Supykau ir skelbiu:
*
Taikomosios fizines veiklos organizavimo ypatumai specialiojoje mokykloje
Alytaus rajono Simno specialioji mokykla
Socialinio pedagogo veiklos organizavimas
Druskininku savivaldybes Vieciunu pagrindine mokykla
Sekminga specialiuju poreikiu vaiku integracija mokykloje
Elektrenu savivaldybes Vievio pradine mokykla
Mokiniu kurybiniai darbai 11- 12 kl., ju vertinimas ir isivertinimas
Kelmes r. Kra˛iu gimnazija
Socialinio pedagogo darbo organizavimas. Formu ir metodu ivairove ugdant mokiniu socialines kompetencijas bei skatinant asmenybes vystymasi ir tobulejima
Kretingos rajono Darbenu gimnazija
Inovatyviu metodu taikymas specialiuju poreikiu mokiniu ugdyme
Lazdiju raj. Veisieju gimnazija
Individualizuotas vaiko, su Dauno sindromu, integruoto i bendrojo lavinimo mokykla ugdymas
****Marijampoles „Saules“ pradine mokykla
Gyvenimikuju igud˛iu formavimo metodai ir formos kartu ugdant pradinukus ir paauglius
Raseiniu rajono Vidukles Simono Staneviciaus gimnazija
Keiciame vertinima – tobuliname ugdymo procesa
Rietavo Lauryno Ivinskio gimnazija
Skaitymo mokymo metodika pradiniame ugdyme
Rokikio r. Ju˛intu Juozo Otto irvydo vidurine mokykla
Pamokos u˛davinio pamatavimo strategiju kurimas ir panaudojimas vertinant pa˛anga pamokoje bei diferencijuojant ugdymo turini
Skuodo rajono Mosed˛io gimnazija
Mokykla – daugiakulturines bendruomenes edukacinis ir kulturos centras.
alcininku r. Baltosios Vokes „ilo“ vidurine mokykla
iuolaikines pamokos planavimas ir organizavimas
vencioniu r. vencioneliu Mindaugo gimnazija
Sveikatos ugdymas pradineje mokykloje
Vilkavikio pradine mokykla
Sritis-Sekmingo vadovavimo klasei patirtis. Programa „Grudas prie grudo – jau ir aruodas“
Akmenes rajono savivaldybes Akmenes gimnazija
Gerosios patirties sklaida ugdant sutrikusio intelekto mokinius dalines integracijos forma
Alytaus Dzukijos pagrindine mokykla
Specialiuju ugdymo(si) poreikiu vaiku integruotas ugdymas pradinese klasese
Anykciu Antano Vienuolio gimnazija
Kitokios pamokos pradinese klasese
Anykciu Antano Vienuolio gimnazija
Mokytojo e-darbo vietos kurimas
Jonavos Neries pagrindine mokykla
Klases vadovas – vyresnysis mokinio draugas.
Jonavos rajono Ruklos Jono Stanislausko pagrindine mokykla
Geroji patirtis -pradiniu klasiu mokytojams
Kaiiadoriu Vaclovo Gir˛ado pagrindine mokykla.
Teigiamo mokiniu po˛iurio i save skatinimas, mokymosi motyvacijos didinimas ir mokymosi efektyvumas
Kruonio gimnazija
Nauju metodu taikymas pamokoje – mokymosi motyvacijos pagrindas
Kaiiadoriu rajono Rumikiu vyskupo Antano Baranausko vidurine mokykla
Projektines veiklos mokykloje organizavimas
Kauno Aleksandro Pukino vidurine mokykla
Mokiniu vertinimo ir isivertinimo metodu kritine analize
Vieoji istaiga Kauno technologijos universiteto gimnazija
Kurybingumo ugdymas ir vertinimas mokykloje
Kauno Martyno Ma˛vydo vidurine mokykla
Interaktyviu mokymo metodu taikymas ugdymo procese
Kauno „Santaros“ gimnazija
Integruotas verslumo ugdymas mokykloje
Kauno „Saules“ gimnazija
Gyvenimo igud˛iu ugdymas, mokiniams turintiems elgesio ir emociniu problemu
Kauno „ˇiburio“ vidurine mokykla
Geroji patirtis, ugdant specialiuju poreikiu vaikus
Kauno Martyno Ma˛vydo vidurine mokykla
Projekto metodo taikymas dailes ugdymo pamokose
Kauno Juozo Gruo meno vidurine mokykla
Mokiniu savivaldos itaka mokyklos veiklai ir kaitai.
Kauno rajono Garliavos Juozo Lukos gimnazija
Antros kartos saityno (Web 2.0) technologijos mokymui ir mokymuisi.
Klaipedos Simono Dacho pagrindine mokykla
Kry˛kele – sta˛uote skirta socialiniams pedagogams, karjeros konsultantams, klasiu aukletojams.
Klaipedos Vites pagrindine mokykla
Mokiniu savivalda: kurybikumo, demokratikumo ugdymas
Klaipedos „Varpo“ gimnazija
Aktyvios komunikacijos itaka mokytoju, mokiniu, tevu bendradarbiavimui
Klaipedos r. Priekules Ievos Simonaitytes gimnazija
Mokiniu savivaldos itaka mokyklos bendruomenes gyvenime, mokyklos kulturos formavime
Ma˛eikiu Kalnenu pagrindine mokykla
Aktyviu mokymo metodu taikymas pagrindinio ugdymo dailes ir technologiju pamokose
Ma˛eikiu rajono ˇidiku Marijos Peckauskaites vidurine mokykla
Moletu gimnazijos mokytoju aktyviu mokymo/si metodu taikymo patirtis formaliajame ir neformaliajame ugdyme
Moletu gimnazija
Kurybiniu darbu (teatro) savaite
Palangos pradine mokykla
Kurybinio potencialo ugdymas mokykloje: teoriniai ir praktiniai aspektai
Plunges „Saules“ gimnazija
Sekmingas projekto metodo taikymas ugdymo procese
Plunges „Saules“ gimnazija
IT taikymai mokant matematikos
Prienu „ˇiburio“ gimnazija
iuolaikine kuno kulturos pamoka
Prienu „ˇiburio“ gimnazija
Klases aukletojo vieta mokyklos ugdymo sistemoje
Radvilikio Vai˛ganto gimnazija
Specialiuju poreikiu mokiniu ugdymas inkliuzineje aplinkoje
Radvilikio rajono eduvos gimnazija
Mokyklos tradiciju puoselejimas ne-pamokineje veikloje
akiu „Aukuro“ pagrindine mo-kykla
Prevencines veiklos itaka kuriant mokykloje saugia ugdymo/si aplinka
akiu „Aukuro“ pagrindine mo-kykla
Netradicines lietuviu kalbos pamokos
akiu r. Kriuku vidurine mokykla
Nauju metodu sekmingas taikymas vidurines mokyklos ivairiu dalyku destyme
iauliu Did˛dvario gimnazija
Ugdymo tobulinimo organizavimo modeliai ir formos
iauliu Did˛dvario gimnazija
Mokiniu savivaldos organizavimas
iauliu Lieporiu gimnazija
Nauju metodu sekmingas taikymas pagrindines ir vidurines mokyklos ivairiu dalyku destyme
Utenos Adolfo apokos gimnazija
Kompleksines socialines-psichologines pagalbos teikimas U˛upio gimnazijoje
Vilniaus U˛upio gimnazija
U˛upio gimnazijos bendruomenes burimas
Vilniaus U˛upio gimnazija
Sekmingo vadovavimo klasei patirtis
Vilniaus Mikalojaus Daukos vidurine mokykla
Sekmingo vadovavimo klasei patirtis
Vilniaus „At˛alyno“ pradine mokykla
Inovainis pradinis vokieciu kalbos mokymas
Vilniaus Filaretu pradine mokykla
Geroji patirtis ugdant specialiuju ugdymosi poreikiu turincius vaikus
Vilniaus r. Marijampolio vidurine mokykla
*****
Kas tai? Tai projektų mokytojų kvalifikacijai kelti sąrašas. Kodėl taip bjauriai išspausdintas? Todėl, kad originalas buvo „Excel“ terpėje, perkeldamas taisiau, taisiau klaidas, o paskui supykau ir skelbiu taip, kaip „konvertavo“. Koks skirtumas, ar ne?
*
Čia gal ir nėra skirtumo, čia tik galima apžvelgti, ko mokyklos mano galinčios mokyti (atkreipkite dėmesį, kad ir KTUG (jos direktorius…) siūlosi…). Bet mane nustebino, kad projektų pateikėjai nesivargina rašyti lietuviškų kabučių. Kur ten! kabutes pustuzinis komykl7 ra6o taip: prieš žodį – du kableliai, o po žodžio – du apostrofai… Kiti nežino, kad nereikia kelti žodžio parašant brūkšnelį. Kiti palieka klaidų net temos pavadinimuose. Ir tai – mokytojų mokytojai?! Tai gal aš galiu štai taip, kaip matote, mokyti tekstų konvertavimo?!
***
Ką darysime, kai nebebus (jau nėra?) kam kvalifikuotai rengti mokytojus? Juk kai kurios pasiūlytos temos tiesiog akis bado: duokite pinigų, greitai duokite pinigų, visai nesvarbu, kad mes nieko nemokame – duokite pinigų! Visi mėgsta „greitus pinigus“… Noriu ilgo ir sunkaus darbo mėgėjų. Aš savo temai rengsiuos ilgai ir sunkiai. Patikrinkite, kaip pasiseks.
Atsakymai
Povilas, 2011-03-04 20:29:17
Specialiuju poreikiu mokiniu ugdymas inkliuzineje aplinkoje
Radvilikio rajono eduvos gimnazija
Nutvėriau pirmą pasitaikiusią tobulėjimo temą. Kai skaitai kokios nors tiksliųjų ar gamtos mokslų srities darbo pavadinimą, ne specialistui tikrai sunku jį suprasti. Žinoma, galima pasiaiškinti, kas ta “inkliuzinė aplinka”, bet ar toks mandrumas čia būtinas? Kiek žinau, inkliuzas yra priemaiša skaidrioje medžiagoje, pvz., vabzdys gintaro gabale, arba kristalo defektas. Kokia yra “inkliuzinė aplinka” mokiniui? Gerb. Burgi – paaiškinkit man, nelabai gudriam bakalaurui.
Regina A., 2011-03-05 01:23:21
Kabutės – tai dar smulkmena. Aišku, ne su kableliais “pagamintos” ir ne MS Word`e. Aš pati dabar rašau su beviele klaviatūra, nėra skaitmeninės dalies. Atsiprašau už “angliškas” kabutes.
P.Burgi, ar Jūs kada žiūrėjot ŠMM raštus su “slapuku” (Show/Hide)”? Štai ten tai “išradingumas”:-)
Regina A., 2011-03-05 01:36:50
Jūsų tema man primena išorinį (brrr) auditą: “Mokiniu vertinimo ir isivertinimo metodu kritine analize”.
O šiaip aktuali tema. Nes dažnai trupmena, kurios vardiklyje mokinių norai, o skaitiklyje – galimybės, nykstamai mažas dydis 🙂
Labai neteiskite tų seminarų – kartais jų labai reikia jauniems mokytojams. Ateina baigę mokslus, o kiekviename žingsnyje klausimas…
Burgis, 2011-03-05 09:59:42
Reginai A.: tiksliai pataikėte! Pasiaiškinsiu – rašiau taip, kaip turėtų būti rašomi moksliniai, tiriamieji ar bet kurie kiti dėmesio verti dalykai. Reikia ir mokykloje dirbti taip, kaip dirba tikri mokslininkai. Nenoriu iš dūmų (čia turi būti kitas žodis…) virvę vyti ir kitiems nerekomenduoju.
mokytoja, 2011-03-06 21:15:35
Laukiu Jūsų seminaro kovo 17 dieną.
Pavadinimai dar ne taip baisu, kaip pirmi lektoriaus ar lektorės žodžiai: Jūs labai užimti, medžiagą galėsite persikelti, seminaras truks 2 valandas… Ir visų seminaro dalyvių veidus nušviečia plačios šypsenos.
Andrius, 2011-03-07 10:22:42
Ar yra kur nors nors bent pusiau oficialia forma paminėtos kompiuterinio raštingumo taisyklės? Panašu, kad nėra, o jei yra jų niekas nežino ir nesilaiko.
9-oje klasėje mane mokė informatikos mokytojas: skyrybos ženklas dedamas iškart po žodžio ir tik po to dedamas tarpas. Nes jei kompiuteris automatiškai lygiuoja tekstą ir kelia žodžius į naują eilutę, tai teisingai parašytame tekste žodžius nukels kartu su skyrybos ženklu, kaip ir turėtų būti.
Ar atkreipėte dėmesį, kaip rašoma internete, televizijoje?
Vinge, 2011-03-07 21:03:04
🙂
O juk informacines technologijas padarė pasirenkamu dalyku. Kodėl? Todėl, kad kažkam aukštai atrodė, kad visi raštingi 🙂
Pradinukų mokytojai veda būrelius “linksmoji kompiuterija”, tai paskui labai linksma :).