje/vienuolyne ir Paberžėje. Kiek kartų seniau ten teko žygiuoti, nakvoti ir bendrauti, savom akim pamatyti ten tvyrančią ramybę, sužeistų žmonių gijimą nuo įvairių priklausomybių (darbais). Ten viskas buvo tikra. Ir tai tik vienas iš pavyzdžių. Nors jei nori matyti tik blogąją pusę, ją visada įžvelgsi (taip mes jau sužaloti nuo vaikystės).

O., 2009-12-10 00:33:38

Sonatai

Milijonai griūvančiam Pažaislio vienuolyno ansambliui skirti ne r e l i g i j a i kaip tokiai ir net ne vienuolėms, o kultūros paminklui – jį restauruoti tikrai ne keliolikos vienuolių jėgoms.

Tikiuosi, jūs girdėjote apie Pažaislio festivalius ir kitus ten vykstančius kultūros renginius. Ir tikrai tos lėšos ne Kauno apšvietimo sąskaita – ne iš tos kišenės.

sonata, 2009-12-10 07:14:17

O: o ar kada pagalvojote, kokiu principu paskirstoma į tas kišenes? Kokie motyvai nulemia, skirstant mūsų visų sumokėtus į biudžetą mokesčius? Labai visi piktinamės kad ir sveikatos apsaugos sistema, o BVP skiriama 2 proc., kai normaliose Europos valstybėse 10 proc. Panašiai ir su kitom kišenėm. Lemia ne visuomenės poreikiai, o sugebėjimas “pramušti” į vieną ar kitą kišenę. Dabar patuštinom pensininkų ir jaunų mamų kišenes. Bet eis milijardai kad ir geležinkelio renovacijoms, kurios vistiek neatitiks ES standartų.

Lina, 2009-12-10 09:22:35

Laimė man nereikia skirstyti lėšų.

Blogai kad Pažaislis kiaurais stogais, žiūrėk sugrius ir turės mūsų palikuonys statyti iš naujo, butaforiją.

Beje, turiu pastebėti, kad šiemet it taip labai tamsus šitas metų laikas plius prie to (ne)apšvietimo. Retai kada būdavo taip ilgai apsiniaukę, šlapia, be sniego. Ir pėsčiųjų, ir išvis nieko neįžiūri.

Va mantroms – pats tas. Išėjus pasivaikščioti į mišką vakare 🙂 Jautiesi kaip… gal prieš gimdamas?

eismo, 2009-12-10 11:48:20

tai kas ta mantra

Rimvydas, 2009-12-10 12:20:39

Mantra – tai energijos transformacijos metodas, padedant garsui. ;))

Andrius, 2009-12-10 14:08:48

VAdinasi tai burzgiantis transformatorius? 🙂

eismo, 2009-12-10 19:33:04

energijos transformacijos į ką?

O., 2009-12-10 20:59:59

eismo:

vienokios energijos į kitokią energiją

O., 2009-12-10 21:05:04

Sonatai

Visoms kišenėms vis tiek neužteks. Dėl jaunų mamų, tai nėr ko verkti, kur kas sunkiau auginančioms paauglius ir mokyklą baigiančius – jiems daug daugiau reikia.

Mamų padėtis dabar labai nebloga. Kai augo mano vaikai, namie tegalėjo būti iki metukų, tą laiką gavom 80 proc. atlyginimo, o paskui ką nori, tą daryk. Tai ir ėjo į lopšelį nuo metų… žiauru prisiminti.

sonata, 2009-12-10 22:33:47

O: todėl vieną ir auginu, kad tais laikais teišgalėjau auklę galėjau samdyt tik iki dviejų metukų, paskui teko beibiui “išeiti į žmones” – lopšelį:) O dėl jaunų mamų rėmimo -aš kaip visad savanaudė – tegu tik jas remia kuo daugiau, o jos augina vaikiukų kuo daugiau, nes, sutikit su manim O, mudviem iškyla grėsmė likt be pensijų – iš ko jas mums mokės, jei nebus jaunų dirbančių žmonių.

Saulius, 2009-12-10 23:56:56

Galima pažiūrėti iš kitos pusės. Šalis – tarsi įmonė, o žmonės – tarsi jai naudą nešantys darbuotojai. Ir kiekvienos normalios įmonės tikslas yra turėti kuo tų daugiau naudą nešančių darbuotojų, t.y. skatinti gimstamumą.

Ir gal dar svarbiau dabar yra ne tiek remti pačias mamas, kiek sukurti gerą socialinę aplinką: įvairios žaidimo aikštelės, dienos centrai, sveikas požiūris į vaikus, jaunimą. Pirmiausia reikalinga sveika socialinė aplinka, o pinigai jau po to.

eismo, 2009-12-11 09:29:01

… pinigai jau po to … čia kokioje pasakų šalyje taip būna?

petras, 2009-12-11 13:12:26

pinigų karalystėje :):P

Saulius, 2009-12-12 17:38:35

eismo, čia taip būna normalioje šalyje. Sutikčiau gauti atlyginimo keliais šimtais mažiau kad turėčiau normalią vaikui draugišką aplinką, būtų dviračių takai, vaikų žaidimo aikštelės, keliavalandiniai darželiai, autobusai pritaikyti mamoms su vežimėliais ir pan. Kaip kad yra pvz. Skandinavijoje, Šveicarijoje ir pan. Beje, saugumo jausmas yra aukščiau pinigų (jei tai neįtakoja saugumo).

eismo, 2009-12-13 16:05:44

Sauliau, kol Lietuvoje tokių norinčių gyventi saugiau ir patogiau per bendruomenės augimą nebus bent 40 procentų nieko neturėsime, dabar visi siekia gerovės per nuosavą laimę …

neringa, 2009-12-18 11:56:20

Om Shri Ganesha Namaha

artis, 2010-01-23 21:21:43

as visada noriu pabusti maldoje