Mūsų gyvoji vėliava

Pamenate, klausiau, kas tave „užveda“? Štai dar vienas atsakymas:

Vasario 16-osios šventę taip pažymėti sugalvojo ne direktorius, ne mokytojai, o moksleiviai. Išėjo jie prieš gimnazijos baltuosius rūmus – jauni, gražūs, linksmi, protingi – ir mūsų vėliavos spalvomis pasakė: štai mes! štai mūsų šalis! štai mūsų gyvenimas!

Ir mes džiaugiamės TA VĖLIAVA!

Atsakymai

Darth Vader, 2010-02-19 08:58:29

Gražu.Patriotiška.Šviesu. tačiau kai įsigilini – liūdna. Jie išeis į gyvenimą – ir susidurs su lesbietėm-prezidentėm, su generaliniais pedofilais, su 100% korumpuota teisėsauga, klanais valdžioje ir absoliučiu ateities nebuvimu.

Kur nueis šitie jauni žmonės? Ar jiems užteks jėgų tarti: štai dabar, šiandien – paskutinis mūšis už Lietuvą, paskutinis šovinys į automatą ir paskutinė granata ne sau, o priešui? Ar jiems užteks jėgų – sukelti paskutinę revoliuciją?

Nežinau. aš jau per senas tam, kad barikadose stovėčiau su automatu rankose. Nebent jie pakels sutryptą Trispalvę ir per savo kraują iškels ją virš Seimo ir Prezidentūros griuvėsių.

Rasa, 2010-02-19 09:01:36

Vaderi, man labai labai smalsu, pasakyk, prašau, kiek tau metų? 🙂

eismo, 2010-02-19 09:09:56

Vader’io pirmos dvi pastraipos labai geros, o trečioji … palikime ponui direktoriui pasistengti, kad jaunoji karta ne tik spalvintu trispalves ir jas deklaratyviai kilnotų esant kalendorinei progai, bet ir suprastų kas už TOS VĖLIAVOS …

sonata, 2010-02-19 09:29:35

eismo, ar neatrodo, kad vaikai leido suprasti, jog už vėliavos – jie patys?

eismo, 2010-02-19 09:53:29

ypač suprato tas dešinėje, su žalia striuke …

nesvarbu, 2010-02-19 11:07:31

Darth Vader: is kur tiek dramos? Nei viena revoliucija istorijoje neissprende problemu – tik pakeite vienus nieksus kitais.

sonata, 2010-02-19 11:30:13

eismo, ten Jūs stovite?;)

Darth Vader, 2010-02-19 11:36:47

Man norisi, kad Lietuva taptų vėl nepriklausoma ir laisva, demokratine piliečių valstybe. Man norisi, kad ten, kur žlugo mano (1971 gimimo) ir ankstesnės kartos – kad jaunesnioji ranka pakeltų iš mūsų rankų nukritusią vėliavą, dabar uoliai trypiamą “valstybininkų” ir pedo-lesbių klano. Kad užaugtų karta tokių, kokia buvo Žana d’Ark, kurie vėl iškeltų Trispalvę taip, kaip Žana iškėlė prancūzų vėliavą, trypiamą anglų.

Lietuvos revoliucija išspręstų visas problemas vienu ypu, kaip Orleano išvadavimas išsprendė karo problemas. Reikia tik noro.

eismo, 2010-02-19 12:01:45

Darth Vader, argi nematote, kad tie vargšai vaikai suvaryti “protingesnių” prisitaikėlių iš jų pačių amžiaus grupės, tie “protingesni” perkando vadovybės silpnąsias vietas ir puikiai moka įsiteikti ir parodyti, kaip viskas gražu, tuo užsikabindami eilini medalį … valio, ura …

sonata, 2010-02-19 12:17:53

Pesimistas: “Blogiau jau nebus…” .Optimistas: “Bus dar, bus…”.

Ramunė, 2010-02-19 12:38:51

Darth Vader: ar Jūs pats tikite tuo, ką sakote: mūšis, šovinys, granatos, revoliucija??? Kažkur girdėta retorika. Jau ne pirmą kartą sakau: labai keistai provokuojate.

V., 2010-02-19 13:14:06

Vaderiui ir eismui

Iš kur tiek nihilizmo?!!! Netikusių personų buvo ir bus visais laikais. Atskirkite vienąkart savo tautą, savo Tėvynę, savo Lietuvą nuo išsigimusio Seimo ir kitokių valdžių. Atskirkite laisvės simbolį (trispalvę) nuo neteisybės -nesvarbu kokios-apraiškų. Jei kažkas, anot jūsų, ją “sutrypė” – tai ką, ji nebeverta net būti pakelta?

Ar norite pasakyti, kad, jei gyvename (esame valdomi) blogai, netikusiai, tai dabar vėl turim mojuoti bolševikinėm, revoliucinėm raudonom vėliavom?

Aš kiek vyresnė už jus. Labai gerai atsimenu, kaip kasmet du kartus būdavom varu suvaromi į gegužinius ir spalinius “paradus”. Tiek mokykloj, tiek darbovietėj. Nieko panašaus dabar nematau. O su savo vaikais (beje, jau paaugliais)visuomet dalyvaujame Neprikilausomybės šventėse – Vilniuje arba Kaune. Ir man negėda, kad mano vaikai patriotai. Lietuva – mūsų valstybė, kokia bebūtų. Bandykite ne verkti ir dejuoti, o bent kažką keisti. Pradedant nuo savęs.

mokytoja Rimui, 2010-02-19 13:15:06

P.S. – eismo: tas dešinėje žalia striuke net apsirengė “į temą” – žalia vėliavos spalva.

eismo, 2010-02-19 13:51:26

to V. o aš ir keičiu, o verkiat tai Jūs, nes dalyvavimas šventėje tėra tas pats paradas, tik kita data, dėl to ir gaila vaikų iš nuotraukos, kiek sąmoningumo jų veiksme???

eismo, 2010-02-19 13:54:24

mokytoja Rimui: duok Dieve, kad taip ir buvo, kaip rašote.

petras, 2010-02-19 13:57:03

gaila, kad herbas netapo Lietuvos vėliava. kitavertus, dabartinę vėliavą daug lengiviau nupiešti (pasigaminti) :))

tamsiajam veideriui: tai, apie ką kalbat, yra vidaus priešas, ne išorės. su tokiu priešu jėga nepakovosi :))

aš gal dar permainas kokias pamatysiu, o jūs arba susitaikykit su tuo, arba pykit 😛 hehe

ir šiaip žmogui niekada nebus gerai, nes per daug skirtingi visi.

nesvarbu, 2010-02-19 14:55:14

eismo: nagi ir paskaiciuokite, kiek tame samoningumo, stai jums demenys:

  1. gyvos veliavos ideja buvo paciu gimnazistu iniciatyva

  2. “parade” visi dalyvavo savo noru – vargu ar kas buvo verciamas, netgi raginamas

  3. susirinko tikrai nemazai zmoniu (tame tarpe ir vienas kitas mokytojas), bet toli grazu ne visa gimnazija

burgis, 2010-02-19 19:46:11

Ei, ei, jūs neskaitėte kitos temos (16, 36, 56)! Kitaip suprastumte, kad aš teisus: vaikai savo iniciatyva daro vėliavą – blogai; dalyvauja daugiau kaip pusė gimnazijos – blogai; nedalyvauja direktorius (pro langą žiūri…) – blogai; vaikai gimnazijoje kepa vaflius – blogai; vaikai nerodo jokių iniciatyvų – blogai;

Atsipeikėkite! Jei vėliava vaikus “užveda” – puiku! Gimnazija mūsų nedidelė, kai kas akcijoje nedalyvauja – puiku! Vaikams Lietuvoje nėra labai blogai – puiku!

O., 2010-02-19 23:52:07

Atleiskite, “eismo” , arba jūs sergate depresija, arba jums kažkas su logika: “dalyvavimas šventėje tėra tas pats paradas, tik kita data”. Labiau nusišnekėti nebegalite? Vienas dalykas yra okupantų primestos šventės, o kitas – mūsų, lietuviškos.

Jei kažkam trūksta laisvės, tai prisiminkite, kad iki 90-ųjų net į Lenkiją nedaug kas nuvažiuodavo – gi buvo “užsienis”… Dabar visi važinėja kas kur nori, į maljorkas, europas, amerikas – ar turistaut, ar dirbt, ar mokytis. Turite LAISVĘ pasirinkti kur gyventi.

O jei Vaderiui nepatinka Lietuva “su lesbietėm-prezidentėm -/čia kiek persūdėt, ar ne?/-, su generaliniais pedofilais” ,- važiuokit į visas keturias puses užuot nuolat inkštę. Niekas nepasiges.

eismo, 2010-02-20 11:00:05

O. (buvusiai V., Vasario 19 13:14 ): jei pradėjote apie diagnozes, tai Jums konstatuočiau “interneto komentatorių šizofreniją” (susidvejinote – buvote V. dabar jau O.)- čia nevykusiai juokauju- atsiprašau, kalbėdamas apie paradus- provokuoju susimastyti, kuo skiriasi Leninas nuo kito asmens stebinčio paradą per langą (tiesa Leninas mėgo “bronevikus”), ar toks aktas (paradas) įprasmina Vasario 16-ą? O gal tai lengviausias kelias į vadovo širdį? PASTABA: čia tik mano abejonės, tai mano asmeninė nuomonė ir joks ne priekaištas, be abejonės toks paradas milijoną kartų geresnis veiksmas už nieko nedarymą …

giedrius m, 2010-02-20 11:34:43

Revoliucionieriams.

Yra trys būdai “sutvarkyti” situaciją.

a) Revoliucijos, perversmai

b) Pradėti tvarkyti nuo saves.

c) Laukti kol pati susitvarkys

Sunkiausias kelias yra b). Gaila, bet vienintelis teisingas, nes tik sąžiningo darbo rezultatai turi tvirtą pagrindą.

a ir c būdų šalininkai skiriasi nedaug (Išskyrus tuos, kurie realiai daro revoliucijas). Daug kalbų, visi viską žino ir buvo/bus geriau 🙂

Kalbant apie vėliavas prie gimnazijos: Tai yra gerai. Motyvai nėra svarbu. Svarbu, kad atsirado kurie padarė.

V.R., 2010-02-20 12:58:17

Giedrius M. gerai parašė: svarbu, kad arsirado, kurie tai padarė.

Beje, “O.” mintys patinka ir man. Taigi, “eismo”, mes jau “trejinamės”, ar ne?

M11, 2010-02-20 13:36:03

Keista.. Jaunimas susiorganizavo, savaip paminejo saliai svarbia data..

O komentarai kaip delfi.lt.

gimnazistė, 2010-02-21 16:04:57

Kokį šumą čia keliate? Juk vėliava buvo tikrai puiki iniciatyva. Visada mūsų tarpe atsiranda žmonių, kurie to nesupranta, nesupranta laisvės sąvokos, nesupranta, ko mes keliame spalvotus lapus, visada atsiranda tokių, kuriems svarbu tik pabūti „prie chebros“. Bet labai kvaila visus mus laikyti tokiais – kvailais, neišprususiais vaikais, nesidominčiais nei praeitimi, nei dabartimi, nei ateitimi. Nesuprantu, ko jūs tada tikitės iš mūsų ar iš Lietuvos, jei iš anksto nusiteikiate pesimistiškai ir priešiškai, kaip galite taip žvelgti į tai, kas tikrai pagirtina – būdama vyresnio amžiaus tokiu jaunimu didžiuočiausi. Nemėgstu žmonių, kurie kabinėjasi net prie tikrai gražių dalykų – koks siauras požiūris. Po to klausiate, iš kur kyla mintys, kad lietuviai – pikti žmonės, bet kad kitaip jaustis negali, kai tave visur sutinka be šypsenos. Prie detalių net nesikabinėsiu – užvirtų begalinė diskusija. Patikėkite, yra dar gerų žmonių. O dabar leidžiu kaip nors šauniai sumaišyti mane su žemėmis.:)

Burgis, 2010-02-21 16:46:59

gimnazistei: bravo!

eismo, 2010-02-21 19:02:00

vien žodelio bravo bus mažoka, teks pažymį kelti 😉 reklamytė gi kainuoja …

Burgis, 2010-02-21 19:18:54

Ko toks piktas, eismo? Parašyčiau ir pažymį 10, tik kad aš ne mokytojas…

O., 2010-02-21 19:56:17

Blogai: “eismo” man kelia agresiją – jei ne užmušti, tai bent skambiai priploti – kaip zyziantį kraugerį uodą.

eismo, 2010-02-21 20:31:34

aš nepiktai, aš kandžiai, ponia O. Jums rekomenduoju: http://www.100metu.lt/275/3651/nervams/raminatys/valerijonu pirmai pradžiai 😉

matematikos mokytoja, 2010-02-21 21:26:37

Buvau sau pažadėjusi, nerašyti čia savo labai subjektyvios nuomonės, bet neištvėriau…

Niurzgliams: ar bent įsivaizduojate kokie yra šie vaikai? Jie gražesni, protingesni ir gabesni už mus. Ir … nepriklausomi, nes jie visi yra gimę vėliau negu 1990.

Gimnazistei:esu vyresnio amžiaus ir didžiuojuosi tokiu jaunimu 🙂

Burgis, 2010-02-21 21:31:15

eismo: reikia mokėti pasiduoti… Kitaip tikrai gali kaulus sulaužyti. 🙂

eismo, 2010-02-21 22:05:18

Gimnazistei: Vasario 16, buvo graži šventė ir Jūsų sumanymas buvo gražus, bet Kovo 11 gal bus prasminga ir sunki šventė, pvz. kokie trys gimnazistai aplankys senelių namus ir pasakys nepažįstamam, senam, nebegražiam ir beveik nebeprotingam, bet labai vienišam žmogui – Ačiū, už mūsų Laisvę …

sonata, 2010-02-22 07:00:28

nenustygstantis eismo, mielasai, ale pats imkit ir aplankykit kokį vieną senuką ir gal kai ką suprasit. Lengva abstrakčiai postringauti ir šviesti žmoniją. Pabandykit padaryt nušvitimą vieno “beveik nebeprotingo” žmogaus akyse. Kažkodėl manau, kad “akcijinis” gerumas vistiek gerau, nei totali nykuma.

Audrius, 2010-02-22 08:08:29

eismo, ir uz ka gi reiketu tam vienam zmogui dekoti? Prisimink lietuviska pasaka apie tai, kaip varnas varniukus ant nugaros skraidino. Toks jau gyvenimas – ne ziurint atgal milijona kartu dekoti, o stengtis gyventi taip, kad to taves ateinantiems butu geriau.

Ir siaip, patogia pozicija uzemei: “as, ismincius, viska zinau, o va jus, vaikai, neizvelgiate GILIOSIOS prasmes”. Butu juokinga jei nebutu graudu 😉 Na, bet svarbiausia, kad taip mus paprotines jautiesi izvalgesnis ir ismintingesnis uz kitus 🙂

(atsiprasau uz lietuvybes trukuma kompiuteryje)

eismo, 2010-02-22 08:27:49

Mieloji sonata, kaip manai, iš kur aš žinau apie tuos nebereikalingus žmones ?

sonata, 2010-02-22 08:39:15

Eismo, baisiausiai supykau už terminą “nebereikalingus žmones”. Kažkaip pakvipo fašizmu ir dabartine senjorų genocido politika. Na impulsyvi reakcija, nebudistiška:) Žmogus pirmiausia reikalingas pats sau. O jei žinote apie senus ir paliegusius ne iš spaudos, o jei dar sugebate jiems ištesti tvirtą ranką – valio. Nes kada nors mūsų visų rankos palaipsniui silps.

petras, 2010-02-22 08:41:27

man patiko mokytojos pasakymas, kad visi laisvi kurie gimė po 1990 metų. aš truputi anksčiau gimiau, bet jaučiuosi laisvas :P:P o kiti, gali nors ir po 2025 metų gimt, vistiek viduj bus vergai :DD

Ramunė, 2010-02-22 08:48:15

Man atrodo, kad pagal p. Burgio klasifikaciją eismo yra iš piktųjų senių arba iš žmonių, kurie labai anksti pasensta. Arba jam skauda dantys – kaip kokiam Barmalėjui iš vienos pasakos.

sonata, 2010-02-22 08:50:31

Ramune, o man atrodo, kad eismo tik erzinasi – “kelia bangas”, kad per gerai nebtų:)

eismo, 2010-02-22 09:03:32

kad neužmigtumėt ant laurų, ant amžinos jaunystės troškimo, ant silikoninių papų žavesio … yra toks bjaurus barmalėjus- eismo

Audrius, 2010-02-22 09:06:23

Eismo, dar prisiminiau, kad mano megstamiausias rasytojas (A.de Sent Egziuperi) yra parases geras eilutes apie padeka: “Kai kas nors tau išgelbės gyvybę, – man dar sakė tėvas, – niekados nedėkok. Neperdėk savo dėkingumo. Nes tasai, kurs tave išgelbėjo, jei laukia tavo dėkingumo, yra niekingas, nes ką jis mano padaręs? Pasitarnavęs tau? Tuomet, kai jis pasitarnavo Dievui tave išgelbėdamas, jei esi šio to vertas. O tu, jei per stipriai išreikši savo dėkingumą, tai dėl to, kad tau stinga iš karto ir kuklumo, ir orumo. Nes svarbiausias dalykas, kurį jis išgelbėjo, visai ne tavo nereikšminga asmeninė laimė, bet kūrinys, kurį kuriant tu bendradarbiauji, kuris remiasi ir į tave. Ir kadangi jis susijęs su tuo kūriniu, tu neprivalai jam dėkoti. Padėka jam – jo paties triūsas gelbstint tave. Čia slypi jo prisidėjimas prie kūrinio.

Tau stinga ir orumo, jei pasiduodi vulgariausiems jo jausmams. Ir pataikauji netikusiems motyvams tapdamas jo vergu. Nes jei jis būtų kilnus, atsisakytų tavo dėkingumo.

Liepk jiems kartu pastatyti bokštą ir tu juos paversi broliais. Bet jei tu nori, kad jie imtų vieni kitų nekęsti, paberk jiems grūdų.”

Petrai, pamokslauti nezadu, bet koks sutapimas -visai salia ka tik pacituotosios pastraipos buvo ir kita: “Bet nesuprantamumas žmogaus, kuris puola į neviltį, jei mylimoji jį palieka, yra tas, kad jei jis pats nustoja mylėjęs ar paliauna gerbęs valstybę, nė neįtaria, kaip nuskurdo. Paprasčiausiai jis taria sau: “ Ji nebuvo tokia graži kaip svajonėse arba ne tokia meili…” Ir štai jis išvyksta patenkintas, nešamas atsitiktinio vėjo. Bet pasaulis jam jau ne stebuklas. Ir aušra jau ne sugrįžimo aušra, ar pabudimo jos glėbyje aušra. Naktis jau ne didžioji šventovė skirta meilei.Viskas išbluko. Viskas sukietėjo. Ir žmogus nežinantis negandos, neapverkia buvusios pilnatvės. Jis patenkintas savo laisve, kuri yra laisvė nebūti.”

eismo, 2010-02-22 10:06:43

išvada: Lietuvos pramonė turėtų gaminti daugiau rogučių, kad galėtume tuos padėkos nenusipelniusius greičiau nuvežti į mišką, nes progresui trukdo…

Audrius, 2010-02-22 10:11:03

eismo, jau pats pareiskei, kad tau ne 16. Tai kodel dabar paaugliskai kisi juoda/balta pasauleziura? Ir tau, ir man, ir kitiems aisku, kad nei rogutem vezti ka nors reikia, nei apsimetineti sventesniais uz Popieziu. Hau.

eismo, 2010-02-22 10:26:07

o jauniems ar aišku?

nesvarbu, 2010-02-22 10:57:49

Darosi beveik aisku, kad eismo yra “nepažįstamas, senas, nebegražus ir beveik nebeprotingas, bet labai vienišas žmogus”, kuriam mes visi turetume buti dekingi uz savo laisve. Aciu, didysis eismo! O dabar gal malonetumet baigti? Vienisais greiciausiai tampa butent tie zmones, kurie viskuo nepatenkinti ir nuolat niurzga. Suprotingekit, nustokit raukytis, rodyt kaprizus – tapsit is karto grazesnis, zmonem bus maloniau su jumis bendraut – o tada ir vienisumas dings. Nekiskit kitiem problemu, kuriu nera ir nereikia.

petras, 2010-02-22 11:06:19

aišku, kad jauniems neaišku. juk jaunų žmonių mintys ir pasaulio suvokimas jau savaime blogas.

Burgis, 2010-02-22 11:27:09

eismo: parodau Jums pirmąją geltoną kortelę. Šioje svetainėje galima ginčytis, bartis, bet negalima įžeidinėti pašnekovų.

eismo, 2010-02-22 11:52:12

to nesvarbu, kitaip tariant, baigti kritikuoti? Lietuvoje mažėja senelių namų???

petras, 2010-02-22 13:04:40

esimo, toks tas gyvenimas ir tokie tie žmonės. tokia mąstysena. kodėl pas europiečius pilna vaikų namų, pas arabus tokių nerasta praktiškai. panašiai ir su senelių namais 🙂 kitokios tradicijos, kita istorija, kitoks žmonių būdas. svarbu tu elkis, taip, kad ant sąžinės ramu būtų ir kitus mokyk gerų darbų 😀 (kritikuojant tik atkreipsi dėmesį į problemą, bet jos neišspręsi, aišku pradžia gal nebloga).

sonata, 2010-02-22 13:07:51

to eismo: ojergutėliau… ir vaikų namų nemažėja… ir gyvybės langeliai atsiranda ne tik šunims, bet ir vaikams… ar nuo nekonstruktyvaus niurzgėjimo kas nors keičiasi? Norėtųsi konkretesnio požiūrio į Jūsų paties įvardytų bėdų sprendimą. Ačiū.

eismo, 2010-02-22 13:34:10

sonata, aš negaliu būt ir katalizatoriumi ir reagentu vienu metu …

eismo, 2010-02-22 13:36:55

p.s. ar aš kur minėjau, kad tik seniems žmonėms reikia dėmesio, eikite į vaikų onkologijos skyrių, jei nenorite pas senelius, nebūkite riboti, fantazuokite.

petras, 2010-02-22 15:08:08

eismo tikras šaunuolis komentatorius :)) jei reiktų reitinguot burgio blogo komentatorius, tai esimo užimtų vieną iš pirmų vietų. kalba argumentuotai, daugiau mažiau, truputi įkanda, bet taip linksmai, nepiktybiškai. + provokuoja. o paskutinis komentaras tai prajuokino, priminė p. Burgio rašysenos manierą :))) aišku pirma vieta Rasos būtų 🙂

eismo, 2010-02-22 15:13:26

petrai, iš Jūsų tinklalapio mokausi 😉

Rasa, 2010-02-22 21:37:53

Ačiū, Petrai 🙂 Jaučiuosi pamaloninta… Ir, manau, tu nusipelnei net to, kad tave asmeniškai pamokyčiau gyvenimo išminties:

– Petriuk, negraužk nagų! Sakau, negraužk, tuo labiau kojų!… Ir iš vis, pasitrauk nuo senelio karsto!…

Burgis, 2010-02-22 21:55:35

Rasai: 100 balų!

Rūta, 2010-02-23 20:50:38

“ar nuo nekonstruktyvaus niurzgėjimo kas nors keičiasi?”

O keliais Jūsų komentarais kas nors pasikeitė?

Ir apskritai eismo komentaruose aš jokio nekonstruktyvaus niurzgėjimo nematau. Man atrodo, labai teisingai jis šneka, taikliai pastebi tai, ką reikia pastebėti, ir gerai daro pašiepdamas kai kuriuos neginčijamų skonių, nuomonių ir ideologijų turėtojus. Ir dar viskam, ką Petras paskutiniam komentare parašė, labai pritariu 🙂

sonata, 2010-02-24 09:49:22

Rūtai: na kiek galvų tiek nuomonių ir suvokimų – Jūs nematote, o aš matau. Ir ką? Jūs rašote savo nuomonę ir aš rašau, kol negavau kokios nors spalvotos kortelės. O “stuburo neturėjimas” mano kriterijais nėra pati geriausia savybė. Ir ką? Vien dėl Jūsų palankios nuomonės turėčiau girti eismo “už drąsa ir nesustabarėjusi požiūrį”, kai man tai dvelkia tik “ieškojimu sliekų…” ir nebrandumu.

Rūta, 2010-02-24 11:35:33

Neturėtumėt, tik man buvo labai įdomu, kas, Jūsų manymu, keičiasi nuo Jūsų komentarų, kurie man dvelkia nesakysiu kuo. Tik tiek.

sonata, 2010-02-24 12:18:57

Rūtai: mano “nesakysiu kuo dvelkiantys komentarai” visgi yra menkos pastangos oponuoti totaliam cinizmui ir drumzlinai pašaipai, tampantiems gyvenimo norma. Žinoma, galima iš visko tyčiotis, kaip ir daro ne kurie (ne)gerbiami šokių mokytojai ir šinšilai per TV. Bet ar reikia? Ar reikia tyčiotis iš jaunų vaikų, apkaltinant nesąmoningumu, nesupratingumu, padlaižiavimu ir dar velniažin kuo. Kaip mokėsiu, taip ginsiu. Jei reiks – ir nekvepiančiom priemonėm.

petras, 2010-02-24 13:22:32

tai, kad niekas nesityčiojo iš vaikų, o tik išreiškė abejones dėl kai kurių moksleivių motyvų (neva vieni ėjo, kad įtikt valdžiai, o kiti bandos jausmo vedini). juk tiesiogiai nepasakė, kad jie yra nesupratingi ir pan. ir manau, čia galima būtų taikyt apskritai žmonėm, ne tik moksleiviam. pvz. iškeltos vėlevėlės ant mašinų per krepšinio čempionatą, vėliavos per koncertus Lietuvoje ir pan. pvz. pastebėjau, vis daugiau atsiranda vėliavų kabinamų ant nuosavų namų (kabo kiekvieną dieną). tai čia žmonės po n metų pasidarė patriotai, pagliau įsigijo vėliavą, pradėjo džiaugtis Lietuva ar nori būti madingi ?:)

gimnazistė, 2010-02-24 20:12:18

Rodos, mes žlugusi karta, ateities nėra, jaunimas aklas ir baisus – atsipeikėkite! Kodėl visi tokie įsitikinę, kad sėdime rankas sudėję ir sparčiai sau degraduojame, nematome socialinių ir kitų problemų? Atrodo, lyg būtume kažkuo nusikaltę jums asmeniškai ar visai Lietuvai, o gal ir visam pasauliui, nežinau. Eismo, jūsų pozicija rodosi tik kaip sėdinčio ir postringaujančio internete, o juk galėtumėte tiek realiai bendrauti su neišprususiu jaunimu, tiek prisidėti sprendžiant kitas akivaizdžias ir jums aktualias problemas. Nesu naivuolė, visi žinome, jog viskas nėra taip paprasta, bet virtualus puolimas mažai ką tesprendžia (žinoma, polemizavimas priverčia susimąstyti, tačiau paprastai tokios diskusijos nepriveda prie vieningos nuomonės ir kažkokių teigiamų pokyčių, kadangi kiekvienas lieka prie savo nuomonės ir problema išlieka). Džiugi naujiena: kad ir kaip bebūtų keista, net ir jaunimo tarpe atsiranda blaiviai mąstančių jaunuolių. ;o Neturiu nieko asmeniško, gerbiu visas nuomones ir kai kurioms, net ne itin pozityvioms, pritariu, tačiau nesuprantu, iš kur toks noras sumenkinti mūsų renginį – būtent taip skamba daugelis komentarų. Mane vis dar žlugdo toks jūsų požiūris, juk iš mažų dalykų gimsta dideli, o dabar mes prisimename, auginame tautinę savimonę. Esu irzli paauglė, bet jūs kur kas piktesni, mielieji. Reikia pamiegoti ir skaniai maitintis. 🙂

besimokantis, 2010-02-24 21:34:28

Rūta, ar manot tokiu vulgariu komentaru ką nors pasiekųsi: “nuo Jūsų komentarų, kurie man dvelkia nesakysiu kuo.” Man rodos, jog suaugusiai moteriai nepridera taip šnekėti… (čia tik pastebėjimas)

Rūta, 2010-02-24 23:18:09

Aš nemaniau, kad tai skamba vulgariai. Turbūt turiu problemų. Stengsiuos daugiau taip nebedaryti, nors ir nesu dar suaugusi moteris 🙂

O pasiekusi jaučiuosi daugiau negu siekiau: ne tik gavau atsakymą ir truputį pasakiau, ką galvoju, bet dar ir signalo apie būtinybę mokytis tiksliau sverti žodžius sulaukiau 🙂

Pati gauti piktą nuoširdumą mėgstu žymiai labiau už mandagų pakantumą. Nesakau, kad mano žvirblis buvo geras nuoširdumo pavyzdys, bet dažnai man pradeda nebepatikti, kad mandagumas gerų dalykų sąraše būna aukščiau už tikrumą.

Visgi už pastabą dėkoju ir dar kartą atsiprašau, pripažįstu, kad čia buvo galima apsieiti ir be vulgarumo, kuris netyčia išėjo.